Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010



Το γίου Δημητρίου
26
κτωβρίου




ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ

ΗΡΩΪΚΗΣ

ΠΙΣΤΕΩΣ


του μητροπολίτου Φλωρίνης Αυγουστίνου (+)


ΣΗΜΕΡΑ 26 κτωβρίου ενε ορτ μεγάλη. Ἡ ρθόδοξος κκλησία, χι μόνο στν λ­λάδα λλ παντο, τν τιμ. Διότι παντο πάρ­χουν Δημήτριοι, κόμη κα γυνακες Δήμητρες, κα ορτάζουν τν μεγαλομάρτυρα γιο Δημήτριο.

* * *

Τί ταν γιος Δημήτριος; νθρωπος ­ταν κα ατς πως μες, δν διέφερε. Κάθε νθρωπος μως χει θέλησι. Κα ν κάν κα­λ χρσι τς θελήσεώς του, μπορε ν φτάσ μέ­χρι τ οράνια· ν κάν κα­κ χρσι, μπορε ν κατρακυλίσ μέχρι τν δη. ν θέλ γίνεται γγελος, ν θέλ γίνεται σατανς. Κ’ ε­νε στι­γμς πο φτάνει πολ ψηλά, ενε στιγμς πο πέφτει πολ χαμηλά, ηδιάζει τν αυτό του, γίνεται χειρότερος π τ δαίμονα. Γι’ ατ γέ­μισε κόσμος τώρα π δαιμονιζομένους.


γιος Δημήτριος γεννήθηκε στ Θεσσα­λονίκη π κλεκτ οκογένεια περ τ 300 μ.Χ., ταν στν ατοκρατο­ρία βασίλευε νας τύραννος, Διοκλητιανός. Τ πάγγελμά του ταν στρατιωτικός, γενναος ­ξιωματικός. ­κενο μως πο τν διέκρινε π τος συναδέλφους του ταν – ποιό· τι πίστευε στ Χρι­­στό, τι ατς βασιλεύει, ενε κυβερνήτης το σύμπαντος. Πίστευε μ λη τν καρδιά του, κι ατ πο πίστευε δν τ κρυβε.


Τώρα σπάνια θ συναντήσς Χριστιαν ν μολογ τ Χριστό. ρχονται στν κκλησία, προσκυνον, νάβουν κεριά, κ.λπ., λλ με­τ ξω τίποτα. Πουθεν δν κδηλώνονται. Φοβονται κα τ σταυρό τους κόμη ν κάνουν, ντρέπονται κα ν πον τ νομα το Χριστο. Ατο ενε νάξιοι ν λέγωνται Χριστιανοί. Τέτοια δειλία κα νανδρία πικρατε. πιστεύεις, κύριε, δν πιστεύεις! Ἐὰν δν πιστεύς, τότε νώσου μ τος πίστους κα θέους κα πολέμησε ,τι ψηλ κα ­ραο πάρχει. ν πιστεύς μως, ατ πο πιστεύ­εις ν τ καμαρώνς κα ν τ διακηρύττς.


Ατ πο πίστευε λοιπν γιος Δημήτρι­ος τ κήρυττε φανερά, παντο, κα προσπαθο­­σε ν λκύσ κι λλους στ Χριστό. Κάθε πρω παρακαλοσε· Κύριε, κάνε ν γίνουν κι λ­­­λοι Χριστιανοί! Λένε μάλιστα, τι δν σύχα­ζε ἐὰν δν κανε τολάχιστον να καινούρ­γιο Χρι­στιαν τν κάθε μέρα. Πρ παντς προσπαθοσε ν φέρ στ Χριστ παιδι κα νέους. Κα μεταξ τν νέων πο κέρδισε ες Χριστν ταν κα νας πο νομάζετο Νέστωρ.


Ατ ταν δρσι του ταν κηρύχθηκε δι­ωγμός. ποιος κήρυττε ησον Χριστν κα­τεδιώκετο· κα μεταξ τν πρώτων πο συν­ελήφθησαν ταν γιος Δημήτριος. Το ε­παν· ―ρνήσου τ Χριστό, βλαστήμησέ τον. ―χι. ―Βλαστήμησε τ Χριστό. ―χι. ―Βλα­στήμησε τ Χριστό. ―χι. πειδ δν πειθαρχοσε, τν καθαίρεσαν π τ στρατιωτι­κό του ξίωμα, τν καναν πλ πολίτη, κα τν βαλαν στ φυλακή.


ν μως βρισκόταν στ κελλί, δέχθηκε μία πίσκεψι. νοίγει πόρτα κα μπαίνει Νέστωρ. ―Δάσκαλε, φέρ­νω δυσάρεστα νέα. ―Τί συμβαίνει, παιδί μου; ― Θεσσαλονίκη ε­­νε νάστατος. ντρες γυνα­κες παιδι συγ­κεντρώνονται στ στάδιο κα βλέπουν γνες. κε παρουσιάστηκε νας γιγαντιαος σι­δηρό­φρακτος εδωλολάτρης πο λέγεται Λυαος. Ενε τ καύχημα κα καμάρι τν ­χθρν το Χριστο. Κάθε μέρα κήρυκας φωνάζει· ­ποιος Χριστιανς θέλει, ς ρ­θ ν παλέψ μ τ Λυαο!… Τόσες μέρες τώρα κανείς δν παρουσιάζεται, κα λοι μς χλευάζουν. Δν τ νέχομαι. Θέλω ν ξεπλύ­νω τ νειδος α­τό, θέλω ν μονομαχήσω μ τ Λυαο, κα ζητ τν εχή σου. γιος Δημήτριος δν τν πέτρεψε. Τν ελόγησε κα το επε· ―«παγε· κα Λυαον νικήσεις κα πρ Χριστο μαρτυρήσεις»· κα τ Λυαο θ νικήσς, λλ κα θ μαρτυρήσς γι τ Χριστό.


πλισμένος Νέστωρ μ τν εχ το ­γίου διδασκάλου του, νάτος τώρα κατεβαίνει στ στίβο φτερωτός. κρυξ φωνάζει· ―Ποιός Χριστιανς θέλει ν μονομαχήσ μ τ Λυαο; ―γώ, φωνάζει νέος. Στρέφονται λοι κα βλέπουν να παιδάριο. ―σύ, το λένε, θ τ βάλς μ τ γίγαντα; Δ λυπσαι τ νιτα σου; Μ να χτύπημα θ σ ξαπλώσ κατ γς. Λυπήσου τ ζωή σου… Ατς μως ενε ­ποφασισμένος, κα τσι ο δύο ντίπαλοι παρατάσσονται. Κα ν λοι, τ πλθος τν εδωλολατρν κα ο λίγοι Χριστιανοί, κρατον τν ναπνοή τους, Νέστωρ ρμ κα φωνάζοντας «Θε το Δημητρίου, βοήθει μοι», δίνει να καίριο πλγμα στ γίγαντα κα τν ίχνει κάτω μ γδοπο. Ατ ταν νας θρί­αμβος το χριστιανισμο τν μέρα κείνη.


ν συνεχεί μως Νέστωρ μαρτύρησε. Τν συλλαμβάνουν, το ζητον ν βλαστη­μή­σ τ Χριστό. Δν βλαστημ, κ’ τσι τν θανατώνουν.


Μετ πηγαίνουν στ φυλακή, στ κελλ το διδασκάλου. Μ τς λόγχες τρυπον τν Δημήτριο στν πλευρά, κα τελειώνει μαρτυρι­κς τν δρόμο του. τάφος του νέβλυσε μύρο· γι ατ λέ­γεται μυροβλήτης. Πάνω στν τάφο του κτίστηκε πειτα μεγαλοπρε­πς ναός, νας το γίου Δημητρίου Θεσσαλονίκης, πο ορτάζει σήμερα.


Πολλ κα μεγάλα θαύματα κανε γιος Δημήτριος. να μόνο σς θυμίζω. ς μν πιστεύουν ο πιστοι, δικαίωμά τους· μες πιστεύουμε. Διότι τέτοια για μέρα, 26 κτωβρίου το 1912, γιος Δημήτριος κανε τ θαμα του. Τ παιδι τς λλάδος φώναζαν στς μεραρχίες κα στ τάγματα· γιε Δημήτριε, κάνε τ θαμα σου! Κα πράγματι τν ­μέρα το γίου Δημητρίου μπκαν στ Θεσσαλονίκη κα ψωσαν τ σημαία μας πάνω στ Λευκ Πύργο! Δν ενε θαμα ατό;


Τ συμπέρασμα ποιό ενε; Ο γιοι ενε ­ποδείγματα. Τόσο γιος Δημήτριος σο κα γιος Νέστωρ ενε ποδείγματα πίστεως, πο πρέπει κ’ μες ν μιμηθομε σο ζομε σ’ ατ τ ζωή, ν τος κολουθήσουμε.


Γεννται τ ρώτημα· πιστεύουμε; Μ τ λόγια πιστεύουμε, τ πράγματα μως ποδει­κνύουν τι δν χουμε οτε λίγη π τν πίστι πο εχαν ο γιοι κενοι. ν γίν δι­ω­γμς ―κα θ γίν διωγμός― πως γινε π Διοκλητιανο, δν ξέρω πόσοι π τος λεγομένους Χριστιανος θ μείνουν πιστο στ Χριστό.



Ενε περβολικς λόγος μου; Δν ενε. Διότι πόση ντίστασι δείχνουν ο σημερινο Χριστι­ανο ν συγκρίσει μ τος Χριστιανος τν πρώτων αώνων; Σ’ κείνους τ μαχαί­ρι ­βαζαν στ λαιμ γι ν βλαστημήσουν, κα δ βλα­στημοσαν· ο σημερινο βλαστημον χω­ρς ν τος ναγκάζ κανείς. Ποιός το βάζει τ μαχαίρι στ λαιμ το ψευδοχριστιανο κα βλαστημ; Ἐὰν λοιπν τώρα χωρς μαχαίρι, χωρς διωγμό, βλαστημον, φαντάσου τί θ γίν ταν λθ ντίχριστος…


μες τί πρέπει ν κάνουμε; Ν πιστέψουμε. ς παρακαλέσουμε· Δός μας, Κύριε, τν πίστι! τν πίστι πο εχε γιος Δημήτριος κα γιος Νέστωρ, τν πίστι πο εχαν ο πρόγονοί μας· τετρακόσα χρόνια ζησαν κάτω π’ τν Τουρκιά, μ τ μαχαίρι στ λαιμό, κα δν ρνήθηκαν τ Χριστό. Κ’ μες, ν γί­ν διω­γμός, ν μείνουμε λοι πιστο κα φωσιωμένοι. Τ λεφτά μας ς τ πάρουν ο ντίχριστοι, τ σπίτια μας ς τ πάρουν, τ χωρά­φια μας ς τ πάρουν, τ ζα μας ς τ πάρουν, πως λέει γιος Κοσμς Ατωλός· τν πίστι μας μως στ Χριστ χι! Νά τ λόγια το γίου Κοσμ· «Ψυχ κα Χριστς σς χρειάζονται. Ατ τ δύο λος κόσμος ν πέσ, δν μπορε ν σς τ πάρ, κτς κα τ δώσετε μ τ θέλημά σας. Ατ τ δύο ν τ φυλάγετε ν μ τ χάσετε».


Εθε, γαπητοί μου, σοι ­κοτε τ λόγια ατά, παιδι γυνακες κα ντρες πο τιμτε σήμερα τν γιο Δημήτριο, εθε κανείς ν μ γίν προδότης. Ν μείνουμε λοι πιστοί. Κι ν κόμη ρθουν χρόνια κατηραμένα ―κα θ ρθουν―, κα πάνω στ γ μείν νας Χριστιανός, νας μόνο ν μείν, φτάνει ατός. Ατς νας θ νικήσ. Θ νικήσ νας, δ θ νικήσουν ο πολλοί. Δ θ νικήσουν ο ντίχριστοι, δ θ νικήσουν ο θεοι, λλ θ νικήσ Θες το γίου Δημητρίου.

«Θε το Δημητρίου, βοήθει» μας· μήν.

(26-10-1987)

14 σχόλια:

  1. Είναι αξιοσημείωτο, ότο ο άγιος Δημήτριος (280 Θεσ/νίκη) ήταν Ρωμαίος Στρατηγός (ανθύπατος) δοικητής του θέματατος της Ελλάδας και όντας Χριστιανός, ούτε το όνομά του άλλαξε
    (Δημήτρ(ε)ιος = ο αφιερωμένος στη θεά Δήμητρα), ούτε αρνήθηκε να φέρει στη στολή του τα διάσημα του Αντίχριστου (τον αυτοκρατορικό ήλιο), δηλ. κάτι σαν τη σημερινή κάρτα. Το ότι υπηρετούσε τον αντίχριστο Μαξιμιανό δεν τον εμπόδιζε να διδάσκει Χριστό σστις υπόγειες στοές της λεγόμενης Χαλκευτική Στοάς, όπου και τον συνέλαβαν. Ομολόγησε Χριστον στον ίδιο τον αυτοκράτορα ("τω Χριστώ μου πιστεύω μόνον"), φυλακίστηκε και κατόπιν φονεύθηκε με λογχισμούς.
    Το ίδιο όνομα Δημήτριος φέρουν και άλλοι 16 άγιοι της Εκκλησίας μας.

    Το ίδιο συμβαίνει και με τον άγιο Ισίδωρο, που το όνομά του σημαίνει το δώρο στην αρχαία αιγυπτιακή θεότητα Ίσιδα. Ούτε και αυτός το άλλαξε, αλλά το καθαγίασε μάλιστα με τον οσιακό βίο του και το πλούσιο συγγραφικό εκκλησιαστικό του έργο. Άλλοι δε 7 άγιοι φέρουν το όνομά του.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΛΕΙΠΕΙ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΗ.
    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ
    ΠΑΛΙ Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Διαβασε το απο την αρχη μεχρι το τέλος να καταλάβεις σε ποια ζουγκλα ζουμε χαρη στους αθεους πολιτικους κυριως του ΠΑΣΟΚ
    http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/10/blog-post_4054.html#more

    Επιβλέπων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μήπως για την κάρτα του πολίτη;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Aγαπητέ

    το κοψαμε γιά να μην εξευτελισουμε τον μεγάλο πατέρα και διδάσκαλο.
    Κάποιοι τον παρέσυραν τοτε, στο αρχικο σταδιο των ταυτοτητων και της φρενιτιδας που επικρατουσε, και ελεγε απλοϊκα και εκείνος εκείνες τις θέσεις.
    Και ο π. Ζήσης πιστευε τα ιδια, αλλα οταν ενημερωθηκε πως λειτουργει το μπαρκοουντ και οτι ειναι αθωο, αλλαξε αρδην.
    Αυτη ειναι η αληθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έτσι παρασύρθηκε και ο γ. Παϊσιος από ένα πνευματικοπαίδι του (καθηγητής ΑΠΘ), που του έφερε στην Παναγούδα αυτό το καταραμένο βιβλίο της τηλε-ευαγγελίστριας Μ. Relfe από τις ΗΠΑ, γραμμένο στα αγγλικά: "The new money system 666" και το είχε στο κελί του και το έδειχνε, ως τη νέα Αποκάλυψη! (Ιερομ. Χριστόδουλου Αγιορείτου, Ο γέρων Παϊσιος, σελ. 161).

    Μετά από αυτά έγραψε εκείνο το 7σέλιδο σημείωμα: "Σημεία των καιρών 666" τη Μ. Τεσσαρακοστή του 1987 (ως ανωτέρω, σελ. 165-172).

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όσον αφορά δε στον π. Θ. Ζήση, μπορούμε να αναφέρουμε μια προσωπική μας μαρτυρία:

    Τον Μάιο του 1997 τον επισκεφθήκαμε προσωπικά στο γραφείο του στο Πανεπιστήμιο στη Θεσ/νίκη και του εξηγήσαμε επί 1 ώρα σχετικά, ότι το θρυλούμενο 666, στο b-c είναι ψεύδος και απάτη, πράγμα που απεδέχθη και έκλεισε τη συνάντηση με την χαρακτηριστική φράση: "Όλα αυτά ωραία και καλά και παραδεκτά. Αλλά πως να βγούμε τώρα και να πούμε, ότι δεν είναι έτσι; Θα μας πάρουν με τις πέτρες".

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και να υπάρχει το 666 σε chips, barcode, κάρτες, τηλέφωνα, δεν έχει ουδεμία σημασία. Φυσικά έχω πεισθεί ότι δεν υπάρχει.

    Αλλά και να υπάρχει, ένας αθώος αριθμος είναι.Δεν ήρθε ο αντίχριστος άρα δεν υπάρχει ο αριθμός του ανθρώπου αυτού. Όταν θα έρθει ο αντίχριστος-και θα είναι φανερό τοις πάσι- τα ξαναλέμε. Δεν θα πέσω στην παγίδα "γεροντάδων" ή "αγράμματων ψυχωσικών" που θέλουν τους Χριστιανούς φοβισμένους και με συναίσθηση ότι έχουν διαπράξει αμαρτία διότι αγόρασαν από supermarket τρόφιμα με barcode... Ποιος ο σκοπός τους ; Να τους κατευθύνουν ως άβουλες μάζες χωρίς προσωπικότητα. Είναι εύκολο. Φταίμε εμείς, φταίει η μη ελευθέρα και μη ζώσα εκκλησία.

    Ο π.Αυγουστίνος δεν διεκδικούσε το αλάθητο, δεν ήταν δογματικός, στο θέμα αυτό κατά καιρούς έδωσε ερμηνείες π.χ. στο δεκακέρατο και επτακέφαλο θηρίο, αν θυμάμαι καλά, που με την είσοδο της Ελλάδας στην τότε ΕΟΚ το ερμήνευσε λέγοντας "εννιά κέρατα είναι, θα μπεί η Ελλάδα και θα γίνουν 10", αλλά τώρα τα μέλη της ΕΕ δεν είναι πλέον 10. Ο Κος Τσολογιάνης δικαιούται υπεράνω όλων να έχει άποψη,για το τι πρέσβευε εν τέλει ο π.Αυγουστίνος διότι όχι μόνο πνευματική σχέση είχε με τον π.Αυγουστίνο αλλά εξόχως τον τιμά και τον ετίμησε όχι μόνο στο blog, στην "Ιερά Παρακαταθήκη", στην εφημερίδα του "Οι Φύλακες της Ορθοδοξίας" κ.ά. έντυπα, όχι εν λόγοις αλλά και εν έργοις με διώξεις και φυλακίσεις - αν θυμάμαι καλά-, εφαρμόζοντας στην πράξη και σήμερα μόνος αυτός το σύνθημα του π.Αυγουστίνου "Ζητώμεν ελευθέραν και ζώσαν Εκκλησίαν".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στη σειρά αυτή των σχολίων έχει θέση, για να υπάρχει χάριν των αναγνωστών, το επίσημο ανακοινωθέν της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Κρήτης: (πηγή romfea.gr 14-10-2010)

    Ανακοινωθέν της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Κρήτης

    Η Ιερά Επαρχιακή Συνοδος της Εκκλησίας Κρήτης, συνήλθε σήμερα, 12 Οκτωβρίου 2010, στο Ηράκλειο σε τακτική Συνεδρία, ασχολήθηκε με τα θέματα της Ημερησίας Διατάξεως και μεταξύ άλλων αποφάσισεν ΟΜΟΦΩΝΩΣ:

    α) …
    β) Αναφορικά με το θέμα της ηλεκτρονικής κάρτας συναλλαγών του πολίτη προτρέπει και παρακαλεί τον Ιερό Κλήρο και τον ευσεβή Λαό της Κρήτης, ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙΤΑΙ από ΑΝΕΥΘΥΝΟΥΣ, να προσδοκά το Πρόσωπον του Ερχόμενου Κυρίου Ιησού Χριστού, υπενθυμίζει δε τα λόγια του διορατικού Γέροντος Πορφυρίου: «... αν εμείς έχομε μέσα μας τον Χριστό, δεν μπορεί με τίποτα να μας πειράξει ο αντίχριστος...».

    Σημειώσατε παρακαλώ 3 λέξεις: "ομοφώνως", "τρομοκρατείται" και "ανευθύνους". Οι 3 λέξεις έχουν και σημειολογική βαρύτητα και προεκτάσεις πουσε πιο πρόσφατή ανάρτηση ακροθιγώς επεσήμανε ο κ.Τσολογιάννης.

    Η απορία μου είναι η εξής: Γιατί δεν επαναφέρει έστω με επίπληξη αρχικώς εις την τάξιν τους "τρομοκράτας" και "ανευθύνους" εφόσον έχουν όνομα και επώνυμο; Αν η απάντηση είναι ότι οι τοιούτοι είναι εκτός δικαιοδοσίας της Εκκλησίας της Κρήτης, ας αναμείνουμε για το ανακοινωθέν της Εκκλησίας της Ελλάδος. Και την επίπληξη των ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΩΝ και ΑΝΕΥΘΥΝΩΝ. Και παραποιούντων την Αγία Γραφή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο κ.Τσολογιάννης διαστρέφει τα πράγματα και δεν δικαιούται να παρουσιάζεται ως εκφραστής του π.Αυγουστίνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φαίνεται, ότι οι πιστοί Έλληνες Χριστιανοί της Κρήτης έχουν συμμαχήσει με τον Αντίχριστο, αφού συμφωνούν με την Εκκλησία τους, που τους λέγει να μην τρομοκρατούνται από ανεύθυνους.

    Τι έχει να ειπεί ο π. Σαράντος με την ανακοίνωση της Ι.Σ. της Εκκλησίας της Κρήτης; Συμφωνεί ή διαφωνεί και τι στάση θα κρατήσει με τους Κρητικούς;

    Ιδού η Κρήτη, ιδού και το πήδημα.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αντί να μιλάμε για το Χριστό κυριαρχεί στις συζητήσεις μας ο Αντίχριστος και το 666.Όλος αυτός ο σαματάς μας αποπροσανατολίζει απ τον πνευματικό μας αγώνα και μας γελοιποιεί στα μάτια των απίστων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εσυ ονομαζομενε Δημητρη,
    που λες οτι εκφραζεις τον π. Αυγουστινο, μπορεις να μας πης, πώς;
    Μήπως με την ανωνυμία σου;
    Μηπως με την μουγγαμαρα σου;
    Μηπως με την δειλια σου;
    Μηπως με την μονολεκτικοτητα σου;
    Μηπως με την ασαφεια σου;
    Μηπως με την συκοφαντικη διαθεσι σου που μας κατηγορεις οτι διαστρεφουμε τα πραγματα;
    Που τα διαστρεφουμε ανωνυμε ανανδρε συκοφαντα;
    Δεν θα το εβαζα το συκοφαντικο σχολιο σου, αλλα το εβαλα για να σε απαντησω και μονο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μηπως ο π. Αυγουστινος, δειλα και ανανδρα ανθρωπακια,
    ηταν κατι απο ολα τα παραπανω;
    Μην μιλατε εσεις για τον π. Αυγουστινο.
    Εκεινη την υψικαρινο ΔΡΥ δεν την φτανει κανενας.


    Χαιρομαι ιδιαιτερα για τον αγνωστο φιλο της 1,29 μ.μ. χαιρομαι που κατανοησε την μεγαλη παγιδα του Διαβολου.
    Οι 3εξαρηδες ποτε θα το καταλαβουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου