Κυριακή 10 Ιουνίου 2012


Η ΜΕΓΑΛΗ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ ΚΑΙ ΑΠΑΤΗ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ «ΑΓΙΑΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ!»
Aυτή είναι η αηδιαστική "εικόνα" την οποια συνεχιζει να εχει δημοσιευμενη ο διαβοητος Βατοπεδινος Λεμεσου Αθανασιος. στην ιστοσελιδα του. Οι αρχιερεις της Κυπρου σερνουν επανω τους το μικροβιο της μπασταρδεμενης "εκκλησιας" του Μαγου Μακαριου Μουσκου. Τι ορθοδοξο να περιμενει κανεις;

Κυκλοφορεί στο διαδύκτιο ένα άρθρο του κατά πάντα σεβαστού και αξιοτίμου Μητροπολίτου Λεμεσού κ. Αθανασίου, με τίτλο: «Πώς αναπτύσσεται μία αρμονική σχέση ανάμεσα στο ανδρόγυνο». Το άρθρο συνοδεύεται με μία εικόνα στη μέση του κειμένου, που είναι ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΗ, ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ και κυριολεκτικώς ΒΛΑΣΦΗΜΗ!


Δεν γνωρίζω εάν η συγκεκριμένη εικόνα είναι πρόσθεση του ίδιου του Μητροπλίτου (μη γένοιτο!) ή εάν έχει επισυναφθεί αυθαιρέτως από τους υπευθύνους του ιστοτόπου «Πενταπόσταγμα» χωρίς την επιβεβλημένη πρότερη εξέταση.


Στην πρώτη περίπτωση θα εκπλαγόμουν τελείως διότι δεν θα μπορούσε να δικαιολογοθεί ποτέ μία τόσο σοβαρή Εικονογραφική/Θεολογική αμάθεια αλλά και ακούσια, κατάφωρη βλασφημία στο Ιερότατο Πρόσωπο της Παναγίας μας, εκ μέρους ενός τόσο μορφωμένου και καταξιωμένου Μητροπολίτου της Ορθοδοξίας.


Πρώτον, «Αγία Οικογένεια» στην Ορθοδοξία ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Αυτό είναι άλλη μία καινοτομία και μεγίστη ΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΠΛΑΝΕΜΕΝΗΣ ΔΥΣΕΩΣ.


Ο Χριστός ΜΙΑ ΜΟΝΟ ουσιαστική οικογένεια έχει, την εν ουρανώ Αγία Τριάδα. Εμείς οι πιστοί αποτελούμε την κατά χάριν οικογένεια (Μαρκ. 3, 35) Ο Χριστός στην Ορθόδοξη Πατερική Θεολογία, είναι ο απάτωρ εν τη γη και αμήτωρ εν τω ουρανώ. Συνεπώς όποιαδήποτε απεικόνιση με ανεπίτρεπτους εναγκαλισμούς και σαχλές τρυφερότητες μόνο αηδία προκαλούν στα Ορθόδοξα αισθητήρια των κατηρτισμένων.


Ο ρόλος του Ιωσήφ ήταν καθαρώς προστατευτικός και αποτρεπτικός «για τα μάτια του νόμου» προκειμένου να μη λιθοβοληθεί η ανύπαντρη Μαριάμ. Ακόμη και στην Ορθόδοξη Αγιογραφία θα παρατηρήσετε πως ο Ιωσήφ βρίσκεται πάντοτε κάτω σε μιαν απόμακρη γωνιά έχοντας πάντοτε στραμένη την πλάτη προς τη φάτνη, μη έχοντας δηλαδή καμία μα καμία σχέση με το μυστήριο, ούτε καν οικογενειακή.


Το να έρχονται τώρα κάποιοι πιό «φωτισμένοι» μεταπατερικοί και παντελώς άσχετοι να μας πλασάρουν ένα «τρυφερούλη» Ιωσήφ «αγκαλίτσα» με την «Παναγίτσα» είναι αυθαδέστατο και πονηρότατο, διότι παρουσιάζεται παραπλανητικά και ύπουλα με καθαρά βυζαντινή τεχνοτροπία. Θα μπορούσαμε να πούμε πως η τέχνη αυτή είναι Ουνίτικη διότι φορεί το επικάλυμμα της Βυζαντινής Τεχνουργίας αλλά το μύνημα που περνά είναι ξεκάθαρα παπικό.


Παρακαλόυμε τον Μητροπολίτη και τους υπευθύνους του Ιστολογίου να ενεργήσουν πάραυτα διότι περνούμε λανθασμένα μυνήματα και πλανούμε την διψώσα νεολαία που επιθυμεί ανόθευτη Ορθοδοξία.


Μετά λύπης


Νικόλαος Πανταζής
Μελβούρνη, Αυστραλία

5 σχόλια:

  1. Αυτός ο τύπος της "αγίας οικογένειας", όχι βέβαια με τους εναγκαλισμούς, είναι πάρα πολύ παλιά και με αυτήν ανατραφήκαμε στο Κατηχητικό, μετά τον Β΄ Πόλεμο.

    Μετά από χρόνια καταλάβαμε, ότι η διδασκαλία των κατηχητικών τότε ήταν ξενόφερτη και τούτο πολλούς τους έβλαψε και τόστριψαν από την Ορθοδοξία.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ, Αδελφέ, με την πολεμική κατά της εικόνος, η οποία δυστυχώς έχει δημοσιευθεί και σε εξώφυλλο του περιοδικού "αγία Λυδία η Φιλιππησία". Και όταν οι αδελφούλες ελέγχθηκαν από αναγνώστες, στο επόμενο τεύχος το δικαιολόγησαν κιόλας, με το επιχείρημα του δικαίου της μάζας ("αφού κι άλλοι την χρησιμοποιούν την Εικόνα"). Μόνο παρακαλώ, αυτά που γράφονται στη λεζάντα της εικόνας ίσως δεν αντιπροσωπεύουν την αλήθεια, και οπωσδήποτε δεν πείθουν περί της αλήθειας των ορθών επιχειρημάτων σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να σημειωθή ότι το πρόβλημα δεν είναι τόσο το "οικογένεια." Ο Κύριος, αφού έγινε πλήρης άνθρωπος μέσω της αγίας Θεοτόκου, καταδέχτηκε να εισέλθη κι Αυτός σε έναν ιστό διανθρωπίνων σχέσεων και δη σε μια ανθρώπινη οικογένεια. Γιαυτό και μιλούμε για "Μητέρα Θεού" και μάλιστα για Ιάκωβο "Αδελφόθεο" ο οποίος, κατά την παράδοσιν, ως υιός του Ιωσήφ δεν ήταν καν αδελφός του Κυρίου κατά σάρκα. Αυτό είναι το πνεύμα και των ευαγγελιστών Ματθαίου και Λουκά οι οποίοι, στις γενεαλογίες που παρουσιάζουν, κατατοπίζουν τον Ιησού "οικογενειακώς" θα λέγαμε.

    Αυτό που θίγει με την εικόνα είναι το ότι με τους ατόπους εναγκαλισμούς που παρουσιάζει αφήνει επικίνδυνα υπονοούμενα. Υπάρχουν ορισμένες εικόνες π.χ. Ιωακείμ-Άννης, Ζαχαρία-Ελισάβεθ κ.α. όπου το ζεύγος ορθώς απεικονίζεται σε έναν εναγκαλισμό. Αυτό όμως το κάνουν για να δείξουν ότι τα τέκνα των ήσαν φυσιολογικοί καρποί της ενώσεώς των, και καθόλου σαν τον Ιησού, ο οποίος έγινε άνθρωπος με τρόπον υπερφυσικόν.

    Επίσης, η εικόνα παρουσιάζει τον δίκαιο Ιωσήφ ως συνομήλικο της Θεοτόκου. Αυτό είναι παπικής εμπνεύσεως ανακρίβεια, διότι σύμφωνα με την παράδοσιν, ο Ιωσήφ ήταν χήρος, πολύ μεγαλύτερος της Θεοτόκου. Τα διάφορα αδέλφια του Ιησού, για τα οποία μιλά η Γραφή, ήσαν καρποί προηγουμένου γάμου του Ιωσήφ. Οι παπικοί έχουν διαστρεβλώσει τις παραδόσεις περί τριών παρθένων--π.χ. Χριστού, Θεοτόκου, Προδρόμου ή, στην σταύρωσι, Χριστού, Θεοτόκου, Ιωάννου Θεολ.--και παρουσιάζουν τώρα τον Ιωσήφ ως τον τρίτον παρθένο σε μια Αγία Οικογένεια που λειτουργεί πλέον ως πρότυπο της σωστής οικογένειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι μια εικόνα αγάπης - κι εσείς μιλάτε με τόσο μίσος.... Κρίμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η εικόνα με τον Ιωσήφ να κρατά στην αγκαλιά του το Χριστό είναι θεολογικώς ορθή; Λύστε μου την απορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου