Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

Εργα και ημερες,

του διερχομενου

....Ανεμοστροβιλου

Για δειτε τους...
Ειναι και ...ντροπαλουληδες οταν αλληλοκολακευονται....


Να, μεχρι και προχθες ηταν στην Καβαλα. Εφαγε, ηπιε, υμνηθηκε, εξυμνηθηκε, χειροκροτηθηκε, δοξασθηκε, προσκυνηθηκε, κολακευτηκε, ΜΑΣ ΞΟΔΕΨΕ ουκ ολιγα, αυτος και οι συνδαιτημονες του, ο ....πτωχος και ρακενδυτος, πολυπαθος και πενομενος ...Πανοικουμενιστης "πατριαρχης" των του Χριστου πενητων!!!

Και πριν γυρισουμε το βλεμμα μας, ιδου κατεφθασε στην Αθηνα προσκεκλημενος του ...Πατουλα!
Σκεφθηκε ο ιδιος ομως, πριν αφοσιωθη στον ...Πατουλα που θα τον δωση το χρυσο κλειδι, να κανη ετσι και μερικες αλλες βολτιτσες να απολαυση τα πολλα αγαθα που διαφοροι θα του προσφερουν, εκει εις το ...κλεινον αστυ.

Το πρωτο που πληροφορηθηκε, ηταν οτι ο Ιερωνυμος ανακηρυξε τους Μονοφυσιτες ως ορθοδοξους.

Αυτο ικανοποιησε πληρως τον Αρχιαιρεσιαρχη, που ηρθε στο ιδιο καναλι της Αιρεσεως ο Ιερωνυμος εστω και αργοπορημενα, αφου ειναι η πρωτη φορα που αποκαλυπτεται δημοσια και κηρυττει δημοσια και γυμνη τη κεφαλη, τους Αιρετικους Μονοφυσιτες ως ...Ορθοδοξους!!!

Εσπευσε, λοιπον, να τον συγχαρη για την τολμη του αυτην και την πληρη ικανοποιησι του, αφου αρχισαν να τον ακολουθουν και αυτοι που δεν τους υπολογιζε και δεν τους εκμετρουσε στα καταδικα του....κουκια!!!

Μετα συναντησε τους ....δυο περιλαλητους μοιχεπιβατες Κυριλλο και Αθηναγορα, που πατησαν επανω στο σωμα του ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ και κατελαβαν τον θρονον του.
Πηγαν να παρουν την ευχη του, τα ελλαδικα ...μπουμπουκακια!!!
Ο αρχιαιρεσιαρχης και μονο που ψηφισαν την εκδιωξι του Νικοδημου, το σκληρο αυτο αντιφαναριωτικο καρυδι του παρελθοντος, τους διαχεει πλουσιοτατη την ευλογια του!!!!

Και μετα; Ε, και μετα, που αλλου; Στο αγριο φαγοποτι.

Και ξερετε που; Η ανακοινωσι λεει, στην αιθουσα του θρονου.
Τι νομιζετε δηλαδη, μονο οι βασιλιαδες θα εχουν θρονους;
Θα εχουν και οι αρβανιτες σωσιες τους θρονους.

Μονο αυτοκρατορες θα ντυνονται και θα αισθανονται;
Να μην εχουν και τους θρονους τους;

Μονο ο Ιησους θα ειχε θρονο επι της γης;
Αυτοι να μην εχουν παρομοιους με Εκεινον ...θρονους;;;!!!

7 σχόλια:

  1. ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ28 Ιουνίου 2011 στις 6:54 μ.μ.

    Και οι επισκοποι μνημονευουν και μνημονευονται απο τους κληρικους αχρι καιρου;;;;Μεγαλη προδοσια στο ονομα του Κυριου ημων Ιησου Χριστου.Και καλα αυτοι εμεις ο λαος τι κανουμε;Θα κοινωνουμε μαζι τους;Με την αποτειχιση τι γινεται;Εχουμε συμμετοχη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα επί της αποτείχισης και διακοπής μνημοσύνου διαλαμβάνει ο π. Ε. Θεοδωρόπουλος στην γνωστή επιστολή του προς τον π. Νικόδημο:

    Α/

    "Άλλο πρόβλημα: αυτοί που παύουν το μνημόσυνο, πως θα φέρονται προς αυτούς που κοινωνούν με τον Πατριάρχη; Αυτοί που κοινωνούν με τον Πατριάρχη είναι δύο κατηγοριών: α) Οι ομόφρονές του (όπως ο Αμερικής Ιάκωβος, ο Χαλκηδόνος Μελίτων κ.λπ.) και β) αυτοί που δεν συμφωνούν μαζί του (όπως όλοι σχεδόν οι Αρχιερείς της Εκκλησίας της Ελλάδας). Απέναντι στους πρώτους θα φέρονται όπως και απέναντι στον Πατριάρχη. Απέναντι όμως στους δεύτερους, έστω κι αν αυτοί κοινωνούν με τον Πατριάρχη ή τους άλλους, δε μπορούν να φέρονται το ίδιο. Δεν μπορούν δηλαδή να φτάσουν μέχρι την παύση του μνημοσύνου τους. Δεν επιτρέπεται, κατά τους ιερούς Κανόνες, αποφυγή της κοινωνίας με αυτούς. Οι ιεροί Κανόνες παρέχουν δικαίωμα παύσεως μνημοσύνου του Επισκόπου η Πατριάρχη που κηρύσσει αιρετικές διδασκαλίες. Δεν παρέχουν όμως δικαίωμα παύσεως μνημοσύνου και εκείνων, οι οποίοι, αν και είναι Ορθόδοξοι, τον ανέχονται.
    Μεγάλη προσοχή σε αυτό το σημείο! Οφείλουμε να διακρίνουμε μεταξύ των δύο καταστάσεων: άλλο αυτός που κηρύσσει αιρετικά φρονήματα, και άλλο αυτός που φρονεί και διδάσκει με ορθόδοξο τρόπο, αλλά, κατ' οικονομία, ανέχεται τον πρώτο και κοινωνεί με αυτόν.
    Επίσης: άλλο αυτός που κηρύσσει μεν αιρετικά φρονήματα, αλλά χωρίς να φύγει από την Εκκλησία, ούτε να αποκοπεί από αυτήν, και άλλο αυτός που αυτόβουλα έφυγε από την Εκκλησία (και ίδρυσε δικιά του «Εκκλησία» ή προσχώρησε σε άλλη παρόμοια, αιρετική η σχισματική), η αποκόπηκε από την Εκκλησία κατόπιν δίκης και καταδίκης. Με τον δεύτερο κάθε Ορθόδοξος οφείλει να μην έχει καμία κοινωνία. Η κοινωνία όμως με τον πρώτο (μέχρι την καταδίκη του) αφήνεται από τους ιερούς Κανόνες στην ελεύθερη κρίση κάθε Ορθόδοξου πιστού.
    Έχουμε δηλαδή δικαίωμα, που μας το παρέχουν οι ιεροί Κανόνες, να παύσουμε το μνημόσυνό του, δεν είμαστε όμως υποχρεωμένοι να το κάνουμε. Κατά συνέπεια, αν κάποιος, χρησιμοποιώντας το δικαίωμα αυτό, παύσει το μνημόσυνο, καλά κάνει και δεν πρέπει να ελέγχεται από τους άλλους. Αν κάποιος άλλος, σταθμίζοντας διάφορους παράγοντες, κρίνει ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιήσει το δικαίωμα που του δίνουν οι Κανόνες, αλλά να περιμένει τη «Συνοδική διάγνωση», δεν είναι αξιόμεμπτος, ούτε - πολύ περισσότερο - άξιος ακοινωνησίας! Στο σημείο αυτό μπορεί κανείς να εφαρμόσει, κάπως παραλλαγμένους, τους λόγους του Παύλου: «Ο μνημονεύων τον μη μνημονεύοντα μη εξουθενείτω και ο μη μνημονεύων τον μνημονεύοντα μη κρινέτω» (βλ. Ρωμ. ιδ' 3).

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Β/

    Τότε, θα πεις, ποιο το κέρδος μας, αν αποφύγουμε το μνημόσυνο του Πατριάρχη, αφού θα έχουμε κοινωνία με τον Επίσκοπο Δρυϊνουπόλεως π.χ., ο οποίος μνημονεύει τον Πατριάρχη; Δε μολυνόμαστε έτσι, κοινωνώντας έμμεσα με αυτόν που κηρύσσει αιρετικά φρονήματα;
    Αλλά η διακοπή του μνημοσύνου, «πριν από Συνοδική διάγνωση» και καταδίκη, δεν έχει την έννοια της αποφυγής μολυσμού από την κηρυσσόμενη αίρεση! Όχι, αδελφέ μου! Αν είχε αυτή την έννοια, τότε οι Κανόνες δεν θα παρείχαν απλά το δικαίωμα παύσης του μνημοσύνου για αίρεση «πριν από Συνοδική διάγνωση», αλλά θα θέσπιζαν ρητή και σαφή υποχρέωση με απειλή βαρύτατων ποινών σε αντίθετη περίπτωση.
    Η διακοπή μνημοσύνου για αίρεση «πριν από Συνοδική διάγνωση» έχει άλλη έννοια. Αποτελεί έντονη, αλλά κι έσχατη διαμαρτυρία της Ορθόδοξης συνείδησης, παρέχει μια διέξοδο σε αυτούς που σκανδαλίζονται, και ταυτόχρονα αποσκοπεί και στη δημιουργία αναταραχής, ώστε η Εκκλησία να βιαστεί να ξεκαθαρίσει την κατάσταση.
    Δεν υπάρχει κίνδυνος να...μολυνθούμε, ούτε μνημονεύντας τον Πατριάρχη (εφόσον ακόμα δεν καταδικάστηκε), ούτε, πολύ περισσότερο, αν δεχόμαστε σε κοινωνία αυτούς που τον μνημονεύουν. Όσα αντίθετα λέγονται, είναι ανόητοι «ζηλωτισμοί». Ο άγιος Κύριλλος Ιεροσολύμων δε μολύνθηκε, αν και έλαβε Επισκοπική χειροτονία από τον Μητροπολίτη Καισαρείας Ακάκιο, ο οποίος ήταν μεν δηλωμένος αρειανός (και μάλιστα αρχηγός μιας μερίδας αρειανών), αλλά ακόμη βρισκόταν και ενεργούσε εντός της Εκκλησίας. Ο άγιος Ανατόλιος χειροτονήθηκε κι αυτός Επίσκοπος (και μάλιστα Πατριάρχης Κων/πόλεως) από τον Πατριάρχη Αλεξανδρείας Διόσκορο, ο οποίος ήταν μεν μονοφυσίτης και μεγάλος προστάτης του αιρεσιάρχη Ευτυχή, αλλά δεν είχε ακόμη καταδικαστεί από την Δ' Οικουμενική Σύνοδο. Αν λοιπόν δεν μολύνει ούτε αυτή η χειροτονία από Επισκόπους που κηρύσσουν μεν αιρετικά φρονήματα, αλλά ακόμα δεν καταδικάστηκαν από Σύνοδο και παραμένουν εντός της Εκκλησίας, πολύ περισσότερο δε μολύνει το μνημόσυνό τους και ακόμα περισσότερο δε μολύνει η κοινωνία με πρόσωπα που ανέχονται κατ' οικονομία αυτούς και διατηρούν το μνημόσυνό τους".

    Άραγε, ο π. Επιφάνιος αποδεικνύεται αντι-πατερικός;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρα πολύ σημαντικά όλα αυτά που καταθέτετε σε αυτό το μπλόκ πραγματικά εφόσων βάζουν τα πράγματα στην θέση τους!Έτσι φαίνεται πραγματικά πως οι Οικουμενιστές είναι τυπικώς εντός Εκκλησίας,μέχρι συνοδικής καταδίκης του οπότε και ίσως να ελεχθεί συνοδικώς η προαίρεσή τους,εάν δηλαδή προτιμούν την αίρεση από την αλήθεια η αν έχουν και τη διάθεση να μετανοήσουν.Όμως η μέχρι τώρα πορεία τους δεν δείχνει την μεταστροφή τους στην ακρίβεια της πίστεως.Όταν ο ΑΓ.ΘΕΟΔ.ΣΤΟΥΔΙΤΗΣ παραγγέλλει να μην συνυπολογίζουμε αυτούς που δογματίζει αντιθέτως απ ότι ορίζουν οι Κανόνες των Οικουμ.Συνόδων να μην δεχώμεθα αυτούς μεταξύ του κλήρου των αγίων.Όμως θα ήθελα να καταθέσω και εγω με τη σειρά μου ,ένα γεγονός από το βίο του ΟΣΊΟΥ ΣΑΒΒΑ ΤΟΥ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΣΑΛΟΥ,όπου διασώζεται όραμα όπου ο όσιος έχοντας αμφιβολία για τα θεολογικά ζητήματα είδε σύνοδο ΑΓίων Αρχιερέων της Θριαμβέβουσας Εκκλησίας εν ουρανώ να αναθεματίζει τον αιρετικό αντιησυχαστή Ακίνδυνο.Ας σημειωθεί,ότι η ουρανία αυτή καταδίκη έλαβε χώραν,ενώ ο Ακίνδυνος,προ ολίγου συνοδικώς καταδικασμένος[1341],ετύνχανε όμως της πολλής προστασίας του ομόφρονος Πατριάρχου ΚΠόλεως ΙΩΑΝΝΟΥ ΚΑΛΕΚΑ.>>>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. <<<<Οπως ο Οσιος λέγει το θειον όραμα*ανοίγει ο φοβερός άγγελος το βιβλίο και λέγει''Ο Ακίνδυνος,ο οποίος ελάλησε βλάσφημα κατά της Του Θεού Εκκλησίας,ο δεύτερος Ιούδας,ο προδότης της ευσέβειας,ο δεύτερος Αρειος,που έσχισε την Του Χριστού Εκκλησία,ο αποστάτης και εχθρός της αληθείας ...ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑ..Σε αυτά τα λόγια το πλήθος των αρχιερέων βροντοφωνάζει τα ίδια λόγια Ανάθεμα...Η βοή αυτή ανάμικτη,δυναμώνει όλο και περισσότερο και τότε λέγει]εγώ,σαν να με σπρώχνει μια αόρατη δύναμη,φωνάζω τα ίδια λόγια με τους άλλους...Είναι λοιπόν ηλίου φαεινότερον,ότι η αίρεση καταδικάζεται πρώτα από ΤΟ ΑΟΡΑΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΕΥΟΜΕΝΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ,ΟΠΟΤΕ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ ΠΩΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΘΕΤΟΥΝ ΕΑΥΤΟΥΣ ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΝΤΙΠΙΠΤΟΝΤΕΣ ΤΩ ΠΝΕΥΜΑΤΙ ΤΩ ΑΓΙΩ,ΕΦΟΣΩΝ ΦΙΛΑΥΤΩΣ ΕΜΜΕΝΟΥΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗΝ ΤΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΣ...Πην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν απαντήθηκε το ερώτημά μας, αν ο π. Επιφάνιος είναι αντι-πατερικός ή όχι.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Yπάρχει κάποια ερώτηση στην αμέσως μετέπειτα ανάρτηση όπου μπορειτε να απαντήσετε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου