Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Η Φωνη του Θεου των Χριστιανων

απο το στομα ενος λεβεντοπαπα:


ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΕ.

ΤΟΥΣ ΔΙΑΛΕΞΕΣ

και ΣΕ ΔΙΑΛΕΞΑΝ.

ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΩ

ΟΥΤΕ ΚΑΝ

ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΕΤΗ.

ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ.



Δημ.: Μονο οι τριακοσιοι φταινε;

Και οι 85κδεσποταδες.
Ξεφτιλισμενοι ειναι και αυτοι.
Μασωνοι.
Ερειπωμενα σκουπιδια.
Κηφηνες.
Ανεραστοι.


Δημ: Ειναι καποιος που ξεχωριζει;

Και τι να τους κανεις;
Και αν βαλης και ξεχωριζουν μερικοι τι εγινε;
Τους ειδες πουθενα;
Ο κοσμος ειναι εδω και θελει αρχηγο και θελει Ιεραρχια.
Που ειναι;
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ.
Μασωνοι ειναι και αυτοι οι ιδιοι.
Αλλα θάρθη η δημοκρατια αυτης της Ελλαδος, θαρθη σας το δηλωνω υπευθυνα οτι θα το πληρωσετε σκληρα.
Ιεραρχες αγιοι, εντος εισαγωγικων, που νομιζετε οτι κατι ειστε.
Κυμβαλα αλαλαζοντα ειστε, κατα τον αποστολο Παυλο.
Τιποτα αλλο.
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ.
Ο λαος εδω υποφερει και εσεις ειστε στη χλιδη.
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ. και παλι ....

7 σχόλια:

  1. Ντροπή γι' αυτόν τον ρασοφόρο, που μόνον ιερέας δεν μπορεί να είναι.

    Μας ζάλισε με τον ευαγγελικό και πατερικό λόγο του.

    Τι θέλει να μας το πέξει; Κριτής της Οικουμένης;

    Είναι λόγια αυτά, για τους εκκλησιαστικούς προϊσταμένους του, όποιοι κι' αν είναι; Αυτοί οι χαρακτηρισμοί, αυτές οι ταμπέλες που βάζει σε όλους, είναι απότοκος του "μην κατακρίνετε, μην καταδικάζετε, μην ταμπελοποιείτε, για να μην υποστείτε και εσείς τα ίδια";

    Δεν ντρέπετε να βάζει στο στόμα του, το στόμα του Χριστού;

    Ντροπή του λοιπόν και να τα πετάξει τα ράσα και τότε να πηγαίνει στα κανάλια.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "ανέραστοι" !!! ανέραστο αποκαλούσαν τον π.Αυγουστίνο κάποιοι "ενέραστοι" θαυμαστές του Ροϊδη. Τη λέξη τη χρησιμοποιούσαν πριν 30 χρόνια οι τότε νεοορθόδοξοι, την διατυπώνουν σήμερα και κάποια παιδιά από την πάτρα.

    Ο γέροντας στο βίντεο, απόφοιτος δύο ανώτατων σχολών, γιατί αν και παλαιοημερολογίτης λέει "σήμερα γιορτάζει ο αρχιεπίσκοπος", "προχθές ήταν του αγίου πνεύματος" γιατί δεν λέει "ο αρχιεπίσκοπός σας", "οι δεσποτάδες σας" και γιατί δεν στολίζει και τους δικούς του δεσποτάδες;

    Δεν αναφέρεται δυστυχώς ο γέροντας στην αρχαία εκκλησία των χριστιανών, αλλά στην αρχαία εκκλησία του δήμου των ειδωλολατρών, ως πρότυπο. Ατυχές παράδειγμα.

    "Στην αρχαία Αθήνα η οικονομική ζωή βασιζόταν στη δουλεία. Στη Σπάρτη οι δούλοι ήταν οι είλωτες, προγενέστεροι κάτοικοι της Λακωνίας, μετά την κατάκτησή της από τους Δωριείς. Στην Αθήνα όμως, η κατάσταση ήταν διαφορετική. Οι δούλοι προέρχονταν από τους ίδιους τους πολίτες της πόλης, συνήθως, εξ αιτίας των χρεών τους προς τους πλούσιους ευγενείς (μέχρι τη κατάργηση του μέτρου αυτού και την ανάγκη εισαγωγής ξένων δούλων).

    Ο Αριστοτέλης περιγράφει τη κατάσταση της υποδούλωσης των φτωχών Αθηναίων, πριν την εποχή του Σόλωνα.

    Η υποδούλωση των ελεύθερων πολιτών

    «Και μετά από αυτά [δηλ. το Κυλώνειο άγος, 632 π.Χ. περίπου] ακολούθησε μια μακρά περίοδος εμφύλιας ταραχής μεταξύ των ευγενών και του λαού, επειδή το πολίτευμά τους ήταν σε όλα ολιγαρχικό αλλά προπάντων επειδή οι φτωχοί ήταν δούλοι των πλουσίων, και οι ίδιοι και τα παιδιά τους και οι γυναίκες τους. Οι φτωχοί αυτοί ονομάζονταν πελάτες και εκτήμοροι, γιατί με αυτό το μίσθωμα [μάλλον το 1/6 της παραγωγής] καλλιεργούσαν τα χωράφια των πλουσίων (όλη η γη ανήκε σε λίγους), και, αν δεν πλήρωναν τα μισθώματα, μπορούσαν να πουληθούν και οι ίδιοι και τα παιδιά τους. Και όλα τα δάνεια γίνονταν με υποθήκη το σώμα ως την εποχή του Σόλωνα· και πρώτος αυτός έγινε αρχηγός του λαού. Για τους πολλούς λοιπόν το πιο σκληρό και οδυνηρό από τα χαρακτηριστικά του πολιτεύματος ήταν αυτή η δουλεία".

    Τον 5ο π.Χ αιώνα "οι περισσότεροι δούλοι στην Αθήνα φαίνεται πως ήταν «βάρβαροι»,που είχαν αποκτηθεί με τους πολέμους,το δουλεμπόριο και τις επιδρομές. Οι δούλοι αυτοί εργάζονταν σε ποικίλες δημόσιες και ιδιωτικές εργασίες και οι διαφορές μεταξύ τους ως προς τις συνθήκες ζωής κυμαίνονταν από την κατάσταση των δούλων που είχαν δικές τους εμπορικές εργασίες και πλήρωναν ένα ορισμένο ποσό στον κύριο τους, ως την απελπιστική κατάσταση των δούλων που εργάζονταν στο Λαύριο ή άλλες σκληρές εργασίες".

    Ανάμεσα στα έτη 317 και 307 π.Χ. ο τύραννος Δημήτριος ο Φαληρεύς διέταξε απογραφή στην Αττική, η οποία απέφερε τα εξής νούμερα:

    21.000 πολίτες,
    10.000 μέτοικοι
    400.000 δούλοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επιτέλους! έστω και αργά. Αρκεί να μην είναι για πρόκληση εντυπώσεων.

    Διαβάσαμε 17-6-2011:

    Η δημοσιοποίηση της λίστας μεγαλοοφειλετών του Δημοσίου και ο έλεγχος πόθεν έσχες σε όσους έβγαλαν χρήματα στο εξωτερικό είναι από τις πρώτες πράξεις που αναμένεται να υπογράψει ο νέος αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Παντελής Οικονόμου

    Σύμφωνα με δηλώσεις του πρώην υφυπουργού Οικονομικών, Δ. Κουσελά, η σχετική υπουργική απόφαση είναι έτοιμη και προβλέπει δημοσιοποίηση ονομάτων για οφειλές άνω των 150.000 ευρώ.

    Όσον αφορά στον έλεγχο πόθεν έσχες, θα αφορά σε φορολογούμενους που έστειλαν χρήματα στο εξωτερικό την τελευταία διετία.

    Το υπουργείο θα ζητήσει τα σχετικά στοιχεία από τις τράπεζες του εξωτερικού.

    Σε περίπτωση που προκύψει διαφορά μεταξύ του ποσού της κατάθεσης και του δηλωθέντος εισοδήματος, θα καταβληθεί φόρος για τη διαφορά και πρόστιμα για υποβολή ανακριβών δηλώσεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δίκαιο έχει ο λεβεντόπαπας.Και οι 85 έπρεπε να συμπάσχουν με το λαό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πώς να συμπάσχουν;Μήπως με τα συλλείτουργα;Η με τα από άμβωνος κηρύγματα περί θέωσης και ακτίστου φωτός;Ένας Καντιώτης μας χρειάζεται του οποίου το κήρυγμα μιλούσε στην ψυχή του λαού.Γι αυτό και ματαίωνε καλλιστεία,τη λειτουργία καζίνο,σούπερ-μάρκετ πολυεθνικών στα σύνορα με τα Σκόπια που θα νέκρωνε την τοπική αγορά της Φλώρινας.Ένας δεσπότης κοντά στο λαό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τον είδα στην εκπομπή του κυρίου Τριανταφυλόπουλου.Δεν ήξερα πως ήταν παλαιοημερολογήτης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά τα λέει ο ιερέας αυτός αλλά ποιός τον ακούει! Μακάρι να τον ακούσουν αυτοί οι Δεσποτάδες της αισχύνης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου