Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

ΦΩΝΗ ΕΚ ΤΟΥ ΤΑΦΟΥ. ΛΟΓΟΙ ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΛΕΛΟΓΙΣΜΕΝΟΥΣ "oρθοδοξοΠΑΡΑΝΟΪΚΟΥΣ".

---------------------------------------------------
Αμείλικτοι κατά των Αιρετικών,

σαν τον Αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαιο,

και των Αιρέσεων, ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ.

Οι "ορθοδοξοπαρανοϊκοι", ευλαβείς βλαμμένοι, 

κατα Παϊσιον, τα βλέπουν; 

Ναι, τα βλέπουν και ...τσιγαριζονται, 

οπως ο Διαβολος.


"Αν δε σοι και εμπόδιον ώσι 
και μάλιστα προς την αληθή 
και σωτήριον Πίστιν, 
ετερόδοξοι τινες όντες, 
ου μόνον φεύξη, 
αλλά και μισήσεις ουκ εκείνους μόνους, 
αλλά και πάντας τους προς γένους 
και τους κατα πάσαν άλλην φιλίαν 
και συνάφειαν......"

  Αγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς

 ---------------------------------------

Για την Ορθοδοξία 

 

και τους Αιρετικους Φραγκολατινους

 

 

Μοναχου Θεοκλητου Διονυσιατου



Για την Ορθοδοξία και το Βατικανό





*****
Εάν θα απολεσθώμεν ή θα επιζήσωμεν, ως Εκκλη­σία ή ως Έθνος, ουκ εστίν ημών. 
Ημών είναι να κρατήσωμεν την Ομολογίαν μας εις την Εκκλησίαν και την αγάπην μας προς τον Χριστόν, εις όλας τας συνεπείας της ηθικής και δογματικής βιώσεως και ολα τα άλλα αφο­ρούν τον Κύριόν μας, ότι «αυτώ μέλει περί ημών»....


*****


* Η Ορθοδοξία είναι θεμελιωμενη επί 20 αιώνας επί της αγίας Γραφής, των Οικουμενικών Συνόδων, της ιε­ράς Παραδόσεως και επί των ιερών αιμάτων των Μαρτύ­ρων και Ομολογητών.




* Αι προσπάθειαι προς ένωσιν μετα του Καθολικι­σμού, εφ' όσον ούτος εμμένει εις τας αιρέσεις και τας καινοτομίας του, συνιστούν δι' ημάς κίνδυνον δογματι­κής εκτροπής, ματαίωσιν του εκχυθέντος αίματος των Ομολογητών μας, ως και ανατροπήν της διδασκαλίας της Αγιωτάτης Εκκλησίας μας.




* Η επιδιωκόμενη «ενότης» είναι δι' ημάς τους Ορθο­δόξους ασύμφορος, και αν - ως είναι πιθανόν - πραγματοποιηθή, θα διάβρωση το Ορθόδοξον φρόνημα παρά τω λαώ και θα αποβή πηγή πολλών κακών.




*  ...Εις τα θέματα της πίστεως, όταν δεν υπάρχει ένωσις, θεμελιούμενη εις το «αυτό φρονείν», η ενότης ως ι­δέα και ως πρακτική συνέπεια είναι ολεθρία δι' ημάς τους Ορθοδόξους, εκτός της γραφικής απαγορεύσεως της α­ναστροφής μετα ετεροδόξων.  

Εάν η Αίρεσις είναι «βλα­σφημία κατα του Αγίου Πνεύματος» και συνεπάγεται στέρησιν της θείας ενεργείας Του, πως θα γίνη συνεργα­σία με «αντιπίπτοντας τω Πνεύματι τω Αγίω»;  


Πως δεν θα κινδυνεύση ο απλούς λαός μας από τον συναγελασμόν μετα των φορέων Προτεσταντικών και Παπικών δαι­μονίων; 
Πως θα αποφύγωμεν τας εκκλησιαστικάς σχέ­σεις εν τη λατρεία; 
Και πως δεν θα έχωμεν προσηλυτισμόν και μεταστασεις Ορθοδόξων προς Παπικούς και Προτεσταντας, όταν εκ της «συνεργασίας» αμβλυνθούν προοδευτικώς αι διαφοραί που μάς χωρίζουν;....


 


* Εάν θα απολεσθώμεν ή θα επιζήσωμεν, ως Εκκλη­σία ή ως Έθνος, ουκ εστίν ημών. 
Ημών είναι να κρατήσωμεν την Ομολογίαν μας εις την Εκκλησίαν και την αγάπην μας προς τον Χριστόν, εις όλας τας συνεπείας της ηθικής και δογματικής βιώσεως και ολα τα άλλα αφο­ρούν τον Κύριόν μας, ότι «αυτώ μέλει περί ημών»....




* Ο ρόλος της Ορθοδοξίας εις τον κόσμον συνοψίζε­ται εις την μαρτυρίαν της αληθείας, εις «των Αποστό­λων το κήρυγμα και των Πατέρων τα δόγματα».
Μόνον αυτο....




* Καλή είναι η αγάπη, αλλά κάλιστον το μίσος εις θέ­ματα Πίστεως. 
 Όχι βεβαίως να μισώμεν τους ανθρώπους, αλλά τα κακόδοξα και αιρετικά φρονήματα των.




* Ο Χριστιανισμός εξαίρει την αγάπην, αλλά συνι­στά και το μίσος. 

Χωρίς το μίσος προς την αμαρτίαν εί­ναι αδύνατος η αρετή. 

«Μέτρον αρετής το μίσος προς την αμαρτίαν», λέγει ό Μ. Βασίλειος. 
Και αν οφείλωμεν να μισώμεν την ηθικήν αμαρτίαν, πόσω μάλλον την «αμαρτίαν του Πνεύματος;».




Ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς, εις τον «Δεκάλογον της κατα Χριστόν νομοθεσίας», γράφει:
"Αν δε σοι και εμπόδιον ώσι 
και μάλιστα προς την αληθή και σωτήριον Πίστιν, 
ετερόδοξοι τινες όντες, 
ου μόνον φεύξη, 
αλλά και μισήσεις ουκ εκείνους μόνους, 
αλλά και πάντας τους προς γένους και τους κατα πάσαν άλλην φιλίαν και συνάφειαν......"




*  Ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης αποσαφηνίζων την στάσιν των Ορθοδόξων έναντι των αιρετικών, έγρα­φε:  
«Τα κακόδοξα φρονήματα και τα παράνομα έθη των Λατίνων και των άλλων Αιρετικών πρέπει να μισώμεν και να αποστρεφώμεθα»....





*  Ημείς δεν είμεθα αγιώτεροι και σοφώτεροι των μα­καρίων εκείνων ανδρών, οι οποίοι εμίσουν τας κακοδοξίας ως παραιτίους απωλείας....

 


* Οι Μοναχοί, είναι κατά Χρυσόστομον, «τα νεύρα της Εκκλησίας». 
Διά το μοναχικόν Τάγμα, ο μεγας Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Γρηγόριος ό ΣΤ' λέγει τόσα εύφημα και το θεωρεί ως φρουρόν της Ορθοδοξίας: 

«...οι σημερινοί αιρετικοί, γράφει εις Εγκύκλιόν του εν έτει 1836, διά να μολύνωσι την ημετέραν θρησκείαν... εκχέουσι τον ιόν της ιοβόλου αυτών ψυχής διά τοσούτων φλυαριών, κατά του ατενώς επαγρυπνούντος και φυλάσσοντος την Ορθόδοξον Ποίμνην και μόνου δυ­ναμένου αντιστήναι και ανατρέψαι τα τούτων πονηρά σχέδια μοναχικού Ταγματος... 
Αλλά γνώτωσαν οι παραλελογισμένοι... ότι εξ αύτου του Τάγματος και μέχρι του νυν εισίν οι ορθοτομούντες τον λόγον της αληθείας και ο- δηγούντες την Ορθόδοξον νεολαίαν, διά της διδασκα­λίας αυτών εις το Ιερόν Δόγμα και εις την ορθήν ηθικήν. 
Το Τάγμα αυτο ούτε εμόλυνε ποτέ την ορατήν Εκκλησίαν του Χριστού, άλλ' αείποτε ελάμπρυνεν, εδόξασεν, εκράτυνε και εστερέωσεν αυτήν και διά του πνευμα­τικού βίου, και διά των δογματικών συγγραμμάτων και ηθικών...».


(Αποτειχισι: Σημερα τα περι των μοναχων λεχθεντα, δυστυχως δεν ισχυουν, αλλα ολοι σχεδον οι μοναχοι, ειτε προδοσαν και συμμαχησαν με τον προδοτη Αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαιο, ειτε σιωπουν ηττοπαθεστατα και προδοτικα.)


 




(Αποσπάσματα από το άρθρο Ορθοδοξία και Βατικα­νό του περιοδ. «Αγιορείτικη Βιβλιοθήκη» Σωτ. Σχοινά Βόλου, τ. 60, 1962).



 

Πηγή: Γνώρισε το μεγαλείο της Ορθοδοξίας
Εκδόσεις Ορθοόδοξος Κυψέλη
Θεσσαλονίκη

21 σχόλια:

  1. να τα βλέπουν ΟΙ Α--ΝΟΕΣ ΤΩΝ ΒΟΘΡΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Γενικός Γραμματέας Θρησκευμάτων του Υπουργείου Παιδείας Γιώργος Καλαντζής ισχυρίζεται ότι, το μάθημα των Θρησκευτικών πρέπει να χάσει τον ομολογιακό του χαρακτήρα και να γίνει θρησκειολογικό ! Ο Ιερώνυμος φυσικά, αλλά και οι Δεσποτάδες του, έχουν βγάλει τον σκασμό....
    http://lithosfotos.blogspot.gr/2013/10/blog-post_1200.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αιωνία η μνήμη του π. Θεόκλητου Διονυσιάτη ! Μία από τις τελευταίες δόξες της ορθοδοξίας μας! Μία οσιακή μορφή ένα άγαλμα του Αγίου Πνεύματος!!
    ΄΄Ωραίος κάλλει΄΄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Hθελα να σας κάμω μία ερώτηση.Μάλλον τον Αμέθυστο ή Μάλλον Μεθυσμένο.Είναι Πατέρας της Εκκλησίας ο Αγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς ή δεν είναι;
    Γιατί τα ίδια λέγει και αυτός για τις Αιρέσεις και τους Αιρερτικους.Τι έχει να μας πη;Γιατι ο Αγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης και ο Αγιος Εφραίμ ο Σύρος δεν είναι, όπως μας είπε, έτσι εκτίμησε η δική του κρίση την πατρότητα των Αγίων.Και ποιοί είναι οι Αγιοι Πατέρες;Μάλλον ο Νίτσε, ο Μπουλκάνωφ, ο Μπέτι, ο Φλωρένσκυ, και πάει λέγοντας η άρρωστη φαντασία του.Η τρέλλα δεν πάει στα βουνά αλλά στα ανθρώπινα μυαλά των ψευτοφιλοσόφων και ψευτοθεολόγων.Αει χάσου ρέ Μεθυσμένε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΠΡΑΒΟ κ.ΟΔΥΣΣΕΑ
    ΤΣΙΓΑΡΙΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΟΕΣ ΤΩΝ ΒΟΘΡΩΝ ΠΟΥ ΣΑΝ ΑΛΛΟΙ ΝΕΡΩΝΕΣ ΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  6. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ


    Και βέβαια αιωνία η μνήμη του π. Θεόκλητου Διονυσιάτη, που είναι μία από τις τελευταίες δόξες της Ορθοδοξίας μας. Μια οσιακή μορφή, ένα άγαλμα του αγίου Πνεύματος.
    Μόνο, που αυτή η οσιακή μορφή και άγαλμα του αγίου Πνεύματος, λέει "τα εξ αμάξης" σε μια άλλη οσιακή μορφή και άγαλμα του αγίου Πνεύματος, τον π. Αυγουστίνο Καντιώτη!
    Διαβάστε το βιβλίο του: "Αγαπητοί, νυν τέκνα Θεού εσμέν και ούπω εφανερώθη τι εσόμεθα", όπου θα φρίξετε, με τα όσα καταμαρτυρεί κατά του π. Αυγουστίνου:
    Καταγράφει, ότι οι καντιωτικοί "έφθασαν σε σημείο ομαδικής αυθυποβολής να φρονούν ότι ο λαός του Θεού, τον οποίον νόμιζαν ότι εκπροσωπούν, ήδη ασκούσε τα δικαιώματά του στη ζωή της Εκκλησίας" (σελ. 59).
    "Επίστευε, ότι ήταν θεόληπτος ή θεοείκελος ή θεήλατος για να διορθώσει την Εκκλησία", λέγοντας: "Μου είναι αδύνατον να πιστέψω, ότι δεν με έστειλε ο Θεός να διορθώσω την Εκκλησία" (σελ. 61).
    "Και εφ' όσον ρίχνεις τόσους φραγμούς, προκειμένου να φθάσεις στο μη περαιτέρω της ασεβείας, εν ονόματι του Χριστού και της αγίας Εκκλησίας του, υβρίζοντας, μουτζώνοντας και ουρλιάζοντας, είναι επόμενο να θεωρείς τον εαυτό σου αγωνιστή, καλυπτόμενο από προφητικό ηγέτη" (σελ. 63).
    "Στη συνέχεια τους είπα, ότι αν είχαν ορθόδοξη παίδευση, δεν θα έφθαναν στις αθλιότητες εκείνες, να κακοποιούν Επισκόπους, παρασύροντες σε ένα όργιο ασεβειών τα παιδιά του Θεού, επειδή, αντί να ακολουθήσουν τους Αγίους μας, εξαγριώθηκαν από τα κηρύγματα εμπαθών και αφωτίστων ανθρώπων, εννοώντας τον π. Αυγουστίνον και άλλους οργανωσιακούς" (σελ. 94).
    "Πόσο πιο ωφέλιμος θα ήταν για την Εκκλησία ο νυν Επίσκοπος Φλωρίνης εάν, αντί να ακολουθήσει ένα δυναμικό μεν πνεύμα, από την αρχήν, πλην επηρμένο και αργότερα εωσφορικό.......... (σελ. 107).
    "Ο άγιος Φλωρίνης τέτοιο φρόνημα (του Μακράκη) δεν είχε. Αλλά είχε την ατυχία να μη γνωρίσει την απλανή οδό της πραότητας των Αγίων και συγχέοντας τον ζήλο του Θεού των Πατέρων, με το "ου κατ' επίγνωσιν", κατά τη διάρκεια των θυελλωδών αγώνων του, διεμόρφωσεν ήθος μη εντελώς χριστιανικό, τις συνέπειες του οποίου βλέπουμε τώρα και εντρεπόμεθα ως Έλληνες Ορθόδοξοι" (σελ. 136).
    ".......... εφ' όσον δεν αναθεωρηθεί η αντιπνευματική θεωρία του Επισκόπου Φλωρίνης, που ευρίσκει ανταπόκριση σε εμπαθείς χριστιανούς, ουδέποτε θα ειρηνεύουμε" (σελ. 137). Κ.λπ κ.λπ. σε ένα βιβλίο 192 σελίδων.
    Μετά από όλα αυτά προκύπτει το ερώτημα: Όσιος εναντίον οσίου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υποκριτά ΙΚ !
      Εσύ δεν ήσουν που έλεγες ότι 5-6 άγιοι της Εκκλησίας ήταν εναντίον του αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου; Και έφερνες και αποδείξεις;
      Τώρα γιατί υποκριτικά και πονηρά σαν τον Πονηρό Διάβολο αναρωτιέσαι
      "Μετά από όλα αυτά προκύπτει το ερώτημα: Όσιος εναντίον οσίου;"
      Δεν είσαι ΥΠΟΚΡΙΤΑΡΟΣ ΚΑΙ ΠΟΝΗΡΟΣ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;

      Παρακολουθητής

      Διαγραφή
    2. ΟΣΙΟΣ εναντιον ΜΑΚΡΑΚΗ!

      Διαγραφή
    3. Από πότε ρε παιδιά τα αγάλματα μιλάνε και βρίζονται μεταξύ τους !!!

      Διαγραφή
  7. Εδω δημοσιευσαμε τα κειμενα του π. Θεοκλητου για την Πιστι την Ορθοδοξη.
    Οσα αλλα προσωπικα και μη ορθοδοξα υπαρχουν δεν τα οικειοποιουμαστε, οπως αυτα που δημοσιευσαμε.
    Ο Θεος ας κρινη τις πραξεις ολων μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ιωάννη Καρδάση δεν σας γνωρίζω, δεν ξέρω τι πρεσβεύετε, αλλά επειδή δικά μου λόγια χρησιμοποιήσατε και για τον νέο ηγούμενο Βαρθολομαίο (έχει το όνομα αν έχει και την χάρη…) και για τον π. Θεόκλητο, θα ήθελα να σημειώσω, ότι η ύπαρξη του παλαιού ημερολογίου δεν δίνει καμμία ηθική δικαιολόγηση για την ύπαρξη του οικουμενισμού. Ο Οδυσσέας , ο ιστολόγος που μας φιλοξενεί και η αποτείχισή του , δεν μπορούν να ιδιοποιούνται την ευαισθησία σε δογματικά θέματα Όλοι έχομε πρόβλημα με την στάση του Αγίου Ορους στο θέμα του οικουμενισμού , που χρησιμοποιώντας την αδιαμφισβήτητη ακτινοβολία του θα έπρεπε να αντιμετωπίσει την αίρεση με έναν τρόπο δυναμικό. Οι μαρτυρίες για την νέα αυτή αδελφότητα λένε, ότι είναι πέρα για πέρα οικουμενιστική και βραχίων του οικουμενικού πατριάρχη Γι’ αυτούς τους λόγους αναπολούμε μορφές σαν τον π. Θεόκλητο , που ήταν μία μορφή άρτια , άγαλμα του Αγίου Πνεύματος με κάθε μέτρο και συμμετρία, που θα μπορούσαν να μας σώσουν και από αυτόν εδώ τον Οδυσσέα, που μας χτυπάει στο κεφάλι με την αποτείχισή του σαν πανάκεια ( μπορεί και πανούκλα ) και με τους ΄΄σιγονταροοικουμενιστές΄΄ του. Ο μπαξές του παραδείσου εχει απ’ όλα τα λουλούδια Από τον π. Θεόκλητο μπορούμε να πάρουμε το μέτρο και την αρμονία του πνευματικού του αγάλματος και από τον Αυγουστίνο Φλωρίνης την αγωνιστικότητά του, για να δημιουργήσουμε ανθρώπινες ασπίδες , για να φράξουμα τον δρομο της αιρέσεως (πού είναι όμως οι άνθρωποι ; ) Και τα δύο χρειάζονται στο σωστό μέτρο Δεν μπορούμε να βάλουμε τον π. Θεόκλητο και τον Αυγουστίνο στην ίδια γλάστρα. Δεν τους βάλαμε και τσακώθηκαν φαντάσου και να τους βάζαμε !!
    ΄΄Ωραίος κάλλει ΄΄

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  9. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ


    Εγώ, υπερορθόδοξε και σωτήρα μας, δειλέ Ανωνυμάκο, δεν είμαι με κανέναν αιρετίζοντα ή αιρετικό Βαρθολομαίο ή Ζηζιούλα ή λοιπούς Κρυπτο- ή Σιγονταρο- συμμοριτών των λοιπών λεγομένων "Ορθοδόξων Εκκλησιών", αλλά και δεν είμαι και με τους φίλους σου σχισματικούς, τους οποίους φλερτάρεις ασύστολα και τους θωρείς "εκκλησία" του Χριστού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  10. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ

    να
    Αποκτήσαμε τώρα και τον "his master's voice", δειλέ ανώνυμε;
    Εγώ είμαι, που έλεγα, ότι 7 άγιοι κυνήγησαν τον άγιο Ι. Χρυσόστομο και αυτό είναι αλήθεια.
    Εγώ, είμαι που λέγω, ότι ο Θεόκλητος είναι ενατίον του Αυγουστίνου και αυτό είναι η αλήθεια.
    Η Αλήθεια σε πείραξε ή το "όσιος εναντίον οσίου";
    Γιατί είναι πρώτη φορά, που άγιος καταφέρεται κατά αγίου;
    Ο άγιος Νεκτάριος δεν καταφέρεται κατά των αγίων Κελεστίνου και Λέοντα ("ο Θεός να φυλάττει την Εκκλησία του από τέτοιους αγίους");
    Ο ίδιος ο άγιος δεν καταφέρεται κατά των αγίων Θεοδώρου και Πλάτωνος των Στουδιτών και τους κατηγορεί με την βαρύτατη κατηγορία, ότι είναι "διαστροφείς των κειμένων της Κ.Δ..", ως "Ιησουϊτες" και ως "ρουφιάνους" του Πάπα;
    Από πότε λοιπόν, η παρουσίαση της αλήθειας χαρακτηρίζεται, ως υποκρισία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς ΙΚ: αρκετά ξεφτιλίστηκες δοκησίσοφε με τα όσα είπες για τον άγιο Αυγουστίνο. Σου απάντησαν με ατράνταχτα επιχειρήματα και συ συνέχισες το ίδιο βιολί. Μαζέψου επιτέλους γιατί έγινες καταγέλαστος!

      Διαγραφή
    2. ΠΑΨΕ ΦΙΛΟΚΑΖΑΝΤΖΑΚΙΚΕ ΙΚ !

      Διαγραφή
  11. Ωραίο το βιολί, ωραία και η κασσέτα, αλλά από ένα σημείο και μετά καταντάει αηδία.
    Δηλαδή, αυτά που παρέθεσα για τον άγιο Αυγουστίνο, τα έβγαλα από την κοιλιά μου εξυπνάκια; Σ' αυτά που άλλοι έγραψαν, να απαντήσουν, αν και ορισμένοι είναι πεθαμένοι σωματικά, αλλά όχι πεθαμένοι πνευματικά, όπως εσύ.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητέ "Ωραίε κάλλει".

    Συμφωνώ, σε γενικές γραμμές, με τις θέσεις σου.
    Και βέβαια, η ύπαρξη του παλαιού ημερολογίου δεν δίνει καμμία ηθική δικαιολόγηση για την ύπαρξη του Οικουμενισμού. Άλλο τα αβγά και άλλο τα καλάθια.
    Είναι πολύ φίλος μου, αυτός ο παλιοημερολογίτης, που πρώτος έθεσε θέμα οικουμενισμού. Είναι ο Β.Σ. των Ματθαιϊκών, που πρώτος, το 1980, έθεσε επίσημα θέμα οικουμενισμού σε επιστολή του προς τον Μητροπολίτη Μόντρεαλ και παντός Καναδά κ. Βιτάλιο (των Ρώσων της Διασποράς). Το γεγονός καταγράφεται και στη σχετική διατριβή του Χριστόδουλου. Από το 1924, που έγινε το Σχίσμα, μέχρι το 1980 δεν είχε τεθεί επίσημα το θέμα, από κανέναν, ούτε από τον Ματθαίο, ούτε από τον πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομο.
    Από εκεί και πέρα, υποβόσκει η αίρεση του Οικουμενισμού, με δογματικές παρεκκλίσεις και καταστρατήγηση κανόνων και μπορεί να φωνάζουμε και καλά κάνουμε, αλλά θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί, με την συμπεριφορά μας, γιατί κάποτε θα δώσουμε λόγο γι' αυτήν.
    Και βέβαια, κάποιοι αγιορείτες εκτρέπονται σε οικουμενιστικά ανοίγματα και είναι λίγοι, άλλοι καταδικάζουν τον Βαρθολομαίο, ως κριτές της Οικουμένης, άλλοι προβληματίζονται και προσεύχονται, αλλά δεν θέλουν να γίνουν κριτές και προτιμούν την μέση βασιλική οδό της αναμονής και της προσευχής. Και εμείς παρακολουθούμε και προσευχόμαστε, να δώσει ο Κύριος τη λύση και ελπίζουμε, ότι θα την δώσει.
    Ευτυχήσαμε να γνωρίσουμε προσωπικά τον γ. Θεόκλητο, όταν το 1991, τον επισκευθήκαμε στο κονάκι του, πολύ κοντά στην Ι. Μονή Διονυσίου. Αυτός, πράγματι, ακολουθούσε τη μέση βασιλική οδό και αγωνίστηκε, για τις εκτροπές, που έγιναν στην Εκκλησία, από τη δικτατορία, με ευπρέπια και σοβαρότητα. Τον π. Αυγουστίνο γνώρισε από κοντά και υπήρξε μάρτυρας διαφόρων καταστάσεων και γεγονότων και αυτά καταγράφει στο βιβλίο του, δηλ. τις εμπειρίες του, από την πολυτάραχη αυτή εποχή και τις προσπάθειες νουθεσίας.
    Τελευταία παρατήρηση: Ευτυχώς, που υπάρχουν ήρεμοι συζητητές, μεταξύ των Ορθοδόξων, μιας και η πλειονότητα, είτε θα είναι χειροκροτητές και μπραβολόγοι, είτε υβριστές και χυδαιολόγοι.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητέ χυδαιολόγε

    Αν νομίζεις, ότι θα μου τη σπάσεις, κάνεις λάθος.
    Εσύ απλώς ξοδεύεις χρόνο και μελάνι για τις αηδίες σου, μιας και είσαι σαν το κοράκι, που δεν ξέρει άλλο, από το "κρα", "κρα".

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου