Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

ΑΠΑΝΤΗΣΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ.ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΑΓΙΟΣ Ο ΣΜΥΡΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ, ουτε εν ζωη, ουτε μετα θανατον...

 

  Λεγεται οτι σαν χαρακτηρας ηταν       ευεξαπτος, βλοσυρος και θυμωδης.

       Ετσι ηταν οι Αγιοι;

 

Η ΘΡΥΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ 

"ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤ. ΑΓΩΝ" εγραφε το1994 

για την απαραδεκτη Αγιοκαταταξι 

του ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΣΜΥΡΝΗΣ




ΔΥΟ ΚΕΙΜΕΝA ΠΟΥ ΤΑ ΛΕNE ΟΛΑ




Δημοσιευουμε δυο κειμενα του ετους 1992 της οντως θρυλικης και νοσταλγικης εφημεριδος ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ που αποδεικνυουν το βεβιασμενο και αντικανονικο των ενεργειων της συνοδου της εποχης εκεινης που εσπευσε χωρις ορθα κριτηρια και ανακηρυξε σε Αγιο εναν Μασωνο και εναν ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΗ.

Ο ιδιος δηλωνε, κατα την μαρτυρια του ανηψιου του, οτι σκοπος και ποθος και παλμος του μοναδικος, ηταν να φτιαξη την ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ, αυτο για το οποιο εργαζονται ολοι σχεδον οι σημερινοι πατριαρχες, και αρχιεπισκοποι ακολουθουντες τα βηματα του.




Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος εις μίαν των συνεδριών της κατά τον μήνα Νοέμβριον "κατέταξεν εις την χορείαν των αγίων ως εθνο-ιερομάρτυρας τον Χρυσόστομον Σμύρνης, άλλους τέσσαρας ιεράρχας της Μικράς Ασίας, καθώς και άπαντας τους  Κληρικούς και Λαικούς αδελφούς μας, που ετελειώθησαν με άδικον και μαρτυρικόν θάνατον εις την Μ.Ασίαν κατά την διάρκειαν της Τραγωδίας του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας". 
Η πράξις αυτή της ΔΙΣ ήγειρεν, ως ήτο επόμενον, αντιδράσεις. 
Επίκεντρον δε των αντιδράσεων είναι το πρόσωπον του εθνομάρτυρος Χρυσοστόμου, το οποίον φέρεται ως "ενεργόν μέλος" της μασονικής στοάς "Ιωνία" της Σμύρνης.
Ο ειδήμων επί του αντιμασονισμού κ.Νικόλαος Ψαρουδάκης με άρθρα του εις την εφημερίδα "Ορθόδοξος Τύπος" ελέγχει ως επιπολαίαν κ.λ.π. την ενέργειαν αυτήν της Εκκλησίας της Ελλάδος. 
Ως προς το επιπόλαιον της αποφάσεως συμμεριζόμεθα τας απόψεις του κ.Ψαρουδάκη και προσθέτομεν ένα ακόμη λόγον. 
Ότι η Ιερά Σύνοδος, ΕΝΩ ΕΙΧΕ ΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΙΝ ΤΗΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΙΣΤΗΡΙΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΥΠΗΓΟΡΕΥΟΝ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΑΒΟΛΗΝ ΔΙ ΕΥΘΕΤΩΤΕΡΟΝ ΧΡΟΝΟΝ ΤΗΣ ΚΑΤΑΤΑΞΕΩΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΧΟΡΕΙΑΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΤΟΥ ΕΘΝΟΜΑΡΤΥΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ, ΕΝ ΤΟΥΤΟΙΣ ΤΑ ΗΓΝΟΗΣΕΝ.
Ποίος θα ήτο ο ευθετώτερος χρόνος; 
Όταν θα εδίδοντο ΚΑΠΟΙΟ Ή ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟΝ. 
Ο Κύριος, ο μόνος ετάζων καρδίας και νεφρούς, έχει την δύναμιν και τον τρόπον να αποκαλύψη την αγιότητα προσώπου, το οποίον εύρε χάριν ενώπιόν του. 
Η μετάνοια έχει την δύναμιν να εξαλείψη κάθε αμάρτημα, και την φοίτησιν ακόμη εις μασονικάς στοάς;
Το τελευταίον είναι το ΣΚΟΤΕΙΝΟΝ ΣΗΜΕΙΟΝ εν μέσω του φωτεινού μαρτυρίου του εθνομάρτυρος Χρυσοστόμου Σμύρνης. 
Έχομεν μαρτυρίας διά τα τελευταία λόγια του. 
Μεταξύ όμως των λόγων αυτών δεν υπάρχει ή μάλλον δεν έφθασε μέχρις ημών κάποια αποκήρυξις του τεκτονισμού. 
Ποίος θα ηδύνατο επ αυτού να ισχυρισθή, ότι πράγματι έγινε μία τοιαύτη αποκήρυξις πλην όμως άνθρωποι της στοάς δεν άφησαν να ίδη αύτη το φως της δημοσιότητος και να φθάση μέχρις ημών; 



Όλοι θέλομεν ο τραγικός μάρτυς της Σμύρνης Χρυσόστομος να ήτο άγιος. 
Το θέλομεν και ως χριστιανοί και ως Έλληνες. 
Φοβούμεθα όμως ότι η εσπευσμένη ανακήρυξίς του ως αγίου ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ. 
Και εν προκειμένω, διατί η αναγνώρισις του έγινεν από την Σύνοδον της Εκκλησίας της Ελλάδος και όχι από το Οικουμενικόν πατριαρχείον, όπως συνηθίζεται μέχρι τώρα; 
Μήπως αυτό θα πρέπη να μας κάνη περισσότερον επιφυλακτικούς ως προς την ανακήρυξιν της αγιότητός του; 
Εκτός εάν συμβή ό,τι και με τον άγιον Γρηγόριον τον Ε', οπότε τα σημεία μας αναγκάζουν να προβώμεν εις την θεοφιλή αυτήν ενέργειαν. 
Είναι, νομίζομεν, προτιμότερον ΝΑ ΑΦΗΣΩΜΕΝ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟΝ να αποφανθή περί της αγιότητος του ενδόξου εθνομάρτυρος Χρυσοστόμου Σμύρνης.



ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ, 
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 1992

 

 

ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΘΡΥΛΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ "ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ' ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΣΜΥΡΝΗΣ







Eχαρακτηρίσαμεν ως επιπολαίαν την ενέργειαν της Ι.Συνόδου να ανακηρύξει άγιον τον Χρυσόστομον Σμύρνης. 
Και επειδή δεν θέλομεν αβασανίστως να χαρακτηρίζομεν πρόσωπα και καταστάσεις παραθέτομεν απόσπασμα από το βιβλίον " Εκκλησιαστικόν Δίκαιον της Ορθοδόξου Ανατολικής Εκκλησίας", συγγραφέν υπό του δρος Νικοδήμου Μίλας, ορθοδόξου επισκόπου Ζάρας της Δαλματικής.



"Η Εκκλησία ορίζει  τίνες των αγίων εισίν άξιοι τοιαύτης τιμής. 
Το κατ αρχάς απενέμετο η τιμή αύτη άνευ τινός διατυπώσεως τοις υπέρ της πίστεως την εαυτών ζωήν προσενεγκούσι μάρτυσι. 
Τα ονόματα των αγίων τούτων κατεχωρίζοντο εν τοις διπτύχοις και εμνημονεύοντο κατά την Θείαν Λειτουργίαν εγκωμιαζομένων και των έργων αυτών. 
Κατά πρώτον μεν περιωρίζετο η τιμή αύτη εν ταις εκκλησίαις της περιφερείας και τέλος εγίνετο γενική. Κατά δε την ΙΑ' εκατονταετηρίδα εισήχθη η καλουμένη  ΑΝΑΚΗΡΥΞΙΣ (CANONISATIO) των αγίων.
Η ανακήρυξις των αγίων είναι απόλυτον δικαίωμα της επισκοπικής συνόδου, ήτις ΔΕΟΝ ΝΑ ΠΡΟΒΑΙΝΗ ΕΙΣ ΤΟΥΤΟ ΜΕΤΑ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΕΡΙΣΚΕΨΕΩΣ ΚΑΙ ΑΥΣΤΗΡΟΤΗΤΟΣ.  
Κατά δε τα άλλα ισχύουσι περί του θέματος τούτου εν τη Εκκλησία τα επόμενα ως κανών: 
Εάν τις διέπρεψεν υπό πάσαν έποψιν και αείποτε διά του επί γης εναρέτου και τελείου βίου αυτού, περιεκοσμείτο υπό πασών των χριστιανικών αρετών, τα έργα αυτού κατεδήλουν εσωτερικόν πόθον προσεγγίσεως προς το ιδεώδες της αγιότητος και προύκειντο ως τύπος και υπογραμμός της αγάπης και ευσεβείας, εάν εφαίνοντο παρ αυτώ προφητικά σημεία και θαυματουργός δύναμις ή εάν εν τοις λειψάνοις αυτού κατεδείχθησαν σημεία αγιότητος, και, συνελόντι ειπείν, εάν τις και ζων και μετά θάνατον κατέδειξε τας ιδιότητας του αγίου, η ανωτέρα εκκλησιαστική εξουσία αποφαίνεται, ότι δέον ν απονεμηθή τω προσώπω τούτω η γενική τιμή,ό εστίν να θεωρήται άγιον και θεοφιλές. 
 Όθεν, εάν καταδειχθή σαφώς, ότι τις έζησεν ως άγιος και απέθανεν ως τοιούτος, ανακηρύσσεται ούτος υπό της επισκοπικής συνόδου ως άγιος, διατάσσεται η δημοσία τιμή (δουλεία) αυτού, τα λείψανα αυτού εναποτίθενται εν ιερώ τόπω και εορτάζεται η μνήμη αυτού εν ωρισμένη του έτους ημέρα" (Αθήναι 1906, σελ.806-807).




ΔΥΝΑΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΔΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΒΕΒΑΙΩΣΗ , ΟΤΙ ΠΡΟΕΒΗ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΑΚΗΡΥΞΙΝ ΩΣ ΑΓΙΟΥ ΤΟΥ ΕΘΝΟΜΑΡΤΥΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΣΜΥΡΝΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗΝ ΜΕΓΑΛΗΝ ΠΕΡΙΣΚΕΨΙΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΣΤΗΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΑΝΩΤΕΡΩ ΕΓΚΥΡΟΣ ΚΑΝΟΝΟΛΟΓΟΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ΜΙΛΑΣ; 
ΑΜΦΙΒΑΛΛΟΜΕΝ!


ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ, 
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 1992

40 σχόλια:

  1. ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΑΥΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΗΤΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΗΣ, Ο ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ !
    ΠΟΥ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΊΤΑΙ ΑΠΟ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΨΕΥΔΑΔΕΛΦΩΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μηπως το παρακανετε?Πως γινεται να δεχωμαστε το Βαπτισμα αιματος των Αγιων Μαρτυρων που ενω ησαν αβαπτιστοι με το μαρτυριο τους κατεταγησαν στη χορεια των Μαρτυρων -και καλως- και να αρνουμεθα την αγιοτητα οσων κατα την Μικρσιατικη γενοκτονια βιαιως εθανατωθησαν γιατι ησαν Χριστιανοι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά να αγιοποιήσουμε και τον Καραισκάκη, και τον Αθανάσιο Διάκο και τον Παπαφλέσσα!

      Διαγραφή
    2. Τι λέτε πάτερ; Από πότε βαφτίζουμε τους εθνομάρτυρες ιερομάρτυρες συνταυτίζοντας το έθνος με την Ορθοδοξία; Κάτι τέτοιο αποτελεί αίρεση.

      Διαγραφή
    3. Την αίρεση του εθνοφυλετισμού.

      Διαγραφή
  3. Περιμενω την δημοσιευση του σχολίου μου ,εκτος εαν δεν σας αρεσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. π. Κωνσταντινε και η σαρα μαρα των βλασφημων και των πορνων και των μοιχων, επειδη τους πετσοκοψαν οι Τουρκοι αγιοι μαρτυρες;
    Τετοιους η Ελληνικη ιστορια εχει μυριαδες.
    Ολοι ειναι αγιοι μαρτυρες;
    Τι το καναμε το αγιολογιο;
    Εχουμε μαρτυριες οτι πεθαναν για το Χριστο;
    Τα μιλιουνια των κοσμικων ανθρωπων;
    Οσον αφορα αιρετικους και Οικουμενιστας σαν τον Σμυρνης Χρυσοστομο, δεν δεχεται η Εκκλησια για αγιους.
    Εκκλησια δεν ειναι οι δεσποταδες αλλα ο πιστος λαος.
    Αυτος ειναι η συνειδησι της Εκκλησιας.
    Αυτος εχει τον τελευταιο λογο σε ολα.
    Ιδιαιτερα σημερα οι δεσποταδες ειναι για ...πεταμα, σαν γενικη εικονα, χωρις να υποτιμουμε και καποιους που οντως εργαζονται.
    Ο Χρυσοστομος πρεπει ΑΜΕΣΑ να αποβληθη απο το Αγιολογιο και να τιμαται οπως ο Αθανασιος Διακος.
    Δεν ηταν αγιος ενας ....γκομενιαρης, οπως λενε ανθρωποι δικοι του.
    Ε οχι και αγιος ο θειος μου, ελεγε ο Τσιτερ που τον γνωριζε απο την καλη και απο την αναποδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ Ο ΤΣΙΤΕΡ ΝΑ ΤΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΟ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΛΕΕΙ!

      Διαγραφή
    2. Απλά ο Νούσης δεν έχει επιχειρήματα πέρα από ύβρεις και απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς. Προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.

      Διαγραφή
  5. Και τωρα σφαγιαζονται οι χριστιανοι στην Συρια απο τους ισλαμιστες. Ειναι ολοι αυτοι αγιοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οδυσσέα τι καλό έκαμε στην ζωή του ο αγαθός ληστής και αξιώθηκε παράδεισο ? Σκάνδαλο ε ? Οποιος μετανοήσει πραγματικά , και στο παρά 5 ακόμα ,πάει παράδεισο ! Οπου σε βρεί εκεί σε κρίνει . Και πόσο μάλλον αν "καπάκι" στην μετάνοια είναι η ομολογία "Ναι είμαι Χριστιανός" όταν αυτή οδηγεί σε θάνατο μαρτυρικό . Γιατί δεν είναι ψεύτης αυτός που είπε οτι όποιος με ομολογήσει ενώπιον των ανθρώπων θα τον ομολογήσω ενώπιον του Πατέρα μου .
    Και αυτοί που Ζωη τους είναι ο Ιησους σε κρίση δεν έρχονται αλλά τους άλλους κρίνουν ... Σκάνδαλο ε ? Οντως είναι ΜΕΓΑ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ! Ε και ? Ε υπάρχει ενα μεγαλύτερο . Το οτι ενώ ξέρουν οι άνθρωποι και την αμαρτία και την τιμωρία και την κολαση και τον σατανά και την μετάνοια τον παράδεισο και τον Ιησού διαλέγουν ότι διαλέγουν .Αχ ! Ας διάλεγαν το Φως ! Ο κανόνας Μαρτύριο = αγιότης όμως ισχύει για όποιον μαρτυρά τον Ιησού , τον πραγματικό Ιησού και όχι τον "Ιησου" = αντίχριστο της αίρεσης . Ετσι ούτε το μαρτύριο δεν ξεπλένει τον αμετανόητο αιρετικό . Ετσι Οδυσσέα μου " η σαρα και η μαρα των ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ , και των βλασφημων και των πορνων και των μοιχων, επειδη τους πετσοκοψαν οι Τουρκοι ναι είναι άγιοι μάρτυρες; Ναι Οδυσσέα μου γιατί αν έλεγαν " Γίνομαι Τούρκος . αλλάζω πίστη ..." οχι μόνο δεν θα τους σκότωναν αλλά και θα τους χρυσώνανε άλλωστε δεν είναι λίγοι όσοι έτσι έσωσαν την ζωή τους . "Τα μιλιουνια των κοσμικων ανθρωπων; " λες Οδυσσέα . Να;ι αυτά τα μιλούνια γατί οταν ήρθε ο κόμβος στο κτένι δεν διάλεξαν τον κόσμο αλλά τον ΑΛΛΟ ΚΟΣΜΟ ! Ομως των Χριστιανών . Να στο ξεκαθαρίσω ! ΟΧΙ των αιρετικών ! Οποιος λάτρευε τον "Μαςς" ? πως τον λένε οι μασόνοι αυτόν τον σατανά που τους έχει καβαλήσει σε αυτόν θα πάνε .. μαρτυρήσαντες για τον "Ιησού" = αντίχριστο της αίρεσης τους ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και όσο έγραφα σκεφτόμουνα οτι κοίτα κατάντια ... επι Τουρκοκρατίας οι πατέρες μας δεν πρόδιδαν τον Χριστό ούτε για τιμές ούτε για αξιώματα και προτιμούσαν να υποφέρουν τα πάνδεινα μέχρι και τον αυτόν τον Θάνατο και έτσι σήμερα είμαστε χριστιανοί . Για κάτσε και σκέψου αδελφέ μου πόσο αίμα πόσα βάσανα ! Και τώρα ... αφήνουν τον Χριστό και πάνε στον Αντίχριστο οχι μόνο τζάμπα αλλά πληρώνουν κι όλας να πάνε στο Βατικανό να προσκυνήσουν .... Τι σκ... το θέλανε να μνημονεύσουνε τον Πάπα ? Είναι να μη μας έρθει θεομηνία ? Και λίγα τραβάμε με την Τρόικα ... Πίσω έχει η αχλάδα την ουρά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρωτά ο Οδυσσέας <> Οι χριστιανοί ναι Οδησσέα . Μα οι μονοφυσίτες είναι χριστιανοί ? Οχι Βεβαίως ... Αναφέρεσαι στους κληρικούς και λαϊκούς στην Συρία του αιρεσιάρχη Αντιοχείας . θα πάνε εκεί που είναι η Αγίας Ευφημία και οι 630 Θεοφόροι πατέρες της Δ οικουμενικής ή εκεί που είναι ο Ευτυχής και οι Μονοφυσίτες ? Και αν αυτοί , αν και μάρτυρες πάνε όπου πάνε , τότε όσοι είναι σε κοινωνία με τον Βαρθολομαίο και την μαφία του που ελπίζουν ότι πάνε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κύριε Οδυσσέα ο Νούσης ΛΥΣΣΑ εναντίον σας και ζητάει να αφορισθήτε από τους δεσποτάδες.Παραφρόνισε τελείως, τον βλέπω σύντομα ΤΟ ΓΕΡΟΝΤΟΠΑΛΛΗΚΑΡΟ των 42 χρόνων τον ΝΟΥΣΗ στο ....φρενοκομείο.Τα κείμενά του είναι κείμενα παρανοϊκού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρκετά ασχοληθήκαμε τον Νούση! Αρκετά! Φτάνει πια!
      Βαρεθήκαμε να ακούμε για τον Νούση!
      Τί είναι ο Νούσης πια και ασχολούμαστε μαζί του;

      Διαγραφή
    2. Αυτόν δηλαδή το Νούση τον κατάλαβαν και όσοι υποστηρίζουν τις θέσεις του και τον παρατήρησαν για τη γλώσσα του που είναι γεμάτη μίσος, εμπάθεια και αλαζονεία.
      Παρολαυτά ο μουσικολογιότατος του δίνει βήμα για το καθημερινό του σόου!

      Διαγραφή
    3. Και συ χριστιανή μου (γιατί σε κόβω να είσαι γυναίκα) προξενιό θα του κάνεις και τον διαφημίζεις ως γεροντοπαλήκαρο; Λίγο ήθος δέν βλάπτει ακόμα και πρός τους αντιδίκους μας ! Συγχαίρω τον Οδυσσέα που δημοσιεύει όλα το σχόλια αλλά τουλαχιστον αυτά θα πρέπει να τα κόβει!!

      Διαγραφή
    4. Κάθε απροκατάληπτος μπορεί να καταλάβει πλέον ότι ο διάλογος με το λεγάμενο δεν έχει κανένα νόημα. Αφήστε τον στη μοναξιά του να εκτονώνεται στο χυδαίο ιστολόγιο.

      Διαγραφή
    5. Γιατί είναι γεροντοπαλήκαρο μια χαρά γαμπρός είναι στα 42 του χρόνια Το λέει και το τραγούδι ΄΄ο πενηντάρης ο πενηντάρης είναι ωραίος σάν εραστής ΄΄

      Διαγραφή
    6. Και σύ γυναίκα πρέπει νε είσαι για να έχεις το μυαλό σου συνέχεια στα προξενιά Καλό τυχερό λοιπόν!!

      Διαγραφή
    7. Προς 8:33: δεν είναι μόνο το μίσος, η εμπάθεια και η αλαζονεία του για τα οποία γράφεις!!Είναι και το απύθμενο θράσος του αφού μιλάει για αφορισμούς και δικαστήρια!!
      Καλά του είπαν απ την πατερική παράδοση ότι οι ύβρεις του μπορούσαν να προκαλέσουν την επέμβαση της δικαιοσύνης.
      Οι άνθρωποι βέβαια δε θα τον κυνηγήσουν δικαστικά αλλά δύσκολα μπορεί κανείς να συγκρατήσει την αγανάκτησή του όταν τον βλέπουν να βγαίνει κι από πάνω!! Τόσο θράσος Θεέ μου!!

      Διαγραφή
  10. Προς τον π. Κωνσταντίνο Παπαγεωργίου . Ο άγιος Σεραφείμ Ρόουζ που από την βιογραφία του φαίνεται , ότι είχε κωλύματα ιερωσύνης - τουλαχιστον έτσι εικάζεται - αυτά δεν ίσχυσαν επειδή έσβησαν με το βάπτισμα σε αντίθεση με κάποιον, που θα ήταν ήδη βαπτισμένος . Φαίνονται λοιπόν ευνοημένοι οι μη βαπτισμένοι; Έκανε λάθος η εκκλησία που έθεσε αυτά τά κριτήρια; Ισως είναι η ζήλεια του μεγάλου υιού της παραβολής . Όχι εμείς αλλά η εκκλησία είναι αυτή , που εθεσε άλλα κριτήρια για τους μεν και άλλα για τους δε Δεν δικαιολογείται η άγνοια για έναν κληρικό και μάλιστα επίσκοπο , που σύμφωνα με την διδασκαλία της εκκλησίας , πρέπει να είναι ο θεωμένος άνθρωπος και να έχει καρπούς αγιοπνευματικού βιώματος Χωρίς να αντιποιούμεθα την κρίση του Θεού , αυτό δεν μπορεί να αποτελέσει την πρακτική της εκκλησίας , όπου ο άγιος θα πρέπει να έχει μία υποδειγματική ζωή όχι από ηθικιστική αλλά αγιοπνευματική άποψη .Ευλογείτε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Προς τον ανώνυμο 1.05. Δεν νομίζω ότι το μαρτύριο μπορεί να αποτελεσει έδαφος για μία τέτοια κουβέντα περι του εθνοφυλετισμού , που είναι ένα τελείως διαφορετικό θέμα . Αυτός που πεθαίνει , πεθαίνει για όλα για την πατρίδα, για τον Χριστό, για το χωριό του , για την εκκλησία του χωριού του, για το σπίτι του , για την γυναίκα του, για το παιδί του ,για τα ιερά και τα όσια Δεν μπορούμε να κομματιάσουμε τον άνθρωπο και εν προκειμένω τον μάρτυρα , αρκετά τον κομμάτιασαν οι δήμιοι .Το θέμα είναι ότι ο Καραϊσκάκης , ο Αθανάσιος Διάκος , ο Παπαφλέσσας , για να μην αναφέρομε και μία άλλη πλειάδα εθνικών ηρώων κατά πάντα καταξιωμένων στη συνείδηση του λαού (Μακρυγιάννης αν και δεν πήρε ο Θεός την αγιασμένη ψυχή του σε κάποιο μαρτυρικό επεισόδιο της ζωής του , ο Λουκάς Νοταράς και οι τρείς γιοί του κ.τ.λ.) προφανως δεν ανταποκρίθηκαν στα αυστηρά κριτήρια , που η εκκλησία θέτει . Ένα προφανές είναι, ότι ο Αθανάσιος Διάκος π.χ. εγκατέλιψε την ιερωσύνη και ένα άλλο επίσης προφανές και ίσως κωμικό , αλλά συνάμα και σοβαρό , είναι ότι η εκκλησία είναι ΄΄χορτασμένη ΄΄από αγίους, δεν έχει ΄΄ πού να τους βάλει ΄΄θα λέγαμε και δεν ψάχνει για ΄΄πελατεία ΄΄, ώστε άκριτα να δέχεται βεβιασμένες και αμφιλεγόμενες καταστάσεις. Ας πρασέξουμε λοιπόν ποιοι είναι αυτοί που ψάχνουν για πελατεία !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως γνωρίζεις τα τελευταία λόγια του Αθανασίου Διάκου ανώνυμε των 6:26 μ.μ.; Οι μάρτυρες εύχονταν και προσεύχονταν για τους διώκτες τους και δεν τους καταριούνταν!

      Διαγραφή
    2. Πές τες μας εσύ για να πλουτίζουμε τις γνώσεις μας !

      Διαγραφή
  12. Επισκοπου Νεμεσιου[Λογοι περι προνοιας]
    Ο θανατος των αγιων ,ακομη και αν ειναι βιαιος και κακος ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗΤΙΚΟΣ!
    Αντιθετα,ΚΑΝΕΝΑΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΣ ,ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΑΜΑΡΤΙΑ...ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΑΒΑΝΟ...
    Ο Θανατος των αμαρτωλων ειναι κακος.ψαλμ 33-22)
    Και εαν η Γραφη αναφωνει οτι ο δικαιος μολις σωζεται,που να φανει ο ασεβης;;;Α !Πετρ.4-7)..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το "οπως λεει ο ανεψιος του","οπως λενε οι δικοι του" και το "φερεται να ανηκε στην στην ταδε στοα" (so called member of.....) η οτι "αυτο το λενε οι ιδιοι οι Μασωνοι" δεν λενε απολυτως τιποτε. Με τετοια επιχειρηματα ασχολεισθε και περιμενετε να τα πιστευσουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για πες μας λοιπόν τα δικά σου επιχειρήματα ανώνυμε των 7:59 που αντικρούουν τα επιχειρήματα του Τρικαμηνά.

      Διαγραφή
    2. Εγω προσωπικα δεν γνωριζω τιποτε.Απλα σας λεω οτι τα επιχειρηματα του τυπου προ προανεφερα ειναι εωλα και δεν αποδεικνυουν τιποτε.Ισως μπορουν να σταθουν σαν αποδειξεις στην ...Νιγηρια,στην (δυστυχως) Ελλαδα,στο Αφγανισταν κλπ.αλλα σαν αποδειξεις με το χερι στην καρδια,και να εχεις απεναντι σου τον Κυριο μας,ποτε.Εγω δεν λεω το κατα ποσο αυτο ειναι αληθινο η ψευτικο,απλα λεω οτι αυτο δεν ειναι αποδεικτικο υλικο.Αν εσεις ειστε ησυχοι........

      Διαγραφή
  14. Γιατι φιλε οι μαρτυριες των δικων του ανθρωπων - μη εχθρων - ειναι ασημαντες;
    Οταν λεει ο ομωνυμος του ανηψιος οτι φιλοδοξουσε να φτιαξη την ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ειναι μικρη μαρτυρια;
    Αυτος ειναι ο πρωτεργατης και πρωτοκορυφαιος ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΗΣ, οταν ακομα δεν γνωριζαμε οτι καποιοι σημερινοι αγωνιζονται να κατασκευασουν την ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ.

    Και μονο γι αυτην την κατηγορια πρεπει να ΑΠΟΒΛΗΘΗ οχι μονο απο τις καρδιες των Ορθοδοξων αλλα και απο το Αγιολογιο με επισημη πραξι της η Εκκλησια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Νούσης όμως διαφωνεί κυρ Οδυσσέα με αυτά που λέτε. Τί θα κάνουμε τώρα;

      Διαγραφή
    2. Θα σκοτιστούμε!

      Διαγραφή
  15. Δεν γνωριζετε οτι δεν πιανει ΑΦΟΡΙΣΜΟΣ Οικουμενιστων εναντιον των Αποτειχισμενων με τιποτα;
    Οι Αποτειχισμενοι τους ΑΦΟΡΙΣΑΝ πρωτοι και οικειοθελως.
    Οι Αποτειχισμενοι ειναι ατρωτοι απο τους Οικπουμενιστες που ειναι σχεδον ολοι οι ελλαδικοι αρχιερεις, πλην ελαχιστοτατων εξαιρεσεων.
    Ας μη μιλησουμε και τους πατριαρχικους του Φαναριου...τους ΜΙΣΟΥΣ και ΜΙΣΟΥΣ...
    Οι Αποτειχισμενοι ειναι αξιοι ΤΙΜΗΣ και οχι αφορισμων.
    Οποιοι θα πραξουν κατι τετοιο οι ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ λενε οτι επιστρεφει ο Αφορισμος και η Καθαιρεσι στα κεφαλια των αφορισαντων.
    Δεν μας πιανει κανενας αφορισμος των μεμολυσμενων και πανουκλιασμενων ρασοφορων.
    Αυτοι χρειαζονται αφορισμο αφου ηδη εχουν αφορισθη ειναι δυναμει αφορισμενοι απο τον Θεο για οσα εγκληματα διαπρατουν και απο τους Αγιους της Ορθοδοξιας.

    Οπως εγινε και με τον π. Ευθυμιο Τρικαμηνα.
    Ο π. Ευθυμιος δεν πηγε στα ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ - και οχι Εκκλησιαστικα δικαστηρια οπως αποφανθηκε και το Συμβουλιο της Επικρατειας - για να τους πει καταμουτρα οτι τους θεωρει Αιρετικους και Οικουμενιστες σαν και εκεινον που μνημονευουν, τον κακοηθεστατο ΑΡΧΙΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ.
    Δεν ειχε κανενα αλλο σκοπο.
    Δεν πηγε για να απολογηθη για κατι κακο που διεπραξε.
    Ο ιδιος πηγε στο γραφειο του ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΗ και του ειπε καταμουτρα οτι δεν τον αναγνωριζει σαν επισκοπο κανονικο και αρνειται να τον μνημονευει.
    Ο π. Ευθυμιος εφηρμοσε τους Ιερους Κανονες και τα θεσφατα των Αγιων Πατερων.
    Οσα σας λενε οι διαφοροι ΠΑΡΑΝΟΪΚΟΙ που κυκλοφορουν και κατακαθονται στα ομοφυλοφιλικα ιστολογια ειναι ανοησιες.
    Ηδη τα γελοια μελη της μειζονος και υπερτελους συνοδου ειναι ολοι τους ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟΙ.
    Και πρωτος ο Βαρθολομαιος τους ο μαχαραγιας του Βοσπορου.
    Δητε τον εδω και δυο μηνες που γυριζει τα πατριαρχεια και περναει ζωη και κοτα.
    Ουτε ο ΑΦΡΩΝ ΠΛΟΥΣΙΟΣ δεν περνουσε ετσι μαχαραγιαδικα σαν αυτον τον ...αρχιπενητα των του Χριστου πενητων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σταματήστε πια αυτό το έωλος και έωλος που σημαίνει μπαγιάτικος απο το ΄΄ έως ΄΄ που σημαίνει αυγή Το σωστό είναι αίολος που σημαίνει γοργός ευμετάβλητος αστήρικτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Παιδιά ο Διογένης ξαναχτύπησε! Τέτοια και τόση βλακεία συμπυκνωμένη σε δύο σχόλια δύσκολα συναντά κανείς! Το αποκορύφωμα της ανοησίας του λεγάμενου είναι όταν χαρακτηρίζει τον υβριστή και αλαζόνα Νούση εκλεκτό και τίμιο θεολόγο! Μιλάμε για παράκρουση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για την άθλια γλώσσα του Νούση τι έχει να πει ο σοβαροφανής Διογένης;

      Διαγραφή
    2. ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ! ΣΟΒΑΡΟΦΑΝΗΣ!

      Διαγραφή
    3. Τι να πει δηλαδή;
      Οτι θυμίζει χαβούζα;
      Μετά θα γίνει ανεπιθύμητος στο μουσικολογιότατο.
      Ο τελευταίος ψάχνει κάτι απίθανους τύπους σαν το Νούση γεμάτους με απωθημένα και κόμπλεξ για να χει επισκεψιμότητα ο απόπατός του.

      Διαγραφή
    4. Όλοι οι νεοορθόδοξοι γιανναρόπληκτοι είναι σοβαροφανείς. Δυστυχώς κάποιοι χάνοι τους θαυμάζουν γιατί χρησιμοποιούν μια ιδιάζουσα γλώσσα ενώ από πλευράς ουσίας πρόκειται για μηδέν στο πηλίκο. Βερμπαλισμός, αερολογία, αμπελοφιλοσοφία.

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου