ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΕΙΤΕ ΑΜΕΣΑ.
Τι ημίν και αυτοίς;
ΟΥΔΕΝ.
Αυτοί συμμετέχουν στις εκκλησιαστικες συνόδους και αποφασίζουν γιά μας.
Οι Πανθρησκειαστές εν Δράσει.
Ο Αρχιληστοσυμμορίτης της ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ του Βελιγραδίου Ειρηναίος Μπούλοβιτς παρών συμπροσευχόμενος στην φετεινή γιορτή Χανούκα των ετεροδόξων Εβραίων.
Αυτοί είναι οι "επίσκοποί σας" χριστιανοί;
Οι μαγαρισμένοι;
Μακρυά τους.
Εξέλθετε εκ μέσου αυτών και αφορίσθητε από αυτούς και με όσους επικοινωνούν με αυτούς.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟ “ΒΟΙΩΤΟ”. Αγαπητοί κύριοι της ‘ ’ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ’’ . Όπως γνωρίζετε εσείς και πάρα πολλά άλλα ιστολόγια ότι δεν απαν...
-
ΣΠΟΡΟΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΕΣ “Αλήθειες & ψέµατα” Τι έλεγαν (δήθεν) ένθεν κακείθεν, οι νέοι όσιοι, Παΐσιος, Ιάκωβος, Πορφύριος… για τους “1...
-
- Παναγιώτης Ασημακόπουλος Σημειώσεις περί ομοφυλοφιλίας και πατερικών τοποθετήσεων με αφορμή τη διανομή φυλλαδίου σε μαθητές 1. Οι κ...
-
ΜΙΑ ΕΞΑΜΒΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ «ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ “12”» και ο Κος Ανδρεοπουλος, στο καταρρυπωμένο από ψεύδη βιβλίο (ΣΥΝΕΧΕΙΑ, αρ. φ. 321/Μάρτιος 202...
-
Εισαγωγικά Επειδή το κείμενο που ασκεί κριτική ο κ.Σαρρής δημοσιεύτηκε και στο ιστολόγιο ΟΜΟΛΟΓΙΑ δημοσιεύουμε την οφειλόμενη απάντηση : -...
-
Ρωμανίδης: Ἄν φορᾶς τό ἐγκόλπιο γιά νά λιτανεύεις μιά Κολωνακιώτικη ἐκκλησιαστική ἀριστοκρατία ὡς ὑπεροχή, εἶσαι ἕνας μασκαρεμένος ἀπατεων...
-
Η ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ «αρχή» των «Ακτίνων» : Αφήστε το σχόλιό σας και να είστε σίγουρος, πως αν εκφράζει την Παράδοση της Εκκλησίας,...
-
Θεια λειτουργια σημερα στον αγιο Μαρκο Ευγενικο Σουρωτης Θεσσαλονικης. Ο αρχιμανδριτης Ευθυμιος Τρικαμηνας θα τελεσει σημερα Σαββατο του αγι...
-
πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου. Συνεχίζονται οι δημοσιεύσεις στον ηλεκτρονικό τύπο που έχουν σχέση με το θέμα της θέσης του Εσταυρω...
-
της Έφης Ευθυμίου Μια σημαντική εξέλιξη αναφορικά με τη σχέση της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας και το Πατριαρχείο Μόσχας σημειώ...
Επανω απο ολα η καθαροτητα της Πιστεως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤης Ορθοδοξου Πιστεως.
Ο Χριστος δεν θελει κανενα μαγαρισμα της Πιστεως.
Απολυτως κανενα.
Οπου υπαρχει μαγαρισμα της Πιστεως απο εκει φευγει ο Χριστος.
Δεν συμμετεχει σε τιποτα.
Ολα καταντουν θεατρα και καρναβαλια.
Ενταξει π. Δημητριε απο το Βανκουβερ;
Σε προειδοποιησα οτι αν δεν μας πης ποιοι ειστε και που ανηκετε δεν θα επιτρεψω καμμια δημοσιευσι.
Μας πολιορκεις με συνθηματα.
Δεν προκειται να βαλω τιποτα εαν δεν μας δωσης καποια στοιχεια επαρκη.
Ενταξει πατερ.
Μαθε επιτελους οτι οπου δεν υπαρχει καθαροτητα Πιστεως ο Χριστος απουσιαζει.
Εκει δεν υπαρχει Ορθοδοξια αλλα Αιρεσι.
Ο Μπάτσκας Ειρηναίος παρίσταται, ελπίζουμε, εθιμοτυπικά σε μια εκδήλωση (γιορτή) των αλλοθρήσκων (και όχι ετεροδόξων) Εβραίων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν γνωρίζουμε αν συμπροσεύχεται, πάντως παρίσταται και τη λυχνία των Εβραίων την ανάβει ο Χριστιανός Ορθόδοξος (;) Πρόεδρος της Σερβίας Τάντιτς (σύμφωνα με τα δημοσιεύματα).
Η παρουσία σε οίκο αιρετικών ή η σύμπραξη ή η παροχή και παραλαβή δώρων από αιρετικούς καταδικάζεται από τους Ι. Κανόνες.
Πλην όμως αυτή η διατάξη έχει πολλάκις παραβιαστεί ακόμη και από αγίους της Εκκλησίας μας, π.χ. παραλαβή προσφοράς αρειανού από τον Μ. Βασίλειο, συμπροσευχή με Λατίνους στη Φεράρα από τον άγιο Μάρκο, παροχή δωρεάς σε Συναγωγή από τον άγιο Ιωάννη της Κροστάνδης, παροχή ψεύτικων ταυτοτήτων σε Εβραίους από τον Αθηνών Δαμασκηνό, παρά την αυστηρότητα των Κανόνων, που απαγορεύει ακόμη και τη λήψη ιατρικής βοήθειας από Εβραίο ιατρό!
Η Εκκλησία, ως γνωστόν, υπέρκειται των Κανόνων, που θεσπίζει και επομένως σε ορισμένες περιπτώσεις και προς το συμφέρον της ενεργούσα, δύναται να τους παραβεί.
ΙΚ
ονομαζομαι π δημητριοσ ακριβακης απο την κρητη υπηρετησα στην ενιαια αρχιεπισκοπη ΑΜΕΡΙΚΗΣ ειμαι συνταξιουχος εδω και8 ετη ειμαι και παππους πιστευω οτι σε κανεναν εκ των ανυνωμωμ κανετε αυτον τον ελεγχον ουτε και στον εαυτον σας οπου ανωνυμως σπιλωνετε κληρικον που ορεγεται την μητροπολι κιτρους η για τον μπεμπα πλανσ πιστευω οτι ο λογος που δεν βαζετε τα μηνυματα μου ειναι οτι δεν θελετε να ακουετε αλλη αποψις και να στερειται την ελευθεριαν του λογου οπερ και εφαμαρτον ΜΗ ΔΕΧΕΣΘΕ ΑΝΩΝΥΜΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ παρα ταυτα σε χαιρετω π δημητριοσ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανεις λαθος πατερ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιμαστε το πιο φιλελευθερο χριστιανικο μπλογκ.
Αυτά που γραφουμε εμεις για τον κιναιδο που ορεγεται την μητροπολι Κιτρους ή για την μπεμπα Μπλανς εχουμε προσωπικη ευθυνη δεν σπιλωνουμε κανενα.
Δεν μπορεις να ξεχωρισεις τα πραγματα αφου γερασες.
Προχθες μας εγραφες οτι ανηκεις στους Ρωσους της Διασπορας.
Την αλλη οτι εχεις επισκοπο τον Σωτηριο.
Τι γιεναι εδω;
Ξεχνας τι γραφεις;
Μισεις τον Ομολογητη αδελφο Νικολαο.
Απο που να σε πιασουμε;
Ποτε θα μας γραψης την αληθεια;
Θα την περιμενουμε.
Hanukkah (= των Φώτων)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά τον θάνατο του Μεγάλου Αλεξάνδρου, η απέραντη αυτοκρατορία του μοιράστηκε στους στρατηγούς του. Μετά από σκληρό πόλεμο για την κατάκτηση της εξουσίας, στον οποίο ενεπλάκησαν όλα τα έθνη της Μέσης Ανατολής, οι Εβραίοι βρέθηκαν το 175 π.Χ. κάτω από την κυριαρχία της Δυναστείας των Σελευκιδών και του Σύριου βασιλιά Αντιόχου Δ΄. Ο αλλαζόνας Αντίοχος, που δεν δίστασε να αυτοαποκαλεστεί "Ο Επιφανής", πίστεψε ότι η διάδοση και η υιοθέτηση του Ελληνιστικού Πολιτισμού από τους Εβραίους θα αποτελούσε το "εργαλείο" για την πλήρη αφομοίωσή τους. Κήρυξε ιερό πόλεμο εναντίον τους εφαρμόζοντας την απαγόρευση της διατήρησης των παραδόσεών τους και την εξάσκηση των θρησκευτικών τους καθηκόντων, τις συστηματικές διώξεις και τις δολοφονίες. Το Μπέτ-Αμικντάσς συλλήθηκε και λεηλατήθηκε από όλους τους θησαυρούς του. Αποφασισμένος να εξαφανίσει το παραμικρό που θύμιζε την Εβραϊκή θρησκεία, ο Αντίοχος εγκατέστησε το άγαλμα του Δία μέσα στον Ιερό Ναό, απαγόρευσε με ποινή θανάτου την τήρηση του Σαββάτου και των άλλων θρησκευτικών εορτών καθώς και τις τελετές περιτομής (Μπερίτ-Μιλά).
Η συνεχής καταπίεση των Εβραίων, η ιεροσυλία του Ναού και το φάσμα της πλήρους εξαφάνισης οδήγησε μία χούφτα πιστούς να επαναστατήσουν (τότε έχουμε και το μαρτύριο της αγίας Σολομωνής και των 7 τέκνων αυτής, 1 Αυγούστου).
Η προσπάθεια ανατροπής του (Eλληνο)-Συριακού ζυγού κράτησε πολλά χρόνια. Έχοντας να αντιμετωπίσουν πολυάριθμο και άριστα εκπαιδευμένο στρατό, οι Εβραίοι επαναστάτες ακολούθησαν την τακτική του ανταρτοπολέμου: την ημέρα κρύβονταν στα βουνά και την νύχτα επιτίθονταν εναντίον του εχθρού.
Μετά από την θριαμβευτική νίκη τους στο χωριό Μπέτ-Τσούρ και ύστερα από πολλά χρόνια σκληρών πολέμων, οι Μακαβαίοι κατόρθωσαν να αποτινάξουν τον ζυγό των Συρίων και να απελευθερώσουν την πατρίδα τους.
Το Χανουκά, η Γιορτή των Φώτων (Χάγκ Αουρίμ) γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 25 του Εβραϊκού μήνα Κισλέβ και διαρκεί οκτώ ημέρες (περίπου 21-29 Δεκεμβρίου)
Όταν οι Έλληνες μπήκαν στο Ναό βεβήλωσαν όλα τα λάδια εκεί, και όταν η δυναστεία των Ασμοναίων υπερίσχυσε και τους νίκησε, αυτοί έψαξαν και βρήκαν μόνον ένα δοχείο με λάδι που έφερε ακόμα τη σφραγίδα του Αρχιερέα, αλλά που περιείχε αρκετό μόνον για το άναμμα μιας ημέρας. Ωστόσο ένα θαύμα έγινε εκεί και άναψαν [τη λυχνία] με αυτό για οχτώ ημέρες. Την επόμενη χρονιά αυτές [οι ημέρες] ορίστηκαν Γιορτή, το 165 π.Χ. Ακριβώς τρία χρόνια πριν, την ίδια ημέρα, ο Αντίοχος ο Επιφανής έστησε ένα παγανιστικό βωμό στο Ναό, πάνω στον οποίο προσφέρονταν θυσίες [Μακκαβαίων Α΄, 41-64]. Ο Ιούδας Μακκαβαίος επέλεξε την 25η του Κισλέβ ως την επέτειο της βεβήλωσης του ναού, και ο εγκαινιασμός του νέου βωμού γιορτάστηκε με φώτα για οχτώ ημέρες (η εποχή του ελληνιστικού σκότους μετατράπηκε σε εβραϊκό φως). Τα ιστορικά στοιχεία αναφέρονται στο Πρώτο Βιβλίο των Μακκαβαίων.
Όπως και τόσες άλλες εξεγέρσεις στην ιστορία, η εξέγερση των Ασμοναίων-Μακκαβαίων παρά το θρησκευτικό της προσωπείο ήταν σαφέστατα πολιτική και πολιτιστική. Και δεν στρεφόταν μόνον κατά των βλακωδών επιλογών του Αντίοχου, αλλά και κατά μεγάλου τμήματος των Ιουδαίων που είχαν εξελληνιστεί. Είναι χαρακτηριστικό ότι όταν ο Ιούδας Μακκαβαίος κατέλαβε την Ιερουσαλήμ το 164 π.Χ., γκρέμισε όλα τα ελληνιστικά κτίσματα, επανέφερε τη λατρεία του Γιαχβέ κι έσφαξε όλους τους συνεργάτες των Σελευκιδών.
ΙΚ
Mε τη διαφορά ότι ο μέγας Βασίλειος δε διεκήρυττε ότι είναι οικουμενιστής όπως ο πατριάρχης Σερβίας ούτε συστηματικά και προκλητικά και παρά το δημιουργηθέντα θόρυβο και σκανδαλισμό των πιστών παρέβαινε τους σχετικούς κανόνες.Και ο άγιος Σπυρίδων έφαγε κρέας εν καιρώ νηστείας για να μην κακοκαρδίσει τους συνδαιτημόνες του και κάποιος άλλος επισκέφθηκε οίκο ανοχής για να επιστρέψει ψυχές στο Χριστό.Κάποιοι άγιοι είχαν άνωθεν τη διάκριση και προέβαιναν σε ενέργειες που μας ξενίζουν αλλά αυτή η πρακτική φυσικά δεν αποτελεί κανόνα πνευματικής ζωής και δεν αρμόζει στους περισσότερους.Οι σημερινοί οικουμενιστές δε νομίζω ότι μιμούνται το Μέγα Βασίλειο ή τον άγιο Μάρκο αλλά έχουν χαράξει δική τους γραμμή ερήμην του πνεύματος των ιερών κανόνων.Νομίζω ότι τα ως άνω παραδείγματα φανερώνουν ότι μόνο σε ΑΠΟΛΥΤΗ ανάγκη και σε ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙΣ και ΚΑΤ ΑΚΡΑΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ επιτρέπεται παρέκκλιση απ τις επιταγές των ιερών κανόνων.Ο αείμνηστος αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος έχει δημοσιεύσει μονογραφία με τίτλο ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑΣ ΥΠΟ ΜΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ-ΜΙΑ ΙΔΙΑΖΟΥΣΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ.Δυστυχώς δεν την έχω αναγνώσει αλλά εικάζω ότι θα πρόκειται για μία ακόμη περίπτωση εκκλησιαστικής οικονομίας που αποτελεί κι αυτή ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ένα δώρο του Αγίου Πνεύματος στην Εκκλησία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛυκούργος Νάνης
Ο Μ.Αλέξανδρος υπήρξε απελευθερωτής λαών από τους κατακτητές Πέρσες-Μήδους που είχαν φτάσει αρκετές φορές και μέχρι την Ελλάδα! Υπήρξε εκπολιτιστής, σεβάστηκε λαούς και βασιλείς, διέδωσε την Ελληνική παιδεία και τον πολιτισμό, και κυρίως εξυπηρέτησε το Σχέδιο του Θεού, καθιστώντας την Ελληνική Γλώσσα παγκόσμια, κ.λπ. ώστε μετά την "παγκοσμιοποίηση", από τους Ρωμαίους, και να διαδοθεί εύκολα ο Λόγος του Θεού, και να αποτυπωθούν τα υψηλά νοήματα του Ευαγγελίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τον θάνατο του Μ.Αλεξάνδρου, η αυτοκρατορία διαμοιράσθηκε στα βασίλεια των Σελευκιδών, Πτολεμαιων, κ.λπ. Υπήρξαν μεταξύ των επιγόνων του Μ.Αλεξάνδρου και ελάχιστα "τομάρια", που φέρθηκαν βάρβαρα και απολίτιστα στους υποτελείς. π.χ. ο Αντίγονος ο Δ ο Επιφανής, που τα "κατορθώματά του" περιγράφει ο ΙΚ. Αναμενόμενο ήταν να επαναστατήσουν οι υποφέροντες Εβραίοι, και δικαίως πλην "ηπίως" τον χαρακτηρίζουν "ἁμαρτωλό".
Αλλά ας επισημάνουμε και κάτι άλλο σχετικό στην Παλαιά Διαθήκη: "καὶ ἐβασίλευσεν Ἀλέξανδρος ἔτη δώδεκα καὶ ἀπέθανε. καὶ ἐπεκράτησαν οἱ παῖδες αὐτοῦ ἕκαστος ἐν τῷ τόπῳ αὐτοῦ. καὶ ἐξῆλθεν ἐξ αὐτῶν ῥίζα ἁμαρτωλὸς Ἀντίοχος Ἐπιφανής, υἱὸς Ἀντιόχου βασιλέως, ὃς ἦν ὅμηρα ἐν τῇ Ῥώμῃ· καὶ ἐβασίλευσεν ἐν ἔτει ἑκατοστῷ καὶ τριακοστῷ καὶ ἑβδόμῳ βασιλείας Ἑλλήνων". (Α΄Μακκαβαίων 1,10). Βλέπουμε ότι η Παλαιά Διαθήκη, καταγράφει τους Μακεδόνες Μ.Αλέξανδρο και τους επιγόνους του σαν ΕΛΛΗΝΕΣ ΒΑΣΙΛΕΙΣ!!! (συν πολλά άλλα χωρία που δεν είναι του παρόντος). Όχι Έλληνες με τη σημασία "ειδωλολάτρες, κάτοχοι ελληνικής παιδείας, ελληνόγλωσοι". Αναφέρεται σε Βασιλείς, παιδιά ήτοι διαδόχους του Μ.Αλεξάνδρου, συνεπώς εννοεί ΕΛΛΗΝΕΣ στην εθνότητα.
Ναι. Πολύ σωστά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ παράβαση κανόνων από αγίους της Εκκλησίας μας υπάγεται στον γενικότερο κανόνα: "Τω δικαίω, νόμος ου κείται". Δηλ. ο δίκαιος είναι πάνω από τον νόμο.
Τώρα, για τους μη δικαίους, όπου ισχύει "τω αδίκω νόμος κείται", όπως είναι οι οικουμενιστές, πρέπει να υπάρχει μια κατ' οικονομίαν συγκατάβαση, καθότι τελούν σε πλάνη.
Θεωρούμε όμως, ότι εκφράσεις του τύπου: "αρχιληστοσυμμορίτης" για Επίσκοπο, έστω και οικουμενιστή και "ληστρική σύνοδος", για τη Σύνοδο της Σερβικής Εκκλησίας, ότι απάδουν σε χείλη χριστιανών, ακόμη και αποτειχισμένων.
Σκοπός της Εκκλησίας είναι η περισυλλογή του πλανεμένου προβάτου και όχι το ρίξιμό του στο γκρεμό.
Από την άλλη, με αυτή τη ληστρική σύνοδο έχουν κοινωνία και άλλες 13 Σύνοδοι, δηλ. σύμπασα η Ορθοδοξία, που αναγκαστικά καθίστανται και αυτές ληστρικές. Οπότε τη μη ληστρική σύνοδο αποτελεί μόνον ο Ράσκας Αρτέμιος;
Μήπως είμαστε λίαν υπερβολικοί;
ΙΚ
Σκανδαλιζεται ο κυριος ΙΚ με τους χαρακτηρισμους του κυριου Οδησσεα για τους ισχυρους και εχοντες εξουσιες και οχι με τον αφορισμο του κυριου Σωτηροπουλου τη καθαιρεση του πατερα Ευθυμιου Τρικαμηνα την μεταχειρηση του Μητροπολιτη Αττικης Νικοδημου και του Μητροπολιτη Αρτεμιου του πατερα Σαββα Αχιλλεως και ολων των πιστων σε τελικη αναλυση.Προσωπικα το θεωρω τουλαχιστον υποκριτικο
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως είναι υποκριτικό και το αγιογραφικό:
ΑπάντησηΔιαγραφή"ος δ' αν είπη τω αδελφώ αυτού ρακά, ένοχος έσται τω συνεδρίω, ος δ' αν είπη μωρέ, ένοχος έσται εις την γέεναν του πυρός" (Ματθ. 5. 22).
ΙΚ