Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014

Nεα απαντησι στα φνηναφηματα του Σιγονταροοικουμενιστη π. Ιωηλ της Κονιτσας

Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ


ΜΕ ΤΟ AIDS ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ!



του Αποτειχισθέντος θεολόγου, Νικολάου Πανταζή





10 "Ενδυναμούσθε εν Κυρίω και εν τω κράτει της ισχύος αυτού

11 ενδύσασθε την πανοπλίαν του Θεού προς το δύνασθαι υμάς στήναι προς τας μεθοδείας του διαβόλου

12 ότι ουκ εστίν ημίν η πἀλη προς αίμα και σάρκα αλλά προς τας αρχάς προς τας εξουσόιας προς τους κοσμοκράτορας του σκότους τουτου, προς τα πνευματικά της πονηρίας εν τοις επουρανίοις

13 δια τούτο αναλάβετε την πανοπλίαν του Θεού ίνα δυνηθήτε αντιστήναι εν τη ημέρα τη πονηρά και άπαντα κατεργασάμενοι στήναι

14 στήτε ουν περιζωσάμενοι την οσφύν υμών εν αληθεία και ενδυσάμενοι τον θώρακα της δικαιοσύνης

15 και υποδησάμενοι τους πόδας εν ετοιμασία του ευαγγελίου της ειρήνης

16 εν πάσιν αναλαβόντες τον θυρεόν της Πίστεως εν ω δυνήσεσθε πάντα τα βέλη του πονηρού τα πεπυρωμένα σβέσαι

17 και την περικεφαλαίαν του σωτηρίου δέξασθε και την μάχαιραν του Πνεύματος ο εστίν ρήμα Θεού." (Εφ. 6, 10-17)



Η παραπάνω Αγιογραφική παραπομπή μιλά ξεκάθαρα και ολοζὠντανα για μάχη. Θυμίζει μαχητική σκηνή σε επική πολεμική ταινία. Περιγράφει την πολεμική ενδυμασία του Ορθοδόξου Μαχητή, την Πανοπλία του Θεού! Ο Οποίος μάλιστα Θεός, σύμφωνα με δική Του, προσωπική δήλωση και διαβεβαίωση, δεν ήλθε να βάλει ειρήνη αλλά μάχαιραν!



Και έρχεται πάλι για τρίτη φορά, ο π. Ιωήλ Κωνστάνταρος να ανατρέψει αυτή την Ευαγγελική Αλήθεια και να μας παρουσιάσει διπλωματικώς και σκοπίμως άλλον λόγο του ιδίου του Αποστόλου Παύλου: «Δούλον δε Κυρίου ου δει μάχεσθαι, αλλ΄ήπιον είναι προς πάντας, διδακτικόν, ανεξίκακον» (Β΄ Τιμ. 2. 24)



Οι φαινομενικές "αντιφάσεις" της Γραφής αποκαλύπτουν τους αδοκίμους και πτωχούς τω θεολογικώ πνεύματι. Η πονηρή χρήση μη μαχίμων χωρίων της Γραφής γίνεται προς εξυπηρέτηση των φαύλων τάσεων υποχωρήσεως στα της Πίστεως και προωθήσεως της δουλοπρεπούς δεσποτοκρατικής ηττοπαθείας. Ο μολυσμός των Μυστηρίων είναι ο μολυσμός της μαλθακότητος για μάχη, ο δηλητηριασμός της συνειδήσεως που σβήνει και αργοπεθαίνει, που δεν αντιστέκεται, δε μιλά αλλά συμβιβάζεται με το βέβηλο, οικουμενιστικό κατεστημένο. Υποδουλώνεται, ξεβαφτίζεται, ξεπουλιέται.



Η χιλιοπιπιλισμένη διαφήμιση υπέρ "της των πάντων ενώσεως" πουλάει. Και όσοι δεν "αγοράζουν", δεν "τα χάφτουν" και λένε "όχι ευχαριστώ, δεν θα πάρω" απ' αυτή την "ηρωϊνη" του Οικουμενισμού, αυτοί αυτομάτως στέκονται εμπόδιο και συστηματικώς "σταμπάρονται" ως "σχισματικοί, ταραχοποιοί και εξω-εκκλησιαστικοί". Διώκονται σφοδρώς. Πολεμούνται ανηλεώς.



Είναι αλήθεια ότι δεν βρισκόμαστε σε καιρό ειρήνης αλλά σε καιρό πολέμου, περίοδο φρικτής μάχης, μαρτυρικού διωγμού και μανιακού, συλλογικού πολέμου εναντίον της Αληθινής Πίστεως, της Ορθοδοξίας.



Είναι άκρως λυπηρό, ότι αυτός ο πόλεμος και ο φοβερός διωγμός, δεν προέρχεται από απίστους, αντιχρίστους και ανθρώπους των σκοτεινών δυνάμεων, αλλά "εκ των έσω"... Προέρχεται από εν Χριστώ αδελφούς, ιερείς, Αρχιερείς μέχρι και Πατριάρχες.



Όσοι εκκλησιαστικοί ηγέτες δεν ανέχονται την ύπαρξη υγιαινόντων λόγων, λόγων αληθείας και ορθοτομήσεως, λόγων Αγιοπατερικών, οι οποίοι ερμηνεύουν αλάνθαστα τους λόγους των Αποστόλων και του Ίδιου του Χριστού, αυτοί οι ύπουλοι, γόητες και πονηροί, διαστρέφουν περίτεχνα τη Γραφή και καταφεύγουν στον στείρο ορθολογισμό τους. Επικαλούνται και καταχρώνται λόγους Αγίων Πατέρων και Αγίων Γερόντων προς κάλυψη της πονηράς διδασκαλίας τους. Αλλά ΔΕΝ αναφέρουν Πατέρες και χωρία που να επιτρέπουν την συμπόρευσή τους με αιρετικούς...



Η διδασκαλία τους είναι πονηρή διότι παρουσιάζεται με το προβατικό ένδυμα του εφησυχασμού, τη επικίνδυνη προβιά του συμβιβασμού, την ύποπτη και ύπουλη στάση της "σιωπής των αμνών". Έσωθεν όμως είναι λύκοι άρπαγες, μη φειδόμενοι του ποιμνίου. Θέλουν την υποταγή του ποιμνίου και επεξεργάζονται την καταστροφή του. Θέλουν το ποίμνιο να παραμένει στο στόμα του λύκου και να μη διαμαρτύρεται που προσφέρεται εις βρώσιν του αβυσσαλέου εχθρού λέοντος Σατάν.




Δεν θέλουν το ποίμνιο να είναι ξύπνιο, ενημερωμένο, αγανακτισμένο και εξαγριωμένο, να γίνονται λιοντάρια που πνέουν το πυρ το αληθινόν, τη φλόγα της Πίστεως, αλλά θέλουν κουταβάκια και γλυκούτσικα "τσιγουάγουα", γατούλες που κάνουν νιάου για πλαδαρόπλαστο γαλατάκι, που τρώνε "κουτόχορτο" και κοιμούνται και χασμουριούνται εις τον αιώνα, τον οικουμενιστικό απατεώνα...



Ο π. Ιωήλ Κωνστάνταρος επανέρχεται στο θέμα της Αποτειχίσεως με ένα νέο άρθρο "Αγία Γραφή και Ιεροί Κανόνες", χωρίς όμως να αναφέρει ούτε ΕΝΑ χωρίο, ούτε μία παραπομπή από τους Αγίους Πατέρες που να στηρίζει την συμπόρευσή μας και μυστηριακή κοινωνία με αιρετικούς και πλανεμένους!



Ενὠ "αισθάνεται την ανάγκη να τονίσει πως τα όσα ήδη αναφέρει και στη συνέχεια θα αναφέρει, σε καμμία των περιπτώσεων, σκοπό έχουν το να θίξουν την προσωπικότητα ή το να προσβάλλουν εν Χριστώ αδελφούς", όμως αυτό κάνει και αυτό επαναλαμβάνει.



Προσβάλλει εν Χριστώ αδελφούς και μάλιστα συλλειτουργό αυτού γενομένω εν Χριστώ, τον π. Ευθύμιο Τρικαμηνά. Σπιλώνει θρασύτατα το όνομά του και λασπολογεί ανεπίτρεπτα την τιμή του. Τιμή μάλιστα, που αποδίδεται από Αποστολική, Θεόπνευστη Σύνοδο εκατοντάδων Θεοφόρων Πατέρων. Τιμή που ατιμάζει τους ατιμάζοντας αυτήν και μη τελούντων την απόδοσιν "της πρεπούσης τιμής τοις ορθοδόξοις".




Ο π. Ιωήλ Κωνστάνταρος, καταφεύγει προκαταβολικώς στη δημιουργία ευσεβιστικών, ταπεινολογικών εντυπώσεων λέγοντας: "Η καλή πίστη και η ειλικρινής διάθεση, είναι κάτι το δεδομένο, και από την θέση αυτή εξαιτούμεθα τις ευχές και τις προσευχές σας".



Να είναι σίγουρος πως έχει τις ευχές μας και τις προσευχές μας. Προσευχόμαστε για τους "εχθρούς" μας και αυτό εντός εισαγωγικών διότι εμείς δεν εχθρευόμαστε κανένα παρά την αίρεση και την πλάνη. Ξεχωρίζουμε διά της εν Κυρίω διακρίσεως την πλάνη από τον φορέα της πλάνης.



Επειδή όμως οι αντιοικουμενιστές μισούν εμάς και πολεμούν εμάς που απομακρυνθήκαμε προσωρινώς από την αἰρεση, μέχρι που να φέρει ο Θεός κάποια λύση, επειδή οι λεγόμενοι "εντός" και συλλειτουργούντες, μνημονεύοντες και κοινωνούντες ελευθέρως και ακινδύνως με τους φορείς της αιρέσεως μας εχθρεύονται, για αυτό προσευχόμαστε υπέρ των εχθρών ημών και των διωκόντων ημάς.




Εμείς τους αγαπούμε και τους ευχαριστούμε που μας δίνουν ευκαιρία για απολογία και ομολογία. Προσωπικώς, δεν έχω κανένα μίσος και καμία εμπάθεια προς τον π. Ιωήλ και ζητώ δημοσίως συγγνώμη για τις παλαιότερες σκληρές και επιθετικές μου εκφράσεις, εν βρασμώ πίστεως. Εκπροσωπώ μόνο τον εαυτό μου και θα ήταν πολύ άδικο, εξ' αιτίας του τρόπου προσωπικής εκφράσεως, έστω και λανθασμένης, να αποδίδεται μομφή στον ιερό αγώνα που διατελεί ο δεδιωγμένος ένεκεν δικαιοσύνης Χριστού, ένεκεν αγώνος εναντίον της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού, π. Ευθύμιος.



Και επανέρχομαι στις δηλώσεις του π. Ιωήλ: "Η καλή πίστη και η ειλικρινής διάθεση, είναι κάτι το δεδομένο". Εάν είχε πράγματι "καλή πίστη και ειλικρινή διάθεση" ο π. Ιωήλ, θα ερχόταν σε προσωπική επικοινωνία και καλοπροαίρετη επαφή με τον π. Ευθύμιο, εφ' όσον τόσο πολύ τον απασχολεί και καταφεύγει σε εκτενή αρθρογραφία εναντίον του.



Ενώ λοιπόν ο π. Ιωήλ δηλώνει αγαθή πρόθεση, αποδεικνυει το αντίθετο λέγοντας πως ὀταν "η Αγία Γραφή τίθεται εκτός Εκκλησίας και «ερμηνεύεται» από ανθρώπους που βρίσκονται εκτός της «Κιβωτού της Σωτηρίας», νομοτελειακώς έρχονται ως αποτελέσματα η παρερμηνεία, η διαστροφή των νοημάτων, η πλάνη, η αίρεση και τέλος αυτή η αποκοπή".



Κατηγορεί και καταφέρεται σφοδρώς εναντίον του π. Ευθυμίου ως παρερμηνευτή, διαστρεβλωτή και διστροφέα των θείων νοημάτων, ως πλανεμένο και αιρετικό. Κάτι που δεν ανέχεται ο ίδιος διότι αποτελεί ύβρι και θα απαντήσει, πιστεύω και ο άμεσα θιγόμενος και προσβαλλόμενος, με την χαρακτηριστική δυναμικότητα, αφοπλιστικότητα και Αγιοπατερική επιχειρηματικότητα.



Μπορεί να διατείνεται ο π. Ιωήλ πως "το ψάρι δεν ζει έξω από το νερό" αλλά και εμείς του υπενθυμίζουμε πως η αγάπη δεν ζει έξω από το ζωτικό ύδωρ της αληθείας. "Στήτε ουν περιζωσάμενοι την οσφύν υμών εν αληθεία και ενδυσάμενοι τον θώρακα της δικαιοσύνης".



Εάν θέλει να είναι δίκαιος ο π. Ιωήλ, ας μιλά με τη γλώσσα της αληθείας, ντυμμένος με το θώρακα της δικαιοσύνης. Ας είναι δίκαιος στους εν Χριστώ αδελφούς του και ας μη μας συγκαταλέγει αδίκως με τους ζηλωτάς παλαιοημερολογίτες που δημιούργησαν πολυκλαδικές, πολυσυστηματικές Συνόδους και τέλεσαν ανεξέλεγκτες χειροτονίες.



Ο π. Ιωήλ Κωνστάνταρος, κάνει το ίδιο μα το ίδιο λάθος, εάν τελικώς πρόκειται περί "λάθους". Εσκεμμένως μας "τσουβαλιάζει" με τους φανατικούς, πολυπαραταξιακούς, για να μας βγάλει και εμάς το ίδιο. "Εξ' ου και οι τόσες παρατάξεις, οι τόσες «Ιεραρχίες», οι τόσες «Αυτόνομες Εκκλησίες», και όλα αυτά βάσει δήθεν των «Ιερών Κανόνων», και έτσι, «ουκ έσται παύλα των δεινών»....



Αλλά αποφεύγει να είναι συνεπής με την ιερατική του αξιοπρέπεια και να μας αποδείξει και να υποδείξει, όπως οφείλει εν Νόμω και αληθεία Κυρίου, ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ δημιουργήσαμε "τόσες παρατάξεις", τόσες «Ιεραρχίες» και «Αυτόνομες Εκκλησίες» οι εν Κυρίω και εν Θεοπνεύστω Συνόδω Αποτειχισμένοι;



Γιατί λοιπόν τόσο τυφλά και παράλόγα μας παραλληλίζει με αυτούς; Γιατί τον βολεύει αυτή η παντελώς ανυπόστατη, αήθης επίθεση; Ποιά φαύλη σκοπιμότητα εξυπηρετεί κι' ακατάπαυστα επιχειρεί να μας βγάλει "σχισματικούς", "εξω-εκκλησιαστικούς" και "εξω-Κιβωτιακούς" χωρίς φυσικά να το αποδεικνύει;



"Φυσικά, δεν θα περάσουμε τώρα στην διαδικασία να ερμηνεύσουμε και μέσα από την ιστορία την πρακτική εφαρμογή του, δυνητικού και όχι απολύτου χαρακτήρος, επίμαχου αυτού Ιερού Κανόνα..." μας λέγει π. Ιωήλ. Και φυσικά δεν το κάνει διότι έτσι θα αποκαλυφθεί η αφύσικη δική του Αντιπατερική στάση να συνυφαίνεται, να συμπορεύεται και να κοινωνεί με την αίρεση.



Εάν είναι δυνητικός, ας το δεχτούμε, διατί δεν δύνασαι πάτερ να κάνεις εσύ χρήση του κανόνος και να πολεμήσεις "εντίμως και ορθοδόξως" την αίρεση, όπως λέγει ο Κανόνας, αλλά αντίθετα πολεμάς και υβρίζεις ως σχισματικούς όσους κάνουν χρήση του Θεόσδοτου Κανόνος και καταπατείς, ακυρώνεις και διαστρεβλώνεις την ρητή, αυστηρή διαβεβαίωση του Ιερού αυτού Κανόνα, ότι οι τοιούτοι "ου σχίσματι την ένωσιν της Εκκλησίας κατέτεμον, αλλά σχισμάτων και μερισμών την Εκκλησίαν εσπούδασαν ρύσασθαι;"  
Είναι η τρίτη φορά που ζητώ απάντηση και απάντηση δεν λαμβάνω.

Και έπειτα, ο π. Ιωήλ διπλωματικά μας ρωτά: "Όσοι ισχυρίζονται ότι εφαρμόζουν τον παραπάνω Κανόνα, πληρούν τις τρεις αναγκαίες αυτές προϋποθέσεις;"



Α) "Η προϊσταμένη του αρχή, να κηρύσσει «γυμνή τη κεφαλή αίρεσιν τινά παρά των Συνόδων και Πατέρων κατεγνωσμένη».



ΑΠΑΝΤΗΣΗ: ΝΑΙ, γυμνή τη κεφαλή, εν οικία Πατριαρχική, εν πλήρη ιερατική καταστολή, μνημόνευση Αιρεσιάρχου κανονική! Ναι, ομολογουμένως και αποδεδειγμένως, κηρύσσεται η ΠΑΝΑΙΡΕΣΙΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ!



Β) "Το ακώλυτον της Ιερωσύνης" (να μην είναι δηλαδή καθηρημένος)




ΑΠΑΝΤΗΣΗ: ΝΑΙ, δεν υπάρχει κώλυμα ιερωσύνης διότι δεν υπάρχει κανονική, Κανονολογική "καθαίρεσις", αλλά φαύλη, δεσποτοκρατική, ανυπόστατος, άδικη και άκυρος από τους Ιερούς Κανόνας! Και ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος καθαιρέθηκε και ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός (που εορτάσαμε προ λίγων ημερών) διώχθηκε και φυλακίστηκε αλλ' ευρέθησαν εκ των πραγμάτων και απεδείχθησαν ΑΚΑΘΑΙΡΕΤΟΙ ΠΥΡΓΟΙ! Προτίμησαν το διωγμό παρά το Θρόνο και το βόλεμα!

  
Γ) "Το ότι δεν θα παύσει, μετά την εφαρμογή του Κανόνος, να έχει Κοινωνία με όσους εν Χριστώ Λειτουργούς δεν επέλεξαν (λόγω του δυνητικού χαρακτήρος), την παύση του μνημοσύνου. Δηλ. να συνεχίσει να αποτελεί μέλος της Εκκλησίας, στην Λειτουργική έκφραση του Κοινού Ποτηρίου"



 ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Αυτό είναι απολύτως ψευδές και τελείως εναντίον της Αγίας Γραφής, των Ιερών Κανόνων και την Διδασκαλία των Αγίων Πατέρων οι οποίοι ρητώς ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ την κοινωνία με "λατινόφρονες" αιρετικούς "εν ενεργεία" και "εν δυνάμει", εν πανωλεθρία και τσουνάμι της παναιρέσεως του Οικουμενισμού!

Το άλλο μεγάλο ΨΕΜΜΑ που πλέκει και περιπλέκει ο π. Ιωήλ είναι η υποτιθέμενη Λειτουργική (μόνον) έκφραση του Κοινού Ποτηρίου."

Το Κοινό Ποτήριο αλλά και η κοινή Μνημόνευσις με τους Λατινόφρονες Επισκόπους συνεπάγεται παράβαση δογματική, παραβίαση Κανονολογική και συναποτελεί άμεση κοινή αποδοχή της αιρέσεως και της πλάνης που κηρύσσει η Κεφαλή, γυμνή τη κεφαλή.

Η "Κοινωνία μετά εν Χριστώ Συλλειτουργών Αδελφών" δεν επιτρέπεται από τους Ιερούς Κανόνας ασχέτως εάν ισως να το έπραξαν αυτό οι τρεις μητροπολίτες α) Φλωρίνης Αυγουστίνος β) Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος και γ) Παραμυθίας Παύλος.

Βάσις της Πίστεως είναι οι ίδιοι οι Ιεροί Κανόνες και όχι η ενδεχομένη ή όχι εφαρμογή τους από διαφόρους Επισκόπους.

ΓΙΑΤΙ όμως αποτελεί υπόδειγμα για τον π. Ιωήλ και κάθε "σύγχρονο αντιοικουμενιστή" η συνέχιση της κοινωνίας των προαναφερθέντων μητροπολιτών και όχι αυτή, η καθεαυτή εφαρμογή του Ιερού Κανόνος, η Διακοπή δηλαδή της Μνημονεύσεως και Άμεση Αποτείχιση;



Όσο για τον Άγιο Θεόδωρο τον Στουδίτη, ο οποίος "ουδέποτε συλλειτούργησε με άλλους καθηρημένους επισκόπους" (προφανώς ο θρασυτατος π. Ιωήλ υπονοεί τον Σεβασμιώτατο Αρτέμιο!!) θα αφήσω πάλι τον π. Ευθύμιο να απαντήσει μιας και ασχολήθηκε πάρα πολλά χρόνια με αυτόν τον Μεγάλο Άγιο και Πατέρα της Εκκλησίας μας και ενετρύφησε εκτενώς και βαθέως στα συγγράμματά του και στην κατά πάντα διαχρονική διδασκαλία του.



Είναι πάντως ΝΤΡΟΠΗ για τον π. Ιωήλ να προσπαθεί να παρουσιάσει τον π. Ευθύμιο ως διαστρεβλωτή του Αγίου Θεοδωρου. Είναι πάντως ΑΙΣΧΟΣ να επικαλείται ο π. Ιωήλ τον Άγιο Γέροντα Παϊσιο που είπε: "Μη βγάλεις σχισματικό τον Άγιο Θεόδωρο το Στουδίτη, όπως οι Ευρωπαίοι", το οποίο αναφερόταν σε ΑΛΛΗ τελείως περίπτωση και για ΑΛΛΑ τελείως πρόσωπα και δεν είχε καμία μα καμία αναφορά στον π. Ευθύμιο!



Και μόνο το ότι τολμά και πιάνει στο στόμα του ο π. Ιώηλ τον Μέγα αυτό Άγιο και Πατέρα της Εκκλησίας μας, τον Άγιο Θεόδωρο τον Στουδίτη επιχειρώντας διπλωματικά, διαβολικά να τον παρουσιάσει ως Άγιο που επέτρεπε και προέτρεπε την κοινωνία με αιρετικούς, αυτό αποκαλύπτει μιαν άλλη διάβρωση εσωτερική, δογματική, συνειδησιακή.



Και αυτή ακριβώς είναι η Μόλυνση Μυστηρίων που λέγουν οι Πατέρες, η μόλυνση της συνειδήσεως δια τοιαύτης φρονήσεως ότι μπορούμε να συνυπάρχουμε, να συλλειτουργούμε και να αλληλομνημονεύουμε τους αιρετικούς, τους πλανεμένους, τους λατινόφρονες και όσοι απομακρύνονται από αυτούς είναι "ντε και καλά" σχισματικοί, εξω-εκκλησιαστικοί και εξω-κιβωτιακοί...



Όσο για τις "πνευματικές καταβολές" που αναφέρει ο π. Ιωήλ εκ λόγων του ανωνύμου γέροντα, συμφωνούμε και επειδή είναι τεράστια η ευθύνη μας και "μεγάλο πράγμα οι καταβολές και το «πνευματικό DNA» που φέρει ο κάθε απλός πιστός και ο κάθε ηγέτης ή ο κάθε «ηγέτης», για αυτό και αρνούμαστε κατηγορηματικά και συνειδησιακά να κληρονομήσουμε μολυσμένο DNA που περιέχει το θανατηφόρο και ψυχοφθόρο AIDS του Οικουμενισμού!



Αρνούμαστε να διατηρούμε κοινωνία με τους εκκλησιαστικούς φορείς αυτου το AIDS και αποδεχόμαστε ΟΛΟΨΥΧΩΣ τις θείες, αγιες και ιερές πνευματικές καταβολές των Αγίων Πατέρων και Διδασκάλων της Οικουμένης που μας κληροδοτούν και μεταλαμπαδεύουν οι πνευματικοί μας πατέρες όπως ο ευλογημένος και δεδιωγμένος ένεκεν του ονόματος του Χριστού και της Αληθούς Πίστεως Αυτού, της Αγίας μας Ορθοδοξίας.

Ναι π. Ιώηλ «απ' το ρόδο βγαίνει αγκάθι και από το αγκάθι ρόδο», για αυτό πρόσεξε πόσα αγκάθια θα βγουν από τη συμπόρευση σου και την κοινωνία σου με δηλωμένους, κατεγνωμένους Αρχι-οικουμενιστές και πόσα ρόδα βγάζει ο Θεός από ιερείς και πνευματικούς που διώκονται για τον Χριστό και την Πίστη του. 
Εάν εσύ, "δια της πλανεύτρας φαντασίας" σου, όπως γράφεις, δέχεσαι και καθοδηγείς έτσι τις ψυχές σου που σου εναποθέτει ο Θεός, έχεις την ευθύνη των διδασκαλιών σου.

Εάν έργο σου, "ευχή και προσευχή σου είναι η αρραγής ενότητα" με τους Οικουμενιστές, τους χειρότερους αιρετικούς και αντιχρίστους όλων των αιώνων, που ύπουλα επεξεργάζονται την ενότητα με τον Πάπα (η οποία ενότητα σύμφωνα με αρκετών Γερόντων και Ηγουμένων του Αγίου Όρους, παρασκηνιακώς έχει ΗΔΗ ΓΙΝΕΙ), εάν λοιπόν αυτό και εσύ επιδιώκεις, τότε ΟΧΙ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ!



Ακόμη περιμένω τις απαντήσεις του π. Ιωήλ στις ερωτήσεις που του έθεσα, στα δύο προηγούμενα κείμενά μου...

3 σχόλια:

  1. Κατι έγραψε Ο Τελεβάντος πριν λίγο για την κατάσταση του οικουμενισμού και την αποτείχιση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προσοχή και στο ατόπημα του Γέροντος Εφραίμ Βατοπαιδινού που είπε ότι μπορεί να γίνει οικονομία στις συμπροσευχές με αιρετικούς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αναφέρεσαι στο " ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΣΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΤΩΡΑ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ; " κάνει πως δεν ξέρει ο απολογητής της μνημόνευσης του Βαρθολομαίου και ρωτά "ρητορικά" . Θα σε δω μια μέρα λογιότατε ρήτορα στην Κλαυθμώνος δεν θα σε δώ ?
    Εκει στη κοιλάδα του Ιωσαφάτ να σε δω τι θα πεις εσύ που μνημονεύεις τον Παπικό Βαρθολομαίο , τον αιρεσιάρχη τον εχθρό του Θεού Εκεί στην ΚΡΊΣΗ θα έχουν πέραση οι ρητορείες σου και οι αιρετικές σοφιστείες σου δεν θα έχουν ανταμοιβή ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου