Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Γιατι

δεν καθονται

στα ...αυγα τους;


Γνωριζετε τον εικονιζομενο αρχιεπισκοπο Ιοππης και πασης Ιουδαιας και ...δεν συμμαζευεται;
Ειναι ενας με μεγαλη περιουσια ενεργος - ή μαλλον ΑΝΕΝΕΡΓΟΣ;;; - μητροπολιτης του Πατριαρχειου Ιεροσολυμων, καταγομενος απο την Βλαστη της Κοζανης.
Δαμασκηνος Γκαγκανιαρης το ονομα του.
Πολυ ...ευηχο ονομα.
Ο εν λογω κυριος, καθε τρις και λιγο, εμφανιζεται να γυροφερνει εδω στην Ελλαδα και να συμμετεχει σε τελετες και φιεστες δεσποτικες και εορταστικες και να θυμιατιζεται και να δοξαζεται και να εξυμνειται με τους ατελειωτους τιτλους του και τα επιφωνηματα και τα εγκωμια και ολα τα αλλα ...τρελλα τους!!!
Θεατρον εγεννηθημεν και αγγελοις και ανθρωποις και του ....κοσμου ολου.

Αλλη δουλεια δεν εχουν να κανουν αυτοι οι ....εξωκλιματικοι δεσποτες και μητροπολιτες και αρχιεπισκοποι και καθε λιγο και λιγακι εμφανιζονται στις Ελληνικες μητροπολεις;

Το ιδιο φαινομενο παρουσιαζει και το αλλο ΔΙΑΛΥΜΕΝΟ πατριαρχειο της Αλεξανδρειας της Αιγυπτου.
Εμφανιζονται συνεχεια εδω στην Ελλαδα διαφορα ....περιεργα νεαρα οντα της Μποτσουανας και της Τριπολεως και του Χαρτουμ και αλλων πολλων αφρικανικων μητροπολεων και συμμετεχουν σε διαφορες τελετες και μεταδιδονται απο τα κοσμικα καναλια και τους αποδιδονται υμνοι και εγκωμια ...ανεπιτρεπτα.
Τι αισχος ειναι και αυτο;

Και ποιος θα το σταματηση αυτο το δεσποτικο ΑΔΕΣΠΟΤΟ φαινομενο;

Εμεις ρωτουμε: Εκει στις μητροπολεις για τις οποιες εξελεγησαν δεν υπαρχει πεδιον δρασεως, καμμιας απολυτως;
Τοτε γιατι εξελεγησαν;
Ετσι για τα ματια και για ....μαριονετες;
Για να γυροφερνουν συνεχεια στα Ελληνικα χωματα και να επισκεπτονται τις Ελλαδικες μητροπολεις και να τους βαζουν οι δικοι μας οι ...ΒΑΡΙΕΣΤΗΜΕΝΟΙ μητροπολιτες να χοροστατουν στις τελετες και στις ακολουθιες και να τους ψαλλουν σε ολους τους ηχους το ΓΕΛΟΙΟ εκεινο, "εις πολλα ετη δεσποτα";

Οπως ειπα, ο εικονιζομενος, ειναι κατοχος ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ για να ζησουν και τα ...τρισεγγονα του!!!

Καλογηρος ων αυτος και μαλιστα του αλλου εκει κατω ΠΕΝΟΜΕΝΟΥ;;;; πατριαρχειου Ιεροσολυμων, μετα το ετερον ΠΕΝΟΜΕΝΟΝ;;;;;; πατριαρχειον Κωνσταντινουπόλεως!!!
Αυτοαποκαλουνται, παρακαλω, Εκκλησιες
.....των του Χριστου ΠΕΝΗΤΩΝ!!!!

Και μετα ελατε εσεις οι χριστιανοι να κανετε ερανους γι αυτους τους ...πενητες μητροπολιτες των ΠΑΜΠΤΩΧΩΝ Πατριαρχειων μας!!!!


Καλουμε τον ιδιο τον κ. Γκαγκανιαρη, να μας διαψευση.
Και πρωτοι εμεις θα καταχωρησουμε την διαψευσι του.

Ειναι αληθεια οτι εχει τεραστια περιουσια ή οχι;

Ιδου και το βιογραφικο του ανωτερω χρυσοφορεμενου κυριου για να δητε και τα ....περιλαλητα ...προσοντα τους!

Ὁ Σεβασµιώτατος Ἀρχιεπίσκοπος Ἰόππης κ. Δαµασκηνὸς (κατὰ κόσµον Ἀναστάσιος) Γκαγκανιάρας ἐγεννήθη ἐν Βλάστῃ Κοζάνης τῷ 1952. Εἰς Ἱεροσόλυµα ἀφίκετο τῷ 1967.

Ἐκάρη Μοναχὸς τῷ 1968. Τῷ 1970 ἐχειροτονήθη Διάκονος, ὑπηρετήσας ἐν Ἱερουσαλήµ, Ναζαρὲτ καὶ Ἀµµάν. Τῷ 1977 ἐχειροτονήθη Πρεσβύτερος καὶ ἔλαβε τὸ ὀφφίκιον τοῦ Ἀρχιµανδρίτου τῷ 1980. Τῷ 1980 ἔλαβε τὸ πτυχίον τῆς Ἀγγλικῆς Φιλολογίας ἐκ τοῦ Καθολικοῦ Πανεπιστηµίου τῆς Βηθλεέµ. Τῷ 1984 ἔλαβε τὸ Πτυχίον τῆς Θεολογίας ἐκ τοῦ Πανεπιστηµίου Θεσσαλονίκης.

Διετέλεσε Κανδηλάπτης ἐν τῷ Πανιέρῳ Ναῷ τῆς Ἀναστάσεως, Σκευοφύλαξ ἐν Βηθλεέµ, Ἡγούµενος εἰς διαφόρους Μονάς, Πρόεδρος τοῦ Τµήµατος ἐνοικίων καί Καθηγητὴς ἐν τῇ Πατριαρχικῇ Σχολῇ. Τῷ 1994 ἀνεκαίνισεν ἰδίαις αὐτοῦ δαπάναις ἐκ βάθρων τὸν Ἱερὸν Ναὸν τῶν Ἀρχαγγέλων ἐν Ἰόππῃ καὶ τὴν αὐτόθι Ἱερὰν Μονήν. Τῷ 1996 διωρίσθη Μέλος τῆς Ἁγίας καὶ Ἱερᾶς Συνόδου. Τὸν Ὀκτώβριον τοῦ 1998 ἐξελέγη καὶ τῇ 31ῃ/10/1998 ἐχειροτονήθη Ἐπίσκοπος Ἰόππης. Τῷ 2000 προήχθη εἰς Ἀρχιεπίσκοπον Ἰόππης καὶ διωρίσθη Πρόεδρος τοῦ Ἐκκλησιαστικοῦ Δικαστηρίου ἐν Ἰόππῃ. Τῷ 2001 ἀνεκαίνισε καὶ ἔθεσεν εἰς λειτουργίαν τὴν Σχολὴν τῆς Ἰόππης .Τῷ 2001 διωρίσθη Ἔξαρχος τοῦ Παναγίου Τάφου ἐν Ἑλλάδι καὶ τῷ 2002 Ἔξαρχος ἐν Ἀµερικῇ.

16 σχόλια:

  1. O εν λόγω συχνά-πυκνά τρέχει στα θρησκευτικά πανηγύρια της Φλώρινας και της Έδεσσας όπως χθες στο πανηγύρι της Αγίας Παρασκευής.Μαζί με τον Φλωρίνης Θεόκλητο και τον φίλο του πρωτοσύγκελλο Ιουστίνο.Καλο΄θα είναι να μαζευτούν και οι τρεις τους γιατί προκαλούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όταν λέμε να μαζευτούν και οι τρεις τους και να μην προκαλούν εννοούμε να μην καλούν οι Θεόκλητος και Ιουστίνος τον Ιόππης κάθε λίγο και λιγάκι.Εκτός αν τους φορτώνεται ο ίδιος πράγμα διόλου απίθανο κι αυτοί από αβρότητα ικανοποιούν το θέλημά του.Όλα να τα περιμένεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το απόγευμα θα χοροστατήσει στον εσπερινό και τη
    λιτάνευση της εικόνος στον Άγιο Παντελεήμονα-Αχα
    ρνών-Αθήνα ο Ηλιουπόλεως Ελπιδοφόρος του κλίμα-
    τος της Αλεξάνδρειας.Άλλωστε ΟΛΟ το καλοκαίρι αυ
    τό γίνεται!Έρχονται,ως ομογενείς του εξωτερικού και φιλοξενούνται ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΩΡΕΑΝ!!Οπότε πρνάνε καλά και "δοξάζονται"!!Όσο για τους δικούς μας ΤΙ να κάνουν,όταν πάνε στις γενέτειρές τους να φερθούν αγενώς;Στη δική μας μητρόπολη έρχεται κα
    τ'έτος επίσκοπος εξ Αμερικής,χοροστατεί,λειτουρ-
    γεί κ.λπ.Τι να του πει ο οικείος ιεράρχης σου α-
    παγορεύω;ΟΥΑΙ κι αλλίμονό του!!Ο έλεγχος και το
    "μάζεμα"πρέπει και ΟΦΕΙΛΕΙ να γίνει από τους αρ-
    χηγούς τους!Όταν όμως κι αυτοί κάνουν τα ίδια ευκαίρως-ακαίρως,ΠΩΣ θα μαζέψουν τους άλλους;;!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πιθανώς να συμβαίνει το δεύτερο,δηλαδή ο γυρολόγος δεσπότης να χει γίνει στενός κορσές στο μητροπολίτη Θεόκλητο που ευγενής ων αποδέχεται τη συμμετοχή του σε πανηγύρια.Βέβαια ο πρωτοσύγκελλος Ιουστίνος Μπαρδάκας έχει σχέση με τα Ιεροσόλυμα και τον άγιο Ιόππης αφού στο κανάλι 4ε συχνά-πυκνά τον βλέπουμε σε διάφορα ντοκιμαντέρ για τους αγίους τόπους.Άρα κάποια φιλική σχέση,όχι κατ ανάγκην επιλήψιμη,υπάρχει μεταξύ τους.Το θέμα είναι ότι ΚΑΠΟΤΕ οι δεσποτάδες μας πρέπει να καταλάβουν ότι τα συλλείτουργα ειδικά σήμερα και με τον τρόπο που γίνονται απωθούν τους υγιείς χριστιανούς.Άλλο πράγμα αν τέρπονται μ αυτά οι χριστιανοί της λαμπαδούρας.Όσο για τον άγιο Ιόππης καλό θα είναι να περιοριστεί στην επισκοπή του όπως κι ο πρωτοσύγκελλος της Φλώρινας.Αρκετά εφημεριακά κενά έχει η μητρόπολη Φλώρινας και δεν έχουμε την πολυτέλεια για συχνές απουσίες στο εξωτερικό έστω και για τγην προβολή των αγίων τόπων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και να κάνανε τουλάχιστον καμία υπόδειξη ή παρατήρηση για τη μετατροπή του ναού της Αγίας Παρασκευής σε κρεοπωλείο όπου επιδεικνύεται η γυναικεία σάρκα απ την εισήλαση σ αυτόν προκλητικότατων γυναικών,ακόμη και ξεδιάντροπων νεαρών μητέρων,χαλάλι τους!Αλλά που!Κάθε Κυριακή στον εν λόγω ναό ούτε κήρυγμα ακούγεται παρά μόνο τεριρέμ και παρέλαση ημίγυμνων γυναικών βλέπουμε.Ο προιστάμενος του ναού φυσικά καθεύδει.Βλέπετε μετά τήν απομάκρυνση του π.Αυγουστίνου πνέει η αύρα της επιεικείας.Αν δε πείτε και για τις ημίγυμνες νύφες,εκεί να δείτε!Τώρα που δεν υπάρχει Καντιώτης ακόμη και κάποιες της Εκκλησίας ελευθεριάζουν περί τα νυφικά.O TEMPORA O MORES!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ότι έστω και σε έναν (1) ιερό ναό της μητροπόλεως Φλωρίνης, όχι τον Μητροπολιτικό, αλλά και του πιο απομεμακρυσμένου χωριού ΔΕΝ ιερουργείται το ιερό κήρυγμα, έστω και με ανάγνωση γραπτού κηρύγματος (όπως καθιέρωσε ο π.Αυγουστίνος όταν δεν υπήρχε στον ναό ικανός ομιλητής κληρικός), και ακούγονται τεριρέμριριριρεμριρεεεμ, και νενανεννεναααα.

    Ειλικρινά, τις διαφοροποιήσεις του π.Θεόκλητου από την τακτική και τον τρόπο δράσεως του π.Αυγουστίνου, π.χ. την ηπιότητα αντί της ορμητικότητας, τους χαμηλούς αντί για τους οξείς τόνους, την εμβέλεια του επισκοπικού ενδιαφέροντος στα πλαίσια της μητροπόλεως Φλωρίνης, αντί της πανελλήνιας ή μάλλον παγκόσμιας του π.Αυγουστίνου και πολλά άλλα, τα αντιλαμβανόμαστε ως ότι "δεν χωράνε όλα τα πόδια στο ίδιο παπούτσι" και ότι "έκαστος με τα χαρίσματά του". Προφητικό ανάστημα όπως υπήρξε ο Αυγουστίνος Καντιώτης βγαίνει κάθε εκατό χρόνια. Αυτό είναι σεβαστό, και κατανοητό και δεν σηματοδοτεί οπωσδήποτε αλλαγή ρότας, δεδομένης της κατά κοινή ομολογία πραότητος, ηθικότητος, ηπιότητος και συγκαταβατικότητος του Επισκόπου π.Θεοκλήτου, ίσως έτσι σωθούν ψυχές που δεν προσελκύσθηκαν από το αγωνιστική, αυστηρή και ελεγκτική γραμμή του προκατόχου του.

    Αν όμως απουσιάζει το ιερό κήρυγμα, όχι λόγω έκτακτης και περιστασιακής αιτίας, αλλά εκ συστήματος, τότε πρόκειται για σημειολογικώς ισχυρή ένδειξι ουσιώδους αλλαγής γραμμής πλεύσεως. Αισιοδοξούμε ότι οφείλεται σε έκτακτους και περιστασιακούς λόγους.

    Η ενδυμασία των μητέρων που αναφέρθηκε, είναι παντού η ίδια, τι μπορούν να κάνουν οι ιερείς, κάποιες μητέρες, που δεν εκκλησιάζονται τακτικά, έρχονται 5 λεπτά προ του "δι΄ευχών" για να μεταλάβουν τα μωρά τους, με εμφάνιση κόσμια κατ΄αυτές.

    Αλλάζουν και οι καιροί, εμείς οι μεγαλύτεροι συνηθίσαμε αλιώς. Για μας, μια γυναίκα με κοντό μανίκι λίγο πάνω από τον αγκώνα, δεν είναι πλέον κάτι το γυμνό, ο π.Αυγουστίνος, μεγάλωσε σε άλλη εποχή που το κοντό μανίκι ήταν γυμνισμός. Στην εποχή μας μια γυναίκα της εκκλησίας είναι σεμνή αν φοράει φούστα κάτω από το γόνατο, τότε όμως το να φανεί ο αστράγαλος ή η γάμπα ήταν άσεμνη εμφάνιση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κρίμα για την ένδοξη Βλάστη Κοζάνης!Που έβγαλε έναν Ευσέβιο Βίττη,κολοσσό πνευματικότητας και μορφώσεως!Κι έναν γυρολόγο δεσπότη που τρέχει από πανηγύρι σε πανηγύρι με τις ευλογίες του Θεόκλητου Πασσαλή και του Ιωήλ Φραγκάκου που τους προβάλλει ο Θεόφιλος Ζησόπουλος του 4ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αλλάζουν οι καιροί προς το χειρότερο.Και το βδέλυγμα της ερημώσεως ίσταται εν τόπω αγίω.Και τα κορίτσια της Εκκλησίας,όχι φυσικά όλα, δεν πάνε πίσω.Μίνι φούστες,εξώπλατα,ημίγυμνα νυφικά,αισθησιακοί χοροί στα γλέντια του γάμου τους όταν ο ιερός Χρυσόστομος κραυγάζει.ΕΝΘΑ ΟΡΧΗΣΙΣ ΕΚΕΙ ΔΙΑΒΟΛΟΣ!Τα ίδια υποστηρίζει και ο άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης και ο Ηλίας Μηνιάτης και άλλοι πατέρες.Αλλά αυτά συνιστούν,κατά τους εκκοσμικευμένους χριστιανούς της σήμερον,ηθικισμό,πιετισμό και ευσεβισμό.Και ο οικείος επίσκοπος αντί να καυτηριάσει τη νόθευση του Ορθοδόξου ήθους παρίσταται σε συλλείτουργα που ΤΟΣΟ ΜΑ ΤΟΣΟ μέμφθηκε ο αοίδιμος π.Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος.Δε συνηθίσαμε αλλοιώς αγαπητέ ανώνυμε.Διαφθαρήκαμε όλοι μας και ρίξαμε νερό στο κρασί μας.Ούτε αποτελεί δικαιολογία η χαρακτηρολογική διαφορά του π.Αυγουστίνου απ το διάδοχό του.Η εντολή του Θεού είναι σαφής αναφορικά με την εμφάνιση των γυναικών.Τόλμη μόνο απαιτείται απ την πλευρά των ποιμένων αλλά και των επιτρόπων των ναών.Αν αυτή υπήρχε πολύ θα το σκέφτονταν κάποια θρασύτατα γύναια να μολύνουν το ναό του Θεού όπου τελεσιουργούνται μυστήρια.Αρκετά πια!Βαφτίσαμε τη δειλία και την ανθρωπαρέσκεια σύνεση και προσαρμογή στη σύγχρονη πραγματικότητα.Πώς ανέχονται οι ποιμένες αλλά και οι εκκλησιαζόμενοι τη μετατροπή του οίκου του Θεού σε πασσαρέλα;Ο π.Αυγουστίνος πετούσε ΟΡΘΟΤΑΤΑ έξω απ το ναό τα κινητά σκάνδαλα τουτέστιν τις ημίγυμνες γυναίκες προκαλώντας τα μειδιάματα και τα σκώμματα και τις ειρωνείες κοσμικών δημοσιογράφων,η αναφορά των ονομάτων των οποίων,κεκοιμημένων ήδη,δεν κρίνεται σκόπιμη.Η σεμνότητα των γυναικών δεν αποτελεί μέγεθος που προσαρμόζεται στην εκάστοτε εποχή αλλά αποτελεί ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ σταθερά.Και απ αυτήν την άποψη ο τωρινός μητροπολίτης Φλωρίνης δεν ορθοτομεί τον λόγον της αληθείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να το πιστέψετε αγαπητέ ανώνυμε.Στο ναό της Αγίας Παρασκευής δε γίνεται κήρυγμα.Η ευθύνη του μητροπολίτη Θεόκλητου είναι τεράστια.Επίσης ενώ η μητρόπολη Φλωρίνης έχει πάμπολλα εφημεριακά κενά ο πρωτοσύγκελλος π.Ιουστίνος λειτουργεί τις Κυριακές του καλοκαιριού στο μοναστήρι; της Κλαδορράχης που στερείται μοναχών!!!Ο πρωτοσύγκελλος έχει κηρυκτικά και ομιλητικά προσόντα.Δε θα ήταν καλύτερο τις Κυριακές να λειτουργεί και κηρύττει σε χωριά του νομού που δεν έχουν ιερέα και κατόπιν να εξομολογεί κι όλας;Οσον αφορά στον ιερατικώς προιστάμενο του ναού της Αγίας Παρασκευής καλό θα είναι να διαβάζει αντί κηρύγματος ομιλίες και κηρύγματα του μακαριστού π.Αυγουστίνου εκτός αν θεωρεί τα εν λόγω κείμενα παρωχημένα και ντεμοντέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΛΑΠΠΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΙΛΟΞΕΝΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ. ΤΩΡΑ ΕΞΗΓΟΥΝΤΕ ΟΛΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Για την παρουσία ημίγυμνων γυναικών στους ναούς φταίνε καθαρά οι ιερείς και οι επίτροποι.Εφόσον τις ανέχονται να μολύνουν τους ναούς αυτές αποθρασύνονται και δεν ορρωδούν προ ουδενός.Πρέπει να τις πετάνε έξω απ τους ναούς μπας και συνέλθουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι τα ψάχνετε αδελφοί.Έχουμε εκκοσμικευθεί όλοι μας.Ποιμένες και ποιμαινόμενοι.Η καλοπέραση και η ευμάρεια μας αποχαύνωσαν.Έτσι και με την εμφάνιση των γυναικών.Σιγά-σιγά και κατ ολίγον έγινε η ζημιά.Στην αρχή ξεκίνησαν με την άνοδο της φούστας,μετά με τα κοντομάνικα,μετά με τα αμάνικα και φθάσαμε εδώ που φθάσαμε.Και πολύ ορθώς ο π.Αυγουστίνος μιλούσε για λείψανο της γυναικείας αρχικής στολής.Άμα τα πεις αυτά σήμερα θα πέσουν να σε φάνε.Ακόμη και άνθρωποι της Εκκλησίας.Υπερβολές,ακρότητες,πιετισμός,ευσεβισμός,πουριτανισμός,ταλιμπανισμός είναι οι λέξεις που συνήθως χρησιμοποιούνται για να χαρακτηρίσουν τις απόψεις των ευσεβών και υγειώς σκεπτομένων χριστιανών.Μεγάλη πληγή η εκκοσμίκευση στην Εκκλησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ σωστά γράφει κάποιος προηγούμενος ανώνυμος για την αύρα της επιείκιας που πνέει σήμερα στη μητρόπολη Φλώρινας και που διαφαίνεται χαρακτηριστικά στην άθλια ενδυμασία των γυναικών.Γνωρίζω ότι ο συντηρητικός μητροπολίτης Θεόκλητος και ο πρωτοσύγκελλός του π.Ιουστίνος έχουν προβεί σε παρατηρήσεις για την ελεεινή ενδυμασία μάλλον αν-ενδυσία των γυναικών αλλά εις μάτην.Επομένως απαιτούνται κατά τη γνώμη μου δραστικότερα μέτρα.Ειδικά στους γάμους μπαίνει ο Σατανάς στους ναούς.Ξετσίπωτες νύφες και κουμπάρες διαγκωνίζονται η μία την άλλη σε προκλητικότητα.Η λύση είναι ΜΙΑ.ΠΕΤΑΜΑ έξω απ το ναό κατόπιν εντολής του ιερέως.Ειδάλλως η πνευματική εξουσία του ιερέως επί του ναού θα εξατμισθεί.Καλό θα προκύψει,και για τα σκανδαλίζοντα πρόσωπα που θα έλθουν εις εαυτούς και για τους σκανδαλιζόμενους.Γνωρίζω ιερέα που έστειλε τη νύφη,που σημειωτέον ήταν και πνευματικοπαίδι του,να ντυθεί ευπρεπέστερα και μετά,αφού αυτή συμμορφώθηκε με την υπόδειξή του,την πάντρεψε.Έτσι φέρονται οι λεβέντες παπάδες.Αψηφούν την ανθρωπαρέσκεια και πράττουν το θέλημα του Θεού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το "εμείς η μεγαλύτεροι συνηθίσαμε αλιώς" και το "για μας...", είναι διαφορετικές ανεξάρτητες προτάσεις. Χωρίς τη διευκρίνιση αυτή δεν διατυπώνεται σωστά το νόημα στο έκτο σχόλιο, δηλ. αφενός "Εμείς οι μεγαλύτεροι, συνηθίσαμε πιο συντηρητικά", αφετέρου "Για μας = για την εποχή μας, εν σχέσει με την εποχή της νεότητος του π.Αυγουστίνου", 1910, 1920, έχουν αλλάξει αρκετά στο θέμα αυτό.

    Μιας και αναφέρθηκε ότι "Ο π.Αυγουστίνος πετούσε ΟΡΘΟΤΑΤΑ έξω απ το ναό τα κινητά σκάνδαλα τουτέστιν τις ημίγυμνες γυναίκες", στο βιβλίο "Αυγουστίνος Καντιώτης - τα παιδικά του χρόνια", του συγγενούς του, κατά πνεύμα και κατά σάρκα Νικ.Αλιπράντη, επιβεβαιώνεται για τον μικρό τότε Ανδρέα σελ. 74 "Από την ηλικία των 15-16 χρόνων ο Ανδρέας (π.Αυγουστίνος) είχε αναλάβει σαν μοναχογιός, και προστάτης τρόπον τινά των αδελφών του, να προστατεύση την ηθική τους υπόσταση. Και ιδού, επί το έργον: Απαγόρευε, όταν έφτανε στο χωριό το καλοκαίρι, να φοράνε μπλούζες με κοντά μανίκια, γιατί αυτό ήταν αδιαντροπιά. Ένδειξι ανηθικότητας".

    Το ότι άλλαξαν οπωσδήποτε κάποια πράγματα, το επιβεβαιώνει το δημοτικό τραγούδι, όπου κάτω στο γιαλό, κάτω στο περιγιάλι, έπλεναν οι Χιώτισες, και μια Χιώτισα, κοντή, νεραντζούλα φουντωτή, "εσηκώθηκε το ποδοφούστανό της και εφάνηκε ο ποδαστράγαλός της", έλαμψ' ο γιαλός!!! ... Ήταν αποκάλυψη! Τώρα... όχι ποδαστράγαλος αλλά ... αν το γράψω θα λογοκρίνει το σχόλιο ο κ.Οδυσσέας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολλά δημοτικά τραγούδια προβάλλουν τη σεξουαλική αισχρότητα και κάθε άλλο παρά συνάδουν με το Ορθόδοξο ήθος.Θυμάστε το θόρυβο που είχε γίνει με κάποια αισχροτράγουδα που τραγουδούσε η Δόμνα Σαμίου και τα οποία καυτηρίασε ένας λυκειάρχης απ το Αγρίνιο με συνέπεια να ακούσει τα εξ αμάξης απ τους κοσμικούς.Και προς τιμήν του, τον υπερασπίστηκε ο τότε αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος.Πάντα μου προκαλούσε εντύπωση σε σχετικές συζητήσεις που είχα η άποψη κάποιων εν Χριστώ αδελφών για τους χορούς.Υποστήριζαν δηλαδή ότι δεν είναι επιλήψιμο από χριστιανικής πλευράς να χορεύει κάποιος λεβέντικους παραδοσιακούς χορούς που δεν έχουν καμία σχέση με τους πορνικούς αισθησιακούς χορούς της Δύσης που ο αείμνηστος Κολοκοτρώνης κατονόμαζε σαν μισή ...αμαρτία!Πλην όμως άκουσα μία σχετική ομιλία σε κασέτα του γέροντος Αυγουστίνου Καντιώτη που ενώ κατ αρχήν επιδοκίμαζε τη συνήθεια να κρατούν μαντήλι οι χορευτές,άνδρας προς γυναίκα,εν τούτοις υποστήριξε ότι η Εκκλησία ΠΑΝΤΑ καταδίκαζε τους χορούς.Πολλά ηθικά ναυάγια έχουν προκληθεί απ τους χορούς.Ένθα όρχησις εκεί διάβολος γράφει ο ιερός Χρυσόστομος και δε φαντάζομαι να εννοούσε τους δυτικούς χορούς που τότε δεν είχε ακόμη εφεύρει ο Σατανάς αλλά τους ελληνικούς.Επίσης ο άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης,ο Ηλίας Μηνιάτης και άλλοι καυτηριάζουν από Ορθοδόξου πλευράς τη χρησιμοποίηση ελληνικών χορών και μουσικών οργάνων σε γαμήλιες τελετές πράγμα που οι σύγχρονοι χριστιανοί κάθε άλλο παρά εφαρμόζουν.Ενθυμούμαι χαρακτηριστικά τι μου είπε κάποτε συγγενικό μου πρόσωπο, εξ αγχιστείας, για την περίπτωση της αδελφής της,νεαρότατης κοπέλλας τότε,που παρέστη σε κάποια κοσμική εκδήλωση με τους γονείς της.Κάποιος νέος τη ζήτησε σε χορό κι έσπευσε να πάρει την άδεια του πατέρα της που σημειωτέον ήταν και καθηγητής της Ιατρικής και καθηγητής του νέου φοιτητή.Και ο πατέρας της κοπέλλας αρνήθηκε με το εξής τεκμηριωμένο και συνάμα ΣΩΣΤΟΤΑΤΟ αιτιολογικό.Παιδί μου,ο χορός που ζητάς να χορέψεις συνιστά την κάθετη εκπλήρωση μιας οριζόντιας επιθυμίας!Μόκο ο νεαρός!
    ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΝΑΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όντως πολλά Δημοτικά τραγούδια έχουν τον τελευταίο καιρό πονηρό περιεχόμενο αλλά και από τα παλαιότερα ,υπονοούμενο πονηρό περιεχόμενο,που εκφράζει τη σημερινή κατάσταση του ανθρώπου,τα πάθη και η αδυναμία αποφυγής τους.Δυστυχώς είμαστε ζυμωμένοι με την αμαρτωλότητα και την τραγωδία της διότι δεν μπορεί κανείς να αποφύγει την οπτική της,εφόσων ζει πάροικος σε μια ξένη γη γεμάτη αμαρτωλούς λιγότερο η περισσότερο.Εκείνο που τρελλένει στην κυριολεξία το νου του ανθρώπου είναι ,το πόσο Ο κΎΡΙΟς ΑΝΈΧΕΤΑΙ τις εκτροπές όλων είτε θανάσιμες είτε και μη..Οπωσδήποτε μια κοινωνία με ψαλμούς θα ήταν ιδανικότερη από μιά άλλη που θα ήταν γεμάτη από διαφορετικά είδη τραγουδιών με βασικό περιεχόμενο την αγάπη,μόνο που οι ψαλμοί θα ανέβαιναν σαν θυμίαμα στον θρόνο Του Θεού ενώ τα κοσμικά κάθε ποικίλου ύφους τραγούδια αιωρούνται για λίγο στον αέρα και έπιτα πεφτουν κάτω στην γη.και παρατηρεί κανείς πως όσο χαρούμενα και αν είναι στο βάθος τους δίδουν μια θλίψη και ενώ φαίνεται ότι παρηγορούν την θλίψη,στην ουσία την εντίνουν και την κάνουν μεγαλύτερη.Αντίθετα οι ψαλμοί που ψέλνονται από κάποιους χριστιανούς σε εκδρομές σε μοναστήρια βγάζουν τα προβλήματα τελείως από το μυαλό ..ειναι σαν να τα παίρνει Ο Κύριος με μιάς από τον νου..επιδή και οι ψαλμοί είναι είδος προσευχής και πολύ βοηθάει τις καρδιές των ανθρώπων.πην

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου