Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010
















Πάρθιον βέλος

κατά του

Αττικής Νικοδήμου


από τον

«Ορθόδοξον(;) Τύπον»



του Λεόντιου Διονυσίου



Η διάδοχος κατάστασις στον «Ορθόδοξο Τύπο», απόντος του π. Μάρκου σωματικώς, δεν θα έπρεπε να «αποδείξει» ότι απουσιάζει ο π. Μάρκος και πνευματικώς.
Μεγάλο ατόπημα το άρθρο της συντάξεως, δια του οποίου στρέφεται κατά της δικαίας προσφυγής του Μητροπολίτου Αττικής κ. Νικοδήμου στο Συμβούλιο της Επικρατείας, δια της οποίας (προσφυγής) εζήτει «να κηρυχθούν αντικανονικοί οι Μητροπολίται Ιλίου κ. Αθηναγόρας και Κηφισίας κ. Κύριλλος, ενώ εις την προσφυγήν του τονίζει (ο κ. Νικόδημος, κατά τον «Ορθ. Τύπον») ότι αντικανονικοί είναι και οι Μητροπολίται Λαυρεωτικής κ. Νικόλαος και Μεγάρων και Σαλαμίνος κ. Βαρθολομαίος».

Και ποια τα σαθρά επιχειρήματα του «Ορθόδ. Τύπου»;
Ότι, τάχα, θα προκληθεί αναστάτωσις, εφ’ όσον οι Μητροπολίται ούτοι «έχουν σοβαρότατον ποιμαντικόν και φιλανθρωπικόν έργον» και «πολύ καλή φήμη»!

Εύγε κύριοι του «Ορθόδ. Τύπου».
Πάνω από τους Ι. Κανόνες και την επί 36 έτη γενομένην αδικίαν, τοποθετείτε το …φιλανθρωπικόν έργον και την πολύ καλή φήμην του Μητροπολίτη της ΝΑΣΑ.
Ξεχνάτε τους αγώνες που έκανε αυτή η εφημερις υπέρ του Μητροπολίτου Αττικής, ξεχνάτε ότι η κακοδαιμονία της Εκκλησίας έχει αφετηρίαν και κεντρικό σημείον την δεσποτοκρατικήν ασυδοσίαν, (η οποία λυμαίνεται την ελλαδικήν Εκκλησίαν και την οποίαν δεκαετίες πολεμάτε), και χρησιμοποιούντες κοσμικά ή βατικάνεια κριτήρια, ξεχνάτε ότι ο Θεός «δικαιοσύνην ηγάπησεν» και εν στενή και εν ευρυτέρα εννοία.
Έτσι γίνεσθε συνήγοροι και σύμμαχοι του δεσποτοκρατικού κατεστημένου και συνήγοροι της Ιερωνυμικής ομάδος, την οποία κατά τα άλλα επικρίνετε.
Το γνωρίζω.
Θα απολογηθείτε, όχι ζητώντας συγγνώμην δια το ατόπημα, αλλά υπενθυμίζοντάς μας τους αγώνες του «Ορθόδ. Τύπου» δια το ένα και το άλλον!
Και προβαίνετε εις αυτήν την αθλιότητα, ενώ είναι σίγουρο (ανθρωπίνως) ότι, κι αν ακόμα το Συμβούλιον της Επικρατείας δικαιώσει τον Αττικής π. Νικόδημο, η Ι. Σύνοδος δια του «αχυρανθρώπου των εκκλησιομάχων», ο οποίος είναι «πειθήνιο όργανο και των άθεων κυβερνώντων» και «γίνεται το εφαλτήριο των σχεδίων του κυβερνώντος κόμματος» (ως γράφει ο εκ Ν. Υόρκης θεολογών) θα βρει τρόπον να αθετήσει την απόφασιν αυτήν.

Σας καλώ να αποκαταστήσετε την αδικίαν και να μη λησμονείτε ότι ο Θεός έχει άλλους πανσόφους τρόπους δια να λύσει τα τυχόν προβλήματα που θα δημιουργηθούν.
Ήδη, η ηλικία του Σεβ. Νικοδήμου και η διακηρυγμένη πρόθεσή του δια της προσφυγής αυτής να επανέλθει η δικαιοσύνη εις την Εκκλησίαν, πιστεύω ότι θα τον οδηγήσει να αποδεχθεί τις τριχοτομήσεις ή όποια άλλη ανώδυνη λύση δια τον μη σκανδαλισμόν των πιστών.
Αν η προσφυγή του αυτή είναι ανιδιοτελής ή κρύπτει εγωϊσμόν ή ρεβανσισμό το γνωρίζει ο καρδιογνώστης Θεός και όχι εμείς.
Εμείς, αφού δεν είμαστε καρδιογνώστες, οφείλουμε να υποστηρίξουμε την εφαρμογή των Ι. Κανόνων και την εκκλησιαστική τάξη, τόσο το καλύτερον, αν αυτή η απόφαση «βάλει μυαλό» η φρένο στην δεσποτικήν ασυδοσίαν.
Εκτός αν η συμπάθειά σας προς επιστήμονες-Επισκόπους που υποστηρίζουν τις μεταμοσχεύσεις, δεν κρύβονται πλέον!


Παραθέτω ένα τμήμα του άρθρου του «Ορθόδοξου Τύπου» προς ενημέρωσιν των αναγνωστών.

«Ο Αττικής και Μεγαρίδος ζητεί να κηρυχθή παράνομος η κατάτμησις της Μητροπόλεώς του. ΝΕΑ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΙΣ ΤΟΥ ΠΙΣΤΟΥ ΛΑΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ. Προσέφυγεν εις το Συμβούλιον της Επικρατείας ζητών να κηρυχθούν αντικανονικοί οι Μητροπολίται Ιλίου κ. Αθηναγόρας και Κηφισίας κ. Κύριλλος, ενώ εις την προσφυγήν του τονίζει ότι αντικανονικοί είναι και οι Μητροπολίται Λαυρεωτικής κ. Νικόλαος και Μεγάρων και Σαλαμίνος κ. Βαρθολομαίος. Δεν ικανοποιείται με την άρσιν του επιτιμίου, παρά το γεγονός ότι δι᾽ αυτής αναγνωρίζεται ουσιαστικώς ως κανονικός Μητροπολίτης. Πράγματι βόμβα, η οποία θα προκαλέση μεγάλην αναστάτωσιν εις όλους τους Ορθοδόξους της περιφερείας της Αττικής και της Μεγαρίδος, αποτελεί η προσφυγή του Μητροπολίτου Αττικής και Μεγαρίδος κ. Νικοδήμου Γκατζιρούλη… Εάν δικαιωθή εις την προσφυγήν τότε θα έχωμεν επάνοδον εις έναν θρόνον, αυτόν της Αττικής και Μεγαρίδος. Μία τοιαύτη εξέλιξις θα είναι πράξις Δικαιοσύνης, αλλά είναι άγνωστον εάν θα γίνη αποδεκτή από τον πιστόν λαόν. Και τούτο διότι εις τα Μέγαρα και εις την Σαλαμίνα ο Μητροπολίτης έχει σοβαρότατον ποιμαντικόν και φιλανθρωπικόν έργον, ενώ οι ιερείς της Ι. Μητρόπολεις λειτουργούν τα περισσότερα από τα εξωκκλήσια της περιοχής. Το αυτό συμβαίνει και με τον Μητροπολίτην Λαυρεωτικής κ. Νικόλαον, ο οποίος διακρίνεται δια την πνευματικότητα του, το ήθος του, την εργατικότητά του και το κυριώτερον έχει μία πολύ καλή φήμη. …Η Ιεραρχία διεκήρυξεν εμμέσως πλην σαφώς ότι δεν δύναται να επανέλθη εις τον θρόνον (ο κ. Νικόδημος), διότι θα δημιουργηθή μεγάλη αναστάτωσις εις ολόκληρον την περιφέρειαν της Αττικής. Ο κ. Νικόδημος όμως επιμένει εις το σημείον αυτό, αδιαφορών δια τας αντιδράσεις του πιστού λαού. Ενθαρρύνεται ενδεχομένως από ένα θεοσεβές περιβάλλον, το οποίον πιστεύει εις τους Ι. Κανόνας, αλλά αδιαφορεί δια τας αντιδράσεις» («Ορθ. Τύπος», 6.8.2010).

Υποσημ. ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ

Είναι να λυπάται κανείς γιά την απαράδεκτη αυτή, τοποθέτησι του "Ορθοδόξου; τύπου".
Αν είναι δυνατόν να γράφωνται τέτοια τρελλά πράγματα από αυτούς που λένε ότι πιστεύουν στους Ιερούς Κανόνες και στην αποκατάστασι της κανονικής τάξεως.
Δυστυχώς αυτήν την τακτική είχε ο Ο.Τ. και επι των ημερών του π. Μάρκου.
Αυτή είναι η φρικτή αλήθεια.
Ο π. Μάρκος φερονταν διπλωματικά.
Δυστυχώς.
Κάποτε θα πρέπει να απομυθοποιηθούν κάποια πρόσωπα που στη διαδρομή τους δεν ήσαν καθ' ολοκληρίαν έντιμοι ούτε με τους άλλους, ούτε με τον Θεό, ούτε με τον εαυτό τους.
Οι έκγονοι του π. Χαραλάμπους δεν υπήρξαν ποτέ αντάξιοί του.
Γνωρίσαμε τον π. Χαράλαμπο και γνωρίζαμε τον χαρακτήρα του.
Ομως θα συνεχίσουμε.

Ο ιατρός lykourgos nanis είπε...

Οι κύριοι του ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΤΥΠΟΥ είναι τουλάχιστον αντιφατικοί για να μη χρησιμοποιήσω βαρύτερη έκφραση.
Αυτοί δεν ήταν που υποστήριζαν κάποτε με πάθος την αποκατάσταση της κανονικής τάξης και μάλιστα παραχώρησαν μία στήλη στην 1η σελίδα της εφημερίδας προκειμένου να αρθρογραφεί ο κανονικός μητροπολίτης Νικόδημος;
Άλλαξε κάτι τώρα;
Άποκαταστάθηκε μήπως η κανονική τάξη;΄
Πώς ανέχεται η συνείδηση αυτών των κυρίων να σταυρώνεται ένας επίσκοπος επί 36 χρόνια;΄
Και το θλιβερότερο όλων ισχυρίζονται ότι ο Νικόδημος πρέπει να ικανοποιηθεί με τη δήθεν άρση του επιτιμίου!
Ω αγαθοί!
Για το τομάρι του και για το θρόνο του ενδιαφέρεται ο Νικόδημος ή για να μη θεσμοθετηθεί η αδικία στο χώρο της Εκκλησίας επενδεδυμένη μάλιστα και με θεολογικό μανδύα;
Άν ήθελε πατερίτσα και μίτρα ο Νικόδημος θα πήγαινε από χρόνια στα Λιόσια ή στην Αμαλιάδα όπως κατά τρόπο αήθη του είχε προτείνει κάποτε η Ιεραρχία για να τον ταπεινώσει!
Δεν θέλει όμως τη μίτρα για τη μίτρα και την πατερίτσα για την πατερίτσα αλλά προτιμά την εξορία στον Αυλώνα παρά να απωλέσει την αξιοπρέπειά του!
Αυτή είναι η αλήθεια κύριοι του Ορθοδοξου Τύπου κι ας θίγονται οι τέσσερις εκλεκτοί σας μοιχεπιβάτες!

16 σχόλια:

  1. Οι κύριοι του ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΤΥΠΟΥ είναι τουλάχιστον αντιφατικοί για να μη χρησιμοποιήσω βαρύτερη έκφραση.Αυτοί δεν ήταν που υποστήριζαν κάποτε με πάθος την αποκατάσταση της κανονικής τάξης και μάλιστα παραχώρησαν μία στήλη στην 1η σελίδα της εφημερίδας προκειμένου να αρθρογραφεί ο κανονικός μητροπολίτης Νικόδημος;Άλλαξε κάτι τώρα;Άποκαταστάθηκε μήπως η κανονική τάξη;΄Πώς ανέχεται η συνείδηση αυτών των κυρίων να σταυρώνεται ένας επίσκοπος επί 36 χρόνια;΄Και το θλιβερότερο όλων ισχυρίζονται ότι ο Νικόδημος πρέπει να ικανοποιηθεί με τη δήθεν άρση του επιτιμίου!Ω αγαθοί!Για το τομάρι του και για το θρόνο του ενδιαφέρεται ο Νικόδημος ή για να μη θεσμοθετηθεί η αδικία στο χώρο της Εκκλησίας επενδεδυμένη μάλιστα και με θεολογικό μανδύα;Άν ήθελε πατερίτσα και μίτρα ο Νικόδημος θα πήγαινε από χρόνια στα Λιόσια ή στην Αμαλιάδα όπως κατά τρόπο αήθη του είχε προτείνει κάποτε η Ιεραρχία για να τον ταπεινώσει!Δεν θέλει όμως τη μίτρα για τη μίτρα και την πατερίτσα για την πατερίτσα αλλά προτιμά την εξορία στον Αυλώνα παρά να απωλέσει την αξιοπρέπειά του!Αυτή είναι η αλήθεια κύριοι του Ορθοδοξου Τύπου κι ας θίγονται οι τέσσερις εκλεκτοί σας μοιχεπιβάτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η αλήθεια είναι ότι χρησιμοποιείτε βαριές εκφράσεις κατα του Ορθ.Τύπου και δεν κάνει.
    Εντάξει ο Γ.Ζερβός φταίει ίσως που δεν είναι θεολόγος και πέρασε αυτή την γραμμή. Αλλά όλοι τους είναι καλοί άνθρωποι και αγωνίζονται για το καλό και δεν πρέπει αν τους κατηγορούμε τόσο εύκολα.

    Πολυκράτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι απίστευτοι και αισχροί οι χαρακτηρισμοί σας για τον Πατέρα Μάρκο Μανώλη. Όποιος τον είχε γνωρίσει καταλαβαίνει οτι μόνο η εμπάθεια
    μπορεί να κάνει κάποιον να γράψει έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπορεί ο πολύπαθος Μητροπολίτης να έκανε την προσφυγή του στο ΣτΕ και μπορεί ο "Ορθόδοξος Τύπος" να αιτιάται την σπουδαία ποιμαντική των υπαρχόντων 2 Μητροπολιτών, καθώς και των νεοεκλεγέντων άλλων 2 Μητροπολιτών με επιχειρήματα όντως παιδαριώδη.

    Το θέμα όμως βρίσκεται αλλού:
    Πράγματι ο Σεβ. Νικόδημος φαίνεται ότι έχει δίκηο και έχει ταλαιπωρηθεί αφάνταστα και μόνον αυτή η ταλαιπωρία του θα έπρεπε να κάνει την Εκκλησία να εφαρμόσει τουλάχιστον "το κατ' Οικονομίαν".

    Η ανωτέρω όμως προσφυγή βρίσκεται σε καταφανή αντίθεση προς τον ιε΄ κανόνα της Συνόδου της Καρθαγένης, όπου:
    "Κληρικός ποιησάμενος προσφυγήν εις κοσμικά δικαστήρια καθαιρείται, έστω και εάν αθωωθή παρ' αυτών".

    Επομένως, αν έστω και δικαιωθεί ο ανωτέρω από το ΣτΕ, σύμφωνα με τον κανόνα αυτόν, θα πρέπει να καθαιρεθεί, διότι κατέφυγε σε κοσμικά δικαστήρια.

    Πάντως η τελική προσφυγή Επισκόπου δεν γίνεται από κοσμικά δικαστήρια, παρά μόνον "εις τον της Βασιλευούσης ΚΠόλεως θρόνον και επ' αυτώ δικαζέσθω" (θ΄ κανόνας Δ΄ Οικουμενικής).

    Εκτός και εάν υπάρχει άλλος κανόνας, που να επιτρέπει την προσφυγή ή οι ανωτέρω κανόνες έχουν αλλάξει με νεώτερους, κάτι που θα πρέπει να γνωρίζει ο Σεβασμιώτατος, μιας και φέρεται να είναι πιστός τηρητής των Ι. Κανόνων της Εκκλησίας.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν νομίζω ότι φταίει το γεγονός ότι ο Γεώργιος Ζερβός δεν είναι θεολόγος.Τολμώ να πω αγαπητέ Πολυκράτη,και ΜΑ-ΚΑ-ΡΙ πιστέψτε με να λαθεύω,ότι δεν επιθυμούν οι του ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΤΥΠΟΥ να λάβουν σαφώς καταδικαστική θέση απέναντι στις πρωτοφανείς αντικανονικότητες που διαπράττονται με επίκεντρο την ταλαίπωρη μητρόπολη Αττικής για να έχουν την ευλογία των μοιχεπιβατών και να επιτελούν απρόσκοπτα το έργο τους!Δυστυχώς δεν ενδίδει σ αυτόν τον πειρασμό μόνο ο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ!Δυστυχώς ενδίδουν και κάποιες αξιολογότατες κατά τα άλλα εκκλησιαστικές οργανώσεις(όρα περίπτωση Ιωαννίνων με την σκανδαλώδη εκλογή και κατάσταση του Θεοκλήτου Σετάκη και στη Λάρισα με την περιπετειώδη εκλογή του Δημητρίου Μπεκιάρη)!Επαναλαμβάνω και πάλι!ΜΑ-ΚΑ-ΡΙ να τους αδικώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. H γραμμή αυτή στον Ο.Τ. εφαρμόζονταν, δυστυχώς, ανέκαθεν με τις ...ευλογίες του π. Μάρκου Μανώλη.
    Βλέπετε, τα έργα αυτών ακολουθεί μετ' αυτών.
    Και τα δικά σου, φίλε ανώνυμε, θα σε ακολουθούν πάντοτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Tι είναι αυτά που λές Ι.Κ.;

    1. Σε ιδανική πολιτεία εφαρμογής των Ιερών Κανόνων βρισκόμαστε;
    Η σε ώμή ωμότατη περιφρόνησι και παντελή εξευτελισμό των Ιερών Κανόνων;

    2. Δεν γνωρίζεις ότι η Εκκλησία διοικείται με συνεχείς νόμους του Κράτους, αλλοιώς δεν υπάρχει νόμιμη διοίκησι;
    Ακόμα και η ίδια η Εκκλησία θεωρείται νομικό πρόσωπο;

    3. Δεν γνωρίζεις ότι δεν υπάρχει καμμία δικαιοσύνη στην Εκκλησία;
    Ο 'ιδιος ο δεσπότης είναι ο κατήγορος, ό ίδιος είναι ο μάρτυρας, ο ίδιος είναι ο εισαγγελέας, ο ίδιος είναι ο δικαστής;
    Ολα αυτά στηρίζονται στους Ιερούς Κανόνες;
    Ο Νικόδημος δηλαδή δικάστηκε και καταδικάστηκε;
    Από ποιά σύνοδο ιερά;
    Αφού αυτό δεν έγινε με ποιούς Ιερούς Κανόνες διώχτηκε από την Αττική;
    Ζούμε, υποτίθεται σε ένα ευνομούμενο κρατος.
    Που να καταφύγη ο αδικούμενος και καταδικαζόμενος με το Κυκλώπειο δίκαιο;
    Οχι στα διακστήρια της Πολιτείας γιά αν τον πούν άν αδικήθηκε;
    Γιατί, λοιπόν, θεωρείται αυτή η προσφυγή, προσφυγή σε κοσμικά δικαστήρια;
    Μήπως δεν αφορά μία τέτοια προδφυγή, που απλά αποφαίνεται αν ο πολίτης αδικήθηκε δίκαι ή άδικα;
    Ηδη έχουν βγή 20 αποφάσεις και της Ολομέλειας.
    Η διοικούσα Εκκλησία τις εφάρμοσε;
    Σεβάστηκε λοιπόν ή ασέβησε στις αποφάσεις του Ανωτάτου Δικαστηρίου μας που τον χαρακτήρισαν νόμιμο και Κανονικό μητροπολίτη Αττικής;
    Δεν είχε το δικαίωμα αυτο το Ανωτατο Δικαστηριο;
    Αφού ζούμε σε Κοινωνία ΖΟΥΓΚΛΑ και Εκκλησία ΖΟΥΓΚΛΑ;
    Η εφαρμογή των Ιερών Κανόνων ειναι δυνατή μόνο σε ιδανική Εκκλησία.
    Και τέτοια δεν υπάρχει.
    Σήμερα οι αρχιερείς (εκτός ελαχίστων)είναι αθεόφοβοι, άπιστοι και αδίστακτοι.
    Και χωρίς Θεό, αδικούν κατάφωρα τον αλλο και καταπατούν το δίκαιο.
    Στην άλλη ζωη θα κριθουν αυστηρα, αλλα και σε αυτη τη γη πρεπει να κρίνονται οι αποφασεις τους.
    Ουδείς ανεξελεγκτος.
    Τα δικαστηρια πρεπει να υπαρχουν, οπως και οι Αστυνομιες και ο σταρτος.
    Αλλως δεν θαταν Κρατος, αλλα πλήρης Αναρχια και Ζουγκλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λεόντιος Διoνυσίου.
    Πάντα να πρωτοτυπεί και να λέει το αντίθετο ο ΙΚ, σαν τον έφηβο που επεμβαίνει σε κάθε θέμα, ωσάν να τα ξέρει όλα. Παρατηρώ πως σε όλα σχεδόν τα θέματα χρησιμοποιεί τους Ι. Κανόνες ξερά, και άτεγκτα, και ορθολογιστικά, όπως ένας χημικός τους δοκιμαστικούς σωλήνες, τα χημικά στοιχεία, τους αριθμούς και τα γραμμάρια. Δεν τον είδα να πάρει θέση, όταν έγινε γνωστό ότι Αρχιεπίσκοπος, Επίσκοποι, Πατριάχες κ.λπ. κατέφυγαν (κι όχι μόνο για οικονομικής φύσεως θέματα) στην δικαιοσύνη. Οι Ι. Κανόνες ασφαλώς και πρέπει να εφαρμόζονται, όπως λέει όμως και ο Οδυσσεύς, κάθε εποχή έχει τις ιδιομορφίες της και η Εκκλησία την Οικονομία και την ελαστικότητα, αφού είναι και ανθρώπινος οργανισμός. Η Ι. Σύνοδος της Σερβίας κατεδίκασε τον π. Συμεών Βιλόφσκι αναπολόγητο και τον συνέλαβε δια της Ιντερπόλ. Θα έπρεπε να μη αντιδράσει και να πεθάνει στις φυλακές, για να κάνει το θέλημα του Μητροπ. Γιέφτιτς και των ομοίων του; Ακόμα και ο Απόστολος Παύλος επεκαλέσθη Καίσαρα, σε μία έκτακτη περίπτωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το έχω ξαναπεί και πάλι:Ήταν ΧΡΥΣΗ ευκαιρία να
    κληθεί ο Νικόδημος και να του δοθεί η Κηφισιά
    και να ησυχάσει έτσι και σε κάποιο βαθμό να γί-
    νει και άρση του από 36ετίας άγους στην εκκλη-
    σία.Θα ήταν κατακριτέος ο Νικόδημος,εάν δεν το
    δεχόταν!Όσο για την κατάτμηση και τα λοιπά θα
    μπορούσαν να περάσουν ανώδυνα.Επίσης Ο Κύριλλος
    είναι νέος και ικανότατος να καταλάβει άλλη μη-
    τρόπολη ή την ίδια μετά την με οποιονδήποτε τρό-
    πο έξοδο του Νικοδήμου.Τώρα μπήκε το πράγμα σε νέα περιδίνηση,από την οποία,όποιο και να είναι
    το αποτέλεσμα θα τρωθεί το κύρος και η εγκυρότη-
    τα της εκκλησίας,που για μια ακόμη φορά να εί-
    σθε ΣΙΓΟΥΡΟΙ ότι θα δολιχοδρομήσει και δε θα πε-
    ρασει του Νικόδημου!Δεν ξεκινάει αυτή να κάνει κάτι,αν δεν το έχει ΣΙΓΟΥΡΕΨΕΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και βέβαια ο απ. Παύλος επεκαλέσθη Καίσαρα, για την περίπτωσή του, γιατί δεν υπήρχε τότε ο ριε΄ κανόνας της Συνόδου της Καρθαγένης, όπου μπορεί να ζητήσει ένας Κληρικός, από τον Καίσαρα, να κριθεί από εκκλησιαστικό δικαστήριο, αλλά ποτέ από πολιτικό δικαστήριο, που συνεπάγεται καθαίρεση.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και πάλι δεν θα συμφωνήσω μαζί σας με τις ύβρεις προς τον Ορθόδοξο Τύπο.
    Απλά παρασύρθηκαν. Δεν δουλεύουν αυτοί σε κανένα είδους συμφέρον.

    Πολυκράτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αν συνεπάγεται καθαίρεση γιατί υπάρχει σχετική πρόνοια στον καταστατικό χάρτη της Εκκλησίας;Έχω την αίσθηση ότι υπάρχει μια ερμηνεία του αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου που δικαιώνει τους υπό προυποθέσεις προσφεύγοντες στην κοσμική δικαιοσύνη..Επειδή όμως δεν πρέπει να μιλούμε υποθετικά αλλά με αδιάσειστα ντοκουμέντα επιφυλασσομαι για το προσεχές μέλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο καταστατικός χάρτης της Εκκλησίας της Ελλάδος είναι ένα κουρελόχαρτο για τους Πατέρες. Παράδειγμα:

    "Ου πείθομαι βασιλικοίς κανόσι διατάττεσθαι την εκκλησίαν, αλλά πατρικαίς παραδόσεσιν εγγράφοις τε και αγράφοις"
    (αγίου Ιωάννη Δαμασκηνού, Προς τους διαβάλλοντας τας αγίας εικόνας, Λόγος Β 16).

    Αφού λοιπόν ο άγιος Ι. Δαμασκηνός (και άλλοι Πατέρες) δεν αναγνωρίζει ως Εκκλησία, αυτή που διοικείται με πολιτικούς νόμους (που ψηφίζουν αντίχριστοι βουλευτές), γιατί πρέπει να την αναγνωρίσουμε εμείς;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εμείς την αναγνωριζουμε Ι.Κ.
    Αυτα ισχυουν σημερα στην Ελλαδα.
    Τι να κανουμε;
    Καλεσε την Ιεραρχια να τα καταργηση και μετα να αιτιασαι τον Αττικης Νικοδημο.
    Ο Νικοδημος εφαρμοζει τους νομους του Κρατους.
    Η Εκκλησια ειναι ενωμενη με το Κρατος στην Ελλαδα.
    Ο καταστατικος χαρτης προβλεπει ολα τα περι εκλογης και καταστασεως αρχιερεων και τις προσφυγες των αρχιερεων.
    Λοιπον;
    Οταν αυτο το αναισχυντο αρχιερατικο σωμα της Ελλαδος αρνειται να δικασει τον Νικοδημο τι να κανη αλλο ο ανθρωπος;
    Αφου ολος αυτος ο αρχιερατικος εσμος που καταπατει αγριως τους Ιερους Κανονες και δεν αισθανονται το παραμικρο ιχνος ευσυνειδησιας, τι να περιμενης αλλο;
    Τα περιεχομενα του πυθμενος;
    Τιποτα αλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλά κάνετε και την αναγνωρίζετε.
    Τι να κάνετε; Εδώ και τώρα την αποτείχηση, που επικαλείσθε, από μια Εκκλησία θεραπαινίδα του Κράτους.

    Που υπάρχει γραμμένο σε πατερικό κείμενο, ότι η Εκκλησία πρέπει να είναι ενωμένη με το Κράτος;

    Αφού λοιπόν η Εκκλησία αυτή αρνείται να δικάσει τον Νικόδημο, να προσφύγει με το "έκκλητο", ώστε να αναγκαστεί η Εκκλησία να τον δικάσει (όπως με τον Μπεζενίτη).

    Αφού λοιπόν αυτός ο αρχιερατικός εσμός καταπατάει τους Κανόνες, υπάρχει και ο βούρδουλας.

    Ξεκινήστε μια εκστρατεία απγκίστρωσης της Εκκλησίας από τον εναγκαλισμό με το Κράτος. Θα πει κανεςί μα τι λες τώρα; Να βλαφτούν οι βουλευτές από τις ψήφους των Ιεραρχών και οι Ιεράρχες από τις ψήφους των βουλευτών;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κύριε Οδυσσέα, δείτε τι σας σουρει ο Ναυπλιώτης:
    --------------------------------------------------
    lykourgos nanis (21:56:02) :

    Ο τρόπος με τον οποίο εκφράζεστε γι αυτούς που έχουν αντίθετη με σας άποψη αναφορικά με το θέμα του εάν επιτρέπεται ή όχι οι κληρικοί να προσφεύγουν υπό προυποθέσεις στην κοσμική δικαιοσύνη είναι τουλάχιστον απρεπής.Είναι τρόπος αυτός με τον οποίο εκφράζεσθε όταν χρησιμοποιείτε φράσεις του τύπου ”αφιερωμένο σε όσους πετάνε τη σκούφια τους για φασαρίες και δικαστήρια”;
    8 08 2010
    egolpion (23:20:56) :

    Παρακαλώ συγχωρέστε την απρέπειά μας. Έχουμε βλέπετε απωθημένα με τις κάθε είδους διασπάσεις και ομαδοποιήσεις που επιχειρούν άτομα άγευστα του Εκκλησιαστικού ήθους και ύφους. Και φυσικά δεν ομιλώ περί του σεβ. Νικοδήμου ο οποίος και ύφος αλλά και ήθος έχει να επιδείξει στα όσα χρόνια υπέστη τον άδικο διωγμό. Σας ευχαριστώ για την παρουσία σας και τη συμβολή σας στα σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου