

Το σαθρόν
οικοδόμημα
των σκευωρών,
του Πανιερ. ΑΡΤΕΜΙΟΥ,
κατέπεσεν μετά πατάγου
καί συνετρίβη.
Η "καθαίρεσίς του" τυγχάνει
προσχηματική,
ανεπέρειστος
και ευθέως αντικανονική.
του μητροπολίτου Πειραιώς
κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ
Ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Πειραιῶς κ. Σεραφείμ μέ ἐπιστολήν του πρός τόν «Ο.Τ.» ἀπαντᾶ εἰς σχόλιον μας συμφώνως πρός το ὁποῖον ἐνῶ ἀνεγνώρισε τό ἀντι- κανονικόν τῆς καθαιρέσεως τοῦ ἀντιοικουμενιστοῦ–ἀντιπαπικοῦ Σεβ. Μητροπολίτου Ράσκας και Πριζρένης κ. Ἀρτεμίου, ὑπέγραψε Συνοδικόν ἔγγραφον διά τοῦ ὁποίου υἱοθετεῖ τήν ἄποψιν τῆς Ἐκκλησίας μας ὅτι ὁ Σεβ. Ράσκας προβαίνει εἰς συκοφαντίας, προπαγάνδα καί παρασυναγωγήν εἰς βάρος τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Σερβίας. Ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Πειραιῶς κ. Σεραφείμ μέ την ἐπιστολήν του εἰς τόν «Ο.Τ.»:
1ον) Ὑποστηρίζει ὅτι ἐμμένει εἰς τάς θέσεις του περί τῆς ἀντικανονικῆς καθαιρέσεως τοῦ Σεβ. Ράσκας καί Πριζρένης κ. Ἀρτεμίου...
2ον) Τάς θέσεις του αὐτάς τάς ὑπεστήριξε καί εἰς τήν Ἱεράν Σύνοδον τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος.
3ον) Ἐπισημαίνει ὅτι ἡ ἀπόφασις τῆς ΔΙΣ ἐλήφθη κατά πλειοψηφίαν καί ὅτι αὐτός ἐμειοψήφισε.
4ον) Τονίζει ὅτι εἶναι ὑποχρεωμένος νά συνυπογράφη τάς κατά πλειοψηφίαν ληφθείσας ἀποφάσεις καί νά ἐμφανίζωνται αὗται ὡς ὁμόφωνοι.
Τό πλῆρες κείμενον τῆς ἐπιστολῆς ἔχει ὡς ἀκολούθως:
«Ἐλλογιμώτατε κ. Διευθυντά,
Εἰς τήν Ὑμετέραν ἔγκριτον ἔκδοσιν τῆς ΠΟΕ “Ὀρθόδοξος Τύπος” τῆς 22/4/2011 ἀριθμ. Φύλλου 1876 καί εἰς πρωτοσέλιδον δημοσίευμα:
“Μεθοδεύουν τόν ἀφορισμόν τοῦ Σεβ. Ἀρτεμίου” περιέχονται σχόλια εἰς Ὑμέτερον ἐνυπόγραφον ἄρθρον, δι΄ οὗ ἐκφράζεται ἔκπληξις καί προβληματισμός, διότι εἰς κυκλοφορηθεῖσαν ὑπό τῆς Ἱ. Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος Ἐγκύκλιον πρός τούς Σεβ. Ἱεράρχας Αὐτῆς, δι΄ ἧς γνωστοποιεῖται τό περιεχόμενον τοῦ Πατριαρχικοῦ ἐγγράφου τοῦ Μακαριωτάτου Πατριάρχου Σερβίας κ. Εἰρηναίου ἀφορόν εἰς τόν Πανιερώτατον ἐπίσκοπον Ράσκας καί Πριζρένης κ. Ἀρτέμιον ὑφίσταται εἰς τά διαπέμποντα Μέλη τῆς Δ.Ι.Σ. καί τό ἡμέτερον ὄνομα. Ἐπί τῶν τεθέντων προβληματισμῶν ἐπάγομαι τά κάτωθι:
1. Εἶναι παγκοίνως πλέον γνωστόν ὅτι κατεδείχθη οὐσίᾳ δυνάμει τῆς ὑπ΄ ἀριθμ. ἀποφάσεως 1410/2010 τοῦ Στ΄ Ποινικοῦ Τμήματος Αὐτοῦ ὅτι ἡ ὅλη δίωξις, ἔκπτωσις καί καθαίρεσις τοῦ Πανιερωτάτου Ἐπισκόπου Ράσκας καί Πριζρένης κ. Ἀρτεμίου ὑπό τῆς Ἐκκλησίας τῆς Σερβίας τυγχάνει προσχηματική, ἀνεπέρειστος καί εὐθέως ἀντικανονική. Τό σαθρόν οἰκοδόμημα τῶν σκευωρῶν κατέπεσεν μετά πατάγου καί συνετρίβη. Αὐτό τό διεκήρυξα καί τό διακηρύττω μέ ὅλην τήν μικράν δύναμίν μου.
2. Εἰς τήν συνεδρίαν τῆς ΔΙΣ καθ΄ ἥν ἐνημερώθημεν ὑπό τοῦ Προέδρου Αὐτῆς Μακ. Ἀρχιεπιεσκόπου Ἀθηνῶν καί πάσης Ἑλλάδος κ.κ. Ἱερωνύμου τοῦ Β΄ περί τοῦ ἐν τοῖς ὕπερθεν ἀναφερομένου γράμματος, διά μακρόν ἀπέδειξα τήν καταστρατήγησιν τῶν Ἱερῶν Κανόνων καί τοῦ θύραθεν δικαίου ὑπό τῆς Ἁγιωτάτης Ἐκκλησίας τῆς Σερβίας διά τήν βιαίαν ἔξωσιν κατ’ ἐπιταγήν τοῦ Ἀμερικανοσιωνιστικοῦ παράγοντος τοῦ ὁποίου προτεκτορᾶτο τυγχάνει τό Κόσσοβον τοῦ Πανιερωτάτου κ. Ἀρτεμίου ἐξ αὐτοῦ, ἀναπτύσσων ἅμα καί τήν μεθοδείαν κατά τοῦ ὄντος μαρτυρικοῦ Ἐπισκόπου Ράσκας καί Πριζρένης καταγραφέντων τῶν θέσεών μου ἐν τοῖς τηρουμένοις Πρακτικοῖς.
Τά Διοικητικά ὅμως Σώματα τῆς Ἐκκλησίας κατά τήν Κανονικήν τάξιν ἀλλά καί κατά τήν θύραθεν νομοθεσίαν λειτουργοῦν καί ἀποφασίζουν ἐν τῷ ἀποστολικοπαραδότῳ Συνοδικῷ συστήματι κατά πλειοψηφίαν ὑπείκοντα εἰς τήν παγίαν Κανονικήν ἀρχήν “Κρατείτω ἡ τῶν πλειόνων ψῆφος” (Στ΄ Κανών Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου και 19ος τῆς ἐν Ἀντιοχείᾳ Συνόδου).
Κατά ταῦτα κατεγράφη ἡ ἡμετέρα μειοψηφία εἰς τά Πρακτικά τῆς συγκεκριμένης συνεδρίας ἀλλά ἡ ἀπόφασις διά τήν γνωστοποίησιν τῶν ἀποφασισθέντων ὑπό τῆς Ἁγιωτάτης Ἐκκλησίας τῆς Σερβίας ἐλήφθη κατά πλειοψηφίαν και ἑπομένως ἡ αὐτονόητος καί πασίδηλος αὕτη διαδικασία θά ἔδει νά ἄρη οἱονδήποτε προβληματισμόν ἐξ Ὑμῶν διά τήν τυχόν ὑποστολήν τῶν θέσεών μου.
Ἄλλωστε ὅλαι αἱ Ἀποφάσεις τῶν συλλογικῶν ὀργάνων ἐκδίδονται καί ὑπογράφονται ὑπό τῶν μελῶν αὐτῶν δικαιουμένων μόνον νά καταχωρήσωσιν ἐν τοῖς Πρακτικοῖς τήν τυχόν μειοψηφίαν αὐτῶν.
3. Εἰς ἐπίρρωσιν διακεκηρυγμένων θέσεών μου διά τόν Πανιερ. κ. Ἀρτέμιον καί διά τήν στρεβλήν οἰκουμενιστικήν πορείαν τῆς Ἁγιωτάτης Ἐκκλησίας τῆς Σερβίας ἀναφέρω ὅτι προτίθεμαι νά ἐγείρω μέγα ζήτημα εἰς τήν Δ.Ι.Σ. εἰς την ὁποίαν μετέχω κατά τήν παροῦσαν περίοδον διά τήν ἀπαράδεκτον ὑπό τῆς Σερβικῆς Ἐκκλησίας παραβίασιν τῶν Θείων καί Ἱερῶν Κανόνων καί τῆς τελετουργικῆς Κανονικῆς τάξεως ἰδίᾳ τοῦ Ν´ου τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων καί ΝΘ´ου τῆς ς΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου καί μίμησιν τῆς Ρωμαιοκαθολικῆς παρασυναγωγῆς διά τῆς πρότριτα (17/4/2011) ὁμαδικῆς “βαπτίσεως” 550 μαθητῶν τῆς Α΄ βαθμίου καί Β΄ βαθμίου Ἐκπαιδεύσεως ἔξωθεν τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ Ἁγίου Μάρκου Βελιγραδίου ὑπό τοῦ Βοηθοῦ Ἐπισκόπου τοῦ Μακ. Πατριάρχου Σερβίας Χβόσνου κ. Ἀθανασίου, διοργανωθεῖσα ὑπό τῆς ἐπιτροπῆς Θρησκευτικῶν τῆς Ἱ. Ἀρχιεπισκοπῆς Βελιγραδίου καί Καρλοβικίου, δι΄ ἐπιχύσεως εἰς τήν κεφαλήν ὕδατος κατά τήν ὡς εἴπομεν Ρωμαιοκαθολικήν στρέβλωσιν τοῦ Ἱ. Μυστηρίου.
Ἡ τοιαύτη ἀντικανονικότης ὑφίσταται εἰς τήν Ἁγιωτάτην Ἐκκλησίαν τῆς Σερβίας δυστυχῶς ἀπό τῶν ἐτῶν τῆς κατοχῆς τῆς χώρας ὑπό τῆς δυαδικῆς Αὐστροουγγρικῆς Αὐτοκρατορίας, ἐπί βασιλείας τῆς Μαρίας Θηρεσίας (1717–1780) καί ἐπειδή κατά τόν ὡς εἴρηται Ν΄ Κανόνα τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων ἔχοντος ἐπικύρωσιν ὑπό Οἰ κουμενικῶν καί Τοπικῶν Συνόδων συστατικόν στοιχεῖον ἀπαραίτητον τοῦ Μυστηρίου τοῦ Βαπτίσματος τυγχάνει ἡ τρισσή κατάδυσις καί ἀνάδυσις ἐντός ἡγιαμένου ὕδατος, ἐλέγχεται ὡς πάνυ ἀντικανονική ἡ εἰσδοχή τῶν Σέρβων ὁμοπίστων ἀδελφῶν ἡμῶν ἐν τῷ Σώματι τῆς Μιᾶς, Ἁγίας Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας καί ἐγείρει μεῖζον Κανονικόν θέμα δι’ ἡμᾶς, τούς κοινωνοῦντας μετ΄ αὐτῶν.
Εὐελπιστῶν ὅτι διεσκέδασα τούς Ὑμετέρους προβληματισμούς διατελῶ,
Μετά διαπύρων ἑορτίων εὐχῶν
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
† ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ».
Χριστός Αληθώς Ανέστη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά τα πράγματα δεν μπορώ να τα καταλάβω πραγματικά.Έρχομαι να σκεφτώ με αυτά που είπε ο σεβ.Μητροπολίτης Πειραιώς πως επικράτησε η πλειοψηφία κατά του Αρτεμίου δίκαια.Αγνοούμε όμως αυτό που είχε πει ο Διονυσιάτης Θεόκλητος [[οι κεκαθαρμένοι γνωρίζουν το Θείον βαθύτερα και υψηλότερα με την όρασιν του υπέρ όρασιν*και ότι είς την εκκλησίαν ενότης δεν σημαίνει κοινήν ομολογίαν και κοινωνίαν εν τοις Μυστηρίοις μόνον αλλά και κοινωνία εις τας κοινάς ενέργειας του Αγίου Πνεύματος,ΚΟΙΝΗΝ ΓΝΩΣΙΝ,ΚΟΙΝΗΝ ΠΕΙΡΑΝ..Ο ΜΑΡΑΣΜΟΣ Η Η ΑΝΘΗΣΙΣ ΤΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΤΗΣ.Ο ΒΑΘΜΟΣ ΔΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΘΜΟ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑΣ..]]
πόση καθαρότητα υπάρχει στις συνοδικές αποφάσεις ;π
Ο Πειραιώς όμως μνημονεύει του Πατριάρχες που με πρόσφατη επιστολή τους υποστηρίζουν την δίωξη του Αρτεμίου, εκτός του ότι όλοι αυτοί είναι και μέλη του Π.Σ.Ε.! Οποία υποκρισία!!
ΑπάντησηΔιαγραφή...Ο Πειραιώς μνημονεύει ίσως χάριν της ενότητος που πρέπει να έχουμε με όλους ανεξαρτήτως εάν είναι αιρετικοί και εφόσων μέχρι να αναδειχτούν με σύνοδο ανήκουν στο πλήρωμα της εκκλησίας.Και ο γέρων Εφραίμ της Αριζόνα είχε πει ''Ο ΜΗ ΠΙΣΤΕΥΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΠΙΣΤΟΣ ΕΣΤΙΝ''..Ενώ ο Πατηρ Παίσιος σε κάποιο του βιβλίο είχε πεί πως είναι ο 5 ος βαθμός υπερηφανείας η περιφρόνησις των Αποστολικών Κανόνων.Επομένως Απιστοι είναι πολλών ειδών.Τώρα γιατί υποστηρίζουν τη δίωξη του Αρτεμιου,αυτό δεν ξερω τι είναι..δεν ξέρω και τι παίζεται..Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΚΕΦΑΛΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΒΟΗΘΗΤΟ..ΟΤΑΝ ΦΤΑΣΕΙ Η ΩΡΑ ΘΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ..ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΜΑΡΚΟΙ ΟΙ ΕΥΓΕΝΙΚΟΙ..ΟΙ ΓΡΗΓΟΡΙΟΙ ΟΙ ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ.Ο ΚΥΡΙΟΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΤΕΜΙΟ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΧΤΕΙ ΑΞΙΟ ΤΕΚΝΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΧΑΡΙΣΕΙ ΣΤΕΦΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΧΑΡΙΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΡΕΤΩΝ..ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ[αιρετικους και προτεστατίζοντες] εύχομαι ΚΑΛΗ ΟΧΙ ΜΕΤΑΜΕΛΕΙΑ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑΝΟΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΜΕ ΚΑΡΠΟΥΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ]..Ο ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΑΡΤΕΜΙΟ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΙΟΨΗΦΟΥΝΤΕΣ ..ΜΗΝ ΞΕΧΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΙΧΑΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΓΥΡΙΣΑΝ ΠΙΣΩ ΜΕΤΑΝΟΗΜΕΝΟΙ ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ..ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΑ ΞΕΦΕΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΑ ΤΟ ΠΩΣ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΤΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΕΙΣ ΕΚ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΕΙΑΣ..ΕΜΕΙΣ ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΝΑ ΦΩΤΙΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΙ, ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΜΑΣ.ΔΙΟΤΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.π
Τα κεφαλαία δυσκολεύουν την ανάγνωση και αποτρέπουν τους αναγνώστες να μελετήσουν το σχόλιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι είναι αυτά πάλι τα πρωτάκουστα:
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαι υποχρεωμένος να συνυπογράψω αποφάσεις κατά πλειοψηφίαν, για τις οποίες διαφωνώ, για να φαίνονται ομόφωνες!
Είναι σοβαρά πράγματα αυτά και περνάνε έτσι "στο ντούκου";
Δηλαδή η ΔΙΣ της Εκκλησίας της Ελλάδος φαίνεται να είναι χειρότερη από το πολιτικό γραφείο ενός κόμματος και κοροϊδεύει ασύστολα τους πιστούς; Ιεράρχες τα κάνουν αυτά ή τα χειρότερα κατακάθια μιας πολιτικής σέκτας;
Κύριε Ελέησον!
ΙΚ
Ας παει να χειροκροτηση τον Αιρετικο πατριαρχη και ας αφηση τον Αρτεμιο, δε χρειαζετε υποστηρηξη απο κανενα, κα ας σταματηση να διωκει και τους ταπεινους ΓΟΧ, που φαινετε τον ενοχλουν αφου φυσικα ενοχλουν και τον "Πνευματικο του"πατερα και αρχηοικουμενιστη Προκαθημενο.!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή