Τετάρτη 14 Αυγούστου 2013

Προκειται περι Κρητικης τρικυμιας φρενων....

Οι "αγιογραφίες" 

αιρετιζόντων Πατριαρχών 

 

καὶ ο αρχιμ. π. Δαμασκηνὸς 

Λιονάκης




Στὸ τέλος θὰ τοὺς ἁγιοποιήσουν 

λόγοις καὶ ἔργοις!

 

του Θεολογου 

 

κ. Παναγιωτη ΣΗΜΑΤΗ

 

 

ΒΥΖΑΝΤΙΝΕΣ «ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΕΣ» ΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΕΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΩΝ,

ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ!




Ἡ πρώτη ἐπίσημη «γιάφκα» τοῦ Οἰκουμενισμοῦ στὸν ἑλλαδικὸ χῶρο, ποὺ λειτούργησε ἐπὶ δεκαετίες, καλυμμένη πίσω ἀπὸ τὸ προσωνύμιο «Ὀρθόδοξη», εἶναι ἡ «Θεολογικὴ Ἀκαδημία Κρήτης»!








 Ἡ δεύτερη ἐπίσημη καὶ συντόμως ἀποκαλυφθεῖσα «γιάφκα» τοῦ Οἰκουμενισμοῦ στὸν ἑλλαδικὸ χῶρο, καλυμμένη κι αὐτὴ πίσω ἀπὸ τὸ προσωνύμιο «ὀρθόδοξη», εἶναι ἡ «Ἀκαδημία  Θεολογικῶν Σπουδῶν» Βόλου!





Ψηφιδωτό-ἁγιογραφία τοῦ Παύλου Σαρφάτη στὸν ἱ. Ναὸ Ευαγγελίστριας (Ν. Ἰωνία Βόλου) σὲ ἀνάμνηση τῆς ἐπισκέψεως (1990) τοῦ Πατριάρχη Δημητρίου. Ἀναπαριστᾶ τὸν πατρ. Δημήτριο τὸν τότε Δημητριάδος Χριστόδουλο, τὸν ἀρχιεπ. Σεραφείμ, τὸν νῦν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, τὸν π. Θωμᾶ Συνοδινό, τὸν πρ. Θεσσαλιώτιδος Θεόκλητο Κουμαριανό!




Οἱ ἄνθρωποι τοῦ περιβάλλοντος καὶ τῶν δύο "ὀρθόδοξων" Θεολογικῶν Ἀκαδημιῶν, προσπάθησαν νὰ «ἁγιογραφήσουν» ἀπὸ ἕνα Πατριάρχη. 
Καὶ τὸ πέτυχαν, ἀλλὰ μόνο στὸν ψυχρὸ τοῖχο, χωρὶς ἀντίκρυσμα στὴν οὐράνια πραγματικότητα! Διότι καὶ οἱ δύο Πατριάρχες (ὁ Δημήτριος καὶ περισσότερο ὁ Βαρθολομαῖος) προωθοῦν, ὄχι τὴν ἁγιότητα, τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη, ἀλλὰ τὴν δαιμονικότητα τῆς αἱρέσεως, τῆς ἐσχάτης μάλιστα παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.




Καὶ εἶναι τόσο μεγάλη ἡ ἐπιτυχία ἀποδοχῆς τῶν "ἁγιογραφηθέντων", ὥστε πλέον νὰ ὑποστηρίζουν (τοὺς ἀρχηγέτες τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ) "ὀρθόδοξοι" ἱερωμένοι φανερά, ὡς τὸ πιὸ φυσικὸ πρᾶγμα τοῦ κόσμου καὶ σύμφωνο μὲ τὴν Ὀρθόδοξη Παράδοση· 
οἱ δὲ ὑπόλοιποι Ἐπίσκοποι νὰ μὴ τολμοῦν νὰ ἀντιμετωπίσουν τὶς κακόδοξες θέσεις τους ἢ νὰ ἀπομακρυνθοῦν ἀπὸ αὐτούς, διακόπτοντες τὴν μετ’ αὐτῶν κοινωνία.




Πρόσφατο παράδειγμα:

Ἕνας ἄσχετος μὲ τὴν Ὀρθόδοξη Παράδοση ἱερωμένος (ὁ Πρωτοσυγκέλλος τῆς Ἱ. Μ. Κυδωνίας καὶ Ἀποκορώνου ἀρχιμ. Δαμασκηνὸς Λιονάκης) ἔχοντας ἀπόλυτα ἀφομοιώσει τὴν πατριαρχικὴ οἰκουμενιστικὴ κακοδοξία, καὶ ἀποδεικνύοντας ἔμπρακτα ὅτι ἡ Ἐκκλησία τῆς Κρήτης ἔχει οἰκουμενιστικοποιηθεῖ, ἔγραψε χθὲς ἕνα ἄρθρο, μὲ τὸ ὁποῖο ὑποστηρίζει ὠμά τὴν νέα μονὴ «μαϊμοῦ» «Ἐσφιγμένου» τῶν Κατσουλιέρηδων, ποὺ προσφέρθηκαν νὰ ὑλοποιήσουν ἐν τῷ Ἁγίῳ Ὄρει, τὶς σκοπιμότητες τοῦ ἡγέτη τοῦ παναιρετικοῦ Οἰκουμενισμοῦ κ. Βαρθολομαίου. 
Δὲν θὰ ἀσχοληθοῦμε μὲ τὸ σχολιασμὸ ὁλόκληρου τοῦ ἄρθρου, ποὺ μπορεῖτε νὰ διαβάσετε ἐδῶ, ἀλλὰ μόνο μὲ μιὰ παραγραφό του. 


Γράφει:


«Μέ παρρησία διακηρύσσουν οἱ ἔνοικοι τῆς Μονῆς Ἐσφιγμένου τήν διαφωνία τους μέ θέσεις καί πρωτοβουλίες τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου.  
Μεταξύ, μως, τς διαφωνίας καί το σχίσματος καί τς κοινωνησίας «χάσμα μέγα στήρικται»! 
Ἀπορῶ δέ πῶς ἄνθρωποι μέ στοιχειώδη γνώση τῶν ἐκκλησιαστικῶν πραγμάτων ἐκστομίζουν λόγους χονδροειδεῖς!».


Ὁ πανοσιολογιότατος ἀρχιμανδρίτης Δαμασκηνός, τὶς αἱρετικὲς διδασκαλίες καὶ Πρακτικές τοῦ Πατριάρχη καὶ τοῦ Φαναρίου, τὶς βαπτίζει «διαφωνίες»!!! 
Κακίζει δὲ τὸ σχίσμα, ἀλλὰ δὲν κακίζει καὶ τοὺς αἱρετίζοντες ποὺ τὸ προκάλεσαν. 
Κακίζει τὴν «ἀκοινωνησία», πρακτικὴ διαχρονικὴ τῶν Ἁγίων Πατέρων κατὰ τῶν αἱρετιζόντων, ἀλλὰ ἁγιογραφεῖ κι  αὐτὸς τὸν «Παναγιώτατο κ.κ. Βαρθολομαῖο, τὸν κανονικό Οἰκουμενικό Πατριάρχη», ὡσὰν ἡ αἵρεση, ὅταν διδάσκεται καὸ «προάγεται» ἀπὸ κανονικὸ Πατριάρχη, νὰ εἶναι κι αὐτὴ κανονική!




Μαζὶ μὲ τὸν Πατριάρχη, ὅμως, ἁγιογραφεῖ καὶ τὴν «ὑπό τοῦ π. Χρυσοστόμου Κατσουλιέρη Ἀδελφότητα τῆς Ἱ. Μ. Ἐσφιγμένου», ἡ ὁποία «ἀνέλαβε (τὴν διοίκησιν τῆς Ἱ. Μ. Ἐσφιγμένου) οὐκ "ἰδίῳ θελήματι"» (πρωτοβουλία), ἀλλὰ κάνοντας εὐλογημένη ὑπακοὴ στὸν ἡγέτη τοῦ Οἰκουμενισμοῦ κ. Βαρθολομαῖο!




Καὶ ὁ Ἐφιάλτης, πανοσιολογιότατε, καὶ ὁ Ἰούδας, καὶ οἱ συμμετασχόντες στὴν Σύνοδο Φερράρας ἐπιστρατεύθηκαν ἀπὸ ἄλλους, ὑπηρέτησαν σκοπιμότητες ἄλλων, ἂς ποῦμε τῶν Περσῶν καὶ τῶν Ἰουδαίων, τοῦ αὐτοκράτορα, ἀλλὰ γι’ αὐτὸ ὀνομάστηκαν «προδότες»! 


Ἔτσι κι οἱ Κατσουλιέρηδές σας, ὑπηρετοῦντες τὸ θέλημα τοῦ Βεζίρη τοῦ Βοσπόρου ποὺ ἀκούει στὸ ὄνομα Βαρθολομαῖος, «οὐκ ἰδίῳ θελήματι», συντελοῦν στὴν διάλυση τῆς Ἱ. Μ. Ἐσφιγμένου.

Τῆς Ἐσφιγμένου ποὺ ἀποτελεῖ τὸ τελευταῖο ἀνάχωμα μέσα στὸ Ἅγιο Ὄρος στὶς ἐπιθέσεις τοῦ Οἰκουμενισμοῦ (ἡμι-«σχισματικὸ» ἴσως, ἂν καὶ προχθὲς διαβεβαίωσαν μὲ Ἀνακοίνωσή τους, ὅτι δὲν μνημονεύουν ἄλλον ἐπίσκοπο).

11 σχόλια:

  1. Οδυσσέα ο Ανδριόπουλος στην Μονή Πετράκη!!!!
    Τα ξέρει ο ηγούμενος αυτά που πιστεύει ο Ανδριόπουλος για τον Οικουμενισμο;;;

    Ξέρει ο ηγούμενος της Πετράκη το blog του Ανδριόπουλου;;; Του αρέσουν αυτά τα αηδή θεάματα;;;;
    Δεν του προξενούν αηδία;;;;
    Είναι σύμφωνα με την Ορθόδοξη Ηθική;;;;


    http://synodikimoni.blogspot.gr/2013/08/blog-post_13.html
    Έψαλλε δε ο Πρωτοψάλτης και Θεολόγος Καθηγητής των Αρσακείων κ.Παναγιώτης Ανδριόπουλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προς τι η διαμαρτυρία κατά Δαμασκηνού Λιονάκη αφού τα ίδια ακριβώς υποστηρίζει, κύριε Σημάτη, ο συνοδοιπόρος σας κ. Πανταζής! Και από που και ως που κανονικός Πατριάρχης ο κ. Βαρθολομαίος; Υπάρχει κανονικότητα άνευ Ορθοδοξίας και δη σε ένα συνειδητό υβριστή των Ιερών Κανόνων (βλέπε σχετική διατριβή του). Τα περί "ημι-σχισματικών", όσον αφορά τους Εσφιγμενίτες, είναι απαράδεκτα. Και τους επαινείτε για τον ηρωϊκό αγώνα των κατά του Οικουμενισμού και τους εγκαλείτε με το "ημι-σχισματικοί" για έλλειψη κοινωνίας με τους...οικουμενιστές; Ή μήπως οι μόνοι μη σχισματικοί ορθόδοξοι αυτοσυστήνεσθε υμείς, οι αποτειχισμένοι; Δικαίωμά σας να το πιστεύετε, αλλά μη ξεχνάτε ότι είσθε πολύ "οψιμοι" σ' αυτόν τον αγώνα για να αποκλείετε άλλους εκ της ορθοδοξίας. Ας είμεθα όλοι προσεκτικότεροι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ασφαλώς και πρέπει να είστε προσεκτικότερος Ανώνυμε 11:11. Στους ίδιους τους Εσφιγμενίτες να απευθυνθείτε, οι οποίοι ενοχλούνται με την κατηγορία ότι έχουν "κοινωνία" μυστηριακή με τις παρατάξεις των Παλαιοημερολογιτών, γι' αυτό και στην τελευταία Ανακοίνωσή τους διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους και δεν αποδέχονται ότι μνημονεύουν άλλο επίσκοπο. Απλώς, λέγουν, δεν μνημονεύουν τον αιρεσιάρχη του Φαναρίου Πατριάρχη Βαρθολομαίο. Δηλώνουν: "Το Άγιο όρος έχει έναν Επίσκοπο, τον Οικουμενικό Πατριάρχη. Κάνοντας χρήση όρων του Κ.Χ.Α.Ο. δεν μνημονεύουμε τον Οικουμενικό διότι πράττει αίρεση (τον ίδιο όρο έχουν κάνει χρήση πολλές μονές του Α.Ο. έστω μία φορά τα τελευταία πενήντα χρόνια), αλλά δεν μνημονεύουμε άλλο Επίσκοπο". Το "ημι-σχισματικοί" αναφέρεται σε κάποιες άλλες αντιφατικές πληροφορίες που ακούστηκαν.
    Ως προς τον κ. Πανταζή. Εμείς Ανώνυμε, δεν αποτελούμε παράταξη. Απλώς αποτειχιστήκαμε και θέλουμε να έχουμε κοινωνία με όλους τους αντι-οικουμενιστές και αποτειχισμένους, χωρίς να τους υποβάλλουμε, τί θα λένε και πώς θα το λένε, αρκεί να μην είναι κολλημένοι με Ημερολόγια και τα τοιαύτα και να μην έχουν αιρετικές θέσεις. Από κει και πέρα ο καθένας αναλαμβάνει την ευθύνη για όσα γράφει.
    Ναι, ο Πατριάρχης είναι κανονικός, μέχρι κάποια Σύνοδος να τον καθαιρέσει, αλλ΄ επειδη είναι και αιρετικός, απομακρυνθήκαμε απ' αυτόν, χωρίς να δημιουργήσουμε άλλη Εκκλησία, όπως κάνατε εσείς.
    Σ. Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14 Αυγούστου 2013 - 2:20 μ.μ.
      1)Κολλημένοι με τα ημερολόγια είναι αυτοί που για χάρη του ημερολογίου αλλάξανε και το εορτολόγιο

      2)Να είστε πιο προσεκτικώτερος σε φράσεις τύπου "άλλη Έκκλησία", έχει λιώσει πια η καραμέλα

      3)Αν δεν υπήρχε ο 90χρονος αυτός αγώνας ανεξαρτήτως πολλών και διαφόρων ακροτήτων που συμβαίνουν, τίθεται εν αμφιβόλω αν αυτή τη στιγμή θα υπήρχαν έντονες και μαζικές διαμαρτυρίες απ' ολο το ορθόδοξο πλήρωμα για την οικουμενιστική εκτροπή. Και οι οποιες μεμονωμένες φωνές θα φαντάζαν γραφικές...και δεν το συνεχίζω άλλο.

      Διαγραφή
  4. Ναι, ο Πατριάρχης είναι κανονικός, μέχρι κάποια Σύνοδος να τον καθαιρέσει, αλλ΄ επειδη είναι και αιρετικός, απομακρυνθήκαμε απ' αυτόν, χωρίς να δημιουργήσουμε άλλη Εκκλησία, όπως κάνατε εσείς. (Σ.σ. εννόησον οι παλαιοημερολογίτες)
    Σ. Π. (Σ.σ. Σημάτης Παναγιώτης)

    ΚΧ :
    Προφανώς, κύριε Σημάτη, περιμένετε ληστρική σύνοδο, η οποία όμως δεν πρόκειται να τον καθαιρέσει. Οι λόγοι είναι, νομίζω, κατανοητοί (ας όψεται η διπλωματία).

    Λοιπόν, για να μην τα πολυλογούμε, Σύνοδος - κατά τα πρότυπα του παρελθόντος - δεν πρόκειται να υπάρξει. Οπότε τι θα γίνει με τους αποτειχισμένους; Θα έχουν ή δεν θα έχουν Εκκλησία; Όχι βέβαια κάποια de novo, αλλά οπωσδήποτε κάποια άλλη τελούσα υπό διωγμό, η οποία διατηρεί την Παράδοση και αγωνίζεται για το αναλλοίωτο των θεσπισμάτων (: Ιερών Κανόνων των αγίων Οικουμενικών Συνόδων). Θα μου πείτε, ίσως, και ποιος μπορεί να είναι συνεπής σ΄ αυτά. Δεν θα διαφωνήσω, "ουδείς άξιος των συνδεδεμένων ταις σαρκικαίς επιθυμίες και ηδοναίς" και "ου δικαιωθήσεται ενώπιόν σου πας ζων". Παρά ταύτα, και μολονότι κανείς εξ ημών δεν μπορεί να είναι συνεπής στα θεσπίσματα αυτά, τούτο δεν σημαίνει ότι πρέπει να φτιάξουμε νέα, να καταργήσουμε μερικά, ή να τα βελτιώσουμε νεοορθοδόξως, ήγουν συναφειακά και μεταπατερικά, επικαλούμενοι το "αλλ΄ όμως δια την άφατον και αμέτρητον φιλανθρωπίαν ... Σε τοίνυν δυσωπώ ... Επίβλεψον επ΄ εμέ τον αμαρτωλό ... και ικάνωσον παραστήναι" και τα εξής. Εφόσον έχουμε τολμήσει να διαγράψουμε ή ακόμη και να τροποποιήσουμε τα εξ Αγίου Πνεύματος θεσπίσματα των Οικουμενικών Συνόδων, έχουμε ήδη ανοίξει την πόρτα εισόδου και οι δαίμονες αλωνίζουν.

    "23 ἀλλ' ἔρχεται ὥρα, καὶ νῦν ἐστιν, ὅτε οἱ ἀληθινοὶ προσκυνηταὶ προσκυνήσουσι τῷ πατρὶ ἐν πνεύματι καὶ ἀληθείᾳ·" (Ιν. δ΄)

    Οι αληθινοί προσκυνητές, κύριε Σημάτη, καλούνται να προσκυνήσουν εν πνεύματι και αληθεία, νομίζω δε, ότι δεν χρειάζεται να αποσαφηνίσω το "εν πνεύματι" και "αληθεία". Διότι αλήθεια είναι ο Κύριος και "πνεύμα" το άγιον Πνεύμα. Όποιος αθετεί το άγιον Πνεύμα, αθετεί και τον Κύριο, άρα, εις μάτην η προσκύνησις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και στην αποτείχιση επίημη και ιδίως ανεπίσημη εκάστου εξ ημών υπάρχουν διαβαθμίσεις και διαφορετικότητες, με την έννοια, ότι άλλος θέτει ως μόνο και πρωτεύον θέμα αιτίας της αποτείχισής του τον "οικουμενισμό", άλλος όμως θεωρεί τον "οικουμενισμό" σύμπτωμα και όχι νόσο, την οποία νόσο επισημαίνει ότι είναι η συνολική απομάκρυνση από τα θεία νάματα της "άπαξ παραδοθείσης τοις αγίοις πίστεως" τόσο ώστε ορθοπραξία δεν έχουμε, ορθοδοξία δεν διδάσκουμε, ευτυχώς είναι άπαξα παραδεδομένη και καταγεγραμμένη και εν δυνάμει την πρεσβεύει η Μία Χριστιανική Εκκλησία κατά το Σύμβολο της Πίστεως.

    Όσο για τους κληρικούς της Κρήτης είναι πιο εξαρτημένοι στο οικουμενικό πατριαρχείο εν σχέσει με τους της Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Ελλάδος, έστω και των κληρικών των "νέων" χωρών.

    Υπάρχει όμως στον λαό ευσέβεια και Ορθοδοξία στην Κρήτη αντίστοιχα και ανάλογα με της υπόλοιπης Ελλάδος. http://www.youtube.com/watch?v=KYltOzEeNi8

    Με την ευκαιρία της εορτής της Παναγίας http://www.youtube.com/watch?v=jVBm2pZT0-s

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όταν εμείς οι δήθεν "ορθόδοξοι" καθεύδομεν συν επισκόποις και διακόνοις τότε στην Κρήτη κάποιοι αληθινοί Ορθόδοξοι μας ενημερώνουν ότι Ορθοδοξία δεν είναι μόνο μια πτυχή, ο "αντιοικουμενιστικός αγών", αλλά άπασα η διδασκαλία της Ορθοδοξίας και η Ορθοπραξία σε όλες τις πτυχές και εκφάνσεις http://www.prismanews.gr/index.php/crete/item/40251-khrygma-papa-andrea-anwgeia

    Εορτή της κοιμήσεως της Θεοτόκου 15 Αυγούστου 2013
    στην ιερά μνήμη των Ελλήνων που δολοφονήθηκαν ψυχικά και σωματικά από εκείνους οι οποίοι αντί να ζητήσουν τα "κλεμμένα" από τους καταχραστές και κλέπτας φοροφυγάδας και μιζαδόρους, και τα οφειλόμενα κατοχικά δάνεια κ.λπ., τα ζητούν η και τα κλέβουν από τον πτωχό τίμιο Έλληνα ξετινάζοντάς τον οικονομικά ενίοτε αντισυνταγματικά, τον οδηγούν στην ανεργία, και ικανό ποσοστό του Ελληνικού λαού, μέλη του ορθοδόξου ποιμνίου, μη έχοντας πλέον άλλα εισοδήματα ίσως ούτε κι εργασία, οδηγείται στην πείνα κι εξαθλίωση, ασθένεια, απελπισία, με τις όποιες συνέπειες, ως αποίμαντο από τους επισκόπους αλλά και από τους ζηλωτάς Ορθοδόξους οι οποίοι κατευθύνουν τον ιερό "ζήλο" τους αποκλειστικά κατά των οικουμενιστών λησμονώντας να προτάξουν τα του οίκου μας, π.χ. την αγάπη, την κοινοκτημοσύνη, την ακτημοσύνη κλήρου και μοναχών, ολιγοκτημοσύνη και λιτότητα των υπολοίπων, την ελεημοσύνη, την καθοδήγηση για νέες Εθνικές ευεργεσίες, την εθελοντική δίκαια υπαγωγή στη φορολογία, διανομή όλης της εκκλησιαστικής περιουσίας στον πτωχό λαό, τον έλεγχο των αρχόντων των αμαρτανόντων δημοσίως και καταχρωμένων των οικιών των χηρών και ορφανών, αλλά και την καθοδήγηση κι ενημέρωση με τρόπο πολιτισμένο και τεκμηριωμένο του ποιμνίου, επί των τεκταινομένων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. http://www.youtube.com/watch?v=2ZWCXU41pYE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΣΠ :
    "Εμείς Ανώνυμε, δεν αποτελούμε παράταξη. Απλώς αποτειχιστήκαμε και θέλουμε να έχουμε κοινωνία με όλους τους αντι-οικουμενιστές και αποτειχισμένους, χωρίς να τους υποβάλλουμε, τί θα λένε και πώς θα το λένε, αρκεί να μην είναι κολλημένοι με Ημερολόγια και τα τοιαύτα και να μην έχουν αιρετικές θέσεις. Από κει και πέρα ο καθένας αναλαμβάνει την ευθύνη για όσα γράφει"

    ΚΧ :
    Λαμπρά, ο καθένας αναλαμβάνει την ευθύνη για όσα γράφει, και ο/οι αναγνώστης της κατανόησης, στο ποσοστό που του είναι εφικτό (εν. η κατανόηση).
    Και τι λοιπόν μπορεί να κατανοήσει ο αναγνώστης, όταν διαβάζει από τη μια μεριά περί αιρετιζόντων Πατριαρχών και άλλων παρακοιμωμένων, και από την άλλη το "αλλ΄ επειδη είναι και αιρετικός ο Πατριάρχης, απομακρυνθήκαμε απ' αυτόν";

    Τελικά, ρωτά ο αναγνώστης, τι είναι όλες αυτές οι "αγιογραφίες"; Είναι "αγιογραφίες αιρετιζόντων" (με εισαγωγικά) ή αιρετικές καρικατούρες (για να μην βάζουμε εισαγωγικά); Ποιος θα μας απαντήσει; Ο έχων την ευθύνη των γραφομένων του ή ο αναγνώστης, στο μέτρο του οποίου (δεν) είναι εφικτή η κατανόηση;

    Και προχωρούμε. Οι αποτειχισμένοι δεν αποτελούν παράταξη! Σωστά, σοφά και ορθά. Διότι δεν θέλουν να την πάθουν όπως οι κολλημένοι με ημερολόγια. Βγαίνουμε λοιπόν στην έρημο!

    Σωστά και πάλι, μόνο που στην έρημο, λένε οι άγιοι ερμηνευτές της Αποκαλύψεως, υπάρχει Εκκλησία. Έτσι δεν είναι; Υπάρχει ή δεν υπάρχει η Εκκλησία στην έρημο; ρωτά ξανά ο αναγνώστης, στο μέτρο του οποίου (δεν) είναι εφικτή η κατανόηση, περιμένοντας βέβαια προς βοήθειαν και την απάντηση του έχοντος την ευθύνη των γραφομένων του. Αυτά τα ολίγα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τοτε ο δρακος εξοργιστηκε εναντια στη γυναικα και ξεκινησε να κανει πολεμο με τους ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ απογονους της,που τηρουνε τις εντολες του Θεου και δινουν τη μαρτυρια τους για τον Ιησου Χριστο.(η γυναικα ειναι η μητερα του Χριστου)!Το αρσενικο παιδι το οποιο θα ποιμανει ολα τα εθνη με σιδερενια ραβδο αναφερεται στον ψαλμο2,στον οποιο αποικονιζεται ο Χριστος ως κυβερνητης των εθνων!!Οι εξυπναδες η αλλιως κουτσουλιες του Κυπριανου!!!

      Διαγραφή
    2. 5 ... καὶ ἡρπάσθη τὸ τέκνον αὐτῆς πρὸς τὸν Θεὸν καὶ πρὸς τὸν θρόνον αὐτοῦ. 6 καὶ ἡ γυνὴ ἔφυγεν εἰς τὴν ἔρημον, ὅπου ἔχει ἐκεῖ τόπον ἡτοιμασμένον ἀπὸ τοῦ Θεοῦ, ἵνα ἐκεῖ τρέφωσιν αὐτὴν ἡμέρας χιλίας διακοσίας ἑξήκοντα.

      13 Καὶ ὅτε εἶδεν ὁ δράκων ὅτι ἐβλήθη εἰς τὴν γῆν, ἐδίωξε τὴν γυναῖκα ἥτις ἔτεκε τὸν ἄρρενα. 14 καὶ ἐδόθησαν τῇ γυναικὶ δύο πτέρυγες τοῦ ἀετοῦ τοῦ μεγάλου, ἵνα πέτηται εἰς τὴν ἔρημον εἰς τὸν τόπον αὐτῆς, ὅπως τρέφηται ἐκεῖ καιρὸν καὶ καιροὺς καὶ ἥμισυ καιροῦ ἀπὸ προσώπου τοῦ ὄφεως. 15 καὶ ἔβαλεν ὁ ὄφις ἐκ τοῦ στόματος αὐτοῦ ὀπίσω τῆς γυναικὸς ὕδωρ ὡς ποταμόν, ἵνα αὐτὴν ποταμοφόρητον ποιήσῃ. 16 καὶ ἐβοήθησεν ἡ γῆ τῇ γυναικί, καὶ ἤνοιξεν ἡ γῆ τὸ στόμα αὐτῆς καὶ κατέπιε τὸν ποταμὸν ὃν ἔβαλεν ὁ δράκων ἐκ τοῦ στόματος αὐτοῦ. 17 καὶ ὠργίσθη ὁ δράκων ἐπὶ τῇ γυναικί, καὶ ἀπῆλθε ποιῆσαι πόλεμον μετὰ τῶν λοιπῶν τοῦ σπέρματος αὐτῆς, τῶν τηρούντων τὰς ἐντολὰς τοῦ Θεοῦ καὶ ἐχόντων τὴν μαρτυρίαν Ἰησοῦ. (Απ. ιβ΄)

      ΚΧ
      Κατά τους ιερούς ερμηνευτές της Αποκαλύψεως η γυνή, η οποία έφυγε εις την έρημον, είναι η Εκκλησία. Αν, επομένως, αυτά που έγραψα είναι "κουτσουλιές", όπως γράφει ο αγαπητός κύριος "Παλαιός", τότε, μάλλον, οι ιεροί ερμηνευτές της Αποκαλύψεως πρέπει να ήταν ... παλαιά πτηνά.

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου