Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010


ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΑΙΣΧΥΝΗΣ



Γράφει ο κ. Χρήστος Κ. Λιβανός



Στις 14 Δεκεμβρίου 2010 συμπληρώνονται δεκαεπτά χρόνια από την ημέρα, που η λεγομένη "Μείζων και Υπερτελής Σύνοδος" του Φαναρίου αφώρισε αναπολόγητο τον εκλεκτό και γνωστό πανελληνίως θεολόγο, φιλόλογο και συγγραφέα Νικόλαο Σωτηρόπουλο.


Η επαίσχυντη αυτή και πρωτοφανής στα σύγχρονα εκκλησιαστικά χρονικά καταδικαστική απόφασι ήταν (όπως απέδειξαν με ακλόνητη και ακαταμάχητη επιχειρηματολογία σε αμέτρητα δημοσιεύματά τους πλείστοι επώνυμοι κληρικοί, μοναχοί και λαϊκοί) άδικη, παράνομη, αντικανονική, προκλητική, εμπαθής, αυταρχική και σχιζοφρενική.


Ήταν άδικη, διότι ο Ν. Σωτηρόπουλος δεν υπέπεσε σε κάποιο παράπτωμα, που να επισύρη την ποινή του αφορισμού.


Ήταν παράνομη και αντικανονική, διότι η Σύνοδος, που την εξέδωσε, ήταν αναρμόδια, η σύνθεσή της δεν προβλεπόταν από τους Ιερούς Κανόνες, δεν υπήρξε συγκεκριμένη κατηγορία, ο δε καταδικασθείς δεν εκλήθη σε απολογία!


Ήταν προκλητική, διότι προκάλεσε και προκαλεί μέχρι σήμερα μέγα σκανδαλισμό στο Χριστεπώνυμο πλήρωμα της Εκκλησίας.


Ήταν εμπαθής και αυταρχική, διότι, αν και οι διαπράξαντες το ανοσιούργημα αυτό έχουν αντιληφθη το σφάλμα τους, εν τούτοις αρνούνται πεισματωδώς να αποκαταστήσουν το θύμα τους.


Ήταν τέλος σχιζοφρενική, διότι, ενώ η ποινή του αφορισμού προβλέπεται για κάποιον αμετανόητο ασεβή ή αιρετικό άνθρωπο, αυτή επεβλήθη σ’ ένα σφοδρό πολέμιο της ασεβείας και των αιρέσεων, διότι τόλμησε και ήλεγξε συγκεκριμένες ασέβειες, αιρέσεις και παρανομίες γνωστών αρχιερέων της Εκκλησίας μας.


Ωνομάσαμε στον τίτλο του παρόντος άρθρου μας την επέτειο αυτή επέτειο αισχύνης. Καί έτσι είναι. Διότι πολλοί πρέπει να αισχύνονται γι’ αυτή.


Κατ’ αρχάς πρέπει να αισθάνωνται αισχύνη οι αρχιερείς που αφώρισαν τον Νικόλαο Σωτηρόπουλο (όσοι βεβαίως ευρίσκονται ακόμη στη ζωή).


Αισχύνη πρέπει να αισθάνωνται όσοι κληρικοί, μοναχοί ή λαϊκοί, ενώ ημπορούσαν να διαμαρτυρηθούν, συμφεροντολογικώς σκεπτόμενοι εσιώπησαν εμπρός σ’ αυτή την κατάφωρη αδικία και παρανομία και απέφυγαν να την ελέγξουν δημοσίως, για να μη δυσαρεστήσουν τους προαναφερθέντες αρχιερείς , αλλά και για να αποφύγουν πιθανές ανεπιθύμητες συνέπειες.


Αισχύνη πρέπει να αισθάνωνται όσοι αρχιερείς και ιερείς, επικαλούμενοι τον αντικανονικό αυτό αφορισμό, κλείουν τις θύρες των Ι. Μητροπόλεων και ναών, για να μη εισέλθη και κηρύξη σ’ αυτούς ο ομολογητής ιεροκήρυκας τον λόγο του Θεού.


Αισχύνη πρέπει να αισθάνωνται όσοι θεολόγοι (κληρικοί, μοναχοί και λαϊκοί) ισχυρίζονται, ότι ο αφορισμός αυτός είναι έγκυρος και ισχύει και αλλοίμονο σ’ αυτούς, που τον περιφρονούν!


Θεολόγοι αθεολόγητοι!

«Μωροί και τυφλοί», οι οποίοι απέκτησαν πτυχία θεολογίας, αλλά απέτυχαν να γνωρίσουν τον Θεό, το θέλημά Του και τον Νόμο Του!


Εάν οι ίδιοι είχαν αφορισθη με τον τρόπο, που αφωρίσθηκε ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος, θα θεωρούσαν τον αφορισμό τους έγκυρο και ισχυρό;


Αισχύνη πρέπει να αισθάνωνται και ωρισμένοι πνευματικοί αδελφοί του αγωνιστού θεολόγου, οι οποίοι, ενώ ξένοι προς αυτόν άνθρωποι, κινούμενοι από υψηλό αίσθημα ευθύνης και δικαιοσύνης, τον υπερασπίστηκαν, αυτοί όχι μόνο δεν το έπραξαν, αλλά και συμμάχησαν και συνεργάστηκαν με τους διώκτες του, αποδεικνύοντας εαυτούς ψευδαδέλφους!


Αισχύνη τέλος πρέπει να αισθάνωνται και όσοι μέχρι σήμερα επικροτούν ποικιλοτρόπως τον επαίσχυντο αυτό αφορισμό.


Κάποιοι απ’ αυτούς μάλιστα αναρτούν σε προσωπικά ή και ανώνυμα ιστολόγια στο διαδίκτυο κατάπτυστα, εμπαθή και υβριστικά άρθρα εναντίον του διαπρεπούς αυτού θεολόγου με σκοπό να τον σπιλώσουν, ταπεινώσουν και εξουθενώσουν.


Το μόνο όμως, που καταφέρνουν, είναι, στον μεν αδικούμενο και διωκόμενο αδελφό και συνάνθρωπό τους να προκαλούν ανυπολόγιστης αξίας πνευματικό όφελος, το οποίο θα εξαργυρώση και θα απολαύση στους ουρανούς (Λουκ. στ΄ 22-23), στους δε εαυτούς των να θησαυρίζουν, να επισωρεύουν, «οργήν εν ημέρα οργης και αποκαλύψεως και δικαιοκρισίας του Θεού, ός αποδώσει εκάστω κατά τα έργα αυτού» (Ρωμ. β, 5-6).


Είναι πλέον καιρός, όσοι κληρικοί ή λαϊκοί, λόγοις ή έργοις, συντηρούν, παρατείνουν και επικροτούν αυτή και άλλες αδικίες και παρανομίες στους κόλπους της Εκκλησίας, αλλά και οι άλλοι, οι οποίοι με την ένοχη και αμαρτωλή σιωπή τους τις ανέχονται, να παύσουν να είναι άνθρωποι της αισχύνης.


Να παύσουν να επιδιώκουν την εφήμερη εύνοιά των ισχυρών και ανόμων, και να υπερασπιστούν τον αδύνατο, τον δίκαιο, τον πτωχό, τον ταπεινό, τον αδικούμενο, τον διωκόμενο, τον εξουθενωμένο.


Ας το πράξουν σήμερα, τώρα. Μόνον έτσι θα εορτάσουν αληθώς τα Χριστούγεννα. Μόνον έτσι θα μεταλάβουν αξίως τον Χριστό.


Διαφορετικά, «κρίμα εαυτοίς εσθίουσι και πίνουσι, μη διακρίνοντες το σώμα του Κυρίου» (Α΄ Κορ. ια´29).


Εάν απαξιούν ν’ ακούσουν την άσημη και ταπεινή φωνή του γράφοντος, ας ακούσουν την αγία φωνή του Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου από την αιωνιότητα, που προειδοποιεί κάθε χριστιανό, από τον πλέον άσημο, μέχρι τον αρχιεπίσκοπο και τον πατριάρχη:


«Στόμα, που μένει κλειστό μπροστά στην αδικία, είναι ανάξιο να σταθή ανοικτό μπροστά στη Θεία Κοινωνία».

13 σχόλια:

  1. Συμφωνούμε απόλυτα με τα όσα παραθέτει ο αγωνιστής αδελφός μας από το Τορόντο, Πρόεδρος της Ιεραποστολικής Αδελφότητος Μ. Αθανάσιος, κ. Χρ. Λιβανός. Εμείς θα βρισκόμαστε πάντοτε στο πλευρό των διωκομένων ένεκα της πίστεως, θα τους στηρίζουμε και θα τους εμψυχώνουμε με κάθε τρόπο και θα προσευχόμαστε ο Θεός να δίνει δύναμη σ'αυτούς για να συνεχίζουν τον ομολογιακό αγώνα τους καθώς και μετάνοια σε όλους τους ιερείς, θεολόγους και λαϊκούς της αισχύνης που διέπραξαν ή διά της σιωπής και της ανοχής τους συμμετείχαν σε τέτοιου είδους ανοσιουργήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ό,τι και να κάνει ο πάπας του Βοσπόρου ο αφορισμός του αγωνιστή θεολόγου-φιλολόγου Νίκου Σωτηρόπουλου δεν περιβλήθηκε ποτέ τη νομιμοποίηση απ το λαό του Θεού!Είναι ολότελα άδικος και φυσικά άκυρος και δεν παράγει καμία μα καμία συνέπεια από πλευράς κανονικού δικαίου.Οι διενεργήσαντες αυτόν καταπάτησαν την αλήθεια και το δίκαιο υποθηκεύοντας το αιώνιο μέλλον τους.Άδικοι βασιλείαν Θεού ου κληρονομήσουσιν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πέρασαν 17 χρόνια και ο Σωτηρόπουλος παραμένει στις πλάνες του. Ας μετανοήσει όσο υπάρχει καιρός. Μετά θάνατο δεν υπάρχει μετάνοια. Και αποκομμένος από την εκκλησία δεν θα βρει σωτηρία. Να ζητήσει ταπεινά συγγνώμη για τα σφάλματά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ποιές ειναι οι πλανες του Σωτηροπουλου, ανοητε;
    Ξερεις τι αξια εχει ο "αφορισμος του";
    Οσο η κουρελου του σπιτιου που σκουπιζουμε τα υποδηματα μας.
    Ο 'αφορισμος" απο τους Βαρθολομαιους ειναι τιμη και στεφανος και δοξα.
    Εισαι ενας διεστραμμενος ψευτοχριστιανος γιατι δεν εμαθες να ξεχωριζεις τα πραγματα ή μαλλον σκοπιμα και εσκεμμενα τα διαστρεβλωνεις.
    Θα πας στην κολασι διεστραμμενε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο Σωτηρόπουλος είναι απο τους καλύτερους θεολόγους που έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό θα είναι ο υπογράφων ως αληθευοντες εν αγάπη να παύσει να χρησιμοποιεί το συγκεκριμένο ψευδώνυμο αφού αληθεύει εν τη αναληθεία και εν τω ψεύδει.Εκτός από την προκλητικότητα που εκπέμπει προκαλεί επιπλέον και τη γενική θυμηδία καθόσον είναι τοις πάσι γνωστό ότι ο Νίκος Σωτηρόπουλος αφορίστηκε απ τον πάπα του Βοσπόρου και την κλίκα του επειδή ήλεγξε κατά χρέος τις φρικτές κακοδοξίες του θλιβερού Στυλιανού Αυστραλίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητέ Οδυσσέα συγνώμη δέν είδαμε γρηγορότερα την ανάρτηση. Γιατί δέν αναφέρεται κανείς στις προσωπικές σχέσεις του Αυστραλίας με τον Βαρθολομαίο, οι οποίες προκάλεσαν την επίδειξη ισχύος απο μέρους του Βαρθολομαίου; Τί σόι προσωπικές σχέσεις είναι αυτές Οδυσσέα;

    Αμέθυστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Aγαπητε Αμέθυστε πολλά ...πολλά λέγονται...και πολλά διαδίδονται...
    Τι να πω;
    Ικανοποίησε τον ...ιππότη του ο Αρχιαιρεσιάρχης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια στον ομολογητή μας κ.Νίκο Σωτηρόπουλο.
    Η απόφαση-πατσαβούρα του αφορισμού του, έχει ριφθεί εκεί που πρέπει στις καρδιές των πιστών: στον κάλαθο των αχρήστων!

    Καλλίμαχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Από τον ΒΟΘΡΟ κ. Οδυσσέα




    13 Δεκεμβρίου 2010 6:30 μ.μ.
    Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

    Κι εγώ σε συγχαίρω,αγαπητέ Παναγιώ-
    τη!Όλα τα ποταπά ιστολόγια έχουν φρυάξει!Αν δεις δε εκείνο της Σουρω
    τής ετοιμάζεται τρομάρα του για"απο
    τείχιση"!!Μακάρι να πάει στα ΤΣΑΚΙ-
    ΔΙΑ και να αφήσει ήσυχη την εκκλη-
    σία!!ΣΤΑΜΑΤΩ ΕΔΩ!!

    13 Δεκεμβρίου 2010 6:52 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο Κ. ΝΙΚΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΔΟΛΟΣ ΚΑΙ ΑΓΝΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΤΑΦΟΡΑ ΑΔΙΚΗΘΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΣΠΟΤΟΚΡΑΤΕΙΑ.
    ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΟΙ ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ ΜΑΣ ΜΕΡΙΜΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΤΩΧΟΥΣ ΚΑΙ ΑΔΙΚΗΘΕΝΤΑΣ... Η ΓΕΝΟΜΕΝΗ ΑΔΙΚΙΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟΤΟΥ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΥΧΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ.
    (ΓΚΕΠ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πρωτη φορα ακουω οτι ο αγαπητος εν ολω το Αγιον Ορος Σωτηροπουλος ειχε αφορισθει! Κυριε Ελεησον που φτασαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Για οσους νομιζουν οτι ο Σωτηροπουλος δεν ειναι σωστος θεολογος, ας διαβασουν τι λεει ο Νικος εδω στην γνωστη ΟΟΔΕ

    Να "αφορίσουν" Χριστιανούς αγωνιστές σαν τον Νικόλαο Σωτηρόπουλο δεν δίστασαν. Να αφορίσουν αυτούς τους κατάφορους παραβάτες τού Χριστιανικού τους βαπτίσματος, ούτε σκέψη! Να απειλήσουν με "κυρώσεις" τον μεγάλο φωτισμένο Ρωμηό Θεολόγο Ιωάννη Ρωμανίδη, όταν εξέθετε τη σχέση τους με τον Παπισμό ήξεραν. Όμως ούτε σκέψη για προειδοποίηση αφορισμού σε όσους προσευχήθηκαν εχθές στον σκοτεινό Απόλωνα, στον κλέφτη Ερμή και στον μισάνθρωπο πορνικό Δία. Ο Καισαροπαπισμός σε όλο του το μεγαλείο! Φοβούνται τη ρήξη με το σώμα τών ΔΗΘΕΝ Χριστιανών, μήπως χαθεί η ένωση κράτους και Εκκλησίας, που είναι η πραγματική αιτία για την κακή κατάσταση τών ενοριών μας. Θέλουν να κρατήσουν την ποσότητα τών δήθεν Χριστιανών, σε βάρος τής ποιότητας τών αληθώς αγωνιζόμενων πιστών.

    http://www.oodegr.com/neopaganismos/politismos/a8litismos/olympia2.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου