Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

Επαναδημοσιεύουμε την παρακάτω ανάρτησι γιατί το ζήτημα το θεωρούμε μείζον.
Δεν είναι δυνατόν ο παπίσκος του Βοσπόρου να ζητάει υπερεξουσίες σήμερα.
Αυτά γίνονταν σε παλαιότερες σκοτεινές εποχές. Σήμερα ΟΧΙ....



Bαρθολομαιος:


Ο νέος ΣΧΙΣΤΗΣ


της Εκκλησιας


του Χριστού



Eίμαστε όχι απλά δυσαρεστημένοι, αλλά κατασκανδαλισμένοι από τις Σλαβικές Ορθόδοξες Εκκλησίες, τους Ρώσους, τους Ρουμάνους, τους Τσέχους, ιδιαιτερα τους Σερβους, κ.λ.π. διότι όλοι τους οι αρχηγετες τους, εχουν καταντήσει θερμοί ή ένθερμοι Λατινόφρονες και Οικουμενιστές.


Όμως ο πρώτος διδάξας εν τη πραξει - αφου συλλειτουργησε δις με τον Αρχιαιρεσιαρχη της Δυσεως - τον Αιρετικότατο Φιλολατινισμό και τον Παναιρετικότατο Οικουμενισμό, είναι ο ....βιγλατορας του Φαναρίου που κορδώνεται ότι είναι ο Πάπας της Ανατολής, παρόμοιος με τον Αρχιαιρεσιάρχη πάπα της Δύσεως.


Ετσι, λοιπόν σήμερα, εμείς ο λαός του Θεού, ανησυχος και διαπορων, παρακολουθουμε το αηδιαστικο φαινόμενο ολοι αυτοί να συναγωνίζονται ποιος απο τον αλλο, θα εμφανισθή περισσότερο Οικουμενιστής και περισσότερο Λατινόφρονας.


Οντως αηδές το φαινόμενο και ανθρώποις και αγγελοις, αφού και οι πιστοι ανθρωποι αλλα και οι άγγελοι των Εκκλησιών αυτων, δυσαρεστημένοι σφόδρα σφόδρα από αυτά τα ασεβη, και αντικανονικα, και απαράδεκτα φαινόμενα των ποιμένων τους, που μετατρέπονται σε λύκους βαρείς μη φειδομένους του ποιμνίου, να παίρνουν τα μάτια τους και να αποστρέφουν το πρόσωπό τους και να….αναχωρούν εσπευσμενα και να τις εγκαταλείπουν.


Αυτοί που αναιδεστατα καταπατουν, σκαιοτατα περιφρονουν και προκλητικοτατα αρνουνται να εφαρμοσουν τους Ιερους Κανονες, αλλα τους παραβαινουν και τους παραβιαζουν και καποτε χυδαιοτατα τους εξυβριζουν, ζητουν, οταν και οπου τους συμφερει, την πιστη εφαρμογη των Ιερων Κανονων, ακομα και με την ηθελημενη διαστροφη τους.


Ετσι, λοιπόν, βλέπουμε συνεχώς τον δικτατορικα φερομενο και συμπεριφερομενο «πατριάρχη» Βαρθολομαίο, από την ημέρα που κατέλαβε πραξικοπηματικα τον θρόνο της Κωνσταντινουπόλεως, που δεν αριθμει παρά ελάχιστο ποίμνιο, να θέλη να επιβληθή στα εκατον ογδόντα εκατομμύρια(180.000.000) ορθοδόξων, επικαλούμενος τάχα τον 28ο Κανόνα της Δ΄ Οικουμενικής συνόδου.


Και αλήθεια, αυτός ο Κανόνας του δίνει αυτό το δικαιωμα;


Αξιον αποριας τυγχανει το φαινομενο, πως αυτός που δεν σέβεται τους Ιερούς Κανόνες και καταφέρεται εναντίον τους σαν μονιός άγριος, τώρα να επικαλείται τους Ιερούς Κανόνες και να ζητάει δικαιώματα.


Και από πού και ως πού βγαίνουν και εξαγωνται αυτά τα δικαιώματα;


Θέλει και επιθυμεί και «τρώει τα σίδερα» μέσα στην σημερινή χοάνη των πολυπληθών εθνών και πληθυσμων, να διεκδικεί δικαιωματα που δεν του παρεχονται απο τους Ιερους Κανονες.


Ναι, διεκδικεί αυτά που δεν του δίνουν το δικαιωμα οι Ιεροί Κανόνες, να διεκδικεί.


Τον ενοχλούν οι Ρώσσοι που ζητούν να έχουν τον πρώτο λόγο, ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣ, εφ’ εφόσον έχουν και το μεγαλύτερο και πολυπληθέστερο ποίμνιο.


Τον ενοχλούν οι ορθές και οι σωφρονες διεκδικήσεις άλλων πατριαρχειων, που ζητούν να έχουν κάποιο μετόχι μέσα σε άλλα πατριαρχεία και μεσα σε αλλες εκκλησίες και αυτοι αρνουνται να τους τα δωσουν.


Είπα ότι αυτός που δεν σέβεται τους Ιερούς Κανόνες και τους καταπατεί και τους καταστρατηγεί, δεν εχει ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να ζητη την εφαρμογη καποιων Ιερων Κανονων.


Γράφει, ο ΙΔΙΟΣ ο Βαρθολομαίος, ασεβέστατα για τους Ιερούς Κανόνες :


«Δεν δύναται η Εκκλησία να έχη διατάξεις ( τους ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ) απαγορευούσας την εισοδον εις τους ναούς των ετεροδόξων και την μετ’ αυτών συμπροσευχήν». (Αρχοντωνη Βαρθολομαιου, Περι την κωδικοποιησι των Ι. Κανονων, κ.λ.π. σ.73κ,1970κ).


Ακούτε τον ανθρωπο, που εμφανιζεται ως πατριάρχης των Ορθοδοξων, να τολμάει να ζητα δικαιώματα, βασει των Ιερων Κανονων;


Αποφαινεται ως από καθεδρας, ότι αυτοι και αυτοι οι Ιεροι Κανονες που απαγορευουν τις συμπροσευχες, δεν ισχυουν ΣΗΜΕΡΑ.


Και γιατι κ. Βαρθολομαιε να μην ισχυουν τα ιδια που αποφαινεσαι και για τον 28ο ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ περιστασιακο Κανονα της Δ΄οικουμενικης συνοδου, που και αυτόν τον διαστρεφεις και τον διαστρεβλωνεις;


Και γιατι να ισχυουν ΣΗΜΕΡΑ, που υπάρχουν νεα δεδομενα και νεες ανακαταταξεις των εθνων και των λαων;


Και γιατι, λοιπον, να μην θεσουμε την ιδια λογικη και για τον 28ο Κανονα της Δ΄Οικουμενικης συνοδου, που κατά την προσωπικη σου αποψι, σου δινει ΣΗΜΕΡΑ δικαιωματα;


Γιατι να ισχυει εδώ η υποχρεωτικοτητα της πιστης εφαρμογης του, ενώ εσυ ο ίδιος δεν σεβεσαι την επιταγη και μαλιστα επί τη ποινή της καθαιρέσεως αλλων πολλών Ιερων Κανονων;


Γιατι χρησιμοποιεις δυο μετρα και δυο σταθμα;


Τι είναι, κατ’ εσε οι Ιεροί Κανόνες;


«Είναι Μυλος, που γυριζει»;


Νομιζεις οτι μπορεις να μετατρέπεις τους Ιερούς Κανόνες, όποτε θέλεις και οποτε …γουσταρεις, σε Κανόνια, για τους πραγματικους ή τους φανταστικους, αντιπαλους σου;


Τι μας λες Βαρθολομαιε, που μοιραζεις αφειδως, τηδε κακεισε, τα «ευλογημενα» σου Κορανια;


Μέχρι σημερα εγραφες και γραφεις συνεχεια τους Ιερους Κανονες στα παλαια σου τα υποδηματα και εσυ και ολη η ομοταξια και η συνομοταξια και η φαλαγγα των ανα τον κοσμον, επισκοπων σου.


Και τωρα ερχεσαι εσυ και ζητας και επικαλεισαι τους Ιερους Κανονες;


Με τι μουτρα και με ποιο δικαιωμα;


Το αγιο Ευαγγελιο την Μεγαλη εβδομαδα, απηυθυνε τα ΟΥΑΙ ΥΜΙΝ, Γραμματεις και Αρχιερεις Φαρισαιοι ΥΠΟΚΡΙΤΑΙ!!!!

Σε ποιους, κυρίως, τα απηυθυνε, μπορεις να μας πεις;


Ενας μάλιστα επίσκοπος της δικαιοδοσίας σου, που ακομα τον εχεις ατιμωρητο, χαρακτηρισε στο παρελθον τους Ιερους Κανονες σαν, – Θου Κυριε φυλακην τω στοματι μου – …κολόχαρτο!!!!


Και γιατι να μην τον ονομασουμε;


Είναι ο βοηθος επίσκοπος του αρχιεπισκοπου Αυστραλίας Στυλιανου, ο Δερβης ΙΕΖΕΚΙΗΛ.


Εχει και ονομα μεγαλου προφητου, ο βλάσφημος αυτός, που κακιστα ειναι ορθοδοξος επισκοπος!!!!


Λοιπόν, και τι λεγει ο 28ος Κανόνας της Δ΄οικουμενικης συνοδου;


«Προσδιοριζει με σαφηνεια ότι η Κωνσταντινουπολι κατεστη δευτερη εδρα μετα την Ρωμη, διοτι ηταν η πόλι του αυτοκρατορα και της γερουσιας.


Μιλωντας δηλαδη με τη σημερινη γλωσσα διοτι ειχε πρωτευουσα με γεωπολιτικη θεσι.


Πραγματι ο κανονας λεει ακριβως τα εξης:


Καθως εις τον θρονον της πρεσβυτερας Ρωμης, δια το να ευρισκετο βασιλεια εις την πολιν εκεινην, με δικαιον τροπον εδωκαν οι Πατερες προνομια, το να λεγεται δηλαδη πρωτος τη ταξει, των λοιπών πατριαρχων, τοιουτοτρόπως με τον αυτόν και απαραλλακτον κινουμενοι σκοπον, εδωκαν ισα και απαραλλακτα προνομια τιμης και εις τον αγιωτατον θρονον της Νεας Ρωμης, της Κωνσταντινουπολεως δηλαδη κριναντες ευλογον, ότι η πολις αυτή, επειδη ετιμηθη με βασιλειαν και Συγκλητον, παρομοιως κ.λ.π.

(Ιερον Πηδαλιον, αγιος Νικόδημος ο Αγιορειτης σελ. 207).


Λοιπόν;


Μπορουν, λοιπον, να ισχύουν εκεινα ΣΗΜΕΡΑ;


΄Η ο Ιερος Κανονας είναι διοικητικος και εκφραζει την περιστατικοτητα;


Δεν πρεπει σημερα να ληφθουν άλλες Κανονικες αποφασεις, αφου σημερα τα καθεστωτα είναι διαφορετικης μορφης και διαφορετικης συνθεσεως;


Δεν πρεπει σημερα να ληφθουν υπ’ όψιν τα νεα δεδομενα των Εκκλησιων και των πατριαρχειων;


Δεν πρεπει να ληφθη υποψιν ο χριστιανικος πληθυσμος;


Εσεις οι ιδιοι μετρατε και απαριθμειτε τα εκατομυρια μπουλουκια των κοσμικων ανθρωπων, σαν ποιμνιο σας.


Και δεν επιμετρατε μονον τους εκκλησιαζομενους χριστιανους του 1κ%, τους φαινομενικα πιστους και ευλαβεις και ανελλιπως εκκλησιαζομενους και διδοντας παρουσια στην εκκλησιαστικη ενοριακη ζωη.


Όταν η εκκλησια της Κωνσταντινουπολεως εχει σημερα 2.000 κοσμικοχριστιανους και μονον, πως το πατριαρχειο Κωνσταντινουπολεως εχει το δικαιωμα να διεκδικει δικαιωματα;


Όταν η Ρωσσια και οι άλλες Σλαβικες χωρες, εχουν χριστιανικο πληθυσμο που εγγιζει τα 180.000.000κ, πως εσυ παραθεωρεις και παραβλεπεις αυτό το σημερινο πραγματικο φαινομενο;


Καλει ο Βαρθολομαιος, λοιπον, για τον Αυγουστο τους ονομαζομενους πατριαρχες της ανατολης που δεν εχουν παρα ασημαντο χριστιανικο πληθυσμο σε συσκεψι, αγνοωντας και περιφρονωντας προκλητικα τους αλλους πατριαρχες.


Επιλεγει ΜΟΝΟ τους τεσσερις αυτους, στο βιλαετι του, στο ....εσβευσμενο Φαναρι, για να αποφασισουν για τις βλεψεις και τις απαιτησεις των αλλων πατριαρχειων.


Ενώ ο ίδιος, αλλα και τα αλλα πατριαρχεια εχουν αποκτησει κατα καιρους πολλα μετοχια και ολοκληρα μοναστηριακα συγκροτηματα και εκκλησιες και ναους, αυτοι δεν αφηνουν στα αλλα πατριαρχεια, ουτε ένα ναο να κτισουν στα εδαφη τους.


Το πατριαρχειο της Κωνσταντινουπολεως, εχει σωρεια μοναστηριων και ναων και μετοχιων στον Ελλαδικο, στον Ρωσσικο και σε αλλους χωρους.


Το πατριαρχειο της Αλεξανδρειας, τα ιδια.


Το πατριαρχειο των Ιεροσολυμων, επισης.


Εχει τα ....θεατρα και τα ακινητα της μισης Αθηνας.


Και όμως αυτοι τα θελουν ΟΛΑ δικα τους.


Και τα εμα εμα και τα σα εμα.


Αθλια, παναθλια η καταστασι, οντως.

Τι δεον γενεσθαι;


Χρειαζεται και επιβαλλεται καποιο ....ΘΗΡΙΟ του ΒΟΡΡΑ, να ταπεινωση μεχρι του εδαφους, τον θρασυτατο επιδρομεα της Ανατολης.


Να του χαμηλωση την ...υπεροψια του και την ευφανταστη …αυτοκρατορικη αναιδεια του.


Είναι καιρος να χαμηλωση ακομα περισσοτερα το ….ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥ.


Μεχρις εδώ.


Και τα ….κοαζοντα αναρθρως κυπριακα βατραχια και οι γλοιωδεις υπανθρωποι ή τα ανθρωπιδια που τον υποστηριζουν, καλα θαναι να εισελθουν και να περιορισθουν στα ποικιλλομορφα …λιμναζοντα υδατα τους, οπου καλως επιβιωνουν, αφου εκει υπαρχει και το καταλληλο κλιμα της προσαρμογης τους.

4 σχόλια:

  1. Η ηθική βρώμα που αναδύεται απ το Φανάρι έχει ξεπεράσει κάθε όριο αντοχής του ορθοδόξου αισθητηρίου.Κλασσική περίπτωση ο Χαλκηδόνος Αθανάσιος τον οποίον προβάλλει το βοθρομπλογκ του ακατονόμαστου της Πάτρας και ο οποίος ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΑ εκθειάζει τους αισχρούς,γυμνούς ζωγραφικούς πίνακες κάποιας διεφθαρμένης ψευτοκουλτουριάρας Κωνσταντινουπολίτισσας ζωγράφου.Το Φανάρι κάθε άλλο παρά φανάρι που φωτίζει είναι.Απ την εποχή του δυσώνυμου Αθηναγόρα Σπύρου και εξής κυριαρχεί το σκοτάδι.Γι αυτό και οι Τούρκοι αφάνισαν το παν.Το ποίμνιο του Φαναρίου είναι εντελώς εκκοσμικευμένο.Ασχολούνται με καρναβάλια στη Σαρακοστή,με συλλόγους,με φαγοπότια,με δήθεν πολιτιστικές εκδηλώσεις.Όπως στη Σμύρνη προ της μικρασιατικής καταστροφής.Και η καινούρια γενιά επισκόπων όπως π.χ. ο πολύς Ελπιδοφόρος Προύσσης είναι τρισχειρότερη απ την προηγούμενη.Ρύσαι Κύριε το οικουμενικό πατριαρχείο κυρίως απ τους κοσμικόφρονες επισκόπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλήθεια υπάρχει πατριαρχείο;
    Αυτό είναι σπηλαιο ληστών.
    Εκεί υπερέχει και επιβάλλεται η ενός ανδρός αρχή.
    Ποιός σας ειπε ότι εκει κουνιεται εστω και ενα κουνουπάκι;
    Αυτός και μόνον είναι ο Καισαρας των Καισαρων και ο Κριτης της οικουμενης ολης.
    Κατάλαβε ο αθλιος ότι ζεί μεσα σε σκώληκες και παρουσιάζεται σαν υπερσκώληκας.

    Οσον αφορά τον Αθανάσιο ξερετε πως μας βλέπει εμας τους αντιδρώντας στα προδοτικα τους;
    Ουτε να μας δη θελει, ουτε να μας ακουσει.
    Που να δητε και τους χαρακτηρισμους που μας αποδιδει το αναισχυντο ρασοφορεμενο ανθρωπακι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αδελφοί, μην απελπίζεσθε.

    Μην μπερδεύετε το θεσμό με το πρόσωπο.

    α/ Μέσα στον κατάλογο των Πατριαρχών ΚΠόλεως έχουμε αγίους (62 μέχρι το 1500), αλλά και καταδικασθέντες, ως αιρετικούς, από τις Οικουμενικές Συνόδους: Ευσέβιο (Α΄), Μακεδόνιο (Β΄), Νεστόριο (Γ΄), Σέργιο Α΄, Πύρρο, Παύλο Β΄, Πέτρο (Ε΄) και έναν που μετέβαλε την αγία Σοφία σε πορνείο (θεοφύλακτο)!

    β/ Από την άλλη έχουμε τον άγιο Γρηγόριο Νύσσης, που μας προτρέπει να μην πάμε για προσκύνημα στα Ιεροσόλυμα, γιατί δεν υπάρχει αμάρτημα, που να είναι στον ύψιστο βαθμό, πουθενά αλλού, παρά μόνον εκεί! (Περί των απιόντων εις Ιεροσόλυμα, PG 44. 424 κ. εφ.).

    Αλλά και τα άλλα Πατριαρχεία δεν υστερούν, ούτε σε αγίους (Αθανάσιος, Κύριλλος Αλεξ., Ιωάννης Ε΄, Σωφρόνιος Β΄, Ιγνάτιος, Κύριλλος Ιεροσ.) ούτε σε αιρετικούς (Διόσκορος, Σεβήρος), ούτε σε ίντριγκες και κόντρες, για την πρωτοκαθεδρία των θρόνων.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. H EKKLHSIA ANEΧΕΤΑΙ ΟΠΩΣ Ο ΠΙΣΤΟΣ ΑΝΔΡΑΣ ΤΗΝ ΑΠΙΣΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου