Παρασκευή 18 Απριλίου 2014








"Σήμερον κρεμάται ...η Εκκλησια του Χριστου"










του Αποτειχισθεντος Θεολογου 

κ. Νικολαου Πανταζη





Σήμερον κρεμάται επί Οικουμενισμού, η Εκκλησία του Χριστού, η Ορθόδοξος.
Η Εκκλησία είναι το Σώμα του Χριστού και βρίσκεται και αυτή επί Σταυρού...
Από ποιούς, πως 
και γιατί;


Το έκτο Κεφάλαιο της Προς Εβραίους Επιστολής αναφέρεται ειδικά για τις προδοτικές και σταυρωτικές ενέργειες του Πατριάρχη Βαρθολομαίου.


"Ας παρατήσουμε, λέγει, τους άσκοπους και άκαρπους διαλόγους, (δηλαδή τα Διαθρησκειακά Συνέδρια), και ας έλθουμε στην τελειότητα.


Αυτή η "τελειότητα" δεν είναι η ηθική, όπως πολύ εύστοχα παρατηρεί ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, αλλ΄ η δογματική! 
Είναι η τελειότητα της Αληθούς Πίστεως, η τελειότητα και πληρότητα δογμάτων και αληθειών της Αγίας μας Ορθοδοξίας!


Βασικότατο και θεμελιωδέστατο δόγμα της Ορθοδοξίας είναι πως ΜΟΝΟΝ ο Χριστός σώζει! 
Η θυσία του Σταυρού ακυρώνεται, ευτελίζεται και αχρηστεύεται όταν ομολογεί ο Πατριάρχης πως καί άλλα δόγματα σώζουν. 
ΜΟΝΟΝ το Σταυροαναστάσιμο Ευαγγέλιον του Χριστού σώζει. 
Τα άλλα διαφορετικά "ευαγγέλια" οι Απόστολοι τα ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΑΝ, μαράν αθά! (Γαλάτας 1, 8).



Δεν μπορούμε και ούτε ποτέ επιτρέπεται εμείς οι Σταυρωτές να ξαναθέσουμε βάση, θεμέλιον, ΕΤΕΡΟΝ Ευαγγέλιον! 
"Θεμέλιον γαρ άλλον ΟΥΔΕΙΣ δύναται θείναι παρά τον Κείμενον, Ός εστιν Ιησούς Χριστός!"(Α' Κορινθίους 3, 11)


Αυτό εννοεί στην Προς Εβραίους 6, 1: "ΜΗ πάλιν (έτερον) θεμέλιον καταβαλλόμενοι μετανοίας από νεκρών έργων, (ετεροδιδασκαλίες, αιρέσεις που φέρνουν την πνευματική νέκρωση και έπειτα τον αιώνιο θάνατο) και πίστεως επί Θεόν, (νέα Οικουμενική πίστη, διαφορετικό Ευαγγέλιο, κράμα πλανών, ανακάτεμα θρησκείών, συνονθύλευμα βλασφημιών) βαπτισμών διδαχής, (δηλαδή οι βλάσφημες "Βαπτισματικές" θεωρίες για έγκυρα δήθεν μυστήρια σε ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ) επιθέσεώς τε χειρών" (για δήθεν "Αποστολική Διαδοχή" σε ετεροδόξους, μάλλον δε Διαβολική, για Ιερωσύνη Κανονική και υποτιθέμενη Ψευδο-αγιότητα, όπως πρόσφατα εικονογάφησαν βλασφήμως οι "εκλεκτοί" της Αποστολικής Διακονίας και προσέφεραν στον Πάπα!)


Στο τέταρτο χωρίο του έκτου Κεφαλαίου της Προς Εβραίους, διαβάζουμε κάτι πολύ φρικτό!


"ΑΔΥΝΑΤΟΝ γαρ τους άπαξ φωτισθέντας γευσαμένους τε της δωρεάς της επουρανίου και μετόχους γενηθέντας Πνεύματος Αγίου 5 και καλόν γευσαμένους Θεού ρήμα δυνάμεις τε μέλλοντος αιώνος, 6 και παραπεσόντας, πάλιν ανακαινίζειν εις μετάνοιαν, ΑΝΑΣΤΑΥΡΟΥΝΤΑΣ εαυτοίς τον Υιόν του Θεού και παραδειγματίζοντας!" (δηλαδή διαπομπεύοντας, εξευτελίζοντας τον Χριστό με τα Οικουμενιστικά, θεατρινίστηκα έργα!)


ΑΔΥΝΑΤΟΝ λοιπόν να μετανοήσουν αυτοί που φωτίστηκαν με το Ορθόδοξο Βάπτισμα, που γεύτηκαν τις επουράνιες δωρεές του Θεού και έγιναν "συμμέτοχοι" του Αγίου Πνεύματος, συνεργοί σε χειροτονίες και Ιερουργίες, και "παραπεσόντας" (και ΠΕΦΤΟΥΝ τώρα ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΑ) "ανακαινίζειν εις μετάνοιαν", αδύνατον να ανανεωθούν, να γίνουν καινούργιοι από μετάνοια.


Παραμένουν παλαιοί, "άνθρωποι πεπαλαιωμένων ημερών", λέγει η Αγία Γραφή, δηλαδή παλιάνθρωποι που ΞΑΝΑΣΤΑΥΡΩΝΟΥΝ τον Χριστό με τις ΒΛΑΣΦΗΜΕΣ διδασκαλίες τους και τα ΑΝΤΟΡΘΟΔΟΞΑ έργα τους!


Τον ξανασταυρώνουν με την προδοτική, υποδουλωτική επίσημη Μνημόνευση του Αρχιαιρεσιάρχου Πάπα εντός του Πατριαρχικού Ναού το 2006, εν πλήρη καταστολή, γυμνή τη κεφαλή... δημοσίως! 
Και συνεχίζουν να τον ανασταυρώνουν με την ΚΟΙΝΩΝΙΑ και στενή συνεργασία τους με τους αιρετικούς.


Και συνεχίζει το Απόστολος Παύλος την ΦΡΙΚΤΗ απειλή του ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΜΟΥ των Ανασταυρωτών του Υιού, στους στοίχους 7-8:


"Η γη, (η Ορθόδοξη Εκκλησία) η οποία πίνει τη βροχή (αληθείας και χάριτος) που έρχεται πολλές φορές πάνω της και γεννά χορταρικά κατάλληλα για εκείνους για τους οποίους επίσης καλλιεργείται, λαβαίνει ευλογίες από το Θεό. 8 Όταν όμως βγάζει αγκάθια και τριβόλια, είναι άχρηστη και κοντά στην κατάρα, που το τέλος της είναι για καύση!"


Το άχρηστη σημαίνει όχι χρηστή, όχι καλή, όχι προς χρήση σωτηρίας.  
Οι Οικουμενιστές και οι κοινωνούντες μετ΄ αυτών είναι άχρηστοι!  
Πολύ κοντά στην κατάρα.  
Καίγονται εις το πυρ της κολάσεως, οι Οικουμενιστές, που βγάζουν ΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΓΚΑΘΙΑ, τριβόλια και διαόλια περί υποτιθεμένης "προσφοράς σωτηρίας από όλα τα χριστιανικά δόγματα!"


Η Αγία Γραφή (και όχι εγώ) αποκαλεί τους Οικουμενιστές, "άχρηστους, καταραμένους" διότι στεφανώνοντας το εστεμμένον θηρίο της Αποκαλύψως, τον Πάπα, με ομολογιακή και υποτελειακή Μνημόνευση, τοποθετούν στεφάνι αγκάθινο στη Κεφαλή του Βασιλέως των Αγγέλων Χριστού.


Ντύνουν το Χριστό και περιβάλλουν την Πίστη με ψευδή, Παπική Προφύρα που δεν είναι πλέον Πορφυρού Χρώματος Βυσσινί, Βυζαντινό, αλλά με Παπικό Λευκό, Αιρεσιαρχικό.


Η Εσταυρωμένη μας Ορθοδοξία ράπισμα σφοδρό και φαιδρό καταδέχεται από τους Καταφρονητές Οικουμενιστές και βεβηλωτές της Αληθείας. 
"Ίδετε οι καταφρονηταί και θαυμάσατε και αφανισθήτε!" (Πραξ. 13, 41). 
Εξαφανιστείτε και χαθείτε από μπροστά μου λέγει ο Κύριος! 
Ο αφανισμός των Οικουμενιστών εγγύς!


Ο διαβρωτικός τρόπος των Οικουμενιστών δολιότητος γέμει. 
Η παρανομία τους στεφανώνεται από τους σιγοντάροντες και ανέχοντες αυτούς. 
Λόγχη μπίζουν και υβρίζουν την Πίστη όσοι συμπορεύονται, παραδέχονται και συνευδοκούν με τους Οικουμενιστές.



Καρφώνουν τον Νυμφίο της Εκκλησίας με καρφιά κοινωνίας με την αίρεση, εκκοσμικεύεσεως και αποστασίας. 
Με καρφιά-φιλήματα προδοσίας του Ιούδα, ενώ βρίσκονται σε ξένη Παπική αγκαλιά και Νόθα "Μητέρα" του Βατικανού.


Εμείς, οι συνειδητοί Ορθόδοξοι, που αγαπούμε τον Υιό της Παρθένου και δεν τον ανασταυρώνουμε διά Οικουμενισμού, με κατάνυξη Ορθοδοξοπρεπή, με πάθος ιερό και καρδίας αγία συντριβή, βοούμε:



"Προσκυνούμεν σου τα Πάθη, Χριστέ. Δείξον ημίν και την ένδοξόν σου Ανάστασιν!"


Δείξε και σε μας, αξίωσε μας να δούμε και την ένδοξη Ανάσταση της Ορθοδοξίας, της Αληθείας Σου. 
Ύψωσον κέρας (δύναμη) Χριστιανών Ορθοδόξων, Αμήν! 

Ανάστα ο Θεός, κρίνων τους Οικουμενιστάς!

17 σχόλια:

  1. Η Αγάπη και Αλήθεια του Χριστού ως Σταυροαναστάσιμη και αιώνια μας ενώνει με τον Άγιο Θεό Πατέρα μας διαμέσου του Σταυρικής Θυσίας του και της Αληθινής ορθοδοξίας και ορθοπραξίας των Αγίων Πατέρων της ΜΙΑΣ Αγίας Εκκλησίας μας.

    ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΑΠΕΙΝΟ ΦΡΟΝΗΜΑ, ΑΓΑΠΗ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΟΡΘΟΠΡΑΞΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανάστα ο Θεός, κρίνων τους Οικουμενιστάς και μη κρίνων τους Αποτειχισθέντας!

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Bλεπω ΙΚ ξυνεις τα νυχια σου Μεγαλοπαρασκευατικα.
    Ειναι ορθη η εκφρασις του Αγωνιστου αδελφου.
    Εχει την εννοια του χωριου του Ψαλμωδου.
    Πεμψων αυτοις κακα ο Θεος, πεμψον αυτοις κακα τοις ενδοξοις της Γης.
    Ετσι και εδω ο αδελφος εννοει κατακρινε και καταδικασε τους Οικουμενιστας ο Θεος που μαγαριζουν την Πιστιν σου, που μολυνουν τα θυσιαστηρια σου, που κηλιδωνουν τον Απεφθον Χρυσον Σου που χαρισες στους ανθρωπους και αυτοι ως Χοιροι τον βρωμιζουν και τον κοπριζουν.
    Ασφαλως θα κρινη ο Θεος και τους Αποτειχισθεντας, αγαπητε.
    Μην ειρωνευεσαι λοιπον τις φρασεις του αδελφου Θεολογου που ειναι Ευαγγελικοτατες και Πατερικοτατες.
    Αν το εγραφε οπως εγω το μεταφραζω θα το ειρωνευοσουνα;
    Να ρωτας λοιπον τους Θεολογους, εσυ ο Χημικος και οικονομολογος, εκεινοι τα Θεολογικα τα ξερουν καλυτερα απο σενα.
    Καθενας τα χωραφια του, μην κανεις τον εξυπνο σε ολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα νύχια μου τα ξύνω συνέχεια και όχι μόνο μεγαλοπαρασκευάτικα και τα ξύνω ενάντια στους επηρμένους καθαρούς.
      Και βέβαια εκείνοι και ως αποτειχισμένοι τα ξέρουν πολύ καλύτερα τα θεολογικά από μένα τον μολυσμένο.
      Εγώ, ο αγράμματος γνωρίζω, ότι ο ψαλμός λέγει: "Ανάστα, ο Θεός κρίνων την γην" και όχι τους Οικουμενιστάς. Κάλλιστα μπορώ να βάλω και εγώ τους Αποτειχισθέντας, που βρίζουν, χυδαιολογούν και ακόμη περισσότερο που φθάνουν να αφορίζουν τους αδελφούς τους ζώντας και κεκοιμημένους, αλλά δεν τολμώ να το κάνω, γιατί θα ήταν μια καινοτομία και επομένως αίρεση (κατά τον άγιο Μάξιμο). Ούτε θα μετέφραζα ή θα ερμήνευα κατά το δοκούν.
      "Πέμψον αυτοίς κακά ο Θεός, πέμψον αυτοίς κακά τοις ενδόξοις τοις Γης", δηλ. πέμψον κακά στους αποτειχισθέντας, που υπεραίρονται και θεωρούν εαυτούς κριτές της οικουμένης και εξυψώνουν εαυτούς, ως ενδόξους επί της γης;
      Ο Θεός κατακρίνει και καταδικάζει όλους, όσους μαγαρίζουν την Πίστη του, Οικουμενιστάς και Αντιοικουμενιστάς και Αποτειχισμένους, που νομίζουν ότι ευρισκόμενοι στο θυσιαστήριο είναι αμόλυντοι και καθαροί, ενώ στην ουσία είναι χειρότεροι και από τους εχθρούς του Χριστού και γι' αυτό τους κάνει εμετό.
      Κατά τα άλλα είμαι πολύ μικρός για να παραβληθώ στις ειρωνείες του Μεγάλου Αρχιειρωνευτή αδελφού.
      Αυτά είναι τα χωράφια μου και τόσο αντέχει το αλέτρι μου, εμού του δυστυχή αμαρτωλού, μπροστά στα σύγχρονα θηρία των Απλανών, Αναμάρτητων και Καθαρών Αποτειχισθέντων αδελφών.

      ΙΚ

      Διαγραφή
    2. Εισαι αδικος ΙΚ να μιλας ετσι για την Αποτειχισι και τους Αποτειχισθεντες.
      Οι Αποτειχισθεντες ακουν και υπακουν στα θεσφατα των ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ.
      Αυτη ειναι η εντολη του Θεου και των Οικουμενικων Συνοδων.
      Οσοι δεν ακουν τους Αγιους του Θεου δεν ειναι ορθοδοξοι αλλα Προτεσταντες και Παπικοι.
      Η Αποτειχισι ειναι ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ και οσοι την κατακρινουν ΑΝΤΟΡΘΟΔΟΞΟΥΝ και αμαρτανουν θανασιμα γιατι το κακο της Αιρεσεως ειναι το μεγαλυτερο κακο και μας αποκλειει απο την σωτηρια.
      Αν δεν σε αρεσε η μεταφρασι του χωριου του Αγωνιστου αδελφου δικαιωμα σου αλλα ΑΞΙΟΚΑΤΑΚΡΙΤΟ.
      Και βεβαια Αναστα ο θεος κρινων την γην, δηλαδη ολους τους ανθρωπους, αλλα κατακρινων εις τους αιωνας των αιωνων ιδιαιτερα τους Αιρετικους, ΑΛΛΑ και τους Κοινωνουντας με τους Αιρετικους.
      Σημερα οι Αιρετικοι ΚΑΤΕΚΛΥΣΑΝ την Εκκλησια και οι πιστοι οφειλουν να κηρυξουν ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ και μεσα τους και γυρω τους.
      Και η ΑΓΙΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ, η ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ειναι μονοδρομος.
      Αλλοιως δεν απομακρυνομαστε απο την Αιρεσι, αλλα συμπλεουμε με την Αιρεσι και με τους Αιρετικους.
      Ο σωζων εαυτον σωθειτω αδελφε ΙΚ.

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστούμε για τον ήπιας έντασης αδελφικό διάλογο μεταξύ Οδυσσέα και Ιωάννη Κ που είναι υπέροχος και ψυχωφέλιμος.

      Ο ΙΚ , ακόμα και αν δεν το ομολογεί είναι αποτειχισμένος συνειδητά - τουλάχιστον όπως τον διαβάζουμε-, από τα πλείστα αιρετικά της σάπιας θρησκευτικότητας, μεταξύ των οποίων ένα είναι και ο "ψευτοοικουμενισμός", εκφράζει δε κάτι που ίσως αισθάνονται και άλλοι αναγνώστες ότι πρέπει να προσεχτεί, αναφέροντας για "επηρμένους καθαρούς". Με ταπείνωση και ειλικρινή διάλογο μεταξύ καλοπροαίρετων τα αποτελέσματα είναι καλύτερα από ειρωνείες και ύβρεις οπότε ο άλλος "κλωτσάει". Ο σώζων εαυτόν σωθήτω.

      Διαγραφή
    4. Με αποκαλείς υβριστή και χυδαιολόγο. Σε ανακαλώ στην τάξη και σε προκαλώ να αποδείξεις που ακριβώς σε έβρισα για κάτι που δεν είσαι και ποιά ακριβώς χυδαιότητα εννοείς. Αυτο που εσύ εκλαμβλανεις και αυτό που εσύ ενδεχομένως εσφαλμένα εννοείς δεν είναι πάντα αυτό που συμβαίνει πραγματικά και ενυπάρχει στην καρδιά του αδελφού σου. Και έχει πολύ μεγάλη σημασία αυτό για τον Κριτή μας Θεό που ερευνά και εξετάζει καρδίας και νεφρούς. Λες ότι "μπροστά στα σύγχρονα θηρία των Απλανών, Αναμάρτητων και Καθαρών Αποτειχισθέντων αδελφών." Να τέσσερις ύβρεις που σε καθιστούν ψευδοκατήγορο:

      1. "Σύγχρονο θηρίο". Μεγάλη ειρωνία και ανεπίτρεπτη ύβρις καθώς δεν είμαι θηρίο αλλά θηριομαχώ ως αδελφός σου εν Χριστώ κατ' εικόνα Θεού, που απομακρύνθηκα από τον αιρεσιάρχη Αυστραλίας Στυλιανό επικαλούμενος του Αγίους Πατέρες. Αντί να το σεβαστείς αυτό, έστω και εάν λανθάνω, μας επιτίθεσαι ευθύς εξ' αρχής και μας εχθρεύεσαι με ειρωνίες που αναλύω παρακάτω.

      2. "Απλανών". Μέχρι στιγμής, λυπάμαι, δεν απέδειξες με Αγιοπατερικά χωρία καμία μας πλάνη ούτε υπέδειξες άλλη οδό, άλλη στάση πιο ορθή, Αγιοπατερική, να ακολουθήσουμε. Αντιθέτως, μας επιτίθεσαι με πικρόχωλα σχόλια και ανυπόστατους σαρκασμούς περί "Καθαρών".

      3. "Αναμάρτητων". Δεν θεωρούμε, ούτε κατά διάνοιαν, και σου το επαναδιαβεβαιώ αυτό, δεν θεωρεί κανένας από μας τον εαυτό του αναμάρτητο και όχι μόνο θα μας έβαζε άλλος Αποτειχισθείς αδελφός στη θέση μας αλλά και ο ίδιος ο πνευματικός μας, θα μας ήλεγχε λίαν αυστηρώς και απειλητικώς για αυτό. Όπως έχεις και συ αρκετές φορές στο παρελθόν πει, "μόνο ο πνευματικός μας έχει δικαίωμα να μας κρίνει". Είμαστε αμαρτωλοί, θεωρούμε τους εαυτούς μας μεγάλους αμαρτωλούς και δεν ασχολούμαστε με τα αμαρτήματα των άλλων. Άκουσε τον Χρυσόστομο: "ΟΥ περί βίου αλλά περί Πίστεως!" Τα έχουμε ξαναπεί... Απορώ, Θεέ μου, γιατί τόση κακία;;;

      4. "Καθαρών". Ουδείς καθαρός από ρύπου! Και μόνον αυτή μας η έντονη συναίσθηση της αμαρτωλότητος και μηδαμινότητός μας θα έπρεπε να σε αποτρέπει από αυτή την άδικη και ψευδή κατηγορία. ΕΑΝ όμως εννοείς "καθαρότητα Πίστεως", ΝΑΙ, δόξα τω Τριαδικώ Θεώ:

      - ΔΕΝ μολύναμε την Πίστη
      - δεν διαφθείραμε την Αλήθεια
      - ΔΕΝ προσβάλλουμε ΠΟΥΘΕΝΑ την καθαρότητα της Αγίας μας Ορθοδοξίας
      - δεν καταπατήσαμε κάποιον Ιερό Κανόνα
      - ούτε ακυρώσαμε την διαχρονική διδασκαλία των Αγίων Πατέρων!
      - ΔΕΝ αναγνωρίζουμε αιρετικούς
      - δεν Μνημονεύουμε Πάπα (διά του πνευματικού μας) ούτε κοινωνούμε με αυτούς που τον Μνημονεύουν, και
      - ΔΕΝ ΣΥΝΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΥΜΠΟΡΕΥΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ!

      Λοιπόν; Που το κακό; Σε ΠΡΟΚΑΛΩ να αποδείξεις το αντίθετο! Φτάνουν οι ειρωνίες σου και οι χλευασμοί σου Μεγαλοβδομαδιάτικα. Δεν χόρτασες να κακίζεις; Δεν αισθάνθηκες κορεσμόν πικρίας εναντίον μας;
      Και περιμένω και ελπίζω να ζητήσεις μία αδελφική, ταπεινή συγγνώμη για τις βαρύτατες συκοφαντίες εναντίον συναγωνιστών αδελφών σου. Αγωνίζεσαι και συ "με τον τρόπο σου"... Καλόν αγώνα.

      Και εάν θέλεις εσύ να συμβιβάζεσαι και ανέχεσαι και δέχεσαι να ΣΥΜΠΟΡΕΥΕΣΑΙ με την αίρεση, με γειά σου και χαρά σου! Άφησέ μας ήσυχους και μη χώνεσαι συνεχώς εκεί που ΔΕΝ σε σπέρνουν... Κι εγώ διαφωνώ για παράδειγμα με το Ιστολόγιο "Κατάνυξις" αλλά αφού βλέπω πως είμαι ανεπιθύμητος, δεν επιμένω να ακουστώ, τινάζω την κονιορτό, έχει καλώς, έχετε γεια βρυσούλες, δεν θα κάτσω να ξερνώ κακίες... Ασε που ΔΕΝ βγάζουν κανένα σχόλιό μας ενώ ο αδελφός Οδυσσέας σου τα βγάζει ΟΛΑ και νομίζω αρκετά εκμεταλλεύεσαι την μακρόθυμη φιλοξενία του...

      Μας το είπες, διαφωνείς, δικαίωμά σου! Δεν σου αφήρεσε κανείς αυτό το αναφαίρετο δικαίωμα. Από κει και πέρα, ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΑΣ!
      Καλή Ανάσταση!

      Διαγραφή
    5. "Όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται".
      Δεν αναφέρθηκα σε κανέναν ονομαστικά.
      Γνωρίζω αποτειχισμένους, που δεν συμφωνούν μεταξύ τους, ως προς τον τρόπο παρουσίασης της αποτείχισης.
      Αποκαλούμαι από τους αποτειχισμένους μολυσμένος.
      Επομένως, αυτοί που με κατηγορούν δεν είναι μολυσμένοι, δηλ. είναι καθαροί ή δεν είναι έτσι;
      Το ποιός ξερνά κακίες φαίνεται.
      Όταν ο ιστολόγος μου πει, ότι είμαι ανεπιθύμητος, τότε θα σας αδειάσω τη γωνιά. Μέχρι τότε, εφ' όσον έχετε δικιο, μη με διαβάζετε. Εξ άλλου βάζω διακριτικό, δεν είμαι ανώνυμος.

      ΙΚ

      Διαγραφή
  4. Η Εκκλησία του Χριστού μας ουτε κρεμαται ουτε πλανάται! Λεει ο Χριστος στον Σιμων Βαριωνα:συ είσαι ο Πέτρος και επάνω στην πέτρα αυτή θα οικοδομησω την Εκκλησια και οι πυλες του αδη δεν θα την κατανικήσουν!!Αν εχει ξεψυχησει η Εκκλησια στον Σταυρό του Οικουμενισμου κάποιο λαθος θα κανει ο Ματθαιος στο ιστ' κεφ.(Απαγε της βλασφημίας)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστώ αδελφέ μου Οδυσσέα για την άριστη θεολογική σου τοποθέτηση και πνευματική ερμηνεία. Η παρερμνηνεία των λόγων μου υποδηλώνει εμπάθεια και κακοήθης τοποθέτηση a priori. Με το ζόρι Αποτείχιση δε γίνεται κι ο κάθε ΙΚ φορά την κάπα του αλλιώς μα δυστυχώς παραμένει ο ίδιος κοκοβιός. Ανάστα ο Θεός και για τον ΙΚ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ξαναδιάβασε τη αρχή του κειμένου προσεκτικά και μη γίνεσαι πειρασμικό πνεύμα αντιλογίας κινούμενος από αήθη εμπάθεια και ρίζα πικρίας: "Η Εκκλησία του Χριστού είναι το Σώμα του Χριστού!" Νομίζεις ο Χριστός ήταν επί Σταυρού Ασώματος και "δεν κρεμάται"; Βεβαίως και ξεψύχησε: "Και κλίνας την Κεφαλήν, παρέδωκε το πνεύμα!" (Ιωάν. 19, 30).

    Και κρεμάται λοιπόν, και προς καιρόν πλανάται! Αλλά ανασταίνεται τριήμερη και πανένδοξη! Τριακόσια και πλέον χρόνια πλανήθηκε από την Εικονομαχία! Δεν υπήρχε εικόνα ούτε για δείγμα... και εάν τολμούσε κανείς να κρεμάει εικόνα, του έκοβαν το κεφάλι!

    Ο Υπέροχος αυτός Υμνος "Σήμερον κρεμάται" είναι ποίημα αριστουργηματικό. Η ένθεη ποίηση και Ορθόδοξη Αγιογραφία επιτρέπει τέτοιες μεταφορικές εκφράσεις για να απεικονίσει μιαν άλλη τραγική επικαιρότητα. Το "Σήμερον κρεμάται η Εκκλησία του Χριστού η Ορθόδοξος", δεν αναφαίρεται στη διάρκεια ούτε σε μία αποτελειωτική, οριστική και καθοριστική ήττα αλλά πρόσκαιρη ανασταύρωση από βλασφήμους Οικουμενιστές!

    Το Ματθαίο 16, 18 λέγει κατά λέξιν: "και πύλαι άδου ου κατισχύσουσιν αυτής" Δεν λέγει "ισχύσουσι" αλλά "κατισχύσουσιν", μεγάλη, τεράστια διαφορά!

    Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος αναφωνεί: "Τί ότι ισχύσουσι αλλ' ουδέποτε κατισχύσουσιν;" και αλλού πάλι: "Εκκλησίαν δε λέγω, ου τόπον μόνον, αλλά και τρόπον, ου τοίχους εκκλησίας... και ου καταπίπτει υπό των ελκών. Κλυδωνίζεται, αλλ' καταποντίζεται!"

    Ούτε λοιπόν ο Ματθαίος κάνει λάθος, ούτε ο Χριστός μας. Τα λάθος έγκειται στο φαύλο σκεπτικό σου. Βολεύεσαι μάλιστα και αναγράφεις ανωνύμως εκ του ασφαλούς το "ΠΑΛΑΙΟΣ" με κεφαλαία μάλιστα, μπας και δεν το προσέξουμε. Είσαι "παλαιός" δηλαδή επειδή ανήκεις στο "Παλαιό" ή "Παλαιός" επειδή είσαι "αλλιώς" και πιο ωραίος απ' το Νέο;

    Για σοβαρευτείτε μερικοί-μερικοί και εάν θέλετε να διαφωνείτε ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ (δεν διεκδίκησα ΠΟΤΕ το παπικό αλάθητο!) αλλά εάν με κατηγορείτε για διαστροφέα της Αγίας Γραφής, τότε κάντε το επώνυμα, υπεύθυνα και έντιμα, όπως προστάζει η αξιοπρέπεια και ευσυνειδησία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει σημασία, αν είναι επώνυμη ή ανώνυμη καταγγελία για διαστροφή της Γραφής; Για να καταλάβω, παλικάρι, αν η καταγγελία είναι ανώνυμη, και διαστρέφεις τη Γραφή, δεν υπάρχει διαστροφή, ενώ αν είναι επώνυμη η κατηγορία, τότε υπάρχει η διαστροφή; Δεν μας τα λές καλά, παλικάρι.
      Πρόσεξε τι γράφεις. "Η Εκκλησία του Χριστού είναι το Σώμα του Χριστού!". Και παρακάτω. Η Εκκλησία "Και κρεμάται λοιπόν, και προς καιρόν πλανάται!". Ο ΧΡΙΣΤΟΣ, δηλ. προς καιρόν ΠΛΑΝΑΤΑΙ; Δεν είναι ακίνδυνες, φίλε, οι πρόχειρες αναγωγές τέτοιου είδους. Κι ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ γιατί σε σε ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ;
      Επί ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑΣ η Εκκλησία δεν πλανήθηκε. Οι άνθρωποι πλανήθηκαν. Η Εκκλησία, μας το έχετε πεί κάπου αλλού, στέκεταί και μόνο σε τρεις ορθοδοξούντες; Αρχίσατε επικίνδυνες ακροβασίες κι εσεις οι αποτειχισμένοι. Προσέξτε, γιατί κάποιοι ελπίζουν σε σας.
      (Υπ' όψιν ότι δεν είμαι ο ΠΑΛΑΙΟΣ, ούτε τον ξέρω, ούτε κάνω τον δικηγόρο του. Απλά διαβάζω το σάϊτ σας και ως δειλός και αμαρτωλός ανώνυμος, δεν έχω το θάρρος να αντιμετωπίσω επώνυμα αποτειχισμένους θεολόγους).

      Διαγραφή
    2. Για μένα, τον Αρθρογράφο έχει και παραέχει σημασία, αν είναι επώνυμη ή ανώνυμη καταγγελία για διαστροφή της Γραφής! Οφείλεις να το σεβαστείς αυτό και εάν δεν διαθέτεις την καλλιέργεια και την ταπείνωση να το δεις αμερόληπτα και υποκειμενικά, ΜΗΝ μου λες τη γνώμη σου, ΔΕΝ με ενδιαφέρει καθόλου! Αλήθεια, είναι ΤΟΣΟ δύσκολο να το καταλάβετε μερικοί και τόσο πολυ σας ερεθίζει και γεμίζει τη ψυχή να "τσακώνσεστε" με ανθρώπους που δεν επιθυμούν το διάλογο μαζί σας;

      Σας τα λέω ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ παλικάρι κι αν ήσουν όντως παλικάρι Χριστού δεν θα είχες κανένα μα κανένα πρόβλημα να εκφράζεις ελεύθερα και ΠΑΛΙΚΑΡΙΣΙΑ = ΕΠΩΝΥΜΑ τη γνώμη σου! Προσέχω πολύ καλά τι γράφω και δεν έχω ανάγκη τις δικές σου υποδείξεις. Έχω τον ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ μου για αυτό. Αν δεν σου αρέσουν, κάνε ένα "κλικ" και μη συγχύζεσαι και χαλάς τη διάθεσή σου και τη δική μας. Αφού δεν μπορείς να δεις - διότι δεν σου το επιτρέπει η εμπάθειά σου - ότι λέγοντας η Εκκλησία, εννοώ την ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ και ΟΧΙ την ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ Εκκλησία του Χριστού, τότε ΔΕΝ υπάρχει λόγος να συνεχίσουμε... ΤΙ προσπαθείς να μας δείξεις και ποιούς επιχειρείς να δασκαλέψεις;

      Η Ηγεσία της Εκκλησίας, ο Βαρθολομαίος, και ΣΥΝΕΠΩΣ ΟΛΟΙ όσοι βρίσκονται κάτω από "το κράτος της εξουσίας αυτού" διά της Μνημονεύσεως αυτού, βρίσκονται σε μεγάλη ΠΛΑΝΗ, οικτρή και σατανική! Δεν θέλεις να το δεις, δεν θέλεις να το παραδεχτείς, δικαίωμά σου. Μην έχεις το θράσος όμως να με εγκαλείς ΑΝΩΝΥΜΑ για "πρόχειρες αγωγές" διότι μεγαλύτερη προχειρότητα και αισχρότητα από την ανώνυμη εμπαθή και ΚΑΚΟΒΟΥΛΗ επίθεση δεν υπάρχει! Όσο για τις "επικίνδυνες ακροβασίες" μας, πιο επικίνδυνη είναι η ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΙΑ σου, η ΑΝΩΝΥΜΙΑ σου και η αδιάκριτη, άσοφη, τυφλή και κακεντρεχής καταφυγή σε ΔΙΚΑ σου συμπεράσματα.

      Καλό θα ήταν, αν σε ενδιαφέρει η θεολογική μου γνώμη, αν όχι πέταξέ την, καλόν θα ήταν να ρωτούσες πρώτα ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ και ταπεινά, δίχως ΕΠΑΡΣΗ ως άριστος οιδήμονας και επιστήμονας της θεολογικής γνώσης, "συγγνώμη, αδελφέ Νικόλαε, μήπως μπορείς να εξηγήσεις καλύτερα τι ακρινβώς εννοείς όταν λες...." και αφού έδινες το ανθρώπινο δικαίωμα της απλής επεξηγήσεως, τότε να προχωρούσες στην επιδεικιομανία της "αντεπίθεσης".

      Το αξιέπαινο καλό πάντως είναι ότι, αφού δηλώνεις (έστω και ειρωνικά) πως είσαι δειλός και αμαρτωλός ανώνυμος και δεν έχεις το θάρρος να με αντιμετωπήσεις, εάν και όταν τελικώς το βρείς και βγεις ΕΠΩΝΥΜΑ και ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ, θα δεις τότε έναν ΠΟΛΥ διαφορετικό αδελφό, (εάν τελικώς με θεωρείς αδελφό εν Χριστώ), τότε θα μιλήσουμε πολύ πιο όμορφα και ευγενικά. Μη ξεχνάς, έχω το ανθρώπινο και "δημοσιογραφικό" δικαίωμα να μην μου αρέσει η ανωνυμία και να την χαρακτηρίζω όπως προσωπικά νομίζω, όπως έχεις και εσύ το δικαίωμα να σου αρέσει και να την χρησιμοποιείς.

      Για μένα πάντως, θα ήταν πάρα πολύ εύκολο, χωρίς κανένα θίξιμο ή διάθεση επιθέσεως, έαν έβλεπα πως κάποιος αρθρογράφος, έστω και ΑΘΕΟΣ και αντίχριστος, δεν επιθυμούσε κάτω από τα δικά του άρθρα ανώνυμους κατηγόρους, θα το σεβόμουν ΩΣ ΧΡΙΣΤΕΠΩΝΥΜΟΣ και θα ενεργούσα ΕΠΩΝΥΜΟΣ με παρρησία και θάρρος Χριστού που πρέπει να μας διέπει.

      Καλή Ανάσταση στον ανυπόστατο ανώνυμο και όποιος κι αν είσαι δεν σου κρατώ κακία... Μη ξενάς, ίσως να συνέβησαν και μεσολάβησαν πολλά παρέκτροπα, αισχρά και αντιχριστιανικά για να με κάνουν να απεχθάνομαι την ανωνυμία και η επιθετικότητά μου δεν απευθύνεται προς το παντελώς άγνωστο σε μένα πρόσωπό σου ως εικόνα Θεού, αλλά στην μέθοδο, τον τρόπο κατηγορίας.

      Παράδειγμα οι Άγιοι Πατέρες που συνέγραφαν κάτω από Θεϊκή επιστασία τους Ύμνους της Μεγάλης Εβδομάδος: "Ιούδας (επώνυμα) ο δούλος και δόλιος, ο δειλός μαθητής και επίβουλος..." Εάν δεν προσέξω, ήσως κι' εγώ, μη γένοιτο, καταντήσω Ιούδας, αλλά πάλι θα έπρεπε όλοι όσοι με κατηγορούν με οποιαδήποτε κίνητρα, είτε είναι αυτά προς μετάνοιά μου και συμμόρφωσή μου, είτε για να αναφανούν εμπαθείς δικαστές των πάντων και δη των Αποτειχισθέντων αδελφών τους. Και πάλι, αδελφέ μου, ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!

      Διαγραφή
    3. Συγγνώμη, δεν θέλω να πω ότι ψεύδεστε αλλά δεν ομιλείτε πάντοτε επακριβώς Κε Πανταζή.

      Δεν είναι ο ανωτέρω συνδιαλεγόμενος αλλά ό άλλος ο οποίος στο άρθρο περί "ΑΓΙΟΠΟΙΗΣΗΣ του π. Αυγουστίνου" απάντησε ανωνύμως σε σχόλιο που υποστήριζε με βεβαιότητα ότι ο π. Αυγουστίνος δεν ζώζεται αλλά τον περιμένει η Κόλαση. Αν είναι δυνατόν να μην εξανεστή ήλιος και γη για την αντί Κριτού κρίσιν από αναρμόδιο άνθρωπο. Και ενώ τα σχόλια κατά του π. Αυγουστίνου είναι επώνυμα, δεν σας βλέπω να ανταπαντάτε σε αυτά τα επώνυμα. Απαντήσατε σε ανώνυμα σχόλια. Αν και ήμουν ανώνυμος, λοιπόν, όχι μόνο μου απαντήσατε αλλά και με διακοσμήσατε κατ΄επανάληψη με κοσμητικά έως υποτιμητικά (γένους θηλυκού) επίθετα. Και όμως το σχόλιο εμού του κουκουλοφόρου, κοσμεί την "αποτείχιση" ως επισκέπτου της 21-7-2012 αν και -με άλλη αφορμή- είχα ζητήσει από τον ιστολόγο να το αφαιρέσει. Συνεπώς με δική σας θέληση, απαντάτε σε σχόλια ανώνυμα. Και αφού απαντάτε σε ανώνυμους οφείλετε να δέχεστε τις ανώνυμες ή επώνυμες ανταπαντήσεις από τους ίδιους και από άλλους, διότι όπως για πολλοστή φορά θα γράψω, εμείς οι Ορθόδοξοι δεν δεχόμαστε το παπικό (σας) αλάθητο, δεχόμαστε φυσικά γνώμες και διδασκαλίες από πνευματικούς, θεολόγους, θεολογούντες, και τις δικές σας, αλλά όλα τα περνάμε από την κρισάρα της Αγίας Γραφής, των Πατέρων και της εκκλησιαστικής παιδείας που έχει έκαστος, ακόμα και της σύγκρισης με τις απόψεις πνευματικών, ιεροκηρύκων που εμπιστευόμαστε για την Ορθοδοξία και Ορθοπραξία τους.
      Για παράδειγμα, συγχωρήστε με αλλά το επόμενο άρθρο σας με στυλ "απειλητικό" και Αντ΄ Αυτού το αντιμετώπισα όχι σαν σοβαρό δηλαδή άνευ θεολογικής τεκμηρίωσης.
      Χριστός Ανέστη.

      Διαγραφή
  7. Ο Οδυσσεας αφηνει ελευθερα να διαλεχθουν ολοι οσοι θελουν και ειναι ευγενεις και καλοπροαιρετοι και οχι προκλητικοι.
    Δεν επεμβαινει αμεσα αλλα μονο σπανια.
    Αφηνει τον ελευθερο διαλογο ανοικτο.

    Οι ανθρωποι της Εκκλησιας, ακομα και η πολυαριθμος ηγεσια της Εκκλησιας μπορει να πλαναται και μαλιστα μπορει και επι πολλα πολλα ετη να πλαναται.
    Και μπορει να επιτρεψη ο Θεος να καταλυθη και να εξαφανισθη μια τοπικη Εκκλησια οπως εκεινες της Μικρας Ασιας.
    Χαθηκαν , εξαφανισθηκαν απαξ και διαπαντος.
    Και οχι μια αλλα ΠΟΛΛΕΣ.

    Και ο Οδυσσεας πιστευει οτι μπορει ολες αυτες οι τοπικες ανα τον πλανητη εκκλησιες να μην ορθοδοξησουν καποια στιγμη της ιστοριας.
    Και να περιορισθη η Ορθοδοξια σε ΤΡΕΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΝΤΕΣ.
    Ναι σε τρεις και μονον ανθρωπους.
    Αυτα μας λενε οι Αγιοι Πατερες.

    Μην κομπορρημονει κανενας λοιπον, ολα ειναι δυνατα και επιτρεπτα απο τον Θεο.
    Η ιστορια και το αυριο ισως να μας επιφυλασσουν εκπληξεις.
    Οι πιστοι πρεπει ναναι ΑΓΡΥΠΝΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βλεπουμε τον κ.Πανταζη να ντριπλαρη τον θαυμαστο ανωνυμο λεγοντας οτι Εκκλησια του Χριστου και Σωμα του Χριστου να εννοεις τον Βαρθολομαιο και τους Οικουμενιστες και ολους που μνημονευουν αυτον!Ο κ.Τσολογιαννης(ο διαιτητης)τον καλυπτει σφυριζοντας πεναλτι ενω γραφει:Η Εκκλησια(με,Ε,και οχι με,ε) του Χριστου η Ορθοδοξη(η Ορθοδοξη και οχι των Οικουμενιστων).Πλαναται η Εκκλησια του Χριστου η Ορθοδοξη και βρισκεται επι Σταυρου(δηλαδη ο Βαρθολομαιος και οι Οικουμενιστες ανηκουν στην Εκκλησια του Χριστου την Ορθοδοξη).Το Σωμα και η Κεφαλη της Εκκλησιας δεν πλαναται(γιατι δεν γραφει οτι η Ηγεσια της Εκκλησιας πλαναται,και γραφει η Εκκλησια του Χριστου η Ορθοδοξη;Ειναι Ορθοδοξος ο Βαρθολομαιος και οι Οικουμενιστες Επισκοποι;;Αυτα λενε οι Πατερες της Εκκλησιας του Χριστου μας;;;Μπραβο στον θαυμαστο ανωνυμο και στον ΠΑΛΑΙΟ που το σκαλησε και ....!Μπορει ο Αρθογραφος να σκεφτηκε πριν γραψει, ομως δεν τα λεει καλα.Απο την απαντηση στον ΠΑΛΑΙΟ,του Αρθογραφου ,χωρις την ντριπλα,διακρινω εγωισμο.Απο τον κ.Τσολογιαννη,κουκουλωμα!Καλη Ανασταση με ΑΓΑΠΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είμαι ο Ανώνυμος 12:42 π.μ. Με καλύπτεις απόλυτα Τάκη. Δεν ήθελα να αντιδικήσω πασχαλιάτικα με τον κ. Πανταζή (αφού δεν θέλει κουβέντα με Ανώνυμους) διότι ο άνθρωπος, μας υβρίζει, δικαιολογώντας από μόνος του τις ύβρεις, μας λέει επηρμένους, και είμαστε, δηλώνει έτοιμος να αναγνωρίσει το λάθος του, κι όταν του πεις, επιτίθεται για να μη το παραδεχθεί. Δυστυχώς, καβάλισε νωρίς το καλάμι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου