Τετάρτη 16 Μαΐου 2012
Responsabilité commune pour les fidèles en Suisse
. 3. Κατὰ συνέπειαν, ὅπως ἐνυπογράφως ὁμολογεῖται, δὲν μένει παρὰ ἡ παράκαμψη αὐτῆς τῆς μικρῆς διαφωνίας καὶ ἡ ἀπὸ κοινοῦ ποιμαντικὴ ἐργασία: «Στὶς κοινὲς ποιμαντικὲς προκλήσεις ἀντιστοιχεῖ ΜΙΑ ποιμαντικὴ εὐθύνη μοιρασμένη ἐν ὄψει τῆς διαδόσεως τῆς πίστεως καὶ τῶν χριστιανικῶν ἀξιῶν». Ἡ Πίστη λοιπὸν ΠΡΟΕΞΟΦΛΕΙΤΑΙ ΚΟΙΝΗ, γι᾽ αὐτὸ καὶ παρὰ τὴν «μικροδιαφωνία» ἐπὶ τοῦ πετρείου ὑπουργήματος τοῦ πάπα, ὀρθόδοξοι καὶ ρωμαιοκαθολικοὶ ἔχουν ΜΟΙΡΑΣΜΕΝΗ τὴν ΜΙΑ ποιμαντικὴ εὐθύνη.
. Πιὸ ἁπλά, καλέστε τὸν ἐφημέριο τῆς ρωμαικαθολικῆς κοινότητας νὰ σᾶς ΠΟΙΜΑΝΕΙ, νὰ ἀσκήσει δηλ. ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ποὺ ἀπορρέουν ἀπὸ τὴν ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΩΣ ΠΟΙΜΕΝΟΣ, δηλ. ΒΟΣΚΟΥ, ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΠΡΟΒΑΤΩΝ ΤΟΥ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Η ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ «αρχή» των «Ακτίνων» : Αφήστε το σχόλιό σας και να είστε σίγουρος, πως αν εκφράζει την Παράδοση της Εκκλησίας,...
-
Κυκλοφόρησε πρόσφατα στο διαδίκτυο άρθρο του Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ με τίτλο « ''Ποιος ευθύνεται για τον ευτελισμό του Ιερα...
-
Εσύ π. Αναστάσιε δεν μνημονεύεις αυτούς που κατηγορείς;;;; Γιατί δημοσιεύεις τα παρακάτω, αφού είσαι "Δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δ...
-
Σημείωση για τους αναγνώστες του ιστολογίου ΟΜΟΛΟΓΙΑ. Επειδή το συγκεκριμένο άρθρο εκφράζει απόψεις με τις οποίες πολλοί αναγνώστες του ...
-
Πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου. Κατά την διάρκεια της Θείας Λειτουργίας στον ιερό ναό του Αγίου Γεωργίου στο Φανάρι την Κυριακή 30 Ν...
-
Επιμέλεια: πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ Α.Θ.Π. ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ Α΄ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ Δ...
-
Ανοιχτή Επιστολή πρός: Δημήτρη Νατσιό – Κυριάκο Βελόπουλο – Αφροδίτη Λατινοπούλου – Νίκο ΠαπαδόπουλοDec Το Φανάρι συναντά τον Πάπα — κι εσείς; Κυρίες και κύριοι πρόεδροι, Γράφω με σεβασμό προς τους θεσμούς, αλλά και με την ευγενική εκείν...
-
Γράφει ὁ κ. Διογένης Δ. Βαλαβανίδης, Πρόεδρος τοῦ «ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ» Εἶναι ἀδιαμφισβήτητο κα...
-
πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου Κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο κείμενο του Κύπριου ιατρού Ε.Σωτηριάδη με θέμα « Τα ξεδιάντροπα ψέματα ...

1. ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΞΕΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ. ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ! ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΣΑΣ ΔΕΧΤΟΥΝ ΚΑΙ ΔΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΘΑ ΕΠΗΡΕΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΤΟΥΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφή2. ΙΣΩΣ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ (ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΣΑΣ).
Eμείς λεμε να απλωσετε ολοι σας χειρα βοηθειας και να μην τα περιμενετε ολα απο τους αλλους και εσεις να καθεστε στον καναπε σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα συναισθανθητε τις ευθυνες σας.
Για να μπορέσουμε να συνεννοηθούμε με τους Παπικούς, θα πρέπει να θέσουμε κάποιες γενικές αρχές:
ΑπάντησηΔιαγραφή- Η Εκκλησία είναι το σώμα του Χριστού, το σώμα των αγίων, σύμφωνα με τον απ. Παύλο. Συμφωνούμε με τον Παπισμό σ' αυτό; Αν ναι, έχει καλώς.
- Κάθε άγιος, μέλος του σώματος του Χριστού, ο,τιδήποτε εκφράζει σε κείμενά του, το στηρίζει σε κείμενα των προ αυτού αγίων και ποτέ δεν διατυπώνει κάτι δικό του καινούργιο, γιατί αυτό αποτελεί καινοτομία, εκφράζεται δε παραστατικά από τον άγιο Μάξιμο Ομολογητή: "Πάσα λέξις και φωνή μη τοις πατράσιν ειρημένη καινοτομία προδήλως καθέστηκε". Στο πνεύμα αυτό βρίσκονται και οι όροι και οι αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων, οι οποίες στηρίζονται στις προ αυτών αποφάσεις των προηγηθεισών Οικουμενικών Συνόδων. Αν σ' αυτό συμφωνεί ο Παπισμός έχει καλώς.
- Έξη Πανορθόδοξοι Σύνοδοι ΚΠόλεως (1716, 1722, 1727, 1838, 1848, 1895) δογμάτισαν, ότι ο Παπισμός "καινοτομεί", "νοθεύει βίβλους", "κακοδοξεί και κακοφρονεί", "βλασφημεί", "εξολισθαίνει και εκτραχηλίζεται", "είναι αιρετικός", "ενοχλεί την ήσυχη Εκκλησία του Θεού", η δε αναφορά της τελευταίας Συνόδου (1895) είναι χαρακτηριστική: "«….. Η Δυτική Εκκλησία από του δεκάτου αιώνος και εντεύθεν ποικίλας και ξένας και αιρετικάς διδασκαλίας και καινοτομίας παρεισήγαγεν ….. και ούτω απεσχίσθη και απεμακρύνθη από της αληθινής και Ορθοδόξου Εκκλησίας….. (η οποία) διακαώς επιποθεί την ένωσιν των Εκκλησιών (υπό την προϋπόθεσιν) ο της Ρώμης επίσκοπος (να) αποτινάξη άπαξ δια παντός τον ορμαθόν των….. ευαγγελικών νεωτερισμών, των και προκαλεσάντων την λυπηράν διαίρεσιν των Εκκλησιών Ανατολής και Δύσεως και επανέλθη εις το έδαφος των αγίων επτά Οικ. Συνόδων….. Επί τω ιερώ σκοπώ της ενώσεως η Ανατολική Ορθόδοξος Εκκλησία εστίν ετοίμη αποδέξασθαι ολοψύχως, ει τυχόν παρέφθειρεν ή μη κατέχοι, παν ό,τι προ του ενάτου αιώνος ωμολόγουν ομοφώνως ή τε Ανατολική και η Δυτική Εκκλησία….(η οποία) διέστρεψεν αυτά δια των ποικίλων νεωτερισμών, τότε και τοις νηπίοις δήλον, ότι η φυσικωτέρα οδός προς την ένωσίν εστιν η επάνοδος της Δυτικής Εκκλησίας εις το αρχαίον δογματικόν και διοικητικόν καθεστώς…..» (Ι. Καρμίρη. Τα Δογματικά….. τ. ΙΙ). Αν αυτά γίνονται αποδεκτά από τον Παπισμό, τότε έχει καλώς.
Σύμφωνα με τις ανωτέρω 3 προϋποθέσεις και ειδικά με την τρίτη (που εμπεριέχει και τις άλλες), εάν υπάρχει η σύμφωνη γνώμη του Παπισμού έχει καλώς και θα πρέπει να γίνει δεκτή η επιστροφή του στην Ορθοδοξία. Αν όχι, τότε "άφετε αυτοίς υπάγειν εις το πυρ το εξώτερον το ητοιμασμένω τω Διαβόλω και τοις αγγέλοις αυτού".
ΙΚ
Τελικά το "τρίποντο" ποιος το έβαλε; οι παπικοί αποκλείεται, γιατί κατόπιν των ανωτέρω δεν πρόκειται να τουςεπισημάνουν τα λάθη τους οι ορθόδοξοι, και να μετανοήσουν ερχόμενοι στην σωτηριώδη οδό της Ορθοδοξίας. Οι Ορθόδοξοι, οπωσδήποτε, δεν έβαλαν το τρίποντο. Ποιος το έβαλε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνεός