Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011


Μας ξαναρθε ο ...Λιβας,

που ....καιει τα σπαρτα!!!


Αναμεινατε στο ακουστικο σας

και ανοιξτε τα ματια σας

για να ακουσετε και να δητε

την ...βιαια διελευσι του!!!


Οσα πληροφορηθουμε,

θα σας τα πληροφορησουμε....


18 σχόλια:

  1. Καλά γράφετε οτι ηλθε ο λίβας πού καίει τά σπαρά. Ιδού ενα μικρό χαρακτηριστικό σχόλιο τού Επισκόπου Κηρύκου της ακαινοτομήτου Εκκλησίας της Ελλάδιος περί τού Βαρθολομαίου εις μίαν προτεραίαν επίσκεψίν του εις Ελλάδα:

    "Ο ῞Αγιος Μάρκος ᾿Εφέσου ὁ Εὐγενικός (15ος αἰών) λέγει νά φεύγωμεν μακράν ἀπό τούς παπικούς καί ἀπό τούς συμφρονοῦντας μέ αὐτούς "ὡς φεύγει τις ἀπό ὄφεως" ὁ δέ ῞Αγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός (18ος αἰών) λέγει προφητικῶς ὅτι "ὁ πάπας εἶναι ᾿Αντίχριστος καί νά τόν καταρώμεθα διότι αὐτός θά εἶναι ἡ αἰτία καί τῶν ἐπερχομένων κακῶν".
    Παρά ταῦτα ὁ κ. Βαρθολομαῖος καί οἱ σύν αὐτῷ ὄχι μόνον δέν τηροῦν τάς ἐντολάς τῆς ᾿Εκκλησίας, ἀλλά καί ὡς γνήσιοι ἀρνηταί ταύτης καί ἀποστάται, πράττουν ἐντελῶς τά ἀντίθετα. ᾿Αναγνωρίζουν εἰς τόν αἱρεσιάρχην Πάπαν ᾿Αποστολικήν διαδοχήν καί χάριν, τόν μνημονεύουν, ὡς νά ἦτο ὀρθόδοξος, εἰς τά δίπτυχα, τόν ἀποκαλοῦν "ἀγαπητόν ἐν Χριστῷ ἀδελφόν", τόν ἐναγκαλίζονται καί τόν κατασπάζονται, ἀδελφικῶς "ἐν Χριστῷ" συμπροσεύχονται δημοσίᾳ, μέ αὐτόν, θεωροῦν τήν παπικήν αἵρεσιν "ἀδελφήν ᾿Εκκλησίαν" καί ἄλλα μύρια τοιαῦτα πράττουσιν, χωρίς φόβον Θεοῦ, ἀδιστάκτως καί ἀναισχύντως. Εἷς ἐξ αὐτῶν, ὁ κ. ᾿Ιωάννης Ζηζιούλας, γενόμενος διά τήν ....θεολογικήν σοφίαν του καθηγητής Πανεπιστημίου, Μητροπολίτης Περγάμου καί μέλος τῆς ᾿Ακαδημίας ᾿Αθηνῶν, ἐκφωνῶν εἰς τόν ναόν τοῦ ῾Αγίου Γεωργίου εἰς τό Φανάρι, ἐνώπιον καί διά λογαριασμόν καί τῶν ἄλλων συναδέλφων του τῆς Συνόδου, μή ἀντιλεγόντων, ἤτοι συμφρονούντων, τόν πανηγυρικόν τῆς ἡμέρας, ἔφθασε μέχρι τοῦ σημείου νά βλασφημήση τό ῞Αγιον Πνεῦμα εἰπών μεταξύ ἄλλων, ὅτι "παρῆλθεν πλέον ἡ ἐποχή τῆς ναρκισευομένης ᾿Ορθοδοξίας", καί ὅτι τοῦ λοιποῦ πρέπει νά ἀποβλέπωμεν ὄχι πλέον εἰς τήν ὀρθοδοξίαν μόνην ἀλλά εἰς ...τήν ᾿Εκκλησίαν τοῦ Χριστοῦ ἐν τῷ συνόλῳ της ὡς νά μή εἶναι ἡ ᾿Ορθοδοξία μόνη ἡ ᾿Εκκλησία τοῦ Χριστοῦ ἐν τῶ συνόλῳ της ἐξισῶν οὕτω καί ἐξομοιῶν τήν ᾿Ορθοδοξίαν μέ τάς αἱρέσεις. ῾Ο δέ ἀποθανών ἐν τῆ αἱρέσει ᾿Αθηναγόρας, μεταξύ πλείστων ἄλλων εἶχεν εἴπει καί τά ἑξῆς: "᾿Απατώμεθα καί ἁμαρτάνομεν, ἐάν νομίζωμεν, ὅτι ἡ ᾿Ορθόδοξος πίστις κατῆλθεν ἐξ οὐρανοῦ καί ὅτι τά ἄλλα δόγματα εἶναι ἀνάξια. Τριακόσια ἑκατομμύρια ἀνθρώπων ἐξέλεξαν τόν Μουσουλμανισμόν διά νά φθάσουν εἰς τόν Θεόν των καί ἄλλαι ἑκατοντάδες ἑκατομμυρίων εἶναι διαμαρτυρόμενοι, Καθολικοί, Βουδισταί (ἐκ τῶν δηλώσεών του. ᾿Ιδέ ᾿Ορθόδ. Τύπος φ. 94/Δεκ. 1968) γενόμενος οὕτως ἐκτός ἀπό αἱρετικός καί παναιρετικός καί ἀποστάτης...."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυριο ο Οικουμενι στι κος πατριάρχης θα λειτουργησει στον καθεδρικο Ναο Κοιμησεως Θεοτόκου Αμαρουσίου όπου εφημερεύει ο πανοσιολογιώτατος αρχιμανδριτη π.Σαράντης Σαράντος. Άραγε ο π.Σαράντης θα συλειτουργήσει μαζί του, θα κοινωνήσει με τον ακοινώνητο; Αραγε οι ιερείς της άτυπης Μητροπόλεως του που λειτουγουν στην Μητροπολη Αττικης θα σπεύσουν να υποδεχθούν τον Πατριάρχη και να λάβουν ευλογία; Θα τον ελέγξουν ή θα σιωπήσουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σχετικό μέ τήν παραπάνω ανάρτησι ειναι καί τό πιό κάτω κείμενο:

    Για την «Φιλορθόδοξο Ένωσι “Κοσμάς Φλαμιάτος”»
    Ο Πρόεδρος Ντετζιόρτζιο Λαυρέντιος
    Ο Γραμματέας Σημάτης Παναγιώτης
    Ο αιρετικός Απελλής και ο κ. Βαρθολομαίος
    Το πατριαρχικό μήνυμα για το Ραμαζάνι των Μουσουλμάνων
    Ο αιρετικός Απελλής κατά τους πρωτοχριστιανικούς χρόνους δίδασκε την αιρετική δοξασία: «έκαστος ως πεπίστευκεν σωθήσεται, μόνον εάν εν έργοις αγαθοίς ευρίσκεται». Δηλαδή, καθένας θα σωθεί, οπουδήποτε κι αν πιστεύει (αφού μια αρχή κι ένας Θεός υπάρχει), αρκεί να κάνει καλά έργα (όπως η θρησκεία του τα διδάσκει).
    Αυτή η διδασκαλία, όμως, καταδικάσθηκε από την Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού ως αίρεση. Ο δε ευαγγελιστής Ιωάννης, θεωρεί ορθόδοξον, μόνον εκείνον που δέχεται, διδάσκει και ομολογεί παντού —και όχι επιλεκτικά, κυρίως στους ορθόδοξους— «Χριστόν εν σαρκί εληλυθότα» (1Ιω. 4, 2).
    Ποιόν Θεό, λοιπόν, διδάσκει ο Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος;
    Τον Τριαδικόν Θεό της Αλήθειας ή τον «Θεό» των αιρετικών, του Οικουμενισμού και της Πανθρησκείας;
    Ποια είναι η ομολογία του προς τους ετερόδοξους και τους ετερόθρησκους;
    Είναι να τους αναπαύει ότι καλά κάνουν, ότι σωστά πράττουν μέσα στα πλαίσια της θρησκείας τους, και ότι έχουν χωρίς Χριστόν την «πνευματικήν ευλογίαν άνωθεν», ακόμη και εκτός της Εκκλησίας του Χριστού; Έτσι, όμως, δεν τους εξαπατά;
    Πότε θα τους καλέσει στην «κιβωτό της σωτηρίας», για να βαπτισθούν στο «όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος», που αποτελεί Εντολή του Αναστάντος Χριστού προς τους μαθητές Του; Ποτέ, αφού ήδη έχει δεχτεί ως έγκυρα το «βάπτισμα» και τα άλλα «μυστήρια» των παπικών και των προτεσταντών!...
    Δυστυχώς ο κ. Βαρθολομαίος συνεχίζει την διδασκαλία των προκατόχων του οικουμενιστών πατριαρχών, Αθηναγόρα και Δημητρίου. Διαβάζουμε σε ανακοίνωση του Οικουμενικού Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως (1972):
    «Επ’ ευκαιρία της Μουσουλμανικής εορτής του Μπαϊραμίου ο Πατριάρχης Δημήτριος, απηύθυνε προς αυτούς μήνυμα εις το οποίον αναφέρονται τα εξής: “Ο είς Μέγας Θεός των Πάντων του οποίου τέκνα υπάρχομεν όλοι, όλοι οι πιστεύοντες και λατρεύοντες αυτόν θέλει να σωθώμεν και είμεθα αδελφοί. Θέλει έστω και αν ανήκωμεν εις διαφόρους θρησκείας, εις τας οποίας όμως εμάθαμεν και να αναγνωρίζωμεν τον άγιον Θεόν ως την αρχήν και το τέλος των πάντων ν’ αγαπώμεν αλλήλους και να σκεπτώμεθα μόνον το καλόν και αυτό να πράττωμεν προς αλλήλους”».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συνέχεια τού προηγουμένου σχολίου:

    Στο ίδιο πνεύμα κινούμενος και ο κ. Βαρθολομαίος —εξυπηρετών την Πανθρησκεία και τον επερχόμενον Αντίχριστον— έγραφε προσφάτως (17/9/2009):
    «Μετ΄ αισθημάτων αγάπης και σεβασμού, απευθυνόμενος εις του απανταχού της γης μουσουλμάνους, τα εγκάρδια συγχαρητήρια και τας καλλιτέρας ημών ευχάς επί τη ευκαιρία της λήξεως της νηστείας του Ραμαζανίου.
    »Μετά την μακράν ταύτην περίοδον της νηστείας, ούσης και περιόδου περισυλλογής, προσευχής και φιλανθρωπίας, ήλθεν η στιγμή δι΄ έκαστον μουσουλμάνον να εορτάση και να λάβη την άνωθεν δίκαιαν αντιμισθίαν.
    »Εν τω πνεύματι της ειρήνης, της αγάπης και της κατανοήσεως ευχόμεθα υμίν άπαξ έτει ευλογημένον, τον εορτασμόν, προσευχόμενοι όπως ο Παντοδύναμος Θεός χαρίζηται εις υμάς πάσαν πνευματικήν ευλογίαν άνωθεν, εν τη ελπίδι ότι ο κόσμος θα ζη ηνωμένος.
    » † Βαρθολομαίος, Αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως και Οικουμενικός Πατριάρχης».
    Αλλά για ποιον «παντοδύναμο Θεό» που θα χαρίσει την «άνωθεν ευλογία» μιλάει ο κ. Βαρθολομαίος;
    Τον Τριαδικό Θεό ή τον Αλλάχ;
    Ο κ. Βαρθολομαίος ταυτίζει συγκρητιστικά τον Τριαδικό Θεό με τόν Αλλάχ και τον Βούδα και ολόκληρο τον δαιμονικό κόσμο του Αντιχρίστου που η αποκρυφιστική Νέα Εποχή του Υδροχόου συστηματικά προσπαθεί να επιβάλει δια της Πανθρησκείας. Με το μήνυμά του αυτό υιοθετεί —εμμέσως πλην σαφώς— τις μασωνικές συγκρητιστικές και αντίχριστες δοξασίες για τον Μέγα Αρχιτέκτονα του Σύμπαντος (Μ.Α.Τ.Σ.), τον οποίο θεωρούν και λατρεύουν ως τον αληθινό θεό της αγάπης και της ενότητας-ειρήνης του κόσμου.
    Το συμπέρασμα είναι, πως ο κ. Βαρθολομαίος με τα μηνύματά του αυτά και τις όλες ενέργειές του δεν ορθοτομεί την Αλήθεια του Χριστού, αλλά καινοτομεί το Ψεύδος του Αντιχρίστου, καθιστώντας στο πρόσωπό του την ιδιότητα και το διακόνημα του Πατριάρχη ανυπόστατο και ανενεργό!...
    Ο κ. Βαρθολομαίος δεν επέλεξε την αγιότητα. Επέλεξε την αίρεση. Δεν επέλεξε τον φωτεινό δρόμο των ομολογητών και μαρτύρων Ορθοδόξων Πατριαρχών. Επέλεξε τις ερεβώδεις ατραπούς των αιρετικών, του Απελλή, του Βέκκου κ.ά.
    Και ως εκ τούτου ο κ. Βαρθολομαίος, πλέον, μόνον ως σφετεριστής του Πατριαρχικού Θρόνου της Κωνσταντινουπόλεως μπορεί να αντιμετωπιστεί, τον οποίο αναξίως και παρανόμως κατέχει ελέω των νεοεποχιτών εξουσιαστών του κόσμου τούτου!...
    Για την «Φιλορθόδοξο Ένωσι “Κοσμάς Φλαμιάτος”»
    Ο Πρόεδρος Ντετζιόρτζιο Λαυρέντιος
    Ο Γραμματέας Σημάτης Παναγιώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος γράφει: 24/6/11 6:36 μμ Απάντηση Θα μου επιτρεψετε να εκφρασω ενα προσωπικο σχολιο για τον Πατριαρχη .
    Καποια χρονια πριν εκανε λειτουργια σε γκρεμισμενο ναο στην Καισσαρεια Καππαδοκιας στην ΙΩΝΙΑ (προς το παρον τουρκια).
    Η Λειτουργια μεταδιδονταν ζωντανα απο την τηλεοραση .
    Ειδα οτι ειχαν συγκεντρωθει Γκριζοι λυκοι ετοιμοι για επισοδεια και φοβηθηκα για την ακεραιοτητα του πατριαρχη ελπιζοντας οτι το εκλησιασμα θα τον προστατευσει.
    Αυτο ηταν το λογικο.....ΑΛΛΑ εγινε το αντιθετο !!!!

    Το εκλησιασμα φοβισμενο εδειχνε ταραχη ομως ο Πατριαρχης ψυχραιμος και αταραχος , μια μορφη απο αλλες εποχες , τους ΕΜΨΥΧΩΣΕ ,αγνοησε τους λυκους και συνεχισε τη Θεια Λειτουργια .
    Καταλαβα οτι εβλεπα μια σκηνη απο το παρελθον οπου οι ΗΓΕΤΕΣ εμπαιναν μπροστα εστω και μονοι τους χωρις να υπολογιζουν καρεκλες και αξιωματα και οδηγουσαν το γενος σε ολες αυτες τις σελιδες δοξας που εχει γραψει..
    --------
    Σιγουρα θα υπαρχουν διαφορετικες γνωμες για το προσωπο του εγω απλα παραθετω κατι που μου εκανε εντυπωση .
    Ευχαριστω για το χρονο σας
    Σχόλιο από την ιστοσελίδα ΣΤΟΧΟΣ!Βλέπεις Ο. ότι ΔΕ βλέπουν τον πατριάρχη όλοι,όπως τον βλέπεις εσύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι γνωστόν, ότι στον ελλαδικό εκκλησιαστικό χώρο υπάρχουν 95 εκκλησιαστικές επαρχίες με ισάριθμους Επισκόπους-Μητροπολίτες.

    Από αυτές οι 54 είναι επαρχίες της Εκκλησίας της ΚΠολης και οι 41 επαρχίες της Εκκλησίας της Ελλάδος. Επομένως, ο Λίβας που καίει τα σπαρτά ελέγχει το 57% και ο άλλος, ο υποτακτικός, ο (υποτίθεται) ..... πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος ελέγχει εμμέσως το 43%.

    Είναι επίσης γνωστόν, ότι η Εκκλησία της Ελλάδος ιδρύθηκε το 1850 μετά από άδεια εκχώρησης της Αυτοκεφαλίας της από την μητέρα Εκκλησία της ΚΠολης με ορισμένους περιορισμούς, ένας από τους οποίους είναι ότι δεν έχει Προκαθήμενο, αλλά προκαθημένη Σύνοδο.

    Από την άλλη, ουδείς των 95 αυτών Επισκόπων έχει ποτέ κατηγορήσει ή ψέξει ή πολλω μάλλον έχει διακόψει το μνημόσυνο του Λίβα, ως αιρετικού, οικουμενιστή, πανθρησκειαστή, συγκρητιστή, νεοεποχίτη, παπόφιλου, φιλοεβραίου, φιλομουσουλμάνου, φιλομασόνου, φιλοαντίχριστου.

    Να υποθέσουμε, ότι όλοι αυτοί υπηρετούν την αίρεση, τον οικουμενισμό, τη νέα Εποχή, τη Μασονία και εν τέλει τον Αντίχριστο;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπενθυμίζομεν εις τόν κ.Ι.Κ. οτι κριτήριον Ορθοδοξίας δέν ειναι τό πλήθος η η κατά κόσμον δυναμις αλλά η αλήθεια καί η Ιεροκανονική τάξις: «... Συνόδους συνεκρότησαν μεγάλας καί παμπληθεῖς καί Ἐκκλησίαν Θεοῦ ἑαυτούς ὠνομάκασι, καί ὑπέρ Κανόνων ἐφρόντισαν τῶ δοκεῖν (φρόντισαν νά φαίνωνται πώς ἐργάζονται ὑπέρ τῶν Κανόνων), κατά Κανόνων τό ἀληθές κινούμενοι (ἐνῶ στήν πραγματικότητα ἐστρέφοντο κατά τῶν Κανόνων). Τί δή θαυμαστόν, εἰ καί πέντε καί δέκα ἐπίσκοποι, συναχθέντες τόν ὑπό τῶν Κανόνων καθηρημένον κατά τάς δύο αἰτίας ἠθώωσαν, λύσαντες τοῦ ἱερουργεῖν; Συνόδους τοίνυν, δέσποτα, οὐ τό ἀπλῶς συνάγεσθαι Ἱεράρχας τε καί Ἱερεῖς, κἄν πολλοί ὦσιν (κρείσσων γάρ εἶς ποιῶν τό θέλημα τοῦ Κυρίου, ἤ μύριοι παραβαίνοντες), ἀλλά τό ἐν ὀνόματι Κυρίου, ἐν τῆ εἰρήνη καί φυλακῆ τῶν Κανόνων. Καί τό δεσμεῖν καί λύειν οὐχ ὡς ἔτυχεν, ἀλλ’ ὡς δοκεῖ τῆ ἀληθείᾳ, καί τῶ κανόνι, καί τῶ γνώμονι τῆς ἀκριβείας. Εἰ δείξωσιν οἱ συνελθόντες τοῦτο πεποιηκότες καί ἡμεῖς σύν αὐτοῖς. Εἰ οὐ δεικνύουσι, ἐκβαλέτωσαν τόν ἀνάξιον, ἵνα μή τις εἰς κατηγόρημα αὐτοῖς καί τοῖς μετέπειτα γενεαῖς παραδοθήσεται ... καί ἐξουσίᾳ τοῖς ἱεράρχαις ἐν οὐδενί δέδοται ἐπί πάση παραβάσει κανόνος, ἤ μόνον στοιχεῖν τά δεδογμένα καί ἔπεσθαι τοῖς προλαβοῦσιν»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υποβάλαμε ένα ερώτημα, αν όλοι οι Επίσκοποι του ελλαδικού χώρου υπηρετούν την αίρεση, τον οικουμενισμό κ.λπ. και επομένως και όλοι οι πιστοί που ακολουθούν αυτούς και δεν αποτειχίζονται (αν και δεν είναι υποχρεωμένοι) είναι αιρετικοί, οικουμενιστές κ.λπ.

    Επ' αυτού δεν πήραμε απάντηση, αλλά ένα κείμενο, γνωστό και σωστό, στο οποίον συμφωνούμε. Να υποθέσουμε λοιπόν, ότι βάσει αυτού του κειμένου όλοι αυτοί που ακολουθούν αυτούς είναι αιρετικοί, οικουμενιστές κ.λπ.; ΝΑΙ ή ΟΧΙ; γιατί μέση λύση δεν γνωρίζουμε.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κατά τήν γνώμην των Αγίων Πατέρων, τό καθήκον της αποτειχίσεως από των αιρετικών Επισκόπων δέν ειναι δυνητικόν, αλλά τά μάλα υποχρεωτικόν. Ο αποτειχιζόμενος δέν αποτειχίζεται από Ορθοδόξων Επισκόπων, αλλά από "ψευδεπισκόπων καί ψευδοδιδασκάλων", κατά τήν διατύπωσιν τού ΙΕ Κανόνος της ΑΒ Συνόδου. Οι δέ μή χωριζόμενοι από των αιρετικών - οικουμενιστων Επισκόπων καί μή εξερχόμενοι εκ μέσου αυτών, "κοινωνουν τοίς εργοις τοίς ακάρποις του σκότους", καί επομένως υπόκεινται εις τό ιδιον κρίμα. Τό πλήθος ποτέ δέν απαλλάσσει τούς αιρετικούς από των ανομιών αυτων, ουδέ τούς κοινωνούντας μετ' αυτών από τού χαρακτηρισμού των ως "εχθρων τού Θεού".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όπως και σε άλλο σημείο αναφέραμε, ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος γράφει, ότι η αποτείχιση δεν είναι υποχρεωτική, αλλά προαιρετική.

    Αν κάνει λάθος, τότε προφανώς έρχεται σε σύγκρουση με τους Πατέρες της Εκκλησίας.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Οἱ δέ ᾿Ορθόδοξοι Χριστιανοί πρέπει νά πράττουν ὡς ἐπιτάσσουν οἱ ῾Ιεροί Κανόνες καί οἱ ῞Αγιοι Πατέρες τῆς ᾿Εκκλησίας μας, ἔχοντες κατά νοῦν τό τοῦ ᾿Αποστόλου Παύλου "ἀλλά καί ἐάν ἡμεῖς ἤ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ᾿ ὅ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω. ῾Ως προειρήκαμεν, καί ἄρτι πάλιν λέγω· εἴ τις ὑμᾶς εὐαγγελίζεται παρ᾿ ὅ παρελάβετε, ἀνάθεμα ἔστω" (Γαλ. Α' 8-9). Καί τό τοῦ ῾Αγίου ᾿Ιωάννου τοῦ Χρυσοστόμου: ᾿Εάν ὁ πρεσβύτερος ἤ ὁ ἐπίσκοπος εἶναι "πονηρός" "πίστεως ἕνεκεν" "φεῦγε αὐτόν καί παραίτησαι μή μόνον ἄν ἄνθρωπος ᾗ, ἀλλά κἄν ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ κατιών" (PG 63, 231.(Υπ' αριθμ. 19/23.4.5.5.96 εγγραφον τού Επισκόπου Κηρύκου της ακαινοτομήτου γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός στην Ομολογία πίστεως που κατέθε­σε στη σύνοδο Φερράρας - Φλωρεντίας λέγει σχετικώς επικαλούμενος μάλιστα χωρίο του Μ. Βασιλείου στο οποίο λέγει ότι όσους κοινωνούν με τους ετεροδόξους, όχι μόνον πρέπει να τους θέτουμε σε ακοινωνησία, «αλλά μηδέ αδελφούς ονομάζειν»• και προσθέτει: «Άπαντες οι της Εκκλησίας Διδάσκαλοι, πάσαι αι Σύνοδοι και πάσαι αι θείαι Γραφαί φεύγειν τους ετερόφρονας παραινούσι και της αυτών κοινωνίας διίστασθαι», εν Ι. Καρμίρη, Αυτόθι, σελ. 425.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ῾Η ᾿Ορθοδοξία εἶναι ἡ μόνη ἀληθινή πίστις. Ταυτίζεται μέ τήν μίαν ῾Αγίαν Καθολικήν καί ᾿Αποστολικήν ᾿Εκκλησίαν τοῦ Συμβόλου τῆς Πίστεως ("Πιστεύω"). ᾿Αποτελεῖ μόνη τήν ᾿Εκκλησίαν τοῦ Χριστοῦ ἐν τῷ συνόλῳ της. Δέν ἀποτελεῖ κλάδον τοῦ ὅλου δένδρου τῆς ᾿Εκκλησίας, ἀλλά τό ὅλον δένδρον τῆς ᾿Εκκλησίας. ῎Εξω ἀπό τήν ᾿Ορθοδοξίαν δέν ὑπάρχει χριστιανική ᾿Εκκλησία, δέν ὑπάρχει ἀλήθεια καί χάρις. ῾Ο Μονοφυσιτισμός, ὁ παπισμός, ὁ προτεσταντισμός κλπ, δέν εἶναι "ἄλλαι χριστιανικαί ᾿Εκκλησίαι" ἤ "ὁμολογίαι", ἀλλά αἱρέσεις, ὡς λέγουν, οἱ ῞Αγιοι Πατέρες τῆς ᾿Εκκλησίας, εἶναι σπορά τοῦ διαβόλου. ῾Ο μισόκαλος καί μισάνθρωπος διάβολος ἔσπειρε καί σπείρει ἐν τῇ κακίᾳ του τάς αἱρέσεις, διά νά πλανᾶ τούς ἀνθρώπους καί νά ματαιώνη τό ἔργον τῆς ἐν Χριστῷ σωτηρίας. Οἱ αἱρετικοί δέν εἶναι χριστιανοί, "οἱ δέ τούτους καλοῦντες χριστιανούς πολύ καί λίαν πλανῶνται, ὡς μήτε τάς Γραφάς ἀνεγνωκότες, μήτε ὅλως εἰδότες τόν Χριστιανισμόν καί τήν ἐν αὐτῷ πίστιν" (Μεγάλου ᾿Αθανασίου, ΒΕΠΕΣ 30.123). Διό καί ἡ ᾿Εκκλησία, διά τῶν ῾Αγίων Οἰκουμενικῶν Συνόδων, ἐντέλλεται θεοπνεύστως "ἀναθεματισθῆναι πᾶσαν αἵρεσιν" (Β' Οἰκουμενικῆς Συνόδου). ᾿Ανάθεμα σημαίνει χωρισμόν ἀπό τήν ᾿Εκκλησίαν. ῞Οθεν καί ὁ Παπισμός ὡς αἵρεσις ἔχει ἀναθεματισθῆ δικαίως ὑπό τῆς ᾿Ορθοδόξου ᾿Εκκλησίας, πρό χιλίων ἤδη ἐτῶν, τοῦ δέ ἀναθέματος τούτου, οὐδεμία ἄρσις εἶναι δυνατή καί ἔγκυρος πρό τοῦ νά μετανοήσουν οἱ αἱρετικοί παπικοί καί νά ἔλθουν εἰς τήν ᾿Εκκλησίαν, ἤτοι εἰς τήν ᾿Ορθοδοξίαν. ᾿Εκ τῶν νεωτέρων ῾Αγίων, ὁ μέν ῞Αγιος Μάρκος ᾿Εφέσου ὁ Εὐγενικός (15ος αἰών) λέγει νά φεύγωμεν μακράν ἀπό τούς παπικούς καί ἀπό τούς συμφρονοῦντας μέ αὐτούς "ὡς φεύγει τις ἀπό ὄφεως" ὁ δέ ῞Αγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός (18ος αἰών) λέγει προφητικῶς ὅτι "ὁ πάπας εἶναι ᾿Αντίχριστος καί νά τόν καταρώμεθα διότι αὐτός θά εἶναι ἡ αἰτία καί τῶν ἐπερχομένων κακῶν". Τό αντίθετον κάμνουν ο Βαρθολομαίος καί οι ομόφρονές του από τό 1920 εως καί σήμερον. Διό "ως προειρήκαμεν, καί ἄρτι πάλιν λέγομεν· εἴ τις ὑμᾶς εὐαγγελίζεται παρ᾿ ὅ παρελάβετε, ἀνάθεμα ἔστω" (Γαλ. Α' 8-9)

    Ο δέ Βαρθολομαίος καί οι ομόφρονές του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ούτως η άλλως θέτουν εαυτούς από μόνοι τους εκτός εκκλησίας αφού προτιμά φιλαύτως την γνώμη του εναντι όλης της Εκκλησίας και της ορθής παραδώσεως.Εχουν ήδη διαρρήξει την σχέση τους με Τον Θεό.Αυτοί ήλθαν να το παίξουν διορθωταί της Πίστεως επιδή αγαπούν περισσότερο .Γι αυτό και Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΤΟΥΔΙΤΗΣ παραγγέλλει να μην τους θεωρούμε μεταξύ του κλήρου των αγίων και γιαυτό είναι απαράδεχτοι..Αλλο πράγμα οι προσωπικές αμαρτίες και άλλο οι μεταδιδόμενες πλάνες.Αν είναι δυνατόν ο καθένας στον καιρό της αρχιερατείας του να γίνει ένας άλλος νομοθέτης επιδή η εξουσία και η μετά προθέσεως και επιμονής και πονηρίας εισαγωγή και καλλιέργεια; των αιρετικών φρονημάτων στους υπόλοιπους πιστούς δεν δημιουργεί ζημία στην Εκκλησία Του Χριστού..Και μετά νομίζουμε ότι δεν εμπαίζουμε Τον Θεό..Είναι γεγονός πως μεγάλοι εχθροί της Εκκλησίας ησαν μεγαλοσχήμονες κληρικοί και Πατριάρχες.-π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πάλι δεν πήραμε απάντηση, στο εάν ο π. Επιφάνιος έρχεται σε σύγκρουση με τους Πατέρες της Εκκλησίας.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τό αν ερχεται σέ σύγκρουση ο π. Επιφάνιος μέ τούς Πατέρες τής Εκκλησίας, θά μάς τό πήτε εσείς κ. ΙΚ. Γνωρίζετε πολύ καλά καί τίς γνώμες των Πατέρων, γνωρίζετε καί τήν γνώμη τού π. Επιφανίου. Μή περιμένετε από μάς νά σάς πούμε κάτι περισσότερο. Αλλωστε δέν εχουμε τήν διάθεσι νά σάς πείσουμε νά δεχθήτε τήν μιά η τήν αλλη πλευρά. Δέν ειναι καιρός γιά τέτοια πράγματα, αφού η εποχή μας μέ τήν τόσο μεγάλη σύγχυσι, ενα πράγμα μόνον επιτάσσει: "Ο σώζων εαυτόν σωθήτω" .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ευχαριστούμε για την μη απάντηση.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. O πατήρ Επιφάνειος Θεοδωρόπουλος λέγει πως εάν κάποιος έχει επαφές με ετερόδοξους δεν ειναι αιρετικός.Αν όμως κηρύττει αιρετικά είναι αιρετικός.Εδώ εχω ερώτηση κύριε Ι.Κ καλοπροαίρετη *''Αν κάποιος κήρυκας σας επισκέπτεται και δεν διδάσκει αυτή τη διδαχή μην τον βάζετε στο σπίτι σας και μην τον καλωσορίζετε γιατί συμμετέχετε στα πονηρά του έργα [Β!ΙΩΑΝ-1,10]..ΆΡΑΓΕ ΕΦΌΣΩΝ ΚΆΠΟΙΟς ΕΧΕΙ ΕΠΑΦΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΑ ΠΟΝΗΡΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑ;ΚΑΤ ΕΠΕΚΤΑΣΙΝ ΟΤΑΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΠΑΤΗ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΛΕΓΕΙ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΜΜΟΡΦΟΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΑΝ ΤΕΤΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ;Γι αυτό και ο Παύλος στην επιστολή προς Τιμόθεον μας λέγει ''Αιρετικόν άνθρωπον μετά μίαν και δευτέραν νουθεσίαν παραιτού..[Τιμ.3,10].Επίσης να προσθέσω ''Δεν επιτρέπεται ούτε στο σπίτι μας να τους δεχόμαστε [Β!Ιωάννου 10,11].Και η αμέσως ερώτηση είναι πότε πρέπει να ομιλούμε με αυτούς;Διότι από ότι είπαμε επιδή είναι νροπή να συμμετέχουμε στα κοινά τους έργα ,αυτή την ντροπή πρέπει να έχουν αυτοί όταν δεν συγκοινωνούμε με αυτούς αφού είναι εχθροί της αληθείας..Επομένως αυτό δεν έχει γίνει και το ζήτημα είναι άν οι λόγοι του πατρός Επιφανείου έρχονται στην ίδια ευθεία με τους Πατέρες η κάτι δεν διευκρυνησε ο πατήρ ώστε να καταλάβει και ο οποιοσδήποτε πως εάν έχει κανείς επαφές με τους αιρετικούς ,δεν είναι αιρετικός αλλά και πόσο σίγουρο είναι αν δεν μεταστραφεί και ο ίδιος σε τοιούτο μετα της συναναστροφής μαζί τουσ;Αυτό είναι ένα ζήτημα..Γι αυτό ήξεραν οι πατέρες ότι εδώ δεν υπάρχει καμμία οικονομία..[Εχω την εντύπωση ]και θα ήθελα την τοποθέτηση κάποιων αναγνωστών..ευχαριστώ!πην

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου