Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011


Ρεπορτάζ γιά τα γεγονότα στην "θεολογική ακαδημία" Βόλου


Ο οκουμενιστς ναγορεύουν τος γέτες τους,

πως κα τος «γίους» τους


«Τν Ζηζιούλα πο τιμτε, τήν ρθοδοξία ξεπουλτε»


Διαμαρτυρία ρθοδόξων χριστιανν μ παν κα συνθήματα κατ το Οκουμενισμο, κατ το φιλοξενουμένου-τιμωμένου Περγάμου κ. Ζηζιούλα, κατ το οκοδεσπότου Δημητριάδος κ. γνατίου κα κατ τν προσκεκλημένων μητροπολιτν κα θεολόγων πανεπιστημιακν καθηγητν, πραγματοποιήθηκε τ παρελθν Σάββατο τ πόγευμα στν προαύλιο χρο κα ξω π τν καδημία Θεολογικν Σπουδν τς Μητροπόλεως Δημητριάδος στ Μελισσιάτικα το Βόλου, που π 28 ως 30 κτ. συνλθε «διεθνς συνέδριο κα τιμητικ κδήλωση γι τν Μητροπολίτη Περγάμου κ. Ζηζιούλα», κα μάλιστα τν ρα πο τιμώμενος γινόταν δεκτς ς ταρος τς αρετικς κα μεταπατερικς καδημίας.


διαμαρτυρία τν ρθοδόξων χριστιανν στρεφόταν κατ τν κε παρευρισκομένων —κα χι μόνον— πιφανν λατινοφρόνων κα οκουμενιστν, πο συστηματικ ποδομον τν ρθόδοξη Πίστη κα ξουνιτίζουν τν κκλησία το Χριστο, καθυποτάσσοντάς την στν ξουσία το ντιχρίστου Πάπα κα παρασύροντάς την στν πλάνη το Παγκοσμίου Συμβουλίου κκλησιν, περγαζόμενοι τν πιβολ τς συγκρητιστικς Πανθρησκείας το ντιχρίστου.


Λίγο μετ τν προσέλευση τν ρθοδόξων χριστιανν, πο ερηνικ κα χωρς φωνς νήρτησαν τ πανώ τους, μφανίστηκε στυνομικ δύναμη κα κατόπιν συνεννοήσεων ο διαμαρτυρόμενοι στάθηκαν στ σημεο πο τος ποδείχθηκε παρουσί τν στυνομικν. ργότερα μφανίστηκε ξιωματικς μ πολιτικά, ποος μ σκαιότητα, πειλς τι θ ρίξει δακρυγόνα κα βιαιοπραγίες κατ λικιωμένων παίτησε —κατόπιν διαταγς το Δημητριάδος κ. γνατίου πως επε— ν πομακρυνθον ο ρθόδοξοι χριστιανο π τν χωρς περίφραξη προαύλιο χρο τς καδημίας, γιατ εναι διωτικς χρος.


Πράγματι ο διαμαρτυρόμενοι στάθηκαν στς παρυφς τς διοκτησίας, που διοκτήτης φρόντισε ν σβήσει τ φτα γι ν μ φαίνονται. λλ τότε κανε μφαν τν παρουσία τους φωνή τους μ συνθήματα: «Δεσποτοκρατία, αρεση κα βία», «Ζηζιούλα παραβάτη τν ερν κανόνων καί τς ρθοδοξίας λων τν αώνων», «Δν θέλουμε προδότη ν μς διοικε, οτε τν Ζηζιούλα ν θεολογε», «Οκουμενισμς σημαίνει προδοσία», «ξω ο προδότες π τν κκλησία», « θεολογία το Ζηζιούλα εναι αρετική», «Τν Ζηζιούλα πο τιμτε, τήν ρθοδοξία ξεπουλτε» κ..


Γι λλη μι φορ Δημητριάδος κ. γνάτιος ατοεξευτέλισε τν περιβόητη «γάπη» του, πο χωράει τος πάντες κα τ πάντα κτς τος ρθοδόξους χριστιανούς, κα ατοδιέψευσε τν περιλάλητη δημοκρατικότητα-νεκτικότητά του, πο φορ μόνον σ’ κείνους πο τν προσκυνον!... Τελικ «μειλίχιος» κα «μελίρρητος» δεσπότης το Βόλου δν ντέχει τν μύθο του. Στν παραμικρ πίεση πετάει τ μάσκα τς αρετικς ποκρισίας του κα δείχνει ατ πο πραγματικ εναι: Δεσπότης! Ατ τ λέει λα κα ξηγε τ πάντα!...


Ο καταγγέλλοντες τν Οκουμενισμ κα τος οκουμενιστς ρθόδοξοι χριστιανο συνέχισαν τν διαμαρτυρία τους κα τν Κυριακή, σιωπηρά πρ το ερο Ναο τς ναλήψεως, που κ. Ζηζιούλας τιμήθηκε κα π τν Μητρόπολη Δημητριάδος, γιατ ο κατάσχετες τιμς κα τ γαστριμαργικ πανηγύρια κα τ κρυπτομασωνικ λιβανίσματα (λαβε δύο σταυρούς...)αυτν κα λλήλων εναι συνεκτικς θεσμς κα πειλητικς δεσμς τς δεσποτοκρατίας.


Ο διαμαρτυρόμενοι ρθόδοξοι χριστιανο μοίρασαν φυλλάδια μ κριτικ τν αρετικν πόψεων το κ. Ζηζιούλα, τν αρετικν δράσεων το κ. γνατίου κα τς αρετικς καδημίας Θεολογικν Σπουδν. Εναι χαρακτηριστικ κπληξη πολλν πο δι τν φυλλαδίων ατν πρώτη φορ πληροφοροντο γι τν αρετικ κα προδοτικ τς ρθοδοξίας ρόλο το πισκόπου τους.


Ο διαμαρτυρίες γιναν μ πρωτοβουλία τν σωματείων «ρθόδοξος Χριστιανικς Σύλλογος “γιος Θεόδωρος Στουδίτης”» κα «Φιλορθόδοξος νωσις “Κοσμς Φλαμιτος”».


Πρέπει ν σημειωθε, τι πρωτοβουλία νελήφθη π τος νωτέρω φορες, φόσον ξήντλησαν κάθε λλη προσπάθεια, κατ τεκμήριον θεσμικ κα θεμιτή. ρχικ σκέψη ταν ν πραγματοποιηθε —παραλλήλως μ τ διεθνς συνέδριο κα τν τιμητικ κδήλωση «γι τν Μητροπολίτη Περγάμου κ. Ζηζιούλα»— κδήλωση-μιλία στν πόλη το Βόλου, κατ τν ποία θ γνωστοποιοντο κα θ ναιροντο ο αρετικς πόψεις το τιμωμένου.

Μ ατ τν πρόταση πευθύνθηκαν:


—Στ Σύναξη Κληρικν κα Μοναχν, μέσω το καθηγουμένου τς ερς Μονς γίας Τριάδος Γατζέας, λλ γέροντας Γρηγόριος ρνήθηκε ν τος δεχτε παραπέμποντάς τους σ κάποιον μοναχ τς μονς, στν ποο κτέθηκε προφορικ τ ατημα κα πιδόθηκε σχετικ γραπτ πόμνημα. Στ Σύναξη, πο συνλθε κε τν πόμενη μέρα δν τέθη τ ατημα, λλ οτε κν τ θέμα.


—Στν κ. Δημήτριο Τσελεγγίδη, ποος δήλωσε κώλυμμα λλά φησε νά ννοηθε τι στό μέλλον θά μποροσε νά κάνει μία σχετική μιλία στό Βόλο, φο πρτα προετοιμασθε ναλόγως.


—Στν π. Θεόδωρο Ζήση, ποος ρνήθηκε, λέγοντας τι τσι δίνουμε ξία στν κ. Ζηζιούλα.


—Στν π. Γεώργιο Μεταλληνό, ποος ρνήθηκε, δηλώνοντας κώλυμμα κα λέγοντας τι ς ερέας πρεπε ν πάρει δεια-ελογία π τν οκεο μητροπολίτη.


Εναι πράγματι πορίας ξιον, πως διατυπώνεται π πολλς πλευρές, τ πς κα τ γιατί τς λιγωρίας το ντ-οκουμενιστικο μετώπου —ν τελικ πάρχει κάτι τέτοιο— κα τν θυνόντων ατο πέναντι στν οκουμενιστικ λαίλαπα πο σαρώνει τν γία ρθοδοξία μας. ντυπωσιακότερη λων, βεβαίως, εναι πίμονη σιωπ τς Συνάξεως Κληρικν κα Μοναχν!...

Λ.Ντ.

2 σχόλια:

  1. τι άλλο να πω; κακόδοξος και αιρετικός ο ζηζιούλας. και πολλοί καλά κάναν, αν ήμουν κι εγώ εκεί το ίδιο θα κανα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόνον έτσι καταλαβαίνουν αυτοί,αν τους έμεινε λίγο φιλότιμο. Αφού οι εκκλησιές αδειάζουν, οι νέοι απομακρύνονται κι αυτοί που εκκλησιάζονται πηγαίνουν στις 10 παρά για κάνα μνημόσυνο, ανάβουν ένα κερί και φεύγουν και δεν αναλογίζονται τί φταίει. Νομίζουν ότι φταίει η γλώσσα και πάνε να την κάνουν κι αυτή κατανοητή, μεταφράζοντας τα άγια κείμενα. Ο κόσμος τους έχει σιχαθεί με τις στολές τους και τα πανηγύρια τους σε καιρό κρίσης κι ανέχειας. Όλοι αυτοί στο συνέδριο που γράφετε με ποιανού χρήματα έφαγαν και ήπιαν; Τρεις μέρες ποιός τους φιλοξενούσε και με τίνος χρήματα; Είχε ανάγκη η εκκλησία μας σώνει και καλά να τιμήσει τον Ζηζιούλα; Όλα τάχει η Μαριολή ο φερετζές της έλειπε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου