Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

ΕΔΩ και ΜΟΝΟ

ΑΝΑΠΑΥΕΤΑΙ Ο ΘΕΟΣ





Aυτή είναι η Εκκλησία του Χριστού επί της γής.
Μέσα στα ερείπια, μέσα στα παραπήγματα και μεσα στις σκηνές και στα χαλάσματα.
Εδώ συγκεντρώνονται οι πιστοί μαθητές του Ιησού Χριστού και όχι στους πολυτελέστατους ναούς και στους παγχρυσους υπέρναους.
Ουτε στα μέγαρα και στα παλάτια που κατοικούν οι Πατριάρχαι και οι Αρχιερείς της ΑΙΣΧΥΝΗΣ των ημερών μας.
Εκεί δεν κατοικει και δεν κατεβαίνει ο Φτωχός και ο Ανυπόδητος Ιησούς.
Εκεί δεν αναπαύεται η Τριαδική Θεότητα.

Οι Ιωαννίτες, οι ηγαπημενοι μαθητες του αγιου Ιωαννου του Χρυσοστομου, που ο Μεγαλομαρτυρας αγιος τους χαρακτηριζε ΖΗΛΩΤΕΣ και ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ και ΜΑΡΤΥΡΕΣ του Χριστου, μαζευονταν και λειτουργούνταν γυρω απο την Κωνσταντινουπολι και μέσα στα δάση και μεσα στους αχυρώνες και στα παραπήγματα για να μην συλληφθούν από τους παραβολάνους των ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΤΩΝ Πατριαρχών και αρχιεπισκοπων της Ανατολής.


Αυτή είναι η Εκκλησία του Χριστού επί της γής.
Η Εκκλησία των διωκομενων, η Εκκλησια των κατακομβών του μητροπολίτου Ράσκας και Πριζρένης ΑΡΤΕΜΙΟΥ, του απλού.

16 σχόλια:

  1. Αναφέρατε τον Χρυσόστομο, ξακουστός, αγαπητός, τιμημένος, "λατρεμένος', σεβαστός, προσφιλής, πνευματικός διδάσκαλος, άγιος, ερμηνευτής των Γραφών, για πολλές γενεές γενεών πιστών. Και για μας. Στην περιορισμένη χρονική περίοδο της ζωής του, όπως αναφέρετε ήταν ένας κυνηγημένος, δεδιωγμέος από τους "μεγάλους και τρανούς" της τότε εκκλησιαστικής και πολιτειακής ηγεσίας. Αλλά στην ζωή της Εκκλησίας, δεν υπάρχει χρόνος, ενώ κανείς δεν θυμάται τα ονόματα των διωκτών, αι γενεαί πάσαι, έκτοτε, αποδίδουν τιμές αγάπης και σεβασμού στον Ιερό Χρυσόστομο. Έτσι μένουν ενεργοί στη συνείδηση της Εκκλησίας οι δεδιωγμένοι άγιοί της, ζωντανοί ανά τους αιώνες, ενώ οι διώκτες που τώρα απολαμβάνουν τιμών και αξιωμάτων, θα ξεχαστούν, έως ου ο Κριτής θα αποδώσει την πραγματική δικαιοσύνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kύριε Οδυσσέα, είσαι ο μόνος από όλα τα εκκλησιαστικά ιστολόγια που αντιλαμβάνεσαι καλά και βαθειά τα εκκλησιαστικά μας ζητήματα.

    Μόνο εσύ πράγματι αναλύεις τολμηρά και ορθόδοξα τα εκκλησιαστικά μας πράγματα.

    Μόνο εσύ συλλαμβάνεις τον πόνο και το δάκρυ των παιδιών της Εκκλησίας που καταπικραίνονται από τους δεσποτάδες που παρανομούν και κακοφέρονται στο σώμα της Εκκλησίας.

    Μόνο εσύ γράφεις όλη την αλήθεια και την καταγράφεις άφοβα και χωρίς σκοπιμότητες.

    Ολα τα άλλα ιστολόγια έχουν την εικόνα της δειλίας και της σκοπιμότητας.

    Κανένα σχεδόν δεν λέει την αλήθεια των πραγμάτων ολόκληρη.

    Κρίμα αλλά είναι η εικόνα ανθρώπων που κρύβονται πίσω από τα δάχτυλά τους και φανερώνουν ότι είναι χριστιανοί σχεδόν ίδιοι σαν τους αδιάφορους χριστιανούς του κόσμου αυτού.

    Μπαίνουμε στο δικό σου ιστολόγιο γιά να δούμε κατάματα όσα περιγράφεις και όσα θέλει ο Θεός να καταγράφεις και μόνο και η διωκόμενη Εκκλησία του Θεού.

    Σε ευχαριστούμε και μήν σταματήσης να γράφεις ακθημερινά την Αλήθεια του Χριστού.

    Και Εκείνος θα είναι μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα ηθελα πολυ να βρισκομουν και σωματικα μαζι τους.Αληθεια ζηλευω λιγακι(με την καλη εννοια).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανθρωπος σημαίνει ελευθερία πνεύματος και διαφορετικά από τον Θεό χαρίσματα.

    Δεν είναι ανθρωπίνως δυνατόν να ταυτίζονται οι απόψεις, τα "πιστεύω", τα ενδιαφέροντα όλων μας, σήμερα συμφωνούμε αύριο μπορεί να μη συμφωνούμε με κάποια ανάρτηση του ιστολογίου ή με κάποια θέση του κ.Οδυσσέα.

    Το δεύτερο σχόλιο όμως επισημαίνει τις όντως αγαθές, φιλότιμες, αγωνιστικές, αγνές, ανιδιοτελείς και προπαντός Ορθόδοξες και Εκκλησιαστικές αγωνίες του ιστολογίου, και των αναγνωστών, γι΄αυτό και το διαβάζουμε, αν όχι καθημερινά, ... τουλάχιστον δυο φορές την ημέρα !!! Ο Θεός να χαρίζει δύναμη στο ιστολόγιο, στους αρθρογράφους, στην αγωνιζόμενη Εκκλησία.

    Επισκέπτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ποιός είπε, ότι κανείς δεν θυμάται τα ονόματα των διωκτών του μεγάλου αυτού αγίου της Εκκλησίας μας, του Ι. Χρυσόστομου;

    Πρώτα από όλους τους θυμάται η Εκκλησία μας εορτάζοντας τη μνήμη τους, γιατί μεταξύ των διωκτών υπάρχουν και 7 άγιοι:

    - Αρσάκιος
    - Αττικός
    - Αυγουστίνος
    - Επιφάνιος
    - Ιερώνυμος
    - Κύριλλος και
    - Αρκάδιος (Εκκλησία Ιεροσολύμων).

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χριστος Ανεστη !!!

    Θα ηθελα να γραψω για πρωτη φορα λιγα λογια.

    Ο σατανας με τροπο ανειπωτης λεπτομερειας και μισους κατα του ανθρωπου και της ψυχικης σωτηριας αυτου εργαζεται καθημερινα στο πως να "ριξει" τον ανθρωπο πνευματικα.

    Ακομα και τη μορφη της πιστεως θα παρει και του ζηλου προς αυτην.

    Μην πεφτετε στην παγιδα αυτων των δαιμονων αδελφοι που με τις πραξεις τους σας ριχνουν στην κριση και στην καταλαλια.

    Σας διαβαζω αρκετο καιρο και με θλιψη εχω διακρινει τα εξης :

    Καταρχην δεν αρνουμαι οτι εχετε δικιο.Εχετε δικιο.

    Δεν προκειται κανεις απο εσας να δωσει απολογια για κανεναν...αυτο να το θυμαστε.

    Δεν ωφελει την ψυχικη μας σωτηρια με το να ασχολουμαστε συνεχεια με αυτους...και τα εργα τους.

    Υπαρχουν χιλιαδες κειμενα ωφελιμα για την ψυχικη μας σωτηρια τα οποια απουσιαζουν απο το σαιτ.

    Με ολα αυτα που γραφετε (και που ξαναλεω δεν εχετε αδικο) δημιουργειται φανατισμος,οργη,καταλαλια και αλλα πολλα που κανουν τους δαιμονες ευφραινονται.

    Εν ονοματι του Τριαδικου Θεου σας παρακαλω να σταματησουμε να ασχολουμαστε με αυτους και να αρχισουμε να γραφουμε κειμενα ωφελιμα για την ψυχικη μας σωτηρια.

    Ο φανατισμος,η κριση κτλπ ειναι και αυτα εκτος διδασκαλιας του Κυριου.

    Αθελα μας πεφτουμε σε αυτα και δεν θα μπορεσουμε να δωσουμε καλη απολογια διοτι εχουμε κρινει πολλους αδελφους μας.

    Τωρα εσεις θα μου πειτε οτι ολα αυτα δεν ειναι κατακριση και πως ειναι δικαιωμα μας βαση των ταδε κανονων των Αγιων ταδε κτλπ...και πως ειναι για θεματα Πιστεως κτλπ...οκ.

    Δηλαδη εμεις στα θεματα της Πιστεως ειμαστε ολοι μας σωστοι;

    Στα παντα;

    Γιατι δεν ασχολουμαστε λοιπον με τα δικα μας και πως θα γινουμε καλυτεροι παρα να λεμε συνεχεια για τους αλλους;

    Σας ζητω ταπεινα συγνωμη αν ενοχλησα με αυτα που ειπα αλλα τοσο καιρο εχω προσεξει στον εαυτο μου οτι οσο σας διαβαζω και καταλαβαινω τι γινεται τοσο πεφτω στην οργη...στην κριση του αλλου κτλπ...

    Μου εκανε κακο το ολο θεμα και πιστευω κανει κακο και σε αλλους.

    Το θεμα ειναι να το καταλαβετε και να σταματησετε οσο ειναι ακομα νωρις και δεν εχουμε οδηγηθει προς απολογιαν ακομα ενωπιον του Κυριου.

    Ζητω και παλι ταπεινα συγνωμη για την παρεμβαση-υποδειξη.

    Ευχομαι ο Κυριος Ιησους Χριστος να μας φωτισει και να μας ελεησει εν ημερα και ωρα Κρισεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προφανώς μετανόησαν.
    Αν γίνει όμως μια έρευνα μεταξύ 100 ορθοδόξων και ερωτηθούν:

    α) Γνωρίζετε τον άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο;

    β) Έχετε ακούσει ποτέ για τους
    - Αρσάκιο
    - Αττικό
    - Αυγουστίνο
    - Επιφάνιο
    - Ιερώνυμο
    - Κύριλλο και
    - Αρκάδιο (Εκκλησία Ιεροσολύμων)τους διώκτες του;

    Οι 99 στους 100 θα απαντήσουν ατο α' ΝΑΙ με λεπτομέρειες του βίου, των λόγων και των έργων του -εν οις και η Θ.Λειτουργία-, και στο β΄ ΟΧΙ, και το νόημα είναι ότι όπως τότε εκείνοι ήταν ισχυροί της ημέρας, διάσημοι, επίσημοι, εξουσίαν έχοντες ενώ ο Χρυσόστομος κυνηγημένος και αδύναμος κατά κόσμον, ενώ στην Εκκλησία είναι παρών διαχρονικά τιμώμενος ως Γίγας της Ορθοδοξίας, ενώ οι διώκτες του εξέλιπαν, έτσι και οι σημερινοί "επίσημοι" και ισχυροί της ημέρας θα εκλείψουν στις συνειδήσεις των πιστών ενώ οι σύγχρονοι δεδιωγμένοι, π.χ. Νικόδημος, Αρτέμιος, Οδυσσέας, Καρδάσης, Σωτηρόπουλος, θα καταλάβουν θέση στις χρυσές σελίδες της διαχρονικής ιστορίας της Εκκλησίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι και ο ευτρόπιος και η ευδοξία που τους γνωρίζουμε από τους λόγους του πατρός και από την ιστορία, αλλά ποιος ασχολείται με αυτούς πλέον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σχολιαστής έγραψε: "Υπαρχουν χιλιαδες κειμενα ωφελιμα για την ψυχικη μας σωτηρια τα οποια απουσιαζουν απο το σαιτ".

    Σχόλιο επί σχολίου: Πάτησα κλικ δεξιά στα "αυγουστίνος" "γέροντες -"γέροντες" και είδα δεκάδες ψυχωφέλιμα πνευματικά κηρύγματα, όπως και αλλού, των π.Αυγουστίνου, Ι.Χρυσοστόμου, Ν.Σωτηρόπουλου, π.Δ.Αεράκη, π.Αθ.Σιαμάκη, Πατέρων κ.ά.

    Σχολιαστής έγραψε: "Εν ονοματι του Τριαδικου Θεου σας παρακαλω να σταματησουμε να ασχολουμαστε με αυτους και να αρχισουμε να γραφουμε κειμενα ωφελιμα για την ψυχικη μας σωτηρια".

    Σχόλιο επί σχολίου: Επικαλείσθε τον τριαδικό Θεό, άρα δεν θέτετε το θέμα για διάλογο, αλλά η παράκληση έχει θέση εντολής. Το αν θα υπακούσει το ιστολόγιο στην παράκλησή σας αφορά τον ιδιοκτήτη του, βέβαια, αλλά αν θα επθυμούσατε διάλογο και μεταξύ σχολιαστών θα πρέπει να διευκρινιστεί ποιους εννοείτε "αυτούς" με τους οποίους, λέτε, δεν πρέπει να ασχολούμαστε. Τους διωκόμενους; τους διώκτες; τους κηρύσσοντες "μη ορθές διδασκαλίες"; κ.λπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το ιστολόγιο, κατά την ταπεινή μου γνώμη, πρέπει να συνεχίσει την αγωνιστική -ομολογιακή του στάση, να ενημερώνει τους πιστούς στα θέματα πίστεως και αιρέσεως (όπως του Οικουμενισμού) γιατί μέσα από τον εφησυχασμό και την επιφανειακή ειρήνη δεν γίνεται να σωθούμε. Μόνο μέσα απ'τις θλίψεις και τη θυσία θα φθάσουμε (όσο μας βοηθήσει ο Θεός) να ομοιάσουμε στους αγίους μας που έδωσαν τα πάντα για το Θεό. Συμφωνώ ότι η γλώσσα πρέπει να είναι πιό ήπια, προσεγμένη χωρίς ακρότητες και ύβρεις. Με τίποτε όμως δεν πρέπει να φιμωθεί το μοναδικό ιστολόγιο που παρουσιάζει τα θέματα τα σύγχρονα και τις προδοσίες που γίνονται, ως προς τον Οικουμενισμό. Αυτό που μας λείπει αδελφοί μου δεν είναι τα ψυχοσωτήρια κηρύγματα, τα ειρηνευτικά λόγια για την ηρεμία της ψυχής και την καλλιέργεια των αρετών. Έχουμε μπουχτίσει από αυτά. Είναι απαραίτητα δεν λέω, αλλά μόνο με αυτά δεν θα σωθούμε. Ούτε τα έργα θα μας σώσουν χωρίς την πίστη, ούτε η πίστη χωρίς τα έργα. Και τα δύο συμπληρώνουν το ένα το άλλο για την σωτηρία μας. Εάν αρκεσθούμε στην καλλιέργεια των αρετών μας μόνο, χωρίς να ενδιαφερόμαστε για την ακεραιότητα της παρακαταθήκης (της Ορθοδόξου πίστεως) που μας άφησαν οι Πατέρες μας, εάν κοινώς γυρίζουμε πλευρό γιατί θέλουμε την ησυχία μας, τότε τα πράγματα δυσκολεύουν. Θα φθάσουμε στο σημείο (και τότε θα είναι αργά βέβαια) να μας πεί, κατά το αγιογραφικό, ο Κύριός μας ότι δεν μας γνωρίζει, κι ας κάναμε θαύματα, κι ας είχαμε αρετές, κι ας.... Ομολογία όμως δεν έχουμε. Καλή δύναμη στον αγώνα εκάστου και ιδιαίτερα στον ιδιοκτήτη του ιστολογίου για θεάρεστη συνέχεια του έργου του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μετάνοια σημαίνει αλλαγή του νου, μεταμέλεια, εκζήτηση του ελέους του Θεού και επανόρθωση προς τον αδικούμενο.

    Για τους αναφερθέντες αγίους δεν έχουμε ένδειξη επανόρθωσης:

    Για τους Αρσάκιο και Αττικό, έχουμε τον χαρακτηρισμό "προβατόσχημοι λύκοι" και "μοιχεπιβάτες" από τον ίδιο τον Χρυσόστομο, χωρίς άφεση αμαρτιών προς αυτούς.

    Για τους Αυγουστίνο και Ιερώνυμο λυσσαλέα επίθεση κατά του Χρυσοστόμου και προσπάθεια επηρεασμού ενατίον του προς τον Πάπα Ιννοκέντιο Α΄ανεπιτυχώς και Σχίσμα μεταξύ Ρώμης και Αλεξάνδρειας (κατά τον π. Γ. Φλωρόφσκυ).

    Ο Επιφάνιος έφυγε από την ΚΠολη, χωρίς να θελήσει να ιδεί τον Χρυσόστομο, που τον προσκάλεσε για συλλείτουργο και καθ' οδόν προς Κύπρο πέθανε στο πλοίο, χωρίς να επανορθώσει το κακό που προξένησε στη σύνοδο της Δρυός (κατά τον καθ. Στ. Παπαδόπουλο.

    Ο Κύριλλος, μαζί με τον θείο του τον "λήσταρχο" Αλεξανδρείας Θεόφιλο ήταν ο κύριος πρωτεργάτης της εξορίας του Χρυσοστόμου, κλήθηκε ως Πατριάρχης να τον εγγράψει στα δίπτυχα το 417 και αρνήθηκε αποκαλώντας τον "Ιούδα", αναγκάστηκε δε να τον εγγράψει αφού έλαβε εντολη "άνωθεν" κατ' όναρ (κατά τον Συναξαριστή).

    Ο Αρκάδιος, ως αυτοκράτορας, ανίκανος και βλαξ, υπέγραψε την εξορία του Χρυσόστομου.

    Ο Ευτρόπιος, ως πρωθυπουργός, αρχικά κυνήγησε τον Χρυσόστομο, σώθηκε δε από αυτόν, όταν ο στρατός εισέβαλε στην Εκκλησία για να τον σκοτώσει. Τότε ο Χρυσόστομος εκφώνησε -παρόντος αυτού- τον περίφημο λόγο του "προς Ευτρόπιον", ο οποίος και μεταμελήθηκε.

    Η Ευδοξία, γερμανίδα, κόρη του Φράγκου στρατηγού της ΚΠολης ορκιζόταν στον Χρυσόστομο, ότι δεν ήρξατο χειρών αδίκων.

    Πάντως, ουδείς δεν έδειξε έμπρακτη μετάνοια.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τότε ποια Εκκλησία και πότε τους κατέταξε ως αγίους; Μήπως τους αγιοποίησαν οι ιδεολογικοί εχθροί του Ιερού Χρυσοστόμου, όσο ακόμα είχαν την Εκκλησιαστική εξουσία; Αραγε είναι οι μοναδικές περιπτώσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία τους κατάταξε ως αγίους και τιμά τη μνήμη τους.

    Φαίνεται, ότι η περίπτωση του Ι. Χρυσόστομου είναι από τις μοναδικές και ίσως η μοναδική με τέτοιο πλήθος αγίων.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απορία προς κύριο Οδυσσέα με παράκληση να απαντηθεί: Ο τίτλος της ανάρτησης είναι "ΕΔΩ και ΜΟΝΟ ΑΝΑΠΑΥΕΤΑΙ Ο ΘΕΟΣ". Η απορία μου βρίσκεται στο "ΜΟΝΟ".
    1) Στον π Χρυσόστομο Σπύρου της Ιεράς Μονής Παναγίας Γοργοεπηκόου και Μυροφόρων στις Σπέτσες δεν αναπαύεται ο Θεός;
    2) Στους Παλαιοημερολογίτες, πχ τους λεγόμενους ΓΟΧ του Κυπριανού στη Φυλή δεν αναπαύεται ο Θεός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Aγαπητε φιλε,
    ασφαλως και αλλου αναπαυεται ο Θεος.
    Το εδω και μονο εννοειται για τους εχθρους του ΑΡΤΕΜΙΟΥ και τις Ληστρικες εκκλησιες.
    Ειναι τροπον τινα ρητορικος ο λογος.
    Μην το εκλαμβανεις λαθος.
    Με αυτην την εννοια εγραφη και νομιζω ηταν επιτυχες οπως εγραφη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σας ευχαριστώ πολύ! Αφού λοιπόν είναι έτσι δεν θα ήταν πολύ χρήσιμο και ωφέλιμο για εμάς να γνωρίζουμε ποιοι είναι οι ιερείς που δεν έχουν κοινωνία με τον οικουμενισμό και που μπορούμε να τους βρούμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου