KAΡΤΑ ΠΟΛΙΤΗ
και ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ
ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ
τοῦ Πρωτ. π. Βασιλείου Βολουδάκη
στον π. Λάμπρο Φωτόπουλο
Μὲ μεγάλη, πράγματι, ἔκπληξη διάβασα, μὲ τὴ σειρά μου, τὴν ἐπιστολὴ τοῦ π. Λάμπρου Φωτοπούλου, ὄχι γιατί δὲν ἔχει κάθε θεμιτὸ δικαίωμα νὰ ἐκφράζη τὶς θέσεις καὶ τὶς ἀντιθέσεις του –κάθε ἄλλο– ἀλλὰ γιὰ τὸ ὕφος καὶ τὶς ἀξιώσεις τῆς ἐπιστολῆς του καί, ἐπειδὴ τὸν ἐκτιμῶ, λυπήθηκα.
Οὔτε λίγο οὔτε πολύ, μὲ τὴν ἐπιστολή του ἀξιώνει νὰ συμμορφωθῆ καὶ νὰ συνταχθῆ ἀνεπιφύλακτα ὁ “Ο.Τ.” μὲ τὶς χωρὶς κανένα θεολογικό, λογικό, ἐπιστημονικὸ ἢ πολιτικὸ ἐπιχείρημα πολυσέλιδες δημοσιεύσεις τῶν πολεμίων τῆς περιβόητης “Κάρτας τοῦ Πολίτη” καὶ νὰ ἀθετήση (λόγω, μάλιστα, τοῦ φόβου μειώσεως τῆς κυκλοφορίας του) τὴν ἀπὸ τὸν π. Μᾶρκο καθιερωθεῖσα εὐλογημένη ἀρχὴ τοῦ πολύπλευρου διαλόγου σὲ θέματα, ποὺ προκαλοῦν διχογνωμίες ἀκόμη καὶ μεταξὺ εὐσεβῶν καὶ λογίων κληρικῶν!
Ὡς πρὸς αὐτὲς καθʼ ἑαυτὲς τὶς αἰτιάσεις του γιὰ τὸ ἄρθρο μου,
σὰν πρεσβύτερος στὴν ἱερωσύνη ἀδελφός, τοῦ συνιστῶ νὰ ἀποφεύγη νὰ δίδη μαθήματα ἐσφαλμένης θεολογίας ἀλλὰ καὶ νὰ κάνη τὸν κόπο νὰ πληροφορηθῆ τὰ ὅσα ὁ κρινόμενος γράφει ἐπὶ μία εἰκοσιπενταετία γιὰ τὸ “θρυλικὸ” πιὰ θέμα τοῦ Ἀντιχρίστου, ἀναλύοντάς το ἀπὸ ὅλες τὶς πτυχές του, χωρὶς νὰ ἔχη ἀναιρέσει κανεὶς οὔτε λέξη ἀπὸ τὰ γραφέντα!
Τότε, τὸ 1986 ποὺ ἔγραψα γιὰ πρώτη φορὰ σὲ σειρὰ ἄρθρων τὰ περὶ Ἀντιχρίστου μὲ τὴν ἀπόλυτη ἔγκριση τοῦ π. Ἐπιφανίου Θεοδωροπούλου – τοῦ ὁποίου οἱ προσθῆκες ὑπάρχουν ἀκόμη στὰ χειρόγραφά μου– ἂν θυμᾶμαι καλά, συμφωνοῦσε ἀπόλυτα ὁ π. Λάμπρος κατὰ τὴ συζήτηση τῶν κειμένων μου στὴν συντακτικὴ ἐπιτροπὴ τοῦ“Ο.Τ.”.
Ὡστόσο, ἔχει ἀναφαίρετο δικαίωμα νὰ ἀλλάξη θέσεις, ἀρκεῖ νὰ καθαιρέση προηγουμένως τὰ ἐπιχειρήματα τοῦ συνομιλητοῦ του.
Μὲ συκοφαντεῖ ὅτι ἔκαμα περιφρονητικὴ περιγραφὴ τοῦ π. Παϊσίου στὸ ἄρθρο μου ὅλα, ὅμως, τὰ κείμενά μου τὸν διαψεύδουν, καὶ εἶναι ἀρκετὰ τὰ κείμενά μου, ποὺ
ἐξηγοῦν τὸ συγκεκριμένο ἀνθρώπινο λάθος τοῦ π. Παϊσίου.
Ὡστόσο, ὁ προσφιλὴς π. Λάμπρος δὲν ἔδειξε τὸν σεβασμό του πρὸς τὸν π. Παΐσιο μὲ τὸ νὰ ἀναιρέση τὴ θεολογικὴ ἀναίρεση, ποὺ ἔκαμα στὴν ἐπιστολὴ π. Παϊσίου!
Τὰ λειτουργικὰ βιβλία γράφουν γιὰ τὸν διάβολο καὶ γιὰ τὴν καταδυνάστευση τοῦ ἀνθρώπου ἀπὸ αὐτόν, ὄχι, ὅμως λόγω μιᾶς ἐξωτερικῆς κτιστῆς –δηλαδὴ τιποτένιας–σφραγίδος, ἀλλὰ γιὰ τὴ διαστροφὴ τῆς προαιρέσεως τοῦ ἀνθρώπου σὲ σατανόσχημη προσωπικότητα!
Γράφει ὁ π. Λάμπρος:
“Δέν μᾶς ἀπέκρυψε ἀκόμη ὁ π. Βασίλειος ὅτι ἀπὸ δῶ καὶ στὸ ἑξῆς πρέπει νὰ σκεπτόμαστε πῶς θὰ κατακτήσουμε τὴν Κυβέρνηση τῆς Ἑλλάδος μιὰ καὶ μᾶς προτρέπει ἀντὶ τῆς ἐνασχόλησης μὲ τὸν Ἀντίχριστο ῾νὰ στρέψουμε ὅλο μας τὸ ἐνδιαφέρον καὶ τὸ πάθος μας᾽ γιὰ τὸ ποιὸς μᾶς κυβερνάει. Ἔτσι ἀφήνουμε κατὰ μέρος τὴν Βασιλεία τῶν Οὐρανῶν καὶ σκεπτόμαστε πλέον μόνον τὴ γήϊνη Πατρίδα μας.
Θὰ γίνει λοιπὸν ὁ ῾Ο.Τ.᾽ ἀπὸ μοναδικὴ θρησκευτικὴ ἐφημερίδα, ποὺ εἶναι σήμερα, μιὰ ἐπὶ πλέον πολιτικὴ ἐφημερίδα;”.
Ἀλήθεια, εἶναι τόσο ἀποτρόπαια ἡ σκέψη νὰ κυβερνήσουν τὴνἙλλάδα ἀληθινοὶ χριστιανοί, πνευματικοὶ ἄνθρωποι;
Καὶ ἂν εἶναι ἀποτρόπαια αὐτὴ ἡ σκέψη, πῶς δὲν εἶναι παράλογη ἡ ἀπαίτησή μας νὰ νομοθετοῦν οἱ ἄθεοι κυβερνῆτες μας πνευματικὰ καὶ χριστιανικά;
Ζητᾶμε νὰ θερίσουμε ἐκεῖ, ποὺ δὲν σπείραμε;
Ἀγνοήσαμε τὴ μεγάλη ἀλήθεια ὅτι ἡ Πολιτικὴ γιὰ τοὺς ὀρθοδόξους ἀνήκει στὴν Ποιμαντικὴ καὶ ὄχι στὴν ἐπαγγελματικὴ πολιτικὴ ἀλητεία;
Ὁ Ἅγιος Κωνσταντῖνος ἐμποδίσθηκε ἀπὸ τὴν πολιτικὴ νὰ γίνη Ἅγιος;
Ὁ Μέγας Φώτιος ἔφθασε στὴν ἁγιότητα ὢν διπλωμάτης, πράγμα τὸ ὁποῖο συνέχισε καὶ μετὰ τὴ χειροτονία του, ὄχι ἀσκῶν τὸ διακόνημα αὐτό, ἀλλὰ συμβουλεύοντας τοὺς πολιτικούς.
Λοιπόν, “ἀφήνει κατὰ μέρος τὴ Βασιλεία τῶν Οὐρανῶν” αὐτὸς ποὺ ἀγωνίζεται νὰ γίνη τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ “ὡς ἐν Οὐρανῷ καὶ ἐπὶ τῆς γῆς” (καθʼ ὅτι πρόκριμα τῆς αἰωνίου ζωῆς εἶναι ἡ παροῦσα ζωὴ) καὶ δὲν τὴν ἀφήνει αὐτός, ποὺ ἀσχολεῖται ἄσκοπα νὰ “κυνηγάει Κάρτες” σὰν ἐπαίτης καὶ φτωχὸς συγγενής, ἐνῶ οἱ πολιτικοὶ οὐσιαστικὰ “ποιμαίνουν” ἀσύδοτοι καὶ ἀνεξέλεγκτοι μὲ ὅλα τὰ Μέσα, δηλαδὴ ἐξαθλιώνουν τὸν ταλαίπωρο λαό μας;
Ἡ ἀπάντησή μου δὲν ἐξαντλεῖται στὶς γραμμὲς αὐτές, εἶναι ἁπλὴ κατάθεση ἐπισημάνσεων.
Ἡ ἀπάντησή μου δίδεται ἐπὶ τριετία ὁλόκληρη μέσα ἀπὸ τὰ κείμενά μου, μὲ τὰ
ὁποῖα ἀπαντῶ σὲ ὅλες τὶς θέσεις τῶν ἀντιφρονούντων στὸ ὑπὸ συζήτηση θέμα.
Φαίνεται πὼς ἰσχύει ὅμως καὶ ἐδῶ αὐτὸ ποὺ ἔγραψε ὁ Διονύσης Σαββόπουλος γιὰ τὸν Κοεμτζῆ:
“Ἐγὼ μπῆκα στὸν κόπο τὸ δικό τους αὐτοί, ὅμως, δὲν μπαίνουν στὸν κόπο τὸ δικό μου”.
Νὰ ξέρουν, ὅμως, πὼς οἱ ἅγιοι δὲν ἀγνοοῦσαν κανένα καὶ ἀπαντοῦσαν σὲ ὅλους μὲ ἐπιχειρήματα.
Ἀκόμη καὶ στοὺς παγιωμένους αἱρετικούς!
Στην αρχή με το barcode με τα δήθεν 666άρια και χαράγματα, τρομοκρατούσαν το λαουτζίκο, τώρα και αυτοί που τα έλεγαν, χρησιμοποιούν το γραμμωτό κώδικα στα supermarket και δεν παθαίνουν τίποτε. Τα ίδια με τις κάρτες ανάληψης των τραπεζών, και τις πιστωτικές. Έλεγαν επίσης για τη συντέλεια του κόσμου το 2000 και διαψεύστηκαν. Όλο και κάτι εφευρίσκουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλεος! Ο π.Φωτόπουλος θέλει να επιβάλει και στον Ο.Τ. να μην δημοσιεύει καμιά αντίθετη φωνή από τη δική του και του π.Σαράντου!!!
"Χριστιανικότατη" και |δημοκρατικότατη" η συμπεριφορά του. Τουλάχιστον να προσκόμιζε και κανένα σοβαρό θεολογικό, επιστημονικό, λογικό επιχείρημα! Αοριστολογίες! Ευτυχώς, όλο και περισσότερες εκκλησιαστικές φωνές αντίθετες στους εσχατολόγους ακούγονται, αγανακτισμένες από την αυθαιρεσία και ασυναρτησιολογία των αντιχριστολογούντων.
Χριστό και όχι αντίχριστο θέλουμε να μας διδάσκουν οι κληρικοί μας.
Αναγνώστης
Ο π.Βασίλειος Βολουδάκης αγωνίζεται τον καλόν αγώνα μη προδίδοντας την αλήθεια και το ευαγγέλιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς, όμως, Κε Οδυσσέα, όσα απαιτεί από συγκεκριμένη εφημερίδα ο π.Λ.Φωτόπουλος, συμβαίνουν στην πράξη, σε πλήθος ιστότοπους και έντυπα. Μια "συνωμοσία σιωπής" απαιτεί να μη δημοσιεύεται αλλά να "θάπτεται" κάθε γνώμη, συνέντευξη, άρθρο, και σχόλιο εκλεκτών κληρικών και λαϊκών (και είναι πολλοί) που δεν συμφωνούν με τις σαχλότητες των 3εξάρηδων εσχατολογούντων και των εκ του εξωτερικού πνευματικών τους καθοδηγητών, εξτρεμιστικών προτεσταντικών κύκλων οπαδών της Relfe. Δε μιλούσαμε τόσα χρόνια θεωρώντας τους γραφικούς, και το δέντρο της ασέβειας στην αλήθεια και το ευαγγέλιο έπιασε ρίζες που δύσκολα θα ξεριζωθούν. Αλλά ζή Κύριος ο Θεός.
Άλλος ο π.Ιωάννης Φωτόπουλος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλος ο π.Λάμπρος Φωτόπουλος.
Ευχαριστώ για τη διόρθωση, από σχολιαστή. Την επιπολαιότητα και βιασύνη σχολιασμού τη δέχομαι, όπως μου την προσήψε, επικαλούμενος ως ελαφρυντικό την δικαία αγανάκτηση, επιπλέον δε δέχομαι και την αμάθεια στα ονόματα κληρικών, και σε πολλά άλλα. Όπως όμως βλέπει ο σχολιαστής το κάρφος σε μένα, ελπίζω να βλέπει και τη δοκό, στους εσχατολογούντας.
Οφείλει ο καθένας να δέχεται τα σφάλματά του ιδίως αν εκφράζεται δημοσίως. Πολύ περισσότερο αν καθοδηγεί ψυχές, και αν τα σφάλματα δεν είναι σε ονόματα κληρικών (με το ίδιο επίθετο) αλλά σε θέματα ερμηνείας της Κ.Διαθήκης. Και τεχνολογικής υπόστασης. Το σφάλλειν έστω και σε ένα " ι " μπορεί να οδηγήσει σε αίρεση.
Καλή η ομολογία και υπογραφή κατά του οικουμενισμού! αλλά, αν διαστρεβλώνω τα νοήματα της Κ.Διαθήκης και παραποιώ την επιστήμη των barcode και chips, εγώ ο αντιοικουμενιστής, είμαι καλός ορθόδοξος;
Αναγνώστης
ΙΝΚΑ: Μην παραλάβετε τις κάρτες Φακελώματος
ΑπάντησηΔιαγραφήΙνστιτούτο Καταναλωτών (ΙΝΚΑ): "καλεί τους πολίτες να MHN παραλάβουν τέτοιες κάρτες, με βάση το Ελληνικό Σύνταγμα και τις διακηρύξεις των δικαιωμάτων του Ανθρώπου"
Δεν μας έφταναν η κατάργηση και μείωση των μισθών και των συντάξεων, αυξήσεις φόρων, κατάργηση δικαιωμάτων και αυξήσεις στα είδη πρώτης ανάγκης.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα από έγκριτες εφημερίδες, και από το Διαδίκτυο, η κυβέρνηση προωθεί δύο μέτρα, συν τοις άλλοις πολυέξοδα για το κράτος :
1ο Θέλει να αντικαταστήσει την Ταυτότητα την με «κάρτα πολίτη», που πολύ σωστά έχει χαρακτηριστεί Κάρτα Φακελώματος του Πολίτη, η οποία μάλιστα δεν έγινε δεκτή στην Αγγλία, λόγω μεγάλου και άσκοπου κόστους και των αντιδράσεων για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.
Αυτή η κάρτα προγραμματίζουν να ενημερώνεται με κάθε αλλαγή στην οικονομική κατάσταση (ακίνητα, κινητές αξίες, λογαριασμοί, οφειλές), οικογενειακή κατάσταση, κατάσταση υγείας (φάρμακα, εισαγωγές σε νοσοκομεία, κληρονομικό ιστορικό), μετακινήσεις ταξίδια κτλ.
Όλα τα προηγούμενα θα εμφανίζονται σε «ενιαία οθόνη». Αναφέρουν ότι ο ίδιος κάτοχος «θα μπορεί να έχει πρόσβαση στα στοιχεία του από το Διαδίκτυο» - λες και δεν τα ξέρει. Θα έχει όμως και το κράτος πρόσβαση και μάλιστα σε τομείς που μέχρι σήμερα δεν επιτρέπεται. Εννοείται ότι πρόσβαση θα «αποκτήσουν» όλοι οι μεγάλοι προμηθευτές (πολυεθνικές, ασφαλιστικές, τράπεζες, διαγνωστικά κέντρα, πολυκλινικές, ιδιωτικά γραφεία «εύρεσης εργασίας», ενοικίασης εργαζομένων, εισπρακτικές . ) και βέβαια οι χάκερς.
Είναι γνωστό ότι το διαδίκτυο είναι και θα είναι πάντα διάτρητο. φυτίλια συννεφάκια.
2ο Θέλει να επιβάλλει υποχρεωτικά σε όλες τις συναλλαγές την «κάρτα των συναλλαγών», που και αυτή έχει χαρακτηριστεί Χαφιές του Καταναλωτή, και αυτή δεν έγινε δεκτή ούτε καν από τον αρμόδιο επίτροπο της φορολογίας της ΕΕ.
Τη δεύτερη κάρτα επιδιώκουν να την έχει συνέχεια ο καταναλωτής (από ποια μέχρι ποια ηλικία άραγε;) για να καταγράφεται η κάθε συναλλαγή: το προϊόν ή η υπηρεσία, ο χρόνος και η χρηματική της αξία. Είναι προφανές ότι με αυτό τον τρόπο, και επειδή κάθε προϊόν διαθέτει μπαρ-κοντ -με μία αναγωγή στα προϊόντα που αγοράζει- θα είναι γνωστά τα πάντα ανεξαιρέτως, για τον πολίτη - καταναλωτή: Οι συνήθειές του, τα πιστεύω του, η σεξουαλική του ζωή . η υγεία του κλπ
Με αυτές τις υποχρεωτικές κάρτες ουσιαστικά δρομολογούν να καταργηθεί το Τραπεζικό Απόρρητο, το Ιατρικό Απόρρητο, και γενικά κάθε είδους απόρρητο στην ιδιωτική ζωή, θα ενοποιηθούν όλοι οι αριθμοί (ΑΜΚΑ, ΑΦΜ, κτλ ) και θα μετατραπεί ο πολίτης σε έναν ανθρωποαριθμό.
Το ΙΝΚΑ δηλώνει κάθετα ότι δεν θα δεχτεί τον Μεγάλο Αδελφό, δεν έχει να διαπραγματευτεί και να διαβουλευτεί την αξιοπρέπεια του πολίτη - καταναλωτή και καταδικάζει απερίφραστα τα προτεινόμενα μέτρα.
Καλεί όλες οργανώσεις πολιτών, τους συνδικαλιστικούς και τους επιστημονικούς φορείς και όλα τα πολιτικά κόμματα για να μην περάσει το φακέλωμα.
Το ΙΝΚΑ θα χρησιμοποιήσει κάθε νομικό μέσο, αλλά καλεί από τώρα τους πολίτες σε ετοιμότητα αν χρειαστεί, για να μην παραλάβουν τέτοιες κάρτες, με βάση το Ελληνικό Σύνταγμα και τις διακηρύξεις των δικαιωμάτων του Ανθρώπου.
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΥΠΟΜΕΝΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗ ΦΤΩΧΙΑ
ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΤΡΟΦΙΜΟΥΣ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟΥ.
ΥΓ: Το Διαδίκτυο είναι χρήσιμο αλλού και όχι για φακέλωμα.
Το ΙΝΚΑ έχει υποδείξει και πώς θα καταπολεμηθεί η Γραφειοκρατία και πώς θα εντοπιστούν οι φοροφυγάδες, που άλλωστε είναι γνωστοί. Τα επιχειρήματα αυτά είναι κουκούλες προσχήματα.
http://hellenicrevenge.blogspot.com/2011/02/blog-post_5307.html
O ανισσόροπος ο Τελεβάντος πάλι τα ίδια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ απύθμενη εμπάθειά του κατά του π. Μελέτίου όριο δεν έχει.
Πρόκειται περί πρωτοφανούς φρενοβλάβειας και πρωτοφανούς κακίας και μοχθηρίας.
Σαν αυτόν είναι και οι δεσποτάδες που μας διοικούν.
Ασυνείδητοι.
Μπήκαν μέσα του όχι ένα αλλά χίλια δαιμόνια του ανισόροπου και γράφει τις αρλούμπες του.
Κανένας να μην τον δίνει σημασία τον άρρωστο.
Και ποιό είναι το ΙΝΚΑ!!! Παίρνει ναι ή όχι Κρατική επιχορήγηση; Όλοι στο ΙΝΚΑ εργάζονται αφιλοκερδώς ή αμείβονται, από τις συνδρομές των μελών; Στις εφημερίδες διαβάζουμε για οργανώσεις καταναλωτών - σφραγίδες που ανταγωνίζονται ποια θα πάρει μεγαλύτερη κρατική επιχορήγηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν υπάρχει σοβαρό καταναλωτικό κίνημα την Ελλάδα με συνέπεια την ασυδοσία των αγορών. Η νοθεία και η ακρίβεια δεν πατάχθηκε.
Φακελωμένοι είμαστε σε χαρτιά, όλα αυτά που αναφέρει ο σχολιαστής 10:20' υπάρχουν στις υπηρεσίες. Η ηλεκτρινική ταυτότητα = κάρτα θα είναι κάρτα εξυπηρετήσεως, για πάταξη τους γραφειοκρατίας. Στο διαδίκτυο φακελωνόμαστε, με τα κινητά φακελωνόμαστε, παντού! Και οι τίμιοι, οι νομοταγείς, τι έχουμε να φοβηθούμε;
Αλλά, ανεξαρτήτως αν ισχύουν ή όχι τα ανωτέρω, ας διαμαρτυρηθούν οι αντιρρησίες για το "φακέλωμα" (από το Κράτος μας;) . Για το υποτιθέμενο "φακέλωμα". Σαν πολίτες. Γιατί ανακατεύουν και διαστρεβλώνουν την αγία Γραφή, δεχόμενοι τα της προτεστάντισας Relfe για τον αντίχριστο, και λένε ότι εκπροσωπούν την Εκκλησία; Με ποιό δικαίωμα;
Ο π.Μελέτιος απολαμβάνει της αγάπης και εκτιμήσεώς μας, άσχετα αν -ίσως- στο θέμα της κάρτας ίσως να μην ταυτίζεται με τη θέση του σχολιαστή. Διότι στον ιστότοπό του έχει ανάρτηση κάποιου Παπαδημητρίου, νομίζω, που ρέπει προς 3-6άρηδες.
Νομιζω οτι με τη συμπεριφορά μας προσπαθούμε να διασπάσουμε την Εκκλησια σε μικρά "εκκλησάκια". Οι χριστιανοί δυστυχώς φροντίζουμε να μπούμε κάτω από ετικέτες όπως "παραδοσιακός" ή "προοδευτικός" και να βάλουμε και στον άλλο ετικέτες όπως "φανατικός" ή "εκοσμικευμένος- νεοεποχήτης" και έτσι να σφαζόμαστε. Κανείς δεν ακούει και δεν συμβουλέυεται κανέναν, ουτέ καν την ίδια του την συνείδηση, αλλά φροντίζει αφού "ενταχθεί" σε κάποια φατρία υπό την σημαία κάποιου γνωστού και φημισμένου ιερέως, υπό τον τίτλο του γέροντος φυσικά, να δέχεται άκριτα και αδιάκριτά τα του "συναφιού" και να κηρύττει ιερό πόλεμο εναντίων πάντων των αντιφρονούντων. Ο π.Λάμπρος δεν μπορεί να παραδεχθεί ότι ο Ο.Τ δίνει βήμα και σε ανθρώπους που δεν συντάσονται με τον π.Σαράντη. Ο π.Σαράντης, δυστυχώς, έχει γίνει αλαθέστερος και του πάπα. Οι οπαδοί του κατακεραυνώνουν τους πάντες, βρίσκνται μονίμως μπροστά πο οθόνες και πληκτρολόγια και εξαπολύουν αναθεματισμούς και έχουν αφήσει το Ναό και την προσευχή. Μάλιστα προσπάθησαν να επισκοποιήσουν και τον π.Σαράντη. Τέλος ενω "πολεμούνε" τους οικουμενιστές για συμπροσευχές αναγνωρίζουν τον ηγούμενο της εφογμένου ως κανονικό. Ενώ πολεμούν την εκοσμίκευσή συνεργάζονται με τον πατέρα Νεκτάριο Μουλατσιώτη όταν αυτός τους βολεύει. Ενώ υπερασπίζονται τον Αρτέμιο ως αντικανονικώς καθαιρεθέντα μνημονεύουν τον Κηφισίας που κάθεται στο θρόνο δύπ προηγουμένων επισκόπων που και οι δύο, παγκοσμιο φαινόμενο αυτό, απομακρύνθηκαν αντικανονικώς από το θρόνο της Αττικής. Κατά τα άλλα διαμαρτύρονται όταν στους τηλεοπτικούς σταθμούς τους ονομάζουν "παραεκκλησιαστικη οργάνωση".
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ συντάκτης του σχολίου του ΙΝΚΑ φαίνεται, ότι δεν γνωρίζει τα περί της κατασκευής και λειτουργίας του τσιπ της κάρτας του πολίτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροκειμένου λοιπόν να πληροφορήσει σωστά τους καταναλωτές περί της κάρτας του πολίτη, ως υπεύθυνος φορέας, καλόν θα είναι να απευθυνθεί πρώτα στον κατασκευαστή του τσιπ, να πληροφορηθεί, με συγκεκριμένα στοιχεία, τα της λειτουργίας της κάρτας, να παραθέσει τα στοιχεία αυτά σε επιστήμονες, γνώστες της λειτουργίας των τσιπς και κατόπιν να πληροφορήσει υπεύθυνα τον πληθυσμό.
Πάντως από τα γραφόμενά του φαίνεται, ότι εμφορείται από στρεβλές ιδέες σχετικά με την κάρτα αυτή, την οποίαν δαιμονοποιεί και φέρνει παραδείγματα από άλλες χώρες, στις οποίες δεν γίνεται δεκτή, όπως στη Βρετανία, όπου ως γνωστόν δεν υπάρχει Σύνταγμα. Μήπως προτείνει την κατάργηση του Ελληνικού Συντάγματος, επειδή στη Βρετανία δεν υπάρχει;
Λίγη προσοχή και πολύ υπευθυνότητα προφυλάσσει από τη γελειοποίηση.
ΙΚ
Βλεπουμε αδελφοι οτι στην Εκκλησια της Ελλαδος υπαρχουν κληρικοι που εχουν διαφορετικη πιστη μεταξυ τους. (η ενοτητα ειναι προυποθεση της Αληθινης Εκκλησιας).
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτη ειναι η συγχυση των εσχατων χρονων. Μήπως ο αντίχριστος διαβολος εχει σφραγισει ήδη τις ψυχές μας με αποτελεσμα να μην μπορουμε να διακρινουμε πλεον το σφραγισμα του σωματος;
Προ ημερών υπέβαλα σχόλιο στο παρόν blog, που εις μνήμην αιωνίαν του μακαριστού μητροπολίτη Φλωρίνης π.Αυγουστίνου (Καντιώτη), ανήρτησε 2-3 άρθρα, με ευκαιρία συμπληρώσεως 6μήνου από την εις Κύριον εκδημία του, αφού προηγουμένως ενημέρωσε τους αναγνώστας για το τελεσθησόμενο (τελεσθέν ήδη) μνημόσυνο το Σάββατο 19-2-11 εις Φλώριναν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίχα διαπιστώσει ότι στα άλλα μπλόγκς, δεν υπήρξε άλλο αφιέρωμα στον π.Αυγουστίνο, ή μνεία του μνημοσύνου, και το ανέφερα όχι για να ψέξω τους λοιπούς αλλά για να ευχαριστήσω το blog apotixisi.
Ο κ.Τελεβάντος, όμως, μάλλον πίσω από κάθε σχόλιο της αποτείχισης, ανώνυμο, με όνομα, ή με ψευδώνυμο, νομίζει ότι υπάρχει ένα και μόνο πρόσωπο! Το διαπίστωσα πολλάκις, ως αναγνώστης.
Διευκρινίζω, λοιπόν, ότι δεν λέγομαι και δεν είμαι ο ΙΚ ή εκ Πτολεμαϊδος κληρικός ή ο π.Μελέτιος. Με την ευκαιρία δεν συμφωνώ με πολλά στο "δογματίζον" μπλογκ του Π.Τ., που μας καλεί να συστρατευθούμε με τους αυθαίρετα εσχατολογούντας και αντιχριστολογούντας, κάτι που δεν είναι εφικτό διότι σεβόμεθα την Κ.Διαθήκη και τους Πατέρας και ευχαριστώ την apotixisi διότι μόνο εδώ το βήμα είναι ελεύθερο.
Ελευθέριος
Τελικά, φαίνεται ότι υπάρχουν δυο ειδών τσιπ, τα καλά και τα κακά, αυτά που δεν προσβάλουν την προσωπικότητα και αυτά που την προσβάλουν, όπως αυτά της κάρτας του πολίτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσον αφορά, τα άλλα τα καλά τσιπ, αυτά είναι στις πιστωτικές κάρτες, τα κινητά τηλέφωνα, τις τηλεοράσεις, αλλά και πληθώρα τσιπ στους υπολογιστές, για να διευκολύνουν όσους γράφουν εναντίον του ενός και μόνον τσιπ της κάρτας του πολίτη, λες και αυτό δεν χρησιμοποιεί την ίδια τεχνολογία με τα άλλα υπόλοιπα τσιπ.
Και να μην ξεχνάμε τι λέει η νέα μητέρα της Εκκλησίας Relfe και μας έχει διαφύγει:
Με τα τσιπ της τηλεόρασης μπορείς να δεις τι συμβαίνει σ' όλο τον κόσμο, αλλά μπορούν και να σε βλέπουνε στο δωμάτιό σου, ακόμη και με κλειστή την τηλεόραση! Πως μας διέφυγε αυτό;
ΙΚ
Το θέατρο του παραλόγου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς υποθέσουμε ότι ονομάζομαι πατήρ Ν.
Αν ερωτηθώ αν συμφωνώ να καταργηθεί η Θ.Λειτουργία όπως την ξέρουμε και να αντικατασταθεί παντού η τέλεση της Θ.Λειτουργίας με ορχήστρα μουσικών οργάνων μέσα στον Ιερό Ναό, τετράφωνη χορωδία όπερας με υψίφωνες αοιδούς, και ως κείμενο να χρησιμοποιείται μετάφραση στην δημοτική γλώσσα πρόχειρη και στο πόδι και μη εγκεκριμένη, θα απαντήσω μετά βδελυγμίας: ΟΧΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ.
Τότε ο ερωτών θα δημοσιεύσει ότι ο πατήρ Ν. "είναι κατά κάθε δεύτερης προαιρετικής Θ.Λειτουργίας, με χρήση κατανοητού κειμένου, έστω και εγκεκριμένου από την Ι.Σύνοδο και Οικ. Πατριαρχείο η οποία θα τελείται κατόπιν αποφάσεων Συνόδου σε επιλεγμένους ναούς κατόπιν της τελεσθείσας υποχρεωτικά αρχαιοπρεπούς Θ.Λειτουργίας.
Και αν αργότερα πω την άποψή μου, θα απορήσει: πώς άλλαξε γνώμη ο πατήρ Ν! Νεοβαρλααμίτες (ανύπαρκτος και αυθαίρετος όρος) τον παρέσυραν!
Αν με ρωτούσε όμως ειλικρινά και όχι δόλια, θα απαντούσα εξαρχής: "Διαφωνώ με μουσικά όργανα, τετραφωνίες. Συμφωνώ με τέλεση κατ' αρχήν υποχρεωτικά της Θ.Λειτουργίας όπως τελείται σήμερα, και προαιρετικής δεύτερης, για όσους επιθυμούν, σε επιλεγμένους Ι.Ναούς μετά την κανονική, σε γλώσσα κατανοητή, κατόπιν αποφάσεων της Εκκλησίας, εγκεκριμένης από την Ι.Σύνοδο και το Οικ.Πατριαρχείο, με χορωδία Βυζαντινή, όχι τρι - ή τετράφωνη, άνευ μουσικών οργάνων".
Στα λεχθέντα ότι μπορεί να υπάρχουν για μερικούς "δύο ειδών τσίπ", πρέπει να προστεθεί ότι, μάλλον, για όσους παραπληροφορούν τους αδαείς και εύπιστους, "τσιπ" υπάρχουν αλλά "τσίπα" ...δεν υπάρχει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσοι γνωρίζουμε στοιχειώδη ηλεκτρονικά, γελάμε διότι ξέρουμε ότι το chip δεν είναι τίποτε άλλο από τη μετεξέλιξη σε μικρότερο όγκο, της λυχνίας, (με την άνοδο, κάθοδο, screen), που αντικαταστάθηκε από το τρανζίστορ, και αυτό από το ολοκληρωμένο κύκλωμα, είδος του οποίου είναι το chip. Δεν είναι του διαβόλου, του Θεού είναι και μας εξυπηρετεί. Ένα laptop θα είχε όγκο μιας πολυκατοικίας αν αντί για τσιπάκια είχε λυχνίες. Και ένα κινητό τηλέφωνο αν αντί για τσιπάκια είχε μικρές εξελιγμένες λυχνίες, θα είχε μέγεθος σακιδίου, όπως οι παλιοί στρατιωτικοί ασύρματοι.
Τα τσιπ και μικροτσίπς όλοι τα χρησιμοποιούμε στη ζωή μας. Από το απλό ραδιοφωνάκι, το ρολόι χεριού και επιτραπέζιο, κινητό αλλά και σταθερό τηλέφωνο, ηλεκτρικό κουδούνι, ενισχυτή ήχου και στις εκκλησίες, πικάπ, cd player, τηλεόραση, πιστωτικές και τραπεζικές κάρτες, ΤΕΟ pass, ακυρωτικά εισιτηρίων, αριθμομηχανές, ταμειακές μηχανές, συσκευές ραντάρ, εκτυπωτές, φωτοτυπικά, κάμερες, κυκλώματα που αναβοσβήνου τα φανάρια στους δρόμους, πομποί και δέκτες ραδιοσυχνοτήτων,GPS για να βρίσκουμε στίγμα και οδούς, τηλεμετρία laser, CB, ασύρματοι, τηλεοπτικοί σταθμοί, κονσόλες ήχου - εικονας, ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές, φωτόμετρα, πολύμετρα, ανσανσέρ, συναγερμοί οικιών και αυτοκινήτων, κυκλώματα εγκεφάλου, ηλεκτρονικής ανάφλεξης, ΑΒS κ.λπ. αυτοκινήτων, αεροπλάνων, ελικοπτέρων, ιατρικές συσκευές, ηλ. πιεσόμετρα, υπερηχογράφοι, αξονικοί τομογράφοι, ακτινοθεραπευτικά, όλα μα όλα αξιοποιούν το ολοκληρωμένο και το chip. Ακόμα και οι χριστουγεννιάτικες μουσικές κάρτες. Δεν υπάρχει κανένα εξεξεξάρι, δεν υπάρχει τίποτε το σατανικό. Δεν τέθηκε θέμα εμφυτεύσεως, είναι δυνατόν να κάνουμε συγκεντρώσεις για φαντάσματα;
Δίκιο έχει στα περισσότερα ο σχολιαστής 9:27 π.μ. Ο "γεροντισμός", ανεφύη στην πρώτη κιόλας Εκκλησία: "έκαστος εξ υμών λέγει: εγώ μεν ειμί Παύλου, εγώ δε Απολλώ, εγώ δε Κηφά, εγώ δε Χριστού! Μεμέρισται ο Χριστός"; ( Α.Κορ.α΄,12)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά εκτός από τους "οπαδούς" των στάρετς και γερόντων, υπάρχουν και οι πιστοί που θέλουν να ανήκουν στην Εκκλησία. Τιμούν τον πνευματικό πατέρα τους, τους διδασκάλους, τους ποιμένες, αλλά ως νυμφαγωγούς που δεν πρέπει να παίρνουν τη θέση του Νυμφίου. Οι γεροντάδες την υπακοή πρέπει να την εξαντλούν στους μοναχούς υποτακτικούς τους. Εμείς στον κόσμο, υποχρεωνόμαστε κάθε τι που ακούμε από τους στάρετς να το περνάμε από την κρισάρα της Αγ.Γραφής, των Πατέρων, της Εκκλησίας.
Στο ερώτημα ποιος διαταράσσει την ενότητα, η απάντηση είναι αυτονόητη.
Μας ζητείται επιτακτικά, να υπαταχθούμε στους εσχατολόγους -υποκινητές διαιρέσεων, προς χάριν της ενότητος!!! Τότε, δεν θα είμαστε μέλη Εκκλησίας αλλά συμμορίας ανόμων.
Ας ακούσουν οι διασπαστές, οι διακαώς αντιχριστολογούντες, οι κάθε λίγο εφευρίσκοντας κάτι άλλο που διασπά την ενότητα: "παρακαλώ δε υμάς αδελφοί, δια του ονόματος του Κυρίου ημών Ιηδού Χριστού, ίνα το αυτό λέγητε πάντες, και μη ή εν υμίν σχίσματα, ήτε δε κατηρτισμένοι εν τω αυτώ νοϊ και εν τη ατυή γνώμη" (Α Κορ.α,11).
Αισθάνομαι την ανάγκη και εγω να ομολογήσω δημοσίως ότι μόνον σε αυτόν τον χώρο δημοσιεύονται απροκατάλυπτα όλες οι απόψεις. Πολλές φορές και με ευγένεια αλλά και αγαπητική-αδελφική διάθεση προσπάθησα να σχολιάσω κάποια πράγματα και να επισημάνω κάποια λάθη, κατά την προσωπική μου άποψη, σε σελίδες του π.Σαράντη αλλά δεν δημοσιεύθηκαν τα σχόλια ή όσα δημοσιεύθηκαν συνοδεύονταν απο απίστευτη ειρωνία και κατηγορίες για "εγκαθετισμό". Πρέπει να όλοι να έχουμε υπόψιν μας ότι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός μεταξί μας και πιο επικίνδυνος είναι απο τον Ατνίχριστο αφού ήδη μας έχει εξασφαλίσει την κόλαση αλλά και καθαρά εσχατολογικός. Ο ίδιος ο Κύριος αναφέροντας τα γεγονότα των εσχάτων καιρών τελειώνει με το μίσος μεταξύ των "πιστών".
ΑπάντησηΔιαγραφήΘεωρώ ότι ο καθένας οφείλει να διατηρήσει την οπτική γωνία που έχει για το θέμα αναγνωρίζοντας και στον άλλο την ίδια ελευθερία. Ο "αλαθητισμός" είναι εωσφορικός εγωισμός και δημιουργει σχίσματα. Ακόμα και αν οπ.Σαράντης έχει δίκιο ηστάση του και η πολεμική εναντίον κάθε μη συμφωνούντος δημιουργείσχίσματα, δεν οφελεί ούτε τον ίδιο ούτε τούς άλλους και τελικώς δεν σώζει. Απο την άλλη αν υπάρχει εννότητα, αγάπη και αλληλοσεβασμός ακόμα και όσοι έχουν την λάθος οπτική γωνία θα φωτισθούν μέσα στο Σώμα, θα χαριτωθούν και θα αποφύγουν τον κίνδυνο.
Τέλος να πώ ότι οι καθαρώς προπαγανδιστικές τακτικές που ακολουθει η συγκεκριμένη ομάδα δεν αποπνέει σιγουριά για την αλήθεια. Αν πιστεύει πράγματι ότι αγωνίζεσαι για κάτι αληθινο δεν έχεις την ανάγκη να δείχνεις κάτι άλλο.
Συγχωρέστε με για το σεντόνι.
Θα συμφωνήσω με τον αδελφο που έκανε το σχόλιο για τον γεροντισμο (21/2 11:14)ΑΠΟΛΥΤΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να ανήκουν ΜΟΝΟ στην Εκκλησία όμως, δυστυχως, πολοί αδελφοί μας δέχονται ασφυκτικη πίεση να ενταχθούν κάπου. Δυστυχώς υπάρχει μια κακή μίμηση της αδιάκριτης μοναχικής υπακοής που στον μέν γέροντα φέρνει "οπαδούς" στα δε τέκνα την ασφάλεια ότι βαδίζουν ασφαλώς και αλαθήτως. Η νοοτροπία των οργανώσεων, που δίδει στους μετέχοντες τον τίτλο του εκλεκτου και την σιγουριά του σεσωσμένου έναντι των υπολοίπων, των "αμαρτωλών" και επικινδύνων ζει στην μορφή του γεροντισμού. Οι πιστοί κινδυνεύουμε να γίνουμε ανεύθυνοι υποτασόμενοι, τάχα, σε άπειρους και κενοδόξους αυτοχρισμένους γεροντάδες. Ο γέροντας γίνεται κάτι παραπάνω απο τον Θεό και μόνον όσοι τον προσκυνούν είναι αδελφοί μας οι δε υπόλοιποι "ομιλίαι κακαί" που "φθείρουσιν" το χρηστό μας ήθος. Η έννοια της ενορίας έχει εξαφανιστεί και έχει αντικατασταθεί με το πρόσωπο του γέροντος. Όλα αυτά νομίζω ότι πρέπει να τα συνειδητοποιήσουμε και ζητώντας την Χάρη του Θεού να τα υπερβούμε για να μπρούμε να ζούμε τον Παράδεισο μέσ;α στην Εκκλησιαστική ενότητα και στην αδελφική αγάπη.
Συνέχεια στη διαίρεση των τσιπς, σε καλά και κακά:
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ διαφορά τους έγκειται, στο ότι τα καλά τσιπ στις πλαστικές κάρτες, που βρίσκονται σε όλα τα ηλεκτρονικά μηχανήματα είναι μέσα στα μηχανήματα και κατά το πλείστον δεν φαίνονται, ενώ τα κακά τσιπ στις πλαστικές κάρτες είναι φορητά και τα βάζουμε στο τσεπάκι μας και τα βλέπουμε.
Αν λοιπόν, τα τσιπ έχουν το 666, τότε θα τα είχαν και τα τρανζίστορς και οι λυχνίες, μετεξέλιξη των οποίων είναι τα σύγχρονα τσιπ.
ΙΚ