Η Φωνη του Θεου των Χριστιανων
απο το στομα ενος λεβεντοπαπα:
ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΕ.
ΤΟΥΣ ΔΙΑΛΕΞΕΣ
και ΣΕ ΔΙΑΛΕΞΑΝ.
ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΩ
ΟΥΤΕ ΚΑΝ
ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΕΤΗ.
ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ.
Δημ.: Μονο οι τριακοσιοι φταινε;
Και οι 85κδεσποταδες.
Ξεφτιλισμενοι ειναι και αυτοι.
Μασωνοι.
Ερειπωμενα σκουπιδια.
Κηφηνες.
Ανεραστοι.
Δημ: Ειναι καποιος που ξεχωριζει;
Και τι να τους κανεις;
Και αν βαλης και ξεχωριζουν μερικοι τι εγινε;
Τους ειδες πουθενα;
Ο κοσμος ειναι εδω και θελει αρχηγο και θελει Ιεραρχια.
Που ειναι;
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ.
Μασωνοι ειναι και αυτοι οι ιδιοι.
Αλλα θάρθη η δημοκρατια αυτης της Ελλαδος, θαρθη σας το δηλωνω υπευθυνα οτι θα το πληρωσετε σκληρα.
Ιεραρχες αγιοι, εντος εισαγωγικων, που νομιζετε οτι κατι ειστε.
Κυμβαλα αλαλαζοντα ειστε, κατα τον αποστολο Παυλο.
Τιποτα αλλο.
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ.
Ο λαος εδω υποφερει και εσεις ειστε στη χλιδη.
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ. και παλι ....
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Η ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ «αρχή» των «Ακτίνων» : Αφήστε το σχόλιό σας και να είστε σίγουρος, πως αν εκφράζει την Παράδοση της Εκκλησίας,...
-
Δένδιας: “Ναι” στον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών 14 Ιαν 2024 Υπέρ της διάταξης που αφορά τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών, δηλώνει ο υπο...
-
Πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου. Κατά την διάρκεια της Θείας Λειτουργίας στον ιερό ναό του Αγίου Γεωργίου στο Φανάρι την Κυριακή 30 Ν...
-
Ανοιχτή Επιστολή πρός: Δημήτρη Νατσιό – Κυριάκο Βελόπουλο – Αφροδίτη Λατινοπούλου – Νίκο ΠαπαδόπουλοDec Το Φανάρι συναντά τον Πάπα — κι εσείς; Κυρίες και κύριοι πρόεδροι, Γράφω με σεβασμό προς τους θεσμούς, αλλά και με την ευγενική εκείν...
-
( Από τον λόγο του Αγίου Ιωάννη του Χρυσοστόμου στη Κυριακή πρό της Χριστού Γεννήσεως) Τίθεται όμως το ερώτημα: Γιατί λοιπόν δεν ονομ...
-
Επιμέλεια: πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ Α.Θ.Π. ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ Α΄ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ Δ...
-
Το ''ΠΙΣΤΕΥΩ'' που εκφωνήθηκε στη Νίκαια της Βιθυνίας ---------------------------------------------------------- Παρέμ...
-
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ κ.Ν.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ Επειδή το τελευταίο διάστημα βλέπω να κυκλοφορούν άρθρα και σχολιασμοί που «ανακαλύπτουν» ότι πρέπει ν...
-
Παρέμβασις ε ἰ ς τ ὴ ν ε ἰ σήγησιν το ῦ π. Σεραφε ὶ μ Ζήση Το ῦ ἱ ερομονάχου Ε ὐ θυμίου Τρικαμην ᾶ (παλιότερο κείμ...
-
Έρευνα: πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου Α. Η θεολογική αλλοίωση των Χριστουγέννων από την οικουμενιστική θεολογία εκκινεί από μια...
Ντροπή γι' αυτόν τον ρασοφόρο, που μόνον ιερέας δεν μπορεί να είναι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας ζάλισε με τον ευαγγελικό και πατερικό λόγο του.
Τι θέλει να μας το πέξει; Κριτής της Οικουμένης;
Είναι λόγια αυτά, για τους εκκλησιαστικούς προϊσταμένους του, όποιοι κι' αν είναι; Αυτοί οι χαρακτηρισμοί, αυτές οι ταμπέλες που βάζει σε όλους, είναι απότοκος του "μην κατακρίνετε, μην καταδικάζετε, μην ταμπελοποιείτε, για να μην υποστείτε και εσείς τα ίδια";
Δεν ντρέπετε να βάζει στο στόμα του, το στόμα του Χριστού;
Ντροπή του λοιπόν και να τα πετάξει τα ράσα και τότε να πηγαίνει στα κανάλια.
ΙΚ
"ανέραστοι" !!! ανέραστο αποκαλούσαν τον π.Αυγουστίνο κάποιοι "ενέραστοι" θαυμαστές του Ροϊδη. Τη λέξη τη χρησιμοποιούσαν πριν 30 χρόνια οι τότε νεοορθόδοξοι, την διατυπώνουν σήμερα και κάποια παιδιά από την πάτρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ γέροντας στο βίντεο, απόφοιτος δύο ανώτατων σχολών, γιατί αν και παλαιοημερολογίτης λέει "σήμερα γιορτάζει ο αρχιεπίσκοπος", "προχθές ήταν του αγίου πνεύματος" γιατί δεν λέει "ο αρχιεπίσκοπός σας", "οι δεσποτάδες σας" και γιατί δεν στολίζει και τους δικούς του δεσποτάδες;
Δεν αναφέρεται δυστυχώς ο γέροντας στην αρχαία εκκλησία των χριστιανών, αλλά στην αρχαία εκκλησία του δήμου των ειδωλολατρών, ως πρότυπο. Ατυχές παράδειγμα.
"Στην αρχαία Αθήνα η οικονομική ζωή βασιζόταν στη δουλεία. Στη Σπάρτη οι δούλοι ήταν οι είλωτες, προγενέστεροι κάτοικοι της Λακωνίας, μετά την κατάκτησή της από τους Δωριείς. Στην Αθήνα όμως, η κατάσταση ήταν διαφορετική. Οι δούλοι προέρχονταν από τους ίδιους τους πολίτες της πόλης, συνήθως, εξ αιτίας των χρεών τους προς τους πλούσιους ευγενείς (μέχρι τη κατάργηση του μέτρου αυτού και την ανάγκη εισαγωγής ξένων δούλων).
Ο Αριστοτέλης περιγράφει τη κατάσταση της υποδούλωσης των φτωχών Αθηναίων, πριν την εποχή του Σόλωνα.
Η υποδούλωση των ελεύθερων πολιτών
«Και μετά από αυτά [δηλ. το Κυλώνειο άγος, 632 π.Χ. περίπου] ακολούθησε μια μακρά περίοδος εμφύλιας ταραχής μεταξύ των ευγενών και του λαού, επειδή το πολίτευμά τους ήταν σε όλα ολιγαρχικό αλλά προπάντων επειδή οι φτωχοί ήταν δούλοι των πλουσίων, και οι ίδιοι και τα παιδιά τους και οι γυναίκες τους. Οι φτωχοί αυτοί ονομάζονταν πελάτες και εκτήμοροι, γιατί με αυτό το μίσθωμα [μάλλον το 1/6 της παραγωγής] καλλιεργούσαν τα χωράφια των πλουσίων (όλη η γη ανήκε σε λίγους), και, αν δεν πλήρωναν τα μισθώματα, μπορούσαν να πουληθούν και οι ίδιοι και τα παιδιά τους. Και όλα τα δάνεια γίνονταν με υποθήκη το σώμα ως την εποχή του Σόλωνα· και πρώτος αυτός έγινε αρχηγός του λαού. Για τους πολλούς λοιπόν το πιο σκληρό και οδυνηρό από τα χαρακτηριστικά του πολιτεύματος ήταν αυτή η δουλεία".
Τον 5ο π.Χ αιώνα "οι περισσότεροι δούλοι στην Αθήνα φαίνεται πως ήταν «βάρβαροι»,που είχαν αποκτηθεί με τους πολέμους,το δουλεμπόριο και τις επιδρομές. Οι δούλοι αυτοί εργάζονταν σε ποικίλες δημόσιες και ιδιωτικές εργασίες και οι διαφορές μεταξύ τους ως προς τις συνθήκες ζωής κυμαίνονταν από την κατάσταση των δούλων που είχαν δικές τους εμπορικές εργασίες και πλήρωναν ένα ορισμένο ποσό στον κύριο τους, ως την απελπιστική κατάσταση των δούλων που εργάζονταν στο Λαύριο ή άλλες σκληρές εργασίες".
Ανάμεσα στα έτη 317 και 307 π.Χ. ο τύραννος Δημήτριος ο Φαληρεύς διέταξε απογραφή στην Αττική, η οποία απέφερε τα εξής νούμερα:
21.000 πολίτες,
10.000 μέτοικοι
400.000 δούλοι
Επιτέλους! έστω και αργά. Αρκεί να μην είναι για πρόκληση εντυπώσεων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβάσαμε 17-6-2011:
Η δημοσιοποίηση της λίστας μεγαλοοφειλετών του Δημοσίου και ο έλεγχος πόθεν έσχες σε όσους έβγαλαν χρήματα στο εξωτερικό είναι από τις πρώτες πράξεις που αναμένεται να υπογράψει ο νέος αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Παντελής Οικονόμου
Σύμφωνα με δηλώσεις του πρώην υφυπουργού Οικονομικών, Δ. Κουσελά, η σχετική υπουργική απόφαση είναι έτοιμη και προβλέπει δημοσιοποίηση ονομάτων για οφειλές άνω των 150.000 ευρώ.
Όσον αφορά στον έλεγχο πόθεν έσχες, θα αφορά σε φορολογούμενους που έστειλαν χρήματα στο εξωτερικό την τελευταία διετία.
Το υπουργείο θα ζητήσει τα σχετικά στοιχεία από τις τράπεζες του εξωτερικού.
Σε περίπτωση που προκύψει διαφορά μεταξύ του ποσού της κατάθεσης και του δηλωθέντος εισοδήματος, θα καταβληθεί φόρος για τη διαφορά και πρόστιμα για υποβολή ανακριβών δηλώσεων.
Δίκαιο έχει ο λεβεντόπαπας.Και οι 85 έπρεπε να συμπάσχουν με το λαό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠώς να συμπάσχουν;Μήπως με τα συλλείτουργα;Η με τα από άμβωνος κηρύγματα περί θέωσης και ακτίστου φωτός;Ένας Καντιώτης μας χρειάζεται του οποίου το κήρυγμα μιλούσε στην ψυχή του λαού.Γι αυτό και ματαίωνε καλλιστεία,τη λειτουργία καζίνο,σούπερ-μάρκετ πολυεθνικών στα σύνορα με τα Σκόπια που θα νέκρωνε την τοπική αγορά της Φλώρινας.Ένας δεσπότης κοντά στο λαό!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον είδα στην εκπομπή του κυρίου Τριανταφυλόπουλου.Δεν ήξερα πως ήταν παλαιοημερολογήτης!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά τα λέει ο ιερέας αυτός αλλά ποιός τον ακούει! Μακάρι να τον ακούσουν αυτοί οι Δεσποτάδες της αισχύνης!
ΑπάντησηΔιαγραφή