Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Αξιοπρεπείας Παράκληση.

                    

                      Επωνυμίας Απαίτηση.






 
 
 
Του Αποτειχισθέντος Θεολόγου, 
 
Νικολάου Πανταζή

 


Τί κρίμα (δίχως  «κ.») Ανώνυμε από το πουθενά να πιστεύεις ότι με την ανωνυμία γίνεσαι σοβαρός, δεν έχεις καταλάβει τι μεγάλη αξία και σημασία έχει να καταθέτεις τη μαρτυρία σου πάντοτε επώνυμα σ'αυτόν τον τίμιο και ομολογιακό αγώνα εν ονόματι της Αγάπης, της Αληθείας και Δικαιοσύνης Χριστού, για χάριν της Φιλτάτης μας Ορθοδοξίας.




Και λέγω τί κρίμα διότι πράγματι μου είναι πολύ ενδιαφέρον αυτά που έχεις να πεις και θα χαρώ πάρα πολύ, το εννοώ, να με διαφωτίσεις και να με προστατέψεις ίσως, γιατί όχι, από παγίδες. 
Θα ήθελα πολύ να με ενημερώσουν κάποιοι ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ για τα παρασκηνιακά του Στυλιανού με τον Σεραφείμ κατά την παραμονή του εδώ στην Αυστραλία. 
Αλλά εάν πρόκειται να κάνεις και συ ανώνυμη «ομολογία», άνανδρη κατηγορία και διάλογο κρυφό στα «σκοτεινά» χωρίς να γνωρίζω με ποιόν ομιλώ, ενώ εγώ από την άλλη με θάρρος παραθέτω τα πάντα, αν θέλεις και τη διεύθυνσή μου ακόμη, τηλέφωνο κλπ. τότε, λυπούμαι, ΔΕΝ θα κάνω διάλογο μαζί σου. 
Και με ΚΑΝΕΝΑΝ άλλο.



Και ΔΕΝ θα δεχτώ θέματα ηθικής φύσεως ή σκάνδαλα αναφερόμενα «κάτω από τη μέση». 
Είμαι απολύτως αυστηρός και αυστηρά απόλυτος σ’ αυτό το θέμα. 
Επιχειρήσαν πολλοί να μου κάνουν τέτοια ανοίγματα, άλλοι δημοσίως και άλλοι ιδιαιτέρως, και τους έκοψα απότομα το βήχα. 
Ίσως δουν και μία άσχημη πλευρά αλλά θα αντανακλά τη δική τους ασχήμια. 
Τέτοια θέματα τα θεωρώ προστυχιά. 
Δεν μου αρέσει να είμαι επιθετικός και θέλω να σέβομαι πραγματικά τον συνομιλητή μου αλλά να σέβεται και αυτός τις αρχές τις τιμίας διαλογικής, την κοινής διαπροσωπικής εντιμότητος και ευθύντητος, της ειλικρινείας και παρρησιας.


Όταν μιλώ για Σεβασμιωτάτους, θέλω να δείχνω σεβασμό και αξιοπρέπεια στον εαυτό μου πρώτα και έπειτα στους άλλους. 
Επώνυμα και με στοιχεία. 
Έχετε πολλοί από σας συνηθίσει την ανωνυμία και δεν σας φαίνεται καθόλου κακό, άλλοι πάλι πιό αφελείς και «βλαμμένοι» το θεωρούν έπαινο και σπουδαίο κατόρθωμα. 
Δικαίωμά τους.


Αλλά όταν θέλετε να κάνετε διάλογο μαζί μου ή να μου κάνετε ανάκριση, το ξαναλέγω, δικαίωμά μου, δεν επιτρέπω ούτε δέχομαι την ανωνυμία. 
ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ. 
Γούστο μου και καπέλο μου. 
ΠΕΡΙ Ορέξεως κανόνων διαλογικής, ΟΥΔΕΙΣ ΛΟΓΟΣ. 
Σεβαστείτε το τέλος πάντων! 
ΜΗΝ προσπαθείτε να με πείσετε να σεβαστώ και να δεχτώ την ανωνυμία, ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕΤΕ. 
Δεν θ’ αλλάξω εκτός αν πάθω σχιζοφρένεια ή πώρωση ηθικών αρχών και διαφθορά αξιοπρεπείας. 
Είναι θέμα απολύτου και αδιαπραγμάτευτης ΑΡΧΗΣ μου!


Η Ανωνυμία ΔΕΝ είναι θέμα ιδιοκτήτου ή Διαχειριστού του Ιστολογίου. 
Ο πολύ αγαπητός μου Οδυσσέας έχει κάθε δικαίωμα και άνεση να ανέχεται τους ανωνύμους για λόγους σεβασμού στις αξίες και άξονες της δημοσιογραφίας ως Διαχειριστής και Ιδιοκτήτης της Ιστοσελίδος. 
Και το Δηλώνει ευθαρσώς και υπευθύνως αναρτώντας τα πλήρη του στοιχεία! 
Ο Οδυσσέας ΣΕΒΕΤΑΙ τις αρχές μου και σας παρακαλεί να ΤΗΡΗΣΕΤΕ το ΝΟΜΟΚΑΝΟΝΙΚΟ Δικαίωμά μου να θέλω να διαλέγομαι ΜΟΝΟ με ΕΠΩΝΥΜΟΥΣ.



Μαζί του ή με άλλους αρθρογράφους μπορείτε ευχαρίστως να κάνετε Ανώνυμο διάλογο. 
Με μένα όμως, ΟΧΙ. 
Εφ’ όσον σε μένα απευθύνεστε, εμένα ρωτάτε ή και προκαλείτε, τα δικά μου άρθρα διαβάζετε και αμφισβητείτε, εμένα ειρωνεύεστε, κοροϊδεύετε και συκοφαντείτε, θα ΥΠΟΧΡΕΩΘΕΙΤΕ να ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ τους δικούς μου κανόνες που ΕΓΩ ΘΕΤΩ.


Εάν δεν σας αρέσει, ΜΗΝ ΕΜΦΑΝΙΖΕΣΤΕ, ΜΗΝ άφετε Σχόλια, δεν τα θέλω, δεν τα κυνηγώ, δεν είμαι ΣΧΟΛΙΟΘΗΡΑΣ ούτε έχω καμία υποβόσκουσα κενοδοξία να ανεβάζω το “image” μου, να προσελκύσω επαίνους, να θρέψω φιλαυτίες και εγωϊσμούς ή ότι άλλο. 
Δεν επιχειρώ να ΠΡΟΩΘΗΘΩ ή να αναγνωριστώ από ένα ευρύτατο, παγκόσμιο κοινό. 
Δεν έχω τέτοιες αρρωστημένες τάσεις. 
Ούτε ιδιοτελείς σκοπούς ματαιοδοξίας. 
Ότι κάνω, το κάνω για τη δόξα του Χριστού,  για την αγάπη της Ορθοδοξίας, την υπηρεσία της Αληθείας και τη σωτηρία της ψυχής μου. 
Εάν μπορέσω να βοηθήσω ή να στηρίξω άλλες ψυχές, έχε καλώς, δόξα τω Θεώ!


Όσοι λοιπόν αγωνιάτε, μελετάτε και ενδιαφέρεστε για τη σωτηρία της ψυχής μου, όπως λένε μερικοί, τότε ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΕΠΩΝΥΜΑ, αλλιώς την μασκαρεμένη, διαδυκτιακή σας Ιεραποστολή ΑΛΛΟΥ, σέ άλλους τόπους ή σε άλλα Άρθρα, όχι όμως τα δικά μου! 
Όσο κι αν διαμαρτύρονται ή ΚΛΑΙΓΟΝΤΑΙ μερικοί (ώ, τα καϋμένα τα παιδάρια) ότι «τα βάζω με τους ανωνύμους» και με προσβάλλουν και με βρίζουν τάχα «για το καλό μου», έ τότε, ας τολμήσουν να το κάνουν Επώνυμα, κανένα πρόβλημα. 
Το ξανατονίζω. 
ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ!

«Σας ευχαριστώ πάρα πολύ εκ των προτέρων όσους δείχνετε καλλιέργεια ψυχής, ταπείνωση καρδίας, Φως Χριστού, Επωνυμία αγάπης, τιμή φιλαληθείας και σέβεστε αυτή μου την παράκληση και απαίτηση!»


Σημ. ιστολογου: Παρακαλουμε τους ανωνυμους να σεβαστουν την επιθυμια του επωνυμου αδελφου μας Θελογου Νικ. Πανταζη.
Οσοι ανωνυμοι στειλουν σχολια στην αναρτησι του κ. Πανταζη θα κοπουν.

22 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΥΜΠΡΕΣΒΥΤΕΡΕ,πάτερ Εὐθύμιε,ΕΥΛΟΓΕΙΤΕ ΚΑΙ ΔΕΕΣΘΑΙ ΔΙΑ ΤΗΝ ΜΙΚΡΑΝ ΜΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΕΔΩ ΕΙΣ ΤΟ JOHANNERBURG.

    ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ,ΟΔΥΣΣΕΑ καὶ ΝΙΚΟΛΑΕ,
    ἀπὸ τὴν ἡμέρα ποὺ σας <>,μέσω τοῦ Ἰστολογίου << ΑΠΟΤΕΙΧΗΣΙΣ>>
    ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑ ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΣΑΣ ΟΝΟΜΑΤΑ ΕΙΣ ΤΑ ΔΙΠΤΥΧΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΡΟΣΚΟΜΙΔΗΣ.
    ΣΑΣ ΜΝΗΜΟΝΕΥΩ ΑΝΕΛΕΙΠΩΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ,

    ΕΧΩ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΟΥ
    κ.ὈΔΥΣΣΕΩΣ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ,ΔΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΔΙΑ ΤΑ ΚΑΤ'ΕΜΕ,ΣΧΕΤΙΚΩΣ.
    ΕΠΕΙΣΗΣ ΠΡΟΣΕΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ,
    ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΣΕΝΑ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ ΝΙΚΟΛΑΕ,
    ΑΛΛΑ ΤΟΥΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗ ΑΔΥΝΑΤΟΝ,ΙΣΩΣ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΟΣ.

    ΝΙΚΟΛΑΕ,ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΑΠΛΟΣ,
    ΑΛΛΑ ΕΝΑΣ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΠΕΠΑΡΡΗΣΙΑΣΜΕΝΟΣ.
    ΕΓΩ ΜΟΝΟΝ ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ ΔΙΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ.

    ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ,ΝΑ ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΣΗ ΕΙΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΝ!!(ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ).

    ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΕΤΑΒΗ,Ο ΣΕΡΑΦΕΙΜ,ΥΠΕΡΟΡΕΙΩΣ, ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ,
    ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ΤΙΝΟΣ,
    Ο ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΕΧΕΙΡΟΤΟΝΗΣΗ ΕΠΙΣΚΟΠΟΝ ;;;; !!

    ΚΑΤΟΠΙΝ ΔΕ,
    ΕΠΕΣΤΡΕΨΕΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΕΞΗΣ,(ΕΚΕΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΩ,.... ΠΟΙΟ; ΙΕΡΟΚΑΤΗΓΟΡΟΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ,ΑΠΑΓΕ...

    ΔΙΑ ΝΑ ΜΗ ΘΕΩΡΗΘΗ-ΚΑΤΗΓΟΡΗΘΗ ΩΣ ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΗΣ,
    <>!!!!!! Ο ΠΡΩΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΣ,-ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΤΟΥ κυροῦ ΧΡΙΣΤΟΔΟύΛΟΥ,ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥ ΦΙΛΟΠΑΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΠΡΩΗΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ,ΔΙΑ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗ ΕΙΣ ΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Ο ΣΕΡΑΦΕΙΜ.

    Η ΚΟΙΝΗΣΙΣ ΑΥΤΗ,ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ,ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΟΤΕΧΝΙΚΗ ΚΟΙΝΗΣΙΣ,ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΣΕΡΑΦΕΙΜ,Ο ΠΟΙΟΣ ΑΣ ΜΗ ΜΑΣ ΔΙΑΦΕΥΓΕΙ,ΥΠΗΡΞΕΝ ΕΠΙ ΜΑΚΡΟΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΥΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΠΙ ΝΟΜΟΚΑΝΟΝΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ.ΔΗΛΑΔΗ ΕΓΝΩΡΙΖΕ ΚΑΛΩΣ ΠΩΣ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΗ ΝΟΜΟΚΑΝΟΝΙΚΟΥΣ ΥΦΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΚΟΠΕΛΟΥΣ!!

    ΜΕΤ'ΑΓΑΠΗΣ ΙΗCΟΥ ΧΡΙCΤΟΥ,
    EYΧΩΝ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΙΩΝ ΕΞ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ , ΕΡΡΩΣΟ,ΥΓΙΕΝΕ,ΚΑΛΟΝ ΑΓΩΝΑ,
    ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΑΝΑ ΤΗΝ ΥΦΗΛΙΟΝ.

    Ο ΑΝΑΞΙΟΣ ΕΝ ΤΟΙΣ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΣ
    ΙΕΡΕΥΣ ΚΑΙ ΔΙΩΚΟΜΕΝΟΣ ΑΓΡΙΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΝ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ.

    _______________ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΣ ΙΕΡΕΥΣ:
    KAI ΔΙΩΚΟΜΕΝΟΣ ΔΙΑ ΤΗΝ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΑΓΙΑΝ ΠΙΣΤΗΝ
    __________†π.Ἀ. † ΙΗCΟΥC ΧΡΙCΤΟC ΝΙΚΑ †Π.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΙΣΤΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ17 Ιουνίου 2013 στις 3:55 μ.μ.

    Φίλε ανώνυμε -17 Ιουνίου 2013/11:27π.μ- είπαμε για αρνητικά σχόλια, αλλα εσύ ξεπέρασες κάθε όριο με το υβρεολόγιό σου!

    Όλα αυτά γίνονται στο όνομα της Αλήθειας του Θεανθρώπου Χριστού???

    Δεν το νομίζω! Μάλλον είναι αποτέλεσμα προσωπικής εμπάθειας και πλεονάζοντος φανατισμού!

    Πρέπει σε κάθε περίπτωση να σεβαστούμε τη δημοκρατική απαίτηση του Κ. Πανταζή να συνδιαλέγεται ουσιαστικά και συστηματικά μονάχα με επώνυμους σχολιαστές!

    Όσο κι αν διαφωνώ με τις θεολογικές και εκκλησιολογικές του τοποθετήσεις και ερμηνείες, οφείλω να σεβαστώ το ΑΚΛΟΝΗΤΟ ΚΑΙ ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥ!!!

    ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΤΕ Σ'ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΗ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΞΟΡΓΊΖΕΙ!

    Εδώ δοκιμάζονται οι πνευματικές μας αντοχές και όχι στις θεωρητικές φλυαρίες, από τις οποίες και έχουμε χορτάσει όλοι!!!!

    Είναι καιρός να ξεκινήσουμε κάποια στιγμή το δύσκολο άθλημα της αποδοχής του Άλλου!!!!

    ΕΝΑΣ ΠΙΣΤΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ADELFE PANTAZH APORO DILONEIS APOTIXISMENOS KAI EISAI IEROPSALTIS TOY I,N, KYRILLOY KAI METHODIOY EDO STIN MELBOYRNI P. NIKOLAOS PAPAIOANNOY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και το κρατος σε λίγο καιρο, "επωνυμους" θα μας θέλει (με τις νεες ταυτότητες του αντιχρίστου).

    (Θα εχουμε δηλαδη "κρίση ταυτότητας"....!!!)

    Η διαφορα με αυτο που ζητάει ο κύριος που απαιτεί "επωνυμία" ειναι οτι οταν θα ερθει ο αντιχριστος, αυτος που "δεν θα ειναι επωνυμος", δεν θα μπορει να ζησει... Οχι απλα δεν θα μπορει να σχολιάσει ανωνυμα σε ενα site...!!!

    Το δικαίωμα της επωνυμίας του καθένα σε ενα απλο σχολιασμο δεν συνεπάγεται και την αφαίρεση του δικαιώματος της ανωνυμίας η την υποχρέωσή των άλλων να ειναι και αυτοι "επώνυμοι" για να μπορουν να εχουν αποψη...!!!

    Απο εκει και περα, εφοσον θέλησε να "εκτεθει" ο ίδιοσ στην δημοσιότητα "επώνυμα" (επιλογή του είναι αυτο)....., ολοι (επωνυμοι και ανωνυμοι) αποκτουν και δικαίωμα να έχουν άποψη και να τον σχολιάσουν ΚΑΙ ως προσωπο εκτος απο τα οσα πρεσβεύουν τα λεγόμενά του...!!! Ειτε το κανουν επώνυμα είτε ανώνυμα...!!! (Αφου εκτέθηκε επώνυμα)...

    Σε καμία περίπτωση όμως δεν συνεπάγεται ουτε ηθικη ουτε πρακτική υποχρέωση για επωνυμια...

    Ένα δυνατό επιχείρημα η λόγος ή θέση γενικότερα είναι από μόνο του δυνατό/ ισχυρο, χωρις την αναγκη να συνοδεύεται απο κάποια "επωνυμία"...!!!

    #

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ...δηλαδη με λίγα λογια, επειδη κάποιος χρηστης, απο τις διαθέσιμες επιλογες που ειχε όταν σχολίαζε σε κάθε άρθρο (επωνυμος, ανώνυμος, google account, κλπ), επέλεξε το "επωνυμος", τωρα ξαφνικά ΑΠΑΙΤΕΙ, ολοι να κάνουν το ίδιο με αυτον και ενίσταται?

    Τον πίεσε κανείς να επιλέξει το "επώνυμος"?
    Αν όχι, τότε γιατι πιέζει ευθαρσως τους πάντες να επιλέξουν και αυτοι το ίδιο με αυτον?
    Με ποιό δικαίωμα?
    Τι μας λέει δηλαδη? κάντε κλικ σε αυτη την επιλογη (επωνυμια) αλλιως δεν σας απανταω?
    Ας μην μας απανταει αν δεν του αρέσει...(ο κάθε επώνυμος η ανώνυμος).


    Ο ίδιος ο ΘΕΟΣ σεβεται την ελευθερη βούληση του ανθρώπου και δεν του πειραζει το αυτεξούσιο...
    Θα μας το πειράξει "ανθρωπος"?

    Πως ονομάζεται αυτη η παράλογη "απαίτηση" άραγε?



    #


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναξαγορας Πριγιανκας18 Ιουνίου 2013 στις 3:21 π.μ.

      ΕΓΩΙΣΜΟΣ ονομαζεται!Οταν σπειρεις εγωισμο θα θερισεις μοναξια!!Σαν τον Κυπριανο Χ.!!!

      Διαγραφή
  9. Αδελφοί ανώνυμοι, πρέπει να σεβαστείτε το αίτημα του αδελφού μας και να υπογράφεται όλοι επωνύμως.
    Με εκτίμηση
    Ναπολέων Βοναπάρτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. O k. Πανταζης ζητησε να μην του απαντουν ανωνυμοι και αυτο οφειλουμε ολοι μας να το σεβαστουμε.
    Το ιστολογιο δεν απεκλεισε τους ανωνυμους να απαντουν ευγενικα.
    Τα υβριστικα σχολια απαγορευονται.
    Οποιοι δεν θελουν να δεχθουν σχολια ανωνυμων ειναι δικαιωμα τους και οφειλουν οι ανωνυμοι να το σεβαστουν αυτο.
    Πιστευω να συννενοουμεθα.

    Επισης οσοι γραφουν με ξενα γραμματα δεν θα δεχθουμε αλλο τα κειμενα τους.
    Να γραφουν στα Ελληνικα.

    Επισης οσοι γραφουν με κεφαλαια γραμματα ολοκληρο το κειμενο δεν θα δημοσιευεται το κειμενο αυτο.
    Τα λιγα κεφαλαια μεσα στο κειμενο επιτρεπονται οχι ομως ολοκληρο το κειμενο με κεφαλαια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γιατι δεν σταματας να ειρωνευεσαι 5,13;
    Γιατι δεν συμμορφωνεσαι;
    Εισαι ο Ναπολεων Βοναπαρτης;
    Ο Βοναπαρτης ηταν γενναιο παληκαρι.
    Εσυ που γραφεις ανωνυμα, (αν εισαι λαϊκος) τι εισαι;
    Ψευτοπαληκαρας;
    Καθησε λοιπον φρονιμα, σε παρακαλω.
    Οπως και να το παρουμε το ζητημα της ανωνυμιας δειχνει δειλια και ανανδρια.
    Οποιος εχει κοτσια γραφει επωνυμα και δεν φοβαται κανεναν.
    Ο ιστολογος ποτε δεν φοβηθηκε και κανεναν.
    Παντοτε μιλουσε ευθαρσως και αυτο τον στοιχισε περιπετειες.
    Πολλες περιπετειες.
    Εσεις οι ανωνυμοι τρεμετε και την σκια σας.
    Μην νομιζετε οτι σας εγκρινω.
    Δεν σας εγκρινω.
    Απλα σας σεβομαι.
    Τον ιστολογο τον εθελγε παντοτε η δημοσιοτητα, ποτε η ανωνυμια.
    Μην κανετε λοιπον εσεις οι ανωνυμοι τους γενναιους.
    Δεν ειστε γενναιοι.
    Μονο επανω απο τους κληρικους κρεμεται η Δαμοκλια Σπαθη των μαχαραγιαδων δεσποταδων.
    Εμεις οι λαΙκοι τι φοβομαστε και ποιον;
    Τον εαυτο μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ Κύριε Οδυσσέα δεν είναι ο φόβος της ομολογίας των απόψεών μας. Δεν αντέχονται οι συκοφαντίες, οι ψευδείς "μαρτυρίες", η ύπουλη και διαβολική πολεμική, που θα επακολουθήσουν αν επώνυμα εκφράσουμε τις απόψεις μας. Έχει συμβεί αρκετές φορές, ότα ο υπόκοσμος του νομιζόμενου χριστιανισμού μας κυνήγησε. Οι όντως αιρετικοί θα μας χαρακτηρίσουν "αιρετικούς" και οι ειδωλολάτρες θα μας χαρακτηρίσουν "προτεστάντες". Οι δε εκτός Εκκλησίας θα μας στιγματίσουν ως εχθρούς της εκκλησίας (των)!!! Και μερικοί φανατικοί ίσως σκεφτούν να χειροδικήσουν ή και να μας πλήξουν παντοιοτρόπως. Γι΄αυτό, ακολουθώντας το παράδειγμα Εκείνου, που ανεχόταν και τους "κρυφούς" (δειλούς) μαθητάς, προς δόξαν Θεού, νομίζω ότι ορθώς πράττετε και καλώς κάμνετε που επιτρέπετε να εκφράζονται ανώνυμα σχόλια και απόψεις, που διαφορετικά αποκλείεται να τολμούσαν να γράψουν οι σχολιαστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν εχεις δικαιωμα να κοβεις σχολια που ανταπαντουν σ'αλλους που γραφουν εναντια στην εκκλησια.Η τακτικη σου αυτη συντομα θα λαβει την καταλληλη απαντηση αφου ο γνους και ποιησας δαρησεται πολλα,και ουτε θα σε βοηθεισει σ'αυτο η ....."αποτειχιση" σου.

      Διαγραφή
    2. Προς τον 10:28.Και μονο που γραφεις αυτα και δεν βρεθηκε κανεις να κινησει σχετικες διαδικασιες σημαινει οτι κανεις δεν ασχολειται μαζι σας.Τα υπολοιπα θα τα αναζητησεις στο οτι φευγετε μηδενος διωκοντος.....Οπωσδηποτε αυτο εν μερει ισως εχει να κανει με το παρελθον.Αλλα οχι απολυτα....Μια φορα πηρα ενα Μητροπολιτη σας τηλεφωνο και η κασετα του τηλεφωνητη ελεγε:Εσεις ξερετε που πηρατε τηλεφωνο....Η σχεσι σας με την πολιτεια στειριζετε σε ορισμενες σταθερες,οπως π.χ."η περι το ημερολογιο διαφωνια δεν θιγει τα δογματα της ορθοδοξου εκκλησιας"η αλλο:

      Διαγραφή
    3. Συνεχεια:"Παλαιοημερογογιτες αποτελουν μερος του πληρωματος (εννοειται μετα ολων των αλλων ορθοδοξων)της ανατολικης ορθοδοξου εκκλησιας (ΣυμβΕφΠειρ 206/1986)κλπ Αν θελετε λοιπον να το πεξετε ....ομολογητες καντε την αναλογη προσφυγη να απαλειψετε αυτα εν σχεσι με εσας και τοτε ελα να σε ιδω τι χρωμα θα εχεις...

      Διαγραφή
  13. Αυτη η απαντησι δεν ειναι απαντησι χριστιανου.
    Τοτε τι να πουμε και εμεις οι επωνυμοι που τοσα ακουμε;
    Οχι φιλε μου.
    Παντου και παντοτε οφειλουμε να λεμε την αληθεια και επωνυμα, σαν παληκαρια.
    Τα αλλα ειναι εκ του πονηρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φοβάσαι την αλήθεια Οδυσσέα και γι'αυτό δεν δημοσιεύεις τα σχόλια μου. Δεν έχεις τί να πεις. ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ακουσε φιλε.
    Αν δεν παιρνει το κεφαλι σου δεν φταιω εγω γι αυτο.
    Τα ειπαμε αλλα εσυ εξακολουθεις να μην ακους και να κανεις του κεφαλιου σου.
    Λοιπον ντροπη σε σενα και οχι σε μενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το σχολιο μου δεν έθιγε καθόλου τον Πανταζη και το άρθρο του αλλά μιλούσε γενικά για το θέμα της ανωνυμίας και συμφωνούσε και ενίσχυε την άποψη του Ναπολέοντα Βοναπάρτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τελειωσαμε με αυτα ενταξει;
    Και δεν θα λες ντροπη στον ιστολογο γιατι ξερει εκεινος τι κανει.Καποιους ανωνυμους τους μυριζεται απο χιλιομετρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. οδυσσεα, Και εγω εστειλα καποιες σκεψεις ξριτικης της θεολογικης σκεψεως του πανταζη και αρνηθηκες να τις δημοσιευσεις. Γιατι; Γεωργιος ευσταθιου , Συνοικια Αγ. Κωνσταντινου, Λαρισα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου