Πέμπτη 25 Αυγούστου 2011














Μια απαντησι

στον θρασυδειλο

Κυπριο...κουκουλοφορο




Οι φαιδρότητες, ανακολουθίες και ασυναρτησίες τού εξ Αμερικής πολυλόγου και παντολόγου Σχολιαστή καθίστανται πλέον ύποπτες και κατά πολύ υπερβαίνουν την όποια ιδιορρυθμία του και τον καζαντζακικό αμοραλισμό του:
«Δεν προσδοκώ τίποτα, δεν θα σταματήσει τίποτα τον Οικουμενισμό, κανένας ιεράρχης ή γέροντας δεν θ’ αντισταθεί.
Εγώ γράφω για να γράφω, για να εκτονώνομαι!», μου είχε εκμυστηρευθεί σε κάποια τηλεφωνική επικοινωνία μας, όταν προσπαθούσε να με «ψαρέψει» και να με «αγοράσει».
Για λογαριασμό τίνος, άραγε;


Και πράγματι, η όλη τακτική του στο εν τρικυμία ευρισκόμενο ιστολόγιό του αυτό επιδιώκει, να μη «σταματήσει τίποτα τον Οικουμενισμό»!

Και με πονηριά προωθεί την πεμπτοφαλαγγίτικη προπαγάνδα του, ότι ο Οικουμενισμός δεν είναι απειλή, γιατί «κατατροπώνεται» στους διαλόγους και οι όποιες αποφάσεις δεν εφαρμόζονται!

Προσπαθεί να επιφέρει σύγχυση στους αντι-οικουμενιστές και να τους μπερδέψει με ψεύδη και διαστροφές περί σχίσματος κ.λπ. (Αλήθεια, ακόμα περιμένουμε το εξαγγελθέν —πριν από ενάμιση χρόνο— πόνημά του κατά της Αποτειχίσεως με αγιοπατερική τεκμηρίωση).

Επιχειρεί να εξαπατήσει, να καθησυχάσει και αποκοιμίσει τον πιστό λαό του Θεού.

Και παραλλήλως προκαλεί, λοιδορεί, υβρίζει, συκοφαντεί, διαστρέφει πρόσωπα, λόγους και ενέργειες περί την Αποτείχιση.

Με αλαζονεία, οίηση και εμπάθεια οργιάζει το ανεξήγητο μίσος του κατά των αποτειχιζομένων.

(Και όταν αναφέραμε ότι, ο προβαλλόμενος απ’ αυτόν π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, έχει γράψει, πως «η αποτείχιση επιτρέπεται, ως το έσχατο βήμα αντίδρασης, πριν τα σύγχρονα αίσχη των Οικουμενιστών, επί Αθηναγόρα ακόμα», μη έχοντας τι να πεί, το αποσιώπησε).


Βύθιος, λοιπόν, διώκτης του ορθοδόξου φρονήματος διαστρέφει τα πάντα.

Την αντιπαράθεση με τον επίσκοπο για λόγους Πίστεως, την υποβιβάζει σε προσωπική διαφορά.

Και την εκ του επισκόπου για λόγους Πίστεως Αποτείχειση την αναγάγει στην προσωπική διαφορά και όχι στην αντίσταση (κατά την αγιοπατερική διδασκαλία και την εκκλησιαστική παράδοση και τους ιερούς κανόνες) αντίσταση κατά του αιρετικού ή αιρετίζοντος επισκόπου.

Γνωστή η πρακτική-τεχνική της εωσφορικής και αντίχριστης Νέας Εποχής!


Ονομάζει σχίσμα την Αποτείχιση του νομίμου μητροπολίτη Ράσκας και Πριζρένης σεβασμιωτάτου επισκόπου κ. Αρτεμίου από την ΝΑΤΟ-αμερικανοκινούμενη αιρετική και ληστρική Σύνοδο της Σερβικής Εκκλησίας, λυσσαλέα πολεμώντας την Εκκλησία των Κατακομβών που αναγεννάται στην καθημαγμένη Σερβία, όντας ο ίδιος βολεμένος και σιτιζόμενος στην σατανοκρατούμενη ήπειρο του «Νέου Κόσμου».


Τελικά, ας αφήσει ο πολυλόγος και παντολόγος Σχολιαστής την αμετροέπεια της «παντογνωσίας» του κι ας ομολογήσει ποίου κυρίου τα συμφέροντα υπηρετεί κι έναντι ποίου τιμήματος.

Είναι τυχαίο ότι ενεφανίσθη από το πουθενά, παράλληλα με την ενεργοποίηση αντίρροπων δυνάμεων, την ώρα που η αντι-οικουμενιστική κίνηση έπαιρνε να ζωντανεύει λαμβάνοντας διαστάσεις και μαχητική υπόσταση, για να ενσπείρει από το ιστολόγιό του τη σύγχγυση και να σπιλώσει πρόσωπα και καταστάσεις του χώρου, υπονομεύοντας κάθε φωνή, πρόσωπο και ενέργεια που προωθεί και αναβαθμίζει τον αντι-οικουμενιστικό αγώνα;

Η αήθης εμμονή του με κάποια πρόσωπα δεν είναι ο σκοπός του, είναι το πρόσχημα και η κάλυψή του!

Κύριε πολυλόγε και παντολόγε Σχολιαστή, αυτοπροδίδετε τον ρόλο σας και τις επιδιώξεις σας.

Ανώριμους φοιτητές μπορείτε να εξαπατάτε και με αυτούς κατ’ αποκλειστικότητα αηθώς και αηδώς να διαλέγεσθε.

Αλλά οι περισσότεροι και ηλικίαν έχουμε και πείρας δεν στερούμεθα και γράμματα γνωρίζουμε!...

Σας πήραμε πλέον χαμπάρι, ότι είστε λιβανιστήρι του Οικουμενισμού και διώκτης της Ορθοδοξίας.

Εσείς όμως δεν αντιλαμβάνεστε, ότι για το ανίερο «έργο» σας θα δώσετε λογαριασμό προ του φοβερού βήματος του Χριστού;

Τόση τύφλωση, πιά!...


Λ.Ντ.


Kαι μια δευτερη απαντησι



Θέλει, ο κριτής των πάντων, Τελεβάντος να κάνει κριτική στον π. Ευθύμιο Τρικαμηνά, ο οποίος αποδεικνύει, παραθέτοντας την συμφωνία Μπάλαμαντ, ότι με αυτή «ἀναγνωρίσαμε καί συνυπεγράψαμε μέ τούς Παπικούς ὅτι, ἐκεῖ πού εὑρίσκονται καί μέ τίς αἱρέσεις πού κουβαλοῦν, ἔχουν ἔγκυρα μυστήρια, ἱερωσύνη, εἶναι ἀδελφή Ἐκκλησία, ὅπως οἱ ἄλλες Ὀρθόδοξες τοπικές καί συνυπεύθυνη διά τήν πορεία τῆς Ἐκκλησίας διαχρονικῶς κλπ.».

Με αυτή την αφορμή, λοιπόν, ο Τελεβάντος λέγει ότι «ούτε η Εκκλησία της Ελλάδος, ούτε η Εκκλησία της Κύπρου δέχθηκαν την προδοτική αυτή συμφωνία. Πλείστες Ορθόδοξες Εκκλησίες ούτε καν εκπροσωπήθηκαν στο Μπαλαμάντ».

Και παρακάτω: «Άλλο να δέχεσαι καταρχήν έγκυρα τα μυστήρια των Παπικών - όπως έκανε η προδοτική για την Ορθοδοξία συμφωνία των Μπαλαμάντ...».

Αυτά που έγραψε ο πολύς Τελεβάντος, δυστυχώς γι’ αυτόν, είναι άκρως αντιφατικά, και αποδεικνύουν άλλη μια φορά, ότι το κύριο χαρακτηριστικό των κειμένων του είναι η αυτοαντίφαση και η αυτοαναίρεση.

Κι αυτό το επιτυγχάνει, όχι σε διαφορετικά κείμενα, αλλά σε ένα και το αυτό κείμενο.

Ο ίδιος ο Τελεβάντος χαρακτηρίζει, όπως βλέπουμε, τη συμφωνία στο Μπάλαμαντ ως προδοτική.
Ωραία.

Ποιοί την υπέγραψαν και την αποδέχτηκαν;
Κάποιες Ορθόδοξες Εκκλησίες.
Έτσι;
Ωραία.

Αυτές λοιπόν πρόδωσαν την Ορθοδοξία, και εφόσον υπάρχει προδοτική συμφωνία, υπάρχουν και προδότες.

Τι έκαναν οι άλλες Εκκλησίες, που πράγματι δεν την υπέγραψαν;
Μήπως διαμαρτυρήθηκαν σ’ αυτές που υπέγραψαν.
Όχι.

Μήπως έκοψαν την επικοινωνία;
Όχι.
Απλώς, σιωπηρά την αποδέχτηκαν.
Άρα είναι συνυπεύθυνες στην προδοσία.
Όπως είναι συνυπεύθυνος στην προδοσία και ο Τελεβάντος, που επικοινωνεί με τις προδρότριες (κατ’ αυτό Εκκλησίες) και λιβανίζει τρείς φορές την εβδομάδα, τον αιρετικό και προδότη (κατ’ αυτόν, αφού υπέγραψε τη συμφωνία) πατριάρχη Βαρθολομαίο, του οποίου είναι αναμφισβήτητη η ηγετική και καθοδηγητική παρουσία στην προώθηση της αίρεσης του Οικουμενισμού.

Και ενώ ο Τελεβάντος φέρεται με «σεβασμό» προς τον Βαρθολομαίο, μεταχειρίζεται με διαφορετικό τρόπο το τσιράκι του Βαρθολομαίου, τον ανύπαρκτο Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, και ως άλλο σάκκο του μπόξ, τον χτυπά καθημερινώς, για να δείξει ότι «αγωνίζεται».

Αλλού αυτά Τελεβάντο.
Σε καταλάβαμε.
Και για να μη πεις ότι σε αδικώ κάνοντας τον ψυχαναλυτή, μπορεί να μη το κάνεις συνειδητά, αλλά ίσως ασυνείδητα, «λόγω ψυχολογικών προβλημάτων», όπως για σένα είχε πεί ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος (μου το εκμυστηρεύτηκε Κύπριος καθηγητής).

Σταμάτα, λοιπόν, να προσφέρεις κακές υπηρεσίες στην υπόθεση της Ορθοδοξίας.
Θεράπευσε τον εαυτό σου, είτε από τα πάθη σου, είτε από τις ψυχικές διαταραχές που σε κατατρύχουν, και μετά εν ταπεινώσει, όχι σαν Πάπας αλάνθαστος, πρόσθεσε και συ ό,τι έχεις να προσφέρεις στην υπόθεση της Ορθοδοξίας.

2 σχόλια:

  1. Θέλει, ο κριτής των πάντων, Τελεβάντος να κάνει κριτική στον π. Ευθύμιο Τρικαμηνά, ο οποίος αποδεικνύει, παραθέτοντας την συμφωνία Μπάλαμαντ, ότι με αυτή «ἀναγνωρίσαμε καί συνυπεγράψαμε μέ τούς Παπικούς ὅτι, ἐκεῖ πού εὑρίσκονται καί μέ τίς αἱρέσεις πού κουβαλοῦν, ἔχουν ἔγκυρα μυστήρια, ἱερωσύνη, εἶναι ἀδελφή Ἐκκλησία, ὅπως οἱ ἄλλες Ὀρθόδοξες τοπικές καί συνυπεύθυνη διά τήν πορεία τῆς Ἐκκλησίας διαχρονικῶς κλπ.». Με αυτή την αφορμή, λοιπόν, ο Τελεβάντος λέγει ότι «ούτε η Εκκλησία της Ελλάδος, ούτε η Εκκλησία της Κύπρου δέχθηκαν την προδοτική αυτή συμφωνία. Πλείστες Ορθόδοξες Εκκλησίες ούτε καν εκπροσωπήθηκαν στο Μπαλαμάντ». Και παρακάτω: «Άλλο να δέχεσαι καταρχήν έγκυρα τα μυστήρια των Παπικών - όπως έκανε η προδοτική για την Ορθοδοξία συμφωνία των Μπαλαμάντ...».
    Αυτά που έγραψε ο πολύς Τελεβάντος, δυστυχώς γι’ αυτόν, είναι άκρως αντιφατικά, και αποδεικνύουν άλλη μια φορά, ότι το κύριο χαρακτηριστικό των κειμένων του είναι η αυτοαντίφαση και η αυτοαναίρεση. Κι αυτό το επιτυγχάνει, όχι σε διαφορετικά κείμενα, αλλά σε ένα και το αυτό κείμενο. Ο ίδιος ο Τελεβάντος χαρακτηρίζει, όπως βλέπουμε, τη συμφωνία στο Μπάλαμαντ ως προδοτική. Ωραία. Ποιοί την υπέγραψαν και την αποδέχτηκαν; Κάποιες Ορθόδοξες Εκκλησίες. Έτσι; Ωραία. Αυτές λοιπόν πρόδωσαν την Ορθοδοξία, και εφόσον υπάρχει προδοτική συμφωνία, υπάρχουν και προδότες. Τι έκαναν οι άλλες Εκκλησίες, που πράγματι δεν την υπέγραψαν; Μήπως διαμαρτυρήθηκαν σ’ αυτές που υπέγραψαν. Όχι. Μήπως έκοψαν την επικοινωνία; Όχι. Απλώς, σιωπηρά την αποδέχτηκαν. Άρα είναι συνυπεύθυνες στην προδοσία. Όπως είναι συνυπεύθυνος στην προδοσία και ο Τελεβάντος, που επικοινωνεί με τις προδρότριες (κατ’ αυτό Εκκλησίες) και λιβανίζει τρείς φορές την εβδομάδα, τον αιρετικό και προδότη (κατ’ αυτόν, αφού υπέγραψε τη συμφωνία) πατριάρχη Βαρθολομαίο, του οποίου είναι αναμφισβήτητη η ηγετική και καθοδηγητική παρουσία στην προώθηση της αίρεσης του Οικουμενισμού.
    Και ενώ ο Τελεβάντος φέρεται με «σεβασμό» προς τον Βαρθολομαίο, μεταχειρίζεται με διαφορετικό τρόπο το τσιράκι του Βαρθολομαίου, τον ανύπαρκτο Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, και ως άλλο σάκκο του μπόξ, τον χτυπά καθημερινώς, για να δείξει ότι «αγωνίζεται».
    Αλλού αυτά Τελεβάντο. Σε καταλάβαμε. Και για να μη πεις ότι σε αδικώ κάνοντας τον ψυχαναλυτή, μπορεί να μη το κάνεις συνειδητά, αλλά ίσως ασυνείδητα, «λόγω ψυχολογικών προβλημάτων», όπως για σένα είχε πεί ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος (μου το εκμυστηρεύτηκε Κύπριος καθηγητής). Σταμάτα, λοιπόν, να προσφέρεις κακές υπηρεσίες στην υπόθεση της Ορθοδοξίας. Θεράπευσε τον εαυτό σου, είτε από τα πάθη σου, είτε από τις ψυχικές διαταραχές που σε κατατρύχουν, και μετά εν ταπεινώσει, όχι σαν Πάπας αλάνθαστος, πρόσθεσε και συ ό,τι έχεις να προσφέρεις στην υπόθεση της Ορθοδοξίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μερικοί το αποκαλούν "ένστιγκτο", άλλοι το λένε "τρίτη αίσθηση", άλλοι "υποσυνείδητο", μερικοί, Χριστιανοί, "θεία φώτιση" ή "εσωτερική πληροφόρηση", άλλοι "κρίση επί αποδεικτικών στοιχείων", πάντως όπως και να το πείτε, δεν τους θεωρώ σοβαρούς συζητητές και τον εξ αλλοδαπής και τον εξ ημαδαπής.

    Τρικυμία εν κρανίω. Με τι ασχολούμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου