Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010







ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ


ΚΩΦΑΛΑΛΟΙ


του Θεολόγου κ. Νικολ. Σωτηροπούλου


Ο Θεός δημιούργησε τον άνθρωπο με αυτιά και με στόμα.

Γιατί με αυτιά; Για ομορφιά; Για να κρεμούν οι γυναίκες σκουλαρίκια, δυστυχώς και μερικοί άνδρες; Ο Θεός δημιούργησε τον άνθρωπο με αυτιά για να ακούη. «Ο έχων ώτα ακούειν ακουέτω», έλεγε ο Χριστός (Λουκ. η΄ 8). Όποιος έχει αυτιά για να ακούη, ας τα χρησιμοποιή να ακούη. Και τι να ακούη; Λόγους. Αλλ’ οποιουσδήποτε λόγους; Όχι βεβαίως. Διότι υπάρχουν και λόγοι κακοί, αισχροί, αναληθείς, διεστραμμένοι, επιζήμιοι, καταστρεπτικοί, ολέθριοι. Τέτοιους λόγους πολλοί ακούουν «κνηθόμενοι την ακοήν», γαργαλιζόμενοι στα αυτιά, όπως λέγει ο απόστολος Παύλος (Β΄ Τιμ. δ΄ 3). Και ακούοντες τέτοιους λόγους και ευχαριστούμενοι απ’ αυτούς βλάπτουν τους εαυτούς των και μπορεί να φθάσουν σε ψυχική, αλλά και σωματική καταστροφή. Αν ακούσωμε τέτοιους λόγους, οφείλουμε να τους απορρίψωμε και να τους καταδικάσωμε. Ο Θεός μάς έδωσε αυτιά για ν’ ακούωμε λόγους καλούς, σεμνούς, αληθείς, ορθούς, σωστούς, εποικοδομητικούς. Ν’ ακούωμε και τον πόνο και τον στεναγμό τών συνανθρώπων μας, και τις διαμαρτυρίες τών αδικουμένων και καταδυναστευομένων.


Ο Θεός μάς προίκισε με το χάρισμα τής ακοής, για ν’ ακούωμε προπάντων τον λόγο του, όπως αυτόν κήρυξε δια τών προφητών του στην Παλαιά Διαθήκη και δια του Υιού του στην Καινή Διαθήκη. Στο όρος της Μεταμορφώσεως η φωνή του Θεού Πατρός έλεγεν: «Ούτός εστιν ο Υιός μου ο αγαπητός, εν ω ευδόκησα· αυτού ακούετε» (Ματθ. ιζ΄ 5). Το ακούειν σημαίνει και υπακούειν. Τον λόγο του Χριστού πρέπει να ακούωμε και σ’ αυτόν να υπακούωμε.


Ο Δημιουργός μας έδωσε στόμα. Γιατί; Για να το ανοίγωμε και να τρώμε; Στόμα για να τρώνε έχουν και τα ζώα. Αλλ’ ο άνθρωπος, ον λογικό, πρόσωπο, είνε ασυγκρίτως ανώτερος των ζώων. Και έχει στόμα όχι απλώς για να τρώγη, αλλά και να ομιλή. Και τι να λέγη; Λόγια παράλογα; Λόγια υπερήφανα, απρεπή, ψευδή, διεστραμμένα; Όχι βεβαίως, αλλά λόγια λογικά, μετριόφρονα, ευπρεπή, αληθή, λόγια με ορθότητα και ευθύτητα. Ο Θεός μάς έδωσε στόμα προπάντων για να ομιλούμε για το Θεό, για την ύπαρξί του, την παντοδυναμία του, την πανσοφία του, την αγάπη του, την Αγία Γραφή, την ενανθρώπησι του Υιού του και Θεού, του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, τη διδασκαλία του, τα θαύματά του, την ένδοξη ανάστασί του, τα θεία μεγαλεία, τους Προφήτες, τους Αποστόλους, τους Πατέρες, τους μάρτυρες και ομολογητές της Πίστεως, τη στρατευομένη και τη θριαμβεύουσα Εκκλησία, τη δευτέρα παρουσία, την κοινή ανάστασι και την απερίγραπτη βασιλεία των παιδιών του Θεού στην απέραντη αιωνιότητα. Στον καιρό δε τούτο της μεγάλης αποστασίας, των αιρέσεων και της αθεΐας ιδιαιτέρως πρέπει να τονίσωμε την ανάγκη να ομιλούμε εναντίον των αιρέσεων και της αθεΐας, που οδηγούν στην απώλεια, και υπέρ της ορθής πίστεως, που οδηγεί στην επουράνια, απερίγραπτη και ατελεύτητη βασιλεία τού Θεού και του Χριστού, του ενανθρωπήσαντος Θεού.


Όσα είπαμε εδώ για τον ανώτερο σκοπό των αυτιών και του στόματος ισχύουν για τους ανθρώπους γενικώς, για δε τους ηγέτες, και πρώτα τους Επισκόπους, ισχύουν ειδικώς, ισχύουν περισσότερο, πολύ περισσότερο από ό,τι για τους άλλους ανθρώπους. Αφήνουμε τους κοσμικούς άρχοντες και ερχόμεθα στους εκκλησιαστικούς άρχοντες, τους Επισκόπους, οι οποίοι πρώτοι από όλους πρέπει να ακούουν το λόγο του Θεού και τη φωνή του λαού του Θεού, και να ομιλούν και να φωνάζουν για τα ορθά και τα πρέποντα, και να ενεργούν και να πράττουν δεόντως. Και τώρα ερωτούμε: Οι Επίσκοποι, οι πνευματικοί ταγοί και οδηγοί και στρατηγοί της στρατευομένης Εκκλησίας, ακούουν Θεό και λαό του Θεού και ομιλούν και φωνάζουν και αγωνίζονται για μεγάλα και υψηλά πράγματα, ή κωφεύουν και σιωπούν και αδρανούν; Δυστυχώς ολίγοι μόνον, πολύ ολίγοι, ακούουν και ομιλούν και δίνουν μάχες για μεγάλα και υψηλά πράγματα, και αυτοί όχι σε πλήρη και ικανοποιητικό βαθμό. Σε πλήρη και ικανοποιητικό βαθμό ένας μόνον Επίσκοπος της Εκκλησίας μας στις ημέρες μας άκουε και φώναζε και μαχόταν σε πλήρη και ικανοποιητικό βαθμό, ο αείμνηστος Μητροπολίτης Φλωρίνης Αυ­γου­στίνος. Αυτός άκουε με μεγάλη προσοχή, ύψωνε στεντορεία τη φωνή και αγωνιζόταν με αυταπάρνησι, με «το απόκριμα του θανάτου» (Β΄ Κορ. α΄ 9), με σύνθημα το «έως θανάτου αγώνισαι υπέρ της αληθείας και Κύριος ο Θεός πολεμήσει υπέρ σου» (Σοφ. Σειρ. δ΄ 28). Οι πολλοί, οι πλείστοι Επίσκοποι, κινούνται μέσα στον κύκλο του ακινδύνου μάλλον και όχι του επικινδύνου Χριστιανισμού. Θέλουν να αρέσουν στον κόσμο και όχι να δυσαρεστούν τον κόσμο. Θέλουν να μην έρχωνται σε σύγκρουσι με τις κοσμικές αρχές και εξουσίες, αλλά ν’ αρέσουν σ’ αυτές. Θέλουν επίσης να μην έρχωνται σε σύγκρουσι με τους συνεπισκόπους των, τους εν Χριστώ αδελφούς, και με τις προϊστάμενες εκκλησιαστικές αρχές. Θέλουν να μη διακινδυνεύουν τη ζωή τους, αλλά και τους θρόνους τους, τις καρέκλες τους. Είνε άνθρωποι με ιδιοτέλεια, σκοπιμότητα, ανθρω­πα­ρέσκεια και δειλία.


Πολύ, πάρα πολύ μεγάλες ασέβειες και προκλήσεις κατά του Θεού συμβαίνουν στις ημέρες μας. Αναφέρουμε μερικές μόνο.


Πολιτικοί και παρατρεχάμενοι με καταχρήσεις, σπατάλες και κλοπές ωδήγησαν το Κράτος σε χρεωκοπία. Και για τη λήψι δανείων από ξένους υποδουλωθήκαμε στους ξένους, χάσαμε την εθνική μας κυριαρχία και εξευτελισθήκαμε διεθνώς. Κατ’ ουσίαν δεν κυβερνούν οι ιδικοί μας, αλλ’ οι ξένοι. Οι δε ιδικοί μας κατά τις υπαγορεύσεις και απαιτήσεις των ξένων επιβάλλουν σκληρά οικονομικά μέτρα στο λαό, φορολογούν και χαμηλομίσθους και χαμηλοσυνταξιούχους και περιάγουν μεγάλο μέρος του λαού σε ανυπόφορη οικονομική κατάστασι με κίνδυνο κοινωνικών εκρήξεων. Από δε τους ενόχους πολιτικούς και τους συνενόχους των, που με τις καταχρήσεις και τις κλοπές των ρήμαξαν τα δημόσια ταμεία, κανείς δεν έχει τιμωρηθή. Ο πτωχός λαός στενάζει και αγανακτεί και οργίζεται γι’αυτή την ανυπόφορη κατάστασι.


Εκτός από την κοινωνική αδικία συμβαίνουν και κραυγαλέες εκκλησιαστικές αδικίες. Αναφέρουμε παραδείγματα: 12 τίμιοι Μητρο­πολίτες εκθρονίσθηκαν χωρίς δίκη και απολογία. Ένας ιερομόναχος, φοβερός ασκητής των ημερών μας, διαμένων σε μια σπηλιά των Τεμπών, ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς, καθαιρέθηκε, διότι αντιτίθεται στην παν­αίρεσι του Οικουμενισμού και σε οικουμενιστές αρχιερείς. Και ένας θεολόγος και ιεροκήρυξ, ο υποφαινόμενος, αφωρίσθηκε, χωρίς δίκη και απολογία, από τη λεγομένη Μείζονα και Υπερτελή Σύνοδο του Φαναρίου, επειδή πολεμεί τον Οικουμενισμό και ήλεγξε τον πανίσχυρο κοσμικώς Αρχιεπίσκοπο Αυστραλίας Στυλιανό, ο οποίος κήρυξε, ότι ο Χριστός ήταν ατελής και αμαρτωλός και άλλα αιρετικά. Και επί 17 ήδη έτη ο άδικος αφορισμός παραμένει. Από δε τους αντιχρίστους δεν αφωρίσθηκε ούτε ένας.


Έγκλημα γενοκτονίας συντελείται στην Ελλάδα με τις εκτρώσεις, τουτέστι τη σφαγή εκατοντάδων χιλιάδων παιδιών ετησίως. Και το έγκλημα συντελείται με νόμο του Κράτους, ο οποίος έγινε προ 20 και πλέον ετών. Οξύτατο το δημογραφικό πρόβλημα. Η Ελλάδα πεθαίνει, και οι εθνοπατέρες και οι εθνομητέρες δεν συγκινούνται και δεν καταργούν τον απαισιώτατο νόμο. Ο ανθρωποκτόνος Σατανάς κυριαρχεί στις ψυχές τους.


Ο γυμνισμός και η παντελονοφορία των γυναικών, σιχαμερό φαινόμενο κατά τη Γραφή (Δευτ. κβ΄ 5), έγιναν καθεστώς και εισβάλλουν και στους ναούς. Οι ναοί, οι φοβεροί τόποι της λατρείας, κατάντησαν θέατρα, ιδίως δε κατά την τέλεσι του μυστηρίου του γάμου. Το μυστήριο κατάντησε ασέβεια και εμπαιγμός.


Η ομοφυλοφιλία, το σιχαμερώτερο αμάρτημα, εξαπλώνεται και προβάλλεται δημοσίως από τα Μέσα Μαζικής Ενημερώσεως, και ιδίως από την τηλεόρασι. Και ένας παπάς της Αρχιεπισκοπής, ονόματι Φιλόθεος Φάρος (!), υποστηρίζει την ομοφυλοφιλία. Και ένας δεσπότης στην Αμερική, ονόματι Γεράσιμος Μιχαλέας, δήλωσε, ότι «η Εκκλησία δεν πρέπει να κατακρίνη τους γάμους των ομοφυλοφίλων». Όπως φαίνεται, η Εκκλησία πρέπει να κατακρίνη την εγκράτεια και την αγνότητα!...


Αντίχριστοι συγγραφείς, όπως προ δεκαετιών ο Καζαντζάκης και τώρα ο Ανδρουλάκης, με αισχρά βιβλία προσβάλλουν και την ηθική υπόστασι του Χριστού. Και υποστηρίζονται από άλλους συγγραφείς, κριτικούς, δημοσιογράφους, πολιτικούς και άλλους, ακόμη και από πρόσωπα του θεολογικού και του εκκλησιαστικού χώρου. Παρα­δείγματος χάριν, ο καθηγητής της Θεολογίας Μάριος Μπέγζος σε δίκη για το αισχρό βιβλίο του Ανδρουλάκη «Μν» κατέθεσε, ότι αυτό το βιβλίο δεν είνε βλάσφημο, αλλ’ είνε ένας τολμηρός ύμνος του Ιησού! Και ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος, όταν ο Ανδρουλάκης βρέθηκε στην Κωνσταντινούπολι, κάλεσε αυτόν τιμητικώς στο Φανάρι, και έπειτα ο Ανδρουλάκης δήλωσε, ότι βρήκε κατανόησι από τον Πατριάρχη, και ο Πατριάρχης είνε ευρύ πνεύμα!...


Στο Μπάλαμπαντ του Λιβάνου οι εκπρόσωποι των 9 από τις 15 Ορθόδοξες Εκκλησίες υπέγραψαν συμφωνία με εκπροσώπους του Παπισμού, κατά την οποία η Ορθοδοξία δεν έχει τη μοναδικότητα ως Εκκλησία, αλλά Ορθοδοξία και Παπισμός είνε αδελφές Εκκλησίες. Ο Επίσκοπος Ιωάννης Σακελλαρίου, ο οποίος ηγουμενεύει στην Ι. Μονή Πεντέλης, δήλωσε, ότι και ο Προτεσταντισμός είνε Εκκλησία. Ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος Σαββάτος κήρυξε, ότι η Εκκλησία είνε διηρημένη, τουτέστι δεν είνε μία, αλλά πολλές Εκκλησίες. Και οι ετερόδοξοι δηλαδή είνε Εκκλησίες. Η δε Ι. Σύνοδος ώρισεν αυτόν εκπρόσωπο της Εκκλησίας στο Διάλογο των Ορθοδόξων με τους Παπικούς, που έγινε τον Σεπτέμβριο στη Βιέννη για το Πρωτείο του Πάπα. Ο Μητροπολίτης Σύρου Δωρόθεος τοπικώς έχει κάνει την ένωσι με τους Παπικούς. Ο Μητροπολίτης Δημητριάδος Ιγνάτιος με τη λεγομένη Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών, την οποία ίδρυσε στο Βόλο, κηρύττει «Μεταπατερική Θεολογία», ότι δηλαδή οι Πατέρες της Εκκλησίας απέτυχαν ως φανατικοί, φονταμενταλισταί και άλλα, έρχονται δε τώρα οι οικουμενισταί με νέα Θεολογία να διορθώσουν τα πράγματα.


Ο Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας Στυλιανός δεν κήρυξε μόνον, ότι ο Χριστός αρχικώς ήταν ατελής και αμαρτωλός, όπως τον περιγράφει ο Καζαντζάκης. Κήρυξε επίσης, ότι ο Χριστός δεν τόλμησε να φιλοδοξήση να αρπάση ισότητα με τον Πατέρα, είνε δηλαδή κατώτερος από τον Πατέρα, όπως δίδασκαν οι Αρειανοί και διδάσκουν οι Ιεχωβίτες. Κήρυξε ακόμη, ότι ο άνθρωπος κατάγεται από τον πίθηκο, και η Αγία Γραφή, η οποία διδάσκει, ότι ο άνθρωπος δημιουργήθηκε κατ’ εικόνα Θεού, είνε μεγάλο παραμύθι. Και άλλα ασεβή και αιρετικά κήρυξε, όπως π.χ. ότι, όταν γράφη ποιήματα, εμπνέεται από τον Θεό Ερμή. Και όμως δεν καθαιρέθηκε, αλλά παραμένει στο θρόνο, ενώ ο Σωτηρόπουλος, ο οποίος τον ήλεγξε, αφωρίσθηκε.


Ο Πατριάρχης Αντιοχείας Ιγνάτιος έχει κάνει την ένωσι με τους Μονοφυσίτες και αναγνωρίζει τα μυστήρια τών Παπικών. Ο δε Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίος είνε αρχιοικουμενιστής και έχει προβή σε πλήθος δηλώσεις και ενέργειες υπέρ των ετεροδόξων, ιδίως των Παπικών, και εις βάρος της Ορθοδοξίας. Για τους Πατέρες, οι οποίοι απέσχισαν τους αιρετικούς από την Εκκλησία, είπε, ότι έπεσαν θύματα του αρχεκάκου όφεως και είνε υπόδικοι ενώπιον του Θεού και πρέπει να προσευχώμεθα να τους ελεήση ο Θεός. Έφθασε μέχρι και του σημείου να υπερασπίζη τις άλλες Θρησκείες λέγοντας, ότι σ’ όλες τις Θρησκείες ο ίδιος Θεός λατρεύεται, και είνε και οι άλλες Θρησκείες σεβαστές και σεβάσμιες και δεν πρέπει να κηρύττωμε στους αλλοθρήσκους το Χριστιανισμό, διότι έτσι προσβάλλουμε τις Θρησκείες τους. Αντί δε του Ευαγγελίου προσέφερεν ως δώρο το Κοράνιο...


Αναφέραμε μερικές μόνο από τις μεγάλες και φοβερές εκτροπές από τη χριστιανική ηθική και τη χριστιανική πίστι. Ενώ δε η φωνή του Θεού και του λαού του Θεού ζητεί ν’ ανοίξουν επισκοπικά στόματα και να φωνάξουν δημοσίως και να διαμαρτυρηθούν και να ελέγξουν και να στηλιτεύσουν και να κατακεραυνώσουν και να απειλήσουν και να επιβάλουν εκκλησιαστικά επιτίμια για τόσο μεγάλες εκτροπές και προδοσίες, ολίγοι μόνον από τους Επισκόπους μας έπραξαν το καθήκον τους, άλλος σε μικρότερο και άλλος σε μεγαλύτερο βαθμό, σε μεγαλύτερο δε πάντων ο μαχητικώτατος Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ. Οι άλλοι Επίσκοποι, οι πλείστοι, εκώφευσαν και εσιώπησαν, απεδείχθησαν πνευματικώς κωφάλαλοι, ώστε οι πιστοί να ερωτούν: Πιστεύουν αυτοί οι Επίσκοποι;...


Οι πιστοί λυπούνται τους εκκλησιαστικούς ηγέτες, οι οποίοι εξετράπησαν από την αγιωτάτη Πίστι μας και έγιναν προδότες της Ορθοδοξίας. Αλλά λυπούνται και τους κωφαλάλους εκκλησιαστικούς ηγέτες, διότι κινδυνεύουν και αυτοί να κολασθούν για την κώφευσι και την αλαλία τους επί μεγίστων ζητημάτων του Χριστιανισμού. Και εύχονται οι πιστοί και στους μεν και στους δε μετάνοια και σωτηρία. Στους δευτέρους, τους κωφαλάλους Επισκόπους, υπενθυμίζουμε τα χωρία Ησ. λε΄ 5-6, Ματθ. θ΄ 32-33, ιβ΄ 22, Μάρκ. ζ΄ 32-35, 37, Λουκ. ια΄ 14, ιε΄ 31. Κατ’ αυτά τα χωρία ο Χριστός θεράπευε κωφούς και αλάλους σωματικώς. Αλλ’ έτσι, υπό τον όρο της μετανοίας, δύναται να θεραπεύση και κωφαλάλους πνευματικώς. Γένοιτο, γένοιτο, και πας ο λαός ερεί γένοιτο!

Από το περιοδικό ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ μηνός Οκτωβρίου 2010

16 σχόλια:

  1. Διαστροφή της εκκλησιαστικής εμπειρίας

    Οι θεολογικές συνέπειες που ο οικουμενισμός έχει για τη ζωή και το έργο της Εκκλησίας



    Ο Οικουμενισμός θέτει το ιερό σώμα της Εκκλησίας στην υπηρεσία τού κοσμικού σχεδιασμού.

    Οι οικουμενιστές θά μάθουν να ελίσσονται όπως οι πολιτικοί: θα ασκούν διπλωματία εξ ονόματος του Χριστού. Θά συναντιούνται στα συνέδρια, και μέ αμοιβαίες μικρές παραχωρήσεις, θα προωθούν την δήθεν "συνεργασία" τους στά πολιτιστικά, ανθρωπιστικά και ειρηνιστικά αιτήματα τής εποχής. Εξ ονόματος της φιλίας μεταξύ των λαών, υπέρ της ειρήνης και της ανθρωπότητας, θα ξεχνούν χαρούμενα τίς θεολογικές και δογματικές διαφορές, που βλέπουν ως μια σοβαρή δέσμευση στο γράμμα του νόμου. Και για να αποτελέσει τη βάση για μια τέτοια καθαρά εγκόσμια προοπτική, προάγουν την προσευχή του Χριστού στον Πατέρα Του για τους μαθητές Του, "Νά είναι ένα" Έτσι, μιλούν για μια εντελώς ανθρωπιστική ενότητα, ξεχνώντας τι είναι η αγάπη του Χριστού καί τόν Λόγο Του. «Όπως εμείς είμαστε ένα». Εδώ ο Χριστός μιλάει για την τέλεια ενότητα της Αγίας Τριάδας. Μας δίδαξε ότι μπορούμε να βρούμε αυτή την ενότητα στην Εκκλησία, στήν οποία παραμένει το Πνεύμα της Αλήθειας, και να μην συμβαίνουν όλα αυτά τα ανθρώπινα λάθη,

    Ένα μπάλωμα, χωρίς μετάνοια, με τα ανθρώπινα λάθη και την ανάμιξή τους στίς διασκέψεις τών οικουμενιστών. Οι ανθρωπιστικοί και ειρηνιστικοί στόχοι, είναι ανεξάρτητοι από την πραγματικότητα, διότι οι πιστοί επιζητούν την ειρήνη ", η οποία ξεπερνά όλη την κατανόηση."

    Μόνο όσοι δεν έχουν δοκιμάσει ποτέ την αληθινή ειρήνη είναι τόσο συγκεχυμένοι.

    Αμέθυστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αιτείτε, και δοθήσεται υμίν· ζητείτε, και ευρήσετε· κρούετε, και ανοιγήσεται υμίν.
    πάς γάρ ο αιτών λαμβάνει και ο ζητών ευρίσκει και τώ κρούοντι ανοιγήσεται.
    (Ματθ. 7, 7-8 ),

    Ας προσευχηθούμε όλοι μαζί να απαλλαγούμε απο όλες τις σιωνιστικές κυβερνήσεις που μας καταταλαιπωρούν!
    Και ας μας δώσει μια Χριστιανική Ορθόδοξη κυβέρνηση (ή κυβερνόντα - βασιλέα)!

    Ο άνεργος οικογενειάρχης αδελφός σας
    Δημήτριος Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επειδή ορισμένοι δεν αντέχουν την αλήθεια, γι' αυτό το δημοσιευθέν σχόλιο στο ΕΓΚΟΛΠΙΟ απεσύρθη.

    Σ' αυτό επικεντρώθηκα σε 6 (!) σημεία:

    1/ Στα συστήματα αυτά, τσιπς, b-c κ.λπ. ο αριθμός του Αντιχρίστου χξς΄ δεν είναι ο 666, αλλά ο 1010011010. Στα συστήματα b-c ο αριθμός 6 είναι 1010000 και οι οριοθέτες: αριστερά 101, μέση 01010, δεξιά 101 και επομένως δεν έχουν σχέση με τον αριθμό 6.

    2/ Οι πιστωτικές κάρτες δεν εργάζονται με το σύστημα αυτό, αλλά η μαύρη ταινία έχει σωματίδια οξειδίου του σιδήρου, που μεταβάλουν θέση σε μαγνητικό πεδίο.

    3/ Επειδή υπάρχει κίνδυνος απωλείας των καρτών, γι' αυτό η προοπτική είναι για την ανάπτυξη της τεχνολογίας της δακτυλοσκόπησης, οπότε αντί (υποτίθεται) να σφραγίζεται κανείς, αντίθετα θα σφραγίζει.

    4/ Τα περί F και Η αναφέρονται στο βιβλίο της τηλε-ευαγγελίστριας και "συζύγου" του Χριστού Μ. Relfe. Το νέο σύστημα χρήματος. Θεσ/νίκη, 1993, σελ. 60 και σε πάνω από 25 ελληνικά βιβλία που την αντιγράφουν.

    5/ Αν δει κανείς το 1232 δεν θα πιστεύσει ότι είναι ο αριθμός του Αντιχρίστου. Και όμως είναι, γιατί ο 1232 είναι ο χξς΄ στο οκταδικό σύσστημα αρίθμισης, με το οποίον εργάζονται οι ταχύτεροι υπολογιστές.

    6/ Οι μεγάλοι Πατέρες της Εκκλησίας δεν ασχολήθηκαν με την ερμηνεία της Αποκάλυψης, δείγμα της ταπεινοφροσύνης τους. Μια προφητεία δεν εξηγείται πριν εκπληρωθεί: "Ασφαλέστερον ουν και ακινδυνότερον, το περιμένειν την έκβασιν της προφητείας ή το καταστοχάζεσθαι ονόματος (άγ. Ειρηναίος. Έλεγχος της ψευδωνύμου γνώσεως, βιβλ. Ε, ΧΧΧ, 3).

    Φιλικά
    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φοβερό κείμενο και καταπέλτης εναντίον του Ναυπάκτου Ιεροθέου, ο οποίος είναι θιασώτης ενός άνευρου και ακίνδυνου Χριστιανισμού. Το κείμενο είναι απάντηση και στις απόψεις του βοθροϊστολόγου, που υποστηρίζει ότι καλώς σιωπά ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος και δεν μιλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επιτρέπεται η Εκκλησία να είναι μέτοχος τράπεζας που πέρνει τα σπίτια οφειλετών,λόγω δανείων που έχουν τόκους; Ο τόκος επιτρέπεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στόχος του ΒΟΘΡΟΥ των Πατρών ολα τα συντηριτικά στοιχεία της Ζωντανής Εκκλησίας και όχι οι οικουμενιστές και οι ομοφυλόφιλοι
    ---------------------------------------------

    Προσωπικά θα ήθελα τον Αρχιεπίσκοπο πιο δυναμικό ως προς τη ρήξη του με το εκκλησιαστικό κατεστημένο (οργανωσιακούς, ποικίλους συντηρητικούς, “αντι-οικουμενιστές” κ.λπ.).
    Νομίζω ότι παρά το ότι δεν τον εκφράζουν αυτές οι τάσεις, εκ χαρακτήρος δύσκολα θα συγκρουστεί μαζί τους.
    Γενικώς αποφεύγει τις συγκρούσεις.
    Θα ήθελα, ακόμη, να αφιερώνει λιγότερο χρόνο σε όσα συντελούν στην ενδοστρέφεια της Εκκλησίας και – ένεκα συνθηκών – τα συντηρεί με τον τρόπο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δυστυχώς η εκκοσμίκευση των χριστιανών της εποχής μας συνιστά νόθευση του ορθοδόξου ήθους.Θέλουμε έναν χριστιανισμό με αβαρίες,κομμένο και ραμμένο στα μέτρα μας.Ο κος Σωτηρόπουλος έχει συλλάβει το πρόβλημα στις σωστές του διαστάσεις εν αντιθέσει με γνωστά και μη εξαιρετέα υπεροχικά εκκλησιαστικά πρόσωπα όπως π.χ.ο Αθηνών Ιερώνυμος που προάγουν με τη συμπεριφορά τους την εκκοσμίκευση θεωρώντας τους πολεμίους της φονταμενταλιστές,ηθικιστές,πιετιστές,νομικιστές κι ό,τι άλλο κατεβάσει η κούτρα τους!Ποιος ιερέας τολμά να εκβάλλει του ναού μία γυναίκα που περιφέρει αδιάντροπα την ξετσιπωσιά της εντός του χώρου όπου τελεσιουργούνται μυστήρια;΄Τρέμει την επιτίμηση των κοσμικών και πιθανώς την επίπληξη του ψευτοπροοδευτικού του προισταμένου μητροπολίτη.Μόλις πριν λίγες ημέρες ο μητροπολίτης Πατρών πήρε τα εύσημα του κοσμικού τύπου της Πάτρας επειδή καταπατώντας τους ιερούς κανόνες επέτρεψε την κήδευση αυτόχειρα.Η οικονομία έγινε ο κανόνας και η ακρίβεια η εξαίρεση.Κι αυτό βαπτίζεται εκδήλωση ποιμαντικής ευθύνης.Είδατε σεις να αφορισθεί κανείς ή καμία τύπου Ανδρουλάκη κι άλλων αντιχρίστων που καταθέτουν στα δυσώδη βιβλία τους τον όγκο των ιδεολογικών τους περιττωμάτων;Όι κανόνες όμως γίνονται κανόνια όταν πρόκειται να πληγούν οι αντιτιθέμενοι στη δεσποτοκρατία.Τότε τους θυμούνται κάποιοι!Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στο γνήσιο πνευματικό επίγονο του Αυγουστίνου Καντιώτη,στο λαμπρό ομολογητή Νίκο Σωτηρόπουλο που αφόρισε ο πάπας του Βοσπόρου.Από συντηρητικούς έχουμε ανάγκη κι όχι από ψευτοπροοδευτικούς θολοκουλτουριάρηδες.Οι πρώτοι έχουν γνήσιο ευαγγελικό κι αγιοπατερικό φρόνημα και αποτελούν τη ζωντανή,αγωνιστική Εκκλησία.Οι δεύτεροι αρέσουν στον κο΄σμο γενόμενοι έτσι εχθροί του Θεού και της Εκκλησίας του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και χωρίς πολλά λόγια:

    Ο Επίσκοπος "είναι εις τύπον και τόπον Χριστού" (Αντιοχείας άγιος Ιγνάτιος).

    Επομένως, ο πιστός "ο έχων νουν Χριστού", οπότε "ώδε η σοφία εστίν", θα κατανοήσει, αν ο λόγος του Επισκόπου είναι λόγος του Λόγου του Θεού ή όχι.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δυστυχώς η σιωπή των επισκόπων έναντι βοώντων εκκλησιαστικών κι όχι μόνο σκανδάλων επιχειρείται από κάποιους να περιβληθεί με θεολογικό κι εκκλησιαστικό μανδύα.Φυσικά ο μανδύας αυτός είναι διάτρητος.Το λέω αυτό γιατί έχω υπόψην μου την έκδοση τευχιδίου απ την ιερά μητρόπολη Φλωρίνης με αφορμή την κοίμηση του π.Αυγουστίνου όπου σε σχετικό κείμενο που υπογράφει ο τωρινός μητροπολίτης Φλώρινας εκθειάζει τη σιωπή του π.Αυγουστίνου που φάνηκε κυρίως κατά τις μέρες της νοσηλείας του όταν δηλαδήο γέροντας όπως και κάθε βαρέως ασθενής δεν μπορεί να σκεφθεί και να μιλήσει.Μάλιστα σε κάποια παράγραφο αναγράφεται ότι ο γέροντας ανακάλυψε ένα δρόμο,αυτόν της σιωπής,που μέχρι τώρα δε γνώριζε προετοιμαζόμενος κατά τον καλύτερο τρόπο για την ατελεύτητη αιωνιότητα.Διαστρεβλώνουν δηλαδή την πραγματικότητα για να στηρίξουν τη βοώσα σιωπή του διαδόχου του π.Αυγουστίνου.Ελπίζω οι έχοντες το αληθινό αγωνιστικό,καντιωτικό φρόνημα κληρικοί της μητροπόλεως Φλωρίνης να στηλιτεύσουν την ασέβεια προς τη μνήμη του π.Αυγουστίνου που μισούσε αποδεδειγμένα την αγία σιωπή σε αντίθεση με το διάδοχό του που προσπάθησε να τη στηρίξει θεολογικά.Εγράφησαν κι άλλες απρέπειες που θα σχολιασθούν εν καιρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Διαβάζουμε:

    "Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος ωσαύτως εξέτασε την υπόθεση μεταξύ των Σεβασμιωτάτων Μητροπολιτών Κυθήρων κ. Σεραφείμ και Μεσσηνίας κ. Χρυσοστόμου και μετά τας δοθείσας εκατέρωθεν εξηγήσεις ανακοινώνει ότι:

    α. ουδεμία εκκλησιολογική παρεκτροπή υφίσταται στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομο και

    β. αναγνωρίζει στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κυθήρων κ. Σεραφείμ την ευαισθησία για την τήρηση της ακριβείας της δογματικής διδασκαλίας".

    Και μετά από αυτά, όλα καλώς καμωμένα ή μάλλον φταίνε οι ευαισθησίες του Κυθήρων, ενώ ο Μεσσηνίας δεν παρεκτράπη καθόλου δηλώνοντας ότι "θα πρέπει να ενωθούν οι δυο Εκκλησίες".

    Μετά από όλα αυτά φταίει ο Μεσσηνίας για τις δηλώσεις και ενέργειές του ή η ΔΙΣ, που τον καλύπτει πλήρως;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καταπληκτικός ο Σωτηρόπουλος, από τα ευστοχότερα και εξαιρετικότερα κείμενα εκκλησιαστικής κριτικής που έχω διαβάσει. Πανάξιος διάδοχος του αγωνιστικού πνεύματος του μακαριστού Αυγουστίνου Καντιώτη. Ας μας τον έχει καλά ο Ύψιστος Θεός, διότι τέτοιες φωνές παρρησίας απουσιάζουν τραγικά από τα χείλη των σημερινών δεσποτάδων. Ευχαριστούμε Οδυσσέα για την συγκεκριμένη ανάρτηση. Ας μιμηθούν τον θεολόγο Σωτηρόπουλο και τα άλλα πνευματικά τέκνα του Αυγουστίνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κατάπληκτος διάβασα στον ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ της Πάτρας ότι ο σωτηρικός αρχιμανδρίτης Καλλίστρατος Λυράκης βραβεύθηκε για την προσφορά του απ τον αρχιοικουμενιστή μητροπολίτη Δημητριάδος Ιγνάτιο!Δημιουργείται μείζον ηθικό θέμα για την αδελφότητα του ΣΩΤΗΡΑ της οποίας ο άξιος προιστάμενος π.Αστέριος Χατζηνικολάου μάχεται τον οικουμενισμό προφορικά και γραπτά ενώ ο υποτακτικός του έσπευσε αγαλλομένω ποδί να πάρει το βραβείο του Δημητριάδος!Περιμένουμε απάντηση από την αδελφότητα ειδάλλως θα επανέλθουμε.Το θέμα είναι σοβαρό και το σχόλιο απεστάλη σε σχετικά άρθρο του Νίκου Σωτηρόπουλου όπου μεταξύ άλλων κακίζεται η απαράδεκτη από ορθοδόξου σκοπιάς τακτική του δεσπότη του Βόλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Oσοι ειστε απο την Αθηνα και τα προαστια της Αθηνας μπορειτε την ερχομενη Κυριακη 17 Οκτωβριου να παρακολουθησετε το απογευματινο κηρυγμα του χαλκεντερου Θεολογου Νικολαου Σωτηροπουλου στην αιθουσα της Ζωοδοχου Πηγης 44.
    Είναι η πρωτη ομιλια του λιαν αγαπημενου εκλεκτου και δυναμικου Θεολογου μας μετα απο την τελευταια περιπετεια της υγείας του.
    Ευχηθητε αδελφοι και φιλοι και επισκεπτες της ιστοσελιδας ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ ο Θεος να τον δινη σιδηρα υγεια και φωτισμο και δυναμισμο για να ειναι κοντα μας ακομα πολλα πολλα χρονια.
    Ειλικρινα με την τελευταια περιπετεια της υγειας του ειχαμε ανησυχισει σφοδρα σφοδρα.
    Ειναι τοσο απαραιτητη η παρουσια του στην θλιβερη και προδοτικη εποχη μας αφου οι γνησιοι και αυθεντικοι εργατες του Ευαγγελιου και της Ορθοδοξου Πιστεως συνεχεια μειωνονται και σχεδον ελαχιστοποιουνται και οι μειοδοτες αυξανουν και πολλαπλασιαζονται.
    Ο θεος επιτρεπει για τις αμαρτιες κληρου και λαου να διελθη η Εκκλησια Του τον Μεγαλον Πειρασμον και να Την ερημωση απο δυναμικους αγωνιστας τους μιμητας των Πατερικων Αναστηματων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ χαιρόμαστε, Οδυσσέα, για την είδηση, αλλά δεν μας αναφέρεις την ώρα έναρξης της ομιλίας και το θέμα της ομιλίας του δυναμικού θεολόγου Ν. Σωτηροπούλου και στυλοβάτου της αδελφότητας «Ο ΣΤΑΥΡΟΣ».

    Και στο θέμα της υγείας ο Σωτηρόπουλος αποδεικνύετε ΒΡΑΧΟΣ. Θα πάω γιατί είμαι βέβαιος ότι θα στηλιτεύσει το επελαύνον κακό των ημερών μας και ίσως αποκαλύψει άγνωστα στοιχεία από τον βίο και τη δράση του ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΗ.

    Καλή επάνοδο, κύριε Σωτηρόπουλε, στο βήμα που δόξασε με τα πυρφόρα κηρύγματά του ο ήρωας του πνεύματος ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ. Είσαι δυστυχώς ο μόνος γνήσιος καντιωτικός, ο αυθεντικός εκπρόσωπος του πνεύματος του ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ, κάποια άλλα τέκνα του είναι σούπες νερόβραστες και λαπάς για στομαχικούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητήρια για την ανάρτηση του σχετικού άρθρου του αγωνιστού κ. Σωτηροπουλου. Ευχόμαστε υγεία και καλή επάνοδο στο ιεραποστολικό του έργο που είναι κυρίως το ομολογιακό και αφυπνιστικό κήρυγμα, όπως ακριβώς του άφησε παρακαταθήκη ο πνευματικός του πατέρας, ο μακαριστός άγιος Αυγουστίνος Καντιώτης. Τον περιμένουμε και στο Βόλο με την πρώτη ευκαιρία. Καλή επάνοδο κύριε Νίκο και καλή δύναμη στον ανιδιοτελή αγώνα σας υπέρ της πίστεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο αγαπητος μας ιεροκηρυκας και διδασκαλος του Αγιου Ευαγγελιου αδελφος μας Νικολαος Σωτηροπουλος δυνατος και σφριγηλος πλέον, θα μιληση την Κυριακη στις 6,30 σην αιθουσα του Σταυρου με θεμα "Οι τρεις ιδιαζουσες αρετες του π. Αυγουστινου".
    Ειναι η πρωτη ομιλια του μετα την μεγαλη περιπετεια της υγειας του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου