Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2012



Γιατί …σκούζεις και πάλι,


στραβολαίμη Αμέθυστε;



Ο …σφοδρός φίλος ημών ΑΜΕΘΥΣΤΟΣ, πάλιν μαίνεται και πάλιν ταράττεται...αντιζηλών!

Προς τι, τάλα Αμέθυστε;

Ενοχλείσαι που ο νοσταλγικός ΓΕΡΩΝ Αυγουστίνος, εγέννησε και ανέθρεψε και κατέλειπε τη Εκκλησία, τέκνα άξια και πολλά;

Και δεν χαίρεσαι;

Γιατί ειρωνεύεσαι, Αμέθυστε;

Πού τις βλέπεις τις «μάχες και τις διαμάχες πρωτείου»;

Δική μας αποκλειστικά η επιλογή και η δημοσίευσι των σπουδαιοτάτων και ορθοδοξοτάτων κειμένων των αξιων εκγόνων του Αυγουστίνου.

Κειμένων ευκολοκατανοήτων και από τα μικρά παιδιά.

Και αυτό ακριβώς αποτελεί τρανότατη απόδειξι ότι όλα είναι χαρισματικά και θεοφώτιστα.

Η έλλειψι κατανοήσεως ενός κειμένου δεικνύει την αφερεγγυότητά του, ότι δεν είναι ορθόδοξο αλλά είναι ένα κείμενο φαφλατάδικο και βερμπαλιστικό και ακατανόητο.

Διαφωνείς;

Διαβάζεις σήμερα κείμενα Χρυσόστομου, χίλια εξακόσια χρόνια από την εκφώνησί τους και τα κατανοείς όπως τα σημερινά.

Διαβάζεις σήμερα και κάτι άλλα «θεολογικά» σημερινά και αισθάνεσαι απέχθεια και αναγούλα, και δεν τα ξαναπιάνεις στα χέρια σου ή τα αντιπαρέρχεσαι με δυσφορία.

Εφθασες με την φαντασία σου μέχρι τον Μέγα Αλέξανδρο και τις διαμάχες των διαδόχων του.

Μην ανησυχείς για τις διαμάχες των ….διαδόχων, Αμέθυστε.

Προσφέρουν, σαν δούλοι του Ιησού Χριστού, τις κατά Χριστόν γνώσεις τους, τον πλούτο της καρδίας τους και τις σοφές εμπειρίες τους.

Και μην ανησυχείς γιά τα ….πρωτεία της ρητορικής.

Αυτά είναι και θα παραμείνουν αποκλειστικά δικά σου.

Δεν πρόκειται κανένας να σου τα σφετερισθή.

Πρόσεχε μόνον Αμέθυστε, την «ορθοδοξία» σου!

Γιατί αυτή, χωλαίνει αφ’ εαυτής….


Yποσημ. προς τον αγενεστατο Αμεθυστο.

Ξερω καλα γιατι καταφερεσαι κατα του "ανοητου Σιαμακη".

Εχεις υπ' οψιν σου σχετικα αρθρα του για τα ειδωλα σου, οπως τον "Παρακμασιο".

Προς τιμην σου θα το δημοσιευσουμε.

Ειναι πολυ σκαδαλιστικο, αλλά και εσυ εισαι σκανδαλιαρης.

Αν προκληθει σκανδαλισμος σε καθιστουμε προσωπικα υπευθυνο.

Φοβουμεθα οτι και εσυ θα μετατραπης σε νεφεληγερετη Δια...

Μονον μην μας κακιωσης Αμεθυστε.

Ταθελες και ταπαθες..


Το πρωτοχρονιάτικο δηκτικό σχόλιο του Αμέθυστου ήταν το εξής:


ΜΙΑ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΕΙΟ


Τόν τελευταίο καιρό στό διαδίκτυο διεξάγεται μιά σκληρή μάχη πρωτείου ανάμεσα σέ κάποιους μαθητές τού Καντιώτη. Στά «ορθόδοξα» ιστολόγια, εμφανίζεται ο σημαντικότερος μαθητής τού Καντιώτη, ο Σωτηρόπουλος. Στή συνέχεια υπάρχει ο διάσημος Αεράκης καί τελευταίως εμφανίζεται ο καλός μαθητής Σιαμάκης. Υπάρχουν κι άλλοι, αλλά δέν κάνουν τόσο θόρυβο. Η διαμάχη τους θυμίζει τίς μάχες διαδοχής τού Μ.Αλεξάνδρου. Εκείνο πού μάς ανησυχεί, εκτός από τό πρωτοφανές γιά τήν ορθοδοξία φαινόμενο, νά φιλοδοξούν πιστοί νά γίνουν μεγάλοι ρήτορες, είναι τό γεγονός πώς μετά τίς καταστροφικές διαμάχες τών διαδόχων τού Μ.Αλεξάνδρου, ήρθαν οι Ρωμαίοι καί μάς κατατρόπωσαν. Ελπίζουμε η Ιστορία νά μήν επαναλαμβάνεται πάντοτε.

Αμέθυστος

9 σχόλια:

  1. Κύριε Οδυσσέα, το αστείο είναι και σοβαρό. Στην αρχή ξεκαρδίστηκα με το σχόλιο του ενοχλούμενου, και για τα εισαγωγικά που έβαλε στο ΟΡΘΟΔΟΞΟ Ιστολόγιο Αποτείχιση, και για τις ανοησίες που γράφει. Ποια διαμάχη μεταξύ σεβάσμιων ιεροκηρύκων που έχουν υπερβεί όλοι τα 70 ή ίσως τα 80 έτη; Ειδικά, ο Κων/νος Σιαμάκης, ομιλητής σε αρκετά διεθνή και Ελληνικά Επιστημονικά Συνέδρια, και σε Ορθόδοξης Ομολογίας Ομιλίες, Συγγραφέας εκατοντάδων δημοσιευμάτων και σπάνιας πρωτότυπης επιστημονικής εργασίας βιβλίων, είναι συνειδητά αφανής, αθόρυβος και ταπεινός. Ποιοί άραγε εθίγησαν, που "βγήκαν από την αφάνεια" κάποια παλαιά αρθρα του; Μήπως είναι κάτι άλλο, που ενοχλεί τον ενοχλούμενο, στα άρθρα των Σωτηρόπουλου, π.Δανιήλ Αεράκη, π.Αθανασίου Σιαμάκη και Κων/νου Σιαμάκη;

    Ανελλιπώς κάθε Σαββατοκύριακο δημοσιεύετε άρθρα του π.Αθανασίου Σιαμάκη, για πολλά χρὄνια Αρχιγραμματέως της Ι.Μ. Φλωρίνης επί π.Αυγουστίνου, πνευματικού τέκνου και χειροτονηθέντος από τον π.Αυγουστίνο. Και αυτός είναι ανεπιθύμητος κατά τον ενοχλούμενο;

    Επίσης ο ενοχλούμενος έχει άδικο, διότι, τακτικά δημοσιεύετε άρθρα και ομιλίες του ΙΔΙΟΥ του π.Αυγουστίνου Καντιώτη, τα Χριστούγεννα μάλιστα δημοσιεύσατε δύο ομιλίες του σε Ναούς, τις οποίες απομαγνητοφώνησε το ίδιο το ιστολόγιο, για να τιμήση τον π.Αυγουστἰνο! Ποια διαμάχη επιγόνων άραγε εξυπηρετήσατε με την απομαγνητοφώνηση των ομιλιών του Καντιώτη, που τιμάτε και τιμάμε;

    Τις 2-3 προηγούμενες μέρες δημοσιεύσατε και άρθρα με κείμενα που έγραψαν οι:

    -π.Βασίλειος Βολουδάκης
    -Μέγας Βασίλειος
    -Ιατρόπουλος
    -Σενέκας
    -Οδυσσέας Τσολογιάννης
    -Προκόπης Παυλόπουλος
    -Μιχάλης Μπεκίρης
    -Παναγιώτης Σημάτης
    -Νίκος Φλώρος
    -π.Ηλίας Υφαντής
    -Κανονικός Αττικής-Μεγαρίδος Νικόδημος
    -Α.Δ. (άρθρο)
    -Πειραιώς Σεραφείμ.
    -π.Αθανάσιος Σιαμάκης
    -π.Αυγουστόνος Καντιώτης

    Συνεπώς, άδικες οι επιθέσεις, είναι πλουραλιστικό το ιστολόγιο, και φιλοξενεί κατά την κρίσι του ποικίλες αναρτήσεις.

    Μήπως αντικειμενικός σκοπός (των ενοχλούμενων ΑΝΣΚ) είναι να φιμωθεί κάθε ορθόδοξη φωνή που όπως παρατηρήσατε δεν παρουσιάζει βυζαντινολογίες ακαθορίστου κατανοήσεως αλλά άδολο και κατανοητό Ευαγγέλιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι και στραβολαίμης; Για να το λες Οδυσσέα κάτι θα ξέρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κύριε Οδυσσέα, μια γνώμη επισκέπτου, μην το δημοσιεύσετε, αφού δεν θα το γνωρίζει και ο συγγραφέας. Και για τα 666 έχει άρθρα, και για πολλά. "πάντα μοι έξεστιν αλλ΄ου πάντα συμφέρει"."εἰ βρῶμα σκανδαλίζει τὸν ἀδελφόν μου, οὐ μὴ φάγω κρέα εἰς τὸν αἰῶνα, ἵνα μὴ τὸν ἀδελφόν μου σκανδαλίσω".

    Εκτός από το σάλο με αμφίβολο αποτέλεσμα, είναι μερικοί φανατικοί γεροντολάτρες (τους βλέπουμε τακτικά) και φοβάμαι μήπως κανένας φανατικός επιτεθεί στο Πανεπιστημιο ή στο δρόμο στον ανυποψίαστο συγγραφέα, που δεν θα γνωρίζει και αν, δημοσιεύτηκε κάτι δικό του, μπορεί να του επιτεθούν και την ὠρα που μέσα στον Ναό κηρύττει.

    Αλλο είναι ένα άρθρο σε περιοδικό, σε ένα βιβλίο, σε ένα εξειδικευμένο ιστολόγιο μικρής επισκεψιμοτητας και άλλο σε ένα μπλόγκ μεγάλης επισκεψιμότητας. Αν όμως έχετε το οκ από τον συγγραφέα, ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σκουζουν διοτι ειναι νανοι μπροσ στον γιγαντα ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΝ ΔΥΣΤΥΧΩς ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΟΝΑΜΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΔΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΞΙΑΝ ΕΝ ΟΙΣ ΚΑΙ Ο ΜΟΥΛΑΤΣΙΩΤΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΕΒΗ ΚΡΙΣΙΝ ΤΟΥ ΔΙΑ ΤΟΝ ΠΕΤΡΑΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΝ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΙΜΗΘΗ ΤΟΝ ΑΓΙΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΤΡΗΤΟΣ ΑΠΟ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΕΒΝΕΡΓΕΙΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μην ασχολείστε. Δεν ξέρει τι λέει. "Φιλοδοξούν"; Ποιοί, οι φτασμένοι και δοκιμασμένοι ορθόδοξοι ιεροκήρυκες, ερμηνευτές της Αγ. Γραφής, συγγραφείς 100 βιβλίων έκαστος, ερευνητές, ομιλητές, κατηχητές, ομολογητές;

    Μεγάλοι ρήτορες είναι, επειδή έχουν περιεχόμενο να προσφέρουν! εκτός τούτου είναι δυνατοί στα ερμηνευτικά και φιλολογικά, άρα ἀριστοι χειριστές προφορικού και γραπτού λόγου. Και, δεν είναι οι μοναδικοί, σε όλη την Ελλάδα, ο π.Θεοφ.Ζησόπουλος, π.Γερβάσιος Ραπτόπουλος, στη Βέροια η αδ. Πελεκάν, στη Φλώρινα και Κοζάνη και Αθήνα δεκάδες άλλοι, επίσης ο γνωστός π.Μελέτιος Βαδραχάνης, ο π.Αυγουστίνος Μύρου, ο π.Νικηφόρος Μανάδης, ο π.Σεβαστιανός Τοπάλης, ο Μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος, ο π.Λαυρέντιος Γκρατσίας, και δεκάδες κληρικών και λαϊκών εκεί που δεν είναι δυνατόν να αναφερθούν όλοι, στην Αγγλία ο π.Τσορμπατζόγλου, ακόμα και ο π.Ιερεμίας Φούντας, πάνω απο 100 ιεροκήρυκες, κληρικοί και λαϊκοί, ο Δημ. Λιάκος, αναστήματα του π.Αυγουστίνου, γνωστοί ή άγννωστοι διακονούν το λόγο του Θεού. Ποια διαδοχή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. H istoria na min epanalambanetai? Ksexnaei oti epi Rwmaiwn, eksaplw8ike kai diado8ike o Xristianismos? Na to dei Xristianika kai oxi eunikopartriwtika.

    An dexetai kai o idios to syllogismo toy einai ypoxrewmenos na grafei oxi Kantwtis alla .... Megas Kantiwtis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο καθένας μπορεί να έχει τη γνώμη του, και ο Αμέθυστος το ίδιο. Ωστόσο μία γνώμη έχει πάντα το προσωπικό στοιχείο, και όχι το αντικειμενικό.Η προσωπική γνώμη αφήνει να φανούν πάντως κάποιοι διαλογισμοί καρδίας (ή πρόθεση ή προκατάληψη ή αίσθημα ή άγνοια ή οτιδήποτε άλλο). Ο σχολιαστής δεν φαίνεται απροκατάληπτος πιθανώς από λανθασμένη πρόσληψη. Δεν πρόκειται για ανταγωνισμό των τριών, όπως λέει, αλλά, αν δεν κάνω λάθος, για τεχνητή "σύνοδό" τους από τον bloger κ. Οδυσσέα, συμπτωματική και αθέλητη, ο οποίος (λογικό) ζητάει το καλύτερο για την ιστοσελίδα του και την ανάδειξη των ορθοδόξων θέσεων. Και οι τρεις (Σωτηρόπουλος, Αεράκης και Σιαμάκης)γράφουν ορθόδοξα και αγωνιστικά σε ανύποπτο χρόνο από τη δική του σκοπιά ο καθένας, όχι όμως ανταγωνιστικά. Κανένας από τους τρεις δεν φιλοδοξεί για τη διαδοχή του π. Αυγουστίνου, ή το πρωτείο, όπς σκπυικά λέχθηκε,διότι έχουν ωστόσο τη σχετική αυτογνωσία, όλοι τους όμως έχουν πάρει από το πνεύμα της άτυπης σχολής του. Και σήμερα το αυτό Πνεύμα δίνει διάφορα χαρίσματα στην υπηρεσία του κηρύγματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι πολύ λυπηρό σε θρησκευτικό ιστολόγιο που προσφέρει τα μέγιστα στον αντιοικουμενιστικό αγώνα να λέγοντα «κοσμητικά επίθετα», υπονοούμενα και ύβρεις.... ρίχνει το επίπεδο πολύ χαμηλά και δημιουργεί εντυπώσεις άσχημες, που αν μη τι άλλο δίδει χαρά στους οικουμενιστές και τους αιρετικούς που φαίνεται να ομονοούν και να δρουν ειρηνικά. Λίγη προσοχή και διάκριση δεν βλάπτει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου