Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010













Η ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ


ΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΙΜΕΝΩΝ


του Θεολόγου κ. Παν. Σημάτη


Ἡ Κυριακὴ διαβεβαίωση σαφής: «καὶ πύλαι ᾅδου οὐ κατισχύσουσιν αὐτῆς», τῆς Ἐκκλησίας (Ματθ. 16, 18). Καὶ ὅμως σήμερα ἡ Ἐκκλησία δὲν μαστίζεται μόνο ἀπὸ πολλὰ προβλήματα, ὅπως καθ’ ὅλην τὴν ἱστορική της πορεία· δὲν διώκεται καὶ παραγκωνίζεται κατὰ περίπτωση ἀπὸ τοὺς ἐχθρούς της, ὅπως πάντα· σήμερα ἡ Ἐκκλησία διαβρώνεται ἀθόρυβα καὶ συστηματικὰ (καὶ χωρὶς τὴν ἀντίσταση τῶν ποιμένων της) ἀπὸ τὴν αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.


Ὁ Σιωνισμός, ὁ Μασσωνισμός, ἡ Νέα Τάξη Πραγμάτων καὶ ὁ Οἰκουμενισμὸς συμπορεύονται. Κι ἂν δὲν συμπίπτει χρονικὰ ἡ ἀφετηρία τους, συμπίπτουν οἱ σκοποὶ καὶ οἱ ἐπιδιώξεις τους. Ὅλοι οἱ -ισμοὶ (τὰ τελευταῖα κυρίως ἑκατὸ χρόνια) διέβλεψαν μὲ διαβολικὴ ὀξυδέρκεια, ὅτι δὲν μποροῦν ἐκ τῶν ἔξω νὰ ἁλώσουν τὴν Ὀρθοδοξία, ἀλλὰ καὶ τὸν Ἑλληνισμό, ποὺ σαρκώθηκε στὸ θεανθρώπινο σῶμα τῆς Ἐκκλησίας (καὶ γιὰ ὅσο χρόνο διατηρεῖ αὐτὴν τὴν ἑνότητα), γι’ αὐτὸ ἐπὶ δεκαετίες μυστικῶς ἐργάζονται νὰ ἁλώσουν τὴν Ὀρθοδοξία ἐκ τῶν ἔσω.


Ἰδιαιτέρως ὁ Οἰκουμενισμὸς εἶναι ἡ αἵρεση ποὺ ἔχει καταφέρει νὰ εἰσδύσει καὶ νὰ διακινεῖται ἄνετα μέσα σὲ πατριαρχικοὺς καὶ μητροπολιτικοὺς οἴκους, χωρὶς οἱ ποιμένες –μεγαλόσχημοι ἢ μικρόσχημοι– νὰ τὴν προσδιορίζουν καὶ νὰ τὴν ἀντιμετωπίζουν (κάτι ποὺ μᾶλλον συμβαίνει γιὰ πρώτη φορὰ στὴν ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία), χωρὶς νὰ κατονομάζουν τοὺς αἱρετικούς, ὡσὰν ἡ αἵρεση αὐτὴ νὰ εἶναι ἀόρατη.


Ἀλλὰ καὶ ὅσοι τὴν στηλιτεύουν, τὴν στηλιτεύουν μόνο θεωρητικά, καὶ ἄρα ἀπρόσφορα, γιατὶ πρακτικὰ συμπορεύονται μὲ τοὺς οἰκουμενιστές, ἀγνοώντας ἑκατοντάδες Ἱ. Κανόνες καὶ πατερικὲς φωνὲς ποὺ συμβουλεύουν καὶ ἐντέλλονται τὴν καταγγελία καὶ τὴν ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς. Καὶ τὸ ποίμνιο κολυμπᾶ μέσα στὴν αἵρεση, συσχηματιζόμενο μὲ αὐτὴ καὶ καθημερινῶς ἀλλοιούμενο καὶ καθίσταται ὅμοιο, «εἰκόνα καὶ ὁμοίωση» τῶν ποιμένων του.


Μπροστά σ’ αὐτὴ τὴν ἀνησυχητικὴ κατάσταση, ποιά ἐλπίδα ἀνάνηψης ὑπάρχει;


Στὸν θρησκευτικὸ καὶ ἐκκλησιαστικὸ τύπο, ἔντυπο καὶ ἠλεκτρονικό, τοὺς τελευταίους μῆνες παρατηρεῖται μιὰ ἔντονη δραστηριότητα γιὰ τὴν διερεύνηση τῶν σχετικῶν μὲ τὴν λεγόμενη «ἠλεκτρονικὴ κάρτα τοῦ πολίτη» καὶ τὴν κατάργηση τοῦ μαθήματος τῶν θρησκευτικῶν.


Ἐναντίον τῆς «κάρτας» ἀγωνίζεται μῆνες τώρα ὁ ἀρχιμανδρίτης π. Σαράντης Σαράντος. Στὴν συνέχεια τὴν σκυτάλη πῆραν οι ἐπίσκοποι. Πρῶτος Μητροπολίτης ποὺ ἔθεσε ἐπίσημα τὸ θέμα στὴν Ἱερὰ Σύνοδο εἶναι ὁ Αἰτωλίας π. Κοσμᾶς. Στὴ συνέχεια μίλησαν γιὰ τὸ θέμα ἢ ἔβγαλαν ψηφίσματα οἱ μητροπολίτες Αἰγιαλείας, Ἀργολίδος, Γόρτυνος, Θεσσαλονίκης, Κηφισίας, Κονίτσης, Λαγκαδᾶ, Πειραιώς, ἀλλὰ καὶ ὁ Ἀρχιεπίσκοπος καθὼς καὶ ἄλλοι πνευματικοὶ πατέρες.


Παρόλο, λοιπόν, ποὺ εἶναι ἀναγκαῖες καὶ ἐπιθυμητὲς οἱ παραπάνω ἀντιδράσεις ἐναντίον ἐκείνων ποὺ ἐπιβουλεύονται τὶς ἐλευθερίες τῶν πολιτῶν, ὅμως, δὲν εἶναι τὸ μεῖζον ἡ Κάρτα καὶ τὸ μάθημα τῶν θρησκευτικῶν. Μάλιστα, καὶ οἱ ἴδιοι οἱ προϊστάμενοι τοῦ ἀγῶνα ἐναντίον τῆς Κάρτας, δὲν ταυτίζουν τὴν Κάρτα μὲ τὸ σφράγισμα (ὁμιλοῦν γιὰ προστάδιο), ἡ δὲ μείωση ἢ καὶ κατάργηση τῶν θρησκευτικῶν (τὴν ὁποία ἀσφαλῶς ἀπευχόμεθα), δὲν ἐπιφέρει καταστροφὴ τῆς Πίστεως, καὶ ἐν πάση περιπτώσει, αὐτὰ τὰ δύο ἀποτελοῦν ἐχθρικὲς ἐνέργειες ἐκ τῶν ἔξω, πρόκειται γιὰ κάτι ποὺ προσπαθοῦν νὰ μᾶς ἐπιβάλλουν οἱ ἐκτὸς τῆς Ἐκκλησίας, ὅπως στὴν πορεία τῶν αἰώνων ἐπέβαλλαν τόσα ἄλλα χειρότερα μέτρα ἐναντίον της. Ἀλλὰ ἡ Ἐκκλησία στοὺς αἰῶνες πορεύτηκε καὶ ἐξαπλώθηκε εἰς ὅλον τὸν κόσμο (σύμφωνα μὲ τὴν ἐντολὴ καὶ τὴν πρόρρηση τοῦ ἀρχηγοῦ Της) καὶ θὰ συνεχίσει νὰ ὑπάρχει ἔστω καὶ μὴ ἔχουσα ὑλικὲς διευκολύνσεις ἢ διδασκαλικὲς ἕδρες, πορευόμενη μέσα ἀπὸ ποικίλες δυσκολίες ἢ διωκόμενη καὶ κρυπτόμενη στὶς κατακόμβες.


Ἀντίθετα, εἶναι ὁρατὸ πλέον ὅτι ἡ παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἐπιφέρει ἀλλοίωση τῆς Πίστεως τοῦ μεγαλύτερου μέρους τῶν μελῶν τοῦ σώματος τῆς Ἐκκλησίας. Ἤδη μόλις χθές, ὁ ἐκ τῶν ἡγετῶν τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολομαῖος, παρὰ τὶς ἀντιδράσεις καὶ διαμαρτυρίες τῶν πιστῶν, ἔδειξε ὅτι δὲν ἱδρώνει μὲ τίποτα τὸ αὐτί του καὶ ἔδωσε, γιὰ μιὰ ἀκόμη φορά, τὰ διαπιστευτήρια τῶν αἱρετικῶν του φρονημάτων καὶ τοποθετήσεων, ὄχι μόνο ὑποδεχόμενος (παρὰ τοὺς Ἱεροὺς Κανόνες) αἱρετικοὺς σὲ ἀκολουθία ποὺ ἐτελεῖτο σὲ ὀρθόδοξο ἱερὸ ναό, ἀλλὰ καὶ ἐξισώνοντας, κατὰ τὶς προσφωνήσεις του, τοὺς αἱρετικοὺς παπικούς, τῶν ὁποίων οἱ αἱρέσεις ἔχουν καταδικασθεῖ ἀπὸ πολλὲς Συνόδους τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας, μὲ τοὺς ὀρθόδοξους ἐπισκόπους.


Σ αὐτὸ ἀκριβῶς τὸ σημεῖο ἔχουμε μιὰ ἔσχατη ἐλπίδα: μήπως, ὅλοι αὐτοὶ οἱ πνευματικοὶ πατέρες καὶ θεολογοῦντες ἀδελφοί, τὰ μοναστήρια, οἱ ἀδελφότητες, οἱ ἀνησυχοῦντες ἐπίσκοποι, κατανοήσουν ὅτι, μαζὶ μὲ αὐτὸν τὸν ἀγώνα ποὺ θεοφιλῶς διεξάγουν, πρέπει μὲ μεγαλύτερη ἔνταση καὶ κατὰ προτεραιότητα νὰ δώσουν τὴν μάχη γιὰ τὴν ἴδια τὴν Πίστη ποὺ ἀλλοιώνεται μὲ γρήγορους ρυθμούς. Στὸ κάτω-κάτω ὁ ἀγώνας για τὴν Κάρτα καὶ τὴν διατήρηση τοῦ μαθήματος τῶν θρησκευτικῶν, εἶναι δευτερεύων –συγκρινόμενος μὲ τὴν διατήρηση ἀμωμήτου τῆς Πίστεως καὶ τῆς Ἱερᾶς Παραδόσεως– καθόσον, μάλιστα, ἐνέχει καὶ ὑλικὰ κίνητρα: νὰ μὴ στερηθοῦμε τὰ φάρμακα, τὰ τρόφιμα, τὸ μισθό μας ἢ τὴν θέση μας. Ὁ ἀγώνας ὅμως κατὰ τῆς αἱρέσεως, καὶ ἐδῶ συγκεκριμένα γιὰ τὴν καταπολέμηση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ποὺ λυμαίνεται ἐπί δεκαετίες τὴν Ἐκκλησία, εἶναι ἀγώνας ποὺ ἔχει σχέση μὲ τὴν σωτηρία μας.


Οἱ πνευματικοί μας πατέρες, λοιπόν, ποὺ εἶναι εὔκολοι νὰ κατακεραυνώνουν τὰ κακῶς κείμενα καὶ τοὺς ἐκτὸς τῆς Ἐκκλησίας πολεμίους, νὰ καταπολεμοῦν τὶς περιφερειακὲς αἱρέσεις (χριστιανικὲς ἢ αὐτὲς τῶν ἀνατολικῶν θρησκειῶν), ἂς ὑπερβοῦν τὴν μεγάλη τους δυσκολία, ποὺ ἔγκειται στὸ νὰ κατονομάσουν (καὶ φυσικὰ ἐν συνεχείᾳ νὰ ἐξοστρακίσουν) τοὺς ψευδεπισκόπους ποὺ λυμαίνονται τὴν Ἐκκλησία. Αὐτοὺς ποὺ «ἐξ ἡμῶν ἐξῆλθον, ἀλλὰ» μὲ τὶς πράξεις τους ἀποδεικνύουν ὅτι «οὐκ ἦσαν ἐξ ἡμῶν· εἰ γὰρ ἦσαν ἐξ ἡμῶν, μεμενήκεισαν ἂν» στὴν διαχρονικὴ πίστη καὶ Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας (1 Ἰωάν. β΄ 18-19).


Νὰ ἐλπίσουμε, πὼς ἡ κινητοποίηση καὶ ἡ ἀγωνιστικότητα ποὺ ξεκίνησε μὲ ἀφορμὴ τὴν Κάρτα καὶ τὸ μάθημα τῶν θρησκευτικῶν, θὰ συνεχισθεῖ καὶ στὸ μεγάλο θέμα τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ; Γιατί, ναὶ μὲν «πύλαι ᾅδου οὐ κατισχύσουσιν» τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλὰ ὡς μέλη της καὶ καθόσον ἀρνούμαστε νὰ ἐφαρμόσουμε τοὺς Ἱεροὺς Κανόνες τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας ἐναντίον τῶν αἱρέσεων, διακινδυνεύουμε τὴν σωτηρία μας.

14 σχόλια:

  1. Δυστυχώς, το θέμα του Οικουμενισμού περνάει στα ψιλά γράμματα.

    Το μείζον θέμα είναι η κάρτα του πολίτη με το 666 και το μάθημα των θρησκευτικών.

    Πράγματι βρισκόμαστε στα Έσχατα και τα σημεία των καιρών είναι παρόντα. Και πως να μην είναι, αφού:

    - Ψάχνουμε να βρούμε τον Αντίχριστο και το 666 "εκτός" ημών, ενώ στρογγυλοκάθονται "εντός" ημών, "εστώτα εν τόπω αγίω" και εκτοπίζοντα το Πνεύμα το Άγιον από τις καρδιές μας!

    - Η Εκκλησία του Χριστού απαιτεί από την Πολιτεία του Αντιχρίστου να διδάξει τα παιδιά μας την Πίστη των Πατέρων!

    Άραγε, εξέλειπε από τους ποιμένες μας η εσωτερική πληροφόρηση και παρέμεινε μόνον η εξωτερική;

    Άραγε, μήπως "μωραίνει Κύριος ον βούλεται απωλέσαι";

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύγε κύριε Σημάτη!
    Ορθότατα όσα αναφέρατε , ιδιαιτέρως δε το τελείωμα : "...εἶναι εὔκολοι νὰ κατακεραυνώνουν τὰ κακῶς κείμενα καὶ τοὺς ἐκτὸς τῆς Ἐκκλησίας πολεμίους, νὰ καταπολεμοῦν τὶς περιφερειακὲς αἱρέσεις (χριστιανικὲς ἢ αὐτὲς τῶν ἀνατολικῶν θρησκειῶν), ἂς ὑπερβοῦν τὴν μεγάλη τους δυσκολία, ποὺ ἔγκειται στὸ νὰ κατονομάσουν (καὶ φυσικὰ ἐν συνεχείᾳ νὰ ἐξοστρακίσουν) τοὺς ψευδεπισκόπους ποὺ λυμαίνονται τὴν Ἐκκλησία...".
    Πράγματι ο κίνδυνος είναι (και) αυτή τη φορά εκ των έσω.
    Μας έχει κουράσει τόσα χρόνια να ακούμε διαρκώς για το αντιαιρετικό έργο και τις επιτροπές κατά των αιρετικών. Αλλά ποιών αιρετικών; Των φανερών, αυτών που είναι ΕΚΤΟΣ Εκκλησίας.
    Ενώ για τους ύπουλους υιούς του Όφεως που είναι μέσα στον κόρφο μας , τσιμουδιά όλοι τους.
    Μη τυχόν και μας κατακρίνουνε και μας ρίξουν κανέναν ψευτοαφορισμό οι άθλιοι...
    Εύγε και πάλι.

    ΓΝΩΣΤΟΣ ΑΓΝΩΣΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ30 Νοεμβρίου 2010 στις 11:28 μ.μ.

    Κύριε Σημάτη συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο σας, καθώς και τις προτεραιότητες που βάζετε. Πράγματι ο Οικουμενισμός είναι ένας κίνδυνος όχι που έρχεται, αλλά που ήδη υπάρχει, αφορά την Πίστη και ως εκ τούτου είναι ασυγκρίτως ανώτερος. Σε κατ ιδίαν συζητήσεις με γνωστούς και φίλους και εγώ υποστηριξα κάποιες παρόμοιες σκέψεις, δεν τομλούσα όμως να τις υποστηρίξω δημόσια ,γιατί φοβόμουν, ότι θα με κατηγορούσαν κάποιοι, ότι διασπώ τον αγώνα των Χριστιανών, αλλά αδελφέ μου οι αλήθειες ΠΡΕΠΕΙ να λέγονται, αν θέλουμα να δούμε καλύτερες ημέρες. Συμφωνώ με το σκεπτικό Σας, αλλά δεν νομίζω ότι θα εισακουσθεί αρκετά η πολύ ορθή έκκλησή Σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΦΘΑΣΑΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΕΙΧΕ ΓΡΑΨΕΙ Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ "ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ", ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΕΥΡΗΤΑΙ ΑΝΗΡΤΗΜΕΝΟΝ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΠΛΟΚ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΗΡΥΚΟΥ, ΑΠ' ΟΠΟΥ ΤΟ ΕΛΑΒΟΜΕΝ. ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΠΡΟΣΕΤΕΘΗ ΚΑΙ ΕΝ ΣΥΝΤΟΜΟΝ ΣΧΟΛΙΟΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΝ ΡΟΛΟΝ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗΝ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ, ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΝ ΚΑΘ' ΗΜΑΣ. ΔΙΟΤΙ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΛΛΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΝ ΛΟΓΩ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΟΣ Ο ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΘΕΜΑ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΟΝ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΝ ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΑΣ ΣΥΝΕΠΕΙΑΣ, ΛΟΓΟΣ ΔΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΚΑΤΕΔΙΚΑΣΘΗ Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΙΣΤ ΑΙΩΝΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ, ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΕΧΕΙ ΚΟΙΝΗΝ (ΕΒΡΑΙΚΗΝ) ΠΡΟΕΛΕΥΣΙΝ (ΑΦΕΤΗΡΙΑΝ) ΚΑΙ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ.

    ΕΒΡΑΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
    Από φίλο έλαβα και δημοσιεύω το παρακάτω κείμενο και καλείσθε να το σχολιάσετε.
    Τόν Ιανουάριο τού 1889, ό Χημώρ, Εβραίος Ραββίνος της πόλεως Αρλες στην Γαλλία, έγραψε προς τό Μέγα Συνέδριο (Σανχρεντίν) στην Κων/λι καί ζητούσε τήν συμβουλή του διότι οι Χριστιανοί της Αρλες απειλούσαν νά καταστρέψουν τίς Συναγωγές.
    Καί ήλθε ή άπάντησις:
    Αγαπητοί εν Μωϋσή Αδελφοί,
    Έλάβαμε τήν επιστολήν σας εις τήν οποία μας μιλάτε γιά τίς δυσκολίες, τίς δυστυχίες καί τίς αγωνίες τίς όποιες υποφέρετε. Μας πόνεσε πάρα πολύ ή καρδιά μας όταν τά άκούσαμεν αυτά, όσο σας πονεί καί Σας τους ίδιους.Ή Συμβουλή των Ραββίνων έχει ώς έξης:
    1. Όσον άφορα δι' αυτά τά όποια λέτε ότι ό Βασιλεύς τής Γαλλίας σας υποχρεώνει νά γίνετε Χριστιανοί. Κάμετε το καί γίνεται Χριστιανοί, άφού δεν μπορείτε νά κάνετε διαφορετικά, αλλά φυλάξετε τόν Νόμο τού Μωϋσέως μέσα στην καρδιά Σας.
    2. Όσον άφορα δι' αυτά τά όποία λέτε ότι υπάρχει διαταγή νά σας συλήσουν καί νά σας αρπάξουν τήν περιουσία σας. Λοιπόν καί Έσείς νά κάνετε τά παιδιά σας νά γίνουν "Εμποροι, γιά νά μπορέσουν ολίγο κατ' ολίγο νά συλήσουν καί νά αρπάξουν όλες τίς περιουσίες τών Χριστιανών.
    3...................................................
    4. Όσον άφορα αυτό τό όποιο λέτε ότι θέλουν νά καταστρέψουν τίς Συναγωγές Σας. Κάντε τά παιδιά σας νά γίνουν δικηγόροι καί Δεσποτάδες καί κληρικοί, ώστε καί αυτά νά μπορούν νά καταστρέψουν τίς Χριστιανικές Εκκλησίες τους.
    5. Όσον άφορα γιά τίς πολλές ενοχλήσεις καί θλίψεις γιά τίς όποιες παραπονείσθε, τακτοποιείσθε έτσι τά πράγματα σας ώστε τά παιδιά σας νά γίνουν δικηγόροι, νομικοί καί δικαστές καί νά άνακατεύωνται πάντοτε στά πολιτικά καί τά κοινοτικά, ώστε νά μπορέσουν νά βάζουν τους Χριστιανούς κάτω άπό τόν δικό σας ζυγό καί εσείς νά κυριαρχήσετε στον κόσμο...
    6. Προσέχετε νά μήν παρεκλίνετε άπ' αυτά πού σας λέμε, διότι θά το παρατηρή­σετε καί θά τό εννοήσετε μόνοι σας ότι, όσο καί είσθε σήμερα τόσο ταπεινοί καί περιφρονημένοι, θά μπορέσετε μιά ήμερα νά πάρετε στά χέρια σας τήν πραγματική παγκόσμια εξουσία.
    Revue des Etudes Juives, 1889 (Έπιθεώρησις τών Εβραϊκών σπουδών)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεστε τα δειλα και νοσηρα και αναιδεστατα τεκνα του π. Σαραντου τα κρυπτομενα οπισθεν ενος "Ανορθοδοξου Κατασκοπευτηριου" πως προλογιζουν τις αποψεις των μητροπολιτων που εκφρασθηκαν για την καρτα του πολιτη.
    Ζητουν και προβαλλουν την ευλογια του ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΟΥ Κηφισιας Κυριλλου Μισιακουλη που πατησε στο πτωμα του Κανονικου μητροπολιτου Αττικης κ. ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ και αρπαξε σαν ΛΗΣΤΗΣ και ΑΡΠΑΓΑΣ τον θρονον του, και βαζουν καποια κοινα, κοινοτυπα και τετριμμενα λογια λογια λογια του, σαν προλογο.
    Τον εξαγιασαν τον μαγαρισμενο καραμπινατο ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΗ.
    Σας χαριζουμε τις ΑΛΟΓΙΕΣ του ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΗ ΣΑΣ νοσηρα ονταρια κρυπτομενα στην ανωνυμια σας.
    Καπως ετσι εκαμναν και οι μαρτυρες της Εκκλησιας σαν εσας τους δειλους και ανανδρους ψευτοχριστιανους τα τεκνα του παπαΣΑΡΑΝΤΗ.
    Να σας χαιρεται ο παπαΣαραντης, και ουδεποτε η Αγια Διωκομενη Εκκλησια του Χριστου.
    Ετσι ηταν και οι Ιωαννιται οι ανδρειοι και γενναιοι εκεινοι μαρτυρες που αρνουνταν να δεχθουν και να ευλογηθουν απο τους ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΕΣ του Χρυσοστομου.
    ΣΑΝ ΕΣΑΣ τους ψευτοχριστιανους του παπαΣαραντου.

    Ξερετε ομως ποιο ειναι το ζητημα;
    ΟΥΔΕΙΣ απο τους αρχιερεις που η γνωμη του καταχωρειται, δεχεται οσα τα νοσηρα και δειλα τεκνα του παπαΣΑΡΑΝΤΗ δεχονται.
    Κανενας δεν μιλησε για Αποκαλυψη και 666 οπως μιλαει κ ο παπαΣαραντης και τα τεκνα του.
    Ετσι αυτοαποδεικνυεται απο τα στοματα των αρχιερεων, ο αυτοεξευτελισμος των τεκνων του παπαΣαραντη.
    ======================================

    Αντι εισαγωγικού σχολίου επιλέξαμε ένα μικρό απόσπασμα απο τον ενθρονιστήριο λόγο του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Κηφισίας Αμαρουσίου και Ωρωπού κ. Κυρίλλου στον οποίο ευστόχως τονίζει ότι:

    "...Αν θέλωμε πράγματι να είμεθα Εκκλησία Χριστού, μέλη του Αναστάντος Σώματός του, πρέπει να παραμείνωμε άπαντες συνηγμένοι επί το αυτό. Έστω και αν προσωρινώς και σωματικώς χωριζώμεθα από τας ανάγκας του εφημέρου βίου, ποτέ δεν πρέπει να μας συμπνίξει η μέριμνα ούτως ώστε να λησμονήσωμε που πράγματι ανήκομεν, ποίου σώματος είμεθα αδιάσπαστα μέλη. Τίποτε δεν πρέπει να σταθή ικανό να μας χωρίση από το ζωηφόρο Σώμα του Χριστού, καμμία υπόθεσις του κόσμου τούτου δεν πρέπει να μας στερήση την υπερβολήν της Αγάπης Του. Ούτε θλίψις, ούτε στενοχωρία, ούτε διωγμός, ούτε λιμός, ούτε γυμνότης, ούτε κίνδυνος, ούτε μάχαιρα, ούτε θάνα­τος. Όλα αυτά δυνάμεθα να τα υπερνικήσωμεν εν όσω παραμένωμε εις το Σώμα δια του αγαπήσαντος ημάς.."

    Μακρυα απο μας οι ΑΛΟΓΙΕΣ και οι .... κοπρολογιες του ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΟΥ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΠΟΛΛΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΘΗ ΣΟΒΑΡΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΗ ΠΕΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΛΑΝΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ:

    Ὁ π. Ἀμφιλόχιος (ἀπό τήν Λάρισα) ἐμελέτησε τό θέμα τῆς ἰσημερίας, καί διεπίστωσεν καί τό ἀποδεικνύει εἰς τά ἐκδοθέντα βιβλία του, ὅτι εἶναι ψεῦδος καί ἀπάτη τό ὑποστηριχθέν ὑπό τῶν Παπικῶν καί ἐν συνεχεία ὑπό τῶν νεοημερολογιτῶν, ὅτι ἡ ἐαρινή ἰσημερία κατά τήν Α΄ Οἰκουμενικήν Σύνοδον ἔπιπτεν εἰς τάς 21 Μαρτίου. Βάσει τῶν ὑπολογισμῶν τοῦ αἰωνίου Πασχαλίου, ἡ ἰσημερία, ἡ ὁποία ἀπετέλει τήν βάσιν τοῦ ὑπολογισμοῦ τοῦ Πάσχα ἦτο πάντοτε εἰς τάς 7-8 Μαρτίου, ἡ δέ παπικῆς προελεύσεως σημείωσις τοῦ Πηδαλίου, εἰς τήν ὁποίαν ἐστηρίχθησαν οἱ νεοημερολογῖται διά νά «διορθώσουν» τό ἡμερολόγιον καί ἐπαναφέρουν τήν ἰσημερίαν δῆθεν εἰς τήν ἡμερομηνίαν πού ἦτο κατά τήν Α΄ Οἰκουμενικήν Σύνοδον, (ἰσημερία τῆς κτίσεως τήν ὀνομάζει ὁ νεοημερολογίτης Μητροπολίτης Πειραιῶς Σεραφείμ) ἦτο σαφέστατα ἡ μεγαλύτερη ἀπάτη τῶν Παπικῶν καί ὄχι μόνον.
    Συγκεκριμένα εἰς τό βιβλίον του «ΞΕΣΚΕΠΑΣΜΑ ΤΗΣ ΠΛΑΝΗΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ», ὁ Ἱερομόναχος μεταξύ ἄλλων γράφει καί τά εξῆς, τά ὀποῖα μού εκαναν μεγάλη εντύπωσι: 1)Τό νέον ἡμερολόγιον εἶναι σατανικόν κατασκεύασμα. 2) Τό νέον ἡμερολόγιον δέν ἔχει βάσιν τήν ἀλήθειαν, ἀλλά τό ψέμμα, διότι ὁ ἐμπνευστής του εἶναι ὁ ἀπ’ ἀρχῆς ψεύστης. 3) Τό νέον ἡμερολόγιον ἀποτελεῖ φοβεράν βλασφημίαν κατά τῆς Ἁγίας Γραφῆς, ἑπομένως καί κατα τού Αγιου Πνεύματος τού λαλήσαντος ἐν ταῖς Γραφαῖς διά τῶν προφητῶν, κατά τῆς Ἱερᾶς Παραδόσεως, καί κατά τῶν Ἀγίων Πατέρων. 4) Οἱ νεοημερολογῖτες συκοφαντοῦν τούς ἁγίους Πατέρας, ὅτι δῆθεν ἑώρταζον καί ἐκεῖνοι μέ ἰσημερίαν 21 Μαρτίου, ὅπως καί οἱ νεοημερολογῖται, δηλαδή οὔτε λίγο, οὔτε πολύ ἔκαμαν καί τούς ἁγίους Πατέρας νεοημερολογίτας. 5) Κατηγοροῦν ὅλους τούς προγόνους μας, ὅτι ἑώρταζον τόσα ἔτη μέ πεσμένη ἰσημερία καί ἄν δέν προέφθανον αὐτοί νά τήν διορθώσουν θά ἑώρταζον τό Πάσχα μήνα Ἰανουάριον. 6) Ἐν κατακλεῖδι τό νέον ἡμερολόγιον εἶναι ἕν χονδροειδέστατον ψεῦδος από πάσης ἀπόψεως.».
    Παρακαλῶ αν θέλτε σχολιάστε τα. Βλέπουμε πιό επικίνδυνη τήν εκκλησιαστική ἀποστασία ἀπό τήν κάρτα τοῦ πολίτου. Εσεῖς τι γνώμη ἔχέτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πιο μεγάλη πλάνη είναι η δογματοποίηση του ημερολογίου. Το ημερολόγιο δεν είναι δόγμα. Ασφαλώς κακώς εισήχθη. Το ζητούμενο όμως τώρα και κατεπείγον είναι η αίρεση του Οικουμενισμού. Μη βρίσκουν λοιπόν ευκαιρια οι υποστηρικτές του, ως "περιάγοντες την θάλασσα και την ξηρά ποιήσαι ένα προσήλυτον".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φαίνεται, ότι οι ιερομόναχοι, εκτός του ότι είναι διάνοιες περί τα ηλεκτρονικά (όρα κάρτα του πολίτη) είναι και διάνοιες, ως προς την Αστρονομία και κανονίζουν καλύτερα από τον κάθε αστρονόμο, την ισημερία, αντί να ξοδεύουν το χρόνο τους για τη σωτηρία των ψυχών εαυτών και αλλήλων!

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ὀ ῞Αγιος ᾿Ιωάννης ὁ Δαμασκηνός μᾶς προτρέπει νά φροντίζωμεν μέ κάθε τρόπο νά βαδίζωμεν καί νά ἀκολουθοῦμε τήν ὁδό τῶν Πατέρων μας.
    "Ημεῖς δέ ἐρευνήσωμεν τάς Γραφάς καί τάς παραδόσεις τῶν ἁγίων Πατέρων, καί τούτους μιμησώμεθα· καί ὡς ηὕραμεν τήν ᾿Εκκλησίαν ἀπό Χριστοῦ καταβάσεως, οὕτως αὐτήν καί παραφυλάξωμεν, οὕτως αὐτήν παραδώσωμεν, καί μή χωρίσωμεν ἑαυτούς τῶν Πατέρων ἡμῶν, ἄλλα μέν ἀναγινώσκοντες καί ἄλλα νοοῦντες, μήπως ἐλθοῦσα ἑτέρα γενεά, μέλλῃ ἡμᾶς ἀναθεματίζειν, καί ἀνασκάπτειν ὡς παρά τῆς ᾿Εκκλησίας τούς τύπους καί τούς νόμους φρονοῦντας.
    Καί ὄντως ἡμᾶς οὐδέν ὠφελήσουσι τά πέρατα τῆς γῆς. ᾿Εγώ εὔχομαι καί παρακαλῶ τόν Θεόν, ἵνα εἰ καί ἀνάξιος εἰμί τοῦ οὐρανοῦ καί τῆς γῆς, καταξιώση με μέ τούς Πατέρας τῶν ἑπτακοσίων ἐτῶν, καί τῶν ἁγίων καί οἰκουμενικῶν ἕξι Συνόδων ἔχειν μέρος .... καί μέχρις ἐκχύσεως αἵματος τῆς ὁμολογίας ἡμῶν τήν καλήν καί βεβαίαν κρηπίδα ἀκράδαντον κατέχωμεν, ἵνα ἀκούσωμεν καί ἡμεῖς, "Πίστις ὑμῶν σέσωκεν ὑμᾶς· πορεύεσθε εἰς εἰρήνην". (῾Ιερός Δαμασκηνός, Ε.Π. 95, 344).
    Καί αὐτά τά λέγει ὁ ῾Ιερός Δαμασκηνός, διά νά μή ἀκούσωμεν ἐκεῖνο τό φοβερόν: "Καί γεγόνασιν οἱ ποτέ υἱοί, ἀλλότριοι τῆς τῶν Πατριαρχῶν καί Πατέρων αὐτῶν εὐγενείας" ("Λόγος ᾿Αποδεικτικός ...", Ε.Π., 95, σελ. 332 καί 333). Μή γένοιτο.
    ῾Ο Μέγας Βασίλειος θεωρεῖ τήν "᾿Ορθόδοξον ῾Ομολογίαν καί ῎Ενστασιν ὑπέρ τῶν ἐντολῶν τοῦ Θεοῦ" αὐτό πού κάμνει τόν πιστόν νά παραμένη ἑνωμένος μετά τοῦ Χριστοῦ. ᾿Αναφερόμενος εἰς τόν ῞Αγιον Μελέτιον ᾿Αντιοχείας, λέγει ὅτι οὗτος εἶναι κοινωνικός αὐτοῦ, δηλαδή τόν ἔχει σέ κοινωνίαν διά τήν "καρτεράν καί ἀνένδοτον ἔνστασιν αὐτοῦ ὑπέρ τῆς ἀληθείας". (Μ. Βασιλείου, Ε.Π. 32, στλ 952Α, ᾿Επιστολή ΣΝΗ ᾿Επιφανίῳ ᾿Επισκόπῳ, ` 3)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οι Πατέρες είναι πάνσοφοι και ακολουθούν το "μη μέταιρε όρια αιώνια α έθετον οι πατέρες", αλλά αυτό μόνο ως προς το δόγμα και όχι για θέματα επιστημονικά, στα οποία η Εκκλησία ακολουθεί την Επιστήμη (εν προκειμένω την Αστρονομία).

    Αν δεν ήταν έτσι, τότε σύμφωνα με τους Πατέρες:

    Μ. Αθανάσιος (4ος αιώνας):

    «γη δε ουκ αφ εαυτής ερήρεισται, αλλ’ επί μεν την των υδάτων ουσίαν συνέστηκεν, εμπεριέχεται δε και αύτη κατά το μέσον συνδεθείσα του παντός»
    (Λόγος κατά ειδώλων)

    Μ. Βασίλειος (4ος αιώνας):

    «Κυκλόσε περιτρέχει τα κατ’ ουρανόν κινούμενα»
    (Β.Ε.Π. τ. 51, σελ. 187)

    Αγ. Γρηγόριος Νύσσης (4ος αιώνας):

    «..... Της τε κυκλοφορουμένης ουσίας δια της οξείας κινήσεως το νάστον της γης εν κύκλω περισφιγγούσης, του τε στερρού και ανενδότου δια της αμεταθέτου παγιότητος αδιαλείπτως επιτείνοντος των περί αυτήν κυκλουμένων την δίνησιν, ίση δε καθ’ εκάτερον των ταις ενεργείαις διεστηκότων η υπερβολή εναπειργάσθη, τη τε στασίμω φύσει και τη αστάτω περιφορά. Ούτε γαρ η γη της βάσεως μετατίθεται, ούτε ο ουρανός ποτε το σφοδρόν ενδίδωσι και υποχαλά της κινήσεως».
    (Περί κατασκευής ανθρώπου. Κεφ. α΄, παρ. 1).

    Αγ. Ιωάννης Δαμασκηνός (8ος αιώνας):

    «Ημέρα εστίν ηλίου υπέρ γης φορά ή χρόνος, εν ω ο ήλιος υπέρ γης φέρεται. νυξ εστί σώματος της γης σκιά ή χρόνος, εν ω ο ήλιος υπό γην φέρεται. Νυχθήμερόν εστι κόσμου περιστροφή»
    (Διαλεκτικά, κεφ. 68. Όροι διάφοροι).

    Αγ. Γρηγόριος Παλαμάς (14ος αιώνας):

    «Και τη μεν ακινήτω γη καθάπερ τινί κέντρω περιτιθείς ανωτάτω κύκλω, και συνδών πανσόφως δια των μέσων του αεικινήτου ουρανού, ίνα ο αυτός διαμένη κόσμος εστώς ομού και κινούμενος».
    (P. G. 151, 80)

    Αγ. Συμεών Θεσσαλονίκης (15ος αιώνας):

    «Ποιητήν ουρανού και γης, ορατών τε πάντων και αοράτων. Με αυτή τη φράση – η Εκκλησία – αποβάλλει κάθε επινόηση της αθεΐας. Καταργεί τη θρασύτητα εκείνων που πρεσβεύουν ότι ο ουρανός είναι προαιώνιος και ακόμη, ότι η ύλη είναι χωρίς αρχή, και ότι υπάρχουν στο Θεό κάποιες ιδέες, όπως έλεγε ο Πλάτωνας. Καταργεί δε και την πλάνη εκείνων που θεοποιούν τα άστρα και όσα βρίσκονται γύρω από τη γη, οι οποίοι αυτή τη γη και τα άλλα στοιχεία τα θεωρούν θεούς καταντώντας έτσι στην πολυθεΐα και πλανώντας και γύρω από τα υπόλοιπα κτίσματα»
    (Ερμηνεία εις το Σύμβολον της Πίστεως, P.G. 155, 757B).

    Λοιπόν, η γη είναι ακίνητη και ο ήλιος περιφέρεται γύρω από τη γη, όπως μας λένε έξη (6) Πατέρες ή δεν είναι έτσι; Πρέπει να υπακούσουμε ή όχι; Προφανώς όχι, γιατί είναι θέμα επιστημονικό και όχι θεολογικό.

    Να μη μπέκουμε λοιπόν τα πράγματα

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάλι ο διαστροφέας της αλήθειας ΙΚ, σαν την μύγα προσπαθεί να διαστρέψει τις σοφίες των αγίων και να τις παρουσιάσει ως βλαβερές και ψεύδη;;

    Δεν θα ησυχάσει ποτέ του;

    ΚΑΝΤΑΚΟΥΖΗΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ποιοί τελικά δογματοποιούν τό ημερολόγιο;

    ΟΙ ΟΡΟΙ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ Α΄ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΝ ΣΥΝΟΔΟΝ

    «Τεσσάρων γαρ όντων των του Πάσχα διορισμών, ο πρώτος εντέλλεται, ότι δει μετά την ισημερίαν την εαρινήν το Πάσχα τελείν, ο δεύτερος, ότι μη την αυτήν ημέραν της Ιουδαϊκής τελετής ο τρίτος ουχ απλώς μετά την ισημερίαν, αλλά την πρώτην μετ' ισημερίαν πανσέληνον ο τέταρτος, ότι και μετά την πανσέληνον ευθύς της εβδομάδος τη πρώτη» Κ. Σάθα, Βιογραφικόν σχεδίασμα . . ένθ' ανωτ. σ. 31.

    ΣΥΝΟΠΤΙΚΛΗ ΔΙΑΤΥΠΩΣΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΝ ΚΩΝ/ΛΕΙ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΤΟΥ ΙΣΤ ΑΙΩΝΟΣ

    «Όποιος δεν ακολουθεί τα έθιμα της Εκκλησίας καθώς αι άγιαι Οικουμενικαί Σύνοδοι εθέσπισαν και το άγιον Πάσχα και το μηνολόγιον καλώς ενομοθέτησαν να ακολουθώμεν και θέλει να ακολουθή το νεοεφεύρετον Πασχάλιον και νέον μηνολόγιον των αθέων αστρονόμων του Πάπα και εναντιώνεται εις αυτά όλα και θέλει να ανατρέψη και να χαλάση τα πατροπαράδοτα δόγματα και έθιμα της Εκκλησίας, ας έχη το ανάθεμα και έξω της του Χριστού Εκκλησίας και της των πιστών ομηγύρεως ας είναι. Εσείς δε οι ευσεβείς και ορθόδοξοι Χριστιανοί μένετε εν οις εμάθατε, εγεννήθητε και ανετράφητε και όταν το καλέση ο καιρός και η χρεία και αυτό το αίμα σας να χύσητε διά να φυλάξητε την πατροπαράδοτον πίστιν και ομολογίαν σας και φυλάττεσθε υπό των τοιούτων και προσέχετε ίνα και ο Κύριος Ημών Ιησούς Χριστός σας βοηθή και η ευχή της Ημών μετριότητος είναι μετά πάντων υμών. Αμήν»

    Η΄ ΚΑΝΩΝ ΤΗΣ ΕΝ ΚΩΝ/ΛΕΙ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΟΥ 1593

    «Ασάλευτον διαμένειν βουλόμεθα το τοις Πατράσι διορισθέν περί του Αγίου Σωτηρίου Πάσχα, έχειν και ούτως άπαντας τους τολμώντας παραλύειν τους όρους της Αγίας και Οικουμενικής Μεγάλης Συνόδου της εν Νικαία συγκροτηθείσης επί παρουσία της ευσεβείας του Θεοφιλεστάτου Βασιλέως Κωνσταντίνου, περί της αγίας εορτής του σωτηριώδους Πάσχα, ακοινωνήτους και αποβλήτους είναι της Εκκλησίας, ει επιμένοιεν φιλονικώτερον ενιστάμενοι προς τα καλώς δεδογμένα, και ταύτα ειρήσθω περί των λαϊκών. Ει δε τις των προεστώτων της Εκκλησίας Επίσκοπος ή Πρεσβύτερος ή Διάκονος μετά τον όρον τούτον τολμήσοιεν επί διαστροφή των λαών και ταραχή της Εκκλησίας ιδιάζειν και μετά των Ιουδαίων επιτελείν το Πάσχα, τούτον η Αγία Σύνοδος εντεύθεν ήδη αλλότριον έκρινε της Εκκλησίας. Δει γαρ στοιχείν τω των Πατέρων κανόνι μέχρι και σήμερον Θεού χάριτι, ον καθό δη και τα λοιπά η του Θεού Εκκλησία διαφυλάττει» (Δοσιθέου. ένθ. ανωτ. σ. 538-547. Κ. Σάθα, ένθ. ανωτ. σ. 82-92).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο ΙΚ δεν θα ησυχάσει, αν δεν γίνει κατανοητό, ότι θα πρέπει να τηρηθεί με αυστηρότητα η απόφαση της Α΄ Οικουμενικής Συνόδου, που πολύ σωστά καταγράφει η Πανορθόδοξη Σύνοδος του 1593, δηλαδή:

    Η εορτή του Πάσχα θα πρέπει να εορτάζεται σύμφωνα με την πραγματική ισημερία, που θέτει ο ίδιος ο Θεός και σύμφωνα με την 1η πανσέληνο, που πάλι θέτει ο Θεός και όχι με την ισημερία που θέτει ο Σωσιγένης και την Πανσέληνο που θέτει ο Μέτωνας.

    Έτσι, θα πρέπει να επανέλθει στην απόφαση των Πατέρων και να μην εορτάζει τη 2η Κυριακή μετά την 1η Πανσέληνο ή την 1η Κυριακή μετά τη 2η Πανσέληνο ή την 2η Κυριακή μετά τη 2η Πανσέληνο, όπως τώρα και την 3η Κυριακή μετά την 3η, 4η, 5η κ.λπ. Πανσέληνο αργότερα.

    Αυτή η ανωμαλία αποτελεί καταστρατήγηση της απόφασης των Πατέρων. Το Πάσχα εορτάζεται σύμφωνα με τις πραγματικές θέσεις των ουρανίων σωμάτων (που τις θέτει ο ίδιος ο Δημιουργός) και όχι με πλασματικές ή φανταστικές θέσεις.

    Αυτά, για τους "νουν έχοντας".

    Παραμένει όμως το ερώτημα: Η γη είναι ακίνητη και ο ήλιος περιστρέφεται γύρω από τη γη, όπως δογματίζουν οι ανωτέρω 6 Πατέρες της Εκκλησίας, ΝΑΙ ή ΟΧΙ;

    Όλα τα υπόλοιπα είναι εκ του πονηρού. Η αδυναμία απάντησης δηλώνει ή αδυναμία κατανόησης ή αδυναμία αντίκρουσης.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. συκοφάντης Τελεβάντος κατα Σημάτη
    http://panayiotistelevantos.blogspot.com/2010/12/blog-post_03.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου