ΙΟΥΔΑΪΣΜΟΣ ΚΑΤΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ
ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΣΜΑ ΑΓΕΦΥΡΩΤΟ
Σαν σκληρό παράδειγμα μίσους του οργανωμένου ιστορικού Ιουδαϊσμού, κατά της θρησκείας του Ναζωραίου, θα έφερνα την τραγική δολοφονία του δευτερομάρτυρα της πίστεώς μας διακόνου Στεφάνου, μετά τον πρωτομάρτυρα Ιησού. Ακολουθεί η δολοφονία του Ιακώβου του αδελφοθέου και οι άπειρες απόπειρες δολοφονίας κατά Παύλου.
Περνάμε τώρα σε δολοφονικά κείμενα της ιστορικής αλήθειας και της τιμής και της υπολήψεως του Κυρίου Ιησού. Εννοούμε και αποδοκιμάζουμε την ογκώδη συρραφή ιερατικών κειμένων του απατηλού Ταλμούδ, τα οποία άρχισαν να συντάσσονται από την Πεντηκοστή του 33 μέχρι το τέλος του 5ου αι.
Γλυκά μου ταλιμπανάκια της Ορθοδοξίας, που σας αγαπώ πολύ και διασκεδάζω μαζί σας, θέλετε ένα κομματάκι κέικ με μπόλικο αρσενικό των ιερών Ταλμούδ, που αποτελούν κανονικά ιερά κείμενα της ιερής Χάβρας;
Ας με συγχωρέσει προκαταβολικά η Παρθένος Μαρία και ο Μονογενής της Υιός, για τη βλασφημία των αμετανόητων Ιουδαιοσιωνιστών και σε καμιά περίπτωση Ιουδαιοχριστιανών, όπως γκαρίζει ο Προτεσταντισμός.
Η «Γεμάρα» όπως την καταγγέλλει ο τρισμέγγιστος ελληνοπρεπής και ελληνομαθής Πατέρας του πρώτου Χριστιανισμού, Ιουστίνος ο φιλόσοφος και μάρτυρας, στην α΄ απολογία του, καταγγέλλει το Ταλμούδ, τη Γεμάρα και τον βλάσφημο ραββίνο Ελιέζερ, ότι: «η Μαριάμ, η μάνα του Χριστού, τον έκανε με Ρωμαίο στρατιώτη, γοριλώδους σωματικής διαπλάσεως, τον οποίον από φόβο ονόμαζαν Πάνθηρα».
Και θα συνεχίσουμε αποκαλυπτικότερα. Ελέησέ μας και συγχώρησέ μας Κύριε Ιησού και λύτρωσέ μας, από τη δαιμονική άγνοια των ταλιμπάνων της παλαιάς και νέας Ορθοδοξίας και των 3 εξάρηδων του Σωτήρα, των παλαιοημερολογιτών, κάθε παραλλαγής και προέλευσης, στο πρόσφατο βιβλίο μου, όπως τους ξεμασκώνω και τους πετάω το φερετζέ της υποκρισίας και του ευσεβόφωνος χρηματισμού στο 20ο βιβλίο μου «Opus Dei», το οποίον σημειώνει 2η έκδοση, σε 4 μήνες μέσα.
Αυτά είναι τα τελευταία νέα μου, περιπόθητα ταλιμπανάκια μου και συνεχίστε τις βρισιές, που είναι παράσημα για μένα.
Δρ. Γ. Μουστάκης
Θεολόγος-Κοινωνιολόγος
Δεν καταλαβαίνω. Τι θέλει να πει με αυτά ο Δρ. Γ. Μουστάκης, Θεολόγος-Κοινωνιολόγος, απευθυνόμενος στα "περιπόθητα γλυκά μου Ταλιμπανάκια της Ορθοδοξίας";
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιοί είναι γι΄ αυτόν; Εκείνοι που τον κατηγορούν ως θαυμαστή του Καζαντζάκη; Εκείνοι που του επισημαίνουν τα θεολογικά και αντιπατερικά ατοπήματα που διαπράττει κατά καιρούς; Εκείνοι που του επισημαίνουν την - εξ αγνοίας οπωσδήποτε - συμπόρευσή του με τους νεοειδωλολάτρες; Μόνο εικόνισμα δεν έχει κάνει στον Πυθαγόρα και τον στωικισμό.
Θέλει να μας πει ότι αυτός ξεσκεπάζει τον προτεσταντικό Ιουδαιοχριστινισμό (ποιος τον πληροφόρησε ότι ο όρος αυτός είναι δεκτός από τα περιπόθητα Ταλιμπανάκια της Ορθοδοξίας;) γράφοντας βιβλίο που αποκαλύπτει τις βλασφημίες των Ιουδαιοσιωνιστών, ενώ εμείς κάνουμε τα στραβά μάτια; Νομίζει ότι δεν τα ξέρουμε και ότι βάζουμε πλάτες σιωπώντας; Κάνει λάθος.
Οι πληροφορίες του δεν είναι σωστές. Ας φροντίσει να διορθώσει τα δικά του ατοπήματα, για να μην παίρνει (ενδεχομένως) στο λαιμό του και όσους σθεναρά αγωνίζονται πολιορκημένοι εδώ και χρόνια στο Μοναστήρι τους ή αλλού. Είμαστε μαζί τους, μαζί με πολλούς άλλους, αλλά με τον κύριο Μουστάκη μάλλον όχι.
Αξιότιμε Κύριε Μουστάκη συνεχίστε, λέτε αλήθειες, αλίμονο αν λείψουν οι λίγες αγνές φωνές, σαν τη δική σας και μερικών άλλων, που είναι όμως σπάνιες και δυσεύρετες. Φυσικά όμως δεν έχετε το αλάθητο ούτε το ισχυρίζεσθε. Και λογικό είναι και να υπάρχουν σε κάποια επουσιώδη η μη θέματα διαφωνίες από τινες αναγνώστες, προφανώς και από εμάς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτή τη στιγμή, είμαστε δυο φίλοι μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή οι οποίοι ενώ έχουμε κοινή γραμμή σε πολλά εκκλησιαστικά θέματα, σε άλλα επί μέρους, και εμείς διαφωνούμε έντονα. Μια φορά δε μιλιόμασταν για το άγιο φως.
Μήπως δεν διαφώνησε ο απ.Πέτρος με τον Απ.Παύλο στο θέμα της περιτομής; ο Απ. Βαρνάβας; Μήπως ο απ.Παύλος δεν περιέτεμε τον εξ εθνών μη Ιουδαίο Χριστιανό μόνο και μόνο για να μην σκανδαλίζονται κάποιοι ευσκανδάλιστοι, δεν πήρε τους 4 της Ιερουσαλήμ, να αγνισθούν, να ξυρίσουν τα κεφάλια κ.λπ. για "να μην πει το πλήθος ότι δεν τηρεί τον νόμον", μήπως δεν ισχύει για όλους το "δεν θα φάω κρέας στον αιώνα αν πρόκειται να σκανδαλίσω τον εαυτό μου";
Ο λαός σιγά - σιγά, νέοι και μεγαλύτεροι, αναζητούν την αληθινή Πίστη και όχι τις θρησκοληψίες. Για αυτούς είναι χρήσιμα τα βιβλία και άρθρα του κ.Μουστάκη.
Δυστυχώς κάποιοι ζούν και αναπνέουν και είναι όχι στην πίστη αλλά στη θρησκοληψία. Δεν αντέχουν την αλήθεια, "Δεν βάζουν νέο κρασί σε παλιά ασκιά"
Ελευθέριος, Ιωάννης Μ.
Λίγα τινά περί διαφωνιών:
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαφωνία είναι η έλλειψη συμφωνίας, η διάσταση γνωμών, η διχογνωμία. Τέτοια περίπτωση έχουμε στις Πράξεις των Αποστόλων μεταξύ Παύλου και Βαρνάβα: "Ο Βαρνάβας σκέφθηκε να πάρει μαζί του και τον Ιωάννη που λεγόταν Μάρκος. Ο Παύλος όμως, έκρινε να μην πάρουν μαζί τους εκείνον που είχε χωρισθεί από αυτούς από την Παμφυλία και δεν τους είχε ακολουθήσει στο έργο της ιεραποστολής. Προκλήθηκε λοιπόν μεγάλη διαφωνία με αποτέλεσμα να χωρισθούν μεταξύ τους και ν’ αποπλεύσει για την Κύπρο ο Βαρνάβας με την συνοδεία του Μάρκου. Ο Παύλος όμως εκλέγοντας τον Σίλα αναχώρησε, αφού τον εμπιστεύθηκαν οι Χριστιανοί στην προστασία του Θεού. Και περιόδευε τη Συρία και την Κιλικία" (Πράξ. 15.37-41).
Θα διερωτηθεί κάποιος, μήπως ήταν κακός ο Βαρνάβας; Καθόλου, γιατί πως θα μπορούσε να γίνει κακός για ένα ασήμαντο πράγμα; Δεν έγινε κανένα κακό με το να χωρισθούν μεταξύ τους, αντίθετα προέκυψε μεγάλο καλό, αφού έτσι βοήθησαν ολόκληρα έθνη. Αν δεν συνέβαινε αυτό, δεν θα έστεργε εύκολα ν’ αφήσει ο ένας τον άλλο. Η διαφωνία εδώ δεν είναι κακή και ας έχουν διαφορετική γνώμη για τέτοια ζητήματα μιας και οι θέσεις τους είναι σοβαρές. Αν ο κάθε ένας από αυτούς διαφωνούσε ζητώντας το δικό του και την προβολή του εαυτού του, τότε θα ήταν μια κακή διαφωνία. Τώρα που θέλοντας ο κάθε ένας να διαπαιδαγωγήσει και να διδάξει και πήραν διαφορετικούς δρόμους, δεν υπάρχει τίποτε κακό σ’ αυτό. Δεν χώρισαν σαν εχθροί και τούτο φαίνεται στις επιστολές του Παύλου, όπου ο Βαρνάβας δέχεται πολλά εγκώμια. Στο κείμενο αναφέρεται, ότι προκλήθηκε μεγάλη διαφωνία, όχι φιλονικία, ούτε εχθρότητα. Αντίθετα ο χωρισμός έγινε με πολύ σύνεση και αμοιβαία υποχώρηση. Εγώ δεν θέλω, εσύ θέλεις, για να μην μαλώνουμε, ας χωρίσουμε τους τόπους (διαποίμανσης). Έγινε αυτός ο χωρισμός, επειδή κατά βάθος ήταν υποχωρητικοί ο ένας στον άλλο (P.G. 60.245).
ΙΚ
Ο Σωτηρόπουλος πολύ σωστά έλεγε ότι όποιος συμπαθεί Καζαντζάκη δεν έχει ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΟ ΑΓΑΠΗΣ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστότατο !!
Αρμόζει σαν το καλύτερο κουστούμι στον ασεβή Μουστάκη που λύσσαξε να διαβάλλει την Ορθόδοξη παράδοση μας!