Δευτέρα 11 Απριλίου 2011









Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ

ΞΑΝΑΧΤΥΠΗΣΕ....


O πυρινος εφιάλτης, της ....Βαβυλώνας της Mεγάλης και Ασεβεστάτης... ξαναχτυπησε.

Δεν σταματαει να εμφανιζεται κάθε λιγο και λιγακι και να φυτρωνει εκει που δεν τον σπερνουν, σαν απεχθες σκανδαλο και σαν καταπικρο ζιζανιο και σαν κακο συναπαντημα.


Ενώ εχει το θρασος και καταφερεται εναντιον λευκων και αριστων κληρικων και χωρις κανενα ιδιαιτερο λογο " βγαζει τα εντερα του" εναντιον τους και δεν συναισθανεται το αμαρτημα του και δεν ζηταει ουτε μια απλη συγγνωμη, ανεβαινει επανω στο αγαλμα της ελευθεριας και ντελαλιζει τις αρλουμπες του σαν …μεγαλος θεολογος.


Ενώ εχει Κυπριακη καταγωγη και εχει πρωτιστο καθηκον να ασχολειται με την φρικτη εξελιξι των Κυπριακων πολιτικων και εκκλησιαστικων πραγματων, ως μη ωφειλε - ενώ δεν τα «προκοψαν» εκεί στην Κύπρο - ασχολειται πλεον μονο με τα ελλαδικα εκκλησιαστικα πραγματα.


Αλλά εδώ συνεχως ανακατευεται, σαν κυρα Κατινα και τα ανακατευει, σαν τις ορνιθες που αφηνουν….ορνιθοσκαλισματα και ...κουτσουλιές!!!


Εμφανιζεται ως ξερόλας, ενω δεν ξερει σχεδον τιποτα.


Ως ιστορικος, είναι ενας επιδερμικος περιγραφεας ασεβων και αγενων ανοησιων και χρονογραφος της κακιας ωρας.


Ως θεολογος, είναι ενας οντως θολολογος.


Ως κανονολογος, είναι ενας αριστος διαστροφεας των ιερων κανονων και ανορθοδοξος σπερμολόγος.


Σημερα (γιατι θα παρη και άλλες απαντησεις) θα αποδειξουμε ότι διασπειρει κολοσσιαιων διαστασεων ψεμματα και διαστροφες και ψυχανωμαλες στρεβλοτητες.


Προ ημερων, συσκοτισε με ψευδεστατη και αχαρακτηριστη αποφανσι του, ότι ο Κανονικος Μητροπολιτης Ρασκας και Πριζρενης Αρτεμιος καταδικασθηκε από την ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ του Βελιγραδιου και όχι όπως ο αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος, που καταδικασθηκε από τον αυτοκρατορα.


ΟΥΔΕΝ ΤΟΥΤΟΥ ΑΝΑΛΗΘΕΣΤΕΡΟΝ.


Η αληθεια είναι ότι η εντολη ηλθε ...ΑΝΩΘΕΝ.


Το αποκαλυψε σερβιδα δημοσιογραφος σε εκτενεστατη ομιλια της ( την οποια προτιθεμεθα συντομα να δημοσιευσουμε) ότι η ΤΡΟΪΚΑ (οι τρεις ραδιουργοι σερβοι ρασοφοροι) χαρακτηριστηκε ως ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ πολεμου και για να αποτραπη η προσαγωγη της στο διεθνες δικαστηριο της Χαγης, απαιτηθηκε απο τους ...ΑΝΩΘΕΝ σκοτεινανθρωπους, να σχεδιασθη και να εφαρμοσθη, η αποπομπη του αγιου επισκοπου ΑΡΤΕΜΙΟΥ.


Αυτή είναι η πραγματική, και πλερια αληθεια της εκπτωσης και καταδίωξης του κεχαριτωμενου επισκοπου ΑΡΤΕΜΙΟΥ.


Ανωτατο μαλιστα στελεχος της Ευρωπαϊκης ένωσης, εξεφρασε την ικανοποιησι του για την αλλαγη των προσωπων στο Κοσσοβο.

Ο ειδικός εντεταλμένος της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο Κοσσυφοπέδιο Πίτερ Φέιθ (Pieter Feith), χαιρέτισε την αλλαγή στάσης της Σερβικής Ορθόδοξης Εκκλησίας στο θέμα της νότιας σερβικής επαρχίας. Μιλώντας για την κατάσταση στο Κοσσυφοπέδιο ενώπιον της Επιτροπής Εξωτερικών Υποθέσεων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου την Τρίτη 22-6-2010 ο Φέϊθ δήλωσε:

«Η αλλαγή της θρησκευτικής ηγεσίας και η μετάβαση προς μια περισσότερο μετριοπαθή προσέγγιση στο θέμα του Κοσσυφοπεδίου είναι επίσης μια άλλη θετική εξέλιξη» (http://www.eusrinkosovo.eu/?id=20&n=39)


Μετα ταυτα δε ο ...Σατανασιος Γιεφτις (όπως τον αποκαλουν στη Σερβια) και η ΛΥΚΟΠΑΡΕΑ του, μεθοδευσαν και προκατασκευασαν τα υπολοιπα ανομα και παρανομα, για να εκδιωξουν τον αγιο του Θεου ανθρωπο επισκοπο ΑΡΤΕΜΙΟ.


Οσον αφορα τον ιερο Χρυσοστομο, ρωτουμε, από ποιον αυτοκρατορα διωχθηκε, ταλαιπωρε ψευτοϊστορικε;


Αυτά λενε τα δικα σου τα «ιστορικα» κειμενα;


Δεν καθαιρεθηκε από την ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΣΠΕΙΡΑ του πατριαρχου Θεοφιλου και τους Αραπαδες επισκοπους;


Δεν ζητησαν από τον αυτοκρατορα Αρκαδιο, αυτοι οι ιδιοι οι ΛΥΚΟεπισκοποι, να εξορισθη με την κατηγορια του εγκληματος της καθοσιώσεως;


Ποιοι τα έκαναν όλα αυτά;


Όχι οι τερατωδεις διαβολοεπισκοποι, που ειναι πανομοιοτητοι των σημερινων Σερβων;


Και μονον αυτά εκαναν;


Τα καταγγελει η ιδια η αυτοκρατειρα Ευδοξια, απο το στομα του ιδιου του αγιου Χρυσοστομου:


Αθροον αωρίας γενομένης, γράμματα έπεμψεν η θεοφιλεστάτη αύτη εν τη πρώτη ημέρα, ταύτα λέγουσα τα ρήματα (δει γαρ αυτής και τα ρηματα ειπείν):

Μη νομίση σου η αγιωσύνη ότι εγνων τα γεγενημένα.

Αθώος εγώ από του αίματός σου.

Ανθρωποι πονηροί και διεφθαρμένοι ταύτην την μηχανήν διεσκευασαν.

Των δε εμών δακρύων μάρτυς ο Θεός, ώ ικετεύω».ΕΠΕ 33,428.


Ποιους, λοιπον, " πονηρους και διεφθαρμένους", καταγγελει η βασιλισσα Ευδοξια;


Γιατι δεν τα αναφερεις, ΑΝΕΠΑΡΚΕΣΤΑΤΕ, ψευδολογε θολολογε;


Ποιους καταγγελει, ως μηχανοραφους και ως πλεκτομηχανοδημιουργους;


Θα πης επιτελους μια φορα ολοκληρη την αληθεια, ω θολολογε;


Θελεις να σου φερουμε την μαρτυρια του συγχόνου του αγιου Παλλαδιου, αλλα και τον ιδιο τον αγιο Χρυσοστομο, για να δουμε τι καταγγελουν για τους φοβερους διωκτες και κακοποιους δολοφονους του;


"Οιδατε αδελφοί, δι ήν αιτιαν μέλλουσί με, καθελειν; Επειδή ταπητας ουχ ηπλωσα, και σηρικα ιματια ουκ ενεδυσαμην, ότι την γαστριμαργίαν αυτων ου παρεμιθυσαμην, χρυσιον και αργυρον ου προσηνεγκα". ΕΠΕ, 33, 402.


"Τοτε οι γενναδες και περισσοψυχοι ειπον τω βασιλει:

Βασιλευ, επι την κεφαλην ημων η Ιωαννου καθαιρεσις». (ΕΠΕ Παλ.1,140κ).


Πηγαιναν οι ΛΥΚΟΕΠΙΣΚΟΠΟΙ και επισκεπτονταν συνεχεια τον αυτοκρατορα Αρκαδιο και ζητουσαν να εξοριση τον μεγαλο πατριαρχη.

Εκεινος ομως ηταν διστακτικος και το αρνουνταν.

Αλλα αυτοι τον πιεζαν φορτικοτατα, μεχρις οτου πετυχαν το ποθουμενο.


Και τουλεγαν, οι ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ και οι ΑΘΕΟΦΟΒΟΙ:


"Βασιλεύ:

ΜΗ γινου πρεσβυτερων πραοτερος και επισκοπων οσιωτερος.

Ειπομεν σοι επι παντων:

«Επι την κεφαλήν ημών η Ιωαννου καθαιρεσις».

Μη τοινυν φείση ενός ανθρωπου, αφειδησας παντων ημων» Ιουδαϊκοις ρημασι, ταχα δε και πραγμασι, παραπείσαντες τον βασιλεα…(ΕΠΕ 1, 148.).


Φθονος, μενος, λυσσα, παθη κραυγαλεα εναντιον του Μεγαλου Πατρος και Διδασκαλου.

Αυτή είναι η αληθεια των πραγματων βγαλμένη μεσα από τα κειμενα και από τους ιστορικους, αλλα ο θολολογος της δεκαρας, ατσαλα και ανηθικα θολολογει και ασχημονει απεριοριστα.



Τέλος ο Εφιαλτης της ...Βαβυλωνας της Μεγαλης, αφου συνεπηξε ντουετο μαζι με τον διεστραμενο και διαστροφεα Πεντηκοστιανο του .....Ψευδοαντιαιρετικου ....επαινετου των μοιχεπιβατων, (να τον χαιρονται οι Μελισσοχωριτες που συνεχιζουν ασταματητα να διαφημιζουν τον αμετανοητο διαστροφεα Μισορθοδοξο Πεντηκοστιανο) κατακρινει και την από τους Ιερους Κανονας επιτρεπομενη και επιβαλλομενη ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ, μαλιστα καταχωρει και καποιες σκεψεις του π. Επιφανιου, αλλα όχι ολες που είναι υπερ της ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ.

Και ιδου τι λεγει ο π. Επιφανιος:

«ν δ συνείδησις τινς δν νέχηται ν μνημονεύη το νόματος ατο, χει τ δικαίωμα, προβαίνων τι περαιτέρω, ν παύση τ μνημόσυνον ατο...

Τοτο μως ενε το σχατον βμα, ες τ ποον δύναται ν προχώρηση, ν θέλη ν μ ερεθ ες σχίσματα κα ες νταρσίας.

Παύων δηλαδ τ μνημόσυνον, δν θ μνημονεύη τέρου πισκόπου, λλα θ ναμένη… μετ' ρέμου συνειδήσεως τν κρίσιν Συνόδου…

διακοπ μνημόσυνου δι’ αρεσιν …ποτελε ντονον, λλ κα σχάτην διαμαρτυρίαν…, μα δ κα σκοπε ες τν δημιουργίαν ναταραχς, στε κκλησία ν πισπεύση τν κκαθάρισιν τς καταστάσεως»

Αλλα, «τυφλος τυφλον εάν οδηγη, αμφοτεροι εις βοθυνον πεσουνται».

Φοβερον και αποτροπαιον!!!

Και μακρυα απο μας....

2 σχόλια:

  1. Και συνεχίζει ο π. Επιφάνιος:

    "Άλλο πρόβλημα: αυτοί που παύουν το μνημόσυνο, πως θα φέρονται προς αυτούς που κοινωνούν με τον Πατριάρχη; Αυτοί που κοινωνούν με τον Πατριάρχη είναι δύο κατηγοριών: α) Οι ομόφρονές του (όπως ο Αμερικής Ιάκωβος, ο Χαλκηδόνος Μελίτων κ.λπ.) και β) αυτοί που δεν συμφωνούν μαζί του (όπως όλοι σχεδόν οι Αρχιερείς της Εκκλησίας της Ελλάδας). Απέναντι στους πρώτους θα φέρονται όπως και απέναντι στον Πατριάρχη. Απέναντι όμως στους δεύτερους, έστω κι αν αυτοί κοινωνούν με τον Πατριάρχη η τους άλλους, δε μπορούν να φέρονται το ίδιο. Δεν μπορούν δηλαδή να φτάσουν μέχρι την παύση του μνημοσύνου τους. Δεν επιτρέπεται, κατά τους ιερούς Κανόνες, αποφυγή της κοινωνίας με αυτούς. Οι ιεροί Κανόνες παρέχουν δικαίωμα παύσεως μνημοσύνου του Επισκόπου η Πατριάρχη που κηρύσσει αιρετικές διδασκαλίες. Δεν παρέχουν όμως δικαίωμα παύσεως μνημοσύνου και εκείνων, οι οποίοι, αν και είναι Ορθόδοξοι, τον ανέχονται.
    Μεγάλη προσοχή σε αυτό το σημείο! Οφείλουμε να διακρίνουμε μεταξύ των δύο καταστάσεων: άλλο αυτός που κηρύσσει αιρετικά φρονήματα, και άλλο αυτός που φρονεί και διδάσκει με ορθόδοξο τρόπο, αλλά, κατ' οικονομία, ανέχεται τον πρώτο και κοινωνεί με αυτόν.
    Επίσης: άλλο αυτός που κηρύσσει μεν αιρετικά φρονήματα, αλλά χωρίς να φύγει από την Εκκλησία, ούτε να αποκοπεί από αυτήν, και άλλο αυτός που αυτόβουλα έφυγε από την Εκκλησία (και ίδρυσε δικιά του «Εκκλησία» ή προσχώρησε σε άλλη παρόμοια, αιρετική η σχισματική), η αποκόπηκε από την Εκκλησία κατόπιν δίκης και καταδίκης. Με τον δεύτερο κάθε Ορθόδοξος οφείλει να μην έχει καμία κοινωνία. Η κοινωνία όμως με τον πρώτο (μέχρι την καταδίκη του) αφήνεται από τους ιερούς Κανόνες στην ελεύθερη κρίση κάθε Ορθόδοξου πιστού.
    Έχουμε δηλαδή δικαίωμα, που μας το παρέχουν οι ιεροί Κανόνες, να παύσουμε το μνημόσυνό του, δεν είμαστε όμως υποχρεωμένοι να το κάνουμε. Κατά συνέπεια, αν κάποιος, χρησιμοποιώντας το δικαίωμα αυτό, παύσει το μνημόσυνο, καλά κάνει και δεν πρέπει να ελέγχεται από τους άλλους. Αν κάποιος άλλος, σταθμίζοντας διάφορους παράγοντες, κρίνει ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιήσει το δικαίωμα που του δίνουν οι Κανόνες, αλλά να περιμένει τη «Συνοδική διάγνωση», δεν είναι αξιόμεμπτος, ούτε -πολύ περισσότερο- άξιος ακοινωνησίας! Στο σημείο αυτό μπορεί κανείς να εφαρμόσει, κάπως παραλλαγμένους, τους λόγους του Παύλου: «Ο μνημονεύων τον μη μνημονεύοντα μη εξουθενείτω και ο μη μνημονεύων τον μνημονεύοντα μη κρινέτω» (βλ. Ρωμ. ιδ' 3).
    Τότε, θα πεις, ποιο το κέρδος μας, αν αποφύγουμε το μνημόσυνο του Πατριάρχη, αφού θα έχουμε κοινωνία με τον Επίσκοπο Δρυϊνουπόλεως π.χ., ο οποίος μνημονεύει τον Πατριάρχη; Δε μολυνόμαστε έτσι, κοινωνώντας έμμεσα με αυτόν που κηρύσσει αιρετικά φρονήματα;
    Αλλά η διακοπή του μνημοσύνου, «πριν από Συνοδική διάγνωση» και καταδίκη, δεν έχει την έννοια της αποφυγής μολυσμού από την κηρυσσόμενη αίρεση! Όχι, αδελφέ μου! Αν είχε αυτή την έννοια, τότε οι Κανόνες δεν θα παρείχαν απλά το δικαίωμα παύσης του μνημοσύνου για αίρεση «πριν από Συνοδική διάγνωση», αλλά θα θέσπιζαν ρητή και σαφή υποχρέωση με απειλή βαρύτατων ποινών σε αντίθετη περίπτωση.
    Η διακοπή μνημοσύνου για αίρεση «πριν από Συνοδική διάγνωση» έχει άλλη έννοια. Αποτελεί έντονη, αλλά κι έσχατη διαμαρτυρία της Ορθόδοξης συνείδησης, παρέχει μια διέξοδο σε αυτούς που σκανδαλίζονται, και ταυτόχρονα αποσκοπεί και στη δημιουργία αναταραχής, ώστε η Εκκλησία να βιαστεί να ξεκαθαρίσει την κατάσταση".

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο γνωστός πλέον σε όλους κ. Τελεβάντος φαίνεται ότι ου γιγνώσκει α αναγιγνώσκει. Προφανώς δεν γνωρίζει καλά την ελληνική ή την λησμόνησε, αφού ζεί χρόνια στην Αμερική και χρησιμοποιεί την αγγλική καθημερινά. Τί να υποθέσουμε! Το κείμενο της αποτείχισης είναι σαφές και λύει κάθε απορία και προβληματισμό! Ο ίδιος κάνει αναφορές και παρατηρήσεις που έχουν απαντηθεί και σχολιασθεί επαρκώς στο κείμενο, χωρίς να δημιουργούνται ερωτηματικά. Ιδιαίτερα στο σημείο που ο ίδιος κάνει μνεία των θέσεων του π. Επιφανίου. Κάτι που κάνει ιδιαίτερη εντύπωση είναι ότι προβάλλεται ιδιαίτερα η γνώμη του σεβαστού μεν π. Επιφανίου όχι όμως αγίου και παράλληλα παρασιωπώνται εσκεμμένα οι γνώμες των αγίων μας σε παρόμοιες περιπτώσεις αιρέσεων. Είναι ανώτερος, όσο κι αν είναι αναγνωρισμένος από το πλήρωμα της Εκκλησίας ως μέγας κανονολόγος, από τους καταξιωμένους αγίους μας που αποτελούν την θριαμβεύουσα Εκκλησία και τους επικαλούμαστε καθημερινά για να πρεσβεύουν για τη σωτηρία μας;Αν αυτό δεν γίνεται κακόβουλα και με κάποιο πονηρό σκοπό, τότε τί να υποθέσουμε; Κάτι τελευταίο. Ας μας δείξει ο κ. Τελεβάντος σε τί του κοστίζει ο αντιοικουμενιστικός αγώνας του, αφού καθήμενος αναπαυτικά στο γραφείο του ή στον καναπέ του το μόνο που κάνει είναι να κρίνει και να κατακρίνει ανθρώπους που αγωνίζονται και θυσιάζουν έστω κάτι από την ησυχία τους και τη ζωή τους για την Εκκλησία; Τα όσα γράφει δυστυχώς δεν εμπνέουν άνθρωπο που πονάει για την μάστιγα της αιρέσεως στην Εκκλησία, ούτε άνθρωπο που προβληματίζεται και θέλει ειλικρινά να βοηθήσει στον αγώνα. Γράφει για νά γράφει και μιλάει για να επιδεικνύεται. Φοβερό για τις δύσκολες ημέρες που ζούμε, διότι μόνο σύγχυση επιφέρει και αναταραχή. Τα κείμενά του δεν εμπνέουν τίποτε το πνευματικό και ψυχωφελές, απεναντίας εξωτερικεύουν την ακαταστασία της ψυχής του, που ο ίδιος επιδιώκει να μεταδίδει και στους άλλους. Κρίμα. Ο Θεός να τον φωτίσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου