Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΘΕΟΣ
ΚΑΙ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ
Ιεροσόλυμα, τέμενος τού
Ομάρ (Άλ Ακτσά). Έχει χτιστεί επάνω στά θεμέλια τού αρχαίου Ναού τού
Σολομώντος
Δύο μεγάλα θρησκευτικα
μορφώματα τά οποία δημιουργήθηκαν γιά νά καταργήσουν τόν χριστιανισμό
καί τήν εκκλησία, γεννήθηκαν τήν ίδια ακριβώς χρονική εποχή.
Ο ΠΑΠΙΣΜΟΣ
ΚΑΙ Ο ΜΩΑΜΕΘΑΝΙΣΜΟΣ.
Τό σχίσμα τού Μ.Φωτίου
έγινε τό 867 μ.Χ. καί ο Μωάμεθ τό 610 άρχισε νά κηρύττει τόν
μωαμεθανισμό καί γύρω στά 700μ.Χ. άρχισαν οι κατακτήσεις.
Κοινό χαρακτηριστικό ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ.
Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ Ο ΠΑΠΑΣ,
Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ Ο ΜΩΑΜΕΘ.
Κοινό χαρακτηριστικό ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ.
Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ Ο ΠΑΠΑΣ,
Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ Ο ΜΩΑΜΕΘ.
Ο ΚΛΗΡΟΣ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ
ΒΑΦΤΙΣΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.
ΣΗΜΕΡΑ Ο ΖΗΖΙΟΥΛΑΣ ΚΗΡΥΤΤΕΙ
ΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ, ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟ.
ΣΥΝΤΟΜΑ, ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΡΕΥΜΑ ΘΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΗ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
ΜΕ ΕΝΑΝ ΜΟΝΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ.
ΣΥΝΤΟΜΑ, ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΡΕΥΜΑ ΘΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΗ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
ΜΕ ΕΝΑΝ ΜΟΝΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ.
ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΛΛΑΞΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΕΤΑΠΑΤΕΡΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΕ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ.
ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΜΠΟΔΙΟ
ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΜΠΟΔΙΟ
Αμέθυστος
Συγγνώμη, αλλά τί θα πεί "ο Κλήρος στην Ορθοδοξία βἀπτισε τον εαυτό του αντιπρόσωπο του Θεού"; Δηλαδή μπορεί να καταδείξει ο Αμέθυστος ότι η θέση της Εκκλησίας μας για τον ρόλο του Κλήρου άλλαξε σε σχέση με το Ευαγγέλιο και την πρώτη Εκκλησία και επιβλήθηκε κληρικαλισμός αργότερα (και πότε); Δηλαδή η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν είναι πιά "στύλος και εδραίωμα της αληθείας", αλλά πλανήθηκε από την εποχή που οι Οικουμενικές Σύνοδοι διατύπωσαν σχετικούς Κανόνες; Βεβαίως δεν προασπιζόμαστε ούτε ενδεχόμενη δεσποτοκρατία, ούτε τον "επισκοπο-μονισμό" - όπως χαρακτηρίστηκε - του Ζηζιούλα και των Οικουμενιστών, αλλά το να αποδίδουμε στους θεσμούς της Εκκλησίας μια παγιωμένη πλάνη, δείχνει μια διαφορετική κατανόηση του ("μη") αλαθήτου της Εκκλησίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΗΠΩΣ Ο ΑΜΕΘΥΣΤΟΣ "ΕΡΩΤΟΤΡΟΠΕΙ" ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΚΟ ΑΝΤΙ-ΚΛΗΡΙΚΑΛΙΣΜΟ;
Μετά τιμής και αδελφικού ενδιαφέροντος