Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2010




Ο ΝΕΟΣ

ΠΑΠΑΝΟΥΤΣΟΣ


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

Πολύς λόγος γίνεται τελευταία για τα κατορθώματα του Σύμβουλου για το μάθημα των θρησκευτικών στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο κ. Σταύρου Γιαγκάζογλου. Εκτός των άλλων αθλιοτήτων που έχει στο παθητικό του ο θλιβερός αυτός άνθρωπος και η ολιγομελής και άκρως επικίνδυνη ομάδα που τον περιβάλλει, συνέστησε από τα παρασκήνια που αρέσκεται να κινείται, τη διασπαστική κίνηση θεολόγων “Ο Καιρός”, με το πρόσχημα της συμμετοχής στα θέματα του κλάδου και της δραστηριοποίησης των θεολόγων στα τεκταινόμενα.
Εμπεριστατωμένη απάντηση στους διασπαστές έδωσαν ήδη με πρόσφατα άρθρα τους οι κ. Αγγελόπουλος και Τάτσης, τα οποία συνιστώ θερμά στους αναγνώστες.


ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΩΝ ΔΙΑΣΠΑΣΤΩΝ
______________

Είναι σαφές ότι “τα κοπέλια” του Γιαγκάζογλου και του Πέτρου Βασιλειάδη δεν ενδιαφέρονται να καταστήσουν την ΠΕΘ ένα δυναμικό συνδικαλιστικό φορέα ο οποίος θα μπορεί να ανατρέπει γεγονότα και καταστάσεις. Αλλος είναι ο στόχος τους. Πρόκειται για ριψάσπιδες. Για Πήλιους Γούσηδες που βάζουν το χεράκι τους για να επιβάλουν οι άθεοι κυβερνώντες τα άνομα τους σχέδια στην Εκκλησία, στην κοινωνία και στην παιδεία. Εχουν βαλθεί να ανοίξουν διάπλατα την κερκόπορτα των ιερών και των οσίων της πίστης μας. Οπως τα έχουν κάνει θάλασσα στο Ραδιοσταθμό της Εκκλησίας έτσι και τώρα υποσκάπτουν την πίστη των πατέρων μας στο υπουργείο Παιδείας. Αντί να φιλοδοξούν να διδάσκουν τα παιδιά μας την πίστη της Εκκλησίας θέλουν να καταστήσουν το μάθημα των θρησκευτικών πολυπολιτισμικό και θρησκειολογικό.

ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΟΥΤΣΟ
___________________

Φοβούμαι ότι δεν έχει ακόμη αξιολογηθεί επακριβώς ο καταχθόνιος ρόλος που διαδραματίζει ο διαβόητος Γιαγκάζογλου. Προσέξτε, πατέρες και αδελφοί, επειδή έχουμε να κάνουμε με ένα καινούργιο Παπανούτσο. Είναι μάλιστα κατά τούτο και του Παπανούτσου χειρότερος και πιο επικίνδυνος ο Γιαγκάζογλου: Με τον Παπανούτσο ξέραμε όλοι με ποιον είχαμε να κάνουμε. Ο Γιαγκάζογλου και η ολιγομελής ομάδα που τον περιβάλλει, αντικείμενοι της Εκκλησίας, παρουσιάζονται (και είναι δυστυχώς) το δεξί χέρι του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου Β΄, του άνθρωπου αυτού των παρασκηνίων που μεθοδεύει την επαναφορά του Μπεζενίτη σε αγαστή σύμπνοια με το Φανάρι και κάτω από το διάτρητο μανδύα μιας τεχνητής κρίσης μεταξύ των δύο.

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΛΕΙΔΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΑ ΠΟΣΤΑ
_______________

Ο Γιαγκάζογλου, με τις ευλογίες του Μακαριοτάτου, ελέγχει με άλλους ευρωθεολόγους και Νεορθόδοξους κουλτουριάρηδες το Ραδιοσταθμό της Εκκλησίας και έχει αναλάβει τη διεύθυνση του επίσημου περιοδικού της Εκκλησίας “Θεολογία”. Η ολιγομελής ομάδα έλκει την καταγωγή της στους μακαριστούς Νησιώτη και Αγουρίδη (τον “κακό δαίμονα της νεοελληνικής θεολογίας”, όπως ευστοχότατα τον αποκαλούσε ο π. Ιωάννης Ρωμανίδης).

ΔΙΝΕΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΣΤΟΥΣ ΑΘΕΟΥΣ
_________________

Σε απλά Ελληνικά: Η Εκκλησία ζεσταίνει στον κόρφο της ένα φίδι και στο Ραδιοσταθμό, και στο επίσημο περιοδικό της και στο υπουργείο παιδείας. Αντί να εκμεταλλευτεί, ως όφειλε, τη θέση του για να στηρίξει το μάθημα των θρησκευτικών δίνει στους άθεους τη “θεολογική” βάση για να αλλοιώσουν τον ομολογιακό χαρακτήρα του. Και να γύρευαν τέτοιο κελεπούρι οι κυβερνώντες δεν θα τα κατάφερναν τόσο καλά. Πρώτος λαχνός τους έπεσε. Είναι κυριολεκτικά ο λάθος άνθρωπος στη λάθος στιγμή.

ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΣΤΕΙ Ο ΓΙΑΓΚΑΖΟΓΛΟΥ
______________


Επομένως απαιτείται η συστράτευση όλων των δυνάμεων για να γκρεμιστεί κακήν κακώς ο άθλιος αυτός άνθρωπος και από το Ραδιοσταθμό και από το περιοδικό “Θεολογία” και από και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Αρκετή ζημιά επέφερε ήδη. Ούτε ανάσα δεν πρέπει να του δοθεί από εδώ και εμπρός.



9 σχόλια:

  1. Μα, γιά σταθείτε. Ο Γιαγκάζογλου είναι εντός εκκλησίας. Εντός εκκλησίας είναι και ο επικριτής του. Ο οποίος τα λέει, αυτά και πολλά ακόμη, για να τα ακούει το ένα αφτί του Γιαγκάζογλου και να βγαίνει από το άλλο αφτί του Ιερώνυμου Β. Να τα ακούει το ένα αφτί του Ζηζιούλα και να βγαίνει από το άλλο αφτί του Γιανναρά. Να τα ακούει το ένα αφτί του Βαρθολομαίου και να βγαίνει από το άλλο αφτί του πάπα. Τί γίνεται;

    Τι γίνεται; Μείνατε εις τας θέσεις σας και πυρ ομαδόν. Στις μάχες σκοτώνονται πολλοί από φίλια πυρά. Ε, τι να κάνουμε, πόλεμος είναι αυτός. Εμείς πάντως θα πούμε ότι έπεσε υπέρ πίστεως οικουμενικής και εκκλησίας οικουμενιστικής.

    "Ευλογητός ει Κύριε, δίδαξόν με τα δικαιώματά σου".

    Εν τω Άδη ουκ εστι μετάνοια. Όσοι θέλουν να εκφύγουν από τον Άδη και τα μνημόσυνα υπέρ αναπαύσεως ψυχών και αφέσεως των αμαρτιών να πιάνουν τόπο, καλύτερα ας αρχίσουν να σκέπτονται μια άλλη Εκκλησία. Αυτή που δεν έχει μολυνθεί από τον ιό της μνημόνευσης αιρετικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν υπάρχει άλλη Εκκλησία κ. Χριστοδουλίδη (ή καλύτερα Σχισματίδη).

    ΜΙΑ είναι η Εκκλησία όπως ομολογούμε στο Σύμβολο της πίστεως.

    Ε! Καλά! Ούτε και αυτό ξέρεις;

    Και μετά θέλεις να κάνεις το δάσκαλο σε άλλους.

    Ορίστε όμως τι διασπαστικό φρόνημα έχεις.

    Το άρθρο μου αναφερόταν σε ένα θέμα που δεν έχει να κάνει τίποτα με τους σχισματικούς.

    Και όμως! Εκεί το έφερες με μια άσχετη παρεμβολή, επειδή ακριβώς το μυαλό σου είναι στη διάσπαση.

    Οχι στον αγώνα εναντίον των Οικουμενιστών και των αθέων.

    Μέχρι συνήγορος του Γιαγκάζογλου έγινες με την πλήρη μετατόπιση του θέματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΤ : Και όμως! Εκεί το έφερες με μια άσχετη παρεμβολή, επειδή ακριβώς το μυαλό σου είναι στη διάσπαση. Το άρθρο μου αναφερόταν σε ένα θέμα που δεν έχει να κάνει τίποτα με τους σχισματικούς.

    ΚΧ : Τίποτα δεν έφερα εκεί που ήθελα. Αυτά πάνε μόνα τους. Το άρθρο αναφέρεται αφ΄ εαυτού σε σχισματικούς και όχι μόνο. Είναι κάτι πολύ περισσότερο. Ο ποντίφηξ όλων αυτών Γιανναράς και η υπόλοιπη παραφυάδα του Αμ. Αλιβιζάτου αρθρογραφεί ακώλυτα και εκδίδει βιβλία επί βιβλίων, ίδρυσαν σχολή και ουδείς ποτέ σκέφθηκε να τους βάλει στη θέση τους. Κάτι πήγε να κάνει ο Θεόκλητος Διονυσιάτης, αλλά κι αυτός ναυαγός ήταν.

    Τώρα τρέχουμε (τρέχετε) και πάμε (πάτε) να μαζέψουμε (μαζέψετε) τα ασυμμάζευτα. "Το χάσαμε το πλοίο της γραμμής", όπως λέει και το τραγούδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κυπριανέ σε καταλαβαίνω απο τα καλά κίνητρα με τα οποία κινείσαι και είπες αυτό το σχόλιο. Όμως ήταν άστοχο και άκαιρο. Σ΄ ένα τόσο καλό άρθρο που αποκαλύπτει τόσο ξεκάθαρα τα πράγματα θα έπρεπε να τον συγχαρείς και αλλού να πεις αυτά που θέλεις να πεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ Αλέξιε,

    Δεν αποκλείεται να κάνω λάθος. Αλλά πες μου, σε παρακαλώ, από τον μέχρι σήμερα συστηματικό (που ποτέ δεν υπήρξε) και συντεταγμένο (;;;) αγώνα κατά των οικουμενιστών, βγήκε κανένα αποτέλεσμα; Τι θετικό προέκυψε; Γιγαντώθηκαν, απλώθηκαν, έπιασαν όλα τα σημεία και παρασύρουν πολλούς. Όλους. Όταν ο αγώνας γίνεται εντός των χαρακωμάτων (εντός Εκκλησίας) και πηκτό σκοτάδι μας έχει τυλίξει, θα ξημερώσει και θα δούμε ότι σκοτωνόμαστε μεταξύ μας.

    Συγγνώμη για τον παραλληλισμό που θα κάνω, μου φαίνεται ότι μοιάζουμε σαν τους φιλάθλους του ποδοσφαίρου. Που πάνε να θαυμάσουν την ομάδα τους και μετά έρχονται στα χέρια ή καμιά φορά ποδοπατούνται μεταξύ τους. Φόρος του πολιτισμού εκ μέρους του αθλητισμού.

    Έχουμε αφήσει πίσω μας σημαντικές εκκρεμότητες. Κάναμε την Εκκλησία δυο κομμάτια και χαιρόμαστε που βλέπουμε τους άλλους να έχουν γίνει περισσότερα. Ποιοί έκαναν αυτό το λάθος; Αυτοί που σήμερα είναι οι εντός ή οι άλλοι;

    Για να μην πάθουμε πάλι τα ίδια, λέμε ότι τώρα θα παραμείνουμε μέσα και από μέσα θα πολεμάμε. Μα αυτό είναι εξωφρενικό! Δηλαδή, θα κάνουμε πόλεμο αλλά χωρίς απώλειες, αν είναι δυνατόν. Το δε χειρότερο, αθωώνουμε τον εκσυγχρονισμό που ακολουθήσαμε και ρομαντικά παραμένουμε στις παραδόσεις μαζί με μια "θεραπεύσιμη αταξία".

    Αν δεν ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα, τίποτα μην περιμένουμε. Απλά θα επιβεβαιώνουμε τα πλουραλιστικά κατορθώματα των οικουμενιστών. Οι οποίοι επιθυμούν, καλύτερα επιδιώκουν, τις αντιπολιτευόμενες φωνές, για να χρησιμοποιήσω όρο της πολιτικής. Όχι για να διορθώσουν κάτι στραβό, αλλά για να καυχώνται λέγοντας : Ορίστε, δημοκρατία (συνοδικότητα) έχουμε! Ο καθένας μπορεί ελεύθερα να διατυπώνει την άποψή του!! Η άποψη όμως που κυριαρχεί είναι γνωστή και προαποφασισμένη. Η άλλη είναι απλά για να τηρούνται τα προσχήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ κ.Κυπριανέ,
    Αυτό δεν είναι δικαιολογία να προσχωρήσουμε στον Παλαιοημερολογιτισμό που σχεδόν έχει χαθεί η Αποστολική Διαδοχή με τις αλληλοκαθαιρέσεις και τις πολυδιασπάσεις.

    Πάντως καταλαβαίνω τις καλές προθέσεις του σχολίου σου που είναι να βρεις τα βαθύτερα αίτια αυτων που συμβαίνουν τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ πολύ τον Αλέξιο για την ειλικρινή κατανόησή του.

    Τα παρακάτω που γράφω, δεν τα απευθύνω στον ίδιο, ούτε σε κανένα. Είναι απλά μια διαπίστωση, ένα ερωτηματικό δικό μου, από την εμπειρία μου στον ιατρικό χώρο, το οποίο ευκαιριακά καταθέτω.

    Νέο ημερολόγιο, νέα Ορθοδοξία, νέα εκκλησιολογία, νέα θεολογία και πολλά ατέλειωτα με το πρόθεμα "νεο". Ακόμη και νεοθάνατο έχουμε.

    Μου θυμίζουν όλα αυτά κάτι σαν τις "νεοπλασίες", τον ορισμό που δίνουμε εμείς οι γιατροί, όταν αντιμετωπίζουμε νοσήματα με το κοινό γνώρισμα της κακοήθειας.

    Διάβαζα προ ημερών το νέο βιβλίο του Μητροπολίτη Λαυρεωτικής π. Χατζηνικολάου με τίτλο "Όπου δεν φαίνεται ο Θεός". Άθελα πήγε το μυαλό μου στη σκέψη που μόλις έγραψα και σε αυτό που αναφέρει ο Απ. Παύλος: "διά τούτο εν υμίν πολλοί ασθενείς και άρρωστοι και κοιμώνται ικανοί". Παρεμπιπτόντως, ουδόλως αυτό φάνηκε μέσα από τις γραμμές του βιβλίου που διάβασα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για να υβρίζει ο Τελεβάντος κάτι καλό (ορθόδοξο) θα συμβαίνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τελευταίε ανώνυμε όχι τέτοια αδικία και εμπάθεια. Μήπως είσαι οικουμενιστής και σε πειράζουν οι λόγοι του;
    Εχω αδικηθεί πολλές φορές απο τον κύριο Τελεβάντο όμως οι περισσότεροι λόγοι του είναι αληθινοί και πονάνε τους οικουμενιστες γι'αυτό πάψε να τον συκοφαντείς ως αντορθόδοξο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου