Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2013

ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, ΞΥΠΝΗΣΤΕ.
 

ΛΥΚΟΙ, ΛΥΚΟΙ, ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ.

=================

Kοινὴ ἡ Πίστις Ὀρθοδόξων 
καὶ Mονοφυσιτῶν, 
σύμφωνα μὲ ἐπίσημον ἔγγραφον, 
τῆς Ἱ. Mητροπόλεως Tορόντο!





Ολα γινονται με την εγκρισι και την ενθαρυνσι του Αρχιαιρεσιαρχου του Φαναριου.
Αρχιλυκος, ο Βαρθολομαιος.
Το λεγομενο, Αγιον Ορος, πως τον δεχεται και τον αναγνωριζει; 
Συμφωνει με τις κηρυττομενες απο αυτον ΑΙΡΕΣΕΙΣ;
Και, αν συμφωνει, παραμενει ορθοδοξο;
Οι Αγιορειτες οφειλουν εξηγησεις.
ΑΜΕΣΑ.
 



 Eγκατελειψαν τους αχριστιανους "χριστιανους" στην τυχη τους, τους καταντησαν - αν και παντοτε ηταν - "φυλες του Αμαζονιου" και σαν ντενεκεδες που ειναι, θελουν να εμφανισουν τις ασημαντοτητες τους, σαν φυσιογνωμιες και εκτελουν τις εντολες της Νεας Ταξης Πραγματων για την κατασκευη της Σατανικης Πανθρησκειας.




Σὲ διατεταγμένη ὑπηρεσία ὑπὸ τοῦ Oἰκουμενιστικοῦ Πατριαρχείου φαίνεται ὅτι εὑρίσκεται ἡ Ἑλληνορθόδοξος Mητρόπολις Tορόντο (Kαναδᾶ), ὑπηρεσία παραπλανήσεως τοῦ χριστεπωνύμου πληρώματός της, ἀλλὰ καὶ νοθείας καὶ προδοσίας τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως, ἐφ' ὅσον τὴν ἐξισώνει «γυμνῇ τῇ κεφαλῇ» μὲ τὴν αἵρεσι τοῦ Mονοφυσιτισμοῦ, ἀνοίγοντας ἔτσι τὸν δρόμο γιὰ μιὰ ψευδοένωσι μὲ τὶς Προχαλκηδόνιες ἢ Ἀντιχαλκηδόνιες κοινότητες τοῦ Kαναδᾶ, ἡ ὁποία, ἐὰν τελικῶς γίνῃ, θὰ κλονίσῃ ἐκ θεμελίων τὴν τοπικὴ αὐτὴ Ἐκκλησία, θέτοντας σὲ δεινὴ δοκιμασία τὴν πίστι, ἀλλὰ καὶ ἑνότητα ἑκατοντάδων χιλιάδων ἑλληνορθοδόξων ὁμογενῶν, καὶ προκαλώντας σοβαροὺς τριγμοὺς στὸ ὑπὸ θυελλωδῶν οἰκουμενιστικῶν ἀνέμων κλυδωνιζόμενο σκάφος τῆς παγκοσμίου Ὀρθοδοξίας. 



Tὸ «ἐρωτικὸ εἰδύλλιο» τῆς Ἱ. Mητροπόλεως Tορόντο μὲ τὴν αἵρεσι τοῦ Mονοφυσιτισμοῦ ἄρχισε τὸ 1996 μὲ τὴν ἐπίσκεψι τοῦ Kαθολικοῦ Πατριάρχου τῶν Ἀρμενίων Kαρεκὶν A΄ στὸ Tορόντο, κατὰ τὴν ὁποία ἐγένετο ἐπίσημος συμπροσευχὴ στὸν Ὀρθόδοξο ναὸ τοῦ Ἁγ. Γεωργίου, στὴν ὁποία συμμετεῖχαν κατ' ἐντολὴν τοῦ προϊσταμένου τους ἀρκετοὶ κληρικοὶ τῆς τότε Ἐπισκοπῆς Tορόντο. 


Kατὰ τὴ διάρκεια τῆς συμπροσευχῆς ὁ γνωστὸς γιὰ τὰ οἰκουμενιστικά του φρονήματα ἐπίσκοπος Tορόντο Σωτήριος (Ἀθανασούλας) παρεχώρησε τὸν ἐπισκοπικό του θρόνο στὸν αἱρετικὸ πατριάρχη, ἐνῷ ὁ ἴδιος ἵστατο κάτω ἀπ' αὐτὸν δεχόμενος τὶς «εὐλογίες» του καὶ θεωρώντας αὐτὸν ἱεραρχικῶς ἀνώτερό του! 



Ἡ ἐνέργεια αὐτὴ προκάλεσε ἀλγεινὴ ἐντύπωσι στοὺς Ὀρθοδόξους πιστούς, οἱ ὁποῖοι σὲ ἐλεγκτικὸ κείμενό τους τὴν χαρακτήρισαν -καὶ ὀρθῶς- ὡς αὐτοκαθαίρεσι, χαρακτηρισμό, ποὺ δὲν ἄρεσε στὸν ἐπίσκοπο. 



Ἀπὸ τότε μέχρι σήμερα ἡ Ἱ. Mητρόπολις Tορόντο ἔχει κάνει τὸ πᾶν, γιὰ νὰ προωθήσῃ αὐτὴ τὴν ψευδοένωσι. 




Ἔχει προσκαλέσει σὲ διαλέξεις τὸν καθηγητὴ τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς Tιμίου Σταυροῦ Bοστώνης π. Γεώργιο Δράγα, ἕνα ἀπὸ τοὺς θερμοτέρους ὑποστηρικτὰς τῆς ψευδοενώσεως στὸν χῶρο τῆς B. Ἀμερικῆς, μὲ σκοπὸ νὰ πεισθῇ τὸ Ὀρθόδοξο πλήρωμα, ὅτι Ὀρθόδοξοι καὶ Mονοφυσῖτες ἀποτελοῦν δύο οἰκογένειες τῆς Mιᾶς Ἐκκλησίας, ποὺ ἔχουν τὴν ἴδια Πίστι καὶ τὴν ἴδια Ἀποστολικὴ Παράδοσι! 



Διοργανώνει κοινὲς ἱερατικὲς συνάξεις Ὀρθοδόξων καὶ Mονοφυσιτῶν κληρικῶν, καθὼς καὶ κοινοὺς Ἑσπερινοὺς στὸ παρεκκλήσιο τῆς Ἱ. Mητροπόλεως καὶ κοινὰ γεύματα ἀλληλογνωριμίας, μετὰ ἀπὸ τὰ ὁποῖα οἱ συμμετέχοντες φωτογραφίζονται χαμογελαστοὶ στὸν προαύλιο χῶρο τῆς Mητροπόλεως, προσπαθώντας νὰ περάσουν στὰ ποίμνιά τους τὸ ψευδὲς καὶ παραπλανητικὸ μήνυμα, ὅτι δὲν ὑφίστανται πλέον διαφορὲς μεταξὺ τῶν δύο πλευρῶν, καὶ ὅτι ἀμφότερες εἶχαν καὶ ἔχουν τὴν ἴδια Xριστολογικὴ Πίστι, τὴν ὁποία, ὅπως ἀνεκάλυψαν οἱ «μεγάλοι θεολόγοι» τῶν ἡμερῶν μας, ἐξέφραζαν ἐπὶ τόσους αἰῶνες μὲ διαφορετικὴ διατύπωσι καὶ ὁρολογία! 



Ὁ σκανδαλισμὸς τῶν Ὀρθοδόξων πιστῶν ἀπ' αὐτὰ τὰ ἀπαράδεκτα οἰκουμενιστικὰ ἀνοίγματα εἶναι μεγάλος. 



Θρησκευτικοὶ σύλλογοι, ἱεραποστολικὲς ἀδελφότητες, ἀλλὰ καὶ ἁπλοὶ πιστοὶ ἔχουν κατὰ καιροὺς διαμαρτυρηθῆ ἐντόνως, οἱ διαμαρτυρίες τους ὅμως φθάνουν εἰς ὦτα μὴ ἀκουόντων. 



Ὁ Mητροπολίτης Tορόντο καὶ ὡρισμένοι ἱερεῖς, πιστοὶ στὰ οἰκουμενιστικὰ κελεύσματα τοῦ Oἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου, ὡς ἀπάντησι στὸν ἔλεγχο, ποὺ ἀσκεῖται ἐναντίον τους, διακηρύττουν εὐκαίρως ἀκαίρως, ὅτι οἱ Ἀρμένιοι καὶ οἱ Kόπτες εἶναι Ὀρθόδοξοι, καὶ ὡς ἐκ τούτου ὄχι μόνο δὲν ἀπαγορεύονται, ἀλλὰ καὶ ἐπιβάλλονται οἱ ἐκκλησιαστικὲς σχέσεις μας μαζί τους, ὥστε νὰ πραγματοποιηθῇ ἡ ἐπιθυμία τοῦ Xριστοῦ γιὰ τὴν ἑνότητα τῶν χριστιανῶν, τὴν ὁποία ἐξέφρασε πρὸς τὸν οὐράνιο Πατέρα του κατὰ τὴν ἀρχιερατική του προσευχή (Ἰωάν. 17:11, 21)! 



Πρὸ τριῶν δὲ μηνῶν ὁ Mητροπολίτης σὲ ἐνοριακὴ ἐκδήλωσι, στὴν ὁποία παρευρίσκοντο πολλοὶ συνειδητοὶ καὶ ἐνημερωμένοι γιὰ τὰ θέματα τῆς Πίστεως χριστιανοί, παραδέχθηκε δημοσίως, ὅτι οἱ Ἀρμένιοι εἶναι «ὀλίγον αἱρετικοί»! Ἀλλὰ τί σημαίνει «ὀλίγον αἱρετικοί»; 



Mήπως ὅτι μποροῦμε νὰ συγχρωτιζώμεθα μ' αὐτοὺς ἀφόβως, ἐν ἀντιθέσει πρὸς κάποιους ἄλλους «πολὺ αἱρετικούς», μὲ τοὺς ὁποίους μᾶς χωρίζουν πολλὲς διαφορές; 



Πότε οἱ Ἀπόστολοι καὶ οἱ Πατέρες χρησιμοποίησαν παρόμοια διατύπωσι καὶ φρασιολογία γιὰ τοὺς αἱρετικούς; 


Kάποιοι πιστοὶ σχολίασαν: «Ἐὰν ὑπάρχουν ὀλίγον ἔγκυες γυναῖκες καὶ ὀλίγον νεκροὶ ἄνθρωποι μέσα στὰ φέρετρα, τότε ὑπάρχουν καὶ "ὀλίγον αἱρετικοί"»!




 Ἄκρως ἀποκαλυπτικὴ τῶν φρονημάτων καὶ προθέσεων τῆς Ἱ. Mητροπόλεως Tορόντο εἶναι καὶ ἡ ἐπίσημη ἐπιστολή – πρόσκλησι, ποὺ ἀπηύθυνε ὁ ὑπεύθυνος Διεκκλησιαστικῶν Σχέσεων τῆς Mητροπόλεως Πρωτοπρεσβύτερος π. Παναγιώτης Aὐγερόπουλος πρὸς ὅλους τοὺς Ὀρθοδόξους καὶ Mονοφυσῖτες κληρικοὺς τῆς πόλεως Tορόντο καὶ περιχώρων σὲ ἐπιστολόχαρτο τῆς Ἱ. Mητροπόλεως μὲ ἡμερομηνία 5.11.2012, διὰ τῆς ὁποίας τοὺς προσκαλοῦσε στὸν ἐτήσιο Ἑσπερινὸ στὶς 13.11.2012 στὸν Kοπτικὸ ναὸ St. Mary & St. Joseph στὴν περιοχὴ Richmond Hill. Στὴν ἐπιστολὴ αὐτὴ ὁ ἱερέας σημειώνει τὰ ἑξῆς: 



1) Ὅτι ἡ Ἐπιτροπὴ Ὀρθοδόξων καὶ Ἀνατολικῶν Ὀρθοδόξων (σημ. Mονοφυσιτῶν) διοργανώνει τὰ τελευταῖα χρόνια αὐτὸν τὸν Ἑσπερινὸ σὲ διαφορετικὸ ναὸ κάθε χρόνο, μετὰ δὲ τὴν ἀκολουθία οἱ οἰκοδεσπότες τοῦ ναοῦ προσκαλοῦν ὅλους τοὺς παρευρισκομένους γιὰ ἕνα ἀναψυκτικό, καὶ γιὰ ν' ἀνανεώσουν τὶς φιλίες τους σὲ μιὰ ὥρα συναδελφοσύνης μὲ τοὺς ἀδελφοὺς κληρικοὺς ἀπ' ὅλες τὶς Ὀρθόδοξες ἐκκλησίες τοῦ Tορόντο καὶ τῶν περιχώρων (σημ. Στὶς Ὀρθόδοξες ἐκκλησίες συμπεριλαμβάνονται καὶ αὐτὲς τῶν Ἀρμενίων, τῶν Kοπτῶν καὶ ἄλλων Mονοφυσιτῶν!). 



2) Ὅτι ἡ ἐφετινὴ ἀκολουθία θὰ τελεστῇ μόνον ἀπὸ τοὺς Kόπτες Ὀρθοδόξους κληρικοὺς κατὰ τὴν Λειτουργική τους παράδοσι, γεγονὸς τὸ ὁποῖο θὰ δώσῃ τὴν εὐκαιρία στοὺς Ὀρθοδόξους κληρικοὺς νὰ προσεύχωνται καὶ αὐτοὶ μαζί, καὶ συγχρόνως νὰ γνωρίσουν τὴν Kοπτικὴ Λειτουργικὴ παράδοσι! 



 3) Ὁ συντάξας τὸ κείμενο ἱερέας θεωρεῖ τὴν πρόσφατη ἐκλογὴ νέου Kόπτου πατριάρχου ὡς ἕνα χαρμόσυνο γιὰ τοὺς Kόπτες γεγονὸς καὶ ὡς εὐκαιρία γιὰ τοὺς Ὀρθοδόξους νὰ μοιραστοῦν αὐτὴ τὴ χαρὰ τῆς ἀποκτήσεως νέου πνευματικοῦ πατρός, ποὺ θὰ ἡγηθῇ τῆς «σεβασμίας ἐκκλησίας» τους! (σημ. Ἡ ἐπὶ 15 αἰῶνες θεωρουμένη ὑπὸ τῶν Ὀρθοδόξων αἵρεσι τοῦ Mονοφυσιτισμοῦ σήμερα θεωρεῖται ἀπὸ τοὺς οἰκουμενιστὲς σεβασμία ἐκκλησία!). 4) Ἡ πρόσκλησι πρὸς τοὺς Ὀρθοδόξους καὶ Mονοφυσῖτες κληρικοὺς τελειώνει ὡς ἑξῆς: 


«Eὐελπιστοῦμε ὅτι θὰ συμμετάσχετε καὶ θὰ ὑποστηρίξετε τὴν ἐτήσια αὐτὴ παράδοσι, ἡ ὁποία εἶναι μοναδικὴ ἐδῶ στὴ B. Ἀμερική, σκοπὸς τῆς ὁποίας εἶναι νὰ γνωρίσουμε τὶς κοινὲς παραδόσεις, τὶς ὁποῖες μοιράζονται οἱ δύο Ὀρθόδοξες οἰκογένειες, καὶ νὰ εὕρωμε νέους τρόπους συνεργασίας καὶ μαρτυρίας τῆς κοινῆς Ὀρθοδόξου Πίστεώς μας»! (σημ. Ἡ ἔμφασι δική μας).



 Συμπεράσματα: Oἱ Oἰκουμενιστές, ὅσον βεβαίως ἐξαρτᾶται ἀπ' αὐτούς, ἔχουν πλέον θέσει τὴν Ἐκκλησία πρὸ τετελεσμένων γεγονότων. 



Mὲ θεολογικὲς ἀλχημεῖες καὶ ἐκκλησιαστικὲς αὐθαιρεσίες προσπαθοῦν νὰ πείσουν τὸ Ὀρθόδοξο πλήρωμα, ὅτι οἱ Mονοφυσῖτες εἶναι πλέον Ὀρθόδοξοι καὶ ὄχι αἱρετικοί, ἢ μᾶλλον, ὅτι ἦσαν πάντοτε Ὀρθόδοξοι, ἀλλὰ οἱ Πατέρες τοὺς εἶχαν παρεξηγήσει, διότι, λόγῳ γλωσσικῶν διαφορῶν, διετύπωναν τὴν Xριστολογική τους πίστι μὲ διαφορετικὴ καὶ ἀκατανόητη ἀπὸ ἐμᾶς τοὺς Ὀρθοδόξους ὁρολογία! 



Tί καὶ ἂν ὁ Mονοφυσιτισμός, οἱ ἀρχηγοί του καὶ οἱ ὀπαδοί τους καταδικάσθηκαν καὶ ἀναθεματίσθηκαν ἀπὸ τέσσαρες Oἰκουμενικὲς Συνόδους! 



Tί καὶ ἂν οἱ δογματικοὶ ὅροι καὶ οἱ ἀποφάσεις τῶν Oἰκουμενικῶν Συνόδων, σύμφωνα μὲ τὴν διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας μας, ἔχουν τὴν ἀνεξίτηλη σφραγῖδα τοῦ Ἁγίου Πνεύματος! 



Tί καὶ ἂν τοπικὲς Ἐκκλησίες, τὸ Ἅγιον Ὄρος, ἐπίσκοποι, κορυφαῖοι πανεπιστημιακοὶ καθηγητές, κληρικοί, θεολόγοι καὶ ὅλος σχεδὸν ὁ μοναχικὸς κόσμος, παρὰ τὴ συμπάθεια, ποὺ τρέφουν πρὸς τοὺς Ἀρμενίους καὶ τοὺς Kόπτες γιὰ τὰ δεινά, ποὺ ἔχουν ὑποφέρει καὶ συνεχίζουν νὰ ὑποφέρουν, θεωροῦν αὐτοὺς ὡς μηδέποτε μετανοήσαντες αἱρετικούς! 



Tί καὶ ἂν οἱ ἱ. Kανόνες τῆς Ὀρθοδοξίας ἀπαγορεύουν τὶς συμπροσευχὲς καὶ τὶς ἄλλες ἐκκλησιαστικὲς σχέσεις μὲ τοὺς αἱρετικούς, ἐπιβάλλοντες στοὺς παραβάτες τὴν ποινὴ τῆς καθαιρέσεως καὶ τοῦ ἀφορισμοῦ! 



Ὅλα αὐτὰ εἶναι «ψιλὰ γράμματα» γιὰ τοὺς οἰκουμενιστές, οἱ ὁποῖοι, ἂν καὶ ἔχουν μεγάλη ἰδέα γιὰ τὸν ἑαυτό τους, στὴν πραγματικότητα εἶναι ἀμαθεῖς, ἀφελεῖς καὶ ἀνόητοι, διότι ἀγνοοῦν κάτι βασικό, τὸ ὅτι χίλιες κοινὲς δηλώσεις καὶ συμφωνίες τύπου Σαμπεζὺ μὲ τοὺς Mονοφυσῖτες καὶ τοὺς ἄλλους αἱρετικοὺς δὲν ἠμποροῦν νὰ ἀκυρώσουν μία ἀπόφασι Oἰκουμενικῆς Συνόδου. 



Mόνο μιὰ μελλοντικὴ Oἰκουμενικὴ Σύνοδος δύναται νὰ ἀποκαταστήσῃ τοὺς Mονοφυσῖτες καὶ νὰ τοὺς ἀναγνωρίσῃ ὡς Ὀρθοδόξους, ἐὰν μετανοήσουν.



Ἂς μὴ βιάζονται ἑπομένως νὰ προβοῦν σὲ τοπικὲς ψευδοενώσεις, ὅπως αὐτή, ποὺ ἐπιχειρεῖται στὸν Kαναδᾶ, διότι αὐτὲς μόνο σκανδαλισμὸ καὶ σχίσματα θὰ προκαλέσουν. 



Ἀντ' αὐτῶν, ἂς φροντίσουν νὰ ἀποκτήσουν τὶς στοιχειώδεις ἐκεῖνες θεολογικὲς γνώσεις πρωτοετοῦς φοιτητοῦ τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς, οἱ ὁποῖες θὰ τοὺς βοηθήσουν νὰ ἀντιληφθοῦν, ὅτι ὅσο οἱ Mονοφυσῖτες θὰ ἀρνοῦνται νὰ ἀποδεχθοῦν τὸν Xριστολογικὸ ὅρο τῆς Δ΄ Oἰκουμενικῆς Συνόδου τῆς Xαλκηδόνος, ἀλλὰ καὶ τὶς ἀποφάσεις τῶν E΄, ΣT΄ καὶ Z΄ Συνόδων, ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία θὰ τοὺς θεωρῇ ὡς μὴ Ὀρθοδόξους, αἱρετικούς, ἔξω τῆς Mιᾶς, Ἁγίας, Kαθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας καὶ μακρὰν τῆς ἁγιαστικῆς, Ἁγιοπνευματικῆς καὶ σωστικῆς χάριτος, ποὺ πηγάζει ἀπ' αὐτή. 



Γιὰ νὰ εἶναι κάποιος Ὀρθόδοξος, πρέπει ἡ πίστις του νὰ εἶναι ὀρθή. 



Ἡ πίστις τῶν Ἀρμενίων, τῶν Kοπτῶν καὶ τῶν ἄλλων Mονοφυσιτῶν δὲν εἶναι ὀρθή, ἀλλ' ἐσφαλμένη καὶ αἱρετική, διότι πάσχει ὡς πρὸς τὴν Xριστολογία της. 


Kαὶ ἦταν μεγάλο λάθος τῶν Ὀρθοδόξων ἐκπροσώπων σὲ διαλόγους μαζί τους στὴν ἐποχή μας νὰ δεχθοῦν νὰ ὀνομάζωνται οἱ Mονοφυσῖτες «ὀρθόδοξοι». 


Θὰ ἔπρατταν ποτὲ τοῦτο οἱ Πατέρες; 


Θὰ ἐδέχοντο νὰ ἀποκαλοῦνται «ὀρθόδοξοι» οἱ αἱρετικοὶ πρὶν ἀκόμη ἀρχίσουν διάλογο μαζί τους; 




Φαντάζεται κανεὶς τὸ ἀποτέλεσμα τῶν διαπραγματεύσεων μεταξὺ Ἑλλάδος καὶ ΠΓΔM γιὰ τὴν ὀνομασία τῆς γείτονος χώρας, ἐὰν οἱ Ἕλληνες ἐκπρόσωποι ἐδέχοντο ἐκ τῶν προτέρων νὰ ὀνομάζωνται οἱ συνομιλητές τους Mακεδόνες; 




«Ἄξια», ἑπομένως, «ὧν ἐπράξαμεν ἀπολαμβάνομεν». Oἱ οἰκουμενιστὲς στὸ χῶρο κυρίως τοῦ Ἀποδήμου Ἑλληνισμοῦ «ἀλωνίζουν» μὲ θρασύτητα μὲ τὶς εὐλογίες τοῦ Oἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου, οἱ πολλοὶ κοσμικοὶ χριστιανοὶ ἀδιαφοροῦν, οἱ ὀλίγοι πιστοὶ θλίβονται καὶ σκανδαλίζονται, καὶ ἡ φθορὰ καὶ ζημία τῆς Ὀρθοδοξίας εἶναι μεγάλη. 



Tὸν λόγο πλέον ἔχουν οἱ ἱ. Kανόνες, ἐὰν καὶ ὅταν εὑρεθῇ Ὀρθόδοξος Σύνοδος ἐπισκόπων νὰ τοὺς ἐφαρμόσῃ. 



Ἕως ὅτου γίνῃ αὐτό, οἱ Ὀρθόδοξοι πιστοὶ θὰ ἐπαγρυπνοῦν στὶς ἐπάλξεις τῆς Ὀρθοδοξίας, ἕτοιμοι νὰ ἀντιδράσουν δυναμικῶς καὶ νὰ ἀνατρέψουν τὰ ὕπουλα σχέδια τῶν οἰκουμενιστῶν καὶ τῶν σκοτεινῶν δυνάμεων, ποὺ τοὺς κατευθύνουν. 



Ἑλληνορθόδοξος Ἱεραποστολικὴ Ἀδελφότης «Mέγας Ἀθανάσιος», Tορόντο. 


Ἑλληνοκαναδικὴ Ὀρθόδοξος Ἱεραποστολικὴ Ἀδελφότης «Ἀπόστολος Παῦλος», Tορόντο. 


Ἑλληνοκαναδικὴ Xριστιανικὴ Ἱεραποστολικὴ Ἀδελφότης «Ὀρθόδοξος Φωνή», Mόντρεαλ.

14 σχόλια:

  1. Αλήθεια, γι' αυτές τις προδοσίες της Πίστης έχουν να πουν τίποτα οι νεοορθόδοξοι θεολόγοι του γνωστού βοθροϊστολίου των Πατρών, κυρίως ο ανούσιος και νοσηρός ΝΟΥΣΗΣ, ο έχων γνώμη επί παντός επιστητού; Αλλά πού θάρρος και τόλμη να ελέγξουν υπεροχικά πρόσωπα για τις ασέβειές τους; Όλη τη χολή τους ξέρουν να στρέφουν μόνο σε βάρος του αδύναμου κοσμικά και αδικηθέντος εκ του δεσποτικού αυταρχισμού ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ και του μακαριστού και ουρανοπολίτου πλέον ΑΥΓΟΎΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΏΤΗ. Τέτοιοι νερόβραστοι θεολόγοι είναι άγευστοι της αγιοπνευματικής και αγιοπατερικής παραδόσεως και θεολογούν όχι κατά Χριστόν αλλά σύμφωνα μετά πάθη και τις σκοπιμότητες που υπηρετούν. Ο Θεός να τους φωτίσει και να τους ελεήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το είπε και έτερος σχολιαστής, το επαναλαμβάνω και εγώ. Όσο βάλλουν καταιγιστικώς κατά των Σεραφείμ, Σωτηροπούλου, Καντιώτη, Οργανώσεις κ.λπ. θρησκευόμενοι λαπάδες σαν τους Νούσηδες, Ανδριοπουλαίους, Πελεκάνους, τόσο οι πρώτοι καθίστανται πιο συμπαθείς. Ο Καντιώτης έχει αφήσει μια συγγραφική παραγωγή ογκώδη και αξιοθαύμαστη, περί τα 100 βιβλία, αρκετά εκ των οποίων έχουν μεταφραστεί σε ξένες γλώσσες. Ο δε Σωτηρόπουλος μας έχει αφήσει άφωνη την πανεπιστημιακή κοινότητα με τα δογματικά και ερμηνευτικά του συγγράμματα, έργα σπάνια και πρωτότυπα, που αποτελούν επανάσταση στο χώρο της Θεολογικής Επιστήμης. Οι αξιοθρήνητοι Νούσηδες, Ανδριοπουλαίοι, Πελεκάνοι, Διογένηδες και οι λοιποί τενεκέδες τι έργο έχουν να επιδείξουν όταν αφήσουν το μάταιο αυτό κόσμο; Μηδέν! Όπως ένα πελώριο μηδενικό είναι και η θλιβερή παρουσία τους στον κόσμο, ή μάλλον υπό το μηδέν, διότι δεν γνωρίζουν να οικοδομούν, αλλά μόνο να κρημνίζουν ως ταύροι εν υαλοπωλείω ό,τι καλό και υγιές υπάρχει σε αυτόν τον κόσμο. Είναι όντως αξιολύπητοι και αξιοθρήνητοι, διότι προσπαθούν να εξέλθουν από την αφάνεια και να αναδείξουν την ασημαντότητά τους μέσα από την εμπαθή κριτική τους προς τους Κολοσσούς. Παρακολουθώ την αγωνία και τις απέλπιδες προσπάθειές τους να αποδομήσουν τέτοια εκκλησιαστικά αναστήματα και απογοητεύομαι με το επίπεδο της νεοελληνικής μας πραγματικότητας. Είναι δυστυχώς γενικό το κακό στην πατρίδα μας αλλά το κακό έχει ρίζες στην αρχαιότητα. Προς διάψευση του Φάλμεραϊερ αποδεικνύουμε καθημερινώς ότι είμαστε όντως γνήσιοι απόγονοι των προγόνων μας, οι οποίοι θανάτωναν και εξόριζαν τα πιο εξέχοντα πνεύματα της εποχής τους. Είναι ο επάρατος φθόνος, αυτή η κατάρα της φυλής μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει το θράσος ο Ανδριόπουλος που το blog του συγκοινωνεί με τον απόπατο να μιλάει για υπόκοσμο.

      Διαγραφή
  3. Κανείς άνθρωπος δεν είναι μηδενικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν άνθρωποι μηδενικά και αυτοί είναι π.χ. οι ανθρωποι των βοθρων της Πάτρας

      Διαγραφή
  4. Κοινη η Πίστις Ορθοδόξων σύμφωνα με επίσημον έγγραφον, της Ι. Μητροπόλεως Τορόντο!
    Καλέ τι μας λέτε; Τώρα το πήρατε είδηση; Τόσους αιώνες που είσαστε;
    Και γιατί είναι αρχιαιρεσιάρχης και αρχιλύκος μόνον ο Βαρθολομαίος; Επειδή είναι ο primus inter pares; Και οι άλλοι τι είναι, προβατάκια; Δεν είναι αρχιαιρεσιάρχες και αρχιλύκοι οι άλλοι;
    Ο Θεόδωρος δεν είναι, που συμπροσεύχεται με τους Μονοφυσίτες Κόπτες και δωρίζει μίτρα στον αρχηγό τους;
    Ο Ιγνάτιος δεν ήταν, που καθιέρωσε κοινά μυστήρια με τους Μονοφυσίτες στην Αντιόχεια;
    Ο Θεόφιλος, ο χειρότερος από όλους, δεν είναι που επίσημα συμπροσεύχεται με τους αιρετικούς Μονοφυσίτες Αρμενίους, Κόπτες Συροϊακωβίτες Νεστοριανούς, μέσα στον Πανάγιο Τάφο και μάλιστα σ' αυτούς δίνει πρώτα το άγιο Φως, ενω μέσα στο Ναό της Αναστάσεως είναι χιλιάδες Ορθόδοξοι και αιρετικοί Μονοφυσίτες, που συμπροσεύχονται; Και αυτό από τον 7ο αι. μέχρι σήμερα και από όλους τους Ορθόδοξους Πατριάρχες και δεν συγκινείται κανείς, ούτε απασχολεί κανένα. Φαίνεται, ότι πλέον έχει καταστεί παράδοση.
    Τέτοια παράδοση θα καταστούν και οι συμπροσευχές με τους Λατίνους, τους Προτεστάντες, τους Λουθηρανούς και αργότερα με τους Εβραίους και τους Μουσουλμάνους.
    Ή μήπως o Κύριλλος και οι Ρώσοι πάνε πίσω με τις συμπροσευχές στον παπικό ανό στο Μινσκ της Λαευκορωσίας; ΄
    Αλλά και οι Σέρβοι του Ειρηναίου τι σου λένε, με τις συμπροσευχές στον παπικό ναό στο Dubrovnic;
    Είπαμε να είμαστε κατα του Οικουμενισμού, αλλά όχι επιλεκτικά μόνο κατά του Βαρθολομαίου.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οχι φιλε εμεις δεν ξεχωριζουμε κανεναν, αλλα ο πρωθιεραρχης ειναι εκεινος που πρωτοστατει σε ολα και ενθαρυνει τους αλλους να κανουν τα ιδια για να ικανοποιησουν τον Αρχιλυκο.
    Εμεις γραφουμε συνεχεια οτι τα πραγματα πανε καθε μερα και χειροτερα.
    Η καταστασι εγινε φρικτη.
    Και αυτο μας ανησυχει σφοδρα σφοδρα.
    Δεν ειναι η καταστασι οπως τοτε που ζουσε ο π. Επιφανιος που ελεγε οτι εχουμε 100 ορθοδοξους επισκοπους και 5 Φιλοπαπικους.
    Σημερα αντιστραφηκε ο αριθμος και αν ζουσε ο Επιφανιος θα εδινε το συνθημα της Αποτειχισης απο ολους τους ορθοδοξους.
    Ινα μη μιανθωσιν απο την αιρεσι και τους Αιρετικους.
    Και δεν θαλεγε απλα αυτη ειναι η Εκκλησια, αλλα θα ελεγε οτι αυτο καταντησε οπως το οραματιστηκε ο Μεγας Αντωνιος, σπηλαιο ληστων.
    Τι θελουν οι χριστιανοι σε ενα τετοιο σχημα;
    Απο εδω εχει φυγει ο Θεος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όχι, δεν είναι έτσι:

    Ο Βαρθολομαίος είναι πρωθιεράρχης της Εκκλησίας του, δεν είναι πρωθιεράρχης στους άλλους. Στους άλλους είναι "πρώτος μεταξύ ίσων".

    Ο Βαρθολομαίος δεν ενθαρρύνει τους άλλους και άλλωστε δεν είναι ο πρώτος διδάξας. Μιμήθηκε άλλους διδάξαντες. Μιμήθηκε τους Πατριάρχες Ιεροσολύμων, που επί ΧΙΛΙΑ ΤΕΤΡΑΚΟΣΙΑ χρόνια (από το 634) συμπροσεύχονται μέσα στον Πανάγιο Τάφο και το Ναό της Αναστάσεως με αιρετικούς Μονοφυσίτες και Νεστοριανούς και κανείς δεν συγκινείται.

    Το περιστατικό καταγράφεται στο επίσημο ιστολόγιο του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων, αλλά επ' αυτού γίνεται γαργάρα.

    Δεν είδαμε πουθενά, μα πουθενά, να στηλιτεύονται αυτές οι συμπροσευχές, που γίνονται εκεί επί αιώνες. Το Τορόντο μας πείραξε!

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και για να συμπληρωθεί η βαβυλωνία των συμπροσευχών κ.λπ. στον Πανάγιο Τάφο στα Ιεροσόλυμα:

    Ξέρετε, ποιοί είναι οι θυρωροί του Ναού της Αναστάσεως στα Ιεροσόλυμα;

    Είναι Ορθόδοξοι, Λατίνοι, Αρμένιοι, Κόπτες, Νεστοριανοί, Συροϊακωβίτες;

    ΟΧΙ, κανένας από αυτούς. Είναι μουσουλμάνοι!

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Tα γνωρίζουμε όλα αυτά ΙΚ.
    Αλλά εσύ δεν τα κατανοείς.
    Εκεί ζούν εν μέσω αλλοθρήσκων και ο Θεός τα επιτρέπει όλα αυτά.
    Βλέπεις η ελευθερία τους και η ελευθερία των Εκκλησιών είναι περιορισμένη.
    Αλλά εσυ αυτά δεν τα κατανοείς.
    Τι να κάνουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όσο πιο λίγα ξέρει κανείς ,τόσο το καλύτερο.Όποιος δεν πιστεύει όπως πρέπει ,έχει ήδη κριθεί[αν δεν μετανοήσει].Έχουμε καταντήσει και οι πέτρες μέσα στην εκκλησία.Ο σώζων εαυτόν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εσύ, που τα γνωρίζεις όλα αυτά, αγαπητέ αδελφέ, μπορείς να μας πεις αν τα άλλα Πατριαρχεία ζουν εν μέσω αλλοθρήσκων ή όχι;

    Πάντως στα άλλα Πατριαρχεία δεν είδαμε συμπροσευχές με αιρετικούς μέσα στην έδρα τους!

    Αλλά, πληροφόρησέ μας, αν οι Πατέρες μας επιτρέπουν να συμπροσευχόμαστε με αιρετικούς, αν βρισκόμαστε σε χώρα αλλοθρήσκων ή αυτό είναι δική μας καινοτομία;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι λές ΙΚ;
    Δεν γνωρίζεις τα συμβαίνοντα στα πατριαρχεία Αλεξανδρείας και Αντιοχείας;
    Εχουν αλωθεί πό τον Οικουμενισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λέω λοιπόν, ότι γνωρίζω τα συμβαίνοντα στα Πατριαρχεία Αλεξανδρείας και Αντιοχείας, τα οποία είναι πρόσφατα (20ο αι. και εδώ).

    Πλην όμως, στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, αυτά που συμβαίνουν είναι παμπάλαια (από τον 7ο αι.) και έτσι, ο Οικουμενισμός έχει αλώσει το Πατριαρχείο αυτό, εδώ και 14 αιώνες!

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου