Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012



Ο ταπεινός δωσίλογος, που ...δεν θριαμβολογεί για τη "σωτηρία" μας.
Ο "δολοφόνος", που σήμερα, εξαιτίας της ανοχής και της ενοχής της Δικαιοσύνης, παριστάνει τον "ιατροδικαστή".
Τεράστια συμφέροντα της διεθνούς τοκογλυφίας κρύβονται από τον "αρχιτέκτονα" της σημερινής χρεοκοπίας.
Αυτός είναι ο πραγματικός Εφιάλτης της Mεταπολίτευσης.

=============

ΣΤΕΙΛΤΕ

ΤΟΝ ΚΟΥΤΡΟΥΜΑΝΗ

ΣΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ!

ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ

ΤΟΥ ΛΑΟΥ!









Αυτός ο πολιτικός εγκληματίας, που ακόμη βρίσκεται στην ηγεσία του Υπουργείου Εργασίας, είναι από τους πρώτους που πρέπει να καθίσουν στο σκαμνί του Ειδικού Δικαστηρίου και να δικαστεί για το αδίκημα της εσχάτης προδοσίας. Είναι μεγάλος υπεύθυνος για την εξαθλίωση που βιώνει ο....
ελληνικός λαός και την παράδοση της χώρας στους κατακτητές.
Αυτός ο πρώην εργατοπατέρας, που σε μια νύχτα σφαγίασε εργασιακά δικαιώματα δεκαετιών, έχει το θράσος και δηλώνει δημοσίως ότι τα μέτρα αυτά είναι απολύτως αναγκαία (!), προκειμένου "να μην ζήσει η χώρα τα χειρότερα" !!!
Προκειμένου να πάθει τι χειρότερο ρε πολιτικό σκύβαλο; Να μείνουν άστεγοι ή να αυτοκτονήσουν όλοι οι Έλληνες;

Αυτός ο πολιτικός αλήτης και ψεύτης, που εξελέγη με το "λεφτά υπάρχουν" και οι προσωπικές προεκλογικές υποσχέσεις στους ψηφοφόρους του και στο ελληνικό λαό, μιλούσαν για αύξηση στις συντάξεις και νέες θέσεις εργασίας, αυτός που εάν ήταν σε μια ιδιωτική εταιρεία ούτε για κλητήρας θα έκανε, δήλωσε ότι πήρε τα μέτρα αυτά για να μην επιστρέψει η Ελλάδα στην δεκαετία του ΄50 !!!

Λες και τώρα ρε ασχημομούρη, η Ελλάδα πού γύρισε; Στην δεκαετία του '90;
Εσύ και όλο το σινάφι σας με μια ψήφο σας, φέρατε τη χώρα στο 1941 βάζοντας τους Γερμανούς κατακτητές ξανά στην Ελλάδα, φέρατε τα συσσίτια στην καθημερινή διάταξη, σκοτώσατε την Πατρίδα μας και έχεις το θράσος και λες "γλιτώσαμε την Ελλάδα από τα χειρότερα;" Ισοπέδωσες τα εργασιακά δικαιώματα στα επίπεδα της Πορτογαλίας ενώ μέσα από το Μνημόνιο προβλέπεται ότι το 2019, μισθοί και συντάξεις θα φτάσουν στα επίπεδα της Βουλγαρίας! Οι Έλληνες δηλαδή θα δουλεύουν σαν τα σκυλιά για 140 ευρώ τον μήνα!

Και βγαίνει ο πολιτικός ξεφτίλας Κουτρουμάνης να λέει ότι γλίτωσε την Ελλάδα από τα χειρότερα! Το παίζει σωτήρας και αυτός.

Είναι μέγας εθνικός εγκληματίας!
Πρέπει να σταλεί στο Ειδικό Δικαστήριο για εγκλήματα σε βάρος του λαού και της χώρας. Να δικαστεί για εσχάτη προδοσία!


http://indobserver.blogspot.com/

30 σχόλια:

  1. Mέσα από το Μνημόνιο προβλέπεται ότι το 2019, μισθοί και συντάξεις θα φτάσουν στα επίπεδα της Βουλγαρίας!

    ΛΑΘΟΣ !!!

    ΨΕΜΜΑ !!!

    ΑΠΑΤΗ !!!

    Οι μισθοί στην πραγματικότητα θα είναι οι μισοί από τους μισθούς Βουλγαρίας.

    Διότι οι τιμές των προϊόντων και υπηρεσιών στην Ελλάδα είναι διπλάσιες ή πολλαπλάσιες από τις τιμές της Βουλγαρίας και οι τιμές στην Ελλάδα δεν πέφτουν αλλά ανεβαίνουν.

    Το δυστύχημα είναι ότι έχουμε τόσο πλούτο σα χώρα, που θα μπορούσαμε να ζούμε... να το γράψω; Σαν μαχαραγιάδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κ ΙΚ,

    θελω να σας ρωτήσω κατι για την Θεια Κοινωνια.

    Μπορώ να το κανω εδω, ή να περιμενω μια σχετική ανάρτηση;

    Μυρμιδόνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κ. ΙΚ,
    η απορια μου σχετικα με την Θεία Κοινωνια ειναι η εξης.

    Γιατι να ειναι απαραίτητο να 'τρωμε' τον Θεόν μας;

    Καπου ειχα διαβασει, οτι μια απο τις πρωτες κατηγοριες των Ρωμαιων κατα των Χριστιανων στην Ρώμη ητανε και αυτη:
    Οι χριστιανοι ειναι 'καννιβαλοι, κανουνε ανθρωποθυσιες'.

    Εγω βεβαια θελω αλλου να σταθω, στο 'ζουμι της υποθεσης':

    Απο που πηγαζει θεολογικα η ιδεα Ο ανθρωπος να 'τρωει' τον Θεόν του;

    Και σε τι μπορει να ωφελήσει αυτό;

    -----------------------

    Επισης εδω τιθεται το ερωτημα της συχνοτητας της Θειας Κοινωνιας.
    Ενας χριστιανος που κοινωνησε μια φορα...θα εχει για παντα τον Χριστό μεσα του;

    Διοτι υποθετω η Θεια Κοινωνια δεν παει χαμενη, σωστα;

    Οποτε προς τι η 'συχνη μεταληψη';

    -----------------------------------

    Ο ίδιος ο Κύριος μας 'μπερδευει' - λεγοντας την φραση: "Αυτο να το κανετε προς αναμνηση μου".

    Ερχονται λοιπον οι Προτεστανες και λενε: "Να, οριστε, δεν ειναι Μυστηριο, ειναι μια απλη επαναληψη του Δειπνου εκεινου, ωστε να θυμομαστε τον Ιησου' - λοιπον;

    -----------------------------------

    Παρομοια με την ερωτηση της Μεταληψεως ειναι και του Βαπτισματος - αν θελετε απαντατε ξεχωριστά, ωστε να μην μπερδευτουνε τα θεματα.

    Γιατι να ειναι τοσο σημαντικο πια, το νηπιο να το 'βουτηξει' ο ιερεας τελειως κατω απο το νερο, ενω αν μεινει λιγο η κεφαλη ας πουμε και καναδυο τριχουλες, δεν εγινε κανονικη βαπτιση;

    ΘΕλω να πω, ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΑ ποσο μεγαλη σημασια μπορει να παιζει, αν το νηπιο ειναι κατω απο το νερο ή οχι ;

    Αλλιως:
    να βαπτιστθει ο ανθρωπος στο Ονομα της ΑΓιας Τριαδος, ναι, αυτο ειναι το μειζων, το σοβαρο και ουσιαστικο της υποθεσης.
    Το αν τωρα ειναι τελειως κατω απο το νερο, ή λιγο , ή και το ραντισμα των Καθολικων και Προτεσταντων -

    - γιαυτι αυτο να ειναι τοσο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ωστε να προκαλει ρηγματα και σχισματα;

    ΑΥΤΑ δεν τα εχω καταλαβει καλα κ. ΙΚ,
    και παρακαλω για την αποψη σας.

    Μυρμιδόνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ αδελφέ, δεν έχω δικές μου απόψεις, απλά μεταφέρω πατερικές διδασκαλίες:

      1/ Ο ίδιος ο Χριστός μας προσκαλεί να τον φάμε: "Ο τρώγων μου τη σάρκα και πίνων μου το αίμα, εν εμοί μένει, καγώ εν αυτώ". Και επειδή ο Χριστός έχει και ανθρώπινη φύση, γι' αυτό τρώμε τον άνθρωπο Χριστό, δηλ. είμαστε ανθρωποφάγοι.
      Πλην όμως ο Χριστός έχει και θεϊκή φύση και σύμφωνα με τον Όρο της Δ΄ Οικουμενικής (451): "εν δυο φύσεσιν ασυγχύτως ατρέπτως αδιαιρέτως αχωρίστως γνωριζόμενον", δηλ. γνωρίζουμε ότι ο Χριστός έχει δύο φύσεις, που δεν συγχέονται μεταξύ τους, δεν μεταβάλλονται, δεν διαιρούνται και δεν χωρίζονται. Επομένως, εφ' όσον οι δυο φύσεις (θεία και ανθρώπινη) δεν χωρίζονται, άρα όταν τρώμε την ανθρώπινη φύση, τρώμε και τη θεία, άρα είμαστε και θεοφάγοι. Τρώγοντας και τη θεία φύση θεωνόμαστε, γινόμαστε ένα με το Θεό μας.
      Έναν άνθρωπο τρώμε, μόνο τον άνθρωπο Χριστό και κανέναν άλλον και μάλιστα κατά προτροπήν του, άρα δεν μπορούμε να χαρακτηριστούμε σαν καννίβαλοι.

      2/ Η θέωση δεν μπορεί να είναι συνεχής, γιατί δεν μπορούμε να το αντέξουμε, λόγω της ασθενούς ανθρώπινης φύσης μας. Επειδή δε εξ ορισμού είμαστε αμαρτωλοί, γι' αυτό θα πρέπει να επιδιώκουμε να θεωθούμε τουλάχιστον καθημερινά (και αυτή τη σημασία έχει και το: "τον άρτον ημών τον επιούσιον δος ημίν σήμερον", δηλ. τον άρτον της ζωής). Πρέπει δε να τρώμε τον άρτον της ζωής καθημερινά, για να μας αφεθούν και οι αμαρτίες.
      Ο ιερέας μετά την μεταβολήν των τιμίων δώρων σε σώμα και αίμα Χριστού αναπέμπει την ευχή: "Ώστε γενέσθαι τοις μεταλαμβάνουσιν εις νήψιν ψυχής, εις άφεσιν αμαρτιών, εις κοινωνίαν του Αγίου σου Πνεύματος, εις βασιλείας ουρανών πλήρωμα, εις παρρησίαν την προς σε, μη εις κρίμα ή εις κατάκριμα". Δηλ. τρώμε το Χριστό μας, για να γαληνέψει η ψυχή μας, να συγχωρεθούν οι αμαρτίες μας, για να λάβουμε τις δωρεές του Αγίου Πνεύματος, για να πάρουν θέση στη βασιλεία των ουρανών, για να έχουμε παρρησία ενώπιόν του και όχι για να αμαρτήσουμε και να κατακριθούμε. Έτσι, η θ. κοινωνία πάει χαμένη, όταν εμείς κοινωνούμε αναξίως, χωρίς προετοιμασία και βαθειά πίστη, για τη μεγάλη αυτή τιμή, που μας δίνει ο Κύριος.

      3/ Το να μας προτρέπει ο Κύριος να τον τρώμε και πράγμαται τον τρώμε, όχι μόνο απλώς Μυστήριο δεν είναι, αλλά είναι το ΜΕΓΑ Μυστήριο, το Μυστήριο των Μυστηρίων και δεν έχουμε βέβαια ανάγκη τους Προστεστάντες, όταν έχουμε την καθαρή πηγή των Πατέρων, από την οποία πίνουμε καθαρό νερό και όχι λασπόνερα.

      ΙΚ

      Διαγραφή
    2. 1/ Η Ορθόδοξη Εκκλησία ακολουθεί την Παράδοση, για το βάπτισμα, το οποίον σημαίνει εμβάπτιση στο νερό, δηλ. βούτηγμα ολοσχερώς του σώματος εντός του νερού, με όλες τις τρίχες και μάλιστα τελείως γυμνού ανεξαρτήτως ηλικίας (κατά τον Ι. Φουντούλη). Έτσι, όταν ο βαπτιζόμενος ή η βαπτιζόμενη δεν είναι παιδί, αλλά μεγάλος στην ηλικία, η εμβάπτιση γυμνού του βαπτιζόμενου γίνεται σε ιδιαίτερο χώρο, με τον ιερέα και τον ανάδοχο μόνον. Η αποβολή των ρούχων και η ένδυση μετά γίνεται με τη βοήθεια του Διακόνου, περί άρρενος και της Διακόνισας περί θηλέων. Η συνήθεια των βαπτίσεων με λευκό ένδυμα θεωρείται μη Ορθόδοξη.

      2/ Οι Λατίνοι έχουν καταργήσει την εμβάπτιση εντός ύδατος και την έχουν αντικαταστήσει με το ράντισμα στο μέτωπο. Αυτό όμως δεν είναι Βάπτισμα, αλλά Ραντισμός, που δεν συμφωνεί με την Παράδοση της Εκκλησίας.

      ΙΚ

      Διαγραφή
    3. Μάλιστα.

      Οπότε, βλεποντας και κανοντας - οσο μπορει ο καθε ενας πιστος να 'εισχωρήσει' σε αυτα τα Μυστηρια!

      Για σκεφτειτε στο "Πατερ ημων" το "τον αρτον...δος ημιν σημερον' ο Κύριος να εννοούσε να ΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ει δυνατον ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ;!

      Ενω εμεις σημερα κοινωνουμε το πολυ 3 φορες τον χρονο, στις μεγαλες Εορτες;!

      Ολοι νομιζουμε οτι ο Κύριος μας διδασκει να προσευχόμαστε για το καθημερινο μας φαγητο, το ψωμι στο τραπεζι - ΕΝΩ ο Χριστός εννοούσε το ιδιο Του το Σωμα!

      Εαν εχετε δικαιο στην ερμηνεια σας - τελικα γιατι συνέβησαν ολες αυτες οι 'αλλοιωσεις' στην Ορθοδοξη Πίστη;

      2.000 χρονια μετα 'ανακαλυπτουμε' την ΠΙστη μας απο την αρχή;

      Αλλιως:
      αν με την Τουρκοκρατια και οι Λατίνοι καταφεραν να 'αλλοιώσουνε' την Ορθοδοξη Πιστη - φανταστειτε τι κακό θα μας εκαναν αν μας κατακτουσανε κιολας!

      ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ!
      Μακριά απο την ΔΥΣΗ - οσο πιο μακρια γινεται!

      Και μακαρι να μην ειχαμε αναγκη ουτε τα λεφτα τους!

      Μυρμιδόνας

      Διαγραφή
    4. 1/ Ναι, δυστυχώς έχουμε επηρεασθεί αφάνταστα από την επίδραση της στρεβλής Λατινικής σκέψης από την αυγή της ιστορίας της Εκκλησίας, μιας και υπήρξαμε υπόδουλοι των Λατίνων τα 1300 χρόνια από τα 2000 της Ιστορίας της Εκκλησίας. Επηρεασμός στο Δόγμα, στην Πίστη, στη λειτουργία, στις ευχές, στη Ναοδομία, στην εικονογραφία, στις τελετές, στα πάντα. Παράδειγμα: Όλοι οι πιστοί Ορθόδοξοι πριν πλησιάσουμε το άγιο Δισκοπότηρο, αναπέμπουμ μια γνωστή ευχή: "Ιδού βαδίζω προς θείαν Κοινωνίαν, Πλαστουργέ, μη φλέξης με τη μετουσία.....". Εδώ μιλάει για μετουσίωση του άρτου και του οίνου σε σώμα και αίμα Χριστού. Μα η "μετουσίωση" είναι λατινικός όρος και όχι Ορθόδοξος. Ο Ορθόδοξος είναι "μεταβολή". Η διαφορά είναι τεράστια: η "μετουσίωση" (η μεταβολή της ουσίας) περιλαμβάνει και τον τρόπο της μεταβολής, ενώ αυτός είναι μυστήριο. Εξ άλλου, όταν ο Ιερέας δέεται στον Πατέρα, δέεται γαι μεταβολή και όχι μετουσίωση: "Κατάπεμψον το Πνεύμα του το άγιον εφ' ημάς και τα προκείμενα δώρα ταύτα και ποίησον τον μεν άρτον τούτον τίμιον σώμα του Χριστου σου..... Μεταβαλών το Πνεύματι σου τω Αγίω". Και άλλα πολλά ων ουκ έστιν αριθμός.

      2/ Αυτό το τρεις φορές το χρόνο είναι κατάλοιπο της Π. Διαθήκης, όπου εκεί οι Ισραηλίτες είχαν επίσκεψη του Θεού τρείς φορές σε ένα χρόνο, οπότε απείχαν βρωμάτων και γυναικών τρεις ημέρες πριν.

      Ο Χριστός συμπλήρωσε αυτή την "συχνότητα" σε καθημερινή βάση, αλλά δυστυχώς πάρα πολλοί εξ ημών ζουν ακόμη στην εποχή του Μωσαϊκού νόμου και όχι στην εποχή του νόμου της Χάριτος, μιας και η ποιμαντική του ποιμνίου είναι εντελώς υποτυπώδης.

      ΙΚ

      Διαγραφή
    5. κ. ΙΚ,
      γραφετε:

      "μιας και υπήρξαμε υπόδουλοι των Λατίνων τα 1300 χρόνια από τα 2000 της Ιστορίας της Εκκλησίας."

      Ποια έτη εννοειται;

      Εγω νομιζα, οτι μεχρι το 1453 ειμασταν ανεξάρτητοι απο τους Λατινους.
      Μετα 400 χρονια σκλαβιά στους Τουρκους.

      Εσεις ομως μας λετε οτι μονο 7 αι ειμασταν ελευθεροι;

      Ποιους αιωνες εννοειται;

      Μυρμιδόνας

      Διαγραφή
    6. Α/

      Μια κάποια σύντομη παράθεση της εκκλησιαστικής ιστορίας στον Ελλαδικό χώρο δείχνει τις επιδράσεις του Παπισμού στο χώρο αυτό και δικαιολογεί ορισμένες παρεκτροπές από την Ορθόδοξη Πίστη και Παράδοση της εν γένει Ανατολής.

      Ο σημερινός Ελλαδικός χώρος (πλην Θράκης) υπήγετο στην δικαιοδοσία του Επισκόπου Ρώμης από το 67 επί Πάπα Λίνου μέχρι το 732 επί Πάπα Γρηγορίου Γ΄, οπότε ο αυτοκράτορας των Ρωμαίων Λέων Γ΄ ο Ίσαυρος απέσπασε με πραξικοπηματικό τρόπο τον Ελλαδικό χώρο από τη δικαιοδοσία του Επισκόπου Ρώμης και τον προσάρτησε στη δικαιοδοσία του Επισκόπου Κων/πόλεως, λόγω της εικονόφιλης πολιτικής του Επισκόπου Ρώμης. Έτσι ο Ελλαδικός χώρος υπήγετο στη δικαιοδοσία του Ρώμης επί 665 χρόνια, στη δε δικαιοδοσία του Κων/πόλεως επί 472 χρόνια (από το 732-1204) με την κατάληψη της Κων/πολης το 1204 από τους Σταυροφόρους της Δ΄ Σταυροφορίας επί Πάπα Ιννοκέντιου Γ΄ και την ίδρυση του Λατινικού κράτους. Από το 1204 και έπειτα και μέχρι και μετά το 1821, ο Ελλαδικός χώρος, ενώ τυπικά ανήκει στον Κων/πόλεως, ουσιαστικά τελούσε υπό παπική κατοχή. Κατά την περίοδο αυτή και ειδικά εκείνη της Φραγκοκρατίας, όλος ο κλήρος υπήχθη υπό τον Πάπα Ρώμης, στις επαρχίες τοποθετήθηκαν Λατίνοι επίσκοποι ή Λατινίζοντες Ορθόδοξοι ενωτικοί (Ουνίτες) Επίσκοποι.

      Ο Νότιος Ελλαδικός εκκλησιαστικός χώρος κατά τη Φραγκοκρατία διαιρέθηκε σε 4 αρχιεπισκοπές: Πατρών, Κορίνθου, Αθηνών και Θηβών με επικεφαλής Λατίνους Αρχιεπισκόπους. Είναι χαρακτηριστικό, ότι ο πρώτος Λατίνος Αρχιεπίσκοπος Πατρών είναι ο Anthelmus de Clugny to 1205, o δε Κορίνθου είναι ο Gauthier το 1212 και ο τελευταίος ο Januarius Verolino το 1951! Στην Αθήνα, ο πρώτος Λατίνος είναι ο Verardus, ο δε επίσκοπος Χαλκίδος, υπό τον Αρχιεπίσκοπον Αθηνών, ο Θεόδωρος, παρέμεινε στην Επισκοπή του, καθότι ορκίστηκε πίστη στον Πάπα Ιννοκέντιο Γ΄, το 1206.

      Στο Βορρά, ο πρώτος Λατίνος Αρχιεπίσκοπος Θεσσαλονίκης εγκαθίσταται ο Neuelon to 1204 με 18 Επισκοπές, στο δε Άγιον Όρος οι μοναχοί της Ι.Μ. Ιβήρων υπήχθησαν τότε στην Αγία Έδρα! Βέβαια η διείσδυση του Παπισμού στο άγιον Όρος είχε ήδη γίνει από τον ια΄ αιώνα με την ίδρυση σ’ αυτό της μονής Αμαλφινών. Επίσης και σε άλλες Μητροπόλεις του Ελλαδικού χώρου εγκατεστάθησαν Λατίνοι Επίσκοποι, όπως στη Μητρόπολη Λάρισας από το 1214.

      ΙΚ

      Διαγραφή
    7. κ. ΙΚ,
      σε ποιο σημειο του Αγ. Ορους ιδρυθηκε η Μ. Αμαλφινών;

      Απο ποιο τάγμα της Καθ. Εκκλησιας;

      και γιατι έφυγαν;
      Συνεβη ας πουμε καποιο θαυμαστό γεγονός;

      Μυρμιδόνας

      Διαγραφή
  4. Επίσης κ. ΙΚ,
    παρακαλω απαντήστε μας και στην παρακατω απορια:

    Ειχα διαβασει (ακομα και στο ΠΗδαλιο αναφερεται) τι πρεπει να κανει ο ιερεας ωστε να μην 'μουχλιάσει' η Θεια Κοινωνια!

    Η αληθεια ειναι, οταν το πρωτοδιαβασα επαθα ενα ψιλοΣΟΚ!

    Μα ειναι δυνατον το Σωμα του Χριστου να μουχλιάζει;

    -------------------

    Ας πουμε ο ΑΓιασμος, μουχλιαζει ποτέ το νερό; Οχι!

    Δεν λεμε οτι και μετα απο δεκαετιες διατηρειται φρεσκος;

    Γιατι λοιπον να μην συμβαίνει το ίδιο και με την Θεια Κοινωνια;

    Μυρμιδόνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, η θ. κοινωνία μουχλιάζει και μουχλιάζει αυτό που βλέπουμε και αυτό που γευόμαστε, δηλ. ο άρτος και ο οίνος, αλλά δεν μουχλιάζει ποτέ το Σώμα και το Αίμα του Χριστού. Έτσι, οι ιερείς φρυγανίζουν τη θ. Κοινωνία της Μ. Πέμπτης και την χρησιμοποιούν όλο το χρόνο, για τους ετοιμοθάνατους.

      Και ο αγιασμός μουχλιάζει. Υπάρχει προσωπική εμεπιρία σ' αυτό, όπου ο Μ. Αγιασμός των Θεοφανείων μούχλιασε και ήδη από την πρώτη μέρα διαγνώστηκαν μικροοργανισμοί στο μικροσκόπιο. Μουχλιάζει η χρησιμοποιούμενη ύλη, αλλά όχι η χάρη του Θεού, που μεταδίδεται μέσω αυτής.

      Το ίδιο συμβαίνει και με τον πιό αμαρτωλό ιερέα. Η Θ. Χάρη μεταβιβάζεται μέσω αυτού και αγιάζει τους πιστούς, ενώ ο ίδιος δεν αγιάζεται.

      ΙΚ

      Διαγραφή
    2. Ερώτηση:
      αν ο χριστιανός πιεί Αγιασμο που ειναι μολυσμένος θα πάθει κατι;

      Φανταζομαι στην Θεια Κοινωνια το βλεπεις αν μουχλιασε.
      Στο νερό ομως που να δεις τα μικρόβια που εχει με γυμνο ματι;

      Λοιπον;

      Διαγραφή
    3. Ούτε στη μία περίπτωση, ούτε στην άλλη θα πάθει εκείνος, που έχει καθαρή καρδιά. Ο ακάθαρτος μπορεί να πάθει και τη στιγμή της θ. κοινωνίας και του αγιασμού.

      ΙΚ

      Διαγραφή
  5. Η λάξη μετουσίωση προφανώς εννοεί τη μεταβολή.Κι άλλες εκφράσεις είναι δεκτικές παρανοήσεως σε διάφορα υμνολογικά και όχι μόνο κείμενα χωρίς φυσικά κάτι τέτοιο να είναι δηλωτικό παπικής επίδρασης.Μη βλέπουμε παντού παπικές επιδράσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γνωρίζουμε πολύ καλά, ότι ο συντάκτης της ευχής, όσιος Συμεών ο μεταφραστής το 10ο αι. είχε υποστεί επιδράσεις από τη Λατινική θεολογία.

      ΙΚ

      Διαγραφή
    2. κ. ΙΚ,

      να υποθεσω οτι άλλος ειναι ο Αγιος Συμεων ο Θεολογος και άλλος ο Συμεων ο Μεταφραστής;

      ή μιλαμε για το ίδιο πρόσωπο;

      Διαγραφή
    3. Είναι δυο διαφορετικοί άγιοι.

      ΙΚ

      Διαγραφή
  6. Β/

    Στη Νησιωτική Ελλάδα η κατάσταση δεν ήτανε διαφορετική: Στα Δωδεκάνησα εγκατεστάθησαν Λατίνοι Επίσκοποι στις Μητροπόλεις, Αρχιεπισκοπές και Επισκοπές. Είναι χαρακτηριστικό, ότι οι τελευταίοι Λατίνοι Επίσκοποι έφυγαν με την ενσωμάτωση των Δωδεκανήσων στην Ελλάδα το 1947! Στα Ιόνια νησιά η ίδια κατάσταση, μέχρι τουλάχιστον την ενσωμάτωσή τους με την Ελλάδα το 1863, στη δε Κρήτη ήδη έχουμε Λατίνους Επισκόπους από το 1204, ο δε Αρχιεπίσκοπος Κρήτης εγκαθίσταται στο Χάνδακα. Στις Κυκλάδες εγκαθίστανται Λατίνοι Επίσκοποι ήδη από το 1207, οι δε πλείστοι των κατοίκων υπό την πίεση των Λατίνων εκλατινίζονται και προσχωρούν στον Παπισμό. Ο πρώτος Επίσκοπος Σύρου είναι ο Ορθόδοξος Επίσκοπος Μιχαήλ Ψυλλός, ο οποίος ομολόγησε υποταγή στον Πάπα και καθίσταται ο πρώτος Λατίνος Αρχιεπίσκοπος. Έκτοτε και μέχρι σήμερα έχουμε άνθηση του Παπισμού και ειδικά στη Σύρο, όπου ο πληθυσμός είναι μισός-μισός Ορθόδοξος και Λατίνος με συμπροσευχές, συλλείτουργα, εναλλάξ συμμετοχές στη θ. λατρεία, κοινωνία από το αυτό ποτήριο κ.λπ.

    Σ’ όλη την περίοδο της Φραγκοκρατίας, αλλά και της Τουρκοκρατίας, όσοι Ορθόδοξοι Ιεράρχες δεν υπετάγησαν στον Παπισμό, εγκατέλειψαν τις Επισκοπές τους και με λίγους κληρικούς εγκατεστάθηκαν σε άλλες περιοχές, χωρίς βέβαια το ποίμνιό τους. Στις εκλατινισμένες περιοχές οι Λατίνοι Επίσκοποι είχαν άμεσο βοηθό τους τον Μ. Πρωτοπρεσβύτερο ή Πρωτόπαπα, Ορθόδοξο κυρίως κληρικό, ο οποίος διοικούσε τους υπό τον Λατίνο Επίσκοπο Ορθόδοξους κληρικούς. Εξ άλλου, πλήθος παπικών μοναχικών ταγμάτων εγκατεστάθηκαν στον Ελλαδικό χώρο: Τεκτόνων, Ιωαννιτών, Ναϊτών, Φραγκισκανών, Δομινικανών, Καρμηλιανών, Καπουτσίνων, Ιησουϊτών, Μαριανών κ.ά.

    Επομένως, κατά τη δισχιλιετή εκκλησιαστική μας Ιστορία, ο Ελλαδικός χώρος παρέμεινε άμεσα ή έμμεσα υπό Παπική κυριαρχία επί 1300 χρόνια, ενώ υπό Ορθόδοξη κυριαρχία επί 650 χρόνια, δηλ. στα 2/3 της όλης περιόδου υπήγετο στον Παπισμό και είναι όντως θαυμαστό το πώς ο χώρος αυτός δεν έχασε τελείως την πίστη του. Βέβαια, οι παπικές επιδράσεις κατέστησαν έντονες, τα δε αποτελέσματά τους, τα διαπιστώνουμε σήμερα εύκολα στο δόγμα, στους κανόνες και την καθημερινή πρακτική.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Βέβαια, οι παπικές επιδράσεις κατέστησαν έντονες, τα δε αποτελέσματά τους, τα διαπιστώνουμε σήμερα εύκολα στο δόγμα, στους κανόνες και την καθημερινή πρακτική."

      ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ γιατι "ΥΒΡΙΖΩ" με τους περισσότερους ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΕΣ στα ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ!

      Τωρα ΚΑΤΑΝΟΩ γιατι ΜΕ ΠΕΤΑΝΕ ΠΑΝΤΟΥ ΕΞΩ - και το μονο που με 'φιλοξενει' ακομα ειναι του κ. Οδυσσεα - Βεβαια δεν ξερω ακομα για ποσο καιρο! :) :) :)

      ΚΑΤΙ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΛΩΤΣΑΕΙ!

      ΔΕν μιλαω για την αμαρτια - ΧΑ! Εδω δεν μιλαμε για τις αμαρτιες - ολοι αμαρτωλοι ειμαστε, πανω κατω.

      ΑΛΛΑ ΤΟΤΕ;

      ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΝΑ 'ξαναβρουμε' την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ!

      ΚΑΤΙ ΚΛΩΤΣΑΕΙ ΜΕΣΑ ΜΟΥ - απο την ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΟΥ, του ΤΡΕΜΠΕΛΑ, της ΖΩΗΣ κλπ!

      ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ!

      ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΤΡΩΜΑ ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΩ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΩ - ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ!

      ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ!

      ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΙΩΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΠΙΚΟΥΣ!

      Και ποιος άνθρωπος εχει την ΔΥΝΑΜΗ να ΤΙΝΑΞΕΙ ΤΑ ΔΕΣΜΑ;
      Και να "ελευθερωθει"; ΠΟΙΟΣ μπορει να δει την ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΤΑΜΑΤΑ;
      ΜΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝΕ ΟΙ ΠΑΠΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙΣ, διοτι ετσι ξεκουράζουμε την ΕΝΟΧΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΑΣ.
      ΕΤΣι δεν ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΣΟΥΜΕ!
      Ετσι μετατρεπουμε την Πιστη μας σε κωδικα Οδικης κυκλοφοριας, σε εναν ΚΟΚ θεολογικο, σε μια λογικη συμπεριφορά, και αν κανεις αυτα, τοτε και θα πετυχεις αντιστοιχα στον Αγωνα κλπ!

      ΠΩΠΩ!

      ΤΕλικα βρε παιδια....δεν ειμαι κατα βαθος "Χυδαιολογος" - οι καταστασεις με κανουνε!

      ΜΑ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ την ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΝΑ ΑΛΛΟΙΩΝΕΤΑΙ και εχει ηδη ΑΛΛΟΙΩΘΕΙ -

      - ανεξάρτητα των καλων προθεσεων ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΚΛΗΡΟΥ ΚΑΙ ΛΑΟΥ - ειναι να μην "ΥΒΡΙΣΕΙΣ";

      κ.ΙΚ,
      σας ευχαριστώ για τις πολύτιμες πληροφοριες σας.
      Συντομα θα επανέλθω και με αλλες ερωτήσεις!

      Μυρμιδόνας

      Διαγραφή
  7. Ο κανονικότατος όρος μετουσία απαντά και σε άλλα μέρη της ακολουθίας της Θείας Μεταλήψεως όπως π.χ.στη φράση ανάξιος Χριστέ της μετουσίας ης με αξίωσον.Επίσης η ευχαριστία της Θείας Μεταλήψεως αρχίζει με τη γνωστή φράση επάν δε τύχης της καλής μετουσίας.Εξ όσων γνωρίζω οι εν λόγω φράσεις δεν έχουν συγγραφέα τον άγιο Συμεών το μεταφραστή.Επιπροσθέτως με βάση επιστημονικές εργασίες ο κανονικός όρος μετουσία αντιπαραβάλλεται με τον όρο μετουσίωση.Βλέπε σχετικά και http://www.biblionet.gr/main.asp?page=showbook&bookid=128447.
    Λυκούργος Νάνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το γεγονός ότι η Ορθόδοξη Θεολογία ενδεχομένως έχει υποστεί κάποιες επιδράσεις απ τη Δυτική Θεολογία δεν αναιρεί το γεγονός ότι η εν λόγω Θεολογία σώζει και οδηγεί ψυχές στον ακύμαντο λιμένα της Βασιλείας του Θεού.Και θα είμαστε αναπολόγητοι αν στεκόμαστε στην πραγματικότητα αυτή και δεν αγωνιζόμαστε συνεργούσης της Θείας Χάριτος για τη σωτηρία μας.Πολλοί πατέρες της Εκκλησίας έσφαλλαν εκ πλάνης και ουχί ηθελημένως σε δογματικά θέματα αλλά κέρδισαν τη Βασιλεία των ουρανών.Μόνο οι πεπωρωμένοι αιρετικοί,οι βλασφημούντες τω Αγίω Πνεύματι,στερούνται της Σωτηρίας γιατί τοποθέτησαν τον πεφυσιωμένο νου τους πάνω απ την αυθεντία της Εκκλησίας διασκεπτομένης και αποφαινομένης εν συνόδοις.Γι αυτό αγαπητέ φίλε Μυρμιδόνα άριστα πράττεις και επιθυμείς την αποκάθαρση της Ορθόδοξης Θεολογίας απ τα παρείσακτα και οθνεία στοιχεία.Πλην όμως ο Θεός επέτρεψε τη νόθευση κάποιων στοιχείων της Ορθόδοξης Θεολογίας χωρίς κάτι τέτοιο να συνιστά πρόσκομμα για τη σωτηρία μας.Την Εκκλησία μας κατευθύνει το Άγιον Πνεύμα που την οδηγεί εις πάσαν την Αλήθειαν παρά τις αστοχίες των ταγών της και τις αντικειμενικές αδυναμίες της εκκλησιαστικής ζωής απόρροια της ύπαρξης του ανθρώπινου στοιχείου.
    Λυκούργος Νάνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ. Λυκούργε

      συμφωνώ απόλυτα με το σχολιο σας.
      Το γραψατε πολυ σωστα.

      Μυρμιδόνας

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Ανώνυμε,
      για ποιο πράγμα Δοξάζεις τον Θεόν;

      Διαγραφή
  10. Ενδέχεται δηλαδή να μη συνιστά ο όρος μετουσία παπική επίδραση και να διαστέλλεται απ τον όρο μετουσίωση.Μακάρι να ναι έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μετουσίωση

    Σύμφωνα με τη διδασκαλία της Ορθόδοξης Εκκλησίας, ο άρτος και ο οίνος που προσφέρονται κατά την τέλεση του μυστηρίου της θείας Ευχαριστίας μεταβάλλονται δια της επικλήσεως του Αγίου Πνεύματος σε σώμα και αίμα Χριστού, σύμφωνα προς τη ρητή μαρτυρία του Κυρίου: "τούτο εστί το σώμα μου" και "τούτο εστί το αίμα μου" (Ματθ. 26. 27-28).

    Αλλ' ενώ η Εκκλησία μας δέχεται την πραγματική μεταβολή των στοιχείων του άρτου και του οίνου, θεωρεί ανερμήνευτο το πώς αυτής της μεταβολής, σε αντίθεση με τον Παπισμό, ο οποίος έχει αναπτύξει ιδιαίτερη θεωρία για τον τρόπο μεταβολής αυτών των στοιχείων.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μονή Αμαλφινών

    Η Μονή Αμαλφινών ιδρύθηκε το 985 από τον Λέοντα, αδελφό του δούκα του Benevento Παντόλφο Β΄, μαζί με άλλους 6 ευσεβείς χριστιανούς από την πόλη Αμάλφη της επαρχίας Σαλέρνο της Καλαβρίας στην Ιταλία.

    Ο Λέων και οι άλλοι 6 εκάρησαν μοναχοί στη Ι. Μ. Ιβήρων και ίδρυσαν τη Μονή Αμαλφινών, στην περιοχή της Ι. Μ. Μεγίστης Λαύρας στην παραλία Μορφωνού. Τον ηγούμενο Λέοντα διαδέχθηκε ο Ιωάννης, που υπέγραφε στα Λατινικά. Η Μονή λειτουργεί μέχρι το 1198, οπότε εγκατελήφθη λόγω του παπικού σχίσματος στην Ιταλία, οπότε παραδίδεται στη Μ. Λαύρα

    Στην περίοδο της Κατοχής, οι Ιταλοί προσπάθησαν να ανασυστήσουν τη Μονή υπό την παπική κυριαρχία, αλλά ο Χίτλερ δεν το επέτρεψε.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον ο Χίτλερ θα ήθελε το Αγιο Ορος ολο για τον εαυτο του.
      Κατάλαβε τι μπουμπούνας ειναι ο Μουσουλίνι, και σου λεει 'μην του δωσω και άλλα δικαιωματα'.

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου