Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗ ΑΜΕΣΑ Ο ....ΚΡΙΤΗΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗΣ....που καταντησε την Ορθοδοξια στην Αφρικη ΡΕΖΙΛΙΚΙ ΤΩΝ ΣΚΥΛΩΝ...



 -------------------------------------------------------------------------------------------

"Έντονο διάβημα Αρχιεπισκόπου",

 

 Όνειρο θερινής νυκτός.

 








«ΕΝΤΟΝΟ ΔΙΑΒΗΜΑ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΚΑΤΑΠΤΩΣΗ
ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΔΙΚΙΕΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ


Εἶπε ὁ Ἀρχιεπίσκοπος: “Δεν είναι δυνατόν να κατηγορούμε τους Ρωμαιοκαθολικούς για ηθικές εκτροπές, και σε Ορθόδοξο Πατριαρχείο να συμβαίνουν παρόμοιες ανηθικότητες”!


 Ο Κριτης της Οικουμενης και 13ος των Αποστολων, προωθει στους θρονους ...αδελφες;
Τι τον συνδεει με αυτες;


Ἤδη 37 Μητροπολῖτες ἔδωσαν συγχαρητήρια στὸν Ἀρχιεπίσκοπο, γιατὶ ἐπιτέλους τόλμησε νὰ ἐλέγξει τὸν Πατριάρχη Ἀλεξανδρείας Θεόδωρο, ὄχι βέβαια γιὰ τὸν Οἰκουμενισμό του, ἀλλ’ ἔστω γιὰ ἠθικά παραπτώματα καὶ ἄδικες ἀποφάσεις.




Συγκεκριμένα. Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος ζητᾶ νὰ ἀπαντήσει ὁ Πατριάρχης ἂν εἶναι ἀληθινὲς οἱ πληροφορίες ποὺ ἐνυπόγραφα ἀπεστάλησαν ἀπὸ τὸ Κονγκό-Μπραζαβίλ, σύμφωνα μὲ τὶς ὁποῖες, διώκεται ἀπὸ Ἐπίσκοπο τοῦ Πατριαρχείου Ἀλεξανδρείας Ἕλληνας κληρικός, ὁ π. Θεολόγος Χρυσανθακόπουλος, διώκονται προσέτι πιστοὶ τῆς τοπικῆς Ἐκκλησίας τοῦ Κονγκό, μάλιστα δύο  ἀπὸ αὐτοὺς ἀφορίσθηκαν.


 Τι συνδεει την γαλανοματα ...Μαμα με  τις ...αδελφες ψυχες;



Τὸ δὲ φοβερὸ εἶναι, πὼς γιὰ τὸν διώκοντα Ἐπίσκοπο κ. Παντελεήμονα Ἀράθυμο, ὑπάρχουν σοβαρὲς κατηγορίες. Σύμφωνα μὲ ἐνυπόγραφες καταγγελίες ἀπὸ τὸ Κονγκό, “η τοπική αστυνομία μας ενημέρωσε για τη νυχτερινή ζωή του επισκόπου μας και αυτό είναι σκάνδαλο μεγάλο για την Εκκλησία μας. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι η αστυνομία του Pointe Noire συνέλαβε τον Επίσκοπο Brazzaville κ. Παντελεήμονα μέσα σε αυτοκίνητο με έναν Κονγκολέζο. Η σύλληψη βεβαίως δεν συνέβη γιατί ήταν απλά στο αυτοκίνητο αλλά σύμφωνα με την αστυνομία ήταν ζευγάρι και κάτι άλλο συνέβαινε”».


 Τι ειναι εκεινο που συνδεει τις  ...αδελφες ψυχες;



Καλά πληροφορημένες πηγές ὁμιλοῦν γιὰ ἔκφραση δυσαρέσκειας ἀπὸ νησιώτη Μητροπολίτη, ὁ ὁποῖος θεωρεῖ τὴν κίνηση αὐτὴ ὡς ἐπέμβαση σὲ ἄλλη Ἐκκλησία, ἀλλὰ ὁ Ἀρχιεπίσκοπος ἦταν κατηγορηματικός: "Δὲν ἐπεμβαίνουμε σὲ διοικητικά θέματα, ἀλλὰ σὲ θέματα ποὺ ἅπτονται τῆς Εὐαγγελικῆς διδασκαλίας"»!  





Αὐτ θ πρεπε ν εναι ντίδραση τνρχιεπισκόπων κα πισκόπων πο νδιαφέρονται γι τν φαρμογή (τουλάχιστον πὸ τοὺς ερωμένους) τν Εαγγελικν ντολν. Ν θορυβηθον, ν ξεγερθον, νὰ πενθήσουν (Α΄ Κορινθ. 5, 2) μὲ να πένθος πο θ τος δηγήσει στν ποβολὴ ἑνς δημόσια σκανδαλίσαντος ἀπ τν ερ κλρο.


Εχουν κοινα μυστικα οι ...αδελφες ψυχες;



λλὰ μιὰ τέτοια ντίδραση το ρχιεπισκόπου δν συνέβη ποτέ. Κα ποτ δν δόθηκαν τέτοια συγχαρητήρια ἀπ συνεπισκόπους του. Μι τέτοια ντίδραση,ποτελε  «νειρο θερινς νυκτός»! Διότι, ἀσφαλς, πς θ ταν δυνατν ν πέμβει ναςρχιεπίσκοπος σ λλη κκλησία,ταν στν «δική του» συμβαίνουν πολ χειρότερα, διαπιστωμένα π τν προηγούμενο Ἀρχιεπίσκοπο, κα λες ατς τς θλιότητες τς νέχονται λοι, μηδενὸς ξαιρουμένου, ο ρχιερες τς κκλησίας;




Δημοσιεύσαμε ηδη καποια απο τὰ ποσταλέντα πρς τ στολόγιό μας e-mail π τος νέους τς κκλησίας το Κονγκό, γι τν πληροφόρηση τν νδιαφερομένων και δημοσιευουμε και τα υπολοιπα. σοι χουν κόμα φων κα διάθεση, ς τ φωνάξουν κι ς διαμαρτυρηθοῦν κε πο πρέπει.



 Μολις εγινε δεσποτης Κογκο ...ωρμηξε στους Κογκολεζους;;;

Οι νέοι και οι πιστοί του Κονγκό απέστειλαν επιστολή προς όλους τους Μητροπολίτες και τους Επισκόπους της Αφρικής καθώς και προς εκκλησιαστικά μέσα ενημέρωσης και κοινοποίησαν τις επιστολές που
Το Επισκοπείο στο Pointe Noire
είχαν αποστείλει προς τον Επίσκοπο του Κονγκό κ. Παντελεήμονα και προς τον Πατριάρχη Αλεξανδρείας κ. Θεόδωρο Β'.

Το μήνυμά τους είναι μια κραυγή αγωνίας για την άσχημη κατάσταση που επικρατεί στο Κονγκό και με τα μηνύματά τους αυτά προσπαθούν να ευαισθητοποιήσουν τους πιστούς στην Ελλάδα, μήπως και δοθεί μια λύση στην τραγική κατάσταση που έχει δημιουργήσει στην Εκκλησία του Κονγκό ο Επίσκοπος αυτός, περί του οποίου μαθαίνει κανείς πολλά από τις επιστολές αυτές.


 Σεβασμιότατοι Μητροπολίτες και Θεοφιλέστατοι Επίσκοποι της Εκκλησίας της Αλεξανδρείας,
εμείς οι νέοι και οι πιστοί του Κονγκό-Μπραζαβίλ σας παρακαλούμε να μας βοηθήσετε στη λύση ενός πολύ μεγάλου προβλήματος της Εκκλησίας μας. Το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας μας έστειλε πριν λίγους μήνες έναν επίσκοπο, τον οποίο εσείς ψηφίσατε παμψηφεί, που από την ώρα που ήρθε στο Κονγκό μόνο κακό κάνει στην Εκκλησία μας. Ύστερα από τον άδικο διωγμό του πνευματικού μας πατέρα και ιδρυτή της Εκκλησίας του Κονγκό του π. Θεολόγου Χρυσανθακόπουλου απέλυσε 4 νέους από τις δουλειές τους ενώ αφόρισε δυο νέους και παρά τις διαμαρτυρίες μας, παρά την επιστολή που στείλαμε στον Πατριάρχη Αλεξανδρείας κ. Θεόδωρο Β η κατάσταση παραμένει η ίδια. Εκτός από τα παραπάνω όμως, όπως θα διαβάσετε στις επιστολές μας, η τοπική αστυνομία μας ενημέρωσε για τη νυχτερινή ζωή του επισκόπου μας και αυτό είναι σκάνδαλο μεγάλο για την Εκκλησία μας. Οι πιστοί είναι αναστατωμένοι. Μαζέψαμε υπογραφές για να φύγει αυτός ο άνθρωπος γιατί μόνο κακό κάνει με τη συμπεριφορά του, ενώ του στείλαμε και μια επιστολή στον ίδιο, που τον ειδοποιήσαμε ότι αν δεν φύγει, όπως θέλουν οι πιστοί και οι νέοι του Κονγκό θα αναγκαστούμε να δημοσιεύσουμε τα κατορθώματά του στα μέσα ενημέρωσης του Κονγκό και της Ελλάδος.  Επιστολή  στείλαμε και στον Πατριάρχη, όπου τον ενημερώσαμε για όλα αυτά τα θέματα, αλλά καμιά λύση δεν δόθηκε. Μας θεωρούν υπανάπτυκτους και έχουν ξεκινήσει ένα αγώνα εκφοβισμού των πιστών με τη βοήθεια δυο ιερέων, που τους έδωσε αξιώματα ο επίσκοπος για να τους έχει στο χέρι του. Οι πιστοί είναι τρομοκρατημένοι μετά τους αφορισμούς των δύο νέων και φοβούνται αυτές τις πνευματικές τιμωρίες. Ξέρουμε ότι θα μας αφορίσει κι εμάς, όπως έκανε με τους δυο νέους στο Dolisie και με τους τρεις νέους  που έλαβαν απλά μέρος σε συγκέντρωση νεολαίας και τιμωρήθηκαν γι’ αυτό με τρίμηνο αποκλεισμό από τη Θεία Κοινωνία (Ακοινωνησία).
Παρακαλούμε να μας βοηθήσετε να απαλλαγεί η εκκλησία μας από τον άνθρωπο αυτό που σκανδαλίζει τους πιστούς και μόνο κακό μας κάνει.
Οι επιστολές αυτές έχουν σταλεί ήδη σε πολλά μέσα ενημέρωσης εκκλησιαστικά στην Ελλάδα και θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας μέχρι το τέλος για την κάθαρση της Εκκλησίας μας.
Οι αντιπρόσωποι των νέων και των πιστών του Κονγκό Μπραζαβίλ
Christ Le Beau MAHONIO, Αντιπρόεδρος της νεολαίας – ενορία Αγίου Δημητρίου
Prudent KITSOUKOU, Σπουδαστής της Θεολογίας στο Πανεπιστήμιο της Κινσάσα Άγιος Αθανάσιος
Christ OKOULIS, Πρώην γραμματέας της Επισκοπής
Dimitrios MBOKO, Γραμματέας της νεολαίας της ενορίας της Αναστάσεως
Romanos Dane MILANDOU
Nicolas POATY, Πρόεδρος της νεολαίας – ενορία της Αναστάσεως
Nicolas Cédric Tchissambou

Ezéchiel NGALIKOUBA, Πρώην νεωκόρος και αναγνώστης– Ενορία Αγ. Δημητρίου





Πρακτικά της συγκέντρωσης της 30 Αυγούστου 2013



Παραλήπτες των πρακτικών

Οι εφημέριοι των ενοριών

Οι πρόεδροι και άλλοι υπεύθυνοι των ενοριακών επιτροπών

Παρόντες στη συγκέντρωση



1.      Nicolas POATY, Πρόεδρος της νεολαίας – ενορία της Αναστάσεως

2.      Obrich EBENGUI, Αντιπρόεδρος της νεολαίας – ενορία της Αναστάσεως

3.      Philippe MILANDOU, Μέλος του νομικού τμήματος της Επισκοπής

4.      Prudent KITSOUKOU, Σπουδαστής της Θεολογίας στο Πανεπιστήμιο Άγιος Αθανάσιος

5.      Christ KINZONZI

6.      Christ Le Beau MAHONIO, Αντιπρόεδρος της νεολαίας – ενορία Αγίου Δημητρίου

7.      Dimitrios MBOKO, Γραμματέας της νεολαίας της ενορίας της Αναστάσεως

8.      Christ OKOULIS, Πρώην γραμματέας της Επισκοπής

9.      Ezéchiel NGALIKOUBA, Πρώην νεωκόρος – Ενορία Αγ. Δημητρίου

10.   Brice MATA, Πρόεδρος της νεολαίας – ενορία της Αναλήψεως

11.   Joseph PINGA, Τεχνικός διευθυντής- χορωδία της Αναλήψεως 

12.   Nectaire TATY, Αναγνώστης

13.   Alphée NGOMA

14.   Raphael BOUSSIENGUE, Μέλος χορωδίας

15.   Christ NZAMBA, Μέλος χορωδίας

16.   Eusèbe DOYANI, Μέλος χορωδίας

17.   Christ PEA, Αντιπρόεδρος της χορωδίας της Αναλήψεως

18.   Jude MAKITA

19.   Petros OUMBA

20.   Littora MALANDA, Μέλος χορωδίας  της Αναλήψεως

21.   Chariton MANKESSI

22.   Arcade SAMBA, Πρώην διαχειριστής του Ορφανοτροφείου Άγιος Ευστάθιος

23.   Adrien MISSIE, Μέλος χορωδίας – Ενορία Αγ. Ειρήνης

24.   Romanos MILANDOU

25.   Romanos LOUBOTA, Δόκιμος στο μοναστήρι Αγ. Ιωάννου του Θεολόγου





Ημερήσια διάταξη

1)     Έγκριση της ημερήσιας διάταξης

2)     Έκθεση όλων των προβλημάτων που εμπλέκονται οι νέοι και που προκαλούν εντάσεις στις αναφορές με την Ιεραρχία στους κόλπους της Επισκοπής



Ι. Υπόμνηση της ημερήσιας διάταξης


Έγινε υπόμνηση της ημερήσιας διάταξης αυτής της πρώτης συγκέντρωσης που έλαβε χώρα στο Pointe- Noire στις 16.45 στην ενορία της Αναλήψεως του Κυρίου μας και σωτήρος Ιησού Χριστού, ανάμεσα σε νέους υπευθύνους των διαφόρων ενοριών της Επισκοπής μας του Κονγκό (Μπραζαβίλ)-Γκαμπόν ερχόμενοι όχι εξ ονόματος της αντίστοιχης ενορίας τους αλλά εξ ονόματός τους και για λογαριασμό όλης της Ορθόδοξης Νεολαίας του Κονγκό για να βάλουν τέλος στο κλίμα της έντασης που κυριαρχεί ανάμεσα σε μια μερίδα κάποιων νέων μεταξύ τους και από την άλλη ανάμεσα σε νέους και εκκλησιαστικούς υπευθύνους.



ΙΙ. Σύντομος κατάλογος των συζητηθέντων σημείων 



Εκθέτοντας όλα τα προβλήματα που προκαλούν δυσαρέσκεια στην παρούσα φάση στους κόλπους της Επισκοπής μας, έγινε επίκληση των σχετικών στις όχι ρητορικές ομιλίες στο σκάνδαλο του οποίου δράστης είναι ο Επίσκοπος, στην απόλυση και τον αφορισμό των νέων Arcade SAMBA και Adrien MISSIE, στην εκδίωξη του Αρχιμανδρίτη Θεολόγου Χρυσανθακόπουλου της Επισκοπής μας και επίσης στις δημοσιεύσεις και τις πληροφορίες που εκθέτει η Εκκλησία στα κοινωνικά δίκτυα (Ιντερνέτ).



Συζητώντας και εξετάζοντας με κάθε αντικειμενικότητα αυτές τις ερωτήσεις, οι διαπιστώσεις υπήρξαν λυπηρές διεξαχθείσες έρευνες σε αυτά τα σημεία.



Για να πούμε την αλήθεια:



-      Σε ό,τι αφορά τα μη ρητορικά κηρύγματα από ένα ορισμένο σημείο και σε ορισμένες ενορίες διαπιστώθηκε ότι το ευαγγέλιο δεν είναι πια στο κέντρο των κηρυγμάτων αλλά περισσότερο θέματα χωρίς ενδιαφέρον αναπτυσσόμενα με λόγους  υπερβολικούς και απογοητευτικούς προς την πλευρά μερικών νέων, τα οποία λόγια μαρτυρούν εντάσεις μεταξύ των νέων και των εκκλησιαστικών υπευθύνων. Αυτή η λυπηρή διαπίστωση, που δεν είναι χωρίς συνέπειες προκαλεί τους νέους: απογοήτευση, ανυποληψία και αποχώρηση. Επίσης στους πιστούς προκαλούν επίσης απογοήτευση και μουρμούρα, γιατί στερημένοι λόγων αναγκαίων εποικοδομητικών για την πνευματική ζωή, εξέρχονται από τους ναούς άδειοι.



-    Σε ό,τι αφορά το σκάνδαλο του οποίου δράστης είναι ο επίσκοπος, αυτή η ερώτηση εξετάστηκε με πολλή λεπτότητα καθώς γίνεται επίκλησή του παντού μέσα στην πόλη ακόμη και από μη ορθοδόξους, από μερικές ανώτερες αρχές εξουσίας δημόσιες και θρησκευτικές. 
Επ’ αυτού, μετά την επαλήθευση των αποδείξεων, φάνηκε ότι ο Επίσκοπός μας διέπραξε μια δημόσια προσβολή στην αιδώ. 



-    Όσον αφορά στην απόλυση και τον αφορισμό των νέων Arcade SAMBA και Adrien MISSIE, αυτά τα μέτρα υπήρξαν άδικα και με οικτιρμούς από όλους, επειδή η απόλυσή τους δεν στηρίζεται πάνω σε κανένα λάθος που διαπράχθηκε στην εκτέλεση του επαγγέλματός τους, λοιπόν είναι καθαρά λανθασμένο και γιατί ο αφορισμός τους έγινε κατά παραβίαση των κανόνων της Εκκλησίας μας, καθώς όλοι γνωρίζουν ότι πρέπει να περάσουν μπροστά από ένα εκκλησιαστικό δικαστήριο, όπως αυτό υπήρξε η περίπτωση για τον π. Νέστωρα  YOKA. Ακόμη χειρότερα, η Εκκλησία μας δυσφημίστηκε απέναντί τους και διακυβεύτηκε το μέλλον τους καταθέτοντας τον φάκελό τους στις διευθύνσεις τις επιφορτισμένες με την απασχόληση ενώ αυτό δεν ήταν αναγκαίο.



-    Όσον αφορά την εκδίωξη του Αρχιμανδρίτη Θεολόγου Χρυσανθακόπουλου της Επισκοπής μας, διαπιστώθηκε με αγανάκτηση και κατάπληξη ο τρόπος με τον οποίο οργανώθηκαν τα πράγματα μεταξύ των εκκλησιαστικών υπευθύνων της Επισκοπής μας, που ούτε ευχαρίστησαν ούτε είπαν αντίο μέσα σε μια λειτουργία σ’ αυτόν τον άνθρωπο του Θεού, ο οποίος με μια αγάπη χωρίς όμοιά της έδωσε τα πάντα στην Επισκοπή μας και μέσα στα πλαίσια της εκδίωξης μένουν αδικαιολόγητα.





-   Όσον αφορά τέλος την δημοσίευση πληροφοριών που εκθέτουν την Εκκλησία στα κοινωνικά δίκτυα (Ίντερνετ) διαπιστώθηκε ότι οι εσωτερικές υποθέσεις της Εκκλησίας μεταφέρονται σε γνώση όλων και ότι η επίσημη σελίδα της νεολαίας του Αγίου Δημητρίου έγινε για όλους ένας τόπος ύβρεων και προπαγάνδας μεταξύ των νέων.



Ζητήματα που λύθηκαν

Αποφασίστηκε:

-  μια αλληλογραφία θα απευθυνθεί από τους νέους στο σύνολο των εφημερίων των ενοριών της Επισκοπής μας, ώστε τα μη ρητορικά και απογοητευτικά κηρύγματα προς ορισμένους νέους να μην ακούγονται πια μέσα στις ενορίες μας.

η απαξίωση εκ μέρους όλων των νέων έναντι του τωρινού Επισκόπου, που ντροπιάζει με το σκάνδαλό του την εικόνα της Εκκλησίας που εκπροσωπεί καθώς και αυτή όλων των υπευθύνων που θα προσπαθήσουν να καλύψουν ένα τέτοιο σκάνδαλο στους κόλπους της Εκκλησίας


-  η διακοπή των δημοσιεύσεων που δεν τιμούν της Εκκλησία στα κοινωνικά δίκτυα (Ιντερνέτ)

-  τέλος, μια άλλη αλληλογραφία των νέων προς όλους τους υπευθύνους και κάθε ίδρυμα, για να συζητηθούν και αναθεωρηθούν τα αδικαιολόγητα μέτρα, των οποίων θύματα υπήρξαν ο Arcade SAMBA και ο Adrien MISSIE, καθώς και ο Αρχιμανδρίτης Θεολόγος Χρυσανθακόπουλος.



Έγινε στο Pointe Noire, 30 Αυγούστου 2013



Οι συμμετέχοντες

Τα κειμενα ειναι παρμενα απο την Πατερικη Παραδοσι, ο δε πρωτοτιτλος και οι λεζαντες ειναι της Αποτειχισης.

5 σχόλια:

  1. Σας παρακαλω μήν τα δημοσιεύετε , δεν οφελούν στις ψυχές μας,είναι άνθρωποι αδύνατοι.
    Μήπως να παντρεύοντε καλύτερα οι επισκοποι όπως παλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτά που λες ανώνυμε τα λένε άπιστοι! Δεν θα αμφισβητήσουμε την ιερά Παράδοση περι αγαμίας των κληρικων που έβγαλε τόσους ΑΓΙΟΥΣ επειδή κάποιοι βγήκαν σκάρτοι. Ντροπή σου!
      Εκτός και αν είσαι κανένα πρακτοράκι των ξένων δυνάμεων

      ΚΩΝ.

      Διαγραφή
  2. ο μυκονου αθηναγορας ιερωνυμε ειναι ανεπιληπτος τρομαρα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Διαβαζω :<> Απάντηση: Μήπως οτι συνδέει τον "Ορθόδοξο" Αρχιεπίσκοπος Φινλανδίας Λέωντα και τον "Ορθόδοξος" ιερέας Heikki Huttunen συνιδρυτὴς τῆς οφυλοφιλικῆς " Χριστιανικῆς " Ἕνωσης, Μήπως είναι ο Νικολαϊτισμός ?
    Διαβάζω και σκέφτομαι όσα έγραψα για τον Νικολαϊτισμός στο http://apotixisi.blogspot.gr/2013/08/blog-post_24.html . Και θα ήθελα να σας επαναλάβω οτι ο οικουμενισμός είναι "κολαζ" αρχαίων συνοδικά καταδικασμένων αιρέσεων .Μια απο αυτές είναι και ο Νικολαϊτισμός . Μερικοί λένε τάχα μου οτι ο οικουμενισμός δεν είναι συνοδικά καταδικασμενος ! Τι <> ? Ο αιρετικός Απελλής κατά τους πρωτοχριστιανικούς χρόνους δίδασκε την αιρετική δοξασία: «έκαστος ως πεπίστευκεν σωθήσεται, μόνον εάν εν έργοις αγαθοίς ευρίσκεται». Δηλαδή, καθένας θα σωθεί, οπουδήποτε κι αν πιστεύει (αφού μια αρχή κι ένας Θεός υπάρχει), αρκεί να κάνει καλά έργα (όπως η θρησκεία του τα διδάσκει).
    Αυτή η διδασκαλία, όμως, καταδικάσθηκε από την Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού ως αίρεση. Ο κ. Βαρθολομαίος συνεχίζει την διδασκαλία του αιρετικού Απελλή και στην θεωρεία και στην πράξη .. πως δεν είναι συνοδικά καταδικασμένα όσα λέει ? Απλά οι τάχα μου <> λένε οτι ΔΕΝ ειναι καταδικασμένος ώστε να δικαιολογούν εαυτούς και αλλήλους στο να μην αποτειχίζονται γιατί περιμένουν τάχα μου την συνοδική καταδίκη του . Ουτε καν την μνημόνευση του Παπα δεν βλέπουν , ουτε καν την κοινωνία με μονοφυσίτες και αρμένιδες .... Μα τι λέω ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΗΝ ΣΥΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΕΣ ΙΕΡΟΤΕΛΕΣΙΕΣ Τώρα γιατί τόση ορνιθοτυφλιά ? Για να δικαιωθεί η παροιμία "όποιος δεν θέλει να ζυμώσει χίλια χρόνια κοσκινίζει ? Γιατί είναι του Χρυσού και όχι του Χριστού ? Η μήπως γιατί είναι έσχατες μέρες , μέρες που πλανώνται και οι εκλεχτοί ? Δεν ξέρω ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Nτροπή να σπιλώνετε ανθρώπους χωρίς στοιχεία. Γιατί δεν είναι στοιχεία αυτά που διαβάζουμε, είναι το μένος μιας παρέας ανθρώπων που είδαν να κλείνει ξαφνικά ο κρουνός του χρήματος που έτρωγαν ξεχασμένοι εκεί κάτω και λύσσαξαν.... Και βέβαια, αν δεν έχεις ορθό λόγο και αντικειμένικά τεκμήρια επί του θέματος, χτυπάς κάτω από τη μέση, βρώμικα, ύπουλα και ανήθικα.
    Τόσο ιεραπόστολος ο προκάτοχος κι η παρέα του που άνοιξαν αλλού "μαγαζάκι" τώρα. Μόλις το στρώσουν, θα ηρεμήσουν. Το μόνο ανήθικο της υπόθεσης έιναι ότι έβαλαν μπροστά τους νέους κογκολέζους και όχι μόνο. Αυτοί που τους δίδασκαν υποτίθεται την ορθοδοξία. Θαυμάστε!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου