Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

Δεν υπαρχει πλεον σχισμα, αλλα διακοπη εκκλησιαστικης κοινωνιας

Ο Οικουμενισμός προοδεύει



Η ΑΙΡΕΣΗ  ΤΟΥ  ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ
ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ  ΚΑΙ  ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ
ΗΜΩΝ  ΚΟΙΜΩΜΕΝΩΝ


 
 
 
Το ”Ορθόδοξο” Κέντρο του Σαμπεζύ δημοσίευσε ανακοίνωση για την «επίσημη τελετή  δια την έναρξιν του ακαδημαϊκού έτους (Dies Academicus) του Μεταπτυχιακού Ινστιτούτου Ορθοδόξου Θεολογίας του Ορθοδόξου Κέντρου του Οικουμενικού Πατριαρχείου του Σαμπεζύ Γενεύης επραγματοποιήθη το Σάββατον 19 Οκτωβρίου 2013, εις τον ιερόν ναόν του Αποστόλου των Εθνών Παύλου».
 
 
 
 
 
 
Α) Στὴν τελετὴ διαβάστηκε Μήνυμα τοῦ Πατριάρχη Βαρθολομαίου, συμμετεῖχαν δὲ σὲ αὐτὴ καὶ ὁ Μητροπολίτης Ἑλβετίας Ἰερεμίας, ἀλλὰ καὶ ὁ καθηγητὴς κ. Βλ. Φειδᾶς, ὁ ὁποῖος ἐπιμένει οἰκουμενιστικὰ στὴν παρερμηνεία τῆς ἀρχιερατικῆς προσευχῆς περὶ ἑνότητος, ὅπου -ὡς γνωστόν- ὁ Κύριος ὁμιλεῖ γιὰ τὴν ἑνότητα μεταξὺ τῶν μαθητῶν Του (καὶ τῶν Ὀρθοδόξων μελῶν τῆς Ἐκκλησίας) καὶ ὄχι τὴν ἑνότητα μετὰ τῶν αἱρετικῶν, ἀφοῦ ἑνότητα μὲ αἱρετικοὺς δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ ὑπάρξει, χωρὶς τὴν ἀποβολὴ τῶν αἱρέσεων καὶ τὴν μετάνοιά τους. Ἡ θέση του «δένει» μὲ ἄλλες οἰκουμενιστικὲς τοποθετήσεις, ὅπως μὲ τὴν «βαπτισματικὴ θεολογία», τὴν «θεωρία τῶν κλάδων», ἢ ὅτι ἡ Ἐκκλησία εἶναι διηρημένη (πατρ. Βαρθολομαῖος, μητρ. Περγάμου Ἰωάννης Ζηζιούλας, μητρ. Μεσσηνίας Χρυσόστομος κ.ἄ.).
 
 
 
 
Διαβάζουμε στὴν Romfea ὅτι ὁ κ. Φειδᾶς,
 
 
«Μεταξύ άλλων ετόνισε ότι η μέριμνα δια την ενότητα της Εκκλησίας αποτελεί θεμελιώδες δόγμα της Ορθοδόξου Εκκλησίας, διότι εκφράζει το θέλημα του ιδίου του Χριστού εις την αρχιερατικήν προσευχήν Αυτού».
 
 
 
 
 
 
Στὴ συνέχεια μίλησε ὁ Πρύτανις Guido Vergauwen, ὁ ὁποῖος «ευχαρίστησε το Ινστιτούτον δια την επεδειχθείσαν εμπιστοσύνην προς το πανεπιστήμιον του Φριβούργου εις το πλαίσιον της μεταξύ των συνεργασίας και εχαιρέτισε την εποικοδομητικήν συμβολήν των δύο θεσμών εις το από κοινού οργανωθέν Συνέδριον, με θέμα «Η Β΄  Βατικανή Σύνοδος και η Ορθόδοξος Εκκλησία», δια τον διάλογον και δια την προσέγγισιν των δύο Εκκλησιών, αι οποίαι, από της άρσεως των αναθεμάτων το 1965,  δεν ευρίσκονται πλέον υπό καθεστώς οριστικού σχίσματος, αλλά διακοπής της εκκλησιαστικής  κοινωνίας.
 
 
 
 
Ο κοσμήτωρ της Θεολογικής Σχολής του πανεπιστημίου του Φριβούργου, καθηγητής κ. Franz Mali, εξέφρασε την ικανοποίησιν του δια το τριμερές πρόγραμμα, το οποίον δεν αρκείται εις την απλήν παράθεσιν πληροφοριών και δεδομένων, αλλά  οδηγεί τους φοιτητάς δια της γνώσεως εις την υπερτάτην εν Χριστώ σοφίαν.
 
 
 
 
 
Ο αναπληρωτής κοσμήτωρ της αυτονόμου προτεσταντικής Θεολογικής Σχολής της Γενεύης, καθηγητής κ. Hans Christoph Askani,  εξέφρασε την χαράν  του δια την συνεργασίαν  και την αμοιβαίαν κατανόησιν, αι οποίαι εκφράζονται εις το τριμερές πρόγραμμα σπουδών, διότι η χαρά αυτή, κατά τον απόστολον Παύλον, πρέπει να  συνοδεύη οποιανδήποτε έκφρασιν του Ευαγγελίου του Χριστού».

 
 
 
 
 
ρα λοιπόν, εἶναι ὁλοφάνερο ὅτι ὑπάρχει πρόοδος στὴν διολίσθηση τῶν Ὀρθοδόξων πρὸς τὴν Οἰκουμενιστικὴ παναίρεση. Ἡ Σύνοδος τῶν Ἐπισκόπων μας στὴ Συνεδρία τῆς 11/11/2013 (παρὰ τὶς ὀξύτατες ἀντιδράσεις κατὰ τοῦ Μητροπολίτη Μεσσηνίας Χρυσοστόμου, ἀμετανόητου φορέα τῆς αἱρετικῆς θέσεως περὶ τῆς «διηρημένης Ἐκκλησίας») «όρισε τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομο, ως εκπρόσωπο της Εκκλησίας της Ελλάδος στην Μικτή Επιτροπή Διαλόγου μετά των Ρωμαιοκαθολικών». (Δυστυχῶς ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς, ὁ ὁποῖος πρὶν τρία χρόνια ἀντέδρασε κατὰ τὴν συνεδρίαση τῆς Ἱεραρχίας γιὰ αὐτὴν τὴν αἱρετικὴ κακοδοξία τοῦ Μεσσηνίας καὶ στὴν συνέχεια τὸν κάλυψε, συνεχίζει νὰ τὸν καλύπτει!).
 
 
 
 
Ἔτσι τώρα στὸ Σαμπεζὺ ἀδιαμαρτύρητα i. ἐπαναδιαβεβαίωσαν τὴν ἄρσι τοῦ σχίσματος καὶ ii. προχώρησαν στὸ ἑπόμενο βῆμα:
«από της άρσεως των αναθεμάτων το 1965,  δεν ευρίσκονται πλέον υπό καθεστώς οριστικού σχίσματος, αλλά διακοπής της εκκλησιαστικής  κοινωνίας».
 
 
 
 
Μήπως, δίδεται ἄλλη μιὰ εὐκαιρία στοὺς Ἱεράρχες, στοὺς Ἁγιορεῖτες, ἀλλὰ καὶ σὲ ὅσα ἐνεργὰ μέλη τοῦ Σώματος τοῦ Χριστοῦ ἐνδιαφερόνται γιὰ τὴν Ἐκκλησία Του, (ἀλλὰ εὑρίσκονται ὑπὸ τὴν ὁμηρία ἰδεολογημάτων περὶ τάχα ὑπακοῆς σὲ αἱρετίζοντες Ἐπισκόπους καὶ Πατριάρχες καὶ δυνητικὲς ἑρμηνεῖες) νὰ ἀπαιτήσουν τὴν ἔξοδό μας ἀπὸ τὸ Π.Σ.Ε., τὴν διακοπὴ τῶν Διαλόγων, νὰ διαμαρτυρηθοῦν ποικιλοτρόπως καὶ ἐντόνως, νὰ ἀπομακρυνθοῦν ἀπὸ τοὺς αἱρετίζοντες;
"Φιλορθόδοξος Ἕνωσις Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος"

10 σχόλια:

  1. "από της άρσεως των αναθεμάτων το 1965, δεν ευρίσκονται πλέον υπό καθεστώς οριστικού σχίσματος, αλλά διακοπής της εκκλησιαστικής κοινωνίας". Και αυτό ακόμη δεν είναι αληθινό, αλλά "παραλλαγή". Στο βιβλίο του Αθ. Σακαρέλλου " Έγινε η Ένωση των Εκκλησιών " Αθήνα 2007 στις σελίδες 83-87 αναφέρεται το Γαλλικό κείμενο της συμφωνίας " Κοινή Δήλωσις " του 1965, όπου στη παράγραφο 4 της συμφωνίας χρησιμοποιείται η λέξη excommunication, αυτό σημαίνει, ότι με τη συμφωνία αυτή έχει αρθεί η " ακοινωνησία " , το " σχίσμα " δηλαδή μεταξύ των δύο Εκκλησιών, σε αντίθεση με την επίσημη Ελληνική μετάφραση, που ομιλεί, δήθεν, για άρση Αναθεμάτων, προς καθησυχασμό των Ορθοδόξων. Η ένωση δυστυχώς μερικώς έχει γίνει, απλά πραγματώνεται και παρουσιάζεται, τοπικά και χρονικά, σταδιακά, ανάλογα με τις αντιδράσεις. Και για να μην υπάρχει αμφιβολία, ότι η Γαλλική λέξη excommunication σημαίνει "ακοινωνησία" τούτο αποδεικνύεται και από το ίδιο το Γαλλικό κείμενο της συμφωνίας, που χρησιμοποιήθηκε δύο φορές η έκφραση la communion ecclesiastique και σημαίνει " εκκλησιαστική κοινωνία ", όπως ορθά αποδίδει η επίσημη ελληνική μετάφραση και όχι " εκκλησιαστικό ανάθεμα "





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σωστά όσα αναφέρεις Ανώνυμε 8:26. Η Ένωση έγινε ανεπισήμως. Ήρθε η ώρα πλέον, να γίνει και επισήμως με την ανοχή Επισκόπων και λαού, οικουμενιστών και αντι-οικουμενιστών. Εδώ είναι το πρόβλημα. Θα αντιδράσουμε; Θα απομακρυνθούμε από τους Οικουμενιστές; Οι οποίοι ζητούν να γίνει η Ένωση πρώτα, και μετά να αντιδράσουν. Ωσάν, όσα βλέπουμε, να μην αποτελούν ολοφάνερα βήματα και ενέργειες ανθρώπων που έχουν αποφασίσει και φανερά υλοποιούν την Ένωση. Κι οι επίσημοι αντι-οικουμενιστές, συνεχίζουν τον χαρτοπόλεμο, χωρίς τύψεις, χωρίς πνευματική αιδώ!
    Κων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eίδατε που ΔΙΚΑΙΩΝΟΝΤΑΙ οι Αποτειχισμενοι και θα εξευτελισθουν οι Σιγονταροοικουμενιστες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ολα βαδίζουν πρός την Ενωσι με τους Παπικούς και εμείς κοιμόμαστε μακάρια.Πού βρίσκονται οι αγρυπνούντες μοναχοί που είναι φώς των κοσμικών;Και δεν ντρέπονται να το πιστεύουν αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 25/10/2013 ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ Κ.ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ - ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ .
    την παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013 και ώρα 17 : 00 έξω από τον ναό του αγίου Δημητρίου.


    ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ.

    Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί .

    Το απόγευμα της Παρασκευής 25/10/2013 θα παραστεί στην λιτάνευση της ιερής εικόνας του Αγίου Δημητρίου στην Θεσσαλονίκη , ο αρχιοικουμενιστής οικουμενικός πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος.

    Με την ευκαιρία αυτή , η πανελλήνια ένωση αντιαιρετικών ορθοδόξων χριστιανών και η κίνηση αποτοιχίσεως ορθοδόξων αντιοικουμενιστών Ελλάδος από ενορίες και μονές των μητροπόλεων της ορθοδόξου εκκλησίας διοργανώνουν συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά των αιρετικών οικουμενιστών στην Θεσσαλονίκη την παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013 και ώρα 17 : 00 έξω από τον ναό του αγίου Δημητρίου.
    εκ της πανελληνίου ενώσεως και της κίνησης αποτειχίσεως



    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ.
    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ.
    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ.....


    ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ.....

    Στις 6 το απόγευμα της Τρίτης 22/10 θα του γίνει υποδοχή από τη Μητρόπολη Θεσσαλονίκης στον ιερό ναό Αγίου Δημητρίου.

    Την Παρασκευή 25/10 θα επισκεφθεί το υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης και θα παραστεί στη λιτάνευση της ιερής εικόνας του Αγίου Δημητρίου.

    Το πρωί του Σαββάτου 26/10 θα παραστεί στην πανηγυρική δοξολογία στον ιερό ναό του Αγίου Δημητρίου, παρουσία του προέδρου της Δημοκρατίας, Κάρολου Παπούλια, και του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά.

    Την Κυριακή 27/10 ο κ. Βαρθολομαίος θα επισκεφθεί τη Μητρόπολη Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η Ένωση έγινε ανεπισήμως? Μα τι λές ? Ανεπίσημη ήταν η μνημόνευση του Πάπα στο φανάρι 29 Νοεμβρίου 2006 ?Ανεπίσημες είναι οι καθημερινές κοινές ιεροτελεσίες ?
    Ολα βαδίζουν πρός την Ενωσι με τους Παπικούς ? Δεν είμαστε καλά ! Ο Βαρθολομαίος μετά την μνημόνευση του Πάπα δεν είναι πλέον λατινόφρων αλλά λατίνος .-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Το ερώτημα τίθεται αυτόματα: Ποια ορθόδοξη αυτοκέφαλη εκκλησία μιλάει επισήμως για την "παναίρεση του οικουμενισμού" και ζητάει την καταδίκη της; ΚΑΜΙΑ! Γιατί απλούστατα δεν υπάρχει τέτοια αίρεση, παρά μόνο στη φαντασία κάποιων γραφικών, ενίοτε δε και νοσηρών. Τελεία και παύλα."-
    Τάδε έφη ο πολύς Παναγιωτάκης του γνωστού βόθρου!
    Δεν υπάρχει οικουμενισμός αποφάνθηκε ο θεολογικός "φωστήρας".
    Από κει φαίνεται το "επίπεδό" του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιάνει το πληκτρολόγιο και γράφει ανοησίες ο λεγάμενος!

      Διαγραφή
  8. Όπως γράφει και ο ανώνυμος ( 21 Οκτωβρίου 2013 - 8:26 μ.μ.) στην πραγματικότητα η κοινή δήλωση το 1965, στο Γαλλικό κείμενο, ομιλεί για άρση της ακοινωνησίας και όχι για απλή άρση του Αναθέματος μεταξύ των Εκκλησιών. Το γεγονός αυτό εξηγεί όλα τα μεταγενέστερα γεγονότα, όπως συμπροσευχές, συλλείτουργα, μετάδοση της Θείας Κοινωνίας σε παπικούς λαϊκούς σε τόπους που δεν υπήρχε αξιόλογη αντίδραση, νεώτερες κοινές δηλώσεις και συμφωνίες, μνημόσυνο του ονόματος του Πάπα Ρώμης στην Αγία Πρόθεση, γεγονός που παραδέχθηκε ότι έπραττε ο ίδιος ο Αθηναγόρας , μνημόσυνο δημόσιο του Πάπα στο Φανάρι στην τελευταία του επίσημη επίσκεψη και άλλες παρόμοιες πράξεις. Και σε όλα αυτά πρωτοστατούσε το Φανάρι και ακολουθούσαν με παρόμοιες πράξεις και άλλες τοπικές Εκκλησίες. Αυτό αποτελεί , εκ των πραγμάτων, μερική ένωση και έμπρακτη εφαρμογή όχι απλά της άρσεως του Οριστικού Σχίσματος, αλλά και της Ακοινωνησίας, του προσωρινού δηλαδή Σχίσματος. Η μερική αυτή ένωση εφαρμόζεται σταδιακά, τοπικά και χρονικά, όπως ορθά επισημάνθηκε, ανάλογα με τις αντιδράσεις και κάποια κατάλληλη στιγμή θα καταστεί η ένωση πλήρης, επισφραγίζοντας το ήδη υφιστάμενο από ετών πραγματικό καθεστώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το ζητημα δεν ειναι τι λεει η καθε θεολογικη αυθεντια...Η ενωση με κοσμικα κριτηρια,δεν υπαρχει για τον ουρανο...ας το καταλαβουμε καλα αυτο!Εχει καταδικαστει απο το αορατο μερος της εκκλησιας.Οι ''ογκολιθοι της ασεβειας ας το καταλαβουν καλα οτι αυτοι ανηκουν σε αλλη εκκλησια ...και οχι της των Αποστολων θεμελιωμενη..''και το σχισμα να αρθει...χωρις την αληθεια /////δεν υπαρχει Πνευμα////ας το καταλαβουμε..το ποσο πνευματικα εχουμε πεσει απο αυτη την παναιρεση,που λες και μαζι με τον ψεκασμο που λεν οτι μας κανουν για να μην αντιδρουμε για τα προβληματα της πολιτειας...μας ψεκασε ο διαβολος και η αδιακριτη υπακοη...οι παλουκλιασμενοι πολιτες απομονωνονται αμα τη αρχη της ασθενειας...δεν αφηνεις την πανουκλα να βοσκει θανατο...ολοι μεριδιο ευθυνης εχουμε...και εμεις και οι γονεις μας και οι μεγαλοσχημοι ιεραρχες.Ο Θεος δεν αφηνει...μακροθυμει...αλλα τις ψυχες που αδικα χαθηκαν ,γιαυτες ποιος θα κλαψει;;;Ενοτης εν τη ποικιλια εντος και εκτος εκκλησιας..ισα για να υποδεχθουμε τον ογκολιθο της βλασφημιας τον αντιχριστο...ωστοσο ομως , η πανουκλα θα εχει καταφαει ολες τις ψυχες.Οι βροντεροι πρασινοι δεν αποφαινονται οτι υπαρχει ουτε καν αιρεση...Ο.Κ! Εχουν κανει ενα αλλο ευαγγελιο...ας το παρουν και ας πανε να φτιαξουν μια ουνιτικου ιδιου τυπου εκκλησια και ας μας αφησουν ησυχους.Οι μονες ολες επρεπε να ξεσηκωθουν..τι λογο θα δωσουν στο Θεο αυριο;;;πως θα αντικρυσουν τους μεγαλους προμαχους της πιστεως Μεγα Αθανασιο ...Ιωαν.Δαμασκηνο κ.λ.π;;;Η ενωσις και στα χαρτια να ειναι και στα στοματα ...δεν ισχυει...διοτι την εμποδιζει η αληθεια και η ακριβεια και το ιδιο το Αγ.Πνευμα...
    Τελος.-π

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου