Τρίτη 2 Μαρτίου 2010






ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ

ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ;


του κ. Θεόδωρου Γεωργόπουλου, Θεολόγου

Το Αγιον Ορος θεωρείται από όλους τους Ορθοδόξους ως η ακρόπολις της Ορθοδοξίας.
Όταν η πίστι κινδυνεύει από τους επισκόπους και πατριάρχες, κάθε πιστός έχει το κανονικό δικαίωμα και την υποχρέωσι να διαμαρτύρεται εναντίον των προδιδόντων την πίστι, πολύ περισσότερο οι μοναχοί, των οποίων η ευαισθησία όσον αφορά τα της Πίστεως είναι ηυξημένη.

Επί Πατριάρχου Αθηναγόρα το Αγιον ορος, στη συντριπτική του πλειοψηφία, διέκοψε το μνημόσυνό του.
Διότι ο «μεγαλοπρεπής» αυτός Πατριάρχης είχε δηλώσει, ότι οι δογματικές μας διαφορές με τους παπικούς είναι «απλά έθιμα».
Επί Δημητρίου τα πράγματα προχώρησαν.
Στον αγιο Πέτρο της Ρώμης έγινε ένα οικουμενιστικό θέατρο (κατά τον επιτυχή χαρακτηρισμό του αειμνήστου καθηγητού Ανδρέα Θεοδώρου).
Ο πατριάρχης Δημήτριος συνελειτούργησε με τον πάπα, και μόνο δεν ετόλμησε να κοινωνήση από το ίδιο Ποτήριον.

Επί Βαρθολομαίου επανελήφθη το ίδιο στη Ρώμη και στο Φανάρι.
Και βεβαίως δεν είναι μόνον αυτές οι Οικουμενιστικές εκδηλώσεις του Πατριάρχου εν σχέσει με τους παπικούς και τους προτεστάντες.
Περιμέναμε, λοιπόν, οι Αγιορείτες να μην αρκεσθούν μόνον σε κάποιες ανακοινώσεις θεολογικές, άψογες μέν, αλλά άνευρες.
Περιμέναμε να προχωρήσουν στη μόνη ενδεδειγμένη υπό των ιερών κανόνων πράξη:
Διακοπή του μνημοσύνου του πατριάρχου και αποτείχιση.

Αντί αυτού όμως, του μόνου κανονικού δρόμου, ακούσαμε με φρίκη και αγανάκτηση, ότι ευρέθησαν αγιορείτες μοναχοί, οι οποίοι συνέθεσαν τους ύμνους για την υποδοχή του πάπα στο Φανάρι (30.11.2006) !
Και ακόμη, αντί να αποκηρύξουν τον οικουμενιστή πατριάρχη Βαρθολομαίο, τον υποδέχθηκαν επανειλημμένως στο Αγιον Ορος!

Και επιπλέον:
Το Αγιον Ορος αντί να συμπαραταχθή με τους Εσφιγμενίτες σε ένα αρραγές μέτωπο εναντίον της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού, έφτιασε καινούργια αδελφότητα Εσφιγμενιτών.
Και είδαμε από τα κανάλια της τηλεοράσεως και φρίξαμε:
Μοναχούς της νέας αδελφότητος Εσφιγμενιτών να χτυπούν με βαριοπούλες, για να σπάσουν την πόρτα του αντιπροσωπείου της Ιεράς μονής Εσφιγμένου στις Καρυές, για να το καταλάβη η νέα αδελφότης!

Αυτό, λοιπόν, είναι το νέο αγιορειτικό ήθος;
Μοναχοί και βία είναι πράγματα άσχετα.
Μόνο μία βία γνωρίζει ο αληθής μοναχός:
βία εναντίον των παθών του και του διαβόλου.
Και αντί για την αντίστασι των αγιορειτών εναντίον του οικουμενισμού, επί μήνες δεν ακούει τίποτε άλλο ο κόσμος παρά το σκάνδαλο της μονής Βατοπεδίου και τις κινήσεις του ηγουμένου με ελικόπτερο και πολυτελή τζίπ.
Αυτό είναι το νέο αγιορειτικό ήθος;

Γιατί δεν αντιστέκονται οι αγιορείτες στον κατακλυσμό του οικουμενισμού, που ξεκινά από το Φανάρι;
Φοβούνται;

Τι φοβούνται;
Ότι θα τους καθαιρέση, θα τους αφορίση, θα τους εξορίση ο πατριάρχης;
Αν όλο το Αγιον Ορος διέκοπτε το μνημόσυνο του οικουμενικού πατριάρχου, ο πατριάρχης θα το σκεπτόταν πολύ, αν πρέπει να συνεχίση τον οικουμενιστικό του κατήφορο.
Αλλά κι άν τολμούσε να καταδιώξη τους Αγιορείτες, δεν θα πετύχαινε τίποτε άλλο παρά να δημιουργήση νέους ομολογητές και μάρτυρες.


Αν οι σημερινοί αγιορείτες μοναχοί δεν έχουν την διάθεση και τη δύναμη να ακολουθήσουν τον δρόμο του Μ. Αθανασίου, του αγίου Μαξίμου του Ομολογητού, του Αγίου Θεοδώρου του Στουδίτου και άλλων προμάχων της Ορθοδοξίας, τότε έκαμαν λάθος που έγιναν μοναχοί.
Καλύτερα να μένανε στον κόσμο.

Ενώ τώρα με την στάση τους έναντι των οικουμενιστών σκανδαλίζουν και αποθαρρύνουν τους πιστούς.

Οι δε οικουμενιστές έχουν τόσο πολύ αποθρασυνθή, ώστε να εμβάλλουν φόβο ακόμη και στους Αγιορείτες μοναχούς.
Οι μοναχοί της Ιεράς Μονής Εσφιγμένου, παρά πάσαν ακρότητα και υπερβολήν, ακολουθούν σταθερά επί δεκαετίες τώρα τον μόνον ορθόδοξο δρόμο έναντι της παναιρέσεως του οικουμενισμού.

Αναμένομε και οι άλλοι Αγιορείτες πατέρες να εγερθούν, ως λέοντες πύρ πνέοντες, και να συντρίψουν την παναίρεση του Οικουμενισμού, η οποία απειλεί να μεταβάλη την Ορθοδοξία σε κάτι άλλο άσχετο με την Εκκλησία, που ίδρυσε ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός.

Από το περιοδικο ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ 1ης Φεβρουαρίου 2010

8 σχόλια:

  1. Φίλε μου τα λες πάρα πολύ καλά,αλλά πρόσεχε το τί λες ,γιατί είναι πιθανόν να σε περιλάβει ο Τελεβάντος και αλλοίμονό σου ,θα αρχίσει να φαντάζεται ,ότι είσαι κρυπτοσχισματικός ακόμη ίσως και πληρωμένος για όσα γράφεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πληρωμένο ένα ξέρω που τα παίρνει μάλιστα από πολλές μεριές:

    Και από εκείνους που τον αναμύρωσαν και από εκείνους που αποκαλεί Ενισταμένους και δεν αναμυρώνουν τους προσερχομένους σε αυτούς και από τους Νεοημερολογίτες.

    Οσο για τον Οδυσσέα κ. "Ανώνυμε" κάνεις μεγάλο λάθος.

    Είναι από τους λίγους που εκτιμώ τόσο πολύ επειδή ακριβώς ενεργεί κατά συνείδηση και όχι επειδή τα παίρνει ή επειδή θέλει να βγάλει το άχτι του με όσους διαφωνεί.

    Εχει αρχές και συνείδηση. Ενώ εσύ; Ούτε για ανέκδοτο ε;

    Είναι αλήθεια ότι θα προτιμούσα ο Οδυσσέας να είναι λιγότερο δηκτικός στο ύφος του για να είναι πιο πειστικά αυτά που λέγει αλλά πέραν αυτού την ανθρωπιά του και την αγάπη του για την Εκκλησία ουδέποτε διαμφισβήτησα.

    Ερχεται σύντομα σχετικό άρθρο για το θέμα.

    Ας ετοιμάσουν την πλάτη τους για ξυλιές και ο "τζάμπα μάγκας" και ο "γιατρός".

    Ασε Οδυσσεά! Μαύρο χάλι να πούμε.

    Επιπλεόν οι τζάμπα μάγκες χτυπούν πισώπλατα και με λύσσα τους δώδεκα και μάλιστα τον εναπομείναντα στην αδικία αδικαίωτο Κανονικό Μητροπολίτη Αττικής και Μεγαρίδος κ. Νικόδημο την ώρα μάιστα που οι σταυρωτές του του ετοιμάζουν το τελειωτικό χτύπημα.

    Το χειρότερο με τους τζάμπα μάγκες Οδυσσέα είναι ότι υμνούν τον π. Ευθύμιο Τρικαμηνά επειδή προσπαθούν εξαιτίας της δικαιολογημένης πικρίας του να τον παρασύρουν στο σχίσμα διά της "αποτειχίσεως". Από την άλλη όμως ούτε για ένα δευτερόλεπτο δεν σταματούν τη λυσσώδη κριτική εναντίον του μακαριστού Θεολόγου και του Σεβασμιότατου Αττικής.

    Για τέτοια συνέπεια και αγάπη προς την Εκκλησία μιλάμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΙΑΤΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΧΟΛΙΟ; ΔΕΝ ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΑΙΣΧΡΗ ΕΙΚΟΝΑ ΕΧΕΙ;

    ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για τον Οδυσσέα συμφωνώ απόλυτα,το φίλε μου, απευθυνόταν στον συντάκτη του άρθρου ,όχι στον Οδυσσέα,όσο για τις φαντασίες σου Παναγιώτη περί χρηματισμών κ.λ.π εσύ τα λές, σε όποιον διαφωνεί μαζί σου, γιατί τώρα σου κακοφαίνεται.Μπορεί ο καθένας να έχει τη γνώμη του αυτό και Χριστιανικό και Δημοκρατικό είναι,αλλά το να λές εσύ για άλλους ,όποτε θἐλεις ,ότι χρηματίζονται για ότι λένε αντίθετο από τη γνώμη σου ,είναι κτύπημα και Αντιχριστιανικό και Αντιδημοκρατικό και οφείλεις τουλάχιστον να ζητήσεις Δημόσια συγγνώμη για αυτό σου το παράπτωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όσο για τον φίλο που υπογράφει Νεοημερολογίτης, του στέλνω την αγάπη μου,αλλά τί να κάνουμε, φαίνεται έχει χάσει επεισόδια ,από σχόλια του παρελθόντος, για να καταλάβει, γιατί το έγγραψα το πρώτο σχόλιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μια που αναφέρατε το Άγιο Όρος θα ήθελα να σας πω τι έχω ακούσει για να μου πείτε αν ισχύει:
    Ο λόγος που το Άγιο Όρος δεν διακόπτει το μνημόσυνο του Οικουμενικού Πατριάρχη παρόλο που είναι Οικουμενιστής, είναι επειδή πήρε πολλά χρήματα μέσω του Παγκοσμίου Συμβουλίου των Εκκλησιών για διάφορα έργα υποδομής και συντήρησης Μονών και κειμηλίων. Και επειδή για να πάρουν τα χρήματα έπρεπε να υπογράψουν και τα 20 Μοναστήρια και ένα δεν υπέγραφε (η Ιερά Μονή Εσφιγμένου) πλαστογραφήθηκε η υπογραφή της και τώρα προσπαθούν να παρουσιάσουν ότι είναι άλλη η Μονή Εσφιγμένου από τη πραγματική η οποία βρίσκεται σε διωγμό. Και τότε που έγινε το ατύχημα με το Σινούκ, πήγαινε ο τότε Πατριάρχης Αλεξανδρείας Πέτρος να διώξει τους αληθινούς μοναχούς της Ιεράς Μονής Εσφιγμένου.
    Αν αυτά ισχύουν αναρωτιέμαι για τι πίστη συζητούμε από τη στιγμή που όλα διέρχονται από το πρίσμα της πολιτικής;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμε 02 Μαρτίου 2010 5:59 μ.μ. ο ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗΣ δεν εννούσε το δικό σου σχόλιο αλλά κάποιο άλλο με λατινικούς χαρακτήρες και αισχρή εικόνα-φωτογραφία που μετά την επισήμανση του ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗ το έσβησε ο Οδυσσέας και δεν υπάρχει πλεον.

    Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανεξαρτήτως των παραπάνω σχολίων ,οφείλω να συγχαρώ τον συγγραφέα του άρθρου,γιατί βάζει το θέμα της αντίδρασης του Αγίου Όρους,στην αληθινά σωστή του βάση.Μακάρι να είχαμε όλοι την Χριστιανική αρετή, να κάναμε αυτά που προτείνει ο συγγραφέας και οι Μοναχοί του Αγίου Όρους και εμείς μαζί τους, γιατί και εμείς έχουμε ευθύνη όχι μόνο οι Μοναχοί ή οι Κληρικοί, χωρίς εμάς τους λαϊκούς μαζί τους και αυτοί δεν μπορούν πολλά πράγματα να κάνουν. Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ 9.56πμ-5.50μμ-5.59μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου