ΑΟΥΣΒΙΤΣ
η ….ΚΑΛΑΜΑΤΑ;
Εκλεκτός Ιερέας
του Xρυσόστομου Σαββάτου,
ανακρίνει 80ούτη και άρρωστη μοναχή
κάτω από ΣΤΥΓΝΗ
και ΑΚΡΑΤΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
Είναι γνωστό ότι, κατά τα ορθόδοξα μοναχικά ισχύοντα, όταν κενωθεί η θέση του ηγουμένου ή της ηγουμένης μιάς μονής, την ευθύνη της μονής αναλαμβάνει το αρχαιότερο μέλος του ηγουμενοσυμβουλίου μέχρι την εκλογή από την αδελφότητα της νέας ηγουμένης.
Αυτό ακριβώς έγινε και στην πολύπαθη γυναικεία ιερά μονή του αγίου Κωνσταντίνου και Ελένης της πόλεως Καλαμάτας Μεσσηνίας, όταν παραιτήθηκε για λόγους υγείας η ηγουμένη της μονής και ανέλαβε ως Τοποτηρήτρια της Μονής, η αρχαιότερη εκ των μελών του εκλεγμένου Ηγουμενοσυμβουλίου, η εκλογή του οποίου έχει εγκριθεί από την ιερά μητρόπολι και την ιερά Σύνοδο, και τα μέλη Του, μετά την παραίτησι της ηγουμένης δεν παραιτήθηκαν, αλλά παρέμειναν στη θέσι τους.
Είναι γνωστόν ότι, ο Λατινόφρονας μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος Σαββάτος, όταν ακόμα βρίσκονταν στην Βιέννη, ολως ξαφνικά, αιφνίδια και αψυχολόγητα, έστειλε τηλεγραφική εντολή και έπαυσε τον ιερέα που είχε εγκριθεί από τον ίδιο και λειτουργούσε στην ιερά μονή των Καλογραιών.
Ο ίδιος πάλι, εν αγνοία των μελών του Ηγουμενοσυμβουλίου και της Αδελφότητος της Μονής, όλως παρανόμως και αντικανονικώς διόρισε νέο ηγουμενοσυμβούλιο και κατά διαστήματα έστελνε στην Ιερά Μονή διάφορα έγγραφα στα οποία, με απόφασι της Αδελφότητας, στα απαντητικά έγγραφα δεν υπέγραφε η παρανόμως διορισμένη ηγουμένη, αλλά το εκλεγμένο αρχαιότερο μέλος του Ηγουμενοσυμβουλίου ως Τοποτηρήτρια, και τα υπογεγραμμένα αυτά απαντητικά έγγραφα από την νόμιμη Τοποτηρήτρια εγένοντο δεκτά από την ιερά μητρόπολι και με αριθμό πρωτοκόλλου παραλαβής.
Παραδόξως, ο παράνομος και αυθαίρετος και Οικουμενιστής δεσπότης Χρυσόστομος Σαββάτος πρό ημερών, κάλεσε σε ανάκρισι, τέσσερα μέλη της Αδελφότητος χωρίς να δηλώνη στην κλήση προς κατάθεσί τους, για ποιόν ακριβώς λόγο καλούνται να καταθέσουν.
Οι μοναχές προσήλθαν στον ανακριτή π. Κων/νο Γιαννακόπουλο και τον γραμματέα π. Κρεσφ. Πουλόπουλο, εφημέριοι και οι δυό του μητροπολιτικού ναού της Υπαπαντής, και εκεί τους είπαν για πρώτη φορά για ποιο λόγο καλούνται να καταθέσουν, ήτοι «αν τα έγγραφα που υπέγραφε η φερομένη ως Τοποτηρήτρια ήταν εν γνώσει τους».
Στις μοναχές που κλήθηκαν για κατάθεσι, οι τρείς ήταν και οι παρανόμως διορισμένες από τον μητροπολίτη, οι οποίες κατέθεσαν ΕΥΘΑΡΣΩΣ, ότι η υπογραφή στα έγγραφα της νόμιμης Τοποτηρήτριας ήταν εν γνώσει τους και ότι συμφωνούσαν γι’ αυτό, αφού ήταν απόφασι της Αδελφότητος και αυτό ισχύει στις περιπτώσεις αυτές στα μοναστήρια.
Στη συνέχεια κάλεσαν την κατηγορουμένη νόμιμη Τοποτηρήτρια για να απολογηθή, η οποία προσήλθε στον ανακριτή και σύμφωνα με τον νόμο και με αίτησί της ζήτησε αντίγραφο του φακέλλου και 6ήμερη προθεσμία σύμφωνα με το νόμο για να απολογηθή με υπόμνημά της.
Ο ανακριτής παρανόμως αρνήθηκε να παραλάβει την αίτησί της, λέγοντάς της ότι «δεν είναι έτοιμος ο φάκελλος, τώρα τον ετοιμάζουμε και όταν ετοιμαστεί τότε θα σου δώσουμε αντίγραφο».
Στην επίμονη απαίτησι της κατηγορουμένης άρρωστης και 80ούτης μοναχής, ο ανακριτής άρχισε τις φωνές και με απειλές και εκβιασμούς, ότι
«θα κάνεις ό,τι σου λέω ΕΓΩ και όχι ό,τι θέλεις εσύ. Και αν δεν το κάνεις αυτό θα καλέσω την επέμβασι του Εισαγγελέα και της Αστυνομίας».
Στην άπρεπη, απειλητική και θρασύτατη αυτή συμπεριφορά του ιεροανακριτή παπαΓιαννακόπουλου, η κατηγορουμένη μοναχή έπαθε ΣΟΚ και άρχισε να τρέμει λόγω και της ηλικίας της και επειδή πάσχει και από Ζάχαρο και παρ’ ότι τον θερμοπαρακαλούσε να την εξυπηρετήση το συντομότερο, ώστε να επιστρέψει στο κελί της, ο ανακριτής με εκβιασμούς σηκώθηκε και έκλεισε την πόρτα για να μην μπορεί να φύγη.
Μπροστά στην δύσκολη αυτή θέσι που βρέθηκε η κατηγορουμένη, αναγκάσθηκε να υπακούση και είπε:
«Εγώ νόμιμα υπέγραφα με απόφασι της Αδελφότητος της Μονής και εφ’ όσον εσείς μου λέτε και επιμένετε ότι κακώς υπέγραφα, τότε εγώ στο εξής δεν θα ξαναϋπογράψω».
Στην συνέχεια ο ανακριτής την υποχρέωσε να ζητήσει συγγνώμη για τις υπογραφές που έβαζε στα διάφορα έγγραφα και αρνήθηκε κατηγορηματικά να πράξει τούτο.
Κατόπιν τούτου ερωτάται:
Εως πότε αυτές οι δύστυχες και απροστάτευτες Μοναχές της Ιεράς Μονής του Αγίου Κωνσταντίνου, θα υποφέρουν και θα ταλαιπωρούνται από τον αντιπαθέστατο και Λατινόφρονα μητροπολίτη Χρυσόστομο Σαββάτο και τα φερέφωνά του, τους αναισχύντως παρανομούντες ιεροπαπάδες του;
Ποιος θα τον καλέση σε απολογία για όλες τις παράνομες, αντικανονικές και μειοδοτικές και αντορθόδοξες πράξεις του;
Υπάρχει Εκκλησία;
Υπάρχει Εισαγγελέας;
Εκτός από τον Οικουμενιστή Πατριάρχη Βαρθολομαίο και τον αρχ. Ιερώνυμο Λιάπη, έχει και άλλους υψηλούς προστάτες;
Εμείς εξετάζουμε εξονυχιστικά την περίπτωσι Χρυσόστομος Σαββάτος και θέλουμε να ελπίζουμε λίαν συντόμως να δημοσιοποιήσουμε τις έρευνές μας.
Πάντως δηλώνουμε ότι ευχάριστα θα δημοσιεύαμε κάποια απάντησι του λαλίστατου επί παντός του επιστητού, όχι όμως και στις κατηγορίες που τον προσάπτουν, Χρυσόστομο Σαββάτο ή τους εφαρμόζοντας Γκεσταμπίτικες μεθόδους ανακρίσεων ιεροεξεταστές ρασοφόρους του.
ΕΙΣΤΕ ΚΑΘΗΚΙΑ ΑΠΛΥΤΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΑΤΕΩΕΝΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
ΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΑΣ
ΣΑΣ ΓΡΑΨΑΜΑ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ-ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΣΤΗ ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΣΘΕΝΟΣ ΝΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ
Η ΚΑΤΑΡΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΣΑΣ
ΦΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Αν είχαμε συνειδητοποιημένο ποίμνιο ο εξουσιομανής Σαββάτος θα είχε την τύχη του Θεοφίλου Αλεξανδρείας τουτέστιν θα τον έριχναν οι εξοργισμένοι χριστιανοί στη θάλασσα όπως οι Ιωαννίτες στα χρόνια του Βυζαντίου.Αλλά το σημερινό ποίμνιο τυγχάνει ψοφοδεές.Ας όψονται κάποιοι πνευματικοί που το αποκοιμίζουν για να επιτελείται απρόσκοπτα το έργο τους.Γι αυτό μας κυβερνούν οι Σετάκηδες,οι Βρυώνηδες,οι Συνετοί,οι Σαββάτοι και οι Καρπαθάκηδες.
ΑπάντησηΔιαγραφή