Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010
Μητροπολίτης Πειραιώς:
"Απορρίπτω
ως απαράδεκτη
την άσκηση εκκλήτου
του πρώην Αττικής"
Επιστολή προς τον μητροπολίτη Αθηνών κ. Ιερώνυμο απέστειλλε ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ, όσον αφορά την πρόσκληση του να συμμετάσχει στο Β Βάθμιο δι΄ Αρχιερείς Συνοδικό Δικαστήριο.
Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ:
Μακαριώτατε Άγιε Πρόεδρε,
Επί τής Υμετέρας υπ’ αριθμ. 664/372/22.2.2010 Προσκλήσεως προς συμμετοχήν μου ως αναπληρωματικού μέλους.
Εν τη συνθέσει του υπό την Υμετέραν Προεδρίαν συγκληθησομένου Β βαθμίου δι’ Αρχιερείς Συνοδικού Δικαστηρίου την Δευτέραν προσεχούς μηνός Μαρτίου ημέραν Τρίτην και ώραν 10ηνπρωϊνην προκειμένου ίνα τούτο κρίνη και δικάση την από 29/1/2010 έφεσιν του τέως Μητροπολίτου Αττικής και νυν Μοναχού κ. Παντελεήμονος Μπεζενίτου κατά της υπ’ αριθ. 1/2009 Αποφάσεως του Πρωτοβαθμίου δι’ Αρχιερείς Συνοδικού Δικαστηρίου, δι’ ης κατ’ εφαρμογήν της διατάξεως του άρθρου 160 του Ν. 5383/1932 «Περί Εκκλησιαστικών Δικαστηρίων και της προ αυτών διαδικασίας», καθηρέθη ούτος εκ του Αρχιερατικού Υπουργήματος και επανήλθε εις την τάξιν των Μοναχών επάγομαι τα κάτωθι:
1. Ο Μητροπολίτης πρ. Αττικής κ. Παντελεήμων καθηρέθη όχι κατά τήν τακτικήν κανονικήν διαδικασίαν, την οποίαν προβλέπει ο προρρηθείς Νόμος 5383/1932, αλλά κατά την ειδικήν διαδικασίαν την οποίαν προβλέπει το άρθρον 160 του Νόμου αυτού. Όπως είναι διατυπωμένη η ειρημένη διάταξις προκύπτουν εξ αυτής, ότι η καθαίρεσις είναι υποχρεωτική δηλ. δεν έχει το Εκκλησιαστικόν Δικαστήριον εξουσίαν ίνα απαλλάξη τον παραπεμφθέντα εις αυτό Κληρικόν η να του επιβάλη μικροτέραν ποινήν. Αυτή είναι η έννοια της φράσεως του Νόμου: «... προκαλεί την καθαίρεσιν άνευ ετέρας τινός διαδικασίας».
Επομένως πρόκειται περί δεσμίας νομικής ενεργείας και εν ταυτώ η Απόφασις περί καθαιρέσεως εκδίδεται μεν από Εκκλησιαστικόν Δικαστήριον, εις την ουσίαν όμως δεν είναι δικαστική Απόφασις, ως αι λοιπαί αποφάσεις των Εκκλησιαστικών Δικαστηρίων, αλλά ειδικόν και υποχρεωτικόν διοικητικόν μέτρον, το οποίον αποτελεί έννομον συνέπειαν της αμετακλήτου καταστάσης ποινικής Αποφάσεως του Πολιτειακού Ποινικού Δικαστηρίου.
Ο Πολιτειακός Νομοθέτης δια της διατάξεως 160 του Ν. 5383/1932, την οποίαν καλώς η κακώς, ηθελημένως η αθελήτως απεδέχθησαν, τόσον το Σεπτόν Οικουμενικόν Πατριαρχείον, όσον και η καθ’ ημάς Αγιωτάτη Αυτοκέφαλος Εκκλησία της Ελλάδος, κατά την ψήφισιν του Ν. 590/1977 «Περί Καταστατικού Χάρτου της Εκκλησίας της Ελλάδος», δεν θέλει να παραμείνη εις το ιερατικόν Υπούργημα Κληρικός, ο οποίος διέπραξε τοσούτον σοβαρόν ποινικόν αδίκημα, ώστε να του επιβληθή «εγκληματική ποινή» και δη αμετακλήτως.
Επειδή όμως δεν έχει εξουσίαν να αναθέση την αρμοδιότητα καθαιρέσεως εις το Πολιτειακόν Δικαστήριον, διότι τούτο θα ισοδυναμούσε με ανεπίτρεπτον κατά το Σύνταγμα επέμβασιν της Πολιτείας εις τα interna της Εκκλησίας, αναθέτει την αρμοδιότητα αυτήν εις το αρμόδιον Εκκλησιαστικόν Δικαστήριον, η Απόφασις του οποίου λαμβανομένη «άνευ ετέρας τινός διαδικασίας» είναι οριστική και τελεσίδικος και δεν υπόκειται εις ένδικον μέσον δηλ. εις έφεσιν ενώπιον του αρμοδίου Ββαθμίου Εκλησιαστικού Δικαστηρίου ούτε προκειμένου περί Μητροπολιτών εις έκκλητον ενώπιον του Παναγιωτάτου Οικουμενικού Πατριάρχου.
2. Η έφεσις και το έκκλητον εν γένει προϋποθέτουν την ύπαρξιν νομικού λόγου εφέσεως ο οποίος εν προκειμένω δεν υφίσταται η την ύπαρξιν σφάλματος εις την Απόφασιν του αποφανθέντος Εκκλησιαστικού Δικαστηρίου το οποίον ωσαύτως δεν υφίσταται διότι το αποφασίσαν την καθαίρεσιν Πρωτοβάθμιον δι’ Αρχιερείς Συνοδικόν Δικαστήριον δεν έκρινε κατ’ουσίαν την υπόθεσιν ούτε εξέδωκε κρίσιν επί σχηματισθείσης Κανονικής δικογραφίας, ούτε ηρμήνευσεν Νόμον τινα κατά τρόπον λανθασμένον, αλλά διέταξε την καθαίρεσιν «άνευ ετέρας τινός διαδικασίας» διότι δεν ηδύνατο να αποφασίση διαφορετικώς. Συνεπώς επαναλαμβάνω και αύθις, ούτε έφεσις ενώπιον του Ββαθμίου δι’ Αρχιερείς Συνοδικού Δικαστηρίου χωρεί ούτε έκκλητον ενώπιον του Παναγιωτάτου Οικουμενικού Πατριάρχου.
3. Εν όψει τών προεκτεθέντων το αίτημα του Παναγιωτάτου Οικουμενικού Πατριάρχου ως και προφορικώς έχω αναφέρει εις Υμάς θα έδει να ερμηνευθή ως απλή υπόδειξις μη λαμβάνουσα υπ’ όψιν αυτής τα ανωτέρω και όχι ασφαλώς ως εντολή πρός Αυτοκέφαλον, ανεξάρτητον και Αυτοδιοίκητον Εκκλησίαν διότι ο Παναγιώτατος Οικουμενικός Πατριάρχης τοιαύτην αρμοδιότητα και δυνατότητα και κατά το Κανονικόν δικαιϊκόν πλαίσιον και κατά το Νομικόν σύστημα ρυθμίσεως σχέσεων Εκκλησίας και Πολιτείας εν Ελλάδι δεν κέκτηται.
Θα ηδύνατο όμως αντί όλης αυτής της εμπλοκής να κάμη χρήσιν της εκκλήτου αυτού δικαιοδοσίας, την οποίαν πάντες αποδεχόμεθα ομοφώνως, απορρίπτων ως απαραδέκτως ασκηθείσας τας ενώπιον Αυτού υποβληθείσας εκκλήτους προσφυγάς του πρώην Μητροπολίτου Αττικής.
4. Κατόπιν τών προεκτεθέντων η σύγκλησις του Β βαθμίου δι’ Αρχιερείς Συνοδικού Δικαστηρίου τη Υμετέρα Προσκλήσει παρίσταται ως μία μη σύννομος ενέργεια και μη ερειδομένη επί Νομικής προβλέψεως και προϋποθέσεως και φυσικά ως μία πλήρως αλυσιτελής διαδικασία που δυστυχώς θα εμπλέξη τόσον την Υμετέραν Γεραράν Μακαριότητα όσον και τους αποδεχθησομένους την Υμετέραν πρόσκλησιν και συμμετέχοντας εις την ως άνω παράνομον διαδικασίαν εις ενδεχομένους ποινικάς ευθύνας δια παράβασιν καθήκοντος και απιστίαν περί την υπηρεσίαν.
Κ Α Τ Α Τ Α Υ Τ Α
Αδυνατώ ίνα συμπράξω εις μίαν τοιαύτην έκνομον ενέργειαν και δια τον λόγον αυτόν δεν αποδέχομαι την υπ’ αριθ. 664/372/22.2.2010 Υμετέραν Πρόσκλησιν.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
- Παναγιώτης Ασημακόπουλος Σημειώσεις περί ομοφυλοφιλίας και πατερικών τοποθετήσεων με αφορμή τη διανομή φυλλαδίου σε μαθητές 1. Οι κ...
-
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟ “ΒΟΙΩΤΟ”. Αγαπητοί κύριοι της ‘ ’ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ’’ . Όπως γνωρίζετε εσείς και πάρα πολλά άλλα ιστολόγια ότι δεν απαν...
-
ΣΠΟΡΟΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΕΣ “Αλήθειες & ψέµατα” Τι έλεγαν (δήθεν) ένθεν κακείθεν, οι νέοι όσιοι, Παΐσιος, Ιάκωβος, Πορφύριος… για τους “1...
-
Ρωμανίδης: Ἄν φορᾶς τό ἐγκόλπιο γιά νά λιτανεύεις μιά Κολωνακιώτικη ἐκκλησιαστική ἀριστοκρατία ὡς ὑπεροχή, εἶσαι ἕνας μασκαρεμένος ἀπατεων...
-
ΜΙΑ ΕΞΑΜΒΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ «ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ “12”» και ο Κος Ανδρεοπουλος, στο καταρρυπωμένο από ψεύδη βιβλίο (ΣΥΝΕΧΕΙΑ, αρ. φ. 321/Μάρτιος 202...
-
1995: ΙΔΟΥ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΑΠΕΙΛΗ ΝΕΑΣ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ. ΕΠΕΣΕ ΦΟΒΟΣ ΣΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ & ΣΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ, ΓΙΑΤΙ ...
-
Έ ρευνα: πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου (χημικός) Εισαγωγικά Σε παλιότερες δημοσιεύσεις αναφερθήκαμε στις δυτικές επιδράσεις π...
-
Έτσι θα καταντήσουμε αν δεν ξυπνήσουμε ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ! Ο δήµαρχος του Λονδίνου είναι ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΣ Ο δήµαρχος του Μπέρµιγχαµ είναι ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟ...
-
Θεια λειτουργια σημερα στον αγιο Μαρκο Ευγενικο Σουρωτης Θεσσαλονικης. Ο αρχιμανδριτης Ευθυμιος Τρικαμηνας θα τελεσει σημερα Σαββατο του αγι...
-
πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου. Συνεχίζονται οι δημοσιεύσεις στον ηλεκτρονικό τύπο που έχουν σχέση με το θέμα της θέσης του Εσταυρω...
Για το προηγούμενο σχόλιο Αλέξης
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε από νόμους καταλάβουν αυτοί ούτε από Κανόνες Σεβασμιότατε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤους έχει καβαλλήσει κυριολεκτικά ο εξωαποδώ και θέλουν να αποκαταστήσουν τον Μπεζενίτη.
Θα τον αποδώσουν "πάλλευκο" στην Εκκλησία και στην Κοινωνία, όπως είπε ο Χριστόδουλος για τον Κουμαριανό.
Αυτά και άλλα συμβαίνουν, όταν οι πολιτικοί νόμοι κατισχύουν των εκκλησιαστικών, κατά παράβασιν των αποφάσεων των Γ΄ και Δ΄ Οικουμενικών Συνόδων και των αγίων Πατέρων της Εκκλησίας (Μαξίμου, Δαμασκηνού, Φωτίου κ.ά.).
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΚ
Πληροφορήθηκα,ότι προ ημερών ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος πήγε στον Αγιο Παντελεήμονα ,που γίνονται τα επεισόδια για τους Μετανάστες, για να καθυσηχάσει τον κόσμο.Πήγε στους Χαιρετισμούς,αλλά η πλειοψηφία του κόσμου τον απεδοκίμασε και έφυγε από τον Ναό για την στάση που κρατάει για τους μετανάστες.Αυτά είναι κύριοι,όταν ο κόσμος θίγεται σε κάτι και αντιδρά και φωνάζει και αποδοκιμάζει, πολλές φορές δυναμικά.Ποιός ασχολείται τώρα για θέματα Κανονικής τάξεως ή ηθικής και προπάντων θέματα Πίστεως; Πόσοι από το εκκλησίασμα διαμαρτύρονται εναντίον των Οικουμενιστών; Έφεραν τον Πάπα και διαμαρτυρήθηκε μία μειοψηφία, οι πολλοί πέρα βρέχει,αδιαφορία.Και ο ΧΟΤΖΑΣ να έρθει αύριο τα ίδια και χειρότερα θα συμβούν
ΑπάντησηΔιαγραφήTo λάβετε το πρώτο μου σχόλιο;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχει σχέση με την ανάρτησή σας αλλά έχει σχέση με το βιβλίο που διαφημίζετε...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://egolpio.wordpress.com/2010/03/01/apoteixish_oros/
Κατ'αρχήν αξίζουν θερμότατα συγχαρητήρια στον σε-
ΑπάντησηΔιαγραφήβασμιότατο μητροπολίτη Πειραιώς κ.Σεραφείμ για τις εμπεριστατωμένες θέσεις του τόσον προς το πα
τραρχείο,όσο και προς τον Αρχιεπίσκποπο.Προσωπι-
κά θεωρώ και τις 2 επιστλές,ως κόλαφους σε εκεί-
νους προς τους οποίους αποστέλλονται,γιατί φαίνε
ται ότι ο μεν πατριάρχης αγνοεί το εκκλησιαστικό δίκαιο της ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΟΥ εκκλησίας της Ελλάδος,ενώ ο Ιερώνυμος δε θέλει να τον κακοκαρδίσει!Το κακό είναι ότι κάποιοι σαν τον Τσακουμάκα τον χαϊδεύ-
ουν ΑΚΌΜΗ!!Πρέπει να το πάρει χαμπάρι ότι έχει προ πολλού ΞΕΠΕΣΕΙ στη συνείδηση των ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ χριστιανών με τα καμώματά του και το τελευταίο με το Μπεζενίτη ΞΕΧΕΙΛΗΣΕ το ποτήρι!!
Ποιός θα μας πη άν φώναξαν ανάξιος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχει σημασία.
Για την υπεροχή των Κανόνων της Εκκλησίας έναντι των πολιτικών νόμων έχουμε πολλές αναφορές:
ΑπάντησηΔιαγραφήΓ΄ Οικουμενική Σύνοδος: «Ει δε τις μαχόμενον τύπον τοις νυν ωρισμένοις προσκομίσοι, άκυρον τούτον είναι έδοξε τη αγία πάση και οικουμενική συνόδω».
Δ΄ Οικουμενική Σύνοδος: «οι ενδοξώτατοι άρχοντες είπον. Τω θειωτάυω Δεσπότη πάσης οικουμένης Μαρκιανώ, ήρεσε, μη κατά τα θεία γράμματα ή πραγματικούς τύπους τα των οσιωτάτων επισκόπων προβαίνειν, αλλά κατά τους Κανόνες τους παρά των αγίων Πατέρων νομοθετηθέντας. Η σύνοδος είπε. Κατά των Κανόνων, πραγματικόν μηδέν ισχύσει. Οι Κανόνες των πατέρων κρατείτωσαν. Και πάλιν δεόμεθα, ώστε αργήσαι αναντιρρήτως τα επί βλάβη των Κανόνων πραγματικά, πραχθέντα τισίν εν πάση επαρχία, κρατήσαι δε τους Κανόνας δια πάντων….. πάντες τα αυτά λέγομεν. Όλα τα πραγματικά αργήσει. Οι Κανόνες κρατείτωσαν….. Κατά την ψήφον της αγίας συνόδου και εν ταις άλλαις επαρχίαις απάσαις τα των Κανόνων κρατείτω».
Μ. Φώτιος: «Οι τοις Κανόσιν εναντιούμενοι πραγματικοί τύποι, άκυροι εισι». Και «Οι μεν γαρ, ήγουν οι Κανόνες, παρά βασιλέων και των αγίων Πατέρων εκτεθέντες και στηριχθέντες, ως αι θείαι Γραφαί δέχονται. Οι δε νόμοι, παρά βασιλέων μόνον εδέχθησαν ή συνετέθησαν και δια τούτο ου κατισχύσουσι των θείων Γραφών, ουδέ των Κανόνων».
Οι Ι. Κανόνες της Εκκλησίας λοιπόν υπέρκεινται των πολιτικών νόμων και επομένως αφού υπέρκεινται αυτών των τελευταίων είναι αδύνατον να συμβαίνει το αντίθετο, που αποτελεί κραυγαλέα αντίφαση, δηλ. η Εκκλησία να διοικείται από πολιτικούς νόμους. Τούτο σαφέστατα προσδιορίζεται από τον μεγάλο Πατέρα της Εκκλησίας, τον Ι. Δαμασκηνό: «Δεν δέχομαι η Εκκλησία να διοικείται με βασιλικά διατάγματα, αλλά με τις παραδόσεις των πατέρων, τις προερχόμενες από τις άγιες Γραφές, καθώς και τις προφορικές».
Αλλά και ο άγιος Μάξιμος αναφωνεί: "Πάσα λέξις και φωνή μη τοις πατράσιν ειρημένη, καινοτομία προδήλως καθέστηκε".
Βέβαια, όλα τα ανωτέρω αφορούν το θεανθρώπινο καθίδρυμα, που αποκαλείται Εκκλησία, σώμα Χριστου, σώμα αγίων και προφανώς δεν ισχύουν για τον Οργανισμό Κοινής Ωφέλειας, που τιτλοφορείται "Εκκλησία της Ελλάδος" και είναι ΝΠΔΔ, όπως η ΔΕΗ, ο ΟΤΕ κ.λπ. και έχει συσταθεί, για να θεραπεύει τις θρησκευτικές ανησυχίες των πιστών.
Επομένως, να μην συγχέουμε την "Εκκλησία-Σώμα Χριστού" με την "Εκκλησία της Ελλάδος", η οποία καμία σχέση δεν έχει με το "Σώμα του Χριστού".
ΙΚ
Τί βλασφημίες είναι αυτές φιλοεξελικτικέ ΙΚ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχει σχέση η Εκκλησία της Ελλάδος με το Σώμα του Χριστού;
Βεβαίως και δεν έχει. Αυτό δεν το λέω εγώ φιλοδημιουργιστή. Το λένε οι Πατέρες της Εκκλησίας:
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν αναγνωρίζουν ως Εκκλησία αυτή που διοικείται από πολιτικούς νόμους.
Και είναι γνωστόν, ότι ο Οργανισμός Κοινής Ωφέλειας με τον τίτλο: "Εκκλησία της Ελλάδος" διοικείται από τον πολιτικό νόμο 590/1977. Και σ' αυτόν επιτρέπεται π.χ. το μεταθετό, που απαγορεύουν οι Κανόνες. Επίσης, έχει μέλη της λειτουργούς, που δεν είναι ποιμένες, γιατί είναι μισθωτοί.
Εκτός αν κάνουν λάθος οι Πατέρες και μαζί μ' αυτούς και εγώ ο αντιγραφέας τους.
ΙΚ
Κύριε ελέησον, αδελφοί. Τι κουβέντες είναι αυτές;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Εκκλησία της Ελλάδος δεν έχει σχέση με το Σώμα του Χριστού;
Ούτε ο διάβολος δεν θα τολμούσε να εκστομίσει τέτοια βλασφημία.
Επομένως, πλανάται ο άγιος Ιω. Δαμασκηνός, όταν λέει, ότι δεν αναγνωρίζει ως Εκκλησία εκείνη που διοικείται από πολιτικούς νόμους και είναι γνωστόν, ότι η "Εκκλησία της Ελάδος" διοικείται από τον πολιτικό νόμο: 570/1977.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΚ