Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011



TΡΕΜΕ ΟΛΥΜΠΕ...


τους ....νεφεληγερέτες

του ....Αντιχρίστου

Το διαβόητο Απαρατηρητο ....παρατηρητήριο, με τα ...ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ του, αφριζει και τους οδοντας τριζει και μας απειλει. Μετα χαρας, αν θελουν, να διασταυρωσουμε τα ξιφη μας. Εκει....στα αλώνια. Για να δουμε καποτε και τα συνεχως κρυπτομενα ...συμπαθεστατα προσωπακια τους!!!!

Εκει στο δημοσιο κατηγορητηριο, στα πολιτικα δικαστηρια, τα οποία κατ' αυτούς είναι στα χερια του Αντιχριστου.
Καλά τα οργανα του Αντιχριστου δεν τα φοβαστε δειλαιοι;
Μας απειλουν, λοιπόν.
Και μια και δυο και χιλιες δυο φορες.

Ποιοι ειναι αυτοι;

Αγνωστοι.
Ποιοί;
Καποια ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ.
Καποια Μορμολυκεια
Καποια Σκιαχτρα.
Καποια Δυσειδή προσωπεια.

Τα ονοματακια σας, κυριοι.
Γιατι φοβαστε να μας αποκαλυψετε τα ονοματακια σας;
Αυτος ειναι ο Χριστιανισμος σας;
Τι κρυπτεσθε στην ανωνυμια, ως βατραχοι και ως λαγωοι;
Τι μορφη Χριστιανισμου ειναι αυτη που εμφανιζετε;
Μεχρι και στο Gmailκρυπτεσθε.

Εμεις καταχωρουμε ...πλατια και γεματα, τα ονοματα, τις διευθυνσεις, τα τηλεφωνα, τα ε-μέιλ μας.
Εσείς ποιοι ειστε;
Ω ταλανες, θρασυδειλοι τρεμοχριστιανοι.
Ποιοι ειστε εσεις;
Εσεις τρεμετε και αυτες τις σκιες σας.
Ετσι θα πολεμησετε τον Αντιχριστο, ταλαιπωροι κουκουσκιαχτες;

Γνωριζουμε πολυ καλα, οτι τα ερωτηματα μας ειναι καταλυτικα και επιβεβαιωμενα.
Αφου, λοιπον, δεν τολματε να μας απαντησετε σε ΤΙΠΟΤΑ, γιατι δεν μπορειτε να μας απαντησετε, αφου ολα οσα σας ρωτουμε ειναι περα ως περα ΑΛΗΘΙΝΑ, ειμαστε ετοιμοι για μια δημοσια μαχη.
Ναι, ειμαστε ετοιμοι, για μια δημοσια μονομαχια.
Προσεξτε καλα ομως ...φαντασματα.
Σας προειδοποιουμε.
Απο πανω μας περναει ....ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ.


Θελετε να δητε τι μας γραφουν οι 3εξαρηδες των απαρατηρητων ....παρατηρητων....
Συγκεντρώστε όλα τα επίθετα που μας αποδίδουν και όλους τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς, από έναν ή πολλούς ανώνυμους υβρεολόγους, σε έναν επώνυμο Ελληνα πολίτη και κρατήστε τους για ... άμυνα!!!
Και θαυμαστε τους.
Θαυμάστε τα τέκνα του παπαΣαράντου.
Αυτους τους Ηρακλεις της "αγίας μας Εκκλησίας".

Και ....καθρεφτισθείτε από το ..."ορθοδοξο" υφος και ηθος τους!!!
Και δείτε ποιά ανάγωγα...φαντάσματα μας ζητούν και τα ...ρέστα!!!

Θαυμάστε το ....Πατερικό φρόνημα του Μεγάλου Ιεροεξεταστή

Είναι η τελευταία φορά που θα ασχοληθούμε με όσους επαναλαμβάνουν κακεκτύπως και εν υστερία την ερμηνεία του αξέχαστου Αυλωνίτη ως προέδρου του συλλόγου "Πνεύμα και ηθική".
Πριν λοιπόν καταφύγουμε σε κάθε νόμιμο μέσον εναντίον του διαχειριστή του "αποτειχισμένου" ιστολογίου ο οποίος κατ΄εξακολούθησιν υβρίζει, συκοφαντεί και ψεύδεται με μόνο στόχο τον διασυρμό και την σπίλωση της τιμής και της υπόληψης εκείνων που έκφράζουν διαφορετική απο την δική του αποψη, θα παραθέσουμε απλώς την σημερινή του απορία και ακολούθως αποσπάσματα απο αναρτήσεις του ιστολογίου του που απαντούν απο μόνες τους.
Πρέπει να τονίσουμε επίσης ότι μέχρι στιγμής δεν είδαμε κανέναν απο όσους κατέθεσαν "απαντήσεις" και επικριτικά σχόλια στο "Ορθόδοξο Παρατηρητήριο" και "τιμώνται" απο τον υβριστή και συκοφάντη, να παρουσιάζουν έστω και κατ΄ελάχιστον "Ορθόδοξη ευαισθησία" στις ανοίκειες και συκοφαντικές επιθέσεις εναντίον των εν Χριστώ αδελφών τους.
Είναι προφανές ότι οι μόνοι που χαμογελούν απο ικανοποίηση με όλα αυτά τα γελοία και συκοφαντικά είναι ο Υπουργός Εσωτερικών και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης , και όλοι οι δήθεν κομματικοί "καθαριστές" του συστήματος, απο το οποίο όμως αναμένουν τις ....διαβεβαιώσεις του για το άν η Κάρτα του Πολίτη και κάθε άλλη χαφιεδοκάρτα της ηλεκτρονικής δικτατορίας (διακυβέρνησης), θα απειλήσει το Θεόσδοτο δώρο της ελευθερίας του κατ΄εικόνα του Θεού ανθρωπίνου προσώπου.
Δεν θα σχολιάσουμε τις ψευδολογίες του "Μεγάλου αποτειχισμένου ιεροεξεταστή" διότι είναι τόσο χοντροκομένες που καταρρέουν απο μόνες τους.
Μια απλή επίσκεψη στο ¨Ορθόδοξο Παρατηρητήριο" θα πείσει και τον πιο κακοπροαίρετο ότι όχι μόνο ΔΕΝ αγνούμε τον λόγο των Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας μας αλλά αντιθέτως διαρκώς επαναλαμβάνουμε ότι δεν νοείται σωτηρία εντός της Εκκλησίας χωρίς την απόλυτη τήρηση της ΑγιοΠατερικής μας παράδοσης , των Ιερών Κανόνων και των αποφάσεων των Αγίων Οικουμενικών Συνόδων.
Ισχυρίζεται ο "θεολογίζων δημόσιος κατήγορος" ότι λέιπει ο Πατερικός λόγος απο το ιστολόγιό μας.Ας διαβάσει πιο προσεκτικά όλες τις αναρτήσεις στο "Ορθόδοξο Παρατηρητήριο" η πολύ περισσότερο στο αδελφικό μας ιστολόγιο "Αναβάσεις" του οποίου οι αδελφοί μας έχουν κυριολεκτικά "λειώσει" να δακτυλογραφούν και να δημοσιεύουν ΑγιοΠατερικά κείμενα , Βίους Αγίων κλπ.
Απο εδώ και στο εξής ο μόνος που αξίζει πλέον να ασχοληθεί με αυτο το υβριστικό και συκοφαντικό ιστολόγιο, είναι η δικαιοσύνη στην οποία αναγκαστικά θα καταφύγουμε για δοθεί ένα τέλος σε αυτό το χυδαίο "γαϊτανάκι" της σπίλωσης της τιμής και της υπόληψης τόσο των θιγομένων προσώπων αλλά και της ίδιας της Αγίας μας Εκκλησίας της οποίας είμαστε μέλη.
Ο κάθε "αποτειχισμένος" μπορεί να ασκεί την κριτική του , να αναπτύσσει τα επιχειρήματά του, δεν έχει όμως κανένα απολύτως δικαίωμα να υβρίζει ,να χυδαιολογεί και να εργάζεται με μόνο σκοπό την φθορά της Εκκλησίας και του Ορθόδοξου φρονήματος των μελών της.
Δείτε λοιπόν πως επενδύει τον υβριστικό του λόγο ο δήθεν "Πατερικός" πλην όμως αποτειχισμένος Ιεροεξεταστής στον σημερινό του μονόλογο.
Θα παραθέσουμε μόνο την "ρητορική " του ερώτηση και αντι απαντήσεως αποσπάσματα απο δικές του πάλι αναρτήσεις:
"Ο.Π": Ζητούμε συγνώμη απο όλους τους αναγνώστες μας για αυτές τις δύο αναρτήσεις - απαντήσεις στις συκοφαντίες , τα ψεύδη και τις ύβρεις ,όμως η ενημέρωση -για χάρη της οποίας υπάρχει αυτό το ιστολόγιο - δεν αφορά μόνο όσους θέλουν ευθέως να μας επιβάλλουν τον αντίχριστο "νέο ολοκληρωτισμό" της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και των καρτών της, αλλά και εκείνους που θεωρούν αυτό το επείγον και μείζον γαι τους πιστούς ζήτημα, ως έλασσον με το οποίο μορούμε να ασχοληθούμε "χαλαρά" ...κάποια άλλη στιγμή.
Δηλαδή να περιμένουμε να μας κάψει η "Νέα Τάξη Πραγμάτων " και η εντολοδόχος της "Ελληνική " κυβέρνηση και τότε να με δεμένα πια τα χέρια, να ψάξουμε να βρούμε κάποιο αναμένο καντήλι για να αλείψουμε τις πληγές μας με λάδι.
Αυτό που μας προτείνουν είναι απο κάθε άποψη ανήκουστο και ο φανατισμός με τον οποίο το υποστηρίζουν καταντά πλέον ύποπτος..

11 σχόλια:

  1. ΟΡΙΣΜΟΣ: Συκοφάντες και υβριστές είναι αυτοί που τον καθένα σοβαρό χριστιανό που αποκαλύπτει τις πλάνες και ψεύδη τους τον αποκαλούν "βαλτό" και "συνεργάτη της νέας εποχής και των σκοτεινών δυνάμεων". Συκοφάντες και υβριστές είναι αυτοί που δεν σέβονται την Αγ.Γραφή, την αλήθεια, την επιστήμη, τον λαό.

    ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΟΡΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ:

    Ο "Α" , δημοσίως διδάσκει πως στα barcode, chip, κάρτες, κάρτα του πολίτη, υπάρχουν 666 ως σφραγίσματα του αντιχρίστου και όποιος τα χρησιμοποιεί είναι όργανο του σατανά. Και επίσης ο "Α" διαστρεβλώνει την Αγ.Γραφή, λέγοντας τα ανωτέρω και άλλες ανευθυνότητες, που τρομοκρατούν τον λαό.

    Δημοσίως, ο "Β", με τεκμηριωμένα επιστημονικά και θεολογικά επιχειρήματα, αναφέρει ότι όσα λέει ο "Α" είναι ψέμματα, διότι δεν υπάρχει 666, ούτε σφράγισμα και ο "Α" δεν ερμηνεύει σωστά την Αποκάλυψη και γενικά την Αγ.Γραφή!

    Ποίος είναι συκοφάντης και υβριστής; ο "Β" ή μήπως ο "Α";

    Ποίον, άραγε, η Εκκλησία της Κρήτης αποκαλεί "τρομοκράτη" και "ανεύθυνο"; Τον "Β"; Ή ,προφανώς, τον "Α";

    Και έστω, ότι ο "Α" ίσως έχει κάποια σωστή επιφύλαξη στο θέμα των "προσωπικών δεδομένων" της κάρτας, την οποία επιφύλαξη ίσως έχει και ο "Β"! Το χάνει ο "Α" κι΄αυτό το δίκιο, διότι συμπαρατάσσοντας παράλληλα και ταυτόχρονα τις φαντασιώσεις ακραίων προτεσταντικών κύκλων, περί αντιχρίστου, σφραγίσματος, χαράγματος, εσχατολογιών, να μαζεύουμε τρόφιμα, να παραποιούμε την αγία γραφή γιατί το είπε ο γέροντας, να .. να ... τότε ο "Α" ωθεί τους Ορθοδόξους να μην τον ακολουθούν. Διασπά την Ορθοδοξία, την Εκκλησία. Οδηγεί σε σχίσμα το λαό του Θεού.

    Αναγνώστης.

    Υ.Γ. Ο Οδυσσέας δε φοβήθηκε τα λιοντάρια, θα φοβηθεί τα ποντίκια; Οι υπόλοιποι, και οι υποστηρικτές των απόψεών του και οι αντίπαλοι, μπροστά του είμαστε "νάνοι".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μείζον ζήτημα αγαπητοί των αναβάσεων, που στα σκουπίδια πετάτε κάθε σχόλιό μας και δεν το δημοσιεύετε, και του Ο.Π. είναι:

    α) η από τους εσχατολογούντας και αντιχριστολογούντας επιχειρούμενη διαστρέβλωση του λογου του Θεού, και

    β) η συνειδητή ψευδολογία περί 666 "ως σφραγίσματος και χαράγματους του αντιχρίστου στις κάρτες του πολ"ίτη, τσίπ, μπαρκόουντ, κάρτες ΑΤΜ τραπεζών, που εκτός του εότι αποτελεί επιστημονική απάτη διαστρεβλώνει την Αγία Γραφή.

    Δεν θεωρείτε , ώ χριστιανοί των αναβάσεων και του Ο.Π. μείζον πάντων των θεμάτων την μη ορθοτόμηση του λόγου του Θεού από κάποιους αντιχριστολόγους, την επιχειρούμενη διαστρέβλωση των νοημάτων της Κ.Διαθήκης, αλλά μια κάρτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ύβρις και συκοφαντία; Ναι, προσέξτε τις τελευταίες λέξεις της ανάρτησης του Ο.Π., που έπεται κάποιων δογματισμών αποδεκτών ή μη.

    "φανατισμός" "ύποπτος" !!!

    Δηλαδή, αφήνουν, να εννοηθεί στους αναγνώστες, ότι... ίσως να είναι έμμισθος πράκτορας, ίσως να παίζει κάποιο ύποπτο παιχνίδι!!! Μιλάνε δε για ...φανατισμό!

    Αναγνώστης απλός, διαβάζω την δήλωση του ιδιοκτητη της αποτείχισης, μόνιμα αναρτημένης δεξιά:

    "Ασφαλως και δεν ειμαστε υπερ της Καρτας του Πολιτη.
    Ειμαστε οι πρωτοι που αντιδρουμε σε οποιουσδηποτε προσπαθουν καθοιονδηποτε τροπον να δεσμευσουν τις ελευθεριες μας ή να προσβαλλουν τα στοιχειωδη ανθρωπινα δικαιωματα μας.
    Ομως αποδοκιμαζουμε σφοδρα και οσους (ιδιαιτερα ρασοφορους) καπηλευονται τα κειμενα της Ιερας Αποκαλυψεως και τα χρησιμοποιουν για τους σκοπους τους.
    Και επιπλεον κατακρινουμε οσους "μπερδευουν" τους ανθρωπους και τους δημιουργουν ψυχωσι με ψευδη και αναληθειες που τα κατασκευαζουν μονοι τους και τα διαδιδουν ....προς αγραν αφελων.
    Ειναι εντολη του Θεου να λεμε και να διακηρυττουμε την ΑΛΗΘΕΙΑ.
    Ο λαλων την αληθειαν αγιαζεται το σωμα και την ψυχην.
    Και πας ο δυναμενος λεγειν την αληθειαν και μη λεγων κατακριθησεται υπο του Θεου".

    Μετά από την καθαρή και αντρείκια δήλωση, δεν βλέπω κανένα φανατισμό. Είναι υποχρέωση του κάθε πιστού να υπερασπίζεται την αλήθεια, ήτοι:
    1) να ξεσκεπάζει όσους διαστρεβλώνουν αυθαίρετα την Αγία Γραφή, και
    2) επίσης να ξεμπροστιάζει όσους για τους σκοπούς τους, απτόμενους εκκλησιαστικών θεμάτων, λένε ψέμματα σε θέματα τεχνολογικά και επιστημονικά.

    Η υπεράσπιση των νοημάτων της Αγίας Γραφής, από τις επιχειρούμενες διαστρεβλώσεις, δεν είναι φανατισμός. Είναι υποχρέωση.

    Τίποτε το φανατικό ή το ύποπτο λοιπόν. Αντίθετα, ψεύδη, διαστρεβλώσεις νοημάτων Αγ.Γραφής και... ύβρεις και συκοφαντίες, περί "φανατικών υπόπτων".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είδατε κυριε Οδυσσέα,
    γιατί ο ανώνυμος ψευτοπαλληκαράς του Ορθόδοξου Παρατηρητηρίου σας απειλεί με μήνυση;
    Γιατί θίγετε την ...Εκκλησία του, λέει.
    Είχαμε μέχρι τώρα τον Ηρακλεα της Ορθοδοξίας Πεντηκοστιανό του Αντιαιρετικού, μετά τον Ηρακλεα αχρείο συκοφάντη ψυχασθενή Τελεβάντο και τώρα νέο Ηρακλέα Σωτήρα της Εκκλησίας του Ο.Π.
    Το ανώνυμο κοπέλι του παπα-Σαράντου.
    Βρέ που γέμισε η Εκκλησία από υπερασπιστάς της.
    Πρέπει να καυχιέται και να καμαρώνει αυτή η Εκκλησία που έχει τόσους γελοίους ...Ηρακλείς.
    Τώρα σώθηκε.
    Και αλήθεια, πώς θα καταθέση τη μήνυσή του ο ...βάτραχος;
    Επώνυμα;
    Αντε καιρός είναι να δούμε και ποιοί, όπως τους λέτε, κουκουσκιάχτες και ποια φαντάσματα κρύβονται πίσω από τον Σαράντο.
    Ζήτω στην Εκκλησία του Ορθόδοξου Παρατηρητηρίου.

    Και κάτι ακόμα, κύριε, Οδυσσέα.
    Αυτός ο αχρείος και αισχρός συκοφάντης του καλού κληρικού της Πτολεμαϊδος που ξερνάει καθημερινά εναντίον του τα σωθικά του, χάρηκε γιά την απειλή μήνυσης.
    Πρώτος την χειροκρότησε μία τέτοια πρόταση.
    Και ο μοναδικός.
    Τέτοιοι είναι οι Κύπριοι.
    Βρωμόψυχοι.
    Γι αυτό και η Τουρκιά θα τους αφανίση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αντιγράφω σχόλιό μου που έστειλα στο Orthodox Watch (γιατί η Αγγλική ή Αμερικάνικη λέξη watch αντί της αντίστοιχης Ελληνικής;):

    "Σας πείραξαν κάποιοι χαρακτηρισμοί και δε σας πείραξε ο φανατισμός με τον οποίον μερικοί για να πετύχουν τους σκοπους τους (εμείς δε χρησιμοποιούμε τη λέξη ύποπτους) παραποιούν την αλήθεια;

    Χαζοί είμαστε;

    Διαβάστε το ψήφισμα της προηγούμενης συγκέντρωσης! Για 666άρια και αντίχριστους μιλούσαν! στην κάρτα !!!

    Ας πουν ότι έκαναν λάθος, ότι δεν υπήρχαν όντως 666άρια , σε barcode, τσιπάκια, κάρτες. Να ζητήσουν συγγνώμη για την ψυχική οδύνη με την οποία επί 20 χρόνια τρομοκρατούσαν τον λαό.

    Ας πουν ότι αντιδρούν στην κάρτα σαν πολίτες, και όχι σαν Χριστιανοί Ορθόδοξοι, μην μπλέκουν την Αποκάλυψη, διαστρεβλώνοντάς την, μάλιστα !!!!Να ζητήσουν συγγνώμη και για την παραποίηση της Αγ.Γραφής.

    Τότε, σαν πολίτες, ας διαμαρτυρηθούν για ότι θέλουν, μαζί με μουσουλμάνους, προτεστάντες, ίσως και εμάς τους Ορθόδοξους, παλαιοημερολογίτες, και κάθε άνθρωπο που νομίζει ότι θίγονται τα προσωπικά δεδομένα.

    Τρομοκρατημένος επί 20 χρόνια από τους αντιχριστολογούντες και εσχατολογούντες.

    Επιφυλάσσομαι, να πάω μάρτυς υπεράσπιστης του ιδιοκτήτου της αποτείχισης και εκεί να καταγγείλω όσους με κατατρομοκρατούσαν επί 20 χρόνια και με τρομοκρατούν ακόμα, για την ψυχική οδύνη και τις ψυχοσωματικές βλάβες, καρδιοπάθειες, ψυχολογικά προβλήματα και άλλα, από διαδόσεις ανεύθυνες και ψευδείς, 666άρια, αντίχριστους, κόλαση αν πάρουμε την κάρτα, σφραγίσματα του αντιχρίστου στα τρόφιμα με barcode, τρομοκρατία που ανεύθυνα διασπείρουν στον λαό, όπως αναφέρει και η Εκκλησία της Κρήτης.

    Να επέμβει Εισαγγελέας και να σταματήσουν οι αναύθυνες διαδόσεις που τρομοκρατούν τον λαό"

    Ιωάννης Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχωρέστε με αδελφοί
    Εν πρώτοις να σας αναγνωρίσουμε ότι είστε από τους λίγους οι οποίοι δημοσιεύουν όλα τα σχόλια σε αντίθεση με το Ο.Π, τις Αναβάσεις και τις άλλες σελίδες των τέκνω του π.Σαράντου.
    ΟΜΩΣ!!!!!
    Νομίζω ότι ΟΛΟΙ έχουμε ξεφύγει. Δεν υπάρχουν ουσιαστικοι λόγοι διαφωνίας μεταξύ ημων των Ορθοδόξων αλλά ακόμα και αν κάπου έχουμε διαφορετική οπτική γωνία ή και μεγάλες διαφωνίες πρέπει με σύνεση και Αγάπη να καταθέτουμε την αποψή μας, έτοιμοι πάντα να αναγνωρίσουμε και δική μας αστοχία. Ο τρόπος που γίνεται αυτός ο περίεργος πόλεμος δείχνει ότι όλοι έχουμε λάθος. Δεν ξέρω αν εσείς οι οι άλλοι είναι πιο σωστοί αλλά κανένας, συγχωρέστε με που το λέω, δεν φέρετε όπως Η Εκκλησία και η Ορθόδοξη Πνευματικοτητα απαιτεί. Προβάλουμε όλοι και προτάσουμε το ΕΓΩ μας. Στην πραγματιικότητα έχουμε τόση εμπάθεια όχι διότι ο άλλος σφάλει περί την πίστη αλλά διοτι μας αμφισβητεί. Παρακαλώ όλους ΜΑΣ να συνέλθουμε και να αναλάβουμε επιεγόντως, εν όψει και της Σαρακοστής και των δύσκολων καιρών, πνευματικο αγώνα. Να ταπεινωθούμε. Να εκβάλουμε κάθε εμπαθη διάθεση. Να ζητήσουμε συγνώμη για την πίκρα που προξενούμε στους αδελφούς.
    Πραγματικά ο τρόπος που εκφραζόμαστε και μάλιστα δημοσίως θυμίζει περισσότερο κακόφημα μαγαζιά παρά Εκκλησία. Περισσότερο νονούς της νύχτας και καθόλου πνευματικούς αναδόχους. Περισσότερο Αντίχριστο και καθόλου Χριστό.
    Με την συμπεριφορά μας αυτή και εδώ βιώνουμε την κόλαση της διαιρέσεως, της απομονώσεως, της εγωπάθειας και στην άλλη ζωή θα βιώσουμς σε ασύγκριτα μεγαλύτερο βαθμό ποιότητος και χρόνου την κόλαση αλλά και σκανδαλίζουμε ψυχές που βλέπονταας την κατάντια μας δεν πρόκειται να πλησιάσουν για να γευθούν την υπέροχη ετοιμασμένη τράπεζα. Ας διορθώσουμε την θλιβερή αυτή κατάσταση ξεκινώντας τώρα και μάλισυτα απο τον εαυτό μας ο καθένας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΕΡΙ ΟΡΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΩΝΙΩΝ

    A/

    Η οργή είναι μια έντονη ψυχική διέγερση από κάτι δυσάρεστο ή προσβλητικό που εκδηλώνεται με βίαιη συμπεριφορά, αλλιώς αγανάκτηση. Είναι γνωστή η λαϊκή έκφραση: "δίνω τόπο στην οργή", που σημαίνει συγκρατώ το θυμό μου, υποχωρώ και προέρχεται από τη σχετική φράση του Απ. Παύλου στους Ρωμαίους: "ει δυνατόν, το εξ υμών μετά πάντων ειρηνεύοντες. μη εαυτούς εκδικούντες, αγαπητοί, αλλά δότε τόπον τη οργή" (Ρωμ. 12.18), που σημαίνει να δώσουμε τόπο στην οργή του Θεού, δηλ. να αφήσουμε να εκδηλωθεί η οργή Του, όπως παρακάτω αναφέρεται: "γέγραπται γαρ. εμοί εκδίκησις, εγώ ανταποδώσω, λέγει Κύριος" (Ρωμ. 12.19).
    Στην Π. Διαθήκη είναι χαρακτηριστική η έκφραση: "οργίζεσθε και μη αμαρτάνετε" (Ψαλμ. 4.5), την οποίαν επαναλαμβάνει ο Απ. Παύλος στους Εφεσίους (4.26). Ποια είναι όμως η αγιοπατερική Παράδοση για την οργή, την εκδίκηση, την αντίδραση όταν αδικούμεθα.
    Είναι βέβαια γνωστό, ότι έκφραση αγάπης δεν είναι μόνο το χάδι, αλλά και το χαστούκι και ειδικά στην ανατροφή των παιδιών. Στην περίπτωση αυτή έχουμε εκδήλωση παιδαγωγικής αγάπης και όχι μίσους. Εξ άλλου είναι καταγεγραμμένο στην ιστορία το χαστούκι του Αγ. Αθανασίου προς τον Άρειο στην Α΄ Οικ. Σύνοδο, αλλά και του ιδίου του Κυρίου η οργή, ο Οποίος έφτιαξε μαστίγιο και διασκόρπισε και ανέτρεψε τα τραπέζια των πωλητών με την προσταγή: "μη ποιείτε τον οίκον του πατρός μου οίκον εμπορίου" (Ιω. 2.15-16).
    Πότε η οργή είναι αμάρτημα και πότε όχι; Όταν η ένταση της οργής βρίσκεται μόνο στα λόγια και δεν κατεβαίνει στην καρδιά -σαν διάθεση συντριβής του άλλου-, δεν είναι αμάρτημα. Πολλές φορές χρειάζεται να μιλήσουμε αυστηρά και με ένταση, διότι μόνο έτσι και σε συγκεκριμένες περιπτώσεις μπορεί να υπάρξει θετική επίδραση. Όταν όμως η ένταση κατεβαίνει στην καρδιά και εκδηλώνεται εμπάθεια κατά του προσώπου του άλλου, τότε είναι αμάρτημα και χρειάζεται εξομολόγηση. Βέβαια η διάκριση της κατά Θεόν οργής και αυτής της εμπάθειας εξαρτάται από τον βαθμό φωτισμού και εσωτερικής πληροφόρησης του δράστη. Πάντως οι Πατέρες και ειδικά ο Άγ. Ι. Χρυσόστομος κάνουν σοφά και εύστοχα αυτό τον διαχωρισμό.
    Ο Άγ. Ι. Χρυσόστομος ερμηνεύοντας τον Απ. Παύλο στο χωρίο προς Ρωμαίους: "Εάν είναι δυνατόν, όσον εξαρτάται από σας, να έχετε ειρήνη με όλους τους ανθρώπους" (Ρωμ. 12.18) τονίζει ειδικά αυτό το "εάν είναι δυνατόν" και "όσον εξαρτάται από σας", διότι μερικές φορές "ούτε είναι δυνατόν", "ούτε εξαρτάται από εμάς". Για παράδειγμα, όταν υπάρχουν θέματα Πίστης ή όταν αγωνίζεται κανείς για το δίκαιο των συνανθρώπων του. Δηλαδή τι θέλει να ειπεί ο Απ. Παύλος; Να ειρηνεύετε με όλους τους ανθρώπους και να μη δίνετε αφορμές διαμάχης. Αν όμως κακοποιείται η ευσέβεια, τότε προτιμούμε την αλήθεια από την ομόνοια και στεκόμαστε αντιμέτωποι με γενναιότητα μέχρι θανάτου. Αλλά στην περίπτωση αυτή να μη μετατρέπεται η ψυχή του ανθρώπου σε πεδίο μάχης, ούτε να αποστρεφόμεθα τους ανθρώπους, αλλά να καταπολεμούνται μόνον οι λανθασμένες αντιλήψεις. Αν ο άλλος δεν ειρηνεύει με εσένα, εσύ να μη γεμίσεις με ταραχή την ψυχή σου, αλλά να διατίθεσαι φιλικά προς αυτόν, να τον αγαπάς πραγματικά, χωρίς να προδίνεις πουθενά την αλήθεια (P.G. 60.111).
    Υπάρχουν επίσης άλλες δυο περιπτώσεις έκφρασης οργής από τους Αποστόλους Πέτρο και Παύλο αντίστοιχα: "τι ότι συνεφωνήθη υμίν πειράσαι το Πνεύμα Κυρίου; ιδού οι πόδες των θαψάντων τον άνδρα σου επί τη θύρα και εξοίσουσί σε" (Πράξ. 5.9) και "Σαύλος δε, ο και Παύλος, πλησθείς Πνεύματος Αγίου και ατενίσας εις αυτόν είπεν. ω πλήρης παντός δόλου και πάσης ραδιουργίας, υιέ διαβόλου, εχθρέ πάσης δικαιοσύνης, ου παύση διαστρέφων τας οδούς Κυρίου τας ευθείας; και νυν ιδού χειρ του Κυρίου επί σε, και έση τυφλός μη βλέπων τον ήλιον άχρι καιρού" (Πράξ. 13.9-11).

    IK

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. B/

    Βέβαια αυτό δεν λέγεται οργή, αλλά αρετή, φροντίδα και τακτοποίηση και δεν γίνεται από εκδίκηση, αλλά από αγάπη. Εξ άλλου και ο Θεός, όταν λέγεται ότι οργίζεται, δεν οργίζεται από εκδίκηση, αλλά θέλει να μας διορθώσει. Είναι θεάρεστο να συμπεριφερόμαστε και εμείς έτσι, ενώ η αντίθετη τακτική δεν είναι κατά Θεόν σωστή.
    Η οργή λοιπόν αφορά θέματα Πίστης ή αδικίας και τοποθετήθηκε μέσα μας όχι για να αμαρτάνουμε, αλλά να εμποδίζουμε άλλους να αμαρτάνουν, όχι να γίνει η οργή πάθος και αρρώστια, αλλά φάρμακο των παθών. Τι είναι τελικά η οργή και τι εξυπηρετεί; είναι όργανο χρήσιμο να διεγείρει το κοιμισμένο είναι μας, να δίνει νεύρο στην ψυχή μας, να μας κάνει πιο ορμητικούς στην υπεράσπιση αυτών που αδικούνται, να μας καθιστά τιμωρούς των δόλιων ανθρώπων. Γι’ αυτό ο Απ. Παύλος αναφέρει στους Εφεσίους: "οργίζεσθε και μη αμαρτάνετε" (Εφεσ. 4.26), δηλ. "να οργίζεσθε, αλλά να μην αμαρτάνετε". Αν αυτό το πράγμα δεν ήταν κατορθωτό, δεν θα το τόνιζε ο Παύλος. Διότι κανένας μυαλωμένος δεν προστάζει ακατόρθωτα πράγματα (P.G. 55.51).
    Η οργή και η μη συγκράτησή της μπορεί να οδηγήσει σε φιλονικία, κάτι που στηλιτεύει ο Παύλος δηλώνοντας, ότι ο δούλος του Κυρίου δεν πρέπει να μαλώνει: «δούλον δε Κυρίου ου δει μάχεσθαι, αλλ’ ήπιον είναι προς πάντας, διδακτικόν, ανεξίκακον…..» (Τιμ. Β΄ 2. 24). Ο άγιος Εφραίμ ο Σύρος ερμηνεύοντας το ανωτέρω χωρίο καταγράφει: «Η φιλονικία και το να υποστηρίζει κανείς το δικό του θέλημα ξεσηκώνουν ταραχές και θυμό δυσκολογιάτρευτο. Και η Γραφή λέγει: «Ο θυμός θα φωλιάσει στον κόρφο των ασεβών» (Εκκλησ. 7. 9) και η «Η τάση του ανθρώπου προς το θυμό είναι η καταστροφή του» (Σοφ. Σειράχ 1. 22). Γι’ αυτό και ο απόστολος συμβουλεύει: «Ο δούλος του Κυρίου δεν πρέπει να μαλώνει»» (Ευεργετινός Α΄ σελ. 414).

    Διαφωνία είναι η έλλειψη συμφωνίας, η διάσταση γνωμών, η διχογνωμία. Τέτοια περίπτωση έχουμε στις Πράξεις των Αποστόλων μεταξύ Παύλου και Βαρνάβα: "Ο Βαρνάβας σκέφθηκε να πάρει μαζί του και τον Ιωάννη που λεγόταν Μάρκος. Ο Παύλος όμως, έκρινε να μην πάρουν μαζί τους εκείνον που είχε χωρισθεί από αυτούς από την Παμφυλία και δεν τους είχε ακολουθήσει στο έργο της ιεραποστολής. Προκλήθηκε λοιπόν μεγάλη διαφωνία με αποτέλεσμα να χωρισθούν μεταξύ τους και ν’ αποπλεύσει για την Κύπρο ο Βαρνάβας με την συνοδεία του Μάρκου. Ο Παύλος όμως εκλέγοντας τον Σίλα αναχώρησε, αφού τον εμπιστεύθηκαν οι Χριστιανοί στην προστασία του Θεού. Και περιόδευε τη Συρία και την Κιλικία" (Πράξ. 15.37-41).
    Θα διερωτηθεί κάποιος, μήπως ήταν κακός ο Βαρνάβας; Καθόλου, γιατί πως θα μπορούσε να γίνει κακός για ένα ασήμαντο πράγμα; Δεν έγινε κανένα κακό με το να χωρισθούν μεταξύ τους, αντίθετα προέκυψε μεγάλο καλό, αφού έτσι βοήθησαν ολόκληρα έθνη. Αν δεν συνέβαινε αυτό, δεν θα έστεργε εύκολα ν’ αφήσει ο ένας τον άλλο. Η διαφωνία εδώ δεν είναι κακή και ας έχουν διαφορετική γνώμη για τέτοια ζητήματα μιας και οι θέσεις τους είναι σοβαρές. Αν ο κάθε ένας από αυτούς διαφωνούσε ζητώντας το δικό του και την προβολή του εαυτού του, τότε θα ήταν μια κακή διαφωνία. Τώρα που θέλοντας ο κάθε ένας να διαπαιδαγωγήσει και να διδάξει και πήραν διαφορετικούς δρόμους, δεν υπάρχει τίποτε κακό σ’ αυτό. Δεν χώρισαν σαν εχθροί και τούτο φαίνεται στις επιστολές του Παύλου, όπου ο Βαρνάβας δέχεται πολλά εγκώμια. Στο κείμενο αναφέρεται, ότι προκλήθηκε μεγάλη διαφωνία, όχι φιλονικία, ούτε εχθρότητα. Αντίθετα ο χωρισμός έγινε με πολύ σύνεση και αμοιβαία υποχώρηση. Εγώ δεν θέλω, εσύ θέλεις, για να μην μαλώνουμε, ας χωρίσουμε τους τόπους (διαποίμανσης). Έγινε αυτός ο χωρισμός, επειδή κατά βάθος ήταν υποχωρητικοί ο ένας στον άλλο (P.G. 60.245).


    IK

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κύριε Οδυσσέα

    έχεις και εσύ βρέ παιδί μου μία γλώσσα σκέτη ...τσιγαρίστρα.
    Τους ...τσιγαρίζεις στο τηγάνι.
    Πως να μην διαμαρτύρονται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν είναι θέματα επιβολής προσωπικών απόψεων, όπως εκλεκτός σχολιαστής θεωρεί.

    Τι λέει η Επιστήμη και οι ειδικοί; Τι λέει η Εκκλησία δια των Πατέρων και πώς ερμηνεύει αυθεντικά και αποκλειστικά την Αγία Γραφή;

    Δεν δικαιούται ουδείς να έχει προσωπική άποψη για το αν ήρθε ο αντίχριστος, αν το σφράγισμά του είναι στην κάρτα του πολίτη, αν 666αρια υπάρχουν σε barcode chips, κάρτες. Από φαιδρότητες, θα οδηγηθούμε σε σχίσμα, διαφορετική πίστη, διαφορετική ερμηνεία της Αγ.Γραφής. Τις ήρξατο χειρών αδίκων;

    Για ένα " ι ", ομοιούσιος αντί ομοιούσιος, έγινε επί Αρείου άνω κάτω η Εκκλησία. Για ένα "και εκ του υιού" επί αιώνες δεν ομονοούμε με τους παπικούς. Σκεφτείτε να επικρατούσαν οι συνδιαλλακτικοί και τότε.

    "όφελον ψυχρός ής ή ζεστός. ούτως, ότι χλιαρός εί, και ούτε ζεστός ούτε ψυχρός, μέλλω σε εμέσαι εκ του στόματός μου"

    "Γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς"

    "τους δημοσίους αμαρτάνοντας ενώπιον πάντων έλεγχε"

    "Έως θανάτου αγωνισαι υπέρ της Αληθείας και Κύριος ο Θεός πολεμήσει υπέρ σου"

    "οι ταράσσοντες υμάς και θέλοντες μεταστρέψαι το ευαγγέλιον του Χριστού" "ει τις υμάς ευαγγελίζεται παρ' ό παρελάβετε, ανάθεμα έστω"

    "μη ψεύδεσθε εις αλλήλους" <-- έχουν 666 οι κάρτες, τα barcode, τα chip;

    "και υμίν έσονται ψευδοδιδάσκαλοι, οίτινες παρεισάξουσιν αιρέσεις απωλείας"

    "δι ούς η οδός της αληθείας βλασφημηθήσεται"

    "οργίζεσθε και μη αμαρτάνετε"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συμφώνω απολύτως, δεν θα μπορούσα να κάνω κάτι άλλο άλλωστε, με όλα τα παραπάνω περι οργής σχόλια, επιτρέψατέ μου όμως να πιστεύω ότι αν "διακατεχόμασταν" από τήν "ευλογημένη" αυτή οργή και όχι από εμπάθει απέναντι σε πρόσωπα θα προσπαθούσαμε πρώτα να κερδίσουμε τον πλανεμένο αδελφό με τη μεταξύ μας συζήτηση και, αν εκείνος επέμενε στη στάση του, θα απευθυνόμασταν στην Εκκλησία. Οι ύβρεις, οι προσωπικές επιθέσεις που αφορούν πρόσωπα και όχι απόψεις, οι απειλες για δικαστικές διαμάχες, η έλλεψη προσωπικής επαφής, η κάλυψη πίσω απο ανωνυμίες κ.α μάλλον είναι ενδείξεις εμπαθούς οργής και εύχομαι ολοψύχως να σφάλω. Νομίζω αδελφοί μου ότι δεν είναι τόσο τραγικό ούτε θα κινδυνέψει η Πίστη μας αν καμιά φορά κάνουμε αυτοκριτική και μάλιστα απόλυτα ειλικρινή. Μακάρι οι "επικεφαλής" να βρεθείτε σε μια λατρευτική σύναξη και έπειτα απο προσευχή να καθίσετε σε ένα τραπέζι και με νηφαλιότητα να συζητήσετε. Είμαι απολύτως πεπεισμένος ότι τελικώς θα συμφωνήσετε αλλά και αν δεν γίνει αυτό τουλάχιστον θα απομακρύνετε κάθε κίνδυνο παρείσφρησης εμπαθείας ακόμα και κάθε υποψία για ύπαρξη της. η ταπεινότης μου αλλά και πολλοί άλλοι πιστοί είναι σκανδαλισμένοι με την κατάσταση αυτή, και ας μην αρχίσουμε τώρα να ψάχνουμε τον αρχικο υπαίτιο.
    Ξεκαθαρίζω ότιη στάση η δική σας είναι πολύ πιο Ορθόδοξη, δημοκρατική, σωστή και γι αυτό γράφω σε εσάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου