Δευτέρα 2 Μαΐου 2011


















Η ....Λυσσώσα

...ΙΔΙΩΤΙΚΗ!!!



"Θα μπορούσαμε βέβαια και άλλα βαρυσήμαντα τεκμήρια να παρουσιάσουμε, τα οποία χαρακτηρίζουν εις το διηνεκές το γενικό ήθος και την ψυχοπαθολογική κατάσταση του νέου Μητροπoλίτη Πειραιώς Σεραφείμ Μεντζελοπούλου.
Δεν το πράττομε όμως, διότι με όσα ήδη κατηγγείλαμε εδώ, εδόθη επαρκής απάντηση εις τους εν Ελλάδι ‘διαπορούντας’ πώς έγινε εν Αυστραλία Επίσκοπος Χριστιανουπόλεως ο περιπετειώδης Αρχιμανδρίτης.
Στη συνέχεια του συγκεκριμένου άρθρου ο Αυστραλίας Στυλιανός αναφέρεται στην περίπτωση του αφορισμένου Ν. Σωτηροπούλου και στην δική μας παρέμβαση για το θέμα στην Ι. Μονή Γηροκομείου Πατρών. Διαβάστε εδώ.".


Ιδού οι αηδείς "εις το διηνεκές" αηθειότητες, εναντίον των δύο ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ ΓΕΝΝΑΙΩΝ και ΑΤΡΟΜΗΤΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ και ΟΜΟΛΟΓΗΤΩΝ ΑΝΔΡΩΝ, του ρωμαλέου μητροπολίτου Πειραιώς ΣΕΡΑΦΕΙΜ και του ανιδιοτελέστατου - ενός εκ των πέντε καλυτέρων Θεολόγων της Ελλάδος - Θεολόγου - Φιλολόγου Νικολάου Σωτηροπούλου, που χρησιμοποιεί το διαβόητο μπλόγκ της ....Ιδιωτικής παρόδου, του ταπεινού και σπιθαμιαίου από εκχύλισι χριστιανοπρεπών εναντίον τους αισθημάτων, γνωστού και μη εξαιρετέου ...Πατρινού, που ασχολείται ανεπιτρέπτως ολημερής και ολονυκτίς, "θεολόγος" ών, με τά μουσικά ακατάλληλα γιά χριστιανούς μπουζουκόχαλια και όχι μόνον, της "σκολιάς και διεστραμμένης γενεάς μας" και έχει ...μούτρα να παρεμβαίνει εναντίον τους, όπως ο ίδιος γράφει.

Αυτό το "μεγάλο θεολογικό ανάστημα" ψαλτοτραγουδιστή, το εφάμιλλο των φαναριωτών κυρίων του, τολμάει τα παραπάνω ατόλμητα τολμήματα, με συνήγορό του - ποιόν αλήθεια;;; - τον διαβόητο αιρετικό ρασοφόρο Στυλιανό Χαρκιανάκη που ....άφησε εποχή διερχόμενος από την Θεσσαλονίκη.
Και μας φέρνει σαν ανάμνησι, την Ληστρική "μείζονα και υπερτελή" σύνοδο των ξεπλυμένων Φαναριωτών, που συμπεριέλαβε στις κατάστικτες και κατάμαυρες και λερωμένες σελίδες του την κουρελοαπόφασί του να "αφορισθή" από τους κακότατους και ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ Οικουμενιστάς και Λατινόφρονας ψευδεπισκόπους, ο σπουδαίος ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ.

Δεν γνωρίζει, "ο μεγαλοθεολόγος", - ή έχασε και αυτός το πτυχίο του όπως ο "μεγάλος Αθηναγόρας τους" - ότι τέτοιος αφορισμός δεν ....πιάνει αλλά γυρίζει στα αφρισμένα και άφρονα κεφάλια τους;

Θα έπρεπε να αισχύνεται η ....Ιδιωτική για τα ...ΙΔΙΩΤΙΚΑ της....
Στις φωτογραφίες η προϊσταμένη αρχή της ...Ιδιωτικής ....!!!!

5 σχόλια:

  1. Μας κατατρομάξατε κύριε Οδυσσέα!

    Ο ανύποπτος αναγνώστης, νομίζει ότι το κείμενο της πρώτης παραγράφου είναι δικό σας... Και πάνω που αρχίζει να τρέχει κρύος ιδρώτας... η αποκάλυψη!!!

    Στη δεύτερη παράγραφο και εξής, αποκαλύπτεται η πηγή των κατά τη γνώμη μου αλόγων, συκοφαντικών, αστήρικτων, αβάσιμων, αστείων, γελοίων, υβριστικών και αναληθών χαρακτηρισμών που αναφέρονται στο κείμενο του pdf. Οράματα και θάματα! Όοοοοοολα αυτά ο αγαθός Θεολόγος, ο ήπιος, πράος, ανεξίκακος, ακτήμων, αφιλοχρήματος, επιστήμων, πιστός, ιεραπόστολος, ιεροκήρυκας, κύριος Σωτηρόπουλος που προτίμησε αντί διορισμού και μισθού, την ιεραποστολική αφιέρωση και ακτημοσύνη;

    Και...για να έχουμε καλό ΄ρώτημα: Τι τον μέλλει τον θεολόγο αν ο Θεολόγος κοινώνησε ή όχι; Ποιος τον όρισε μπάστακα; Υπάρχουν επίσκοποι που όχι μόνο το επιτρέπουν, αλλά και του αναθέτουν του Ν.Σ. και να κηρύττει. Αυτοκέφαλη Εκκλησία έχουμε η οποία δεν τον αφόρισε, δεν κοινώνησε σε μητρόπολη νέων χωρών όπου μνημονεύουν Βαρθολομαίο αλλά σε μητρόπολη που μνημονεύει Αρχιεπίσκοπο και Ιερά Σύνοδο!!! Μήπως συνέβη και εισπήδηση και κατάχρηση η υπέρβαση εξουσίας από το Φανάρι;

    Και καλώς του επιτρέπουν οι Μητροπολίτες που μνημονεύουν Ιερά Σύνοδο και όχι Οικ.Πατριάρχη και να κοινωνή και να κηρύττει, γνωρίζοντας το επίπεδο και την αιτία όσων επέβαλαν την ψευδεπίγραφη και άκυρη για τον Θεό, τον μοναδικό Κριτή, ποινή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο όρος ιδιώτης, ιδιωτεία, έχει δύο σημασίες.
    1) μη δημόσιος, ιδιωτικός
    2) βλαξ, ηλίθιος

    Η λέξη οδός έχει δύο σημασίες:
    3) ο δρόμος
    4) ο Χριστιανισμός, "η οδός" ήταν η πρώτη ονομασία της πίστης, του Χριστιανισμού, οι δε χριστιανοί πρωτονομάστηκαν "οι της οδού", και έπειτα χριστιανοί, απαρτίζοντες την Εκκλησία.

    Κατά τεκμήριο χριστιανικώς είναι απαράδεκτοι οι συνδυασμοί 1-4, 2-4.
    Το 1-3 ανακόλουθο, δεν νοείται ιδιωτικός χριστιανισμός αλλά εκκλησία, κοινωνία αγίων, αλλά και τα blogs είναι δημόσιο βήμα, εξάλλου το να ασχολείσαι με Ζήση και Σωτηρόπουλο καθε άλλο παρά προσωπική υπόθεση είναι. Όπερ άτοπον.
    Το 2-3 άτοπον ούτε και ως άλλοθι.

    Τι να εννοεί ο ποιητής;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοινωνεί σε Μητροπόλεις, που μνημονεύουν της Ι. Συνόδου, που δεν ζήτησε την άρση του αφορισμού. Πάντως στη Μητρόπολη, που μνημονεύει Αρχιεπίσκοπο υπάρχει απαγόρευση.

    Μου φαίνεται, ότι παίζουμε τη γάτα με το ποντίκι, κοινώς κρυφτούλι.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξέλθετε εκ μέσου αυτών και αφορίσθητε και ακαθάρτου μη απτεσθε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υποθετική διήγηση (παραμύθι) ουδεμία σχέση έχουσα με πρόσωπα και πράγματα:

    Κάποιος έκλεψε το πορτοφόλι τινος, και έπειτα του υπέβαλε και μήνυση διότι ο παθών φώναζε: "αυτός είναι κλέφτης". Και ο μοναδικός δικαστής, χωρίς να ακούσει την άποψη του αδικημένου, ομοτράπεζος ών και φίλος του κλέπτη, καταδίκασε τον φουκαρά.

    Ο παρατηρητής ρωτά: Γιατί δεν μεταμελείται ο καταδικασθείς, να παραδεχθεί ως δίκαια την απόφαση και να ζητήσει άρση από τον ίδιο μοναδικό δικαστή, φίλο και ομοτράπεζο του κλέπτη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου