
Την έκοψε
ή τον έκαψε;
του αρχι. Δανιήλ Αεράκη
Καμίνης το όνομά του. Δήμαρχος Αθηναίων το επάγγελμά του. Το Δημαρχείο του βρέθηκε υπό κατάληψι. Για πρώτη φορά το ιστορικό κτίριο της πλατείας Κοτζιά είχε στολιστή με πανώ διαμαρτυρομένων, που διαβιούσαν στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δήμου.
● Ο κ. Καμίνης θέλησε, φαίνεται, να δείξη την ιδεοληψία του, καίγοντας (ως «καμίνης» την …Ανάστασι! Λές και είναι δικό του τσιφλίκι ο δημοτικός ραδιοφωνικός σταθμός «Αθήνα 9,84», έδωσε εντολή να κοπή την ημέρα του Πάσχα το «Χριστός Ανέστη» και οι εκφωνητές να λένε απλώς «Χρόνια πολλά».
● Δεν είστε ο πρώτος, κ.Καμίνη. Την Ανάστασι του Χριστού θέλησαν πρώτοι να κρύψουν και να «κάψουν» οι Ιουδαίοι. Για να σταυρώσουν το Χριστό έδωσαν αργύρια στον Ιούδα. Για να …σταυρώσουν την Ανάστασι, να τη συκοφαντήσουν και να θεωρηθή «καμμένο χαρτί», έδωσαν και πάλι «αργύρια ικανά τοις στρατιώταις» (Ματθ. κη΄13).
● Λησμονεί ο κ.Καμίνης, ότι τα λάβαρα και οι σημαίες καίγονται κάποτε και μένουν στάχτη στα μάτια της ιστορίας. Το λάβαρο της Αναστάσεως κανείς δεν μπορεί να το κάψη, γιατί είναι στημένο στο κοντάρι της φυσικής και ιστορικής πραγματικότητας.
● Και λοιπόν, κ.Καμίνη, τί καταφέρατε με το «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» να μην ακουστή το «Χριστός Ανέστη», από το σταθμό, που φυσικά ανήκει όχι σε σας, αλλά στο λαό; Ό,τι πέτυχε ο δικτάτορας της Αλβανίας Χόντζα, που κάθε «Χριστός Ανέστη» επεφύλασσε 20 χρόνια κάτεργα στην εξορία. Εκείνον βέβαια τον …έκοψε η ιστορία, ενώ το «Χριστός Ανέστη» ακούγεται σήμερα παντού στην Αλβανία.
● Τι κρίμα για ένα δήμαρχο, που κάποτε ηγείτο Ανεξάρτητης Αρχής «δικαιωμάτων του πολίτη»! Ήρθε η ώρα να καταπατή ο ίδιος τα δικαιώματα των πολιτών στην πιο ευαίσθητη μορφή.
Κανένας φυσικά μουσουλμάνος που φιλοξενείται στον τόπο μας, δεν ενωχλήθηκε από τις καμπάνες της Αναστάσεως. Μαζί με τους Ορθοδόξους Έλληνες και οι αλλοδαποί οποιασδήποτε φυλής χαίρονται το Πάσχα.
● Δεν είναι όμως μόνο ο κ.Καμίνης. Σε ένθετο της «Καθημερινής» τη μέρα του Πάσχα δημοσιεύτηκαν απόψεις για την Ανάστασι μερικών «διακεκριμένων συμπολιτών μας από το χώρο της Τέχνης και των Γραμμάτων».
● Κάποιος Θάνος Βερέμης δήλωσε, ότι δεν προσδοκά ανάστασι νεκρών!
● Κάποιος τραγουδιστής είπε, ότι η ανάστασις που προσδοκά είναι να… ξεστραβωθούμε! Χωρίς το φως του Χριστού;
● Κάποιος Αλέξ. Σταμάτης, συγγραφέας, μίλησε για το «ιερό μυθιστόρημα» της Μεγ. Εβδομάδας, χωρίς κανένα φιλεύσπλαγχνο Θεό!
● Κάποιος Χαρίδ. Τσόκας, καθηγητής, υπογράμμισε, ότι δεν προσδοκά μια συγκεκριμένη ανάστασι!
● Κάποια Λένα Κιτσοπούλου, ηθοποιός: «Δεν προσδοκώ μεταφυσική ανάστασι»!
● Κάποιος Χρ.Μπόκορος, εικαστικός: «Η ανάσταση –το ανάστημα- δεν είναι μεταφυσική αγωνία. Ούτε προσδοκία μεταθανάτια».
Ευτυχώς, που ο άγγελος της Αναστάσεως δεν συμβουλεύτηκε όλους αυτούς, αλλά μετέδωσε το φυσικό αληθινό μήνυμα: «Ηγέρθη! Ίδε ο τόπος όπου έθηκαν αυτόν» (Μάρκ.ιστ’ 6).
Ευτυχώς, που ο ίδιος ο Αναστάς Χριστός δεν θα συμβουλευθή όλους τους «διακεκριμένους», όταν θα καλέση όλους τους κρυμμένους στους τάφους και τότε «πάντες οι εν τοις μνημείοις ακούσονται της φωνής αυτού και οι ακούσοντες ζήσονται» (Ιωάν.ε΄28).
ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΒΑΠΤΙΣΤΗΣ τ. ΜΑΪΟΥ 2011
Σέβομαι και εκτιμώ το έργο και το κήρυγμα του π.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔ.Α.θα του θυμίσω όμως το "Όστις θέλει οπίσω μου ακολουθείν"! Όποιος λοιπόν θέλει πιστεύει στην Ανάσταση και τα λοιπά,που αφορούν το Χρι-
στό!Επίσης κανένας ΔΕΝ είναι "κάποιος" και απά-
δει για έναν ιερωμένο,που πιστεύει στο Θεό να αναφέρεται περιφρονητικά για τις οποιεσδήποτε ει
κόνες του!Ωσαύτως τα παραδείγματα των ποικιλωνύ-
μων,που δεν πίστευσαν και "τιμωρήθηκαν" τα χρησι
μοποιεί για εκφοβισμό των υπολοίπων,που δεν πιστεύουν ή εκείνων,που τυχόν θα τους ακολουθή-
σουν;ΠΟΥ το είδε αυτό γραμμένο;!
Και κάτι ακόμη:Υπάρχει μια ιστοσελίδα"Ροΐδης",ό-
που εκεί αναφέρονται γλαφυρότατα τα έργα και οι ημέρες διαφόρων κληρικών!!!Μήπως να ρίξει μια ματιά;
Δηλαδή φίλε
ΑπάντησηΔιαγραφήνα αφήσουμε τον κάθε Καμίνη να τα ρίξη όλα στο ...καμίνι;
Τσιφλίκι του είναι ο δήμος;
Αν ο κάθε παρδαλός και ιδιόρυθμος ερχεται σήμερα να γκρεμίση ότι αυτός γουστάρει θα πρέπει να τον αφήσουμε;
Ο π. Δανιήλ έκαμε μία απλή κριτική.
Εμείς τι θα πρέπει να κάνουμε;
Μήπως να πηγαίνουμε στον δήμο μπροστά και να ψάλλουμε κάθε μερα το ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ;
Αυτό θα είναι το ολιγώτερο.
Τολμάς;
Τα παραδείγματα έχουν παιδαγωγική αξία ιδίως όταν πρόκειται για ιστορικά γεγονότα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει μεγάλη διαφορά, μεταξύ ενός αθέου (δικαίωμά του) και ενός διώκτη του Ιησού, της Ανάστασης και των πιστών (δεν έχει το δικαίωμα να διώκει τις "εικόνες του Θεού" και καλώς επικρίνεται).
"Ανεστη Χριστός και διασκορπισθήτωσαν οι εχθροί αυτού", "τεθνήκασιν οι ζητούντες την ψυχήν του παιδίου". Το παιδίον Αναστήθηκε και ζή ενώ οι διώκτες Του, "φτύνουν προς τον ήλιο και το σάλιο επιστρέφει προς τα μούτρα τους", τα παραδείγματα που χρησιμοποιεί ο π.Δανιήλ τα θυμόμαστε να τα χρησιμοποιεί ο π.Αυγουστίνος.
Με την ευκαιρία, διαβάστε τι γράφει η ιστοσελίδα που μας παραπέμπετε για τον π.Αυγουστίνο και για άλλους ανεπίληπτου ήθους κληρικούς που γνωρίζουμε. Αν οι "γλαφυρές περιγραφές" ή κάποιες από αυτές δεν αποτυπώνουν την πραγματικότητα, και ισως θεωρηθούν συκοφαντικές, τότε κακώς μας παραπέμπετε!
Το "κάποιος", (για τα συγκεκριμένα άγνωστα ονόματα), αποδίδει λογοτεχνικά τη διαφορά μεγέθους του Θεανθρώπου και του μειρακίου, μιας δηλαδή ασημαντότητας στον ρου της ιστορίας που υψώνει το ανάστημά του στο ιστορικό γεγονός που χώρισε τη παγκόσμια ιστορία σε προ και μετά από αυτό.
Μπράβο στον π.Δανιήλ που τολμάει
Άγγελος εξάγγελος μας ήρθε από μακριά
ΑπάντησηΔιαγραφήγερμένος πάνω σ' ένα δεκανίκι
δεν ήξερε καθόλου μα καθόλου να μιλά
και είχε γλώσσα μόνο για να γλείφει
Τα νέα που μας έφερε ήταν όλα μια ψευτιά
μα ακούγονταν ευχάριστα στ' αυτί μας
γιατί έμοιαζε μ' αλήθεια η κάθε του ψευτιά
κι ακούγοντάς τον ησύχαζε η ψυχή μας
Έστησε το κρεβάτι του πίσω απ' την αγορά
κι έλεγε καλαμπούρια στην ταβέρνα
μπαινόβγαινε κεφάτος στα κουρεία και στα λουτρά
και χάζευε τα ψάρια μες στη στέρνα
Και πέρασε ο χειμώνας κι ήρθε η καλοκαιριά
κι ύστερα πάλι ξανάρθανε τα κρύα
ώσπου κάποιο βραδάκι βρε τι του 'ρθε ξαφνικά
κι άρχισε να φωνάζει με μανία
Τα πόδια μου καήκανε σ' αυτή την ερημιά
η νύχτα εναλλάσσεται με νύχτα
τα νέα που σας έφερα σας χάιδεψαν τ' αυτιά
μα απέχουνε πολύ απ' την αλήθεια
Αμέσως ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΤΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΠΕΙ
και ΤΟΥ' ΠΑΜΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΠΙΚΡΑΜΕΝΑ
αφού δεν είχε νέα ευχάριστα να πει
καλύτερα να μην μας πει κανένα.
Αντίθετα με τον πρώτο σχολιαστή, δεν με πείραξε το ότι ο π.Δανιήλ τους ονομάζει "κάποιους", με ενόχλησε όμως το ότι η εφημερίδα προβάλλει ως "διακεκριμένες προσωπικότητες" μόνο αυτούς που μιλάνε ειρωνικά και απαξιωτικά για το κοσμοιστορικό γεγονός της Αναστάσεως! Γιατί δεν αντιπαρατίθενται "διακεκριμένες προσωπικότητες" που πιστεύουν ή σέβονται την Ανάσταση;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιακεκριμένες προσωπικότητες ποιοί; Όλοι άγνωστοι ...και ο γνωστός κ.Βερέμης. Η Ελλάδα βοά για τη σειρά 1821 που θέλει να παρουσιάσει το 1821 όχι σαν παλιγγενεσία = ξαναγέννηση Κράτους αλλά σαν ... "γέννηση νέου έθνους" !!! Τι πάει να μας περάει ο "όχι κάποιος;" Και αντί να ξεσηκωθούμε τα βάζουμε με τον π.Δανιήλ; Πώς θα καταλάβουν οι "όχι κάποιοι" το ότι είναι ασήμαντοι μπροστά στον Ιησού, που τον αμφισβητούν, πώς θα συναιστανθούν την πραγματικότητα;
Προς κάποιον σχολιαστή:
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέρουμε τι εστί Ροϊδης, αλλοίμονό μας αν περιμέναμε από εσάς να μας ενημερώσετε. Φίρδην μίγδην, αλήθειες και αναλήθειες, αρκεί να είναι κατά κληρικών, και φυσικά "η μπάλα" παίρνει τους ευσεβέστερους. Αν κάποιος αμφιβάλλει, ας βάλει στην αναζήτηση του "Γούγλ" τις λέξεις: καντιώτης ροιδης. Οχετός.
ΦΛΗΝΑΦΗΜΑΤΑ και φαφλατισμοί!!Αλλά τι να περιμέ-
ΑπάντησηΔιαγραφήνει κανείς από φανατισμένους θρησκόληπτους να δει και να ακούσει!Όσο για το σε "κάποιον σχολι-
αστή",που γράφει "καποιος"θα του πω πως ο κάλπι-
κος παράς στον αφέντη του μένει!Αν νομίζετε ΟΛΟΙ οι σχολιαστές ότι εκφράζετε ΕΚΕΙΝΟΝ,που πι-
στεύετε είσθε βαθιά νυχτωμένοι!!Ο ίδιος είπε:"Αλ
λ'έρχεται ώρα,ίνα ΠΑΣ ο αποκτεινας υμάς δόξει λατρείαν προσφέρειν τω Θεώ"Όλοι οι φανατισμένοι σκότωσαν για το πιστεύω τους από τους αρχαίος έλληνες(Σωκράτης)μέχρι και τους σημερινούς μου-
σουλμάνους!Εσείς βέβαια δε σκοτώνετε σωματικά,
αλλά ΔΟΛΟΦΟΝΕΙΤΕ τους αντιθέτους σας με πολλα-
πλούς τρόπους!
Στο θέμα του δημάρχου υπάρχει κκάποιο δίκιο,για-
τί ο Δήμος οφείλει να είναι πλουραλιστικος,όπως και οι δημότες του!!
Σε μια παρόμοια απόπειρα σε πρώην γειτονικό αθεϊστικό καθεστώς, όπου απαγορευόταν επί ποινή το "Χριστός Ανέστη", ο ινστρούκτορας, επειδή ήταν Πάσχα, μιλούσε με επιχειρήματα κατά της Ανάστασης. Στο τέλος, ένα παιδάκι, άφησε να πέσουν από τα χεράκια του μερικά τσόφλια από αυγά βαμμένα κόκκινα. Με τον τρόπο του, φώναξε "Χριστός Ανέστη".
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε μια πιο μακρυνή χώρα, επί αθεϊστικού καθεστώτος, ο ινστρούκτορας έκανε σε πολυπληθές ακροατήριο επί μία ώρα διδασκαλία με επιχειρήματα κατά της αναστάσεως. Στο τέλος, ένας ακροατής ζήτησε το λόγο και είπε δυο λέξεις: "Χριστός Ανέστη". Τότε, σύσσωμο το πλήθος απάντησε δυνατά "ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ".
Δεν έχει ανάγκη ο Χριστός από εμάς, εμείς έχουμε ανάγκη από Αυτόν. Και σε όλα τα ραδιόφωνα του κόσμου να απαγορευτή, και σε όλες τις τηλεοράσεις, ο Αναστημένος είναι ο κυρίαρχος του Σύμπαντος, τον μαρτυρούν οι ουρανοί, τα άστρα, τα δημιουργήματά Του, οι ανά τους αιώνες Μάρτυρες, οι καρδιές των παιδιών, μικρών και μεγάλων. Χριστός Ανέστη.
Σαν χριστιανοι ορθοδοξοι που ειμαστε πρεπιε να αντιδρουμε στα κακως κειμενα απο οποιον κι αν λεγονται η γινονται.Εξαλλου η ομολογια ειναι μεσα στα καθηκοντα μας.Εαν νιωσουμε την εκκλησια σαν το σπιτι μας κανεις μας δεν θα δεχοταν καμια προσβολη και εισβολη απο ανεπιθυμητους ανθρωπους(αιρετικους η αθεους για την εκκλησια).θα τους διωχναμε κλωτσιδων!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο "κάποιος" είναι ανούσιο σημείο διαφωνίας, εξηγήθηκε. Φανατικοί υπάρχουν και υφιστάμεθα συνέπειες και χαρακτηρισμούς, αλλά ποιος θα κρίνει ποιον; Ποιος ήρξατο χειρών αδίκων, μήπως οι "διακεκριμένες προσωπικότητες" που "τα έβαλαν" με την πεμπτουσία της Χριστιανικής διδασκαλίας, την Ανάσταση; Δικαίωμά τους, αλλά ιδιωτικό, βγαίνοντας στα σαλόνια των εφημερίδων, θα κριθούν από τον κάθε αναγνώστη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτις τηλεοράσεις πόσες φορές προβάλλονται αντιχριστιανικά θέματα που προσβάλλουν τα πιστεύω των (όποιων) χριστιανών; Πρόστυχα, πορνικά, μοιχείες, αισχρολογίες, αστρολογικά και χαρτομαντικά, διαφημίσεις μέντιουμ, ταινίες με μαγείες και αθεϊστικά ντοκυμαντέρ.
Να βγει κάποιος "ευσεβής" δήμαρχος και να τα απαγορεύσει αφού θίγουν μέρος των δημοτών του;
Αν όχι, γιατί απαγόρευσαν το "Χριστός Ανέστη";
Εκτός από χριστιανικό και ιστορικό μήνυμα γεγονότος, είναι παραδοσιακός χαιρετισμός των Ελλήνων, από τα χρόνια της σκλαβιάς.
Κάποιος σχολιαστής.
Όλα ωραία και καλά στο άρθρο του π. Δανιήλ, αλλά είναι κινέζικα, για ορισμένα άτομα, όπως ο Καμίνης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίπαμε: "Έλλησι δε μωρία".
Γιατί, τέτοια φαινόμενα δεν υπάρχουν και μεταξύ Ιεραρχών; Ξεχάσαμε εκείνο το "καλά περάσαμε με το μύθο του Ιησού" από μακαρίτη Ιεράρχη;
ΙΚ
Μόλις σήμερα 7 Μαϊου 2011 αναρτήθηκε βίντεο όπου ο δήμαρχος δεν αποδέχεται ότι αυτός έδωσε την εντολή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροηγήθηκαν πολλά δημοσιεύματα, όπως το παρόν αλλά και συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας αφού δεν δόθηκε επί τόσες μέρες απάντηση.
Αλήθεια ή τακτική υπαναχώτηση; Ποιός έδωσε την εντολή;
7-5-2011
http://www.youtube.com/watch?v=2k_wk8UIlHM&feature=player_embedded
Και ο ΑΠοστολος Παυλος ηθελε να εναντιωθη στον Κυριο και αυτος τον διαλεξε σαν σκευος του και γνωστο τι εγινε κατοπιν, τωρα κανεις δεν ξερει γιατι αφησε τον καθε καμινη να εναντιωθη για την Αναστασιν του, παντος καθενας θα λαβη την ενδικον μισθαποδοσειαν αδελφοι, για τας πραξεις του. Χριστος ανεστη, εκ νεκρων.
ΑπάντησηΔιαγραφή