Τετάρτη 13 Απριλίου 2011


Ο ΥΠΝΟΒΑΤΗΣ

της διεφθαρμένης Βαβυλωνιας

και ΥΠΕΡ των ΚΑΝΙΒΑΛΙΚΩΝ

ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΩΝ



Υβρίζει χυδαία και σχεδόν καθημερινά έναν σπουδαίο κληρικό που δεν μπορει να λυση ουτε τον ιμαντα των υποδημάτων του.

Παληότερα ήταν λαβρος κατά των Οικουμενιστών και των Λατινοφρόνων και ύστερα από λίγο άρχισε να τους επαινεί και να τους εγκωμιάζει.

Κατηγορουσε τους αθεοφοβους ληστοσυμμοριτες Σερβους ρασοφορους και σημερα τους πλέκει περιτεχνον εγκωμιον.

Μιλάει για όλους και για όλα σαν αυθέντης και δεσπότης και κύριος.

Καταφέρεται κατα πάντων και πασών σαν πολύξερος και παντογνώστης.

Σ'ημερα αποδεικνύεται μέγας και ένθερμος υποστηρικτής των κανιβαλικών μεταμοσχεύσεων γενόμενος εγκωμιαστής και του τραμπούκου συμπατριώτη του ογκωδέστατου ρασοφορου της Πάφου.

Εμεινε ακόμα να γίνη ένθερμος εγκωμιαστής και των εκτρώσεων αφου οι άπιστοι γιατροί δεν τις θεωρούν εγκληματικες.

Πίσω από ολους και απο ολα ο μονιμως διακατεχομενος υπο τρικυμιας φρενων ψυχανώμαλος της Βαβυλώνας της Μεγαλης.

Εξω οι πολυπρόσωποι και οι επαμφοτεριζοντες και οι διψυχοι.

Εξω οι βέβηλοι από τα άγια των αγίων και απο την Εκκλησία των Αγιων Πατερων της Αγιας μας Ορθοδοξιας.

1 σχόλιο:

  1. Διονυσιος Πολυμενοπουλος14 Απριλίου 2011 στις 5:28 μ.μ.

    Αγαπητέ Οδυσσέα, σου γράφω το κείμενο αυτό αφού διάβασα προηγουμένως τα τελευταία άρθρα του Π. Τελεβάντου που αφορούν την Αποτείχιση. Από τα άρθρα αυτά γίνεται πλέον απόλυτα φανερό το φρόνημα του συγγραφέα, που κατά την γνώμη μου είναι το ακόλουθο : ναί στην αντίδραση κατά του Οικουμενισμού ,αλλά όχι-όχι-όχι στην Αποτείχιση ,τα άλλα που έχει κατά καιρούς αναφέρει, όπως περί συντεταγμένης Αποτείχισης ή περί Στρατηγών κ.λ.π πιστεύω, ότι αποτελούσαν απλά δικαιολογίες αναβολής-αναβολής-αναβολής, έως ότου δεν γίνει τελικά τίποτε. Τι και αν άλλα λένε οι Ιεροί Κανόνες, τι και αν άλλα λένε οι Πατέρες, εμείς οι ολιγόνοες δεν ξέρουμε κατ αυτόν ούτε να διαβάζουμε ούτε να κατανοούμε αυτά που διαβάζουμε. Όταν του αμφισβητήσαμε το δικαίωμα να παριστάνει τον αυθεντικό ερμηνευτή του π. Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου, αυτός επιστράτευσε πλειάδα άλλων Αγίων και Πατέρων ζώντων και τεθνεώτων και μόνος του χρίσθηκε και αυτών αυθεντικός ερμηνευτής. Και επειδή μερικοί από αυτούς που επικαλείται αποδέχονταν την Θεάρεστο Αποτείχιση, ως πράξη Εκκλησιαστικά νόμιμη και αν χρειασθεί ως χρησιμοποιειταία, αν δεχθούμε ότι πράγματι όλοι αυτοί εννοούν την Αποτείχιση όπως ο Τελεβάντος, τότε φθάνουμε στο συμπέρασμα ότι όσα κατά καιρούς έχουν διατυπώσει γι αυτή είναι απλώς ένα φόβητρο για τους Οικουμενιστές που στην πραγματικότητα δεν το πιστεύουν ,δηλαδή κοροϊδία. Δεν νομίζει, ότι κάτι τέτοιο τελικά αδικεί ανθρώπους κατά πολύ ανώτερούς του; Ομοίως αδικεί και μάλιστα σχεδόν εργολαβικά τον επίσης κατά πολύ ανώτερό του Θεολόγο και αγωνιστή Παναγιώτη Σημάτη, που ουσιαστικά μας τον παρουσιάζει ως άσχετο θεολογικά ,Προτεσταντίζοντα και κινούμενο από μία δήθεν αρχική εμπάθεια εναντίον του Μητροπολίτου του, που τελικά τον εξέτρεψε της σωτηριώδους πορείας. Κύριε Τελεβάντε η θεολογική ανάλυση του κ. Σημάτη είναι ότι καλύτερο έχουμε διαβάσει τα τελευταία χρόνια και η μόνη διαφωνία μου μαζί του είναι ότι βάζει όλους τους Παλαιοημερολογίτες στον ίδιο παρανομαστή ,αυτό είναι λάθος του που αργά ή γρηγορα θα το αντιληφθεί, όπως αντελήφθει την ποιότητα του αγώνος πολλών σαν και εσάς, καθώς και άλλων ομοφρόνων σας. Οσο και να θέλετε να μειώσετε ή να απαξιώσετε τον κ. Σημάτη οι πιστοί ,οι αληθινά πιστοί, δεν πρόκειται να σας ακούσουν ,διότι η φωνή του Θεού στην καρδιά τους άλλα τους πληροφορεί. Όσο για σας, ισχύει μάλλον για την περίπτωσή σας η λαϊκή παροιμία που λέει ,όσα δεν φθάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια . Παρά την διαφωνία μας Κύριε Παναγιώτη Τελεβάντο, με την εν Χριστώ αγάπη προς όλους και προς εσένα ,καλό Πάσχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου