Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Iερος Χρυσοστομος:

...Μακελαρης (στασιαστης),

ο κ. Ιγνατιος
....

Ζηλωτες,

οι Βολιωτες χριστιανοι
...

Καί ἰδού «ὡς κύων ἐπιστρέφων ἐπί τό ἴδιον ἐξέρασμα»...



Ὁ λόγος δυστυχῶς πάλι γιά τόν παραπαίοντα Μητροπολίτη Δημητριάδος. Ἀνεμένετο, ἀλλά θέλαμε νά πιστεύουμε ὅτι θά ἐπρυτάνευε ἡ λογική, οἱ νηφάλιες σκέψεις ἑνός γηραιοῦ κληρικοῦ καί τό ἀποτυχημένο μεταφραστικό πείραμα θά τόν ὡδηγοῦσαν ἐπιτέλους σέ ὡρίμανση πνευματική καί συμμόρφωση καί ὄχι στή ψυχοφθόρο, πείσμονα, ἐγωϊστική, ἀλλόφρονα ἕως ἑωσφορική ἀντιπαράθεση του μέ τήν δισχιλιετῆ παράδοση τῆς Ἐκκλησίας καί τούς πιστούς. Ἀντί ὅλων αὐτῶν ὁ γνωστός ταραξίας τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Βόλου Ἰγνάτιος ὁ Παραβάτης σκληραίνει τή θέση του καί ἐξαπολύει μύδρους κατά τῶν ἀντιδρώντων πιστῶν. Προσφατως στον εσπερινο του προφητη Ηλια εβιασε ανενδοιαστως κατ' επαναληψι και δημοσιως τα πανεμορφα αναγνωσματα των προφητειων της εορτης.



Ἀποκαλύπτουμε τώρα καί τή νέα του μέθοδο – πονηρό ἐλιγμό. Μόλις ἀναγνωρίσει ἐντός τοῦ Ἱ. Ναοῦ (ὁ ἴδιος ἤ οἱ ἱερεῖς του) πρόσωπα πιστῶν ἀπό αὐτούς πού ἐκδήλωσαν ἀντίδραση στή μεταφραστική του μανία, φοβούμενος νέα ἐπεισόδια καί ἀφοῦ ἀπέτυχε νά τούς τρομοκρατήσει μέ τήν ἐπέμβαση τῆς Ἀσφάλειας (ὁποία πατρική φροντίδα, ἀγάπη, ἀνεξικακία, δημοκρατικότητα καί ἐλευθερία ἀλήθεια!), τότε ἀμέσως παραλείπει αὐτοβούλως τά ἱερά ἀναγνώσματα καί ἐπιδίδεται σέ ἕνα ἄνευ προηγουμένου καυστικό, γεμᾶτο χολή κήρυγμα (αὐτός ὁ πράος καί ταπεινός) στηλιτεύοντας ἀορίστως, ἀνωνύμως καί κυνικά τούς φανατικούς Ταλιμπάν καί τίς φανταστικές σέκτες καί φατρίες πού τόν τριγυρίζουν, τόν ἀπειλοῦν καί τόν παρενοχλοῦν στό «διαφωτιστικό» του ἔργο, εὐχόμενος κιόλας σάν καλός ποιμένας γιά τήν μετάνοιά τους.


Τό ἴδιο πανικόβλητο κήρυγμα τό ἄκουσε ὁ κόσμος τοὐλάχιστον σέ τρεῖς διαφορετικές ἑορτές Ἁγίων. Μέ τή μόνη διαφορά, στήν ἑορτή τῆς Ἁγ. Παρασκευῆς συνέδεσε τό κήρυγμά του μέ τό οἰκτρό ἔγκλημα στό Ὄσλο τῆς Νορβηγίας· προφανῶς καθρέπτιζε τόν δικό του ψυχικό κόσμο και μέ τά γυαλιά πού ὁ ἴδιος φοροῦσε ἔβλεπε τόν κόσμο γύρω του!



Πού γιά νά ποῦμε τά πράγματα μέ τό ὄνομά τους, ἄν εἶχε στοιχειώδη πνευματική κατάσταση καί εἰλικρινή ταπείνωση, θά προτιμοῦσε τήν εἰρήνη καί θά «ἔκανε τό χατίρι» τοῦ λαοῦ του, πού δέν τοῦ ζητάει καί τίποτε παράλογο ἀπό τό νά τηρήσει τήν παράδοση καί τήν ἀρχαία τάξη καί γλῶσσα τῆς Ἐκκλησίας, ὅπως τά παρέλαβε, τηρώντας τόν ἀρχιερατικό του ὅρκο.



Ἐδῶ ἀκριβῶς ἀποδεικνύεται μέ πνευματικά κριτήρια ἡ ἀνωριμότητα, ἀκαταλληλότητα καί ἀδυναμία του νά ἡγεῖται σάν ποιμένας ὀρθοδόξου λαοῦ. Πῶς εἶναι δυνατόν αὐτός ὁ ἄνθρωπος, ἄγευστος ὥν ὑπακοῆς μέ τόσο ἐγωϊσμό καί πεῖσμα, σάν μικρό κακομαθημένο παιδί, πού καί δίκιο νά εἶχε, ἔπρεπε νά μᾶς δώσει παράδειγμα ταπείνωσης πρός μίμησι κόβοντας τό θέλημά του - ἄγνωστα γράμματα γιά τόν κ. Ἰγνάτιο, πῶς εἶναι δυνατόν νά ἔχει πειστικό λόγο καί νά ἀπαιτεῖ τυφλή ὑπακοή ἀπό τούς ὑφισταμένους του καί τό ποίμνιό του; Ἐμεῖς τοῦ θέτουμε ὡς κριτήριο τήν ἱερά Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας καί αὐτός μᾶς ἀντιπαραθέτει τό δόγμα «ἐγώ εἶμαι ἐγώ...». Βγάλτε μόνοι σας τό συμπέρασμα. Τό ψεῦδος, ἡ ἀπάτη καί ἡ ὑποκρισία προσωποποιημένη. Ἔ, δέν θά σέ προσκυνήσουμε ρέ κύριε, ὁ κόσμος νά χαλάσει.



Ξεχνάει τήν θέση του, τόν Ἅγιο γιά τόν ὁποῖο ὑποτίθεται ὅτι προσῆλθε νά τιμήσει (ποιός τόν ὑπολογίζει τώρα κι αὐτόν) καί καταπιάνεται ἀποκλειστικά μέ τούς ἀγανακτισμένους πολίτες –πιστούς, πού τολμοῦν νά ἀμφισβητοῦν τό μακιγιαρισμένο image του, τό εἴδωλο τῆς αὐτοῦ μεγαλειότητος, πού ὀφείλουμε ὅλοι λαϊκοί καί κληρικοί ἐδαφοκωλοτουμπιαίως νά προσκυνοῦμε σά χρυσή εἰκόνα. Κι ὅλα αὐτά φυσικά μέ ἄκρως ἀντιδημοκρατικούς καί ἄνισους ὅρους, αὐτός ἀφ’ὑψηλοῦ μέ μικρόφωνο στό χέρι, ἐκ τοῦ ἀσφαλοῦς μέ ὅλους τους σεκιουριτάδες (κοντοκουρεμένους) παπάδες καί ψαλτάδες τριγύρω του, ἐμᾶς δέ τούς Ὀρθοδόξους πιστούς, μόνους καί ἀνυπεράσπιστους νά φοβόμαστε καί νά ἀπειλούμεθα μέ αὐτόφωρο ἀπό τούς μυστικούς ἀσφαλίτες πού «στοργικά» μᾶς περιτριγυρίζουν καί μᾶς προσέχουν.



Τό εὐτράπελον τῆς ὑποθέσεως εἶναι ὅτι ἐνῶ «οἱ φανατισμένοι ἐχθροί του» παραμένουν ἥρεμοι καί ἥσυχοι ἐντός τοῦ Ναοῦ, προσευχόμενοι στόν ἑορτάζοντα ἅγιο, νά τόν φωτίσει καί νά τόν ὁδηγήσει στόν δρόμο τῆς Ἱερᾶς Παράδοσης τῆς Ἐκκλησίας, αὐτός ἐν ψυχικῷ βρασμῷ ὁλοφάνερο, μέ ἐξωτερικά ἥρεμο (ἀλλά ψυχρό σάν πάγο) προσωπεῖο πνέει μένεα κατά τῶν Ὀρθοδόξων, ὁμιλῶν πομποδῶς καί ἐντελῶς ἐκτός θέματος, λέγων ἄλλα ἀντί ἄλλων, προσπαθῶν ἀπελπισμένα νά συνδέσει, τραβῶντας ἀπό τά μαλλιά τά ἐπιχειρήματα – φληναφήματά του, μέ τό νόημα τῆς ἑορτῆς! Ἔτσι π.χ. ἐξομοιώνει τούς ἀντιδρῶντας Ὀρθοδόξους πιστούς μέ τούς διῶκτας τῶν μαρτύρων –sic καί τόν ἑαυτό του μέ τούς ἁγίους μάρτυρας – sic εἰς τό τετράγωνο! πού ὑπέμειναν τά πάνδεινα καί ἁγίασαν. Αὐτό ἦταν τό «ἠθικό συμπέρασμα» στό κήρυγμα τῆς Ἁγ. Παρασκευῆς τῆς πόλεώς μας. Ἔτσι ἔχουμε στό Βόλο τό κωμικοτραγικό φαινόμενο δεσπότη σέ ρόλο Δόν Κιχώτη νά ἐπιδίδεται στό κυνῆγι μυθολογικῶν Ἐρινύων, ἐξορκίζοντας φανταστικούς γίγαντες, ψάχνοντας ἀπελπισμένα τήν Δουλτσινέα του (κάποιο θρόνο καλύτερο ἀπό τόν Βόλο) τραβώντας δίπλα του καί τόν φουκαρᾶ τόν Σάντσο....



Καί ὅλο μιλάει γιά ἀναγκαῖες ἀλλαγές στόν κόσμο καί τήν Ἐκκλησία τῆς αὔριον καί ὅλο μᾶς «παίζει» τόν προφήτη – σέ κάθε λόγο του, ὡς ἄλλη Πυθία, πάντα βαθυστόχαστα κάτι μᾶς προλέγει καί αὐτοπαρουσιάζεται, οὔτε λίγο, οὔτε πολύ σάν «κανόνας πίστεως καί εἰκόνα πραότητος». Μέ ἄλλα λόγια, δέν θέλετε ἀγαπητά μου «πρόβατα καί προβατίνες» τήν μετάφραση τῆς Βιβλικῆς Ἑταιρείας, πίσω δέν γυρίζω, καταλάβετέ το. Φᾶτε λοιπόν στήν μούρη τώρα ἐμένα καί προσκυνᾶτε τήν εἰκόνα μου σάν ἄλλο Ναβουχοδονόσορα!



Ταλαίπωροι Βολιῶτες! Μετά τούς Ἁγ. Πατέρας μας ἀπό τήν Θεολογική Ἀκαδημία χάσαμε τώρα καί τούς Ἁγ. Προφῆτες μέ συνοπτικές διαδικασίες ἀπό τόν Δεσπότη μας. Καί ὅπως ὁ Λουδοβίκος ὁ ΙΔ΄ τῆς Γαλλίας εἶπε τό ἐωσφορικό ἐκεῖνο «letat, cest moi! ( τό κράτος εἶμαι ἐγώ) », ὁ κ. Ἰγνάτιος μᾶς λέει ἡ Ἐκκλησία εἶμαι ΕΓΩ. Νά καί ἡ Μεταπατερική Θεολογία στήν πράξη!



Ἐμεῖς ὅμως οἱ ἐναπομείναντες Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί τοῦ Βόλου, τόν προειδοποιοῦμε ὅτι δέν θά ἀνεχθοῦμε ἐπί πολύ τήν αὐθαίρετη καί ἄνευ λόγου παράλειψη τῶν Ἱερῶν Προφητειῶν στούς πανηγυρικούς Ἑσπερινούς τῶν Ἁγίων τῆς πόλεώς μας καί τήν ἀντικατάστασή τους μέ τά βαρετά, πρόχειρα, κακότεχνα, κούφια, πικρόχολα καί προπαγανδιστικά κηρύγματά του, πού ἀποσκοποῦν στήν τρομοκράτησή μας. Θά μᾶς βρεῖ πάλι μπροστά του καί πολύ πιό σκληρούς.


ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ

15 σχόλια:

  1. Ποιός μιλάει για ταπείνωση και αγάπη και ειρήνη στην Εκκλησία; Αυτός που έχει τρομοκρατήσει τόσο τους ιερείς του, που δεν τολμούν να κάνουν δογματικό κι αντιαιρετικό κήρυγμα παρά μόνο ό,τι τους σερβίρει ο ίδιος; Αυτός που χειροτονεί κάθε καρυδιάς καρύδι και έχουμε φαινόμενα κληρικών με προγαμιαίες σχέσεις, με εμφανίσεις σε «bar» υπό την επήρεια αλκοόλ; Θού Κύριε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο δεσπότης με το κολλαριστό ράσο και το ελικόπτερο δεν ορρωδεί προ ουδενός.Μέχρι και στη Φλώρινα,στην κηδεία του πρυτάνεως των αντιοικουμενιστών επισκόπων μακαριστού πλέον Αυγουστίνου Καντιώτη,είχε το θράσος να παρευρεθεί μαζί με τον ανεκδιήγητο Δωρόθεο Πολυκανδριώτη.Οι χριστιανοί του Βόλου δεν πρέπει να τον αφήσουν σε χλωρό κλαρί.Είναι κοσμικότατος και επικίνδυνος,όπως κι ο Σύρου,ο όψιμος αναθεωρητής
    Ανθιμος Αλεξανδρουπόλεως,ο Πατρών που έκανε αγιασμό στο γήπεδο της Παναχαικής και φυσικά ο Ρωμανιδόπληκτος Ναυπάκτου με τον αντιφατικότατο Πειραιώς Σεραφείμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Σεβασμιώτατος χαράζοντας ο ίδιος δημοσίως άλλη γραμμή από αυτήν των Πατέρων, μια γραμμή νέα, μια γραμμή σύγχρονη, μια γραμμή προοδευτική, μια γραμμή ανανεωμένη, μια γραμμή του Ογδόου Αιώνα, μια γραμμή Νεο-πατερικής σύνθεσης ή «Μετα-πατερικής» Θεολογίας όπως το Διεθνές Συνέδριο στο Συνεδριακό Θεσσαλίας, (Βόλος, 3-6 Ιουνίου 2010) θεωρεί τους επόμενους τοις Αγίοις Πατράσι και τους ακολουθούντες το Ευαγγέλιο χριστιανούς «ψυχοπαθολογικές προσωπικότητες» με “διαταραγμένη την ψυχή τους”.

    Θεωρεί τους Χριστιανούς που αγαπάν την Παράδοση και την Αλήθεια ανθρώπους με εμμονές, θεωρεί το ποίμνιο του ότι δεν είναι αυθεντικοί και πραγματικοί Χριστιανοί! (Αυτό το συμπέρασμα βγάζει λοιπόν μετά από 10 ολόκληρα χρόνια ποιμαντικής διακονίας στην Μητρόπολη Δημητριάδος!!!)

    Αλλά πώς να μην το κάνει αυτό όταν σε Ανακοινωθέν της Ακαδημίας Θεολογικών Σπουδών Βόλου στις 28 Μαίου 2010 έγραφε:


    « Σήμερα δεν γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι η σπουδαία σε σημασία πατερική παράδοση, δεν υπήρξε ποτέ ένα μονολιθικό, ανιστορικό και αμετάβλητο κατασκέυασμα, αλλά ότι διαρκώς ανακαινιζόταν με τη χάρη του Πνεύματος, προσλάμβάνοντας και αγιάζοντας τα εκάστοτε και εκασταχού νέα πολιτισμικά, κοινωνικά και ιστορικά δεδομένα».


    Ο Απόστολος σαν προφήτης μας λέει ρητά…

    Γαλ. α’ 8-9
    «Αλλά και εάν ημείς η άγγελος εξ ουρανού ευαγγελίζηται υμίν παρ’ο ευηγελισάμεθα υμίν, ανάθεμα εστω ως προειρήκαμεν, και άρτι πάλιν λέγω εί τις υμάς ευαγγελίζεται παρ’ο παρελάβετε, ανάθεμα εστώ».

    Και επίσης:
    ΄΄ εν ύστεροις καιροίς αποστήσονται τινές της πίστεως προσέχοντες πνεύμασι πλάνης και διδασκαλίες δαιμονικές΄΄ (Α’ Τιμόθ. Δ.1)


    Λασπολογώντας λοιπόν εναντίον αυτών που διαφωνούν με τα οικουμενιστικά-αιρετικά του ανοίγματα, την απαξίωση των Αγίων Πατέρων και κατά συνέπεια του Αγίου Πνεύματος (Μεταπατερική Θεολογία!) και τις μεταφράσεις στη δημοτική εκμεταλλεύεται ευκαίρως ακαίρως συμβάντα με μεγάλο αντίχτυπο στο συναίσθημα των ανθρώπων, στυλ βομβιστική επίθεση στο Όσλο, θέλοντας έτσι να τραβήξει την προσοχή του κοινού σε μια απέλπιδα και αγωνίωδες προσπάθεια εκσυγχρονισμού της Λειτουργικής Γλώσσας και του Αγίου Πνεύματος που βλέπει να καταρρέει!

    Στην Ένατη Συνέλευση του Παγκοσμίου Συμβουλίου των Εκκλησιών Porto Alegre Βραζιλίας, 14-23 Φεβρουαρίου του 2006 όταν υπέγραφε ότι:

    ● Δεν είμαστε εμείς η Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, αλλά οι 349 αιρετικές «εκκλησίες» του ΠΣΕ, μαζί.
    ● Για να εκπληρώσουμε την Καθολικότητά μας είναι αναγκαίο να είμαστε σε κοινωνία μ’ αυτές τις ψευτοεκκλησίες.
    ● Αυτό που οριοθετεί την Εκκλησία δεν είναι η κοινή ορθή Πίστη και η Αποστολική διαδοχή αλλά «το βάπτισμα», ακόμη κι αν αυτό γίνεται…χωρίς νερό!
    ● Η πληθώρα των κακοδοξιών και πλανών των «εκκλησιών» του ΠΣΕ, είναι «διαφορετικοί τρόποι διατύπωσης της ίδιας Πίστης» και «ποικιλία Χαρισμάτων του Αγ. Πνεύματος» !
    ● Οι ασεβείς συνάξεις του ΠΣΕ εμπνέονται και καθοδηγούνται από το Χριστό και το Άγιο Πνεύμα!
    (στο αρχικό κείμενο υπάρχουν αναλυτικά αυτές οι παράγραφοι)

    Κατείχε την Αλήθεια και φωτιζόταν από το Άγιο Πνεύμα μετά από πανστρατιά συμπροσευχής μετά πάντων των θρησκειών του Κόσμου; ή τον είχε ευλογήσει Γυναίκα Ιέρεια άλλης θρησκέιας και έτσι ομολογούσε ακλόνητος Ορθοδοξία όπως οι Άγιοι μας;

    Ότι και να δηλώσει ότι και να κάνει ο Σεβασμιώτατος εμείς οι παραδοσιακοί Χριστιανοί οι «ψυχοπαθολογικές προσωπικότητες» έχουμε την ελπίδα μας στην Νέα Ιερουσαλήμ και από εκεί αντλούμε την δύναμη μας.

    Μπορεί να μην γνωρίζουμε από συνεδριακά κέντρα, λουσάτες Δεσποτικές εκδηλώσεις και ρητορικούς λόγους αλλά γνωρίζουμε ότι η παρακαταθήκη που μας έχουν αφήσει οι Απόστολοι λέει:

    1. «Αρα ουν, αδελφοί, στήκετε και κρατείτε τάς παραδόσεις ας εδιδαχθήτε είτε διά λόγου είτε δι’ επιστολής ημών» Β’ Θες. β’ 15





    2. Α’ Τιμ. στ’ 20-21

    «Ω Τιμόθεε, την παρακαταθήκην φύλαξον, εκτρεπόμενος τας βέβηλους κενοφωνίας και αντιθέσεις της ψευδωνύμου γνώσεως, ην τίνες επαγγελόμενοι περί την πίστιν ηστόχησαν»

    Χριστιανός με Ψυχοπαθολογική Προσωπικότητα απο Βόλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τοις Αγαπώσιν των Θεών πάντα συνεργεί ης αγαθόν. Και τα θετικά για να τα μιμείται και τα αρνητικά για να τα αποφεύγει, ενα τετοιο αρνητικό προς αποφυγήν είναι η συμπεριφορά και η ψυχική κατάσταση του Ιγνατίου. Μας θυμίζει την πονηρή κατάσταση των Γραμματέων και Φαρισαίων αυτοί οι οποίοι είχαν δει τόσα πολλά και τόσα μεγάλα θαύματα ζητούσαν και πάλι θαύμα – αυτός που ξέρει τόσα πολλά και τόσους Εκκλησιαστικούς κανόνες επιμένει στην Μεταπατερικότητα, τις μεταφράσεις και ζητάει πάλι να βρει αφορμές για να κατηγορήσει αυτούς που υπερασπίζονται την αλήθεια .

    Είχαν δει πολλά όμως τα διέστρεφαν και τα αχρήστευαν καθώς πονηρά κινούμενοι τα απέδιδαν σε συνεργασία με τον
    άρχοντα των δαιμονίων «ουτος ουκ εκβάλλει τα δαιμόνια έι μη εν τον Βεελζεβούλ άρχοντα των δαιμονίων». …Έχει ακούσει αρκετά και από το ποιμνιό του αλλά και από άλλους αρχιερείς αλλά τα διαστρέφει και τα αποδίδει σε ζηλωτισμό και σε ομάδες και όχι στην αλήθεια…

    Φαίνεται ότι και ο Ιγνάτιος δεν έχει καλή διάθεση, έχει κακές προκαταλήψεις και δεν είναι ανοιχτός στην αλήθεια και στην παράδοση της Εκκλησίας.

    Είναι προσκολλημένος σε αυτό που αυτός νομίζει σωστό και αποκλείει κάθε αλήθεια και με κάθε τρόπο και κάθε περίσταση – πρόφαση προσπαθεί να την εξουδετερώσει για να περάσει την νεοτεριστική του Μεταπατερική – Μεταφραστική γραμμή.

    Έτσι διαστρέφει την Αλήθεια και την προσκόλληση στην Παράδοση της Εκκλησίας μας και τα θεωρεί ζηλωτισμό και απειλή.

    Τελικά φαίνεται ότι η τύφλωση και η διαστροφή αυτή είναι ακόμη ένα αποτέλεσμα (ίσως από τα χειρότερα) του Εγωισμού.

    Ο Θέος να μας φυλάει από το πνεύμα του εγωισμού που τυφλώνει τον άνθρωπο και δεν βλέπει την αλήθεια και το πραγματικό του συμφέρον , να μας δίνει δε πνεύμα ταπεινώσεως και με την χάρη του να μας οδηγεί στην Αλήθεια και την Σωτηρία.

    Όσο και να προσπαθήσουν οι Νεοτεριστές Δεσπόταδες (που θεωρούν τον εαυτό τους και τα πιστεύω ΤΟΥΣ Εκκλησία) πάντα θα υπάρχει το ανάχωμα της Παραδόσεως και των Αποστόλων που δεν θα τους αφήνει να προχωρήσουν σε Καινοτομίες και έτσι πάντα θα χρειάζεται να εφευρίσκουν θεωρίες Συνάφειας και Εξέλιξης για να στηρίζουν τις θέσεις τους.
    Όμως ότι και να αλλάξουν ότι Μεταπατερική θεωρία κι αν βγάλουν, ότι μετάφραση κι αν κάνουν πάντα θα προσκρούουν στο:

    . Α’ Τιμ. στ’ 20-21

    «Ω Τιμόθεε, την παρακαταθήκην φύλαξον, εκτρεπόμενος τας βέβηλους κενοφωνίας και αντιθέσεις της ψευδωνύμου γνώσεως, ην τίνες επαγγελόμενοι περί την πίστιν ηστόχησαν»

    ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΙΣΤΟΣ ΑΠΟ ΒΟΛΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αποτειχισμενη 72 ετων28 Ιουλίου 2011 στις 5:49 μ.μ.

    Ο λαος ειναι ακατηχητος τελειως.Δεν γνωριζουν καθολου τυπικο,δεν καταλαβαινουν τιποτα απ οσα ψελνουν οι ψαλτες ετσι οπως τα ψελνουν,λες και ειναι τενοροι και οτι και να παραληψουν,ακομη και τα αναγνωσματα στον εσπερινο δεν παιρνουν χαμπαρι.Αν δεν σταματησει τους νεοτερισμους ο Δεσποτας θα μας βρισκει παντα μπροστα του!!Εμενα βεβαια για οσο ακομα με εχει ο Θεος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επειδη δεν συμπαθει ιδιαιτερα τους αγωνιζομενους της Λαρισας,ο Δεσποτης κ.Ιγνατιος Βολου,να προσεχει γιατι ειμαστε πολυ κοντα στο να αρχισουμε να διαμαρτυρομαστε μ αυτον τον τροπο.Αν θελει να γινεται καθε φορα στοχος και αιτια σκανδαλισμου,ας συνεχισει και τα λεμε.Θα μου πειτε πως ειμαι απειλητικη,δε πειραζει.Σαν ψυχοπαθολογικη προσωπικοτητα με διαταραγμενη ψυχη(οπως με αποκαλεσε ο επισκοπος μου)φυσικο δεν ειναι να αντιδρασω ετσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το κήρυγμα του Δημητριάδος, όπως το αναρτούν τα εκκλησιαστικά ειδησεογραφικά πρακτορεία, το οποίο και προκάλεσε τόσο μεγάλη αναταραχή στο πανελλήνιο, νομίζω ότι είναι

    α) ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ως προς το ότι: στην Ελλάδα δεν υπάρχει αντιστοιχία κανενός Ορθοδόξου Έλληνα, και του πλέον ζηλωτή και φανατικού, με τον Νορβηγό και άλλους θρησκευτικούς εξτρεμιστές. Και οι πλέον φανατικοί (που όντως υπάρχουν) και οι ζηλωτές, είναι "αρνάκια του Θεού", είναι οι πιο Νομοταγείς και φιλάνθρωποι Έλληνες και δεν πειράζουν ούτε κουνούπι.

    β)ΑΝΑΚΟΛΟΥΘΟ διότι αφού χαρακτηρίζει με βαρείς χαρακτηρισμούς ("θρησκευτικά φανατισμένων ομάδων", "Ψυχοπαθολογικές προσωπικότητες") και παραλληλίζει με "ταλιμπάν" και "Νορβηγό δολοφόνο" τους αδελφούς του Χριστιανούς, ίσως και τα πνευματικά του τέκνα, ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ο ίδιος απέναντί τους όσα διδάσκει: "από άνθρωποι του Θεού, που θα έπρεπε να διακρίνονται για την αγάπη την ανεκτικότητα και την καλοσύνη γίνονται άνθρωποι με εμμονές και εκδικητικές τάσεις".

    Γ) ΕΛΛΙΠΕΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ. Οποιοσδήποτε έχει στοιχειώδη θεολογική και εκκλησιαστική παιδεία, διαπιστώνει ότι λείπει το υπόλοιπο μισό της ανάπτυξης του θέματος.
    Αναφέρεται σε αγάπη, ειρήνη, πραότητα, καλοσύνη, φυχραιμία, ταπείνωση, συγχωρητικότητα, υπομονή, ως γνωρίσματα του αληθινού Χριστιανού. Σωστά. Στη συνέχεια όμως, ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΑ ΟΣΑ γνωρίσματα του καλού Χριστιανού και Εκκλησίας, ΛΕΙΠΟΥΝ από το κήρτγμα του Δημητριάδος: η Ορθόδοξη Πίστη, το Ορθόδοξο Δόγμα! Η έγνοια για την αυθεντικότητα της πίστης, την μη αλλοίωση του ορθού Δόγματος και ο αγώνας για την υπεράσπισή του όταν αλλοιώνεται. Λείπουν π.χ. τα : "ειπέ τη Εκκλησία" (Ματθ.18,17), "Στήκετε και κρατείτε τας (όντως) παραδόσεις", "ει τις έρχεται προς υμάς και ταύτην την διδαχήν ου φέρει, μη λαμβάνετε αυτόν εις οικίαν, και χαίρειν αυτώ μη λέγετε", "φεύγετε ουν αυτούς αδελφοί, και την προς αυτούς κοινωνίαν· εί τις υμάς ευαγγελίζεται παρ’ ό παρελάβετε, κάν άγγελος εξ ουρανού, ανάθεμα έστω", "οργίζεσθε και μη αμαρτάνετε", "τους δημοσίως αμαρτάνοντας ενώπιον πάντων έλεγχε", "κήρυξον τον λόγον, επίστηθι εὐκαίρως ακαίρως, ΕΛΕΓΞΟΝ, ΕΠΙΤΙΜΗΣΟΝ, παρακάλεσον, εν πάση μακροθυμία και διδαχή", επὶ της Μωσέως καθέδρας εκάθισαν οἱ γραμματείς και οι Φαρισαίοι. πάντα ούν όσα εὰν είπωσιν υμίν τηρεῖν, τηρείτε και ποιείτε, κατά δε τα έργα αὐτών μη ποιείτε", "προσέχετε ουν εαυτοίς και παντί τω ποιμνίω εν ώ υμάς το Πνεύμα το άγιον έθετο επισκόπους ποιμαίνειν την Εκκλησίαν του Κυρίου και Θεού, ην περιεποιήσατο διά του ιδίου αίματος. Εγώ γαρ οίδα τούτο, ότι εισελεύσονται μετά την άφιξίν μου λύκοι βαρείς εις υμάς μη φειδόμενοι του ποιμνίου", (Πραξ. 20,28-30)"πειθαρχείν δεί Θεώ μάλλον ή ανθρώποις", "Ο φύλαξ της Ορθοδοξίας, το σώμα της Εκκλησίας τουτέστι. Ο λαός αυτός έστι", "Φεύγωμεν το φοβερόν της σιωπής κρίμα, η σιωπή μέρος συγκαταθέσεως"(Θεόδ.Στουδίτης) και εκατοντάδες άλλα του Ιησού, Αποστόλων, Προφητών, Πατέρων, του Ιερού Χρυσοστόμου, Οικουμενικών Συνόδων, Ιερών Κανόνων. Έπειτα, μετά την Ορθοδοξία θα έπρεπε να αναφερθει και στην Ορθοπραξία, στις εκτρώσεις, στις μοιχείες, στις ελεύθερες προ-και μεταγαμιαίες σχέσεις, στις ηθικές παρεκτροπές, στην αποφυγή πλουτισμού, στη λιτότητα, στη νηστεία, στην φιλανθρωπία, στην κοινοκτημοσύνη, στον τρόπο εκλογής Επισκόπων και πρεσβυτέρων ψήφω κλήρου και ευσεβούς λαού, σε.. σε .. Και στο τέλος να παροτρύνει το εκκλησίασμα σε μετάνοια και εξομολόγηση.

    Υ.Γ. Η επιθυμία ενός Ορθόδοξου Χριστιανού για κατανοητή γλώσσα στα ευαγγελικά και λειτουργικά κείμενα, όχι υποχρεωτικά αλλά για όσους το επιθυμούν επειδή δεν καταλαβαίνουν αρχαία Ελληνικά, πιστεύω ότι αντίθετα από την άποψη των Βολιωτών σχολιαστών, συνάδει με την Ορθόδοξη, πατερική, αντιαιρετική και αποτειχιστική στάση. Αν όχι, τότε οι ψαλμοί, οι προφήτες, η Παλαιά Διαθήκη και ίσως ένα βιβλίο της Καινής, ας διαβάζονται όχι σε μετάφραση αλλά στα Εβραϊκά και στα Αραμαϊκά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κάθε άλλο παρά ελάχιστη είστε αγαπητή.Η αγωνιστικότητά σας σας καθιερώνει σαν μέγιστη.Μακάρι κι άλλα μέλη του πληρώματος της Εκκλησίας μας να διεπόντουσαν απ το μαχητικό σας πνεύμα και να είχαν τη δική σας αγωνιστική διάθεση.Όχι μόνο απόλυτα θεμιτή τυγχάνει η διαμαρτυρία των ποιμενομένων όταν ο ποιμένας αιρετίζει αλλά και η διακοπή της κοινωνίας με αυτόν όταν δεν ορθοτομεί το λόγο της αληθείας. και φρονεί και κηρύσσει αιρετικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΦΩΝΗ ΛΑΟΥ ΟΡΓΗ ΘΕΟΥ ΛΟΙΠΟΝ!

    ΕΣΠΕΙΡΕ ΑΝΕΜΟΥΣ ΚΑΙ ΘΕΡΙΖΕΙ ΘΥΕΛΛΕΣ ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Ο ΙΓΝΑΤΙΟΣ!!!

    ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΑΠΟ ΠΗΛΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εσείς που αναφέρεστε στο απαράδεκτο και ανακόλουθο κλπ γιατί τα χωρία τα παραθέτετε στην αρχαία γλώσσα και όχι σε μετάφραση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΣΩΣΤΑ! ΘΕΡΙΖΕΙ ΘΥΕΛΛΕΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΜΥΑΛΟ!

    ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΩΣΤΟΣ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δ ΙΑ την εικαζόμενη διαθρυλούμενη απίστευτη διάδοση .
    θέλω να αποτρέψω την ευρέως διαδεδομένη φήμη επιχείρησης κουράς των ιγνατιων και των συν αυτό στρεβλός θηλυπρεπώς συνοδιπορουντων υπο γυναικών Δεβορων Αμαζόνων επικρατουσών ελλείψει ανδρών.
    Η κουρά εναι έργον ευλαβών κληρικών αξίων ανδρών αει προστατεύοντες τις αγωνιζόμενες γυναίκες την μητρότητα και τα θέσμια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν ειπώθηκε και κάτι πολύ σημαντικό. Στον Εσπερινό της Αγ. Παρασκευής και δεξιά και αριστερά της εικόνας της Αγίας στον προαύλιο χώρο του ναού όπου ετελείτο η ακολουθία, λίγο πιο μπροστά από τον θρόνο του Πάπα του Βόλου, εστέκοντο σε διάταξη κοριτσάκια (από 10 έως 15 ετὠν), ντυμένα με τα άμφια που φορούν τα αγοράκια όταν ντύνονται «παπαδάκια» εντός του ιερού και προπορεύονται των ιερέων στην μικρή καί μεγάλη είσοδο. Αυτά λοιπόν τα κοριτσάκια ντύνονται συνεχώς έτσι και όχι μόνο κατά την ακολουθία του Επιταφίου τη Μ. Εβδομάδα είς τον τύπον των Μυροφόρων, όπως δικαιολογήθηκε ο προϊστάμενος ιερέας του Ναού. Είναι ένα φαινόμενο που παρατηρείται εδώ και καιρό στον εν λόγω ναό και χρήζει προσοχής από όλους, εκτός κι αν εσείς γνωρίζετε κι αλλού να ντύνονται τα κορίτσια παπαδίνες. Έκανε ιδιαίτερη εντύπωση το γεγονός ότι από την πολλή ζέστη τα κοριτσάκια σήκωναν μέχρι τα γόνατα τα φουστανάκια - άμφια για να πάρουν αέρα, χωρίς να είναι σε θέση τα καημένα να γνωρίζουν γιατί τα έντυσαν έτσι και τι ρόλο παίζουν στο όλο τυπικό του Εσπερινού. Ξέχασα να σας πω ότι υπήρξε καί ένα αγοράκι δίπλα από τα κοριτσάκια, έτσι για να μη χαλάσει η Παράδοση! Πάντως ας μην μας διαφεύγει ότι ο Δημητριάδος προωθεί και τον θεσμό των διακονισσών τελευταία. Ίδωμεν......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. " ΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΚΑΙ Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ..." π. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ - ΟΜΙΛΙΑ ΠΕΡΙ ΠΙΣΤΕΩΣ - 12/11/1973

    ... ΚΑΙ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΖΟΥΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ ΒΡΗΚΑΝ ΟΤΙ Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑΠΑΤΕΡΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ!!!

    ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΑΠΟ ΠΗΛΙΟ.

    ΖΗΣΤΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΛΥΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΛΕΕΙ Ο ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ!

    ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΚΥΡΙΑ ΔΕΣΠΟΤΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ...???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΙΓΝΑΤΙΕ ΒΛΕΠΕΙΣ????????? ΓΙΑΤΙ ΚΡΥΒΕΣΑΙ.......??????????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου