Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011



Η Παρουσίαση του βιβλίου του Πρωτοπρεσβυτέρου

π. Βασιλείου Ε. Βολουδάκη

«Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΗ»



Την Κυριακή 9-10-2011 στις 7 μ.μ. στην αίθουσα «Δελφοί» του Πνευματικού Κέντρου Ρουμελιωτών, παρουσιάστηκε το νεό βιβλίο του Πρωτοπρεσβυτέρου π. Βασιλείου Βολουδάκη με τίτλο: Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΗ «Η πνευματική μας ευθύνη για το κατάντημα της Πατρίδος μας».

Παρόντες στην εκδήλωση εκτός από πλήθος κόσμου, που από νωρίς γέμισε την αίθουσα, ήταν ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ιλίου και Πετρουπόλεως κ. Αθηναγόρας... ένας μεγάλος αριθμός κληρικών, ο Πρόεδρος του Πνευματικού Κέντρου Ρουμελιωτών κ. Γεώργιος Κουβέλης, Εκπρόσωπος του Κόμματος Δημοκρατική Αναγέννηση, η Κεντρική επιτροπή της Πολιτικής Παράταξης «Κοινωνία», ο Πρόεδρος της Πανελληνίου Ορθοδόξου Ενώσεως (Π.Ο.Ε.) κ. Κωνσταντίνος Σαμωνάς, οι Στρατηγοί Στυλιανός Κουργιαντάκης και Ιωάννης Τσιλιγιάννης, καθηγητές του Πολυτεχνίου και του Πανεπιστημίου κ.ά.

Ο Πρεσβύτερος π. Πασχάλης Γρίβας παρουσίασε κατά σειράν τους ομιλητές, τον Πρωτοπρεσβύτερο π. Γεώργιο Μεταλληνό, τον οικονομολόγο και κριτικό Τέχνης κ. Νίκο Τσιρώνη και τον διδάκτορα θεολογίας κ. Λέοντα Μπράνγκ.

Βασικός άξονας της ομιλίας του π. Γ.Μεταλληνού ήταν η ιστορικοθεολογική θεμελίωση των κειμένων του π.Β. Βολουδάκη, ο οποίος όπως τόνισε εξαρχής κινείται σε ορθοδοξοπατερικό πλαίσιο. Αναπτύσσοντας στη συνέχεια την εκλογή των επτά για τη διακονία των τραπεζών (Πραξ. 6,1-7) υπογραμμίζει, ότι πρόκειται καθαρά για μια πολιτική ενέργεια με την αριστοτελική έννοια του όρου, του ενδιαφέροντος δηλαδή για την πόλη και εν προκειμένω των Αποστόλων για την κοινότητα των πιστών, για την λύση όλων των αναγκών τους και των υλικοβιωτικών. Αυτή η ερμηνεία της ανάδειξης των επτά ως πολιτικής ενέργειας γίνεται αποδεκτή και από τους Αγίους Ιω. Χρυσόστομο, Ιω. Δαμασκηνό και από την Πενθέκτη Οικουμενική Σύνοδο (692). Η οργάνωση αυτή της Εκκλησίας, έτσι ώστε να θεραπεύονται όλες οι ανάγκες των πιστών, διατηρήθηκε και αναπτύχθηκε περαιτέρω στη βυζαντινή περίοδο, την περίοδο της Ρωμηοσύνης. Την βίωσε το Γένος και επί Τουρκοκρατίας με την οργάνωση ολόκληρης της ζωής στο ορθόδοξο μιλέτι και τελικά απωλέσθηκε μετά το θάνατο του κυβερνήτη Ιωάννου Καποδίστρια. Έτσι σήμερα είναι απόλυτη ανάγκη να την επανακτήσουμε έστω και μόνο στο χώρο του κοινοβιακού μοναστηρίου και της ενορίας.

Ο κ. Νίκος Τσιρώνης παρουσίασε το βιβλίο του π. Βασιλείου κυρίως από δημοσιογραφικής πλευράς. Επισήμαινε για όλους μας, που βρισκόμαστε στη σημερινή κρίσιμη κατάσταση, την ανάγκη επίγνωσης της κρίσης που δεν είναι βασικά οικονομική αλλά κυρίως πνευματική και εκτείνεται σε όλους τους τομείς της ζωής. Επίσης υπογράμμισε την απόλυτη ανάγκη να αφυπνιστούμε, συνειδητοποιώντας την πνευματική μας ένδεια. Τόνισε ότι η πρόσκληση που λάβαμε για την εκδήλωση, είναι προσκλητήριο για συστράτευση στον κοινό αγώνα που πρέπει κυρίως να διεξάγεται στον πολιτικό στίβο με απόλυτη εμπιστοσύνη στα λόγια του Απ. Παύλου: «Πάντα ισχύω εν τω ενδυναμούντι με Χριστώ».

Ο κ. Λέων Μπρανγκ ανέπτυξε τέσσερις κεντρικές έννοιες του βιβλίου του π. Βασιλείου: α. τη χριστιανική έννοια της θεοκρατίας ως επικράτησης του θελήματος του Θεού σε όλες τις εκδηλώσεις της ζωής, β. την ουσία της παγκοσμιοποίησης ως άοκνης προσπάθειας των Ελλήνων πολιτικών για την ολοσχερή εκδίωξη του Χριστού από τις ψυχές και τη ζωή του ελληνικού λαού, γ. την εκκλησιαστικώς αδιανόητη εκδοχή των δύο εξουσιών, ότι δηλαδή εκτός από την Εκκλησία που ίδρυσε ο Χριστός, όπου ασκείται η εξουσία από τους κληρικούς, δεν υπάρχει και μια άλλη πραγματικότητα που ίδρυσε η Πολιτεία, με την αντίστοιχη εξουσία των πολιτικών αρχόντων, δ. την προβολή των διακριτών ρόλων εκ μέρους των πολιτικών, συγχέοντας σκόπιμα τον ρόλο με τον λόγο, με σκοπό την φίμωση των κληρικών, την απαγόρευση να αρθρώνουν οποιοδήποτε λόγο για θέματα της δημόσιας ζωής.

Στη συνέχεια υπογράμμισε, ότι το βιβλίο αυτό δεν θέλει απλώς να διαφωτίσει σχετικά με τα κακώς κείμενα, αλλά επιδιώκει να αλλάξει την πολιτική πραγματικότητα στην πατρίδα μας, πράγμα που επιβεβαιώνει η αφιέρωση του βιβλίου στην Πολιτική παράταξη «Κοιωνία», η οποία αγωνίζεται για μια Ελλάδα, όπως την είχε οραματιστεί ο κυβερνήτης Ιωάννης Καποδίστριας.

Έπειτα έλαβε το λόγο ο συγγραφέας του βιβλίου π. Βασίλειος Βολουδάκης. Μας μετέφερε στα χαρακώματα, για τα οποία, όπως είπε χαρακτηριστικά, γράφτηκε αυτό το βιβλίο. Τόνισε τη μεγάλη ευθύνη της Ιεραρχίας και γενικότερα του Κλήρου για την κατάσταση, στην οποία βρίσκεται σήμερα η πατρίδα μας. Μεταφέρουμε αποσπάσματα του λόγου του π. Βασιλείου: «Η Ιεραρχία μας ξέχασε κάποια πράγματα. Ξέχασε ότι δεν εκλήθη για να είναι Ιεραρχία του ελληνικού λαού, αλλά Ιεραρχία της Εκκλησίας. Και μου κάνει εντύπωση όταν λέγουν Επίσκοποι και Αρχιεπίσκοποι: μα να υποστηρίξουμε μια χριστιανική παράταξη και να διχάσουμε το λαό; Και βέβαια θα διχάσουμε. Ο Χριστός ήλθε να διχάσει την αλήθεια από το ψέμα. Όταν ο Χριστός λέει, ου περί του κόσμου ερωτώ, γιατί εγώ πρέπει να ερωτώ περί του ΚΚΕ, περί της ΝΔ, περί του ΠΑΣΟΚ (…) που σήμερα κυριαρχούν και ποιμαίνουν αυτό το λαό; (…)Με ποιο δικαίωμα ένας Ιεράρχης υπερβαίνει τον Χριστό και λέει ότι ενδιαφέρεται για τον κάθε ανατροπέα, για τον κάθε ανήθικο, και δεν πονάει η ψυχή του γι αυτό το λαό, τον ορθόδοξο, που στενάζει και δεν έχει ηγέτη. (…). Αυτό είναι το έργο του Αρχιεπισκόπου σήμερα, να βροντοφωνάξει προς πάσα κατεύθυνση, ότι είναι Αρχιεπίσκοπος των Ορθοδόξων Ελλήνων. Και ότι κανείς ορθόδοξος Έλληνας δεν πρέπει να τολμήσει να ψηφίσει αυτά τα κόμματα της Βουλής. Διότι όλοι αυτοί, όπως είπε και ο π. Γεώργιος, παίρνουν εντολές από Λέσχες, από Στοές, από Κανάλια, από εφοπλιστές, από επιχειρηματίες, από συμφέροντα κάθε χρώματος. (…) Είναι πλέον η ώρα της πράξης. Ή να κάνουμε κάτι ή να σιωπήσουμε και να περιμένουμε το τέλος. Κλήρος και λαός (…) πρέπει να κατανοήσουμε ότι δεν πρέπει να έχουμε άλλο αρχηγό πλην του Χριστού και της της Εκκλησίας Του!».

Στη συνέχεια τέθηκαν δια ζώσης ερωτήματα εκ μέρους του ακροατηρίου, στα οποία δόθηκαν απαντήσεις και επί πλέον διευκρινήσεις από τον π. Γεώργιο Μεταλληνό και από τον π. Βασίλειο Βολουδάκη.

Την εκδήλωση έκλεισε ο Σεβασμιώτατος Ιλίου και Πετρουπόλεως κ. Αθηναγόρας με την υπόσχεση να μεταφέρει τον παλμό της εκδήλωσης αλλά και τα λεχθέντα στον Αρχιεπίσκοπό μας.

Ευανθία Κωλέττη
Θεολόγος

Υποσημ. ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ

Διαφωνουμε ριζικα για την παρουσια του ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΟΥ Ιλιου Αθηναγορα.
Θαπρεπε ολοι οι παρισταμενοι στην εκδηλωσι να τον αποδοκιμαζαν και να μην δεχονταν την παρουσια του.

Πως αλλοιως θα καταλαβουν αυτοι οι αναξιοπρεπεις τυποι που πατησαν στο πτωμα των αδελφων τους για να καταλαβουν τους θρονους τους, οτι διεπραξαν ενα εκκλησιαστικο εγκλημα που προκαλει τον Θεο και εξοργιζει τους πιστους;


ΟΙ ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΕΣ ειναι αναξιοι να περιφερονται εν μεσω του πιστου λαου.


Και μαλιστα αυτος ο ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΗΣ εκπροσωπει τον ΑΧΥΡΕΝΙΟ των Αθηνων το φερεφωνο των ανδρεικελων του αηδιαστικου ΠΑΣΟΚ.

5 σχόλια:

  1. Λυπάμαι που είμαι αναγκασμένος να γράψω αυτά τα πράγματα, αλλά πρέπει να το κάνω.

    Αποτελεί ένδειξη ανεπαρκούς και εντελώς λανθασμένου πολιτικού αισθητηρίου, η προσπάθεια ανάδειξης ενός νέου (και άλλου!!!) πολιτικού σχηματισμού μέσα από ένα σαθρό πολιτικό (παγκόσμιο) Σύστημα ελεεινής διαπλοκής και φαυλότητας. Το Σύστημα βολεύεται όταν στις εφεδρείες του υπάρχουν τέτοιου είδους ανταλλακτικά "ρουλεμάν", αφού συντηρούν την κάλπη και της ψήφους της απάτης.

    Αν η ποιμαντική ήταν σε θέση να καταλάβει τι εστι πολιτική, μόνο μία είναι η απάντηση και φυσικά η αντίδραση : Η πλήρης αποχή από ψήφο και εκλογές.

    Όταν οι κάλπες ανοίξουν και μέσα ψήφοι δεν υπάρχουν, τότε η ποιμαντική θα μπορέσει να κάνει ή να ασκήσει πολιτική : Την πολιτική της ανιδιοτέλειας, την πολιτική της κοινωνίας του εμείς και όχι των αμοιβαίων συμφερόντων και των σχέσεων. Που ως συνήθως, επιτάσσουν να κάνουμε συχά-πυκνά "τα στραβά μάτια".

    Τέτοιου είδους πολιτικοί σχηματισμοί, όπως είναι και η επίδοξη ΚΟΙΝΩΝΙΑ, που ξεπηδούν μέσα από ένα καταστροφικό και πλήρως διαστροφικό Σύστημα, δεν μας είναι άγνωστοι. Μάλιστα, υπήρξαν και πολλοί "σπόνσορες" που τα βοήθησαν να σταθούν στα πόδια τους. Φυσικά, προς όφελος της ψευτοδημοκρατίας και της, διά ψήφου, εξαπάτησης. Και τι έγινε; Από το "μη χείρον" φτάσαμε στο "χείριστο".

    Κρίμα.

    Κοινός νους χρειάζεται για να καταλάβουμε ότι ο μοναδικός κίνδυνος του Συστήματος της παγκόσμιας σπείρας των απατεώνων, που διαφεντεύουν την οικουμένη σήμερα, είναι η μαζική και πλήρης απαξίωση της ψήφου και των εκλογών, αυτής της κίβδηλης δημοκρατίας των σιωνιστών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με το υπάρχον πολιτικό σύστημα, δεν είναι άσχημο να υπάρχει και ένα υγιών κοινωνικών αρχών κόμμα, με στελέχη χριστιανικών πεποιθήσεων, παρά το ότι το Σύστημα, όπως αναφέρθηκε, είναι "διαστροφικό".

    Ακόμα καλύτερα να υπήρχε ένα ενιαίο ψηφοδέλτιο και ο λαός να εκλέγει τους πιο άξιους για βουλευτές, πρωθυπουργό, πρόεδρο, με αξιοκρατικά και όχι κομματικά κριτήρια, αφού η λέξη κόμμα, εκ του κόπτω, σημαίνει ότι κατακερματίζεται ο λαός σε κομμάτια, και οι αντιπρόσωποί του οι βουλευτές, αντί όλοι μαζί να πασχίζουν για το Έθνος, το Κράτος, πασχίζουν πρώτα για το "κομμάτι" (κόμμα) που ανήκουν. Δείτε την μεθαυριανή ψηφοφορία, πολλοί βουλευτές δηλώνουν ότι διαφωνούν αλλά τελικά θα ψηφίσουν λόγω "κομματικής πειθαρχίας".

    Στο πολιτικό μας σύστημα, με τον εκλογικό Νόμο διενεργείται ένα είδος "νοθείας" με την έννοια της μη αντιστοιχίας της λαϊκής βουλήσεως, με το εξαγόμενο αποτέλεσμα σε βουλευτικές έδρες, των καλπών. Δεν είναι τυχαίο ότι η λέξη "κάλπικος" έχει ετυμολογική προσέγγιση με την "κάλπη", όπως επεκράτησε αντί της "ψηφοδόχου".

    α) Η ενισχυμένη αναλογική, που δεν θα αναλύσουμε εδώ οδηγεί σε αναντιστοιχία ψήφων και βουλευτών.

    β)Η αποχή, που προτάθηκε στο α' σχόλιο ως πολιτική στάση, αλλά και το λευκό και τα άκυρα, υπολογίζονται με περίεργο τρόπο, υπέρ των μεγάλων κομμάτων. Η αποχή δεν λαμβάνεται καθόλου υπόψη, το δε λευκό οδεύει στα σκουπίδια μαζί με τα άκυρα, ενώ τα ποσοστά των κομμάτων υπολογίζονται με βάση τα ΕΓΚΥΡΑ ψηφοδέλτια...

    'Εστω ότι σε ένα εκλογικό τμήμα 200 εγγεγραμμένων, ψήφισαν 100.

    Εγγεγραμμένοι = 200
    Ψηφίσαντες = 100
    Αποχή = 100
    Λευκά - άκυρα = 51,
    Έγκυρα = 49
    ΚΟΜΜΑ Α = 15
    ΚΟΜΜΑ Β = 5
    ΚΟΜΜΑ Γ = 10
    ΚΟΜΜΑ Δ = 7
    ΚΟΜΜΑ Ε = 7
    ΛΟΙΠΑ ΚΟΜΜΑΤΑ = 6

    Έλαβαν
    ΚΟΜΜΑ Α = 30 % !!!!

    (αν και είχε 15% των ψηφισάντων, και το 7,5 του λαού, δηλ. των 200 εγγεγραμμένων,!!!!)

    διότι η αποχή, τα λευκά και άκυρα δεν υπολογίζονται στην πραγματικότητα τετραπλασιάζουν το ποσοστό, στο σύνολο του λαού, ενώ το διπλασιάζουν στο σύνολο των ψηφισάντων, αν δε συνυπολογιστεί η ενισχυμένη αναλογική, το πρώτο κόμμα παίρνει βουλευτικές έδρες τελείως αναντίστοιχες με τη λαϊκή βούληση.

    Συνεπώς: αποχή, λευκά, άκυρα, είναι έμμεσα ψήφος στο πρώτο κόμμα, και δευτερευόντως στα λεγόμενα μεγάλα κόμματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Ακόμα καλύτερα να υπήρχε ένα ενιαίο ψηφοδέλτιο και ο λαός να εκλέγει τους πιο άξιους για βουλευτές, πρωθυπουργό, πρόεδρο, με αξιοκρατικά και όχι κομματικά κριτήρια"

    Κυπριανός Χ :

    Μα, ακριβώς, αυτός είναι ο στόχος, οι (κάλπικες) κάλπες να βρεθούν άδειες.

    Η μαζική και γενικευμένη απαξίωση - έχει πλέον γίνει συνείδηση πάντων - του υπάρχοντος Συστήματος Εξαπάτησης
    μόνο με αυτό τον αδιαμφισβήτητα ελέγξιμο στατιστικό δείκτη μπορεί να αποτελέσει την αρχή ενός άλλου τρόπου ανάδειξης εκείνων που θα κληθούν να διαχειρισθούν τα κοινά. Τέρμα τα κόμματα.

    Αν θέλουν και αν μπορούν, ας δικαιολογήσουν τις κομματικές τους παρουσίες με 300.000 χιλιάδες ψήφους επί αριθμού 6 εκατομμυρίων εγγεγραμμένων ψηφοφόρων. Γι΄ αυτό πρέπει να γίνει συνείδηση ότι το λεγόμενο λευκό ζημιά κάνει και σε τίποτα δεν βοηθά τη ριζική ανατροπή αυτής της ψευτοδημοκρατίας. Ουδεμία ανταπόκριση στο "δημοκρατικό κάλεσμα" εκ μέρους του λαού. Τους μάθαμε. Ό,τι με κόπους, με θυσίες και δουλειά μαζεύουμε, έρχονται ύστερα και μας το παίρνουν πίσω με το θράσος του "μαζί τα φάγαμε", την γοητεία κάποιων Λοβέρδων ή αστέρων του αθλητισμού και του πολιτισμού (: λαϊκών τροβαδούρων κλπ).

    Θα πρέπει δε ακόμη να καταλάβουμε ότι η στήριξη αυτού του σάπιου Συστήματος, του δήθεν πλουραλισμού, παρέχεται και ενισχύεται σε υπερθετικό βαθμό με επίδοξους πολιτικούς σχηματισμούς, όπως αυτό της ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, τις προθέσεις και τους στόχους της οποίας ουδόλως αμφισβητώ αλλά και επικροτώ. ¨Οχι όμως μέσα από το υπάρχον Σύστημα. Διότι, αυτό, το μόνο που γνωρίζει άριστα, είναι να στήνει παγίδες για να έλκονται και να διασκορπίζονται οι ψήφοι με αθρόα συμμετοχή στις εκλογές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολλοί θα θυμούνται, και όσοι δεν το γνωρίζουν ας το μάθουν, ότι η ψηφοφορία ήταν υποχρεωτική σε τούτη εδώ τη μαϊμουδοχώρα. Που γέννησε τη Δημοκρατία, και μετά την πήρε παραμορφωμένη από τη διεφθαρμένη Δύση. Λες και δεν είμαστε σε θέση πλέον τίποτα να κάνουμε, τίποτα να σκεφθούμε, και όλα θα πρέπει να τα παίρνουμε δανεικά όπως τα λεφτά. Με τα οποία τώρα μας σκλαβώνουν οι "φίλοι και σύμμαχοι", αφού δεν μπορούμε να τα βγάλουμε πέρα με τα χρέη που οι ίδιοι μας δημιούργησαν.

    Καμιά ψήφο και σε κανένα, για να δούμε τι θα κάνουν ύστερα οι προοδευτικοί και οι δημοκρατικοί ψεύτες και υποκριτές κυβερνήτες μας.

    Θα αναγκαστούν να επαναφέρουν το νόμο της υποχρεωτικής, και τιμωρουμένης με πρόστιμο ή φυλάκιση, ψηφοφορίας τον οποίο κατάργησαν μετά τη Χούντα. Έτσι, θα αποκαλυφθούν μόνοι τους αυτοί που δήθεν αγωνίστηκαν κατά της Χούντας (της οποιασδήποτε Χούντας) για να εγκαταστήσουν την δια ψήφου Χούντα, χωρίς να το πάρουμε είδηση και θεληματικά να υποδουλωθούμε στην κάλπη και στην ψήφο.

    Αν δεν κάνουν αυτό, κάτι άλλο θα σκεφθούν και ήδη θα το έχουν έτοιμο - κάρτα του πολίτη, εύρεση εργασίας αν και εφόσον ψηφίζουμε, δηλωμένοι δωρητές οργάνων κ.α. Δεν αποκλείεται όμως να φθάσουν στο σημείο, όπου ένας Αλβανός μου είχε περιγράψει. Όταν είχαν κυβερνήτη τον Εμβέρ Χότζα, τους έπαιρναν οι αστυφύλακες και οι στρατιώτες από τα σπίτια για να πάνε να ψηφίσουν.

    Αυτό τους χρειάζεται, πλήρης άρνηση συμμετοχής στις εκλογές για να δείξουν το πραγματικά δύσμορφο και τερατώδες πρόσωπο που κρύβουν πίσω από τη μάσκα της δημοκρατικότητας, των ποικίλων ελευθεριών και της δήθεν φροντίδας τους περί των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εάν υπάρξει μαζική απόρριψη - αποχή από τις κάλπες - αυτού του δημοκρατικού κοινοβουλευτικού συστήματος, που μας κλέβει, τότε θα προκύψει ανάγκη συνταγματικής αναθεώρησης.

    Πέρα από αυτό, θα είναι ένα ηχηρό διεθνές σάλπισμα και μάθημα προς τους δανειστές-τοκογλύφους. Οι οποίοι δέχθηκαν την παραποίηση των οικονομικών στοιχείων για να μπούμε στην ΟΝΕ της Ευρώπης με αρχικλέφτη και αρχιμάγειρα της απάτης τον Σημίτη, την παρέα του και αυτών που συνέχισαν το έργο του (της κλεψιάς).

    Αυτοί θα κληθούν να λογοδοτήσουν, όπως και οι οι αλλοδαποί φίλοι τους, που μαζί πλαστογράφησαν τα δημοσιονομικά κατάστιχα, ώστε η Ελλάδα να πληροί τους όρους ένταξης στην ΟΝΕ και το ευρώ. Γνώριζαν πολύ καλά ότι η χώρα μας δεν πληρούσε τους όρους για να εισέλθη στη ζώνη του ευρώ.

    Μόνο με αυτό τον τρόπο θα μπορέσουμε να κάνουμε χρήση της ευεργετικής διάταξης του ΟΗΕ περί επαχθούς χρέους η οποία λέει ότι μια χώρα μπορεί να αρνηθεί να αποπληρώσει τα χρέη της όταν τα δάνεια που συνήψε :

    1) Έγιναν εν αγνοία του λαού.
    2) Δεν χρησιμοποιήθηκαν για την ανάπτυξη της χώρας αλλά σπαταλήθηκαν προς όφελος των κρατούντων που τα συνήψαν
    3) Οι δανειστές γνώριζαν την οικονομική κατάσταση της χώρας

    Με τους υπάρχοντες πολιτικούς και το σύστημα αυτό που τους εκτρέφει - είναι η ψήφος που τους δίνουμε - επίκληση της διάταξης του ΟΗΕ περί επαχθούς χρέους δεν μπορεί να γίνει. Διότι είναι σαν να λένε οι πολιτικοί "εμείς τα φάγαμε", στείλτε μας στη φυλακή ή εμείς οι ψηφοφόροι να παραδεχόμαστε ότι μας αρέσει να μας κυβερνούν οι απατεώνες. Αφού επιμένουμε να τους ψηφίζουμε.

    Η Ελλάδα, εμείς δηλαδή, μπορεί να αρνηθεί την αποπληρωμή του υπέρογκου και "μη βιώσιμου χρέους" που τη φόρτωσαν, μόνο με αυτό τον τρόπο : Την άρνηση συμμετοχής στην ψήφο της απάτης.

    Η άρνηση ψήφου δηλώνει συνειδητή απόρριψη του κοινοβουλευτικού μας συστήματος. Διότι μας κλέβει απροκάλυπτα, νομοθετεί κατά παράβαση του Συντάγματος, και δεν διώκει όσους αλλοίωσαν τα οικονομικά μας στοιχεία. Μας ζητούν να πληρώσουμε χρέη δανείων που συνήφθησαν για δικό τους όφελος και όχι δικό μας.

    Σχετικό με τα ανωτέρω και το :
    http://kyprianoscy.blogspot.com/2011/10/blog-post_18.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου