Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2010

Πειραιεύς 18 Φεβρουαρίου 2010


Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν


πιθυμοντες νά διασαφήσωμεν νομικς τήν, ς μή φειλε, δημιουργηθεσαν κατάστασιν ν τ γιωτάτ μν Ατοκεφάλ κκλησί τς λλάδος συνεπεί το πό 17 τρ. μηνός Φεβρουαρίου .. νακοινωθέντος το Σεπτο Οκουμενικο Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως-Νέας ώμης κδοθέντος ξ φορμς το πό 12ης μηνός Φεβρουαρίου .. νακοινωθέντος τς ερς Συνόδου τς καθ’ μς γιωτάτης κκλησίας τς λλάδος ναφέρομεν τά κάτωθι:


  1. Διαδηλομεν τήν πόλυτον υϊκήν μν φοσίωσιν καί ελικριν γάπην πρός τήν μαρτυρικήν καί σταυρωμένην Πρωτόθρονον κκλησίαν τς Κων/πόλεως τό πάνσεπτον Οκουμενικόν μν Πατριαρχεον καί τόν φρυκτωρόν καί πεφωτισμένον Οακοστρόφον Ατο Παναγιώτατον Οκουμενικόν Πατριάρχην κ.κ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΝ.

  2. Μητροπολίτης πρ. ττικς καί νν Μοναχός κ. Παντελεήμων Μπεζενίτης κατ’ φαρμογήν τς διατάξεως τς παραγρ. 8 το ρθρου 34 το Ν. 590/1977 «Περί Καταστατικο Χάρτου τς κκλησίας τς λλάδος» πού προσετέθη δυνάμει το Νόμου 1351/1983 (ΦΕΚ 56, τ.Α΄ 28/4/1983) πεμακρύνθη τελικς κ τς Μητροπολιτικς ατο δρας καί κ τς διοικήσεως το ΝΠΔΔ τς τότε φισταμένης . Μητροπόλεως ττικς δυνάμει διοικητικς ποφάσεως καί πράξεως τς ΔΙΣ τς κκλησίας τς λλάδος κδοθέντος ν συνεχεί Προεδρικο Διατάγματος περί τς χηρείας τς ερημένης . Μητροπόλεως. Κατά τς διοικητικς ποφάσεως καί πράξεως τς ΔΙΣ περί πομακρύνσεώς του κ τς διοικήσεως το Νομικο Προσώπου τς . Μητροπόλεως ττικς πομακρυνθείς πρ. Μητροπολίτης σκησεν ατησιν κυρώσεως νώπιον το Συμβουλίου τς πικρατείας καί ν τατ πέβαλεν κατά νόμον παραδέκτως καί κατά παράβασιν τς διατάξεως το ρθρου 44 παραγρ. 2 το Νόμου 590/1977 κκλητον προσφυγήν νώπιον το Παναγιωτάτου Οκουμενικο Πατριάρχου στρεφόμενος κατά διοικητικς ποφάσεως καί πράξεως ργάνου διοικήσεως τς Ατοκεφάλου κκλησίας τς λλάδος καί χι κατά τελεσιδίκου κανονικς δικαστικς ποφάσεως πως προβλέπει νωτέρω διάταξις.

  3. ν συνεχεί μετ’ πόφασιν το 3μελος καί 5μελος φετείου Κακουργημάτων πεβλήθη ες τόν πρ. Μητροπολίτην ττικς καί νν μοναχόν κ. Παντελεήμονα Μπεζενίτην κ το ρθρου 159 το Νόμου 5383/1932 «Περί τν κκλησιαστικν Δικαστηρίων καί τς πρό ατν διαδικασίας», χαρακτηριζομένη ς γκληματική ποινή τς καθείρξεως ποία μετ’ πόφασιν το νωτάτου ναιρετικο Δικαστηρίου (ρειος Πάγος) κατέστη μετάκλητος. Κατ’ φαρμογήν δέ τς διατάξεως το ρθρου 160 το ερημένου Νόμου τό ρμόδιον Πρωτοβάθμιον δι’ ρχιερες Συνοδικόν Δικαστήριον κατά δεσμίαν νομικήν νέργειαν, νευ τέρας τινός διαδικασίας ς Νόμος πιτάσσει, καθήρεσεν κ το ρχιερατικο πουργήματος τόν μετακλήτως ποινικς καταδικασθέντα παναφέρων ατόν ες τήν τάξιν τν μοναχν. Κατά τς δεσμίας ταύτης νομικς νεργείας το Πρωτοβαθμίου δι’ ρχιερες Συνοδικο Δικαστηρίου καθαιρεθείς σκησεν κατά νόμον παραδέκτως καί αθις κατά παράβασιν τς διατάξεως το ρθρου 44 παρ. 2 το Νόμου 590/1977 «Περί Καταστατικο Χάρτου τς κκλησίας τς λλάδος» κκλητον προσφυγήν νώπιον το Παναγιωτάτου Οκουμενικο Πατριάρχου.

  4. λληνική Πολιτεία πειδή πομακρυνθείς κ τς τότε Μητροπόλεως ττικς καί κ τς διοικήσεως ατς κ. Παντελεήμων Μπεζενίτης προσέβαλε μέν τήν διοικητικήν πράξιν πομακρύνσεως ατο λλά χι καί τό Προεδρικόν Διάταγμα περί τς χηρείας τς τότε Μητροπόλεως ττικς μετ’ πόφασιν τς εραρχίας τς κκλησίας τς λλάδος χώρησεν ες τήν κατ’οσίαν κατάργησιν το Νομικο Προσώπου τς νιαίας Μητροπόλεως ττικς καί ες τήν διχοτόμησιν ατς καί ες τήν νίδρυσιν δύο νέων Νομικν Προσώπων τν ερν Μητροπόλεων λίου, Πετρουπόλεως καί χαρνν καί Κηφισίας, μαρουσίου καί ρωπο.

  5. πίκλησις πό το Σεπτο Οκουμενικο Πατριαρχείου τν Θείων καί . Κανόνων 9ου καί 17ου τς Δ΄ Οκουμενικς Συνόδου ς θεμελίων διά τήν κανονικήν δικαιοδοσίαν το Παναγιωτάτου Οκουμενικο Πατριάρχου κδικάσεως κκλήτων προσφυγν προϋποθέτει κανονικήν κκλησιαστικήν καταδίκην, πού προϋποθέτει κανονικήν κκλησιαστικήν δίκην, καί ατουσίως ποδέχεται καί τό ρθρον 44 παραγρ. 2 το Νόμου 5383/1932 «Περί κκλησιαστικν Δικαστηρίων καί τς πρό ατν διαδικασίας». Ες τήν προκειμένην μως περίπτωσιν πρώτη κκλητος προσφυγή φορ ες διοικητικήν πράξιν ργάνου διοικήσεως τς Ατοκεφάλου καί Ατοδιοικήτου καί νεξαρτήτου κκλησίας τς λλάδος, διοικουμένης ς Πατριαρχικός Τόμος το 1850 σαφς προβλέπει, δέ δευτέρα φορ ες δεσμίαν νομικήν νέργειαν πού προκύπτει μέν πό διάταξιν Νόμου, τόν ποον μως τόσον τό Σεπτόν Οκουμενικόν Πατριαρχεον, σον καί Ατοκέφαλος κκλησία τς λλάδος συναπεδέχθησαν διά τς συμπράξεως ατν ες τήν ψήφισιν το Ν. 590/1977 «Περί Καταστατικο Χάρτου τς κκλησίας τς λλάδος» που ν ρθρ 44 παραγρ. 1, γίνεται δεκτός ς σχυε Ν. 5383/1932 «Περί κκλησιαστικν Δικαστηρίων καί τς πρό ατν διαδικασίας» καί σφαλς τό ρθρον ατο 160 πού προβλέπει τήν δεσμίαν νομικήν νέργειαν τς καθαιρέσεως τν μετακλήτως πό τς Πολιτείας καταδικασθέντων ες γκληματικήν ποινήν κληρικν.

  6. Κατόπιν λων τν προεκτεθέντων ταπεινς φρονομεν τι σφαλμένως θεωρε τό Σεπτόν Οκουμενικόν Πατριαρχεον τι κατά τό Κανονικόν Δίκαιον τς διαρέτου ρθοδόξου Καθολικς κκλησίας δύναται νά πιληφθ προσφυγς νστάσεως κατά διοικητικς πράξεως τέρας ατοκεφάλου κκλησίας φ’ νός καί κατά δεσμίας νομικς νεργείας φ’ τέρου, τήν ποίαν μάλιστα τό διον τήν χει ποδεχθε ς προανεφέρθη. πομένως τό πό 17/2/2010 νακοινωθέν το Σεπτο Οκουμενικο Πατριαρχείου μή κτιμν τά νωτέρω δημιουργε μέγιστον θέμα διότι δη ρθς κκλησία τς λλάδος εχεν ποφασίσει τήν πλήρωσιν τν δύο νέων νιδρυθεισν Μητροπόλεων καί τήν κατάπαυσιν το δεινο κκλησιαστικο προβλήματος τς περιοχς των.

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ

+ Πειραις ΣΕΡΑΦΕΙΜ

7 σχόλια:

  1. Ας αφήσει τη γλώσσα της εκκλησιαστικής διπλωματίας ο Σεραφείμ Μεντζελόπουλος!Ακούς εκεί φρυκτωρός και πεφωτισμένος οιακοστρόφος ο πάπας του Βοσπόρου!Και μόνο η τελευταία του αήθης ανάμειξη στα εσωτερικά της Ελλαδικής Εκκλησίας φανερώνει το ηθικό του ποιόν.Πότε θα μάθουν οι εκκλησιαστικοί μας ταγοί να ομιλούν την ωμή γλώσσα της αλήθειας;΄Πότε επιτέλους θα μιμηθούν τον πρώην Φλωρίνης Αυγουστίνο που δε μασούσε τα λόγια του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θαυμάζω το κουράγιο του Σεβασμιότατου Πειραιώς να παίρνει θέση για όλα τα θέματα χωρίς να υπολογίζει το κόστος των ενεργειών και των δηλώσεων του.

    Τον ευχαριστούμε εκ μέσης καρδίας γι' αυτό και προσευχόμεθα να συνεχίσει αταλάντευτος την κατά Θεόν πορεία του.

    Μας εμπνέει και μας δίνει κουράγιο, ελπίδα και θάρρος.

    Την ευχή σας Σεβασμιότατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ ανώνυμε(18-2-2010 11:28)μην είσαι μικρόψυχος και εμπαθής. Ο άγιος Πειραιώς σφάζει τον "φρυκτωρό και πεφωτισμένο οιακοστρόφο" Βαρθολομαίο με το βαμβάκι. Κυριολεκτικά τον στήνει στα έξι μέτρα. Νομικά καταρτισμένος δίνει την δέουσα απάντηση και αποδεικνύει αδιάβαστο και ακατάρτιστο στα νομοκανονικά τον Πρώτο της Ορθοδοξίας. Μπούφο μ' όλη τη σημασία της λέξεως.Οφείλουμε να συγχαρούμε τον άγιο Πειραιώς για το θάρρος του, την μόρφωσή του και διότι με ωραίο ύφος τινάζει στον αέρα τον ασελγούντα στο Σώμα της Ελλαδικής Εκκλησίας Βαρθολομαίο.
    ιερομόναχος Συμεών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απολύτως σύμφωνος με τον π. Συμεών.

    Ο Αγιος Πειραιώς μιλά ως ορθόδοξος επίσκοπος που έχει συναίσθηση του χρέους του.

    Λέγει στον Παναγιότατο την αλήθεια χωρίς φυσικά να μετέρχεται ύβρεις και χαρακτηρισμούς και χωρίς να ξεχνά ποιος είναι ο Οικουμενικός θρόνος στη συνείδηση των πιστών.

    Με το ίδιο ακριβώς ύφος και την ίδια συναίσθηση ευθύνης μιλά και ο π. Θεόδωρος Ζήσης ο οποίος και διωγμούς υπέστη για να υπερασπιστεί τα δικαιώματα του Πατριαρχείου.

    Η μικροψυχία και οι προπηλακισμοί εναντίον του Αγίου Πειραιώς ο οποίος συνεχώς προκινδυνεύει για να ομολογήσει την αλήθεια δείχνουν κακότητα ψυχής, εμπάθεια και μικροπρέπεια.

    Ζημιώνουν αφάνταστα τον αντιοικουμενιστικό αγώνα και προβάλλουν τη μικρότητα και τη στενοκαρδία ορισμένων.

    Ελάχιστων ευτυχώς οι οποίοι όμως τροφοδοτούν τους Οικουμενιστές με όπλα για να πλήξουν τον αντιοικουμενιστικό αγώνα με τη διασπαστική τους τακτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάλι καλά,που ξύπνησες Οδυσσεύ μετά από παρέμβασή μου
    και έβαλες την παρέμβαση του Πειραιώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κε Τελεβάντο ούτε μικρόψυχος,ούτε εμπαθής,ούτε μικροπρεπής είμαι όπως άκριτα και απαράδεκτα σπεύσατε να με χαρακτηρίσετε!Απλώς απεχθάνομαι την ψευτοευγένεια μερικών εκκλησιαστικών ταγών εν οις και ο μητροπολίτης Πειραιώς.Αυτή η ψευτοευγένεια θυμίζει τα τηλεοπτικά πάννελς όπου οι προσκεκλημένοι αναλίσκονται σε επαίνους ο ένας προς τον άλλον πριν διαπληκτιστούν προκαλώντας αλγεινή εντύπωση στους νοήμονες τηλεθεατές.Τιμώ και σέβομαι τον άγιο Πειραιώς για τους αγώνες του υπέρ της πεφιλημένης Ορθοδοξίας μας αλλά ουδείς είναι υπεράνω κριτικής μόνον και μόνον επειδή είναι αντιοικουμενιστής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα καλά γιατί αυτή η επίθεση στον ανώνυμο που κριτίκαρε τον Πειραιώς;΄Δεν έχει δίκαιο δηλαδή;Πώς γίνεται στον πρόλογο να τον ονομάζει φρυκτωρό και επιδέξιο οιακοστρόφο και στο κυρίως θέμα να τον σφάζει με το βαμβάκι;Δεν είναι αντίφαση αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου