Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013






ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ: Ο ΚΥΚΛΩΠΑΣ και το ....δικαιο του, ειναι το μοναδικο υποδειγμα που απομιμειται ο Διεθνης Αρχιτρομοκρατης και Αρχιαιρεσιαρχης Βαρθολομαιος και οι ομοιοι υποδουλοι του.

 





Αποτειχισι: Αυτος, ο Ναβουχοδονοσορας της εποχης μας, ο Παγκοσμιος και Διεθνης Αρχιτρομοκρατης, που τολμησε αυθαιρετα και αυταρχικα, θρασυτατα και ετσιθελικα, αφορισμους και καθαιρεσεις πατριαρχων, αρχιεπισκοπων και επισκοπων τoυ πατριαρχειου Κωνσταντινουπολεως και αλλων πατριαρχειων και αλλων Εκκλησιων, με το Κυκλωπειο ....δικαιο, που θελει οι παντες να τον εξυμνουν, να τον προσκυνουν και να του σκυβουν το κεφαλι, ενω ειναι ενας ωμος, αναιδης και απροκαλυπτος Αρχιαιρεσιαρχης, που παιζει με τις κατασκανδαλισμενες συνειδησεις των Ορθοδοξων, τολμησε ο αλιτηριος να διαπραξη "αφορισμον" και του Πρυτανι των Ελληνων Θεολογων, του Ομολογητου Θεολογου Νικολαου Σωτηροπουλου και επιμενει με πεισμα Σατανικον, μαλλον Σατανικοτατον, να τον διατηρει εδω και 19 ολοκληρα χρονια.
Δεν υπαρχει πλεον εις αυτην την χωραν και εις αυτην την Εκκλησιαν, ΕΝΑΣ ΑΝΔΡΑΣ, ΝΑΙ, ΕΝΑΣ ΑΝΔΡΑΣ, και ΕΝΑΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ, και ΕΝΑΣ ΚΛΗΡΙΚΟΣ, για να τον καταγγειλη για τις τρομερες αιρεσεις του, που γυμνη τη κεφαλη και στεντορεια τη φωνη συνεχως διακηρυττει, για να εκβληθη πυξ λαξ απο την Μανδρα της Ορθοδοξου Εκκλησιας; 


 



Ο ΧΑΛΚΕΝΤΕΡΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ, "αφορισθεις" δια την Καθαροτητα της Ορθοδοξου Πιστεως, το καυχημα και η δοξα, της Αγιας του Χριστου Εκκλησιας.




«Τὸ κακὸ μὲ τοὺς 

Οἰκουμενιστὲς ἐκκλ. ἡγέτες 

παράγινε»

 


κ. Νικόλαος Σωτηρόπουλος κα πάλι βρίσκεται στ μάτι το κυκλνα τν Οκουμενιστν, ο ποοι μανιάζουν, πειδ πανλθε τ θέμα το παράνομου, παράτυπου κα φασιστικο φορισμο του π τ Πατριαρχεο, πο πραγματοποιήθηκε πρν 19 χρόνια π τν διεύθυνση το ρχηγέτη τν Οκουμενιστν Πατριάρχη Βαρθολομαίου.

Κα ρωτμε ατούς, πο μπορε κατ τ λλα ν χουν χίλιες δυ διαφωνίες μ τν κ. Σωτηρόπουλο:

Γιατί, ν τ θέμα πο πανλθε στ πικαιρότητα εναι ατ το  δικου κα παράνομου φορισμο του, ατο παραβλέπουν ποκριτικ τν φορισμ κα σχολονται μόνο μ τς ναντίον του κατηγορίες; 
Γιατί ρνονται ν πάρουν θέση γι τ θέμα το μεσαιωνικο φορισμο, δίκην ερς ξετάσεως, πο το πεβλήθη μ τν ψηλ γκριση το κ. Βαρθολομαίου;


φορίστηκε, να χι, χωρς ν κληθε σ πολογία;  
φορίστηκε, να χι, χωρς ν το χει ποσταλε ς κα σήμερα τ κατηγορητήριο, χωρς ν το χει ποσταλε ς κα σήμερα πίσημη πόφαση το φορισμο
Ατ λέγει γία Γραφή, ο . Κανόνες, τ στοιχειδες νθρώπινο δίκαιο; 
Ατ φασιστικ εκόνα-μορφ τς «κκλησίας» τος κφράζει;

κόμη κα ο βραοι, ν κα δίκασαν μ μι δίκη παρωδίας τν Κύριο κα τν πρωτομάρτυρα Στέφανο, τος πέτρεψαν ν πολογηθον. 
Ο σύγχρονοι Οκουμενιστς ξεπέρασαν κα τος χθρος το Χριστο βραίους. 
Τ χαμόγελα, τς καλωσύνες κα τς νοιχτς γκαλις τς χουν γι τος τερόδοξους. 
Γι τος πιμένοντας ρθόδοξα, χουν τος κφοβισμούς, τς πειλές, τος φορισμούς. 
Θυμίζουν τν συμπεριφορ τν ουδαίων ναντι το πρωτομάρτυρα: 
«Ἀκούοντες δὲ ταῦτα διεπρίοντο ταῖς καρδίαις αὐτῶν καὶ ἔβρυχον τοὺς ὀδόντας ἐπ' αὐτόν» (Πράξ. 7, 54).

Δν νομίζουμε πς χρειάζεται ν σχοληθε κανες περισσότερο μ’ ατούς.

Μ φορμ λο ατν τν θόρυβο, δημοσιεύουμε δύο μικρ κείμενα το κ. Σωτηρόπουλου. 
Τ να δημοσιεύτηκε στν «ρθόδοξο Τύπο», φ. 1680, 2007 μ τίτλο "Σαθρ πιχειρήματα".  
Τ λλο εναι πομαγνητοφώνηση π συμμετοχή του σ συζήτηση στ Πατριν κανάλι SuperB τ τος 1996. 
Κα τ δυ καταφέρονται κατ το Οκουμενισμο.  
κ. Σωτηρόπουλος εναι  νας π τος λίγους συγχρόνους θεολόγους πο μ τν τρόπο του μάχεται ναντίον τν αρέσεων κα διαίτερα το Οκουμενισμο
Δν φοβται ν λέγξει τος ψηλ σταμένους τς κκλησιαστικς γεσίας γι τ αρετικά τους φρονήματα γι’ ατ κα εσέπραξε τν δικο φορισμό, ποος ποτελε τιμ γι τν διο κα μομφ κα νειδος γι΄ ατος πο τν πέβαλαν.








Α΄.  ΣΑΘΡΑ  ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ







 του Ομολογητου Θεολογου 


Νικολαου Σωτηροπουλου



ΤΟ ΚΑΚΟ μὲ τοὺς οἰκουμενιστὲς ἐκκλησιαστικοὺς ἡγέτες παράγινε. 
Καὶ ἀπὸ τὶς διαμαρτυρίες τῶν εὐσεβῶν δὲν ἱδρώνουν τὰ αὐτιά τους. 
Ὅλο τὸν ἱδρῶτα τους ἔχυσαν κατὰ τὸν ἀγῶνα καὶ τὴν ἀγωνία τους ν΄ ἀναρριχηθοῦν στοὺς ὑψηλοὺς ἐκκλησιαστικοὺς θρόνους. 
Καὶ γιὰ ἄλλη περίπτωση δὲν ἄφησαν οὔτε μιὰ σταγόνα ἱδρῶτος. 
Γι’ αὐτὸ οἱ εὐσεβεῖς ζητοῦν νὰ γίνη κατὰ τῶν οἰκουμενιστῶν ἐκκλησιαστικῶν ἡγετῶν κάτι ἰσχυρότερο ἀπὸ τὶς διαμαρτυρίες. 
Καὶ ἰσχυρότερο ἀπὸ τὶς διαμαρτυρίες εἶνε τὸ νὰ παύσουν κληρικοὶ τὸ μνημόσυνο προϊσταμένων, ἰδίως δὲ τοῦ ἀρχιοικουμενιστοῦ Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου. 
Ἡ παῦσι τοῦ μνημοσύνου θὰ στοιχίση στοὺς ἐνόχους. 
Καὶ ἴσως σκεφθοῦν τὶς εὐθῦνες καὶ τὴν ἐνοχή τους, καὶ ἀλλάξουν μυαλὸ καὶ τακτική.

Ἀλλ' ἐκτὸς τῆς Ἱ. Μονῆς Ἐσφιγμένου τοῦ Ἁγίου Ὄρους, τοῦ π. Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ καὶ ἑνὸς ἢ δύο ἀκόμη κληρικῶν, θὰ εὑρεθοῦν ἄλλοι ἥρωες κληρικοί, γιὰ νὰ παύσουν καὶ αὐτοὶ τὸ μνημόσυνο ἐνόχων στὸ ὕψιστο ζήτημα τῆς Πίστεως; 
Ἡ παῦσι τοῦ μνημοσύνου δὲν στοιχίζει μόνο στοὺς ἐνόχους· στοιχίζει καὶ σ’ αὐτοὺς ποὺ παύουν τὸ μνημόσυνο, στοιχίζει ἀπηνεῖς διωγμούς. 
Γι’ αὐτὸ καὶ κληρικοί, οἱ ὁποῖοι προηγουμένως ἦταν ὑπὲρ τῆς παύσεως τοῦ μνημοσύνου, τώρα, κατόπιν, ὅπως φαίνεται, καταθλιπτικῶν πιέσεων, καὶ ὑπολογισμοῦ συνεπειῶν, κόστους δηλαδὴ σ’ αὐτούς, λέγουν, ὅτι δὲν πρέτει νὰ παυθῆ τὸ μνημόσυνο τοῦ Πατριάρχου καὶ ἄλλων. 
Καὶ γιὰ νὰ δικαιολογήσουν τὴν παλινῳδία τους φέρουν δύο ἐπιχειρήματα.

Δὲν πρέπει, λέγουν, νὰ γίνη παῦσι τοῦ μνημοσύνου χάριν τῆς ἑνότητος τῆς ἐκκλησίας, καὶ γιὰ νὰ μὴ καθαιρεθοῦν οἱ παύοντες τὸ μνημόσυνο καὶ βρεθοῦν ἐκτὸς Ἐκκλησίας.

Σαθρὰ τὰ ἐπιχειρήματα καὶ ἀντίθετα πρὸς τοὺς Ι. Κανόνες, τὸν ΛΑ΄ Ἀποστολικὸ καὶ τὸν ΙΕ' τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου, ἐπὶ τῇ βάσει τῶν ὁποίων δύναται κληρικὸς νὰ παύση τὸ μνημόσυνο προϊσταμένου γιὰ θέμα πίστεως καὶ δικαιοσύνης.

Κατὰ τὸν ΙΕ' Κανόνα τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου οἱ παύοντες τὸ μνημόσυνο δὲν προσβάλλουν τὴν Ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλ' ἐνεργοῦν ὑπὲρ τῆς ἑνότητας· δὲν δημιουργοῦν σχίσμα, ἀλλ' ἐνεργοῦν κατὰ τοῦ σχίσματος. 
Ἐπὶ λεξει ὁ Κανὼν λέγει:  

«Οκ πισκόπων, λλ ψευδεπισκόπων κα ψευδοδιδασκάλων κατέγνωσαν, κα ο σχίσματι τν νωση τς κκλησίας κατέτεμαν, λλ σχισμάτων κα μερισμν τν κκλησίαν σπούδασαν ρύσασθαι».

Ἐπίσης ὁ Κανὼν γι' αὐτοὺς τοὺς κληρικοὺς λέγει, ὅτι, ὄχι μόνο δὲν ὑπόκεινται σὲ ἐπιτίμιο, ἄλλα καὶ εἶνε ἄξιοι τιμῆς. 
Καὶ συνεπῶς, ἂν ἀδίκως καθαιρεθοῦν, δὲν εἶνε ἐκτὸς Ἐκκλησίας, ἀλλ' ἀξιώτερα μέλη τῆς Ἐκκλησίας. 
Καθαιρέθηκαν ἀδίκως καὶ μεγάλοι Πατέρες καὶ εἶνε οἱ ἀκαθαίρετοι πύργοι τῆς ἐκκλησίας

Ἂς παυθῆ λοιτὸν τὸ μνημόσυνο τῶν προδοτῶν τῆς Πίστεως, μήπως μετανοήσουν καὶ σωθοῦν. 
Αὐτὸ ἐπιβάλλει ἡ ἀγάπη πρὸς τὴν Ὀρθοδοξία, ἀλλὰ καὶ πρὸς αὐτούς.





____________________________________________________________





 Β΄ 



Κανάλι Πατρν SuperB τος 1996

κπομπ Βαγγέλη Κουτρουμπέλη

Θέμα: «Τ γιον Πνεμα κα λήθεια»

Καλεσμένος κ. Νκος Σωτηρόπουλος

Στο http://www.youtube.com/watch?v=2ZQumY-eFNM&feature=player_embedded





Σωτηρόπουλος: Νὰ σᾶς διακόψω. Εἴπατε ὅτι ἑτοιμάζεται μιὰ νέα Φερράρα-Φλωρεντία. 
Δὲν ἑτοιμάζεται, ἤδη ἔχει γίνει μιὰ νέα Φερράρα-Φλωρεντία τὸ 1993 στὸ Μπάλαμαντ τοῦ Λιβάνου, ὅπου ἀπὸ τὶς δεκαπέντε (15) τοπικὲς Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες, οἱ ἐκπρόσωποι τῶν ἐννέα (9) Ὀρθοδόξων τοπικῶν Ἐκκλησιῶν  τῶν περισσοτέρων ὑπέγραψαν τὴν ἐπαίσχυντη συμφωνία, σύμφωνα μὲ τὴν ὁποία ἡ Ὀρθοδοξία δὲν εἶναι ἡ Μία, Ἁγία, Καθολικὴ καὶ Ἀποστολικὴ Ἐκκλησία, ἀλλὰ ἐξισώνεται μὲ τὸν Παπισμό· καὶ μάλιστα ὁ Παπισμὸς ἔχει τὸ προβάδισμα. Ἔγινε ἡ νέα Φερράρα-Φλωρεντία. 
Στὴ συμφωνία αὐτὴ λένε ὅτι ἡ Ρωμαιοκαθολικὴ Ἐκκλησία (ποὺ δὲν εἶναι Ἐκκλησία, εἶναι αἵρεσις), αὐτὴ, λέει, ἔχει τὴ συνείδηση ὅτι εἶναι ἡ ἀληθινὴ Ἐκκλησία καὶ κατόπιν ἐμεῖς οἱ Ὀρθόδοξοι ἀπὸ ἀντίδραση καὶ ἀπὸ ἀντιζηλία πρὸς τοὺς Παπικοὺς εἴπαμε, ἐμεῖς οἱ Ὀρθόδοξοι εἴμαστε ἡ Ἐκκλησία. 
Ἀγαπητὲ τηλεθεατά, ἔγινε ἡ Φερράρα καὶ ἡ Φλωρεντία καὶ κοιμᾶται ὁ πολὺς Ὀρθόδοξος κόσμος, γιατὶ οἱ συνειδητοὶ χριστιανοὶ ποὺ διαμαρτύρονται εἶναι λίγοι».



(SuperB, κπομπ Βαγγέλη Κουτρουμπέλη μ θέμα «Τ γιον Πνεμα κα λήθεια», Καλεσμένος κ. Νκος Σωτηρόπουλος. Πάτρα 1996, 1:15:40-1:18:30).



«Οἱ κοσμικοὶ Δεσποτάδες... εἶναι ἀντιπρόσωποι τοῦ Χριστοῦ; 
Μόνο τὰ μυστήρια ἰσχύουν ἀπ’ αὐτούς, ἐπειδὴ εἶναι χειροτονημένοι Ὀρθόδοξοι. 
Κατὰ τὰ ἄλλα εἶναι συμφορά. 
Νὰ δοξάζουμε, ὅμως, ἐπαναλαμβάνω τὸ Θεό, διότι ἔχουμε καὶ ...καλοὺς ἐπισκόπους... κι ἔχουμε καὶ πολλοὺς καλοὺς ἱερεῖς ἀκόμα. 
Ἐκεῖνο ποὺ πάλι σπανίζει, εἶναι τὰ ἡρωϊκὰ πνεύματα. 
Στὴν Ἀθήνα τρεῖς τέσσερις ἱερεῖς, ὅταν μὲ εἶδαν στὸ Ναό, ἦρθαν ὅλοι καὶ μὲ ἠσπάσθησαν. 
Νὰ πῶ καὶ κάτι ποὺ ντράπηκα, μερικοὶ ἔσκυψαν νὰ μοῦ φιλήσουν τὸ χέρι...

Λέω.. 
Νὰ ῤθῶ τὴν ἄλλη Κυριακὴ νὰ μιλήσω στὸ ναό σας;

Ξέρεις, λένε, ἀναγνωρίζουμε ὅλο τὸ δίκαιό σας· ἐὰν ἔρθεις καὶ μιλήσεις μᾶς κλάδεψε ὁ Δέσποτας.

Δὲν ἔχουμε ἥρωες. 
Ἔχουμε καλοὺς ἱερεῖς, ἀλλὰ ὄχι τόσο καλούς, ὥστε νὰ μὴν εἶναι δειλοί. 
Τὸ Ἅγιο Πνεῦμα, εἶναι πνεῦμα δυνάμεως καὶ ὄχι δειλίας, νὰ δώσει στοὺς ἱερεῖς δύναμη ἀπὸ τὴ δύναμη ποὺ ἔδωσε τὴν Πεντηκοστή, ὥστε νὰ γεννηθοῦν ἥρωες μέσα στὴν Ἐκκλησία, ποὺ νὰ μὴν ὑπολογίζουν κακοὺς ἐπισκόπους, ἀλλὰ νὰ ὑπολογίζουν τὸ Χριστό.

Τηλεθεατής: Γιατί αὐτοὶ οἱ καλοὶ Ἐπίσκοποι, δὲν κόβουν τὸ Μνημόσυνό του;

Σωτηρόπουλος: Γιατὶ δὲν εἶναι τόσο καλοί, ὥστε νὰ μὴν εἶναι δειλοί. Δὲν θέλουν νὰ ἔχουν περιπέτειες...



Ὁ Οἰκουμενισμὸς δὲν εἶναι παναίρεση, εἶναι πανθρησκεία, θρησκευτικός συγκρητισμός. 
Εἶναι χειρότερος κι ἀπὸ τὸν Ἀρειανισμό, διότι θέλει νὰ ἑνώσει ὅλες τὶς αἱρέσεις κι ὅλες τὶς ψεύτικες θρησκεῖες μὲ τὴν Ὀρθοδοξία. 
Εἶναι ἀνατροπὴ τῶν πάντων».


(SuperB, κπομπ Βαγγέλη Κουτρουμπέλη μ θέμα «Τ γιον Πνεμα κα λήθεια», Καλεσμένος κ. Νκος Σωτηρόπουλος. Πάτρα 1996, 2:10:40-1:20:00).



Πηγή: «Πατερικὴ Παράδοση»

12 σχόλια:

  1. Αδελφοί εν Χριστώ, τον Σωτηρόπουλο δεν τον φτάνουν και γι' αυτό από φθόνο τον πολεμούν αθεολόγητοι θεολόγοι, ψευτοθεολόγοι και θολοκουλτουριάρηδες, με ανύπαρκτη συνεισφορά στην ιερά επιστήμη της Θεολογίας. Πού είναι τα βιβλία τους, πού τα κηρύγματά τους, πού οι Πνευματέμφοροι καρποί των έργων τους; Ομοιάζουν τα κοράκια που κάνουν συνεχώς κρα κρα! Όπως ορθώς επεσήμανε ο ευσεβής ιατρός Λυκούργος Νάνης, ο Σωτηρόπουλος είναι σύμβολο αντιστάσεως απέναντι στις δεσποτοκρατικές αυθαιρεσίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο πατριάρχης Βαρθολομαίος καταπάτησε τους ιερούς κανόνες σε αρκετές περιπτώσεις με κραυγαλέα εκείνη της έκπτωσης απ το θρόνο του του μακαριστού Μεθοδίου Φούγια. Τον εκπαραθύρωσε ο Κωσταντινουπόλεως χωρίς προηγουμένως να απολογηθεί. Φαίνεται ότι για τους Φαναριώτες τα περί απολογίας είναι ψιλά γράμματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και αφήνει ο "πράσινος πατριάρχης" ανεξέλεγκτο το μητροπολίτη Γερμανίας Αυγουστίνο να ξεσαλώνει έχοντας ξεπεράσει κάθε όριο. Αλλά γι αυτό το αίσχος οι Ανδριόπουλος, Νούσης, pelekanos 92, Γκουνέλας και σία μούγκα στη στρούγκα!

      Διαγραφή
    2. Δυστυχώς το ελεεινό ιστολόγιο ονομάζει το μαύρο άσπρο και το άσπρο μαύρο. Διαστρεβλώνουν τελείως την αλήθεια επειδή αυτή τσούζει.

      Διαγραφή
  3. Μην ασχολείστε με τον Βαλλιανάτο των Πατρών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  4. Ο Θεός να μας συγχωρήσει,ζούμε τραγικές στιγμές!
    Αθεολόγητοι εσκεμμένα είναι τελικά;Μα και να πεις κάτι στους πιστούς, σου λένε πως ζητάς την αυτοδικαίωσή σου.Ποιά αυτοδικαίωση βρε παιδιά;Εδώ μοιράζουν φυλλάδια,προχωρήσανε και κάναν και βιβλία και εμείς να μη μιλούμε να τηρούμε σιωπή;Δεν το βλέπουν;Τα πρόβατα άρχισαν να μην αναγνωρίζουν τους ποιμένες πιά.Με την αρετή της σιωπής θα επιτύχουμε ταπείνωση και θα κρύβουμε τον Χριστό;Διαμαρτυρόμαστε και μας λένε πως το κάνουμε συνεχώς και κουράστηκαν να μας ακούνε.Ο Πατήρ Θ.Ζήσης που συνεχώς φωνάζει σε κάθε του ομιλία γιατί το κάνει;Εκατό επιχειρήματα να τους δώσεις δεν πιστεύουν.Αφού έγιναν οι πιό πολλοί από τους απανταχού ιεράρχες έτσι,ποιός να βγει να τους αποκυρήξει;Είπε και το άγιον Όρος κάποτε πως θα το κάνει ,αλλά τίποτε δεν έγινε.Βγήκε και κάποιος ιερέας και μίλησε κατά της Ομολογίας κατά του Οικουμενισμού και θεώρησε πως ποιοί ήταν αυτοί που αποφάσισαν μιά τέτοια πράξη.Και σήμερα ο ίδιος που έκανε ομιλία για τις Μεταμοσχέυσεις και την Σύνοδο που πήρε αντιΠατερικές αποφάσεις ,ο ίδιος μιλάει γιά τρομοκρατεία.Τι πράγματα είναι αυτά;Δεν υπάρχει Σύνοδος να τακτοποιήσει αυτά τα ζητήματα ;Μιλούν οι λαικοί μόνον;Εμείς ανησυχούμε για την Πίστη μας,κανείς δεν ενδειαφέρεται;Δεν πρόκειται βέβαια Ο Θεός να αφήσει το πλοίο του να βουλιάξει*ελπίζουμε και πιστεύουμε σε Αυτόν.Όμως κάτι πρέπει να γίνει.Τους ξεγέλασαν και τους Ιερείς μας πιστεύω,λέγοντάς τους πως πρέπει να έρθουμε κοντά με τους Καθολικούς μήπως και πιστεύσουν και μαζί με αυτούς και εμάς που οι περισσότεροι είμαστε ακατήχητοι εντελώς.Και τώρα όταν τους πεις την αλήθεια,άλλοι ετοιμάζονται να πάνε με το παλαιό,άλλοι λεν πως έχουν άλλα προβλήματα επιβίωσης να σκέφτονται και άλλοι κοροιδεύουν και κάποια μικρή μερίδα σκανδαλίζεται.Και μετά σου λέει με την ειρήνη να μάχεσαι.Ποιά ειρήνη;Έχει κλονιστεί και αυτή αφού όταν κλονίζεται η Πίστη ,κλονίζεται και η ειρήνη.Τα παιδιά μας πάνε σχολείο και οι θεολόγοι άλλα τους λένε.Θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε τελικά;Κάνουμε τρομερές προσπάθειες να τους βάλουμε την αλήθεια στην καρδιά τους.Για το Όνομα Του Θεού καλοί μου Χριστιανοί,πρέπει κάτι να γίνει.Με την ίδια λογική που χαρακτηρίστηκε το κοράνι ιερό,με αυτη πάλι μπορει κάποιος να παντρευτεί Μουσουλμάνα αφού όλες οι θρησκείες είναι ιερες.Ο διχασμός σε όλη του τη φάση.Κατά τα άλλα ,δεν πρέπει να μιλάς αλλά να κάνεις υπακοή.Και οι πνευματικοί μας δυσανασχετούν αλλά σου λέει θα με στείλει να κάνω παρέα με τις αρκούδες στον Εβρο.Είμαστε για λύπηση η δεν είμαστε τελικά;Ποιός θα μας ευσπλαχνιστεί διερωτώμαι παρά μόνον Ο Θεός.
    Θεέ κατέβα κάτω και πάρε θέση σε ικετεύουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο κ. Ανδριόπουλος μας αποκάλυψε μια πολύ ενδιαφέρουσα πτυχή του θέματος Σωτηρόπουλου.
    Ο αφορισμένος είναι ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΌΣ! Καλύτερα κυρίως ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΣ!
    Άρα, η ευθύνη των λιγοστών, ευτυχώς, Αρχιερέων και ιερέων που τον κοινωνούν είναι πολύ μεγάλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κόψε λιγάκι ανώνυμε των 1:49 μ.μ. γιατί οι αρχιερείς και οι ιερείς που κάλλιστα πράττουν και τον κοινωνούν ξέρουν καλύτερα τα πράγματα απ τον κάθε εμπαθή μπλογκερ τύπου Ανδριοπουλου.

      Διαγραφή
    2. Μην προσπαθείς να μετακυλίσεις αλλού το κέντρο βάρους του θέματος ανώνυμε των 1:49 μ.μ. Και το θέμα είναι τα φρικτά αιρεσιολογήματα του αρχιεπισκόπου Αυστραλίας για τα οποία προφανώς εσύ και οι όμοιοι με σένα έχετε πάθει γλωσσοδέτη!

      Διαγραφή
  6. Θα καταντήσουμε και εμείς σαν τον Πάπα που έχει το αλάθητο.
    Θα έρθει η ώρα που θα μιλήσει Ο Δεσπότης Χριστός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κύριε εις ποίους καιρούς τετήρηκας ημάς! Να υπάρχουν χριστιανοί που να δικαιολογούν τον αδικότατο και αντικανονικό αφορισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. O Ομολογητης Θεολογος δεν πηγε σε κανεναν σχισματικο.
    Ειναι ψεμματα του Στυλιανου Χαρκιανακη του αρχιτραμπουκου και του ΒΟΘΡΟΜΠΛΟΓΚ της Πατρας.
    Αλλα και αν πηγε σε σχισματικους τι εγινε;
    Αιρετικος, σαν αυτους που συλλειτουργουνται με τους παμπαλαιους Αιρετικους ή τους Πανθρησκειαστας, δεν ειναι.
    Αυτοι ειναι οι μαγαρισμενοι.
    Ακομα και οι ,κατ αυτους σχισματικοι, ειναι ΟΜΟΔΟΞΟΙ ΜΑΣ.
    Δεμ ειναι αιρετικοι.
    Ο κ. Σωτηροπουλος πηγε σε εκκλησια που λειτουργουσε ο επισκοπος Χριστιανουπολεως, κανονικοτατος επισκοπος που ταβαλε με τον Στυλιανο και εκεινος τον επιτεθηκε και τον χτυπησε ΔΗΜΟΣΙΑ.
    Ολα θα βγουν μην βιαζεστε.
    Ολα ο Οδυσσεας θα τα αποκαλυψη και ο αχρειος ο νανος Νουσης θα τριβη τα ματια του.
    Ο βλακας.

    Μηπως καποιος απο την Αυστραλια που γνωριζουμε οτι μας παραακολουθουν ανελιπως γνωριζει τι γινεται ο Χριστιανουπολεως Παυλος;
    Θελουμε πληροφοριες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου