Οι 3εξάρηδες
του Ψευτορθόδοξου
....Παρατηρητηρίου
....ασχημονούντες
Οι γνωστοί ανώνυμοι 3εξάρηδες του Ψευτορθόδοξου παρατηρητηρίου, τέκνα του υμνητού των χθεσινών και των σημερινών αναισχύντων ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΩΝ παπαΣαράντου, αφού γέμισαν την γή και την οικουμένη με τα γνωστά και δαιμονικά ψευδολογήματα περί του μπαρκόουντ ότι περιέχει το 666συνεχίζουν τις ασχημοσύνες τους τώρα και απέναντι στον πρωτοπρεσβύτερο π. Βασίλειο Βολουδάκη.
Κατ' αρχάς τα ανώνυμα φαντάσματα έχουν την ελλειψι στοιχειώδους σεβασμού.
Δημοσίευσαν την επιστολή τριών γνωστών αγιορειτών συνωμοσιολόγων καλογήρων στην πρώτη σελίδα και με μεγάλα στοιχεία σαν απάντησι (ο θεός να την κάμη!!!!) στον π. Βασίλειο Βολουδάκη.
Και ενώ τους έστειλε ο π. Βασίλειος μία ανταπάντησι ολίγων και μόνον γραμμών, δεν την δημοσίευσαν μετά την απάντησι των συνομωσιολόγων καλογήρων, αλλά την έβαλαν κάπου προς τα ....σχόλια!!!
Ενώ άν ήταν του 3εξαρη παπαΣαράντου, έ;
θαυμάστε ήθος των 3εξάρηδων τέκνων του παπαΣαράντου!!!!
Και μόνο που ο π. Βασίλειος δεν υποστηρίζει τις αυθαίρετες και βλακώδεις απόψεις τους - όπως και εμείς ασφαλώς - τους είναι περιφρονητέος και απαράδεκτος.
Και επιδεικτικά το δείχνουν.
Δείχνουν σκαιότατα την περιφρόνησί τους απέναντι στον σπουδαίο Ορθόδοξο Θεολόγο μας π. Βασίλειο Βολουδάκη.
Λίαν ευχαρίστως δημοσίευσαν την επιστολή των καλογήρων με τις ανόητες θέσεις ότι ....πρέπει να κόβης το χαρτάκι με το μπαρκόουντ και να τρώς τα τρόφιμα.
Τι γελοιότητες, αλήθεια είναι αυτές;
Οχι απόψεις για νήπια, αλλά γιά ...νηπιώδεις τας φρένας !!!
Επιπλέον οι ανοησίες αυτών των οργανωμένων συνωμοσιολόγων καλογήρων είναι πολλαπλής μορφής....
Eνώ δεν τολμούν να αναιρέσουν την αναίρεσι της επιστολής του π. Παϊσίου από τον π. Βασίλειο Βολουδάκη, εν ενί στόματι προβαίνουν σε βλακώδεις ...διαψεύσεις, όχι ασφαλώς του παραπλανηθέντος π. Παϊσίου, αλλά των δικών τους συνωμοσιολογικών τοποθετήσεων.
Επιπλέον εισώρμησε και ένα θρασύτατο γύναιο και αυθαδέστατα απάντησε στον π. Βασίλειο με αναίδεια μυρίων θηλυκών πιθήκων.
Με το ζόρι, όπως και οι του Ψευδορθοδόξου...., σέβεται και το γύναιο την ...ιερωσύνη του.
Γι αυτό λέμε κι υποστηρίζουμε ότι αυτοί οι τύποι, είτε αρσενικοί είτε θηλυκοί, είναι ίδιοι στο φονταμεταλιστικό τους φρόνημα.
Ολοι έχουν και κουβαλούν αμετακίνητα τις ίδιες απόψεις και το ίδιο μυαλό.
Μόνο "αντιρρησίες ορθόδοξης συνείδησης" δεν είστε κοπέλα μου.
Αντιρρησίες 3εξάρηδες και μόνο είστε και τίποτα περισσότερο.
Την συνείδησί σας την φιμώσατε, ίσως και να την ...στραγγαλίσατε!!!
Ειδωλοποιήσατε τους Παϊσίους και τους Πορφυρίους και τους παπαΣαράντους και αφήσατε κατά μέρος τους Μεγάλους και Αγίους Πατέρες της Εκκλησίας και καταντήσατε την Εκκλησία, Εκκλησία των ...Γεροντάδων.
Φοβάμαι ότι πολύ σύντομα θα καταντήσετε και εσείς μία αιρετική ομάδα με την.... γεροντοπληξία σας!!!
Ανοίξτε τους Πατέρες και τα Ερμηνευτικά Κείμενα τους και αφήστε τους διάφορους αδαείς ή πλανεμένους που αναστατώνουν τον τόπο με τα ψεύδη και τις ανοησίες τους.
Εσείς ούτε επιστήμονες ακούτε, ούτε τους ειδήμονες δέχεσθε.
Μόνο τους 3εξάρηδες παραδέχεσθε και .... τα είδωλά σας!!!
Επιτέλους βαρεθήκαμε τα ....κοάσματά σας.
Είναι ακριβώς παρόμοια με τα γνωστά ....κοάσματα της μαντάμ ΡΕΛΦ της δαιμονισμένης Αμερικάνας.
Ιδια και απαράλλαχτα.
Καλούμε τον εξαίρετο Ορθόδοξο Θεολόγο π. Βασίλειο Βολουδάκη να αποκαλύψη τις επιστολές του π. ΕΠΙΦΑΝΙΟΥ γιά να λυθή το ζήτημα άπαξ και διαπαντός.
Η επιστολή του π. Βασιλείου Βολουδάκη είναι η παρακάτω:
Η ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΝΟΜΙΖΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΩΣ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝΤΑ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝ ΔΙΔΗ ΄Η ΟΧΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ -ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ- ΑΠΑΝΤΗΣΗ.
Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ, ΛΟΙΠΟΝ, ΤΟ ΑΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕ Ο ΑΓΙΟΣ π. ΠΑΪΣΙΟΣ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ (ΠΑΡ' ΟΤΙ ΕΠ' ΑΥΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΚΦΡΑΣΘΕΙ ΑΛΛΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥ ΤΕΚΝΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ) ΄Η ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΦΑΚΕΛΛΟ.
ΓΙ' ΑΥΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΗ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΤΙΛΟΓΙΑ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΟΥ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΗΣΑΝ ΠΑΡΩΝΥΧΙΔΕΣ.
Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΗ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΜΟΥ ΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ π. ΠΑΪΣΙΟΥ.
ΑΣ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ, ΛΟΙΠΟΝ, ΣΤΗΝ ΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΙΡΕΣΕΩΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ.
ΜΕ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ Μ. ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗ
π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Ε. ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ
-
Π.Βασίλειε την ευχή σας.
Με όλον τον σεβασμό προς το Σχήμα σας,θα ήθελα να σας πώ ότι διαβάζοντας το σχόλιό σας αντελήφθην δύο βασικά πράγματα.
1) Την ενόχλησή σας απο την δημοσιευση αυτης της επιστολής, η οποία κατα την ταπεινή μου γνώμη , αποτελεί ουσιώδες πλήγμα της αξιοπιστίας των μέχρι σήμερα ισχυρισμών σας.
2)Την επιμονή σας να προκαλείτε ως οιωνεί "μονομάχος" τους διαφωνούντες μαζί σας, ισχυριζόμενος οτι δήθεν "...ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΗ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΜΟΥ ΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ π. ΠΑΪΣΙΟΥ...".
Εμείς τα απλά και ταπεινά μέλη της Αγίας μας Εκκλησίας, περιμέναμε απο σας όχι να συμπαραταχθείτε με τον αγώνα που κάνουμε σαν "αντιρρησίες Ορθόδοξης συνείδησης" αλλά να μας αντιμετωπίσετε ως ποιμένας και όχι ως εξοργισμένος δάσκαλος, του οποίου οι μαθητές είτε έγιναν "οχληροί", είτε αμφισβήτησαν την ex cathedra αξία της διδασκαλίας του.
Επειδή δεν είμαστε ένας όχλος θρησκευομένων, σας πληροφορούμε ότι τόσον οι δικές σας θέσεις όσον και οι θέσεις των "διαφωνούντων" μαζί σας ,μας είναι γνωστές καιεν πολλοίς έχουμε βγάλει τα συμπεράσματά μας.Συνεπώς δεν θα ωφελούσε σε τίποτα μια "τελική μονομαχία μέχρις εσχάτων δια τα έσχατα" αφού είναι πλέον ξεκάθαρο τι πιστεύει ο κάθε ένας και ποιούς σκοπούς ή σκοπιμότητες εξυπηρετεί.Δεν θα είχαμε βεβαίως καμία αντίρρηση να σας δούμε π.χ σε μία δημόσια τελική αντιπαράθεση με όσους θεωρείτε "άτολμους" ή με εκείνους των οποίων τις απαντήσεις δεν θεωρείτε αρκούντως αναιρετικές της αναιρεσεώς σας.Όμως αυτό δεν ξέρουμε αν θα ωφελούσε το ποίμνιο ή τους εχθρούς της Εκκλησίας μας ,οι οποίοι ειρήσθω εν παρόδω, άλλο που δεν θέλουν παρά να βλέπουν κληρικούς να διαφωνούν.
Τέλος για το τί είναι "παρωνυχίδα", αφήστε να το κρίνουμε εμείς, που αν και ανήκουμε στον "όχλο", δεν χρειαζόμαστε τέλος πάντων και τις οδηγίες του συγγραφέως για να διαβάσουμε και να κρίνουμε ένα κείμενό του.
Θα θέλαμε επίσης να μας εξηγήσετε γιατί δεν καταλαβαίνουμε τι σημαίνει να είναι κάποιος Ιερέας ο πνευματικός ενός κόμματος, μιας και την μόνη "εξειδίκευση" που γνωρίζαμε μέχρι τώρα είναι αυτή του "στρατιωτικού ιερέως".Με κάθε σεβασμό προς το Ιερό σας σχήμα.
Λ. Παπαγεωργίου
Θα έπρεπε να γνωρίζουν οι μανδάμ, ότι γυναίκες δε αυθεντούν και δε διδάσκουν ανδρός και δη κληρικού. Στον άντρα τους λοιπόν, οι γκρίνιες, ώστε να τις εκφράσει αυτός, αν κρίνει, στον ιερέα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος σέβεται και τιμά το ιερό σχήμα, πρέπει να σέβεται και το πρόσωπο που τιμά το ιερό σχήμα που φέρει, σε αντιδιαστολή με πρόσωπα που φέρουν το ιερό σχήμα, αλλά δεν το τιμούν. Το ράσο δεν κάνει τον παπά.
Αριθμός επισκεπτων
ΑπάντησηΔιαγραφήαπό 1.1.2009
WebCounter.com
376660
Ο έχων το "σφράγισμα"!!!
Τρέμετε "αντιρρησίες"!!!
Δυσώνυμος
Κύριε Οδυσσέα, ιδού τι σας απάντησαν από το ....Παρατηρητήριό τους οι 3εξάρηδες....
ΑπάντησηΔιαγραφή------------------------------------------
Παρασκευή, 25 Φεβρουαρίου 2011
Απάντηση στις ύβρεις και τις συκοφαντίες του "Μεγάλου Ιεροεξεταστή"
Μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι
Πολλοί απο τους αναγνώστες του "Ορθόδοξου Παρατηρητηρίου" , μας ρωτούν διαρκώς γιατί δεν απαντούμε στις ύβρεις και τις συκοφαντίες ή και στα ασύστολα ψεύδη που δημοσιεύονται απο ένα κατά τα άλλα ...Ορθόδοξο ιστολόγιο.
Τι να απαντήσουμε σε κάποιον που βρίσκεται διαρκώς σε ένα παραλήρημα και θεωρεί π.χ "δαιμονισμένο" τον π.Ιωάννη Φωτόπουλο και "συνωμοσιολόγους καλογήρους" τους Αγιορείτες επειδή "τόλμησαν" είτε να εκφράσουν τις αντιρρήσεις τους , είτε να αποκαλύψουν τις ανακρίβειες σε δημοσιευμένες θέσεις του π. Βασιλείου Βολουδάκη; (βλ. εδώ και εδώ )
Αξίζει τον κόπο να απαντήσει κανείς σε κάποιον που λέει μεταξύ των άλλων : "...Ειδωλοποιήσατε τους Παϊσίους και τους Πορφυρίους και αφήσατε κατά μέρος τους Μεγάλους και Αγίους Πατέρες της Εκκλησίας και καταντήσατε την Εκκλησία, Εκκλησία των ...Γεροντάδων..."
Τι να πούμε σε κάποιον που δεν έχει ούτε την παραμικρή ιδέα της τεχνικής λειτουργίας ενός blog και θεωρεί την δημοσίευση σχολίων, στον προκαθορισμένο απο την παροχο εταιρεία χώρο, ως συνωμοτική επιλογή του "ψευτο-Ορθόδοξου Παρατηρητηρίου". (Αναφερόμαστε στην παρατήρηση ότι δημοσιεύσαμε την απάντηση του π. Βασιλείου Βολουδάκη στον χώρο των σχολίων δηλαδή εκεί που μας την έστειλε).
Είμαστε εμείς υπεύθυνοι που ο αστέρας της "μπαρκοντολογίας" και της "ψευδολογίας" δεν μπορεί να ξεχωρίσει μια υπογραφή αν είναι ανδρός ή γυναικός; (Αναφερόμαστε στο "γύναιο ...με την αναίδεια μυρίων θηλυκών πιθήκων.." που υπογράφει σαν Λ. Παπαγεωργίου.
Το "μυστήριο" αυτού του "γύναιου" ...λύθηκε όταν ο ΚΥΡΙΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ μας έστειλε ένα e-mail, στο οποίο μας ανέφερε τα όσα υβριστικά και ψευδή ανήρτησε ο κατά τον τίτλο του ιστολογίου του "αποτειχισμένος" και θέλουμε να πιστεύουμε αυτόκλητος "υπερασπιστής" του π. Βασιλείου Βολουδάκη.
Παρατηρείστε το "Χριστιανικό" πνεύμα εκείνου που βαφτίζει τον ένα μετά τον άλλο "ψευτο- Ορθόδοξο" , 3- 6άρη ,"γύναιο","αδαή" , "πλανεμένο".
Προσέξτε το Ορθόδοξο ύφος και ήθος του ανδρός που μιλά τόσο απαξιωτικά για τους "Παϊσιους" και "Πορφύριους" και βγάλτε εσείς τα δικά σας συμπεράσματα για το ποιός σέβεται την Αγιοπατερική παράδοση και τους Αγίους Πατέρες :
Η συγκεκριμένη παρεκκλησιαστική και προσωπολατρευτικη οργάνωση
ΑπάντησηΔιαγραφή1.Στηρίζει τον επίσκοπο Ράσκας και τον αναγνωριζει ως κανονικό διοτι καθηρέθη αντικανονικώς και ταυτοχρόνως μνημονεύει τον μοιχεπιβάτη Κύριλλο. Μήπως ο Αττικης Νικόδημος δεν απεμακρύνθη αντικανονικώς από τον θρόνον του; Μήπως ακριβώς δια τους ιδίους λόγους δεν πάσχουν κανονικως αι δυο καθαιρέσεις; Μήπως ακόμα και ο παράνομος διάδοχός του Παντελεήμων δεν καθηρέθη και αυτός αντικανονικώς από την πολιτεία και ουχί από την Εκκλησίαν; Βέβαια ο μοιχεπιβάτης φοβούμενος την "οργή" της οργάνωσης και το "εκκλησιαστικό" τους ήθος και γνωρίζοντας ότι ως μοιχός χρήζει στηρίξεως απολαμβάνει την στήριξη της οργάνωσης και ανταποδίδει οφίκια, τιμές και θέσεις στα μέλη της. Εάν ανοίξει ο οποιοσδήποτε τα δίπτυχα θα ίδει ότι οι από τους 10 συνεργάτες του Κηφισίας οι 9 είναι μέλη της οργανώσεως είναι "υπογραφάκηδες".
2. Ενώ κατηγορούν τους πάντας για συμπροσευχές μετά των αιρετικών συνεργάζονται μετά του ψευδοηγουμένου της ψευδομονής Εσφιγμένου και τον αναγνωρίζουν ντε φάκτο ως κανονικό. Η βλακεία τους βέβαια συνίσταται στο γεγονός ότι δεν καταλαβαίνου ότι ο εν λόγω κύριος, τους θεωρεί αιρετικούς και επ ουδενί τους αναγνωριζει ιερωσύνη, ενω αυτοί τον αναγνωρίζουν κανονικοτατα. Μήπως ειδικά οι συγκεκριμένοι που έχουν με τόση σκληρότητα εκφραστεί για παρόμοια "παραστρατήματα" εναντίον όλων θα έπρεπε να κληθούν απο την Σύνοδο να λογοδοτήσουν; Μήπως έχουν ήδη αποσχιστεί και μάλιστα προσχωρήσει στο "πάτριο" ημερολόγιο;
3. Μιλούν για εκκοσμίκευση και διοργανώνουν πορείες και εκδηλώσεις καθαρώς κοσμικές. Αυτο δεν είναι νεοβαρλαμισμός; Μόνον η Λειτουργία κατανοείται μυστικώς και όχι νοησιαρχικώς; Όλη η υπόλοιπη πνευματική ζωή δεν έχει αυτήν την διάσταση; Δέν είναι προέκταση της λατρευτικής ζωής; Γιτί δεν αρκέστηκαν στην προσευχήμ τη Νηστεία, την αγρυπνία, τήν άσκηση περί του θέματος; Γιατί, θα πουν, ο λαος δεν θα καταλάβαινε τις διαστάσεις του ζητήματος χωρίς ενημέρωση και οι πολιτικοι δεν θα πτοούνταν χωρίς διαμαρτυρία σθεναρά. Μά τότε το ίδιο δεν ισχύει και γι;α τη λειτουργική ζωή; Δύο μέτρα και δύο σταθμά;
4. Μιλούν για σεβασμό στην απόφαση της Συνόδου όταν ήδή αποδεικνύουν ότι θα την σεβαστούν μόνο αν συμφωνεί με την άποψή τους, όταν ήδη την προκαταλαμβάνουν, όταν την αντίστοιχη απόφαση για τον ΑΜΚΑ επ ουδενι την εσεβάσθησαν.
5. Μιλούν για ανθρώπινα και δημοκρατικά δικαιώματα, για χριστιανικό ήθος, για ευγένεια και ταυτοχρόνως χρησιμοποιούν προπαγανδιστικά μέσα, αποκόπτουν κάθε αντίθετη φωνή και προβάλουν κάθε σύμφωνη ακόμα και αν στο παρελθόν διαφωνούσαν, υβρίζουν και ειρωνεύονται χυδαιότατα κτλ.
Νομίζω ότι επειδη πρόκειται για μεγάλη ομάδα κληρικών οι οποίοι έχουν πολλά χαρίσματα και δυνατότητες πρέπει οι Μητροπολίτες τους και η Σύνοδος να τους βοηθήσουν να επανέλθουν στην κανονική τάξη και να ενταχθούν ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΩΣ στην Εκκλησία αφήνοντας την προσωπολατρεία τους.