Πέμπτη 17 Απριλίου 2014


Ανταπάντηση στον Ανώνυμο:


του Θεολογου κ. Νικολαου Πανταζη




Δεν προτρέχω και δεν παρεξηγώ καθόλου. Πολύ καλά κατάλαβα και όπως βλέπω σου είναι αρκετά εύκολο και ασφαλές να υποβιβάζεις τη νοημοσύνη των άλλων.

Απαρνούμαι την αισχρή, εωσφορική κατηγορία ότι "διακατέχομαι από την πεποίθηση ότι κατέχω μόνον εγώ το αλάθητο, μη ανεχόμενος άλλες απόψεις, κι' ότι πολεμώ τον "παπισμό" διά του "παπισμού" !!!

Οι προχειροαποδιδόμενες φτηνές κατηγορίες σου εναντίον μου αντανακλούν τη δική σου ρηχότητα και καταντροπιαστική ανωριμότητα. Παπίσκος, ανωνυμίσκος και δειλίσκος είναι ο κουκουλοφόρος κατήγορος που επιτίθεται άνανδρα  και κάνει "μπαμ" με σαπουνόφουσκες μολότωφ. Κι' ύστερα σου λέει "για να μη μακρυγορούμε" κιόλας!

Εάν τολμούσα να υβρίσω κάποιον ως "Πάπα" (κι' είναι πράγματι βρισιά όταν αληθινά δεν είμαι κι' ούτε διακατέχομαι από κάποιο "παπικό αλάθητο". Εάν όμως ήταν αλήθεια δεν θα ήταν βρισιά αλλά μεταφορά πραγματικότητος) εάν λοιπόν τολμούσα να έβλαπτα τη φήμη του άλλου (να βλασφημούσα) τότε θα είχα την αξιοπρέπεια και υπευθυνότητα να το έκανα οπωσδήποτε ΕΠΩΝΥΜΩΣ όπως μου επιβάλει η συνείδησή μου και αρχές μου.

Το ειρωνικό λοιπόν "ευχαριστώ" σου είναι μάταιο. Μη με ευχαριστείς καθόλου. Δεν σε έβρισα. Είπα μια απλή, πασιφανή και αυταπόδεικτη αλήθεια. Είσαι ανώνυμος, αυτό είναι γεγονός. Η ανωνυμία σου, αναμφισβήτητα αποτελεί απόκρυψη προσώπου. Η κουκουλοφορία κι' αυτή ομοίως αποτελεί, απόκρυψη προσώπου. Γιατί λοιπόν διαμαρτύρεσαι που μεταφέρω μια θλιβερή πραγματικότητα, μια κατάντεια;;; Δεν είπα κάτι που δεν είσαι.

Φαίνεται πάντως μερικοί δεν έχουν τίποτε άλλο να κάνουν τέτοιες Μεγάλες και Φρικτές Μέρες που είναι και αντί να αφοσιώνονται στην ησυχία, την ταπείνωση και της μετανοίας την περισυλλογή, κάθονται και ασχολούνται με τους Αποτειχισθέντες. Αυτό δεν σας τιμά.

α) Ως προς το πότε απετειχίσθην: Κυριακή της Ορθοδοξίας 2012. Γιατί πρόσφατα και όχι πριν από 10 έτη; Αφορμή Ιερή, το Θεοπρόβλητο και Θεοφώτιστο Βιβλίο του Πνευματικού μου π. Ευθυμίου περί του Υποχρεωτικού του ΙΕ' Κανόνος της ΑΒ' Συνόδου. Δεν είχα διαβάσει καλά τους Αγίους Πατέρες... Ντροπή δική μου και αυτών που δεν μας τα δίδαξαν ορθά, αυτών που "δεν μας τα λένε καθόλου καλά..." Και κρύτπουν τους Πατέρες "υπό τον μόδιον" για να μην φανερωθεί έτσι η δική τους γύμνια, η δική τους ενοχή της Αντι-Πατερικής συμπορέυσεώς τους με την αίρεση.
 

β) Όσο για τους ανεπιτυχείς και ασυνάρτητους υπολογισμούς σου για τον π. Αυγουστίνο, δεν είναι τόσο εύκολη και απόλυτη η πρόγνωση, σαν τη παιδική, μαθηματική σου εξίσωση: "α+β = γ" Γνωρίζω πάρα πολύ καλά τι θα έπραττε αλλά πάλι επιφυλάσσομαι σε γενικό άρθρο.

δ) Δεν είναι άλλο πράγμα, είναι ομώνυμα και ταυτόσημα. Η Παύση της Μνημονεύσεως και η Αποτείχιση είναι αλληλένδετοι και αλληλοεξαρτώμενοι όροι. Το ένα συνεπάγεται το άλλο. Είναι οι δύο όψεις του αυτού νομίσματος. Τα δύο πτερύγια του αεροσκάφους.

Λες το αστήρικτο και συκοφαντικό: "Δεν θα φύγουμε από την Εκκλησία διότι ένας ποιμένας είναι ανάξιος, αμαρτωλός ή αιρετικός."

Ανθρωπέ μου, Χριστιανέ μου, κατάλαβέ το ΚΑΛΑ, ΔΕΝ φεύγουμε από την Εκκλησία, ΔΕΝ είναι αυτοί οι ΠΡΟΔΟΤΕΣ και ΑΝΑΣΤΑΥΡΩΤΕΣ "Εκκλησία", έχουν φύγει ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ όταν έφυγαν για τη Ραβένα κι όταν ήρθε το ΒΔΕΛΥΓΜΑ της Ερημώσεως στην Κωνσταντινούπολη!

ΜΗΝ είσαι ΤΟΣΟ σίγουρος πως είναι "Εκκλησία" όποιος επαγγέλεται "θεοσέβεια", όποιος κατέχει μεγάλο Εκκλησιαστικό Θρόνο, όποιος φορεί Εκκλησιαστική ενδυμασία και όποιος τελεί Εκκλησιαστικά μυστήρια, όποιος δέχτηκε Ορθόδοξο Βάπτισμα ή ακόμη και αυτός που πηγαίνει συχνά στην εκκλησία, ΔΕΝ είναι "Εκκλησία" τα "ντουβάρια!"

Όταν ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΣΑΙ απο τους Προβατόσχημους Λυκοποιμένες λόγω συμπορεύσεώς τους και κοινωνίας με την αίρεση, τότε ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙΣ από την Εκκλησία, ΔΕΝ μένεις ΚΑΘΟΛΟΥ εκτός Ορθοδοξίας. Είσαι ΜΕΣΑ, είσαι ΕΝΤΟΣ, Πατριάρχης σου ο Θεός

Έπειτα λες: "...διότι ένας ποιμένας είναι ανάξιος, αμαρτωλός ή αιρετικός."

Μα, ΔΕΝ μιλάμε για έναν Ποιμένα, έναν ή δύο Επισκόπους. Μιλούμε για αυτήν την ίδια την Ανωτάτη Κεφαλή! Όσοι Μνημονεύουν αυτήν την ΜΟΛΥΣΜΕΝΗ Κεφαλή είναι ΕΝΟΧΟΙ. Όσοι στηρίζουν και συμπαρίστανται στους Ιερείς και Μητροπολίτες που Μνημονεύουν αυτήν την ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΙΚΗ Κεφαλή, είναι ΕΝΟΧΟΙ καυ αυτοί. Συμπορεύονται με την αίρεση. Σιγοντάρουν την αίρεση, προωθούν και καλύπτουν το Εκκλησιαστικό Έγκλημα! Η κάλυψη Εκκλησιαστικής Παρανομίας ΔΙΩΚΕΤΑΙ Κανονολογικά. "Μεγάλαι ποιναί κείνται παρά των Αγίων!" Δεν είναι αστεία αυτά ούτε ελαφρά για ελφαρούς τω πνεύματι. Έχουμε μεγάλη ευθύνη να διαφυλάξουμε την Πίστη και να διαχωρήσουμε τη θέση μας με αυτούς που την προδίδουν.

Η παθητική σου στάση: "Ας φύγει ο αιρετικός ποιμένας, εμείς θα μείνουμε στην Ορθοδοξία" είναι καθ' ολα όλα σχετική, επικίνδυνη και ανασφαλής. Ο ένας Επίσκοπος δεν φεύγει καθόλου, όταν τον στηρίζει ολόκληρη η Ιεραρχία. Ο Πατριάρχης ΔΕΝ φεύγει όταν τον στηρίζουν όλοι οι άλλοι Πατριάρχες και Αρχιεπισκόποι όπου γης. Φοβούνται. ΔΕΙΛΙΑΖΟΥΝ. Τους έχει δεμένους για καλά.

Το υγιές ποίμνιο αρνείται κατηγορηματικά να συμμετέχει στην Προδοσία τους. Στη "βρωμιά" τους. Και δεν είναι δική μου έκφραση, της Αγίας Γραφής είναι. "Ακαθάρτου ΜΗ άπτεσθε!" Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος ερμηνεύει και λέγει πως η μεγαλύτερη και αισχρότερη βρωμιά από την αμαρτία είναι η Αίρεση.

Η "Φλογέρα" που λες, είναι ο συναγερμός. Η "Γκλίτσα" είναι η καταδίκη, ο κατατρεγμός του ΟΙικουμενισμού και ο αυστηρός έλεγχος ενατίον των Οικουμενιστών και των Σιγονταροοικουμενιστών. Η ΣΦΕΝΔΟΝΗ είναι ο Λόγος του Θεού περί Απομακρύνσεως και η Αγιοπατερική Διδασκαλία περί ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ.

Αν και συ ο ίδιος κατατάσσεις τον εαυτό σου στους "απληροφόρητους ανθρώπους, στους κακοπροαίρετους και κακοήθεις" (έστω και ειρωνικά) προσωπικά πιστεύω πως έχει καλή διάθεση, αγαθή προαίρεση έστω και εάν ξεκινήσαμε "στραβά"... Επαναερχόμαστε μετά την Ανάσταση. Καλόπιστα. Ευγενικά.

Καλή και Ευλογημένη Ανάσταση!

19 σχόλια:

  1. Δεν ασχολήθηκα μεγαλοβδομαδιάτικα με τον κ. Πανταζή, και ουδέποτε ως τώρα, έως ότου παρενέβη πρώτος και μάλιστα επιθετικά σε σχόλιό μου, οπότε παρεμπιπτόντως ανταπάντησα επιτυχώς ή ανεπιτυχώς.
    Αλλά ο κ. Πανταζής δια της τεθλασμένης οδού, "ξέφυγε" από το κυρίως θέμα που διέτρεχε το σχόλιό μου και ήταν το εξής:

    Δεν αποδέχομαι αυτόκλητους κριτές της Οικουμένης οι οποίοι κάθονται σε θέση Κριτή και κρίνουν, και μάλιστα νομίζουν ότι έχουν εξουσία να κρίνουν ότι ο αείμνηστος επίσκοπος π. Αυγουστίνος Καντιώτης ... (συγχώρεσέ με Κύριε) ... πήγε στην Κόλαση !!!

    Και μάλιστα μας καλούν να ρωτήσουμε ... διορατικούς !!! γέροντες !!! για να μας πουν τις τους αποκάλυψε !!! ο Θεός !!! και αυτοί, θα μας πληροφορήσουν ότι ... ο Καντιώτης είναι στην Κόλαση !!!

    Αν αυτό είναι "ορθοδοξία" σας την χαρίζω.

    Ας μην ξεφεύγουμε συνεπώς από το θέμα. Εγώ μεν "κουκουλοφόρος" και "μασκαράς" (και πολλά χειρότερα στην πραγματικότητα) , εσείς δε επώνυμοι και "ευλαβείς" αλλά απαντήστε ευθαρσώς αν συμφωνείτε ή όχι με τα παρακάτω στα οποία ΔΙΑΦΩΝΩ.

    Sotirio έγραψε : "Τι να πω ,για να αναπαυθει η ψυχη του , για ένα Επίσκοπο που ναι μεν φώναζε αντιαιρετικά αλλά μέχρι τελευταία στιγμή κοινωνεί έμπρακτα την αίρεση του Βαρθολομαίου ?
    Αιώνιο ας είναι το ανάθεμα .
    Kοινωνῶν τῇ αἱρέσει ἀπεβίῳ . Aκοινώνητος έσται στον αιώνα . Αιρετικούς δεχόμενος, τοις αυτών εγκλήμασιν υπόκειται .-
    "
    Sotirio έγραψε: "Ταπεινωθείτε και ζητήστε πληροφορία απο γέροντα διορατικό . Ζητήστε ΟΧΙ την προσωπική γνώμη του γέροντα ΑΛΛΑ ορκίστε τον στον Υπερ Πάν Ονομα για πληροφορία απο τον Θεό ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ οχι μόνο α Καντιώτης ΑΛΛΑ κάθε ένας που τελευτά μνημονεύοντας Βαρθολομαίο για να ξέρετε που στρώνετε το κρεβατάκι σας"...

    Δεν έχω κάτι με τον Σωτήριο του οποίου ο ζήλος με εντυπωσίασε, αλλά διαφωνώ με τις παραπάνω απόψεις του.

    Επίσης :
    Απόψε Μ. Πέμπτη άκουσα στην εκκλησία: "Μετὰ δὲ ταῦτα ἠρώτησεν τὸν Πιλᾶτον Ἰωσὴφ ὁ ἀπὸ Ἁριμαθαίας, ὢν ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΚΕΚΡΥΜΜΕΝΟΣ δὲ διὰ τὸν φόβον τῶν Ἰουδαίων, ἵνα ἄρῃ τὸ σῶμα τοῦ Ἰησοῦ· καὶ ἐπέτρεψεν ὁ Πιλᾶτος..." Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε (ευχαριστούμε πάντως τον αγαπητό ιστολόγο ο οποίος δημοσιεύει και τα ανώνυμα σχόλια κάτι που κάνει το ιστολόγιο ξεχωριστό ανάμεσα στα άλλα "θρησκευτικά" ιστολόγια και μάλιστα σε βάθος χρόνου υπάρχει θετικό αποτέλεσμα).

    Χριστός Ανέστη




    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνουμε σε όλα με την κυρία και περιμένουμε απαντηση απο τον Πανταζη τον Νικόλα και τον κ.Τσολογιαννη(ο Τελεβαντος θελει απαντηση για τον π. Αυγουστίνο)!

      Διαγραφή
    2. Ποια κυρία;

      Δεν είναι καταναγκαστικό να πει κάποιος ευθέως την προσωπική του γνώμη η οποία άλλωστε είναι σεβαστή αρκεί να μην έχει την απαίτηση να την επιβάλει στους άλλους. Εξάλλου ο π. Αυγουστίνος έδρασε προ 50, 40, 20 ετών όταν τα θέματα αυτά ήσαν άλλης μορφής.

      Ό,τι και να πούμε εμείς για τον π. Αυγουστίνο, την απόλυτη εξουσία και αρμοδιότητα της Μελλούσης Κρίσεως την έχει ο Κριτής της Οικουμένης και όχι ο ανώνυμος, ο Νικόλαος, ο Οδυσσέας, ο Παναγιώτης, ο Χ, ο Σωτήριος ο ζηλωτής.

      Αν και προσωπική μου διαπίστωση είναι ότι ο π. Αυγουστίνος Καντιώτης είναι μια μεγάλη Ορθόδοξη ασκητική, ομολογιακή και προφητική μορφή, ένας μεγάλος Πατέρας της Ορθοδοξίας του 20ού αιώνα, αν και από ιεραποστόλους της κίνησής του επέστρεψα προ 40 ετών στην Ορθοδοξία και τον γνώρισα από κοντά, αν και άκουσα τα περισσότερα κηρύγματά του και διάβασα πολλά βιβλία του και γι' αυτό έχω σχηματίσει άποψη, γνωρίζοντας ασφαλώς και κάποια λάθη που διέπραξε, δεν γνωρίζω αν ο Κύριος θα τον κατατάξει εκ δεξιών ή εξ ευωνύμων, και αν και επιθυμώ ο Κριτής να τον κατατάξει μεταξύ των αγίων, δεν επιθυμώ να "αγιοποιηθεί" από την παρούσα εκκλησιαστική κατάσταση από την οποία είχε διαχωρίσει κάποιες θέσεις του , π.χ. όταν η Ιεραρχία επέβαλε τα "αυτόματα διαζύγια" αυτός δεν τα υπέγραφε και εδιώκετο). Και για να το "εμβαθύνουμε" κακώς η Εκκλησία αποφασίζει αντί του Θεού για την οριστική σωτηρία ή μη των ανθρώπων και μάλιστα προ παρελεύσεως 50εντακονταετίας από την κοίμησή τους. Τα συγχωροχάρτια τα εξέδιδαν άλλοι. Συνέπεια αγιοποιήσεως "ημετέρων" είναι να τιμούμε σαν αγίους τους διώκτας του ιερού Χρυσοστόμου.

      Στο θέμα "αποτείχιση Επισκόπων" άλλοι είναι οι ειδικοί, θεολόγος δεν είμαι, μια γνώμη διατύπωσα υπερασπιζόμενος την ιερά μνήμη του π. Αυγουστίνου.

      Χριστός Ανέστη. Και συγχωρήστε με για την όποια οξύτητα και χαρακτηρισμούς όπως κι εγώ σας ευγνομωνώ.

      Ο ανώνυμος





      Διαγραφή
  2. Ο Σωτηρακις ευρισκεται σε φανανερη πλανη και εχει σε εντονο βαθμο το στοιχειο εκεινο των πλανεμενων να μην ακουει κανενα.Χρειαζεται να γραψει βιβλιο κανεις για να μιλησει για τα στραβα του Σωτηρακι που σε καμμια περιπτωσι φυσικα θα δεχοταν ο ιδιος.Αν μπορει να προσευχειθει κανεις ας το κανει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας προσευχειθουμε να αποκτήσουμε τον ζήλο και την Πίστη του κ.Ζουριδη, παρ'όλα τα στραβά του!

      Διαγραφή
  3. Διαβαζω: " εχει σε εντονο βαθμο το στοιχειο εκεινο των πλανεμενων να μην ακουει κανενα " Απάντηση : Οχι κύριε ακούω . Ακούω και υπακούω αυτούς που πρέπει κατα το Θέλημα του Θεού ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ . Σταματήσανε να είναι ? Στο ανάθεμα .... Κύριε ο Θεός φώτισε τους αρμοδίους φώτισε τον πνευματικό μου , φώτισε τον Κισσάμου Ειρηναίο και τον επίσκοπο μου Χανίων Ειρηναίο ( νυν Κρήτης ) και με την ευλογία τους απέδωσα την ιδία πρέπουσα τιμή στον Πάπα της Ρώμης , στον μνημονεύοντα τον Πάπα Βαρθολομαίο και σε όποιον τον μνημονεύει ξεκινώντας απο αυτούς τους ιδίους .Πρώτους αυτούς αναθεμάτισα . Και μάλιστα με οδηγία των ιδίων οχι μόνο κατ ιδίαν , όχι μονο σε εκπομπή με τον Χανίων του Ραδιο Μαρτυρία αλλά ΚΑΙ δημόσια στην αιθουσα εκδηλώσεων στην μητρόπολη στην εορτή των Τριών Ιεραρχών Γενάρη 2003 παρουσία φίλων και συγγενών . Με το ονοματάκι τους ....Και μπορεί ο π Ευμένιος ο διορατικός γέροντας 25-12-2005 και σε ηλικία 93 ετών και ο π Κισσάμου Ειρηναίος Μεγάλη Τρίτη 30 Απριλίου 2013 να έχουν κοιμηθεί πλην υπάρχουν εν ζωή ο Κρήτης Ειρηναίος και δεκάδες Ιερέων . Δεν είναι πλάνη να φωνάζω Αναξιος ο Παπικός ,Ανάξιος ο αιρετικός Βαρθολομαίος κύριε και δεν μου στερεί αυτό την ιδιότητα του μέλους της Εκκλησίας οπως δεν μου στερεί η τυχόν αντιπαράθεση μου στην κυβέρνηση την ιδιότητα του Ελληνα πολίτη . Και αν σας σκανδαλίζει το ότι τα μυστήρια του Παπικού Βαρθολομαίου και όσων τον μνημονεύουν είναι του σατανά αυτό είναι απόφαση της συνόδου της Καρθαγένης για όλους τους αιρετικούς . Και δεν είναι πλάνη αλλά δογματική αλήθεια Το αντίθετο είναι πλάνη . Το να λες δηλαδή οτι τα αιρετικα μυστήρια πχ η Παπική όστια είναι σώμα Ιησού και οχι Αντιχρίστου .Το να λες οτι υπάρχει χάρις Ιησου Χριστού εκτός ορθοδοξης Εκκλησίας και οτι οι θεοί των εθνών δεν είναι δαίμονες και το Κοράνι είναι του Θεού και άλλες τέτοιες πλάνες του Βαρθολομαίου .
    Πειθαρχείν δεί Θεό μάλλον η ανθρώποις .
    συνεχίζετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 2) Τα περί διορατικού Α΄ Κορινθίους 12/ιβ΄ 28 - 30 Και ους μεν έθετο ο Θεός εν τη Εκκλησία πρώτον αποστόλους, δεύτερον προφήτας, τρίτον διδασκάλους, έπειτα δυνάμεις, είτα χαρίσματα ιαμάτων, αντιλήψεις, κυβερνήσεις, γένη γλωσσών. Μη πάντες απόστολοι; μη πάντες προφήται; μη πάντες διδάσκαλοι; ...Ζηλούτε ουν τα χαρίσματα τα κρείττονα. " Αν νομίζεις οτι εξέλιπαν οι προφήτες σας απαντώ οτι ο π Ευμένιος Λαμπάκης της μονής Ρουστίκων Ρεθύμνου δεν είναι ο τελευταίος που είχε το προφητικό χάρισμα.Τι θες να πείς ? Οτι δεν πρέπει να ρωτάμε για την πνευματική μας πορεία τον Θεό μέσω των αρμοδίων στους οποίους ο ίδιος έχει δώσει το χάρισμα ?
    Περιφρονείς κύριε αυτούς που ο ίδιος ο Θεός έταξε ως Προφήτες ? Τραβάτε και ρωτήστε διορατικό για που αρμενίζετε όσοι μνημονεύετε τον παπικό Βαρθολομαίο τον εχθρό του Θεού . Που στρώνετε το κρεβατάκι σας . Τραβάτε και ρωτήστε αν ισχίει και σήμερα και στον ΑΙΩΝΑ «ο ακοινωνήτοις κοινωνών, ακοινώνητος έσται » και : «ο αιρετικόν δεχόμενος, τοις αυτού εγκλήμασιν υπόκειται» Τραβάτε και ρωτήστε αν ισχίει και σήμερα και στον ΑΙΩΝΑ το "«Εἴπερ ἀληθής ὁ λόγος «Ὁ ἁπτόμενος πίσσης μολυνθήσεται καί ὁ κοινωνῶν ὑπερηφάνῳ ὁμοιωθήσεται αὐτῷ». Ἐφ' ᾧ καί τανῦν ἐγκαλούμεθα, διότι τινά τῶν ὑποκρινομένων ὀρθοδοξεῖν, κοινωνοῦντα δέ τῇ αἱρέσει μέχρι παντός απηγορεύσαμεν ὑπό ὀρθοδόξου ἐν ἱεροῖς μνημοσύνοις ἀναφέρεσθαι κατά τήν θείαν μυσταγωγίαν. Εἰ μέν γάρ προέφθασε, κἄν ἐν τῷ θανάτῳ, δι' ἐξομολογήσεως τυχεῖν τῶν ἁγιασμάτων, ἦν ἄν ὑπέρ αὐτοῦ ἀναφοράν ποιεῖσθαι τόν ὀρθόδοξον. Ἐπεί δέ κοινωνῶν τῇ αἱρέσει ἀπεβίῳ, πῶς δυνατόν ἐντετάχθαι τόν τοιοῦτον ἐν ὀρθοδόξῳ κοινωνίᾳ; Καί γοῦν φησιν ὁ ἱερός Ἀπόστολος «Τό ποτήριον τῆς εὐλογίας, ὅ εὐλογοῦμεν, οὐχί κοινωνία τοῦ αἵματος τοῦ Χριστοῦ ἐστιν; τόν ἄρτον ὅν κλῶμεν, οὐχί κοινωνία τοῦ σώματος τοῦ Χριστοῦ ἐστιν; ὅτι εἷς ἄρτος, ἕν σῶμα οἱ πολλοί ἐσμεν• οἱ γάρ πάντες ἐκ τοῦ ἑνός ἄρτου μετέχομεν». Οὐκοῦν κατά τό ἀνάλογον καί ἡ κοινωνία τοῦ αἱρετικοῦ ἄρτου καί τοῦ ποτηρίου τῆς ἀντικειμένης μερίδος ἐστίν καί τό ἕν σῶμα ἠλλοτριωμένον Χριστοῦ τούς ἐπικοινωνοῦντας ἀπεργάζεται• ἐπεί μηδεμία «κοινωνία φωτί πρός σκότος, οὐδέ μετοχή δικαιοσύνης καί ἀνομίας, οὐδέ μερίς πιστῷ μετά ἀπίστου, οὐδέ συγκατάθεσις ναῷ Θεοῦ μετά εἰδώλων», καθώς ἀλλαχοῦ ὁ αὐτός ἐξεβόησεν.
    Ἀλλ' ὑπέρ μέν τῶν τοιούτων θρηνητέον καί προσευκτέον ὑπέρ τῶν ἔτι ζώντων ἐκπεφευγέναι αὐτούς τῶν τοῦ διαβόλου βρόχων» (Μικρά κατήχησις 129) (σελ. 362-363)."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η προφητεία, η γλωσσολαλιά, και άλλα σημεία (θαύματα) είχαν δοθεί ως χαρίσματα για ενίσχυση της πίστης και εδραίωση της πρώτης Εκκλησίας. Μετά από την επικράτηση και εξάπλωση του Χριστιανισμού, δεν γινόταν τουλάχιστον σε ευρεία και καθημερινή κλίμακα διότι δεν χρειαζόταν πλέον για την στήριξη της πίστης, όπως ήδη για την εποχή του αναφέρει ο ιερός Χρυσόστομος!

      Το να επιζητούμε και να εξαπλώνονται στην τελευταία εικοσαετία φαινόμενα διορτατικών, προορατικών, γεροντάδων και στάρετς που θα μας πληροφορήσουν για τα μέλλοντα και το τι συμβαίνει στους κεκοιμημένους είναι φαινόμενα παρακμής. Η πίστις που θα πιστεύουμε έχει καταγραφεί στην Αγία Γραφή και στο σύμβολο της Πίστεως, ενώ οι Επίσκοποι είναι υπεύθυνοι για την κατήχησή μας και την πνευματική μας διαδρομή (εξομολόγηση, καθοδήγηση) όμως γέμισαν οι πόλεις οι μονές και τα χωριά με γεροντάδες που μαζεύουν και καθοδηγούν υποτακτικούς κοσμικούς, κάτι που νοείται μόνο στον μοναχισμό. Κουλουβάχατα και πνευματική εκτροπή δηλαδή. Η σωτηρία μας δεν εξαρτάται από το αν κάνουμε υπακοή στον γέροντα, αλλά από τι κάνουμε και πιστεύουμε εμείς, ας μην έχουμε το άλλοθι ¨"το είπε ο γέρων" είναι αστεία δικαιολογία ...



      Διαγραφή
  5. Φυσικα και δεν καλυπτεσαι απο την απαντηση σου,πραγμα που ουτως η αλλως δεν το περιμενα.Αλλα........Οσο για σενα Χ πιστη και μπερδεμενα πραγματα σιγουρα δεν συμβιβαζονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οτι και να λέτε παπάκια σπεύσατε να μετανοήσετε ! Να αναθεματίσετε τον Παπικο Βαρθολομαίο γιατί αν δεν τον αναθεματίσετε το ανάθεμα της Κυριακής της Ορθοδοξίας για τους μη αναθεματίζοντας τους αιρετικούς θα είναι στα κεφάλια σας
    Σας έχει φάει το: " αυτό που απαγορεύει ο τάδε κανόνας το έκανε ο τάδε Αγιος και αγίασε . Αρα επιτρέπετε ."
    Οχι ! Δεν επιτρέπετε ! Το έκανε αλλά μετανόησε και δεν πέθανε με αυτό στον λαιμό του και για αυτό αγίασε . Οπου σε βρώ εκεί σε κρίνω είναι ο κανόνας
    Κανένας δεν εξαιρείτε απο το : Kοινωνῶν τῇ αἱρέσει ἀπεβίῳ ? . Aκοινώνητος έσται στον αιώνα . Αιρετικούς δεχόμενος, τοις αυτών εγκλήμασιν υπόκειται
    Και οσο θελετε ψαχτε το .
    Ειδικά ο π Ζήσης και οι καμιά σαρανταρία θεολογοι του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν λέγω τίποτα δικό μου, αλλά επαναλαμβάνω την καθολική πίστη της Εκκλησίας. Αν όμως υπάρχει κάποιος που μπορεί να μου υποδείξει ότι κάτι από όσα λέγω δεν είναι διδασκαλία των Αγίων Πατέρων, αλλά δική μου άποψη, είμαι πρόθυμος να την διορθώσω και θα είμαι εσαεί ευγνώμον σε αυτόν που μου υπέδειξε την καινοδιδασκαλία που διατύπωσα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο κ Σωτήρης που δυστυχώς νοσεί από τη νόσο "Ματθαίος Καρπαθάκης" και αυτοβούλως αυτό ανακηρύσσεται υπερσύνοδος καλό θα ήταν να διάβαζε τα έργα του αρχηγού των παλαιοημερολογιτών Χρυσοστόμου Καβουρίδη ώστε να ξεκαθαρίσει στο μυαλό του τις έννοιες του "δυνάμη" και "ενεργεία". Επίσης καλό θα ήταν να θυμηθεί την περίπτωση της βλάσφημης μοναχής Μαγδαληνής την οποία πολύ θυμίζει και η οποία πρέσβευε τα ίδια με αυτόν περί άκυρων μυστήριων, έβριζε τον Άγιο Νεκτάριο σαν οικουμενιστή (ενώ ο κ Σωτήρης βρίζει τον πατέρα Αυγουστίνο) και ας θυμηθεί το τέλος της, όπου η βλάσφημη πέθανε αφού δαιμονίστηκε. Τα μυστήρια τα τελή το Πανάγιο Πνεύμα και όχι οι άνθρωποι, για αυτό αν κάποιος ισχυριστεί κάτι τόσο αρρωστημένο όσο ότι αυτά είναι άκυρα βλασφημεί κατά του Παναγίου Πνεύματος (και για αυτό έχει το τέλος της Μαγδαληνής). Άλλο είναι ο μολυσμός και άλλο είναι τα μυστήρια να είναι άκυρα. Για το καλό αναφέρω και πάλι: Εἶναι ἐνδεικτικὸν ἄλλωστε, ὅτι ἡ Β´ ῾Αγία Οἰκουμενικὴ Σύνοδος διευκρινίζει
    τὰ ἑξῆς: «αἱρετικοὺς δὲ λέγομεν [ἀφ᾿ ἑνὸς] τούς τε πάλαι τῆς ᾿Εκκλησίας
    ἀποκηρυχθέντας, [ἀφ᾿ ἑτέρου] καὶ τοὺς μετὰ ταῦτα ὑφ᾿ ἡμῶν ἀναθεματισθέντας»55,
    τὸ ὁποῖον βεβαίως ὑποδηλοῖ, ὅτι ἡ ἀποκήρυξις τῶν παλαιῶν καὶ ὁ ἀναθεματισμὸς
    τῶν νεωστὶ αἱρετικῶν ἀπαιτεῖ μίαν Συνοδικὴν κρίσιν.
    Επίσης ο κ Σωτήρης ας μας απαντήσει τα εξής:
    1.Οι Πατέρες της Γ΄ Οικουμενικής συνόδου κατεδίκασαν τον Νεστόριο. Δεν ανεθεμάτισαν όμως τον «πατέρα»[47] και διδάσκαλό του Θεόδωρο Μοψουεστίας, που είχε ήδη αποθάνει, «ίνα μη τινες τη υπολήψει του ανδρός προσεσχηκότες αποβάλωσιν εαυτούς των Εκκλησιών. Η δε εν τούτοις οικονομία άριστόν τι χρήμα και σοφόν» κατά τον άγιο Κυριλλο. ή
    1.Ήταν άκυρα τα μυστήρια του Θεώδορου Μοψουεστίας εφόσον δεν καταδικάστηκε ποτέ από σύνοδο;
    2. Τα μυστήρια του Αγίου Αυγουστίνου ήταν άκυρα εφόσον πρέσβευε πλανημένες απόψεις;
    3.Ο άγιος Μελέτιος Αντιοχείας εχειροτονήθη παρά των τότε <> (Επιφανίου Κύπρου, PG. 42, 429) αρειανών. Μερίς δέ των έν Αντιοχεία Ορθοδόξων δεν εδέχετο την μετ' αυτού κοινωνίαν <> <> (Επιφανίου Κύπρου, PG. 42, 468). Και όμως, ούτος εβάπτισεν τον άγιον Ιωάννην τον Χρυσόστομον (Βίος Ι. Χρυσοστόμου έν επιτομή, PG. 47 LXXXVII) και εχρημάτισεν πρόεδρος της Β΄ Οικουμενικής Συνόδου, θανών κατά την διάρκειαν των εργασιών ταύτης. Τότε ο άγιος Γρηγόριος ο Νύσσης εξύμνησε τον Μελέτιον ώς νέον Απόστολον και <> <> των αγίων (Γρηγορίου Νύσσης, PG. 46, 852). Η δέ Ορθόδοξος Εκκλησία τιμά τούτον ώς άγιον την 12ην Φεβρουαρίου μηνός ( Ωρολόγιον το Μέγα).
    4. Ομοίως και ο άγιος Ανατόλιος <> του αιρεσιάρχου (Ζ΄ Οικουμενικής Συνόδου, Μ. 12, 1042). Εχειροτόνησε δέ τον Ανατόλιον ο Διόσκορος, ότε δεν είχε καθαιρεθεί εισέτι, ήτοι μετά την έν Εφέσω ληστρικήν Σύνοδον και πρό της Δ΄ Οικουμενικής Συνόδου, ήτις καθήρεσε και τον Διόσκορο και τον Ευτυχή (Θ.Η.Ε. τ. 2, σ. 642). Και τότε εξεδηλώθη έν Κωνσταντινουπόλει αντίδρασις κατά της χειροτονίας ταύτης (Αυτόθι και Μ. 6, 44). Άλλ' όμως η Δ΄ Οικουμενική Σύνοδος εδέχθη τον Ανατόλιον ώς έξαρχον αυτής (Δ΄ Οικουμενικής Συνόδου, Μ. 6, 565). Η δέ Ορθόδοξος Εκκλησία τιμά και τούτον ώς άγιον την 3ην Ιουλίου μηνός.
    Το ζήτημα της εγκυρότητος των μυστηρίων των μή κεκριμένων αιρετικών συνεζητήθει έν τη Ζ΄ Οικουμενική Σύνοδω και ελύθην παρ΄ αυτής έν Πνεύματι Αγίω.
    Η Οικουμενική αύτη Σύνοδος ανέγνωσε και διεσαφήνισε τάς σχετικάς <>. Και απέδειξεν, ότι <>, <>. Δηλαδή, εάν δεν υφίσταται κανονικόν κώλυμα Ιερωσύνης. <> (Ζ΄ Οικουμενικής Συνόδου, Μ. 12, 1039).
    Απεδέξαντο δέ οι Άγιοι όχι μόνον τους ορθοδόξως πρότερον χειροτονηθέντας, είτα είς αίρεσιν περιπεσόντας και εξ' αυτής επιστρέφοντας, αλλά και τους χειροτονηθέντας υπό αιρετικών. Ξαναγράφω άλλο μολυσμός και άλλο τα μυστήρια να είναι άκυρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Αναφέρετε τα ονόματα " Ματθαίος Καρπαθάκης Χρυσοστόμου Καβουρίδη τλ " και άλλων . Δεν έχω καμία σχέση με αυτούς .
      Τιμώ και σέβομαι τον Αγιο Νεκτάριο δεν είμαι παλαιοημερολογήτης και αναθεματίζω πάσα αίρεση και σχήσμα . Ο Παλαιοημερολογιτισμός είναι σχησματο αιρεση καταδικασμένη απο την Ιερά σύνοδο της Εκκλησίας .
      Ευλογώ οτι η εκκλησία ευλογεί και αναθεματίζω οτι η εκκλησία αναθεματίζει
      Καθε σχήσμα και αίρεση και βεβαίως βεβαίως και τους σχησματοαιρετικούς Ελληνες παλαιοημερολογήτες .

      Μεχρι την μνημόνευση του Παπα κύριε στην Ραββένα το 2002 κοινωνούσα
      στην ενορία μου στον ιερό Ναο Αγιου Κωσταντίνου και Ελένης Χανίων
      που μνημόνευα τον Χανίων και κατ επέκταση τον Κρήτης και τον Βαρθολομαίο . Δεν ήξερα τίποτα μήτε για οικουμενισμό μήτε για ΠΣΕ μήτε τίποτα .Απόλυτη υπακοή στην Εκκλησία . Την Κυριακή των Αγίων Πάντων το 2003 λίγες μέρες μετά το συλείτουργο του πατριάρχη στην Ραββένα που μνημόνευσαν Παπα και έδωσαν την θεία κοινωνία στα παπικά σκυλιά έχω πνευματικές οχλήσεις που με πληροφορούν για το γεγονός και με προτρέπουν να αντιδράσω .
      Η συνάδελφος ψυχίατρος Ο.Β διέγνωσε οτι δεν είναι θέμα ψυχικής υγείας αλλά πνευματικό και με παρέπεμψε στον πνευματικό . Ο γέροντας διορατικός ών τα γνώριζε πριν τα πω και τα επιβεβαίωσε ως εκ Θεού και με παρέπεμψε στόν Κισσάμου και εκείνος στον Χανίων τον νυν Κρήτης .Με ευλογία τους πράτω το διαταχθέν και τους αναθεματίζω ως παπικούς .
      Ο ιδιος ο Κισσάμου Ειρηναίος μετά τον δημόσιο Αναθεματισμό τους στην αίθουσα της μητρόπολης την εορτή των 3 Ιεραρχών το Γενάρη του 2003 κλίνει με το χέρι του το στόμα Ιερέα που μαζί με άλλους ιερείς αντιδρά στον αναθεματισμό ,παρουσία ιερέων πολλών , και προς εκπληξη πάντων με υπερασπίζει οτι λέω τα Αληθή και Θεού Θέλημα πράττω .Κλείστε τους λέει το στόμα σας και ανοίξτε τα αυτιά σας ...

      Αυτά που μου λέτε κύριε Παναγιώτη Μακρή είναι δικολαβίστικα του σατανά και εξυπηρετούν δικές σας ιδιοτέλειες .
      Μου φέρνετε παραδείγματα μη συνοδικά αναθεματισμένων που δεν αναλογούν στην περίπτωση . Συγκρίνετε τα μη συγκρίσιμα .

      Ειναι συνοδικά καταδικασμένος ο Παπας ?
      Μνημόνευσε και μνημονεύει και θα μνημονεύει ο Βαρθολομαίος Πάπα ?
      Είναι παπικός και υπάγεται σε όσα αφορούν τους παπικούς ?.
      Οτι είναι η όστια είναι και η μεταλαβιά του Βαρθολομαίου και όσω τον μνημονεύουν και αν έχεις αντίρρηση τράβα και ρώτα τον Πάπα και τον Βαρθολομαίο .

      Εμενα μου το έδειξε ο Θεός το 2002 . Απο το 2006 είναι ΠΑΣΙΦΑΝΕΣ ΠΑΣΙΔΗΛΟΝ και δεν χωρά καμία αμφισβήτηση οτι ο Βαρθολομαίος μνημονευε μνημονεύει και θα μνημονεύει Παπα ..

      Ολοι , ακόμα και ο π Ευμένιος μου και ο Κισσάμου Ειρηναίος μου , και φυσικά και ο π Καντιώτης και όλοι χωρίς εξαίρεση που κοιμήθηκαν σε κοινωνία με την αίρεση υπάγεται στο : Kοινωνῶν τῇ αἱρέσει ἀπεβίῳ . Aκοινώνητος έσται στον αιώνα . Αιρετικούς δεχόμενος, τοις αυτών εγκλήμασιν υπόκειται .-

      Ολοι είναι παπάκια και πάνε όπου όλα τα παπάκια .

      .

















      Διαγραφή
  9. Εμεις βεβαια δεν ειμαστε παπακια.Απορω πως εβγαλες αυτο το συμπερασμα.Εγω δεν σου ειπα τιποτε για μενα.(αλλη πλανη) Και για να μην παραξηγηθω απο αλλον,δεν συζηταμε το θεμα αποτειχιση η μη αποτειχιση.Μιλαμε για τον τροπο που αντιμετωπιζεις ......θεολογικα εσυ τα πραγματα Φυσικα μην περιμενης να πιασω διαλογο μαζι σου.Χασιμο χρονου.Σου ευχομαι να ανανηψεις.(τελευταιο σχολιο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. (Λκ. 13, 1-3) «Παρήσαν δε τινες εν αυτώ τω καιρώ απαγγέλλοντες αυτώ περί των Γαλιλαίων, ων το αίμα Πιλάτος έμιξε μετά των θυσιών αυτών, και αποκριθείς ο Ιησούς είπεν αυτοίς· δοκείτε ότι οι Γαλιλαίοι ούτοι αμαρτωλοί παρά πάντας τους Γαλιλαίους εγένοντο, ότι τοιαύτα πεπόνθασιν; ουχί, λέγω υμίν, αλλ΄ εάν μη μετανοήτε, πάντες ωσαύτως απολείσθε.»

    «Ήδη δε και η αξίνη προς την ρίζαν των δένδρων κείται» (Μθ. 3, 10).

    Ο Κύριος περιμένει την μετάνοιά μας, όμως η αξίνα είναι ήδη έτοιμη και το δένδρο της ζωής μας μπορεί να κοπεί αν δεν μετανοήσουμε. Ο χρόνος της ζωής μας είναι πολύ περιορισμένος και δεν γνωρίζουμε πόσες μέρες μάς έμειναν ακόμα. Ο θάνατος βρίσκεται επί θύρας, ανά πάσα στιγμή η αξίνα που θα κόψει το δένδρο της ζωής μας μπορεί να ενεργοποιηθεί.
    Μετά το λόγο του για τον πύργο στο Σιλωάμ ο Κύριος είπε την παραβολή της άκαρπης συκιάς, η οποία τρία χρόνια δεν έδινε καρπούς. Ο κύριος του αμπελιού είπε στον αμπελουργό να την κόψει. Εκείνος όμως επειδή ήταν άνθρωπος σπλαχνικός λυπήθηκε τη συκιά και παρακάλεσε τον κύριό του να την αφήσει ακόμα για ένα χρόνο. «Κύριε, άφες αυτήν και τούτο το έτος, έως ότου σκάψω περί αυτήν και βάλω κόπρια, καν μεν ποιήση καρπόν· ει δε μήγε, εις το μέλλον εκκόψεις αυτήν» (Λκ. 13, 8-9).

    Ο Κύριος περιμένει από μας τους αγαθούς καρπούς της δικαιοσύνης
    Κανένας δεν εξαιρείτε απο το : Kοινωνῶν τῇ αἱρέσει ἀπεβίῳ ? . Aκοινώνητος έσται στον αιώνα . Αιρετικούς δεχόμενος, τοις αυτών εγκλήμασιν υπόκειται
    Και οσο θελετε ψαχτε το .
    Ειδικά ο π Ζήσης και οι καμιά σαρανταρία θεολογοι του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το "παπάκια" δεν ισχύει, είναι συκοφαντία.

    Ο π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ δεν ήταν αιρετικός, ούτε κοινωνούσε με αιρετικούς και παρά τα όποια σοβαρά ανθρώπινα λάθη του τις συνέπειες των οποίων υπέστησαν πνευματικά του τέκνα και τα όποια ποιμαντικά του σφάλματα που αφορούσαν την εσωτερική υπόσταση της αδελφότητάς του, ήταν ένας σωστός ορθόδοξος, ηθικός, πνευματικός και ανάργυρος ποιμένας που χειριζόταν καλά τη φλογέρα της διδασκαλίας κατηχώντας Ορθόδοξα με ομιλίες, βιβλία, κασσέττες και CD το της επισκοπής του και το απανταχού της υφηλίου ορθοδοξότατο ποίμνιο.

    Απέναντι στους εντός και εκτός των τειχών λύκους, κοσμικούς και εκκλησιαστικούς, από π. Αυγουστίνος γινόταν " Ο ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ" που άφηνε τη φλογέρα, έπιανε την σφενδόνη του Πνεύματος και εκτόξευε τους πνευματικούς μύδρους όσο ελάχιστοι Επίσκοποι στην Εκκλησία, ήταν το "τσομπανόσκυλο" της Εκκλησίας που τον έτρεμαν οι πάσης φύσεως αιρετίζοντες και αιρετικοί. Ελευθέρα και ζώσα Εκκλησία. Ψήφω κλήρου και λαού. Να τονιστεί και η απολυτότητά του στην αντιμετώπιση της αίρεσης του Νικολαϊτισμού, με την άκαμπτη διαφωνία του με την περιφρόνησι της προ του γάμου και μοναχικής παρθενίας, με την διαφωνία του στην άτυπη συναίνεση της απελευθέρωσης των ηθών και με την κάθετη διαφωνία του στην σιωπηρή συμπόρεση ή αποδοχή των εκκλησιαστικών με την ομοφυλοφιλία του κλήρου.

    Ο καλύτερος επικήδειος στην εξόδιο ακολουθία του εκφωνήθηκε από αγιορείτη της Ι.Μ. Δοχειαρείου του Αγ. Όρους. Αν κάποιες φωνές του Αγ. Όρους (όπως του π. Θεόκλητου Διονυσιάτη) δεν τον "χώνευαν", δεν είναι περίεργο, ο ίδιος σε μια ομιλία του λέει ότι πήγε στο Αγ. Όρος και "έφυγε νύχτα" αφού αφενός προφανώς τους τα έψαλλε, δεν συμβιβαζόταν και δεν χαριζόταν σε κανένα, αφετέρου επέκρινε όσους αφήνουν τον ιεραποστολικό αγώνα εν τω κόσμω και επαναπαύονται στην ηρεμία του "Θαβωρείου Όρους", άλλωστε και για τον Πατροκοσμά τον Αιτωλό, οι σύγχρονοί του αγιορείτες θεωρούσαν ότι ουδέν καλόν απεκόμισεν εις το ορος... και όποιος διαφωνεί, ας μελετήσει αν και πόσοι ιεροί ναοί του αγιορείτη π. Κοσμά του αιτωλού υπάρχουν στο αγιώνυμον όρος...

    Ο π. Αυγουστίνος "μη κοινωνῶν τῇ αἱρέσει ἀπεβίῳ" ,"αιρετικούς μη δεχόμενος και μη αποδεχόμενος . Συνεπώς τοις των αιρετικών εγκλήμασιν ουκ υπέκειτο ο π. Αυγουστίνος". Επισκοπος ων, είχε την ευθύνη για τους εκκλησιαστικούς χειρισμούς στην τοπική εκκλησία του ποιμνίου του και ασφαλώς -για την προ 30 ετών κατάσταση- γνώστης των Κανόνων και του Ευαγγελίου, έκρινε ότι έπρεπε να πράξει όπως έπραξε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Αυγουστίνος κοινώνησε πριν κοιμηθεί . Είχε πλήρη μυστηριακή κοινωνία με την αίρεση μέχρι τελευταίας στιγμής . Κηδεύτηκε απο αυτούς με τιμές και μάλιστα μετα πολλών επαίνων ,

      Ο Απόστολος Σταφύλης κοιμάται . Ο αποτειχισμένος π Βαϊος δεν βρίσκει ναό να τελέσει την κηδεία και τελεί την κηδεία κατ ανάγκη σε ναό σχησματο αιρετικών .
      Ο σατανάς το βρίσκει πρόσχημα και ζητά την ψυχή την οποία βεβαίως και δεν πήρε διότι ο Απόστολος ο ίδιος καμία ευθύνη δεν είχε για το ότι βάλανε την σορό του σε ναό σχησματο αιρετικών .
      Ο ίδιος αποτείχισε όσο ζούσε αποτείχισε τον εαυτό του ευσεβώς απο κάθε αιρεση και σχήσμα .
      Και μου λέτε για τον Καντιώτη ?


      Διαγραφή
  12. Ταπεινωθείτε και ζητήστε από γέροντα διορατικό να σας πεί που είναι ο Απόστολος Σταφύλης και γιατί τιμάτε περισσότερο απο τους αγίους όλων των άλλων εποχών .
    Μήπως και ανοίξουν τα μάτια σας και πάρετε χαμπάρι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Διαβαζω : Το "παπάκια" δεν ισχύει, είναι συκοφαντία.
    Απάντηση : Εαν κύριε Ανώνυμος19 Απριλίου 2014 - 9:19 π.μ. δεν μνημονεύετε τον Παπικό Βαρθολομαίο τον αιρεσιάρχη τον έχθρό του Θεού σαφώς η προσφώνηση παπάκι δεν σε αφορά . Το σχόλιο δεν γραφτηκε για σένα αλλά για όσους μνημονεύουν Βαρθολομαίο . Οπότε μην αρπάζεσαι !
    Αν τον μηνιμονεύεις όμως γιατί διαμαρτύρεσαι ? Ο Βαρθολομαίος δεν μνημόνευσε πάπα ?
    Δεν είναι παπικός όποιος επίσκοπος μνημονεύει Πάπα ως ΠΡΩΤΟ επίσκοπο πατέρα και ποιμενάρχη του ? Η μήπως ο Βαρθολομαίος εξαιρείται και αν και μνημονεύει Παπα ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΚΑΤΑΛΟΓΙΣΤΟ ?


    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου