Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010







Κρίσιμα ερωτήματα για τον Μητροπολίτη Πειραιώς

περί της αντικανονικής αθωώσεως του Μεσσηνίας


του Θεολόγου κ. Παναγιώτου Σημάτη


Ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ έχει το θάρρος να εκφράζει τη γνώμη του δημοσίως. Μας έχει συνηθίσει σε γενναίες ενέργειες, αφού τα έχει βάλει με κάποιους ισχυρούς του κόσμου τούτου.


Απευθύνουμε το παρόν προς αυτόν, γιατί τη φετινή χρονιά ο κ. Σεραφείμ είναι μέλος της Δ. Ι. Συνόδου, η οποία χθες έλαβε (όπως ανακοινώθηκε) μια απόφαση που μας κατέπληξε και μας ελύπησε σφόδρα: αθώωσε, δηλαδή, τον καταδικασμένο στη συνείδηση των πιστών για τις αιρετικές του θέσεις Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομο.


Και τον αθώωσε, χωρίς να δηλώσει δημόσια ο Μεσσηνίας πως αποδέχεται την ορθόδοξη διδασκαλία, ότι η Εκκλησία είναι ΜΙΑ και ΟΧΙ διηρημένη, και πως η «θρησκευτική κοινότης» των παπικών (όπως τους ονομάζει ο κ. Σεραφείμ) έχουν αποκοπεί από τη Μία Εκκλησία.


Και βέβαια, όσο ο Μεσσηνίας δεν το κάνει αυτό, σύμφωνα με τους Αγίους Πατέρες, τους Ιερούς Κανόνες και την σύνολη Παράδοση της Εκκλησίας, συνεχίζει να είναι υπό την κατηγορία της αιρέσεως για την οποία καταγγέλθηκε.


Ως εκ τούτου, η απορία όλων των πιστών που έμαθαν το γεγονός είναι:


α) Οι συνεπίσκοποί του, αθώωσαν τον Μητροπολίτη Μεσσηνίας επειδή αποκήρυξε τα αιρετικά του φρονήματα;


β) ή τον αθώωσαν αντικανονικώς και παρά τις σαφείς οδηγίες των Ιερών Κανόνων, για να κουκουλώσουν το θέμα και να φανούν αρεστοί στο Οικουμενιστές του Φαναρίου, στους συνοδοιπόρους του και στον Μητροπολίτη Περγάμου κ. Ιωάννη;


Αν έκαναν το πρώτο, είναι εύλογο ότι θα είχαν δημοσίευση την δια της μετανοίας διόρθωση των ημαρτημένων. Φαίνεται, λοιπόν, ότι το δεύτερο έγινε, οπότε -κατά τους Πατέρες- οι αποτελούντες την Δ. Ι. Σύνοδο συνήργησαν στο μεγαλύτερο αμάρτημα, που είναι η αλλοίωση της Πίστεως, η σιωπηρή αποδοχή της αιρέσεως, δια της οποίας καταργείται άρθρο του Συμβόλου της Πίστεως.


Ερωτάται λοιπόν ο κ. Σεραφείμ (και τα άλλα μέλη της Ι. Συνόδου):


Ο ίδιος ως μέλος της Συνόδου συμφώνησε ή αντέδρασε και ψήφισε εναντίον της αποφάσεως; Αν συνέβη το πρώτο, ματαία κάθε περαιτέρω ερώτηση. Αν συνέβη το δεύτερο, είναι υποχρεωμένος να βγει και να μας ενημερώσει επακριβώς τι συνέβη, τι διημείφθη, ποιοι εψήφισαν την αθώωση του Μεσσηνίας και ποιοι κατεψήφισαν.


Ελπίζουμε ότι θα ανταποκριθεί στην παράκλησή μας.


Τα θέματα της Πίστεως δεν αποτελούν υπόθεση μιας κλειστής ομάδας Επισκόπων, η οποία αποφασίζει εν κρυπτώ και παραβύστω, αλλά του όλου σώματος της Εκκλησίας του Χριστού, τα οποία έχουν δικαίωμα να πληροφορούνται λεπτομερώς το σκεπτικό των αποφάσεων.

4 σχόλια:

  1. Δεν περιμένουμε μόνον αυτό από τον Πειραιώς, δηλ. να βγάλει ανακοίνωση ή δελτίο τύπου, που να καταδικάζει τις δηλώσεις του Μεσσηνίας, ότι "η Εκκλησία είναι Μία, αλλά διαιρεμένη", αλλά περιμένουμε και μια ανάλογου τύπου ανακοίνωση, για τις δηλώσεις του Πεκίου Ειρηναίου, για την "ένωση των αδελφών εκκλησιών".

    Ήδη, το έχουμε γράψει εδώ και ένα μήνα (από τις 14.9.10) και ακόμη περιμένουμε μια κάποια αντίδρασή του, μιας και μας έχει συνηθίσει σε τέτοιου είδους αναφορές, αλλά παραδόξως μόνο με αιρετικούς και αλλόθρησκους, αλλά όχι με παρεκτρεπόμενους Ορθόδοξους. Μήπως, αυτό το τελευταίο κάνει "τζιζ";

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν δεν απατώμαι μέλη της παρούσης ΔΙΣ είναι και ο πολύς Νέας Σμύρνης και ο Φλωρίνης Θεόκλητος που διαδέχθηκε τον Αυγουστίνο Καντιώτη.Τι έκαναν αυτοί;Μίλησαν,φώναξαν,διαμαρτυρήθηκαν;Πού είναι οι παρεμβάσεις τους;Θα μας πει κανείς υπεύθυνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγκαλιές και φιλιά ο Κυθήρων με τον Μεσσηνίας.
    Τα γράφει ο Ανδριόπουλος. Εσεις κοιμάστε;;;
    χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταρχήν ό,τι παραθέτει το βοθρομπλογκ της Πάτρας απαιτεί εξονυχιστικό έλεγχο καθόσον συστατικό στοιχείο της δημοσιογραφικής υπόστασης του Ανδριόπουλου φαίνεται πως είναι η διαστρέβλωση των πάντων.Κανονικά ο Κυθήρων έπρεπε να ραπίσει την παρειά του θρασέος επιβήτορα της Μεσσηνιακής Εκκλησίας που τιμώρησε εκ νέου τις ευσεβείς μοναχές κι όχι να τον ασπασθεί, μιμούμενος έτσι τον Άγιο Νικόλαο στην 1η Οικουμενική Σύνοδο.Δυστυχώς η ευγένεια μας έφαγε!Δείχνοντας ευγένεια σε κακοπροαίρετους όπως ο Σαββάτος αυτοί αποθρασύνονται και οι αμύντορες του Ορθοδόξου δόγματος όπως ο Κυθήρων μετατρέπονται σε καρπαζοεισπράκτορες και πιθανώς αργότερα και σε θύματα όπως συνέβη το 1974 όταν έσφαξαν 12 μητροπολίτες επειδή διαμαρτυρήθηκαν για αυθαιρεσίες και αντικανονικότητες του απαισίας μνήμης σεραφειμικού καθεστώτος.Τότε ο Κορινθίας Παντελεήμων είπε σαδιστικότατα ότι σφάξαμε τα κατηχητόπουλα σαν κοτόπουλα!Στην ίδια συνομοταξία με τον τότε Κορινθίας ανήκουν και οι φίλοι του Ανδριόπουλου,σεραφειμικής ως επί το πλείστον παραγωγής δεσποτάδες, και πιθανώς στο τέλος να καθίσουν στο σκαμνί και τον Κυθήρων.Δηλαδή εκεί που μας χρωστούσαν μας πήραν και το βόδι.Ευτυχώς που υπάρχει ένας Νικόδημος και τους έχει ΞΕΥΤΕΛΙΣΕΙ κυριολεκτικά με την πέννα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου