Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

TO ΔΙΑΜΑΝΤΙ ΤΟΥ ΒΟΣΠΟΡΟΥ


 

Μὲ ἀφορμὴ ἕνα κείμενο καὶ τὰ σχόλια ποὺ τὸ ἀκολουθοῦν γιὰ 

TΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ ΤΟΥ ΒΟΣΠΟΡΟΥ



 
Ἡ ἀπορία κάθε Ἕλληνα: Γιατί δὲν ἀντιδροῦμε


σ' αὐτοὺς ποὺ μᾶς ὁδηγοῦν στὴν καταστροφή;



TO ΔΙΑΜΑΝΤΙ ΤΟΥ ΒΟΣΠΟΡΟΥ

5 σχόλια: (ἀπὸ Ἀμέθυστος)



Ανώνυμος είπε...
Δεν ξέρω αμέθυστε αλλά σαν πολύ βαρύ μου ακούγεται και σε πολλούς άλλοις αυτό. Η έκφραση αντίχριστος της Πόλης Θέλω να πω Έλληνες είμαστε, Ορθόδοξοι είμαστε ε όπως και να το κάνουμε είναι πολύ βαριά έκφραση για έναν οικουμενικό πατριάρχη. Δηλαδή μιλάνε για εμάς που διαφωνούμε σε κάποιες επιλογές του Φαναρίου οι φόρτσα φαναριωτόφιλοι μας αποκαλούν βλάχους ελλαδιστανούς, οπωσδήποτε πληγώνει ο χαρακτηρισμός. Τράβα ο ένας τράβα ο άλλος το σκοινί θα σπάσει στο τέλος. Α.Μ
Ανώνυμος είπε...
Το τί είναι ο ένας κι ο άλλος θα τον καταλάβετε από τα λόγια τους και τα έργα τους, είπε ο Κύριος. Όχι από το διάβασμα των καρδιών τους. Η διάγνωση των καρδιών είναι έργο του Θεού και "οις δέδοται". Τα δε λόγια και τα έργα του Βαρθολομαίου είναι φανερά. Κανείς δεν τον υποχρέωσε να καταργεί το 9ο και 10ο άρθρο της Πίστεως, αποδεχόμενος "αδελφές¨ Εκκλησίες και "έτερο" βάπτισμα, πλην του "ενός" της Μίας Εκκλησίας.
Άρα Α.Μ., δεν πρόκειται εδώ, για το τί είμαστε εμείς, (έχουμε κι εμείς τα χάλια μας) ούτε για κάποιο σκοινί που αν το τραβήξουμε θα σπάσει. Αλλά για το πώς πρέπει να φερόμαστε προς ψευδο-επισκόπους. Δηλαδή καθαρα πρόκειται για ΟΜΟΛΟΓΙΑ Πίστεως.
Δεν είναι, ως εκ τούτου, φρονώ, βαρειά ή βλάσφημη η έκφραση του ιστολόγου, όσο βαριά κι ασήκωτα και βλάσφημα είναι τα λόγια και οι πράξεις του Βαρθολομαίου.
Κ.Ε., εκπαιδευτικός
amethystos είπε...
Φίλε Α.Μ, πες εσύ πώς θα μπορούσαμε να ονομάσουμε καλύτερα κάποιον ο οποίος κατηγορεί για δαιμονισμένο έναν απο τους Πατέρες της Εκκλησίας, τον Μέγα Φώτιο. Εμείς ρωτήσαμε τον Ζηζιούλα εάν συμφωνεί με τις δηλώσεις του Βαρθολομαίου αλλά εκμεταλλευόμενος τις αβάντες του Καλαϊτζίδη δέν μας απάντησε.
Τόσα χρόνια ο Ζηζιούλας δέν υπηρετούσε το σκοπό του Βαρθολομαίου, δεν συμφωνούσε; Ο Αφύσικος.
χαλαρωσε είπε...
Δηλαδη ο δαιμονισμενος Αγιος (ο Θεος να μας φυλαει) Γρηγοριος Παλαμας ή ο Αγιος Μαρκος ο Ευγενικος ή ακομη και αν το θες (έμμεσα) ο Αγιος Νικολαος Καβασιλας δεν σε χαλαει φιλε Α.Μ. Ειναι εντελως πολιτικαντικη η προσέγγιση σου αδερφε μου (αντιστοιχη ειχες και με τις αναρτησεις για τον Χρυσοστομο Σμυρνης). ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗΣ. ΤΟ ΛΕΕΙ ΜΟΝΟς ΤΟΥ. ΥΒΡΙΖΕΙ ΕΥΘΕΩΣ ΑΥΤΟΥς ΠΟΥ ΜΑΣ ΦΥΛΑΞΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΑΙΛΑΠΑ ΤΟΥ ΦΙΛΙΟΚΒΕ ΚΑΙ ΕΣΧΑΤΩΣ ΜΠΙΣΟΠΚΒΕ (που λεει και ο Αμεθυστος). Ο Κορναρακης σωστα μιλησε για την ιδιοτυπη τριαδα που υπηρετει ο αιρεσιαρχης (δεν ειναι και ο πρωτος Οικουμενικος εξαλλου) αλλα λεει εδω, αλλα λεει στους παπικους, αλλα λεει στους αλλους ορθοδοξους. Η κλαδικη θεωρια ενυποστατη. Να σπασει τι; Ενα μονο αδερφε να φοβασαι να μην σπασει και ολα τα αλλα ας γινουν κομματια. Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ. Ασε τα πολιτικαντικα κατα μέρος και εγκολπωσου τον αγαπημενο Ιησού. Τις υποθεσεις του Εθνους θα τις κανονησει αυτος. Αρκει εσυ να κανονησεις τα δικα σου. ΘΑ ΗΤΑΝ ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΑΙΝΙΑΚΙ Ο ΑΜΕΘΥΣΤΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΝΑ ΔΗΛΩΝΕΙ ΤΑ ΠΕΡΙ ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΑΓΙΩΝ.
χαλαρωσε είπε...
ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΟΝ ΖΗΖΙΟΥΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΔΑ Η ΤΟ ΝΕΟ ΑΣΤΕΡΙ ΤΟΝ ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟ ΕΦ ΟΠΛΟΥ ΛΟΓΧΗ. ΑΣΤΑ ΑΔΕΡΦΕ. ΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΕΚΕΝ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΟΧΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΕΝΕΚΕΝ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ. ΜΑΥΤΑ ΚΑΙ ΜΑΥΤΑ ΜΑΥΡΙΣΑΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΔΕΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣΑΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΚΡΥΧΕΡΗΔΕΣ. ΟΧΙ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΧΙ. Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΕ ΦΩΤΙΖΕΙ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.

4 σχόλια:

  1. O A.M. είναι και με "το χωροφύλαξ και με τον αστυφύλαξ". Γράφει συν τοις άλλοις και στον απόπατο της Πάτρας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βεβαιως φιλε των 1 και 07 ειμαι και με το Οικουμενικο Πατραρχειο . Οχι με τον Βαρθολομαιο η τον Ζηζιουλα αλλα με τον θεσμο . Αρκει να μην ζητα εξουσια επι των αλλων αυτοκεφαλων εκκλησιων . Με την πρακτικη των συλλειτουργιων με τους σχισματικους καθολικους και τους αιρετικους διαμαρτυρομενους διαφωνω . Και τα εχω γραψει και στην Ιδιωτικη Οδο . Οπως και με τους οξεις χαρακτηρισμους που δεν νομιζω να προσφερουν κατι και που μεγαλωνουν το χασμα μεταξυ των αντιοικουμενιστων και αλλων που για χιλιους δυο λογους ειναι προσηλωμενοι στο Φαναρι επισης διαφωνω . Και οπως εγραψα και στο σχολιο στον φιλο Αμεθυστο διαφωνω και με τους χαρακτηρισμους που μας απευθυνουν σε μας τους Ελλαδιτες οι φιλοφαναριωτες δηλαδη οτι ειμαστε βλαχοι και ελλαδιστανοι . Αρα το θεμα δεν ειναι αν γραφω σχολια σε 3 διαφορετικα χριστιανικα μπλογκς αλλα αν γραφω αλλα εδω και αλλα εκει . Αυτο δεν το κανω . Γραφω με το ιδιο πνευμα και στα τρια . Οσο για τον Χρυσοστομο Σμυρνης πιστευω ακραδαντα οτι η αγιοποιηση του ηταν μια μπανανοφλουδα που πεταξαν οι οικουμενιστες και την πατησαν χωρις να το σκεφτουν οι αντιοικουμενιστες . Ξεραν οτι θα υπαρξουν αντιδρασεις για αυτο το καναν . Οποτε τωρα εμφανιζονται αυτοι που αντιδρουν στις επιλογες του Φαναριου σαν αντιθετοι σε εναν εθνικο ηρωα και αντιθετοι ακομη και στους μικρασιατες που εχει μεγα κυρος ο εν λογω εθνομαρτυρας . Απο εκει και περα οπως εγραψα στο ιστολογιο και του φιλου Αμεθυστου και του φιλου εστω μονο τηλεφωνικα Τσολογιαννη δεν ειναι τοσο η απειλουμενη ενωση με τον Παπα που δεν νομιζω να την επιθυμουν στο Φαναρι γιατι φοβουνται και αυτοι οτι θα τους καταπιει αλλα ο αποχριστιανισμος τοσο της Ορθοδοξιας οσο και των αλλων Χριστιανικων δογματων . Γιατι οσο μενουμε τοσο εμεις προσηλωμενοι στην γραμμη της γραφης και της ερμηνειας της απο τους πατερες και οσο υπαρχουν στις δυτικες ομολογιες πραγματικα εστω και λανθασμενα πιστοι κατωτεροι κληρικοι και λαικοι στον Χριστο παντα θα υπαρχει η ελπιδα πραγματικης ενωσης ολων πανω στην πιστη της ορθοδοξης εκκλησιας . Οταν ομως κυριαρχησει στις θεολογικες μας σχολες το πνευμα ανθρωπων οπως του Ζηζιουλα του μακαριτη Αγουριδη η απο την αλλη μερια η ορθοδοξοφανης αλλα οχι χριστιανικη ορθοδοξη θεωρια των μακαριτη Ρωμανιδη και Ιεροθεου Ναυπακτου τοτε ο κληρος και οι θεολογοι μας θα αποχριστιανιστου χωρις να το καταλαβουμε . Το ιδιο γινεται και στους παπικους και προτεσταντες . Εχουν φυγει ακομη και απο την λαθεμενη τους αλλα κατα βαση χριστιανικη τους πιστη και λιγο θελουν να διακηρυξουν οτι ο Χριστος ηταν ανυπαρκτος ως ιστορικο προσωπο αλλα καλο μυθικο ηθικο παραδειγμα . Οσο για πολλους ηγετες του αντιοικουμενιστικου αγωνα ευρισκομενους ειδικα στο λεκανοπεδιο Αττικης παρακανουν πολλες γκαφες . Και οι πολλες γκαφες που εμφανιζουν τους αντιθετους με τις επιλογες του τωρινου Φαναριου σαν ταλιμπαν παραειναι πολλες για να ειναι αθωες . Εν κατακλειδι δεν εχω κανενα παραπονο ουτε απο την Ιδιωτικη Οδο ουτε απο τον Αμεθυστο ουτε απο την Αποτειχιση πολλες φορες τα σχολια μου διαφωνουν με τις επιλογες τους αλλα παντα δημοσιευονται . Α.Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διευκρινηση για αυτους που παντα γκρινιαζουν . Οταν λεω για καποιους ηγετες του αντιοικουμενιστικου αγωνα στο λεκανοπεδιο που κανουν πολλες γκαφες δεν ενοω τον Σωτηροπουλο που ειναι οντως αγωνιστης αυθεντικος . Ενοω καποιους μεγαλοσχημους που χρησιμοποιουν και πολλη βαρια καθαρευουσα και που ασχολουνται απο το cern μεχι τον στηβεν χωκινγκ και καταφεραν να ταυτισουν την αντιδραση των χριστιανων για το αισχος του χυτηριου με την Χρυση Αυγη γεγονος που θα μας το κοπανανε για τα επομενα χρονια οι οικουμενιστες . Και εχει και αλλους ιερωμενους αντιοικουμενιστες με πτυχια στην αλλοδαπη που με πολλη συγκαταβαση εως και περιφρονηση ομιλουν για τον μακαριστο Καντιωτη . Περιπου τον θεωρουνε σαν εναν αφελη μη καταρτισμενο προτεσταντιζοντα κληρικο . Ενω αυτοι που βλεπουν και το ακτιστο φψς οπως εμεις οι κοινοι θνητοι βλεπουμε τους φιλους μας στο καφενειο , ε αυτοι ειναι πια του υψους του Ιωαννη Δαμασκηνου . Α.Μ

      Διαγραφή
    2. Φύγε απ το βόθρο το συντομότερο δυνατό! Και βρωμάει και λερώνει!

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου