Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010












ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΙ


ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΝ


ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ κ. ΚΟΣΜΑΝ


Επειδή αυτές τις μέρες ο καθένας βγαίνει και λέει ότι θέλει και ότι επιθυμεί και εμείς τα παρακολουθούμε όλα και τα ερευνούμε εξονυχιστικά, είδαμε και τον Σωτηρικό μητροπολίτη Ακαρνανίας κ. Κοσμά να αναφέρεται σε "σοβαρούς επιστήμονες των θετικών επιστημών που εκφράζουν σοβαρές επιφυλάξεις" περί την Κάρτα του Πολίτου.
Επειδή δεν επιτρέπεται ένας μητροπολίτης να ψεύδεται και μάλιστα δημόσια, ο οικονομολόγος κ. Ιωάννης Καρδάσης που ....κονιορτοποίησε ό, τι σοβαρό και "επιστημονικό" κυκλοφόρησε μέχρι σήμερα, ζήτησε να πληροφορηθή από τον κ. Κοσμα, ποιοι είναι αυτοί οι σοβαροί επιστήμονες και ποιά είναι η μελέτη τους που δεν ήρθε μέχρι σήμερα στο φώς της δημοσιότητας.
Θα περιμένουμε την υπεύθυνη απάντησι του κ. Κοσμά.
Αν όμως δεν δώση κάποια απάντησι, εμείς δεν θα τον χαρίσουμε.
Είπαμε δεν θα χαρίσουμε κανέναν, μά ΚΑΝΕΝΑΝ.
Γιά να μάθουν και να μάθουμε όλοι μας, κάποτε να εμφανίζονται και να εμφανιζόμεθα όλοι μας τουλάχιστον δημοσίως, αληθινοί και υπεύθυνοι λόγων και πράξεων.
Μετά δε από τις δύο επιστολές προς τον κ. Κοσμάν δημοσιεύουμε και την διαβιβαστική επιστολή του προς τον αρχιεπίσκοπο Αθηνών.


1η επιστολή
===========

Σεβασμιώτατε

Στην επιστολή σας προς την ΔΙΣ, σχετικά με την "Κάρτα του Πολίτη", σημειώνουμε το εξής: "Η κάρτα αυτή, μια μορφή ηλεκτρονικής ταυτότητας, ανησυχεί τους Χριστιανούς μας, όταν μάλιστα και σοβαροί επιστήμονες θετικών επιστημών εκφράζουν σοβαρές επιφυλάξεις".
'Αραγε, ποιούς σοβαρούς επιστήμονες υπονοείτε, οι οποίοι εκφράζουν σοβαρές επιφυλάξεις;
Εμείς, μόνο το έγγραφο των 13 επιστημόνων προς την ΔΙΣ γνωρίζουμε, καθότι κανένα άλλο έγγραφο δεν έχει έρθει στη δημοσιότητα.
Αν πρόκειται γι' αυτό, έχει καλώς. Αν όμως γνωρίζετε κάτι διαφορετικό, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε σχετικά με το ποιοί είναι αυτοί οι επιστήμονες, καθώς και ποιά είναι η επιστημονική τους θέση, η οποία θα πρέπει βέβαια να έχει τεκμηριωθεί εγγράφως, δεδομένου ότι και εμείς είμαστε επιστήμονες και μάλιστα ειδικοί στα θέματα των chips, bar-codes και καρτών και θα θέλαμε να γνωρίσουμε τις θέσεις εκείνων, που επικαλούνται τα εναντία, από ότι εμείς.

Μετά σεβασμού
Ι. ΚΑΡΔΑΣΗΣ


2η επιστολή
=========


Σεβασμιώτατε

Στις 6.10.10 στείλαμε το παρακάτω μήνυμα, σχετικά με επιστολή σας στη ΔΙΣ και ζητούσαμε μια απάντησή σας, σε συγκεκριμένο ερώτημα.
Μέχρι σήμερα δεν λάβαμε απάντηση. Θεωρούμε, ότι ή δεν σας εδόθη το μήνυμα, οπότε υπάρχει πρόβλημα στη Μητρόπολή σας ή σας εδόθη, αλλά αδιαφορήσατε. Πιστεύουμε, ότι συνέβη μάλλον το πρώτο.
Με την παρούσα, αποστέλλουμε και πάλι το μήνυμά μας και παρακαλούμε, για μιά τεκμηριωμένη απάντηση.
Σας ενημερώνουμε, ότι επί του ανωτέρω μηνύματος έχει ενημερωθεί και η ΔΙΣ της Εκκλησίας της Ελλάδος.


Μετά σεβασμού
Ιω. ΚΑΡΔΑΣΗΣ

===============================


ΑΛΙΜΟΣ 1.11.10


Μακαριώτατε

Πριν από περίπου ένα μήνα (20.9.10) δημοσιεύθηκε στο Διδίκτυο ένα άρθρο μας με τίτλο: «Κάρτα του Πολίτη».

Στις 1.10.10 απεστάλη εκτενής επιστολή προς τη ΔΙΣ (με τον ίδιο τίτλο: «Κάρτα του Πολίτη»), σε απάντηση επιστολής του Αρχιμ. π. Σαράντη Σαράντου, στην οποίαν αναφέρεται, ότι στους γραμμωτούς κωδικούς και τα τσιπς υπάρχει ο 666.

Στις 27.9.10 δημοσιεύθηκε επίσης στο Διδίκτυο, το άρθρο μας: «Η φοβία της τεχνολογίας και το 666», στις 1.10.10 άρθρο μας, με τον τίτλο: «Οι άγιοι δεν είχαν προβλέψει την κάρτα του πολίτη», στις 5.10.10 άρθρο μας, με τίτλο: «Ολοκληρωμένα Κυκλώματα», στις 6.10.10 άρθρο με τίτλο: «Αποκωδικοποίηση.

Πλήρης ανατροπή της Γρηγοριανής μελέτης» και επίσης στις 6.10.10 δημοσιεύθηκε επιστολή μας προς τον Αιτωλοακαρνανίας Κοσμά, με το ερώτημα: «ποιοι είναι οι σοβαροί επιστήμονες των θετικών επιστημών, οι οποίοι εκφράζουν σοβαρές επιφυλάξεις, για την κάρτα του πολίτη», που βρίσκεται σε επιστολή του προς την ΔΙΣ.

Αναμένουμε ήδη, πλήν εις μάτην μια αντίκρουση, μια απάντηση έστω, σ’ όλα αυτά τα κατατεθέντα. Μέχρι σήμερα δεν υπήρξε φωνή. Αντ’ αυτών, παρουσιάσθησαν οι Θεσσαλονίκης Άνθιμος και Πειραιώς Σεραφείμ να εκφράζουν ενδοιασμούς, για την παρουσία του 666 στη κάρτα.

Από την άλλη, η ΔΙΣ απεφάσισε να παραπέμψει το θέμα σε δυο Συνοδικές επιτροπές: α/ Δογματικών και Νομοκανονικών ζητημάτων και: β/ Ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Πιστεύουμε, ότι οι επιτροπές αυτές θα είναι πιο προσεκτικές, από εκείνες της περιόδου του Αρχιεπισκόπου Σεραφείμ. Τουλάχιστον, ας παραδειγματισθεί η ΔΙΣ με την αντίστοιχη απόφαση της Εκκλησίας της Κρήτης, η οποία έκλεισε το θέμα με τον πρέποντα εκκλησιαστικό τρόπο, ότι δηλ. δεν πρέπει να τρομοκρατείται Κλήρος και Λαός από ανεύθυνους, ενώ αντίθετα να προσδοκά το πρόσωπο του ερχόμενου Ιησού Χριστού και ότι εάν έχουμε μέσα μας το Χριστό, δεν μπορεί με τίποτε να μας πειράξει ο Αντίχριστος.

Θέλοντας να κλείσουμε το όλο θέμα και μη βλέποντες αντίλογο, παραθέτουμε άρθρο μας με τίτλο: «Ιδιωτείας εγκώμιον» στο οποίο παρατίθεται μικρό ιστορικό της παράκρουσης, που είχε εκδηλωθεί τη δεκαετία του ’90 και παραμένει ακόμη σε ενέργεια με τα τεκταινόμενα στις ημέρες μας. Σ’ αυτό αναφέρονται τα ελθόντα εξ ΗΠΑ φώτα ερμηνείας του σφραγίσματος και το πώς επηρεάστηκαν πάμπολλοι, αδαείς περί τα ηλεκτρονικά συστήματα, κληρικοί και μοναχοί, αλλά και επιστήμονες, ακόμη δε και η ίδια η Εκκλησία. Πιστεύουμε, ότι στην παρούσα συγκυρία θα πρυτανεύσει η λογική, η σοβαρότητα και η δοκιμασμένη πατερική πορεία.

Ασπαζόμενοι τη δεξιά σας,

Με βαθύτατο σεβασμό


Συνημμένα:

1/ Ολοκληρωμένο κύκλωμα

2/ Αποκωδικοποίηση

3/ Ιδιωτείας εγκώμιον

4/ Ακτινογραφία γραμμωτού κωδικού

18 σχόλια:

  1. Χαίρομαι που ξαναβλέπω σχόλιο του Κου Χριστοδουλίδη, με τον οποίο είχα αντιπαρατεθεί λεκτικώς υπογράφων ως Ιωάννης ή Ιωάννης Μ. Εάν στα προηγούμενα σχόλια ήμουν κάποτε λεκτικώς απότομος, θα ήθελα και πάλι να του ζητήσω συγγνώμη, αν και συνεχίζω να μην συμφωνώ με τα περι αριθμολογίας κ.λπ.

    Μετέβην ευχαρίστως στη διεύθυνση που μας πρότεινε,ο αδελφός, ανέγνωσα την ανάρτησή του και πρόσθεσα σχόλιό μου (Ι.Μ.). Χάριν της συμβολής μου στην αναζήτηση της αλήθειας, επειδή όλοι οι αναγνώστες θα μεταβούν και θα μελετήσουν το άρθρο του, παραθέτω και εδώ το σχόλιό μου. και διότι δεν γνωρίζω εάν θα εγκριθεί για ανάρτηση στο αδελφό ιστολόγιο:

    -Δεν έχω παρακολουθήσει το θέμα, δεν γνωρίζω το ιστολόγιο, εδώ βρέθηκα κατόπιν υποδείξεως σχολιαστού στο ιστολόγιο http://aporixisi.blogspot.com . Δεν θα αντιπαρατεθώ με κανέναν, θα αναφέρω ότι: Η ερμηνεία των προφητειών είναι δύσκολη και δεν μπορεί ουδείς να γνωρίζει εκ των προτέρων εάν το ς' στο τέλος του χξς θα επαληθευθεί ως αριθμός = 6, τελικό ς = c με το οποίο οπτικώς ομοιάζει, στ' ή άλλο τι. Επειδή ερχόμενος εδώ είδα πως κάποιος αδελφός εν Χριστώ εχαρακτηρίσθη αβασανίστως "άσχετος", με συνέπεια ίσως την καταστενοχώρησή του, την εις κατάσταση μελαγχολίας μετάβαση του ψυχικού του κόσμου, αλλά και την του χαρακτηρίζοντος τον αδελφόν συναισθηματική συντριβή, ακολούθως, του λέω: -Άγνωστε αδελφέ, θάρσει! Δεν είσαι "άσχετος", πατέρες και ερμηνευτές της Αγίας Γραφής ερμήνευσαν προγενεστέρως από εσέ, τοιουτοτρόπως, το χ ξ ς' .

    Στο θεολογικώς και ερμηνευτικώς κορυφαίο βιβλίο "Η έρευνα της Γραφής" κραταιού Ορθοδόξου συγγραφέως (ΟΧΑ Απολύτρωσις 1969) παρατίθενται οι πλείστες δοθείσες σοβαρές ερμηνευτικές προσεγγίσεις ως προς το 666, αποδεκτές και μη, μεταξύ των οποίων παρατίθεται και η εξής, στην σελ. 158:

    "Παρετηρήθη επί πλέον ότι το σύμπλεγμα χ ξ ς' παριστάνει τα ακραία γράμματα του ονόματος "Χριστός" διχαζόμενα υπό του οφιοειδούς ξ του παριστάνοντος τον όφιν, τον οποίον ελάτρευον οι ο φ ί τ α ι ,οι διεισδύσαντες εντός της Εκκλησίας, όπως το ξ εντός του ονόματος του Χριστού. Δυνάμεθα να προσθέσωμεν ότι το ξ αποτελείται εκ δύο Ν, των ακραίων γραμμάτων του ονόματος Νέρων κατά την Ελληνικήν γραφήν. Κατ΄άλλον δηλαδή τύπον ο Νέρων είναι το επτακέφαλον θηρίον και οι αιρετικοί (είς εκ των αρχαίων αιρεσιαρχών των συγχρόνων του ευαγγελιστού) είνε το προβατόσχημον, έχοντες όψιν αγαθήν και έσωθεν γέμοντες πλάνης και κακουργίας".

    Αξίζει να αναγνωσθεί η ανωτέρω εμπεριστατωμένη μελέτη περί χξς, ίνα εκλείψουσι οι διχασμοί.

    Ευχαριστώ.
    Ιωάννης Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://kyprianoscy.blogspot.com/2010/11/manitaritoubounou-xc.html

    Βλέπε: Σχόλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να αφήσετε ήσυχο τον Αιτωλοακαρνανίας Κοσμά και να ασχοληθείτε με την σάρα και την μάρα που μαζέψατε στο ιστολογιο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σοβαρα θρασυτατε επισκεπτη;
    Να τον αφησουμε ησυχο;
    Εναν επισκοπο που πεταει απο το στομα του ανευθυνοτητες, να τον αφησουμε ησυχο;
    Ποιοι ειναι οι "σοβαροι επιστημονες" που δεν γνωριζουμε εμεις που τους ψαχνουμε και δεν τους βρισκουμε;
    Οχι, δεν θα τον αφησουμε ησυχο.
    Αν θελει να μην τον ενοχλουμε να παει για το ...νεκροταφειο!
    Δεν κανει για επισκοπος.
    Για καπου εκει ειναι η θεσι τους.
    Οταν ανοιγουν το στομα τους και λενε ....μπαρουφες δεν θα τους χαριζουμε.
    Θα υποστουν την πρεπουσα ...ταλαιπωρία.
    Θα τους τσακισουμε.
    Τελεια και παυλα.
    Τερμα τα χαδια.
    Μονο να τους προσκυνατε μαθατε, ηλιθιοι χριστιανοι.
    Γι αυτο και διελυσαν την Εκκλησια.
    Ο ....καλος και αγιος κ. Κοσμας εδω και χρονια ταλαιπωρει εναν κληρικο ΔΙΑΜΑΝΤΙ μεχρι εξοντωσεως.
    Και δεν μιλαει κανενας.
    Και δεν τον ενοχλησαμε καθολου.
    Αυτοι ειναι οι ... σημερινοι ταπεινοι αγιοι χαμηλοβλέποντες.
    Που τους προσκυναμε σαν ειλωτες και σαν μουζικοι χριστιανουληδες.
    Ο κ. Κοσμας οφειλει, ειναι υποχρεωμενος να δωση υπευθυνη απαντησι.
    Αν δεν δωση θα τον ....καταγγειλουμε στο λαο και στην Εκκλησια ως ανευθυνον δημαγωγον.
    Αρκετα υποφερουμε με τους ....ψευτοαγιους....
    Θα περιμενουμε λιγο ακομα και μετα τα λεμε...

    Ξερετε ποσες φορες αναβληθηκε η υποθεσι του π. Τρικαμηνα, που τον "δικασαν" ΣΕ ΠΑΡΩΔΙΑ ΔΙΚΗς οι ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ της ΑΙΣΧΥΝΗΣ των ημερων μας και προσεφυγε στο δικαστηριο που ελεγχει τις πραξεις τους γιατι δεν στελνουν τα χαρτια του;
    Χασαμε τον αριθμο.
    Τετοια ΑΘΕΟΦΟΒΑ ΤΕΡΑΤΑ διοικουν την Εκκλησια.
    Ισως ηρθε η εποχη να αποτειχισθουμε απο μια χαβουζα, οπως την κατηντησαν, εκκλησια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και κατι ακομα ...βρωμοστομε επισκεπτη.
    Ποια ειναι η σαρα και η μαρα που μας κατηγορεις;
    Ναι εισαι εσυ και κατι τετοιοι σαν εσενα που μας ...βομβαρδιζουν καθημερινα με τις χυδαιολογιες τους επειδη δεν τους αρεσουν οι θεσεις μας και η Ορθοδοξια των Αγιων Πατερων.
    Και προσκυνουν σαν χαμινια τον καθε αναξιο και ανικανο μιτροφορο που αποτελει νοσο, γαγγραινα και ευλογιά για τον πιστο λαο του Θεου και το εκκλησιαστικο σωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο προλαλήσας ανώνυμος που μιλά για σάρα και για μάρα υβρίζει.Ουδείς είναι υπεράνω κριτικής μόνο και μόνο επειδή έχει αποκτήσει κάποια φήμη στο παρελθόν.Ο λαός του Θεού βαρέθηκε τους θεωρούμενους καλούς δεσποτάδες.Ναυτία μας πιάνει όταν έχουν συμβιβαστεί με τη σαπίλα και κάνουν μούγγα.Κι ο Αιτωλοακαρνανίας κάνει μούγγα σε πολλά θέματα ασυγκρίτως πιο σοβαρά απ την παραφιλολογία για το 666 που μας γελοιοποειεί στα μάτια των αθέων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αίσχος! Ο αγαπητός σχολιαστής που με χαρακτήρισε κι' εμένα σάρα - μάρα, διέπραξε ατόπημα, διότι ξέχασε "το κακό συναπάντημα" που συνοδεύει την λαϊκή έκφραση. Ο λαός συνήθως λέει: "η σάρα, η μάρα και το κακό συναπάντημα" !

    Τι να εννοεί όμως ...

    σάρωθρο = η σκούπα, σάρα = τα σκουπίδια, τα απορίμματα, τα προϊόντα εκ του καθαρισμού = τα καθάρματα.

    μάρα = συνήθης επανάληψη στις εκφράσεις του λαού μας: ....π.χ. αντί να πούμε σκέτο: "ξανά" λέμε: "ξανά-μανά". Τοιουτοτρόπως αντί να πούμε: "σάρα" λέμε: "σάρα-μάρα"...

    Μαζί,σάρα-μάρα (και το κακό συναπάντημα) = τα απόβλητα, τα αποβράσματα της κοινωνίας, ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ.

    Ημείς μωροί δια Χριστόν, υμείς δε φρόνιμοι εν Χριστώ. ημείς ασθενείς, υμείς δε ισχυροί, υμείς ένδοξοι, ημείς δε άτιμοι...

    ... Ως ΠΕΡΙΚΑΘΑΡΜΑΤΑ του κόσμου εγενήθημεν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στο παρόν ιστολόγιο βλέπω ότι αναρτώνται όλα τα σχόλια ακόμη και τα αντίθετης γνώμης και τα υποτιμητικά να μην πω υβριστικά. Δυστυχώς σε κάποια άλλα ιστολόγια που θέλουν να λέγονται ευσεβή ορθόδοξα και χριστιανικά, και μας παραπληροφορούν -γνώμη μου- με το φακέλωμα και το 666, εξαφανίζονται τα σχόλια που περιέχουν αντίθετες απόψεις! Χριστιανική ελευθερία σου λέει !!! Δεν δικαιούσθε δια να ομιλείτε... Μια εκ των εξαιρέσεων οι aktines που αναρτούν όλα τα σχόλια. Τρομοκρατία συνειδήσεων, ώστε λαός και κλήρος να μην τολμούν να αμφισβητήσουν τα "άγια" και "θέσφατα" ... Χριστιανοί μην τρομοκρατείσθε, η αλήθεια είναι στην Αγία Γραφή στους Αγίους Πατέρες και στην Εκκλησία και όχι σε κάποιους μεμονωμένους γεροντάδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 666 : ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΣΤΙ.

    Ο Απόστολος Παύλος αποκαλύπτει: "και τότε φανερωθήσεται ο άνομος... ... ου εστιν η παρουσία κατ' ενέργειαν του σατανά εν πάσι δυνάμει και σημείοις και τέρασι ψεύδους ..."(β Θεσσ.)

    Η Αποκάλυψη αναφέροντας "ώδε η σοφία εστι" εννοεί την πίστη στο Αρνίον που θα βοηθήσει τους πιστούς να καταλάβουν ποια είναι τα αληθινά σημεία των καιρών και ποίος ο αντίχριστος.

    Ο αντίχριστος θα είναι άνθρωπος στον οποίο ο σατανάς θα παραδώσει την εξουσία του. Τότε, ΟΛΟΙ οι ΠΙΣΤΟΙ θα καταλάβουν εύκολα ποιος είναι ο "αριθμός ανθρώπου" (Αποκ.ιγ,18) το χξς.


    Οι Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας γενικά απέφυγαν να ερμηνεύσουν τα περί χξς.

    Οι αρχαιότατοι Πατέρες, άμεσοι διάδοχοι των Αποστόλων, όπως οι Πολύκαρπος, Ειρηναίος, Ιππόλυτος κ.ά, δεν έψαξαν για το όνομα του αντιχρίστου , απλώς ανέφεραν μερικά ονόματα σαν παραδείγματα αντιστοίχισης, π.χ. Λαμπετις, Τειταν, Ευινας, και Λατεινος που προτείνει ο Ειρηναίος σαν περιέχον τα ονόματα Νέρων, Δομιτιανός που ήταν οι μεγαλύτεροι διώκτες των Χριστιανών.

    Δεν έτυχαν εκκλησιαστικής αποδοχής μεταγενέστερες ερμηνείες που επιχείρησαν να αντιστοιχίσουν σε πραγματικό όνομα το 666, ως του αντιχρίστου, όπως π.χ. ονόματα αιρεσιαρχών, παπών, αυτοκρατόρων κ.λπ. (π.χ. Αδριανος, Λούθηρος, Παπισκος, Καισαρ θεος, Αρειος και λίστα άλλων μεγάλη). Επίσης ότι χξς είναι οι αιρέσεις που ως όφις (ξ) διχάζουν την Εκκλησία ( Χ ς = Χριστός).

    Η Εκκλησιαστική Γραμμή Ερμηνείας ολίγων Πατέρων που ασχολήθηκαν:

    Ιωάννης ο Χρυσόστομος :......

    Ειρηναίος: «Ασφαλέστερον και ακινδυνότερον το περιμένειν την έκβασιν της προφητείας ή το καταστοχάζεσθαι και καταμαντεύεσθαι ονόματος»

    Ιππόλυτος: «Των καιρών επιγιγνομένων και αυτός περί ου προείρηται (αντίχριστος) φανερωθήσεται και το όνομα δήλως πάσι σημανθήσεται»

    Ανδρέας Καισαρείας: «Την ακρίβειαν της ψήφου ως και τα λοιπά περί αυτού (αντιχρίστου) γεγραμμένα ο χρόνος αποκαλύψει και η πείρα τοις νήφουσιν*»

    *νήφω σημαίνει : «δεν έχω ζαλισθεί από κρασί, δεν πίνω κρασί για να μη μεθύσω». Και μεταφορικά σημαίνει «Δεν μεθάω από διεστραμμένες ιδέες, δεν με ζαλίζουν γραώδεις μύθοι, είμαι σώφρων, προσεκτικός και εν εγρηγόρσει»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα σχόλιό μας με τα 17 σημεία, πάνω στην ομιλία του π. Σαράντη στη Νίκαια, τα οποία αναρτήθηκαν για λίγο στα ιστολόγια: ΕΓΚΟΛΠΙΟΝ και ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ κατόπιν αφαιρέθηκαν.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κάνεις λάθος ανώνυμε 8:22 μ.μ., οι Ακτίνες ΔΕΝ ΑΝΑΡΤΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. Παρα πολλά κόβουν. ΚΑΙ ΑΦΗΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΛΑΠΑΔΙΣΤΙΚΑ. Άκουσε με που ξέρω.


    ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗΣ

    υ.γ.
    Κατα εξαίρεση έγραψα προς αποκατάσταση της αλήθειας εδω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εσείς που είστε ειδικοί στα θεολογικά πείτε μου μπορεί να έρθει ο Αντίχριστος και να "αναστήσει" τον Πάπα Ιωάννη Παύλο Β; Άκουσα ότι έχουν το φέρετρό του σε κάποιο υπόγειο στον Άγιο Πέτρο.
    Το βίντεο λέει ότι ο επόμενος του σημερινού Πάπα θα είναι ο τελευταίος!

    1. http://www.youtube.com/watch?v=ie-YJkXMWss&feature=related
    2. http://www.youtube.com/watch?v=T9-Eg6m8rQc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Για διαβαστε

    Είναι η επιτροπή για την κάρτα υπεκφυγή;

    http://agiooros.org/viewtopic.php?f=13&t=5155

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Kύριε Οδυσσέα

    νέος αστήρ εν όψει.
    Μόσχος Λαγκουβάρδος το όνομά του.
    Πρώην δικαστικός.
    Εδωσε άσχημες εξετάσεις στη Λάρισα εναντίον των αγωνιζομένων γιά την κάθαρσι και την αποκατάστασι της Κανονικής Τάξεως της Εκκλησίας.
    Πάντοτε με τους μοιχεπιβάτες ο κύριος αυτός.
    Πάντοτε υπέρ του σάπιου κοινωνικού συστήματος.
    Και σήμερα εμφανίζεται σαν ...ακραιφνής ορθόδοξος.
    Μέχρι και τα στοιχειώδη και λογικά μέτρα της Εκκλησίας κατακρίνει ο ....υνωμοσιολόγος κ. Μόσχος Λαγκουβάρδος.
    Δεν μας χρειάζεται η γνώμη του.
    Να πάη στους ...μοιχεπιβάτες του να δώση τις συμβουλές του.
    Τους πραξικοπηματίες μοιχεπιβάτες καταλυτάς της τάξεως και του κανονικού δικαίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. " ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΤΗ ": ΕΜΠΡΟΣ ΜΑΡΣ:

    ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΟΝΟΜΑ !!!

    ΜΕΤΟΝΟΜΑΖΕΣΑΙ ... " ΠΡΟΦΗΤΗΣ "!!!

    Συνέβη και αυτό, σχόλιό μου από εχθές το βράδυ στο καλό blog που ανέφερες, δεν αναρτήθηκε έως σήμερα βράδυ ... έλεγα ότι παρουσιάζουν μπονο τη μια άποψη στις αναρτήσεις και δεν ενημέρωσαν τους αναγνώστες τους για ανακοινωθέν της Εκκλησίας της Κρήτης προς κλήρο και λαό, να μην τρομοκρατείται από διαδόσεις ανεύθυνων περί καρτών του πολίτη και ηλεκτρονικών συναλλαγών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Επανόρθωση για αποκατάσταση της αλήθειας:

    Είδα ότι οι aktines ανάρτησαν το σχόλιο που προανέφερα, όμως έχουν λογοκρίνει ένα άλλο. Εκτός αν μερικές φορές φταίει το διαδίκτυο και δεν στέλνονται τα σχόλια.

    Το κυριότερο όμως λάθος μου, είναι ότι το blog aktines ΕΧΕΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ την απόφαση της Εκκλησίας της Κρήτης που καλεί τον ιερό κλήρο και λαό να μην τρομοκρατείται απο ανεύθυνες διαδόσεις. Άρα είπα ψέμματα, όχι εκ προθέσεως όμως και ζήτησα συγγνώμη και ζητάω και από εδώ συγγνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πλημμύρισαν άλλα blogs από αναρτήσεις άρθρων που συναγωνίζονται ποιος θα τρομοκρατήσει περισσότερο τον λαό... 666λογία απέραντη.

    Οι 666λόγοι δεν αναμένουν την απόφαση της Εκκλησίας της Ελλάδος αλλά προτρέχουν. Αγνούν την απόφαση της Εκκλησίας της Κρήτης και ας πρόκειται για την ίδια κάρτα του πολίτη. Αντί να ασχολούνται με τον Ιησού ασχολούνται αποκλειστικά και μόνον με το 666 και με την κάρτα του πολίτη. Τους καίει η κάρτα και η ηλεκτρονική καταγραφή στοιχείων. Γιατί; Κύριος οίδε. Δεν μας υποδεικνύουν και τον αντίχριστο. 666 χωρίς αντίχριστο όμως, δεν νοείται. Αρα παρερμηνεύουν την Αγία Γραφή. Καιρός ουν μετανοίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου